Hotel 't Kruisselt

• Sauna
Tonen op kaart

578 reviews over Hotel 't Kruisselt

• 9Nico en José Hommersom26-01-2020

Super verblijf in het gastvrije 'Kruisselt'🤗

We hebben wederom genoten in het hotel. Bij binnenkomst werden we gelijk herkend en super gastvrij ontvangen. Tijdens het heerlijke diner werden we verrast met een vuurwerkfontein van onze kinderen, het kan allemaal geregeld worden. De bediening was wederom super. Iedereen is erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. Dit was de 5e keer in jullie hotel en we hebben al besloten de 6e keer staat al in de planning. We kijken er al weer naar uit.

Met vriendelijke groet Nico en José

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Gerard Boons09-01-2020

Fantastisch.

Inchecken bij het "t Kruisselt voelt meteen als een warm bad. De zeer vriendelijke ontvangst door het personeel van de receptie en de ambiance hebben wij als zeer prettig ervaren. Het hotel ligt in het prachtige Twentse land met veel mogelijkheden tot fietsen en wandelen. De service is geweldig of het de medewerkers van de receptie, het restaurant, de bar of de housekeeping betreft, allemaal geweldig. De kamer die wij bewoonden was ruim, rustig gelegen en goed ingericht en bovendien schoon. Wij maakten gebruik van het herfstarrangement; een geweldig aanbod voor een goede prijs. Het eten was uitstekend. 's Morgens een uitstekend en ruim ontbijt en 's avonds een uitstekend diner. Wij komen zeker nog eens terug.

• 10J. Mellema04-01-2020

Fantastisch hotel, prima service. Je wordt er niet als nummer behandeld, maar hoort er gewoon bij. Kerst arrangement geboekt, beide dagen prima kerstdiner, één avond pianomuziek en de tweede dag een gezellige band, tevens diner dansant. Tevens eerste kerstdag een heerlijke brunch na een concert in een nabijgelegen hotel. Een wandeling gemaakt met onderweg chocolade melk met iets erbij. Koffers werden naar de kamer gebracht en bij de terugreis weer keurig opgehaald.

Linda Kampman-Piening, Directeur, 08-01-2020

Geachte mevrouw Mellema, ontzettend bedankt voor de prachtige recensie! Wij vieren kerst inderdaad elk jaar mét al onze gasten. Het team geniet samen van de kerstdagen met elkaar en met de vele gasten die jaarlijks het arrangement boeken. We hadden geluk met de kerstwandeling, een klein buitje, maar overwegend droog! En het Kerstconcert in Landgoed de Wilmersberg is elk jaar weer een prachtige toevoeging. We hebben genoten van uw komst en de mooie gesprekken. Heel graag tot ziens! Met gastvrije groet, namens ons hele team, Linda & Jeroen Kampman

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    9J. Termeulen30-12-2019

Fantastisch, volgend jaar weer.

Heerlijke en zeer relaxte kerstvakantie gehad. Uitstekende diners, uitgebreide brunch op 1e kerstdag. Kan niet beter. Volstrekt geen last van kerstdrukte. Uitstekende en buitengewoon vriendelijke service. Leuke par 3 golfbaan is een extra plus.

Linda Kampman-Piening, Directeur, 08-01-2020

Heel hartelijk dank voor de prachtige review meneer en mevrouw Termeulen! Het werd gelukkig toch nog droog op 1ste Kerstdag, waardoor onze korte, maar uitdagende, 9-holes golfbaan optimaal gebruikt kon worden. Heel graag tot ziens in Twente! Met gastvrije groet, namens ons hele team, Linda & Jeroen Kampman

• 9Henry en Ria Vlasveld29-12-2019

Warm, veel mogelijkheden, perfect verzorgd!

Het hotel is voor veel mensen een begrip! Vriendelijk personeel, prachtige ligging en heerlijk eten! Je wordt hier warm ontvangen alsof je bij de familie hoort! Wij waren hier dan ook voor de 60 e keer! Dat zegt meer dan woorden kunnen doen! Fietsen, golfen, zwemmen ...alles kan. Echt een aanrader!

Linda Kampman-Piening, Directeur, 08-01-2020

Hartelijk dank meneer en mevrouw Vlasveld! We hebben weer genoten van alle gezelligheid en het weerzien met u beide. En we kijken alweer uit naar de volgende begroeting! Een hele hartelijke groet van ons allemaal!

