Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

73 Reviews over Minicamping de Moat

• 7Henk en Marion vdK15-05-2022

De hoge scores zijn volkomen terecht

Aangenaam verblijf, mooie, ruime plek. Prima sanitair. Vriendelijke ontvangst. Heel aardige mensen, die de Zaanstreek achter zich hebben gelaten om deze mooie camping te runnen.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jan en Carin14-05-2022

Wat hebben we n fijne midweek gehad in het mooie vakantiehuisje op camping de Moat. Het huisje is van alle gemakken voorzien en erg gezellig ingericht. Daarbij is het ook nog eens heel erg schoon, heeft het erg goede bedden en is de inventaris meer dan compleet. De eigenaren zijn heel gastvrij en zorgden ervoor dat wij ons heel erg welkom voelden. De omgeving is fantastisch voor fietsers en wandelaars. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Sjan en Kees02-05-2022

Zal niet bij de eerste keer blijven

Kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle positieve recensies. Fijne, kleine camping, perfect sanitair etc maar bovenal een prettige ontvangst. De omgeving biedt alles voor wandelaars en fietsers. Je moet maar durven om in coronatijd een camping over te nemen. Behoefte aan een babbel: de eigenaresse is altijd voor een gesprekje

• 9Diana en Ron Janse29-04-2022

Heerlijke en gezellige camping .

Een week op de camping gestaan, was heerlijk!!! Knus, gezellig en goed verzorgd.
    Wij hebben genoten van de prachtige omgeving en gezelligheid van de camping. Lieve Ilona en Pieter bedankt voor gastvrijheid en ga zo door toppers!!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Yvonne24-04-2022

Een heel fijn verblijf

Wij vonden het een heerlijke plek om een weekend de omgeving te verkennen. Natuurlijk gevormde plaatsen in het groen, met heel schoon en net sanitair. Over alles is goed nagedacht. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We werden verrast met een leuk ingepakt ontbijtje, met warme eitjes erbij. De ligging is rustig en wel een eindje van een winkel vandaan. Voor ons geen probleem, want goed met de fiets bereikbaar. Wij komen er zeker nog eens terug!

• 9Rob en Nienke01-10-2021

Heerlijke midweek tussen Dalfsen en Ommen

Ruime plekken, veel groen en privacy. Leuke omgeving om te fietsen. Zowel Ommen als Dalfsen zijn zeer de moeite waard. Het sanitair is erg verzorgd. Niet hyper modern maar schoon en daardoor prima. Jammer is de drukke weg.

• 10Rika13-09-2021

Een aanrader!!

Wij hebben genoten van een weekje kamperen op camping de Moat. Mooie plaatsen, zeer goed sanitair en fijne beheerders. Een prachtige omgeving om mooie fietstochten te maken.

• 9Peter en Marian09-09-2021

Wij hebben genoten

Camping de Moat,onze 1e keer hier,maar wat een fijne camping! Mooie ruime plaats,mooi schoon sanitair, en vanaf de camping kan je prachtig fietsen! Misschien een tip: tegels of grind op de plaatsen voor de caravans.En misschien toch ook wat snoeiwerk,kan t zonnetje beter op de plaatsen komen.Het is maar een idee,maar wij vonden het super en komen zeker eens terug!

• 9Fam.v.d. Bosch06-09-2021

Prachtige camping, in de natuur!

We stonden op een zeer ruime omzoomde comfort plaats met watertappunt, de roodborstjes en koolmezen kwamen bijna naar binnen en eekhoorns! Zeer goed sanitair en ruime douches! Ook werden we voorzien van fietsroutes in de geweldige omgeving. Goede en gezellige ontvangst en geinteresseerd echtpaar!We komen zeker nog een keer terug!

• 9Familie Dorst Den Helder24-08-2021

Heerlijke vakantie in prachtige omgeving!

Hele mooie groene camping met ruime plaatsen en veel privacy. Sanitair is modern en zeer schoon. Beheerdersechtpaar super aardig en gastvrij. Vanaf de camping kun je heerlijk wandelen en fietsen. Kortom een fantastische plek om tot rust te komen! We komen zeker nog eens terug!

Camping Minicamping de Moat info

Camping-informatie