Camping Boerderijcamping de Beek

Camping Boerderijcamping de Beek
9,8

193 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek in het Nederlands

Fantastisch , volgend jaar weer!!

Sannie Roossink
16-9-2018

We zijn weer hartelijk ontvangen door Natasja en Henk Jan , met koffie en krentenwegge, we zijn hier dit jaar voor de tweede keer een week , een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen!

Geweldig

Elly & Robert
30-8-2018

Welkom met koffie

Prachtige plaats

Toelichtingsmap met kaarten van de hele omgeving (wandel, fiets en auto)

Hartelijke eigenaresse

Droge stalling voor e- bike met stroom

Natasja Korenblik, Eigenaar, 4-9-2018
Beste Elly & Robert, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Uitmuntend.

van Dooren
30-8-2018

Dit is een top camping. Werkelijk alles was prima in orde. We werden met koffie en zelfgemaakte appelcake ontvangen. Wij kregen een uitgebreide map met alle informatie over de camping en de omgeving mee. Werden persoonlijk naar onze plek begeleid. Er is een speciale fietsenstalling met genoeg elektrische punten om de elektrische fietsen op te laden. De sanitaire voorzieningen waren heel compleet en leken wel nieuw en alles was keurig (net een hotel). Op een schaal van 1-10 een scoort deze camping een 11.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 4-9-2018
Beste familie van Dooren, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Voorbeeldig!!

Geert en Jannie
26-8-2018

Geweldige stek voor mensen die houden van

- rust en ruimte

-superschoon sanitair

-een kleinschalig landschap

-prachtige fiets-en wandelroutes meteen vanaf de camping.

Van de deze routes krijg en overige relevante informatie krijg je gedurende je verblijf een map ter beschikking . Dit vonden wij wel heel handig. De hartelijke bijna familiaire ontvangst was een verademing. Bij het vertrek “kom nog maor even een bakkie koffie drinken”. Een plek om met plezier terug te komen!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 4-9-2018
Beste Geert en Jannie, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Bert en Tinie Blom
19-8-2018

Een bijzonder gastvrij beheerders echtpaar die een grote blijk van vertrouwen geven aan de gasten .

Mooie fiets omgeving, Komen zeker nog terug.

Fam.jacobs
17-8-2018

sanitair was brand schoon, ze waren heel gastvrij.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 21-8-2018
Beste familie Jacobs, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Wegkomen weer terug!

José
7-8-2018

Ontzettend nette camping. Dicht bij de Duitse grens. Enorm genoten!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 9-8-2018
Beste José, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Geweldige camping.

Familie kok
4-8-2018

Vriendelijke ontvangst met koffie en krentenwegge.De eigenaren zijn heel enthousiast en gastvrij.Mooi sanitair dat superschoon is.Het wordt meerdere malen per dag schoongemaakt.De omgeving is heel rustig en ligt midden tussen natuurgebieden waar je volop kunt wandelen en fietsen.

Een camping met een fijne sfeer waar we graag nog een keer naar toe gaan.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 10-8-2018
        Beste familie Kok, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Deze beheerders staan altijd klaar v/d gasten.

Fam Schonewille
        28-7-2018

Hier krijg je een Fam gevoel.

Beheerder die echt betrokken is met de gasten.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 9-8-2018
        Beste familie Schonewille, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Voor herhaling vatbaar

Gerard en Thea Hofman
        19-7-2018

We hebben heerlijke dagen gehad bij echte gastvrije mensen die het hun gasten op alle fronten naar hun zin proberen te maken, we logeerden in een geweldige boerderijkamer compleet tot in de kleinste details. Wij komen zeker weer eens terug, rustige omgeving en wil je wat meer drukte er is genoeg in de omgeving. Voor ieder wat wils, natuur, fietsroutes, en steden

Natasja Korenblik, Eigenaar, 22-7-2018
        Beste Gerard en Thea Hofman, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.