Géén boekingskosten
NederlandOverijsselDe LutteCampings De LutteCamping Het Meuleman Landgoedcamping

Camping Het Meuleman Landgoedcamping

NederlandOverijsselDe Lutte

We hebben de beste aanbieders voor Camping Het Meuleman Landgoedcamping voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 185 reviews

Contact

186 Reviews over Het Meuleman Landgoedcamping

• 7Tinco Lycklama11-05-2022

Super mooie camping

Mooie ruime plekken, mooie ligging, vriendelijke receptie, fijn toiletgebouw. Wel wat verouderde speeltoestellen (ping ping tafel, tafel voetbal). Er is echter een groot nadeel, dat alles wordt bedekt met een laagje zand.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Mariska04-05-2022

Mooie rustige camping met gemoedelijke sfeer

Plek aan de zwemvijver was nu een heerlijke rustige plaats. Bij hoogseizoen zal het een fijne plek zijn met kinderen. Wil je dan een rustige plaats, zal verder op de camping een betere optie zijn. Sanitair in hoofdgebouw was netjes en schoon. GSM netwerk bereik is matig tot slecht ( je bent in bos en bij Duitse grens). WiFi op onze plek was goed.

• 10Meijvogel22-04-2022

Heerlijke landelijke camping

Heerlijk Paasweekend gehad in de tent op deze sfeervolle camping. Ruime bosplaatsen, zo'n en schaduw, restaurant on de hoek, gezellige omgeving! Top!

• 9Margreth22-04-2022

Heerlijk weekend gehad op een prachtige camping

Prachtige camping in de natuur , fijn gewandeld. Mooie ruime plaatsen. Vriendelijk personeel. Enig minpuntje vond vooral mijn man , geen wifi en ook geen bereik op onze plek. Er is wel een wifi plek , daar is het prima.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Deth kwaks21-04-2022

Een prachtige plek in een hele mooie omgeving

Een fijne camping met schoon en warm sanitair. Veel watertappunten , mooie grote plekken. Wij hebben daar veel gefietst en gewandeld vanaf de camping. De rivier de Dinkel ligt vlakbij. Een prachtig riviertje , helaas mochten in deze periode niet kanoën ivm het broedseizoen . Alleen hiervoor zou ik een keertje terug willen komen. De laatste dag zijn we naar Bad Bentheim geweest waar we een prachtig kasteel hebben bezocht Zeker een camping om weer terug te komen. Er is genoeg te zien

• 9Eetgelegenheden
  • 10Jan en Siebert09-02-2022

Weekend weg met getuigen

Fantastische yurt op een fantastische camping! Alles is goed geregeld, en er is veel aandacht voor persoonlijke details. De yurt is zeer comfortabel en snel warm met de houtkachel, wat erg fijn was gezien het slechte weer.

• 9Judith30-12-2021

Prachtige plek om kerst te vieren

Wat een mooie, rustige plek in de natuur. Het vroor buiten, we zaten in de gezellige yurt bij de houtkachel te genieten van het mooie uitzicht. Heerlijk gewandeld, leuke dorpjes. Twente is prachtig!

• 10Wendy Grouve04-10-2021

Altijd wat te beleven op de prachtige camping!

Wij hebben nog nooit op zo'n fijne, relaxte camping gestaan als deze. Toiletten zijn schoon, vriendelijk personeel, prachtige ligging middenin een mooi natuurgebied. Het is een echte boscamping wat inhoudt dat iedereen een eigen plekje in het bos heeft. Dus geen veldjes waar iedereen zij aan zij staat. Heel speels. Elke dag werden we gewekt door vogelgeluiden en ook de eekhoorn liet zich regelmatig zien! Kinderen vonden het geweldig. In het bos, slingerend aan een touw aan de boom, spelend op het strandje, zwemmend in het meer, leuke animatie. Genoeg vriendjes. En een rivier met kreeftjes om de hoek. Echt een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Lucie Grunder23-09-2021

Eens maar nooit meer

De camping is prachtig en kindvriendelijk. Het boerderijtje was een tegenvaller, prijs/kwaliteit ver te zoeken. Het was niet schoon, spinnerag en stof. De deur haperde. Bedden zijn goed. Radio en tv doen het niet goed. Als het boerderijtje wat opgeknapt wordt, een lik verf krijgt en na elke verhuur goed wordt schoongemaakt is het een plaatje.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Ilse van Ardenne19-09-2021

Mooie plek voor fietsers, lastig met de hond.

Mooie omgeving, met name geschikt voor fietsers en wandelaars, met honden minder geschikt omdat ze werkelijk overal aangelijnd moeten zijn, op ongeveer 100 x 100 meter na. Op de camping staan voornamelijk caravans, wat ik als tent kampeerder wel jammer vind.

Camping is heel rustig, mooie natuur er omheen.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Het Meuleman Landgoedcamping info