Weer vandaag22°

66 reviews over Camping Het Meuleman Landgoedcamping in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

Inge
19-8-2019

Afgelopen juli verbleef ik samen met mijn man en twee kinderen (4 en 7 jaar) een week op Landgoedcamping het Meuleman. Bij aankomst kregen wij een plattegrond mee zodat wij zelf een plekje konden kiezen uit de plaatsen die nog beschikbaar waren. Wij kozen een plaatsje in de buurt van de zwemvijver. De kinderen vonden het prachtig! Bijna elke dag zijn ze het meertje in geweest. Verder hebben de kinderen nog een aantal keren mee gedaan met de activiteiten die georganiseerd werden op de camping, als Marshmellows roosteren, klimwand en boogschieten. De kinderen hebben een topvakantie gehad, en wij ook!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Echte natuurcamping. Aanrader!

Vincent K
19-8-2019

We zijn vaker gast geweest op deze camping. Het is een uitzonderlijke camping en niet te vergelijken met zo'n blingbling camping. De natuur is prachtig, we botsen bij het hardlopen bijna tegen een ree op. Je plekje is gewoon een plek in de natuur. De kinderen vermaakten zich met de gehuurde mountainbike en in het high rope parcours in de bomen.

Tja en zover van de bewoonde wereld hoef je geen fatsoenlijk wifi netwerk of mobiel netwerk te verwachten. Dus doe dat ook vooral niet ;-)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Wij niet terug op een fantasties verblijf.

Wim Lietmeijer
15-8-2019

Is je privacy wel zo zeker, wij kregen een plaats (3) toegewezen, naast ons op plaats 2 (erg klein) komt ('s avonds om 22.45uur) naast onze camper een camper staan met slechts 1 meter tussen ruimte. De avond daarna komt achter deze camper (op dat kleine plaatsje) nog een buscamper(tje) staan. Dit alles langs het pad waarover al het verkeer van en naar de camping gaat. Niks privacy, weg rust. een feest gehouden in/op het aanliggend perceel was tot ca. 22 uur nogal 'te horen'. Er wordt vanuit gegaan dat er niet wordt afgewassen op de kampeerplaats, maar de faciliteiten om netjes te kunnen afwassen zijn sterk verouderd en moeten eerst worden ontdaan van 'natuurlijk ongerief uit de bomen'. Edoch niet alles is negatief. Het terrein is op zich erg mooi, m.n. voor kinderen is de zwem/visvijver geweldig, een simpele bewegwijzering zou niet misplaats zijn. De omgeving is prachtig voor fietsers/wandelaars. Zie deze kritiek als een gratis advies.

Gereisd Met partner in augustus 2019

zwemmeer klimpakour leuk maar veel insecten

Koen Gort
29-7-2019

Wij zijn 5 dagen naar deze camping gegaan en er viel ons wel het een en ander op. Er was om met de goede punten te beginnen een erg lekker meer waar je goed in kan zwemmen er is een klimparkour en ook een leuke midgetgolfbaan. helaas zijn er veel slechte punten aan deze camping. Om te beginnen is het sanitair gebouw best wel chemisch omdat er veel vliegen en wespen rondhangen. als je eet dan zitten er voortdurend agressieve wespen om je heen en het krioelt er van de steekvliegen. Voor de mensen die wifi erg fijn vinden: de wifi doet het ook niet! En er dwarrelen ook nog haartjes van de eikenprosessierups rond!!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Niels Stijger, eigenaar, 2-8-2019

Allereerst natuurlijk super om te horen dat jullie genoten hebben van de activiteiten rondom de camping. Jammer dat de natuur jullie minder goed is bevallen. Of je van een natuurcamping minder natuur kunt verwachten en daar je boordeling op geeft, is natuurlijk de vraag. Aan wespen en eikenprocessierupsen doen we wat we maximaal er aan kunnen doen, maar alles uitsluiten lukt zelfs ons niet. 😉 Alle nesten van de processierups op de camping, het ernaast gelegen restaurant en op de parkeerplaatsen zijn weggehaald. Ook de wespennesten die ons gemeld worden door de campinggasten worden direct verwijderd. Maar we blijven nu eenmaal omringd door een prachtige Twentse Natuur, waarin er ruimte is voor allerlei diersoorten, ook de soorten die wij mensen wat minder prettig vinden. Een omgeving die door het overgrote deel van onze gasten vooral heel erg gewaardeerd wordt, met begrip dat wij niet alles kunnen voorkomen en die het heerlijk vinden dat hun kinderen spelen in plaats van hele dagen met de telefoon bezig zijn omdat de WIFI niet altijd 100% bereik heeft in deze natuurlijke omgeving. Geen WIFI zoals u aangeeft klopt niet. Voor de WIFI hebben wij een centrale mast met 50Mbs via glasvezel. Echter als er vijftien mensen tegelijkertijd online Max Verstappen of de Tour de France willen kijken wordt het wel een uitdaging. Kortom, wij doen er ons inziens alles aan om iedere gast een zo fijn mogelijk verblijf te bieden. We hebben dit u bij uw vertrek ook uitgelegd en verteld. Jammer dat u online nog een keer op deze manier uw klachten wilt uiten en zelfs een zware onvoldoende geeft voor de hygiëne, gebaseerd op de wespen en steekvliegen die rondvliegen als u aan het eten bent, terwijl alle sanitair hier dagelijks meer dan goed wordt schoongemaakt, door twee professionele en ervaren schoonmaaksters.

