Tijdelijk €25 aanbetaling

9.4FenomenaalScore uit 90 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

90 Reviews over Minicamping de Moat

• 9Fam. Wellner04-10-2022

Fantastisch seizoen op Camping de Moat

Wij hadden het geluk het hele seizoen op de camping te verblijven. Wat een geweldige plek: rust, vogels, fijne medekampeerders en vriendelijke gastvrije eigenaren die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Pieter en Ilona, dank voor jullie gastvrijheid, gezelligheid en inzet om ons verblijf zo fijn te maken. We kijken met genoegen op terug op een fantastisch seizoen.

• 10Monique26-09-2022

Zeer aan te raden plek!

Fantastisch vakantiehuis en een heel warm en hartelijk welkom! Huis is netjes en zeer schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. En in de ochtend een heerlijk ontbijt met eitjes van de eigen kippen!

• 10Annemarie25-09-2022

Heerlijk ontspannen vakantie op fijne camping.

Een lang weekend weg in een omgeving met mooie, afwisselende natuur op een mooie camping met grote plekken met veel privacy. Heerlijk om te wandelen en fietsen en van kleine stadjes te genieten. Broodjesservice en verse eieren van de eigen kippen. Vriendelijke, gezellige en behulpzame campingeigenaren. De camping heeft ook een leuke bungalow te huur.

• 8Marianne en Floris van Lingen07-09-2022

Aanrader

De camping is een van de fijnste die we bezocht hebben. Wat een mooie camping. Lieve en behulpzame eigenaren, Prachtige omgeving. Schoon sanitair. Schaduwrijke en ruime (comfort) plaatsen. Gaan we zeker nog een keer bezoeken!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Familie A .De Jong27-08-2022

Heerlijke ontspannen vakantie op prachtige locatie

Een mooie rustige camping met keurig en schoon toiletgebouw . Prachtige beschutte grote plekken met veel privacy . Hele vriendelijke eigenaren . Het was een topweek.

• 10Simone en Tiny26-08-2022

We hebben genoten!

We hebben genoten in het huisje op de camping. Een gezellig ingericht huisje en van alle gemakken voorzien. Mis je iets, dan staan de gastvrije eigenaren Pieter en Ilona direct voor je klaar! We hebben ook genoten van het heerlijke ontbijt.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Cornelissen19-08-2022

Fantastisch!

We hebben 3 fantastische weken gehad op camping De Moat. Reuze vriendelijke en behulpzame eigenaren, mooie ruime comfortplekken om op te staan, hele schone en ruime douches en toiletten, een wasmachine die je wasecht schoon wast. Je kunt broodjes voor 's morgens bestellen en een ijsje gaat er altijd in! De camping is een prima basis om vandaaruit te wandelen, fietsen ( leuk die fietspontjes), zwemmen in de Vecht of om de leuke plaatsjes Ommen en Dalfsen te bezoeken. En wat mooi is dat Vechtdal. Wij komen zeker terug op deze camping en raden dat iedere rust- en natuurzoeker deze unieke camping aan.

• 10J&C11-08-2022

heerlijke vakantieplek

Wat heerlijk dat dit soort campings bestaat!! Geen rijtjes, maar speels opgezette plaatsen met veel privacy. Geen muntjes of kaarten voor warm water, maar gewoon gebruiken wat je nodig hebt. Geen vooraf ingestelde douchetemperatuur, maar lekkere zelf te regelen kranen. Geen vies toiletgebouw, maar echt superschoon op elk moment van de dag en meer dan voldoende capaciteit voor het aantal plaatsen. Verder veel plek om je fiets overdekt neer te zetten, een milieustraatje waar je afval kunt scheiden en dat heel erg goed wordt opgeruimd, een erg hartelijke ontvangst en zeer lieve betrokken eigenaren. kortom, een camping die je eigenlijk geheim wilt houden voor jezelf en vrienden, maar omdat de eigenaren daar niets aan hebben dus deze loftrompet ;) Tenslotte is de plek fantastisch om te fietsen, wandelen, zwemmen, en stad(jes) bezoeken.

• 9Arie en Joke Koster25-07-2022

Geweldige camping

Hele aardige camping eigenaren .Superschoon toiletgebouw, mooie ruime plaatsen.Hele mooie fietsomgeving.Voor herhaling vatbaar.

• 9Theo en Marga19-07-2022

Wat een heerlijke kleine camping. Allereerst al het warme welkom van Piet en Ilona. Heerlijke beschutte en ruime plaatsen. Fantastische omgeving voor fietsen en wandelen. 14 dagen genoten en dat ook dankzij Piet en Ilona.

Camping Minicamping de Moat info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (1)

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar