Camping Boerderijcamping de Beek

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastische, Rustige en mooie ligging

Bea Smilda
17-7-2018

Fantastische nette camping met warm ontvangst niets is te veel. Super schoon.

Hier kom je tot rust 1 woord geweldig!!

Heerlijke camping!

BdeGraaf
15-7-2018

Heerlijk landelijk en rustig gelegen camping. Ruime plaatsen met elektra, water en afvalwater op de plek. Werkelijk zulk schoon en fraai sanitair nog nooit gezien op een camping en dat wordt met heel veel zorg bijgehouden. TOP Wij bleven hier 5 dagen en kwamen er voor 2. En komen zeker nog eens terug.

Kan niet veel beter en mooier !

Rob en Afke Veenstra
5-7-2018

Zeer gastvrije camping 'gelegen in prachtig fietsgebied. Je fietst zo in een middag door Twente, Achterhoek en een stukje Duitsland.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 10-7-2018
Beste Rob en Afke Veenstra, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Geweldig!

Karin en Dirk Vroon
29-6-2018

Bij aankomst is het net alsof je in een warm bad terecht komt, de koffie/thee met krentewegge staat al klaar voor je. Je krijgt een complete map met informatie en wandel- en fietsroutes. Na de koffie een kijkje op je plaats en een rondleiding door het superschone toiletgebouw met het `winkeltje` waar iedere dag de kranten , een eitje/uitje/ijsje uit de vriezer, drie keer in de week de bakker langskomt met verse broodjes/brood en krentewegge klaar staan, betalen doe je gewoon in de speciale brievenbus. Niets is teveel voor deze gedreven mensen, zelfs niet als je even in 1 van de 4 boerderijkamers wilt kijken als je geinteresseerd bent. Natasja en Henk-Jan bedankt, we hebben het reuze naar ons zin gehad.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 10-7-2018
Beste Karin en Dirk Vroon, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

uitstekend

Jacqueline
18-6-2018

Bijzondere aardig welkom met koffie en krentenwegge.

De boerderijkamers op de camping zijn meer dan een kamer, gewoon een prachtig appartementje. Prima bedden. Mooi gelegen aan het begin van een zandpad.

Rustige camping. Hele attente eigenaar.

Natasja Korenblik, Eigenaar, 22-6-2018
Beste Jacqueline, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Fantastisch, kan niet beter!

Sannie Roossink
14-6-2018

We hebben een fantastische week gehad , heerlijk rustig , schone kamers en heerlijke bedden , wie van rust en natuur houd , moet echt een keer naar Buurse , vriendelijk onthaal met koffie en krentenwegge, Natasja en Henk Jan , bedankt voor alle goede zorgen , en tot 31 augustus , dan komen we weer een week, gaan dan rondfietsen door de herfstbossen en de bloeiende heide.

Groeten Ferdinand en Sannie!

Natasja Korenblik, Eigenaar, 17-6-2018
Beste Ferdinand en Sannie, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Voor ons telkens weer voelt het als "thuis komen.

Mieke Spoor
14-6-2018

Geweldige camping, erg gastvrije beheerders. Sanitair is om door een ringetje te halen.
Natasja Korenblik, Eigenaar, 17-6-2018
Beste Mieke, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Rust, ruimte en pure ontspanning!

Meinard & Anita
12-6-2018

Heerlijk rustig gelegen camping met super schoon sanitair, ruime plaatsen met eigen watertappunt en zeer gastvrije eigenaren. Ideaal uitgangspunt voor wandelaars (met of zonder hond) en fietsers. Op slechts enkele autominuten gelegen vanaf Duitsland (voor bijvoorbeeld een heerlijke schnitzel!)
Natasja Korenblik, Eigenaar, 17-6-2018
Beste Meinard en Anita, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

geweldig gastvrij

ria rietmeijer
4-6-2018

het was een geweldige camping
Natasja Korenblik, Eigenaar, 8-6-2018
Beste Ria, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Ida van den Berg-Baveld
23-5-2018

Een fantastische camping die voor heelveel mini-campings als voorbeeld mag gelden. Daarnaast een schitterende omgeving
Natasja Korenblik, Eigenaar, 8-6-2018
Beste Ida, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Beek in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Beek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping de Beek scoort een 9.74 uit 10 op basis van 182 reviews.