WebsiteLink naar websiteWeer vandaag1°-5°
9,9

Omschrijving
In de Nederlandse provincie Overijssel vind je Boerderijcamping de Beek in Buurse. Hier word je hartelijk ontvangen met een kopje koffie en een uitgebreide informatiemap. Ook is er een speciale fietsenstalling met genoeg plek om je elektrische fiets op te laden en vind je op het park zeer schoon sanitair. Gelegen vlakbij de grens met Duitsland.

195 reviews over Camping Boerderijcamping de Beek in het Nederlands

Leuke camping

Seegers,
17-12-2018

Leuke camping. Alles prima geregeld.

Gereisd met partner in juli 2018
Natasja Korenblik, Eigenaar, 20-12-2018
Beste familie Seegers, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Fijn adres om vaker te komen

Carla Brouwer,
13-10-2018

Erg hartelijke ontvangst, mooie kamer, lekker zitje buiten. Comfortabel verblijf,goede bedden. Buiten op het terras lijkt niet echt veel privacy te zijn als alle kamers verhuurt zijn, maar misschien valt dat mee. Wij willen zeker terugkomen, ook voor de prachtige omgeving

Gereisd met partner in september 2018
Natasja Korenblik, Eigenaar, 22-10-2018
Beste Carla Brouwer, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Fantastisch , volgend jaar weer!!

Sannie Roossink,
16-9-2018

We zijn weer hartelijk ontvangen door Natasja en Henk Jan , met koffie en krentenwegge, we zijn hier dit jaar voor de tweede keer een week , een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen!

Gereisd met partner in september 2018
Natasja Korenblik, Eigenaar, 24-9-2018
Beste familie Roossink, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Geweldig

Elly & Robert,
30-8-2018

Welkom met koffie

Prachtige plaats

Toelichtingsmap met kaarten van de hele omgeving (wandel, fiets en auto)

Hartelijke eigenaresse

Droge stalling voor e- bike met stroom

Natasja Korenblik, Eigenaar, 4-9-2018
Beste Elly & Robert, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Uitmuntend.

van Dooren,
30-8-2018

Dit is een top camping. Werkelijk alles was prima in orde. We werden met koffie en zelfgemaakte appelcake ontvangen. Wij kregen een uitgebreide map met alle informatie over de camping en de omgeving mee. Werden persoonlijk naar onze plek begeleid. Er is een speciale fietsenstalling met genoeg elektrische punten om de elektrische fietsen op te laden. De sanitaire voorzieningen waren heel compleet en leken wel nieuw en alles was keurig (net een hotel). Op een schaal van 1-10 een scoort deze camping een 11.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 4-9-2018
Beste familie van Dooren, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Voorbeeldig!!

Geert en Jannie,
26-8-2018

Geweldige stek voor mensen die houden van

- rust en ruimte

-superschoon sanitair

-een kleinschalig landschap

-prachtige fiets-en wandelroutes meteen vanaf de camping.

Van de deze routes krijg en overige relevante informatie krijg je gedurende je verblijf een map ter beschikking . Dit vonden wij wel heel handig. De hartelijke bijna familiaire ontvangst was een verademing. Bij het vertrek “kom nog maor even een bakkie koffie drinken”. Een plek om met plezier terug te komen!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 4-9-2018
Beste Geert en Jannie, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Bert en Tinie Blom,
19-8-2018

Een bijzonder gastvrij beheerders echtpaar die een grote blijk van vertrouwen geven aan de gasten .

Natasja Korenblik, Eigenaar, 8-1-2019
Beste Bert en Tinie, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Mooie fiets omgeving, Komen zeker nog terug.

Fam.jacobs,
17-8-2018

sanitair was brand schoon, ze waren heel gastvrij.

Gereisd met partner in juli 2018
Natasja Korenblik, Eigenaar, 21-8-2018
Beste familie Jacobs, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Wegkomen weer terug!

José,
7-8-2018

Ontzettend nette camping. Dicht bij de Duitse grens. Enorm genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Natasja Korenblik, Eigenaar, 9-8-2018
Beste José, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Geweldige camping.

Familie kok,
4-8-2018

Vriendelijke ontvangst met koffie en krentenwegge.De eigenaren zijn heel enthousiast en gastvrij.Mooi sanitair dat superschoon is.Het wordt meerdere malen per dag schoongemaakt.De omgeving is heel rustig en ligt midden tussen natuurgebieden waar je volop kunt wandelen en fietsen.

Een camping met een fijne sfeer waar we graag nog een keer naar toe gaan.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 10-8-2018
      Beste familie Kok, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.