• 10Fam. de Zwart28-12-2019

Om elk jaar weer naar uit te kijken.

We hebben weer een geweldig kerst arrangement beleefd. Een aanrader voor genieters van rust, gemoedelijkheid, heerlijk eten en dat met veel passie gepresenteerd door het fantastische team 't Kruisselt.

Linda Kampman-Piening, Directeur, 08-01-2020

Geachte familie De Zwart, heel hartelijk dank voor de fantastische recensie! Het was weer een bijzonder mooie kerst, mét een hele leuke winnaar van de Kerstpuzzel! Tot de volgende begroeting in Twente! Met gastvrije groet, namens ons hele team, Linda & Jeroen Kampman

• 9Bert Jabroer28-12-2019

Fantastisch, gezellig en voelt als thuis.

Als je van natuur, frisse lucht en een uitstekend, en gezellig hotel houdt, is Hotel 't Kruisselt h'et Hotel in Twenthe. Nog afgezien van de voortreffelijke keuken. Zeer vriendelijk personeel. Niets is teveel voor hen. Nu in het kort: De vaste gasten komen hier steeds weer terug. Warm aanbevolen.

Linda Kampman-Piening, Directeur, 08-01-2020

Geachte meneer en mevrouw Jabroer, hartelijk dank voor de prachtige woorden en zeer goede beoordeling! Wij hebben er ook van genoten! Tot ziens! Met gastvrije groet, namens ons hele team, Linda & Jeroen Kampman

• 9Helena Ree-Barend28-12-2019

Wij zijn hier met Kerst 5 dagen geweest. We hebben het fantastisch gehad, alles was heel goed georganiseerd. Eten was voortreffelijk. Niets te klagen. Vriendelijk personeel alles liep op rolletjes. Schone kamer dus voor herhaling vatbaar.

Linda Kampman-Piening, Directeur, 08-01-2020

Hartelijk dank mevrouw Ree-Barend! Voor ons wat het ook weer een feestelijk samenzijn! Tot ziens! Met gastvrije groet, namens ons hele team, Linda & Jeroen Kampman

• 9A.H. Grobbink27-12-2019

een voortreffelijk familiehotel

het kerstarrangement omvatte veel activiteiten, zoals concert, wandeling, brunch, dans-seminar, ontvangst op kerstavond etc.

Linda Kampman-Piening, Directeur, 08-01-2020

Dank u wel meneer en mevrouw Grobbink! Wij hebben ook weer genoten van de Kerstdagen. En heel graag tot de volgende begroeting! Met gastvrije groet, namens ons hele team, Linda & Jeroen Kampman

• 9Cor den Visser27-12-2019

Hotel goed, restaurant valt tegen.

Hotel heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel heel vriendelijk en service gericht. Het restaurant bied een a la carte menu aan dit bestaat uit slechts 2 voor en drie hoofdgerechten en 7 (!) nagerechten. Als dan 1 hoofdgerecht niet verkrijgbaar is wordt de keuze uiterst beperkt. Kwaliteit van het eten zeer goed maar de kwantiteit valt tegen. Ontbijt: uitstekend ( in buffetvorm)

Linda Kampman-Piening, Directeur, 08-01-2020

Geachte familie Den Visser, Hartelijk dank voor uw prachtige review! Wat fijn dat uw verblijf bij ons zo naar wens is geweest. Wij bieden inderdaad een Menu du Jour en een a la carte menu, echter niet met 7 nagerechten. Zoals u op onze website kunt nakijken bieden we onze gasten, naast het menu van de dag, een keuze menu met 2 voorgerechten, 2 tussengerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Tegen een kleine toeslag kunt u zo uw eigen menu samenstellen! Daarnaast houden we uiteraard rekening met dieetwensen en allergieën. Fijn te lezen dat het ontbijtbuffet helemaal naar wens is geweest! Graag tot een volgende begroeting in Twente! Met gastvrije groet, namens ons hele team, Linda & Jeroen Kampman

18 tips over Hotel 't Kruisselt

• Jasja, 26-05-2014

Museum Twentse Welle in Enschede.

• Jelle, 05-01-2012

Omdat de (wandel) routebeschrijvingen niet altijd erg duidelijk zijn is het voorhanden hebben van een goede (staf/wandel) kaart aan te bevelen!

• johan verweij, 18-11-2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats