Camping Boerderijcamping de Beek *****

Weer vandaag2°-2°

168 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek in het Nederlands

Rust, ruimte en comfort

Peter en Monique, 31-12-2017

Ook dit jaar hebben we rond de kerstdagen een midweek doorgebracht in een Boerderijkamer van De Beek. Ondanks het matige weer hebben we na een gastvrije ontvangst van Natasja en Henk Jan weer genoten van het comfort en de rust. Heerlijk kunnen wandelen en de omgeving kunnen verkennen. We hebben wederom genoten.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 2-1-2018
Beste Peter en Monique, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Fantastisch, raden t iedereen aan!

Sjoerd en Megan, 11-12-2017

Mooie ruime kamer met heerlijke bedden. Voldoende ruimte om een campingbedje te kunnen plaatsen. Alles is netjes en schoon. Mooie rustige omgeving.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 2-1-2018
Beste Sjoerd en Megan, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Moderne, sfeervolle en luxe boerderijkamer(s)!

M. Bosman & R.F.I. Wouters, 11-12-2017

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Een mooie en ruim opgezette camping met daarnaast prachtige boerderijkamers. Wij hebben ons een weekend prima vermaakt zowel van de bosrijke (rustige) omgeving als van de luxe ingedeelde kamer.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 2-1-2018
Beste meneer Bosman en mevrouw Wouters, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Buitengewoon geweldig!

Ineke Landman, 11-12-2017

Gastvrijheid super, Schoon, mooi en ruime sanitaire voorzieningen, Goede uitvalbasis voor fiets en wandeltochtjes, Mooie ligging, Beheerders zijn uiterst vriendelijk en meedenkend/meelevend.

Kan absoluut geen negatieve punten vinden

Natasja Korenblik, Eigenaar, 2-1-2018
Beste Ineke Landman, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Alles klopt, schoon, mooieplaats en omgeving

Joke en Dick Schreuder, 9-12-2017

Geen min punt te bedenken, echt alles top en zeer verzorgd
Natasja Korenblik, Eigenaar, 2-1-2018
Beste Joke en Dick Schreuder, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

In 1 woord Geweldig!

Helenka Jindrová, 9-12-2017

Prima ligging, wat een top hygiëne, geweldige attente en lieve eigenaren.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 2-1-2018
Beste Helenka Jindrová, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Fijn kamperen in de natuur.

Hannie Verberg, 19-10-2017

Prachtige omgeving, meteen vanaf de camping te fietsen en te wandelen. Hartelijke ontvangst en verdere verzorging. Heel goed verzorgd en fijn sanitair. Leuk terrein met mooi zicht op open veld. Zo fijn dat de camping ook in oktober open is.

Alleen de wifi zouden we graag beter hebben.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 6-11-2017
Beste Hannie Verberg, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Fantastisch super

Hannie ten Hoopen Wennink, 30-9-2017

Behulpzaam gezellig verzorgd in een woord fantastisch
Natasja Korenblik, Eigenaar, 3-10-2017
Beste Hannie, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Anke.Verdaasdonk, 29-9-2017

Camping De Beek een Parel in Twente, dit jaar twee keer jullie camping bezocht. In een woord “Super”. Fijne ontvangst met koffie en cake.Zeer verzorgde camping,voorzien van een heel mooi toilet gebouw en super schoon.Ruime plekken. De eigenaren Henk-Jan en Natasja zijn altijd aanspreekbaar en zeer hulpvaardig niets is te veel. Een 9.8 is dik verdiend. We hopen hier nog vaak terug te komen. Anke en Anton Verdaasdonk.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 30-9-2017
Beste Anke en Anton, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Heerlijke omgeving,geweldige camping.

Johan en Dieneke, 28-9-2017

Prettige sfeer,heel klantgerichte eigenaren.Ruime plaatsen en heel goed onderhouden prima sanitair.

Ook onze zlc vrienden waren héél tevreden over alle mogelijkheden die er zijn in de prachtige omgeving om een fijne vakantie te hebben.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 30-9-2017
Beste Johan en Dieneke, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Beek scoort een 9.71 uit 10 op basis van 169 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: