Camping Minicamping de Moat

CampingWeer vandaag24°9°
Camping Minicamping de Moat

6 reviews over Camping Minicamping de Moat in het Nederlands

Mooie plek,informatief ,prijs kwaliteit zeer goed

Gerhard en Marjon van der Kooi, 4-5-2018

Mooie rustige camping , krijgt een map met fiets en wandel routes per plaats!

Mooie loof bossen in de omgeving niet druk. Prijs kwaliteit zeer goed.

Rustige, kleinschalige camping op mooie locatie op fietsafstand van Ommen en Dalfsen en gelegen in de buurt van de Overijsselse Vecht. Ruime, goed verzorgde plaatsen met veel privacy door groene afscheidingen tussen de plaatsen. Sanitaire voorzieningen zijn erg goed verzorgd. Talloze wandel- en fietsroutes, allen gebundeld in een overzichtelijke informatiemap welke ter beschikking wordt gesteld door de vriendelijke eigenaar bij aankomst. Het geheel ademt de sfeer van Sallandse gemoedelijkheid.
Jos & Tineke, eigenaar, 30-4-2018
Hallo Wim, dank je wel voor deze fijne review. We vonden het leuk om jullie als gast te mogen begroeten. Hartelijke groet,

Prima camping

Richard en Elly, 5-4-2018

We zijn hier dit jaar voor de vijfde maal geweest voor een korte vakantie en ook nu weer tot onze volle tevredenheid. De plekken zijn heerlijk ruim en door de beplanting is er voldoende privacy. Voor vogelliefhebbers is het een heerlijke plek doordat de camping aan drie zijden is omgeven door loofbos.

Zeer vriendelijke ontvangst.

Op eerste paasdag verrasten Jos en Tineke ons en de andere gasten op een paasontbijtje. Heel attent en vriendelijk.

Jos & Tineke, eigenaar, 12-4-2018

Hallo Richard en Elly, bedankt voor de leuke review. Fijn dat jullie het (weer) naar jullie zin hebben gehad. Hartelijke groet

Het hier fantastisch vertoeven!

Wim Bijvelt, 15-8-2017

Een schitterende kleine camping in een prachtige fiets en wandel omgeving.

Mooie dorpjes in de buurt.

Super sanitair.

Veel privacy , geen auto's en geen honden.

Minder geschikt voor kinderen (geen speeltoestellen)

Jos en Tineke., eigenaar, 17-8-2017

Hallo Wim,

dank je voor je review. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad bij ons.

Hartelijke groet.

Fantastische kleinschalige camping

Margriet, 12-7-2017

Kleine camping, met grote plaatsen. Plaatsen gescheiden door bomen en struiken. Veel privacy en heel belangrijk, natuurlijke schaduw als de zon fel schijnt. Sanitair is super schoon. Douches heerlijk warm. Vanaf de camping mooie fietstochten in het Overijsselse Vechtdal gemaakt. Een camping voor de rustzoekende kampeerder. Niet geschikt voor kinderen, tenzij deze zichzelf kunnen bezighouden .
Met vriendelijke groet, Jos en Tineke., eigenaar, 17-8-2017

Hallo Margriet,

van harte gefeliciteerd.

U bent de winnaar van de gratis najaarsvakantie op camping De Moat.

Neem svp contact met ons op voor definitieve afspraak.

fantastische plek

menninga124, 6-5-2016

dit is een heel mooie camping voor de senioren heel mooi gelegen met echt ruime plaatsen heerlijk in het groen en lekker autovrij de omgeving spreekt voor zichzelf want de camping ligt tussen ommen en dalfsen de eigenaar is erg behulpzaam en vriendelijk gewoon een goede camping die voor ons zeker voor herhaling vatbaar is de omgeving nodigt gewoon uit om hele einden te fietsen en te wandelen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Moat in Dalfsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Moat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Moat scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.