Zeer slechte hygiënische omstandigheden.

Familie Post
14-8-2018

Leuke camping, mooie grote plaatsen. Wat onze vakantie daar verpest heeft zijn de erbarmelijke hygiënische omstandig heden. Iedereen op de camping was ziek of kende wel iemand die ziek was. Braken en diarree. Duidelijk een bacterie die werdt overgedragen via het toilet. De toiletten waren plat gezegd smerig. De camping baas deed het af al een zomer griepje. Erg jammer.

Niels Stijger, eigenaar, Fri Aug 24 2018 12:58:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dag familie Post,

wat vervelend dat de zomergriep, want ja dat was het echt, jullie vakantie heeft beïnvloed. Er was geen sprake van een bacterie maar echt van een virus dat de ronde deed. Toen de eerste signalen van de griep ons bereikten, hebben wij ook gelijk alle zeilen bijgezet. Als eerste de hoeveelheid schoonmaak verhoogd, met name ook extra alle deurknoppen meerdere malen per dag schoongemaakt, want zo kan virus zich verspreiden. Je kunt het al krijgen als je in een ruimte bent geweest waar iemand overgegeven heeft die het ook heeft. En dat was het geval.

Voor de zekerheid hebben we ook ons zwemwater een tweede keer laten testen in die week. Dit was op maandag al gebeurd, maar we nemen daarin nooit risico’s. Het laboratorium die dit voor ons uitvoert gaf een dag later direct aan dat dit nog steeds helemaal in orde was en dat ze de griepgolf op onze camping herkende van een camping in het Noorden van het land, waar deze zomergriep ook heerste. Heel vervelend, maar je doet er weinig aan.

Helaas kunnen we net zoals bij het weer, wat deze zomer dan weer enorm goed was, niet alle omstandigheden beïnvloeden, ook al doen wij er alles aan om onze gasten een fijne vakantie te geven. Na vier dagen was de zomergriep gelukkig uitgekeken op onze camping en hebben alle gasten, zoals wij hebben vernomen, de extra inzet, wasmuntjes en de extra controles die we deden erg gewaardeerd en verder volop genoten van hun vakantie.

Heerlijk genoten met kleine kinderen

Barbara
12-8-2018

Ik zat in één van de huisjes in het bos, vlak bij de zwemvijver. Het was heerlijk. De kinderen liepen de hele dag op en neer naar de vijver en konden zich er goed vermaken. We hebben gegeten bij het restaurant ernaast en konden daar ook leuk midgetgolfen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke natuurcamping.

Vincent
8-7-2018

Heerlijke natuurcamping. We waren met onze pubers en zelfs zij hebben zich vermaakt in de grote zwemvijver. Prachtige plek in de Twentse natuur.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

oma teggeler
2-7-2018

prachtige natuurcamping met zwemwater vlak aan de duitse grens. Echt een camping om tot rust te komen maar je kunt er ook sportieve outdooractiviteiten doen. Lekker eten is ook een pre vlak naast de camping

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Genoten van Twentse gastvrijheid

Elizabeth
2-7-2018

Prachtige omgeving, bosrijk gebied, onder de indruk van het mooie Twentse landschap. De kinderen hebben zich op de camping prima vermaakt in de zwemvijver. Leuke bezienswaardigheden in de omgeving. Voldoende gelegenheid in Twente om te winkelen of een museum te bezoeken. Het sanitair in de kleine sanitairgebouwen maakt een wat gedateerde indruk, maar is prima, en schoon. In het hoofdgebouw alles prima in orde.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is er fantastisch

Margot Teggeler
2-7-2018

Prachtige natuurcamping met zwemwater. Rustig gelegen ver van de stresswereld. Uitstekend sanitair. Ook een uitstekend restaurant naast de camping. Geweldig is ook dat je er allerlei outdooractiviteiten kunt boeken. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Meuleman Landgoedcamping in De Lutte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Meuleman Landgoedcamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.