Hotel 't Kruisselt ***

Weer vandaag6°-3°

425 reviews over Hotel 't Kruisselt in het Nederlands

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Peter en An, 10-2-2018

Goed vonden wij de prachtige omgeving, de faciliteiten in het hotel maar vooral de service, die was tóp.

Het ontbreken van een keuze per gang in het menu als een arrangement geboekt is, waarbij wél aangetekend moet worden dat je zelf vooraf kunt aangeven dat een gang niet naar je smaak is, dan krijg je een alternatief.

Ons 50 jarig huwelijksfeest alhier was geweldig.

fam Brunink, 8-2-2018

Het vriendelijke personeel, de ligging is prachtig, de keuken serveerde een prima diner, parkeerruimte ruim voldoende.

Tot de volgende keer!

Piet de Boer, 3-2-2018

De ontvangst, de bediening, de huiselijkheid, de vriendelijkheid van het personeel is in één woord: "Kwaliteit". Veel mogelijkheden tot vrije tijds besteding in de naburige plaatsen en zeer goede fiets- en/of wandelmogelijkheid in de directe omgeving. Kortom: een aanrader van de bovenste plank. Team van " 't Kruisselt ", bedankt voor een uitstekend verblijf.

Huiselijke sfeer!

Geweldig verblijf!, 24-1-2018

Gastvrij en zeer gemoedelijke sfeer en omgang van personeel!

Goed eten en drinken en prima kamer met zelfs op aanvraag een twee persoons TOP-matras op ons bed!

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Gemoedelijk is een term die we regelmatig horen en dat vinden we heel fijn! Dat past heel goed bij Hotel 't Kruisselt. Fijn te lezen dat het topdekmatras naar wens was en dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Heel graag tot een volgende begroeting!

Met gasvrije groet,

prima, vriendelijk personeel,heerlijk eten,netjes

overmaat, 24-1-2018

Het gevoel dat je thuis komt, zeker als je al meerdere keren bent geweest

Geachte meneer Overmaat,

Dank voor uw recensie! Dagelijks bereiden onze koks, onder leiding van Chefkok Brian, de lekkerste gerechten zodat u met een goed gevulde maag kan genieten van een gezellige avond en daarna heerlijk kan overnachten in 1 van de sfeervolle kamers. U, als vaste gast, weet dat we elk jaar kleine veranderingen doorvoeren om zo nog beter aan de wensen van u en de andere gasten te kunnen voldoen. Zo zijn in de Comfort kamers beugels in de inloopdouches bevestigd en kon u 's avonds schaatsen kijken op de grote televisie in de Huiskamer.

We hebben weer genoten van uw verblijf bij ons, graag tot een volgende begroeting!

En Team 't Kruisselt

Geweldige tijd gehad in dit fantastische hotel

E.van Hoorn, 22-1-2018

Erg vriendelijke ontvangst door vriendelijk en enthousiast personeel, je wordt in dit hotel bij wijze van spreken in de watten gelegd door het personeel, echt super!

Keurig ontbijtbuffet en heerlijk eten s'avonds.

De ligging van het hotel is erg mooi in een rustig en bosrijk gebied waar je mooie wandel en fietstochten kunt maken.

Geachte meneer & mevrouw Van Hoorn,

Hartelijk dank voor uw lovende recensie! Wat vinden we het leuk te lezen dat we onze passie oprecht hebben kunnen overbrengen. Het u en onze gasten optimaal naar de zin maken is waar wij voor staan. Een onbezorgd uitje in het mooist gelegen hotel van Twente om samen te genieten van de rust en natuurlijke gastvrijheid.

Tot een volgende begroeting!

Aangenaam verblijf

Jonas, 18-1-2018

Gezellig hotel maar (te) klein zwembad.

Helaas is er geen keuzemenu........Dat zou het compleet maken....!!

Geachte familie Jonas,

Hartelijk dank voor uw reactie! En dank voor uw tip, we zijn hier direct mee aan de slag gegaan. Per februari 2018 is een keuze menu te reserveren voor slechts € 7,50 p.p. extra! Dit biedt u de mogelijkheid uw eigen 3-gangenmenu samen te stellen van de met zorg bereidde gerechten van de A la Carte kaart.

We hopen u nog eens te begroeten in Hotel 't Kruisselt, we zijn erg benieuwd naar uw mening aangaande het keuzemenu!

En Team 't Kruisselt

Een geweldige ervaring met het Kerstarrangement.

Thomas de Zwart, 27-12-2017

Dit was voor het derde jaar dat we tijdens de Kerst ons hebben laten verwennen.

Wat een fantastische beleving, alle medewerkers zo vriendelijk, de kamers super schoon, in de huiskamer is het heel ontspannen vertoeven. Het restaurant is heel gezellig ingericht, de kwaliteit van het diner was geweldig, met zoveel liefde gemaakt. De activiteiten tijdens het verblijf verliepen zo spontaan, gewoon een grote familie. In een woord een "aanrader". 23-12 tot 27-12 2017

Geachte familie De Zwart,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie en dat u wederom voor ons heeft gekozen om de Kerst door te brengen. Wij hebben de kerstdagen ook als ontzettend leuk en gezellig ervaren! De winterwandeling met chocolademelk. het Jeu de Boules toernooi en natuurlijk het bijzondere Diner Dansant. De sfeer was fantastisch en we hebben als team ervan genoten voor u en de andere gasten deze dagen te mogen verzorgen.

We wensen u een prachtig mooi jaar en hopen u ook dit jaar weer te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet uit Twente,

Linda & Jeroen

En alle medewerkers van Hotel 't Kruisselt!

prachtige 4 dagen met kerstmis

klaas van dingen, 27-12-2017

alles was prima geregeld,vriendelijk personeel,onder prima leiding.
Linda Piening, Directeur, 4-1-2018

Geachte meneer Van Dingen,

Dankuwel voor uw mooi recensie! We vinden het ontzettend leuk te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad tijdens de Kerstdagen bij ons. We hebben ook bijzonder van uw aanwezigheid genoten en kijken ernaar uit volgend jaar een dansje te mogen doen tijdens het Diner Dansant op de Tweede Kerstdag!

En Team 't Kruisselt

Weer een paar heerlijke verwendagen.

Mary van Trigt, 27-12-2017

't Kruisselt is een heerlijk hotel om lekker te relaxen. Het personeel is uitermate vriendelijk, de kamers zijn in orde en je eet er geweldig!

't Is heel rustig gelegen met veel wandelmogelijkheden in de buurt. Ook leuk voor een dagje Enschede (Rijksmuseum Twenthe) of Ootmarsum (veel galerietjes).Weliswaar wat verder weg - een bezoekje aan Münster is zeker de moeite waard.

Linda Piening, Directeur, 4-1-2018

Geachte mevrouw Van Trigt,

Dank voor uw prachtige recensie! We vinden het bijzonder leuk uw recensie, als vaste gast, te mogen lezen op Zoover. Diverse wandelroutes starten vanuit het hotel en voeren u door de prachtige natuur van Noord-Oost Twente. En inderdaad, met maximaal 30 minuten rijden staat u in leuke plaatsen als Ootmarsum, Enschede of Bad Bentheim (D).

We kijken uit naar de volgende begroeting en wensen u het allerbeste voor 2018!

We hebben een aantal aanbieders voor 't Kruisselt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Kruisselt in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Kruisselt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Kruisselt scoort een 8.74 uit 10 op basis van 425 reviews.