Hotel 't Kruisselt

487 reviews over Hotel 't Kruisselt in het Nederlands

Geweldig voor herhaaling

Ag tromp
12-10-2018

Je kunt het rustig vertellen , alles was toppy en we zullen het graag doorvertellen

Prima verblijf waar we al 15 keer waren.

JAC Rietveld
8-10-2018

De rust en de hartelijkheid van het personeel. Kan geen negatieve punten vinden.

Wat ook natuurlijk goed is, is het landschap van de Achterhoek.

geweldig hotel goede service met aardige dames en heren die ons overal mee geholpen hebben wij hebben beloofd om terug te komen

HotelSpecials.nl

Een hotel om voor terug te komen een aanrader!

W.H. van Egmond
21-9-2018

Schitterend hotel prachtig gelegen in een mooie omgeving, goede en vriendelijke ontvangst, schone kamers en zeer goed eten zowel ontbijt als dinee.

Geachte heer en mevrouw Van Egmond,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Binnenkort start het Wildseizoen, we serveren dan de lekkerste wildgerechten. Een reden om dit najaar nog eens te komen logeren bij ons?

Graag tot de volgende begroeting!

Geweldig

de koffieclub
18-9-2018

Schone kamers, heerlijk eten als je iets niet lustte kreeg je iets wat je wel lekker vond, gezellig behulpzaam personeel, een huiskamer waar je kon zitten, tv kijken of spelletjes doen, een groot terras met uitzicht over het golfterrein, mooie omgeving voor wandelen en fietsen. Leuke plaatsjes vooral Ootmarsum met mooie galeries. Wij hebben genoten.

Geachte heer, mevrouw,

Dank u wel voor de mooie recensie! Nu de dagen kouder worden steken we 's avonds graag de haard aan en stemmen we de tv af op een leuk programma. De kast is gevuld met leuke boeken, gasten lenen graag boeken of vullen de kast aan met boeken die zij als gelezen hebben. Zo wisselt het aanbod elke keer!

Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons, graag tot ziens!

Jeroen & Linda Kampman

Een hotel om vaste gast te zijn.

Theo en Ineke Rothengatter
5-9-2018

Geweldig fijn hotel met vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat. Service en aandacht staan hoog in het vaandel. De kamers zijn keurig netjes en schoon. De inwendige mens komt niets te kort door een prima ontbijtbuffet en heerlijke diners. Lust je iets niet? Laat het weten en er wordt voor een oplossing gezorgd. Ook de ligging is geweldig met veel mogelijkheden voor wandelingen, fietstochten en autoritten. Dus: een aanrader!

Geachte familie Rothengatter,

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! We verheugen ons elke keer weer op uw verblijf bij ons. Vele van onze gasten zien we jaarlijks terug, altijd weer een fijn weerzien!

Graag tot de volgende begroeting!

Henk en Lucy Hermsen
1-9-2018

Uitstekend hotel met geweldig vriendelijke medewerkers. Gemiddelde leeftijd gasten is aan de hoge kant. Heerlijk eten. We hebben erg genoten van ons verblijf. Prima uitvalsbasis voor de verkenning van het mooie Twente.

Geachte heer & mevrouw Hermsen,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Voor echtparen die rust en gemoedelijkheid zoeken zijn wij graag een fijne uitvalsbasis om Twente te ontdekken en te genieten van een prettig verblijf.

Graag tot een volgende begroeting!

Fantastisch.

zus vermeeren
31-8-2018

Het hotel 't Kruisselt in de Lutte is een fantastisch hotel. Prijs en kwaliteit prima.

Personeel allemaal even aardig. Geweldig.

Beslist een aanrader.

Geachte mevrouw Vermeeren,

Heel hartelijk dank voor uw fantastische recensie! We kijken uit naar de volgende begroeting!

Linda & Jeroen Kampman

uitstekend! voor herhaling vatbaar!

Cor
30-8-2018

Goede service, vriendelijke medewerkers, prima eten. Geen minpunten.

Geachte Cor,

Dank voor uw mooi recensie! Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons en genoten heeft van de service en de diners! Heel graag tot een volgende begroeting!

Geweldige ervaring

G C Hilferink
29-8-2018

Je voelt je hier echt welkom De bediening erg vriendelijk en enthousiast. Prachtige omgeving.

Geachte heer Hilferink,

Dank u wel voor de prachtige beoordeling! Onze slogan is 'Natuurlijk gastvrij', wat fijn te lezen dat dit gevoel van welkom zijn ook zo door u is ervaren. Hartelijk dank en tot ziens!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Kruisselt in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Kruisselt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.