Bed and Breakfast Den Soeten Inval

45 reviews over Bed and Breakfast Den Soeten Inval in het Nederlands

Top !

Ank van Elk,
18-10-2018

Dank je wel Peter en Marcel ! We kijken terug op enkele zeer geslaagde dagen, mede dankzij jullie. Jullie hebben een TOP B&B - alles tot in de details verzorgt en heerlijke ontbijtjes- in een gezellig Delden. Zeker een aanrader !!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch !

Marcel en Corry , België,
13-7-2018

Ze moeten niet echt iets weten, deze locatie is gewoonweg TOP. Super gastheer. Geweldig ontbijt. Niets was voor onze gastheer Peter teveel. Gewoonweg een geweldige locatie.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Peter, Eigener, 7-8-2018

Bedankt voor jullie mooie woorden en graag tot ziens in Delden

Den Soeten Inval B en B is in één woord super!!

G. L. J. Mennink- Benning,
28-5-2018

Het is een super goede B en B, gelegen in het prachtige stadje Delden. Hele gastvrije heer Peter, die het de gasten erg naar de zin maakt en de B en B tot in de puntjes verzorgd!

Gereisd met partner in mei 2018
Peter, Eigener, 7-8-2018

Bedankt voor jullie mooie woorden en graag tot ziens in Delden bij B&B den Soeten Inval

Fantastisch super geweldig

Astrid,
13-5-2018

Wij hebben hier een super geweldig weekend gehad, niets is de gastheren teveel, zo vriendelijk en aardig, doen hun werk met plezier, kamers zijn mooi en heel schoon, wij gaan zeker nog eens terug. 10 is de hoogste score die ik kan geven maar den soeten inval Verdient een dikke 10 Je hebt gelijk een klik met de gastheren super vriendelijke mensen. En op je kamer ontbreek het je aan niets Senseo, thee enz.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Super B&B

J. Jansen,
13-5-2018

Peter en Marcel zijn echte gastheren met hart voor hun zaak. Ze doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te hebben. Echt een top B&B. Aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Bedankt voor jullie mooie woorden en graag tot ziens in Delden

Je bent er echt helemaal uit!

Jan en Linda Ensink,
3-5-2018

Je word helemaal in de watten gelegd door twee zeer gastvrije heren. De kamer is schoon en geweldig leuk ingericht. Het ontbijt was om te smullen. De B&B staat in een rustige straat en in de omgeving is veel te zien. Heerlijk gefietst en gewandeld.

Gereisd met partner in april 2018

Wat attent van jullie, leuk … Graag tot ziens in Delden

Boven verwachting en voor herhaling vatbaar.

Carla van Deursen,
16-4-2018

We kwamen aan met onze rugzakken na een lange wandeltocht en werden hartelijk ontvangen met een kopje thee en zelfgebakken cake. De kamer heeft een aparte ingang vanaf de sfeervolle binnenplaats. De kamer is mooi en sfeervol ingericht, lekker licht en heeft een uitstekend bed. Mooie badkamer. Alles super schoon. Fijn dat we zelf ook koffie en thee konden zetten en wat fruit nemen. Frisdrank, wijn en bier in een koelkastje voor heel schappelijke prijzen. Niet onbelangrijk voor ons: het is een hele stille kamer: geen geluiden van mensen of verkeer. Precies op de afgesproken tijd stond een heerlijk ontbijt klaar. Heel attent werden plastic zakjes neergelegd, zodat we de overblijvende broodjes konden smeren voor de lunch, want we gingen al weer vroeg verder met onze wandeltocht (Marskramerpad). Delden is een mooi stadje, waar we eigenlijk veel te kort verbleven.

Gereisd met partner in april 2018

Warm onthaal. Uitgebreid en vers ontbijt. Super uitgeruste en propere kamer. Zeer vriendelijke en professionele gastheren, die de regio uitstekend promoten.

Gereisd met partner in maart 2018

We komen graag weer naar Peter en Marcel.

Elise Ploos van Amstel,
5-3-2018

We waren er voor de 2e keer en weer hebben we genoten van ons verblijf. De kwaliteit, de zorg, de vriendelijkheid, de gastvrijheid en huiselijkheid staan hoog in het vaandel. Echt heerlijk en geweldig. De omgeving is er prachtig. We hebben hele mooie wandeltochten gemaakt, op aanraden (met uitgeprinte routes) van de gastheren.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect in ieder opzicht !

henk steverink,
16-2-2018

warm welkom, alle comfort , mooie omgeving, prima bedden heerlijk uitgebreid ontbijt naar ieders wens , sfeervol, keurig schoon, luxe.. goede info enz. alles is aanwezig van een extra matje voor vieze wandelschoenen tot het beste toiletpapier . zeer volledig !

Gereisd met partner in februari 2018

Bed and Breakfast info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Glutenvrij, Lactosevrij, Nederlands, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Den Soeten Inval in Delden - Ambt Delden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Den Soeten Inval zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.