Géén boekingskosten

+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 267 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

In de Nederlandse provincie Overijssel vind je Boerderijcamping de Beek in Buurse. Hier word je hartelijk ontvangen met een kopje koffie en een uitgebreide informatiemap. Ook is er een speciale fietsenstalling met genoeg plek om je elektrische fiets op te laden en vind je op het park zeer schoon sanitair. Gelegen vlakbij de grens met Duitsland.

Contact

268 Reviews over Boerderijcamping de Beek

• 10Rob en Joke24-08-2021

Een camping met een ❤️!

We zijn een aantal jaren geleden al eerder op deze camping geweest en er is nog niets veranderd! Alles nog net zo schoon en netjes als voorheen. Een geweldig mooie camping die met liefde, toewijding en vriendelijkheid door de eigenaren wordt ondernomen. Aan alles is gedacht, zeker in deze Corona-tijd. De campingvelden met verharde plekken worden keurig onderhouden, het sanitair is super! Op onze plek hadden we een schitterend uitzicht over de weilanden! Met weemoed nemen we afscheid, voor volgend jaar hebben wij al geboekt. Een echte aanrader!

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 25-08-2021

Beste Rob en Joke, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Rob en Joke24-08-2021

De mooiste camping van Nederland met een 💖!

We zijn nu voor de 3e keer neergestreken op deze prachtige camping. De vorige keer was al een paar jaar geleden, maar toch er was niets veranderd. Je wordt nog steeds op een hartverwarmende wijze ontvangen, je krijgt onder genot van een bakje koffie met wat lekkers alle aandacht. De camping op zich ziet er netjes onderhouden uit, aan alles is gedacht. Bij elk waterput staat een flesje desinfecterend middels, er is mooi systeem bedacht tav het sanitair bezoek. Visite hoeft niet met eigen meubilair slepen, er staan stoeltjes genoeg voor gebruik, incluis een aantal tafels! Er is een grote fietsenstalling, met laadpunten in overvloed. Drie keer in de week kan je broodjes ophalen, dagelijks is de krant beschikbaar. Het uitzicht is fenomenaal, er heerst een heerlijke rust. Vanuit de camping kan je alle kanten op om te fietsen. Duitsland is vlakbij en heeft er ook leuke plekjes.

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 25-08-2021

• 8Yvonne Verbeek10-08-2021

Geweldig

Enkel pluspuntenZoals deze mensen nadenken over hoe en wat in corona tijd geweldig een prachtige no noncense boerderij camping. Super spik en span sanitair . Geweldige broodregeling en kleine benodigdheden dit alles op basis van vertrouwen. Laat het alsjeblieft zo blijven .Dank voor een super fijne plek voor onze overnachtingen.

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 13-08-2021

Beste Yvonne Verbeek, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Fam. Terpstra10-08-2021

Magnefiek vriendelijk uitstekend sanitair,

Uitstekend staan hier 3 maand en bevalt prima

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 13-08-2021

Beste familie Terpstra, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Kees en Anja10-08-2021

Niet normaal

Eigenlijk is normaal goed genoeg voor ons, maar deze camping en de eigenaren dwingen ons deze review als niet normaal te betitelen. Vriendelijkheid en betrokkenheid met de kampeerder met twee cijfers achter de komma maakt het verblijf hier tot een feestje. Details maken het verschil. Ons plekje en alle verdere voorzieningen op de camping ook nog eens meer dan goed voor elkaar maakt het dat wij deze camping een uitmuntend cijfer moeten geven.Als Friezen zeggen wij dan ook: Camping De Beek BOPPE!

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 13-08-2021

Beste Kees en Anja, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Gert10-08-2021

Wat je op een camping zoekt dat vind je hier

Heerlijke plekken, fantastische wasgelegenheid, superschoon, lokale producten, heerlijke uitvalsbasis voor veel leuks. Dikke pluim voor Natasja en Henk Jan.

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 13-08-2021

Beste Gert, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Henk Koenders26-07-2021

Fantastisch mooie camping ! Chapeau!

Wij stonden hier drie dagen op deze prachtige camping. Super voorzieningen aanwezig en overal is aangedacht. Hebben eigenlijk nog nooit zoiets meegemaakt, zo geweldig is het hier . Omgeving is ook schitterend om te fietsen, Haaksberger veen, Buursezand, Witte Veen, . Van ons dus een dikke 10!!

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 26-07-2021

Beste Henk Koenders, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Kim en Lidwien08-07-2021

Aanrader

We zouden voor één nacht blijven (backpacken door Twente en de Achterhoek), ontvangst heel hartelijk met wat drinken. Omdat er geen schaduwplek meer was mochten we zolang ergens anders zitten. Door een blessure wat langer gebleven, ontzettend goed verzorgd, alles is schoon, fijne plek en supergoede service!! Dikke 10!!

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 20-07-2021

Beste Kim en Lidwien, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Bea05-07-2021

Super nette en schone camping, met hele behulpzame eigenaren en een warm welkom. Overal is goed over nagedacht.

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 20-07-2021

Beste Bea, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Marja en Nico vd Valk31-05-2021

Fijne, rustige en schone camping

Fijne ontvangst, daarna rondleiding over de camping. Mooie, ruime zonnige plek. Leuke contacten met Natascha en partner. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Komen we beslist nog eens terug

Familie Korenblik De Beek Buurse, Eigenaar, 20-07-2021

Beste Marja en Nico vd Valk, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Camping Boerderijcamping de Beek info

Camping-informatie