Camping Minicamping de Moat

15 reviews over Camping Minicamping de Moat in het Nederlands

leuk voor 5 dagen.

GJ Knol,
28-7-2018

De Moat is fijne kleine camping. Gemoedelijk met mooie ruime plekken.

Het sanitair is schoon en prima in orde.

Wat ik echter jammer vind is dat Jos knooppunt kaarten aanbiedt van 3,95 voor 1,95 euro en achteraf blijkt dat deze regiokaarten veelal gratis worden verstrekt. Een minpuntje Jos. niet meer doen, foei.

Wij komen hier voor het tweede jaar

Fam Janssen,
21-7-2018

Wij komen hier voor het tweede jaar.

We komen hier helemaal tot rust,

Gr Johan en Gerry

Met vriendelijke groet, Jos en Tineke., eigenaar, 19-9-2018

Hallo Fam. Janssen, dank voor de fijne review, fijn dat jullie er weer waren.

Een fijne camping in een prachtige omgeving. Ontzettend gastvrij, heerlijk rustig. Ruime plaatsen en goede sanitair welke super schoon is. Diverse leuke wandel en fiets routes die door de eigenaar zelf zijn uit gestippeld. Kortom een echte aanrader.

Als nuchtere noordeling geven wij niet zomaar hoge cijfers, maar camping de moat heeft het echt verdiend

Met vriendelijke groet, Jos en Tineke., eigenaar, 22-7-2018
fam. Habing, dank dat u als "nuchtere noordeling", toch zulke mooie cijfers geeft.

Rustige camping met zeer ruime plaatsen

Bert Geerts,
9-7-2018

Samen met mijn vrouw heb ik een heerlijk verblijf gehad op camping De Moat. Fijne ontvangst door Jos, schoon sanitair en zeer ruime en beschutte plaatsen. Morgens wakker worden door de vogels in het bos. Fijne fietsen gehuurd voor een schappelijke prijs. Helaas moesten we door omstandigheden eerder naar huis, maar we komen graag nog eens terug.

Met vriendelijke groet, Jos en Tineke., eigenaar, 22-7-2018
fam. Geerts, dank jullie wel voor deze mooie review.

Wij kijken er elke keer weer naar uit !

Fam. de Jong,
8-7-2018

Rustige, goed verzorgde camping met schoon sanitair.

Prima uitvalbasis voor wandel- en fietstochten.

Mooie ruime plekken met privacy.

Met vriendelijke groet, Jos en Tineke., eigenaar, 22-7-2018
fam. de Jong, dank jullie wel voor deze mooie review.

Top Camping met ruimte top sanitair , schoon

Familie A & M Hoek,
3-7-2018

Wij komen al voor het vierde jaar op Camping de Moat in hessum dat ligt tussen Vilsteren en Dalfsen , een geweldige Camping waar rust en natuur een geweldige belevenis is waar je s’morgens wakker wordt met een vogel concert , je voelt je op de camping min of meer in het buiten land met de belevenis of je thuis bent , en om Jos en Tineke niet te vergeten een Fantastisch stel mensen die je het zo goed mogelijk naar de zin proberen te maken , sanitair is uit de kunst top verzorgd , wij hebben alleen een fantastisch ervaring . Gaan in 2019 absoluut weer naar camping de Moat ...

Met vriendelijke groet, Jos en Tineke., eigenaar, 22-7-2018
      Dank voor deze fijne review, wij vinden het fijn dat jullie het weer naar de zin hebben gehad.Graag tot volgend jaar.

Dikke duim!

Gerrit van der Kuur,
      27-6-2018

Ruime plekken met veel privacy, rust, WiFi die uitstekend werkt, uitstekend sanitair, prima prijs/kwaliteits verhouding. Iedere Camping houder zou hier een voorbeeld aan moeten nemen. Chapeau Jos en Tineke.

Jos & Tineke, eigenaar, 2-7-2018
      Gerrit, dank voor je geweldige compliment, we doen ons best. Hartelijke groet,

Familie Ziel,
      3-6-2018

Een erg mooie mini camping met erg veel privacy en super schone sanitaire voorzieningen een aanraden rust zoekers. Daarnaast zeer goede fiets en wandel mogelijkheden vanaf de camping.

Familie Ziel, dank voor jullie review. Hartelijke groet,

volgend weer.

Hilly,
      31-5-2018

Wat een mooi en rustig camping, heerlijk gefietst . Mooie plekken met veel prive. sanitair altijd schoon. Een aanrader!!!!!

Hilly, dank voor je review. Hartelijke groet, Jos & Tineke

Mooie plek,informatief ,prijs kwaliteit zeer goed

Gerhard en Marjon van der Kooi,
      4-5-2018

Mooie rustige camping , krijgt een map met fiets en wandel routes per plaats!

Mooie loof bossen in de omgeving niet druk. Prijs kwaliteit zeer goed.

Jos & Tineke, eigenaar, 2-7-2018
      Gerhard en Marion, dank voor jullie review. Hartelijke groet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Moat in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Moat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.