Tijdelijk €25 aanbetaling

+36

9.7FenomenaalScore uit 274 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

In de Nederlandse provincie Overijssel vind je Boerderijcamping de Beek in Buurse. Hier word je hartelijk ontvangen met een kopje koffie en een uitgebreide informatiemap. Ook is er een speciale fietsenstalling met genoeg plek om je elektrische fiets op te laden en vind je op het park zeer schoon sanitair. Gelegen vlakbij de grens met Duitsland.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

274 Reviews over Boerderijcamping de Beek

• 9Hans Zoetbrood11-10-2022

Keep the customer satisfied

Een mooi nummer van Simon and Garfunkel maar hier van toepassing op Camping De Beek in Buurse bij Haaksbergen. Prachtige natuur glooiend landschap en Duitsland op 6 km afstand.

De Camping:

Mooie ruime plaatsen met 6amp stroom en watertappunt en afvoer. Grasbetonstenen tableau mooi waterpas om caravan/ luifel/ voortent op te zetten haringen inslaan geen probleem.

Sanitair brandschoon, muntvrije douche ,toiletpapier en kledinghaak jes op de toiletten.

Warmwater tappunt, een vriezer met ijsjes en broodjes in de zomer vers van de bakker. Een eitje ,uitje, of aardappelen nodig? geld in het bakje en smullen maar.

De schuur als fietsen stalling een verharde parkeerplaats voor de auto maakt het compleet met als toetje een heel aardige familie die Naoberschap met hoofdletters schrijft.

• 9Staat v/h sanitair

Eigenaar, 18-10-2022

Beste Hans Zoetbrood, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Gerri en Han25-09-2022

Fantastisch, tot volgend jaar

Voor het dertiende jaar weer op de Beek geweest en het was wederom geweldig om hier te zijn. Superlieve gastheer/dame die de camping beheren,waar niets te veel is.Supermooi en schoon sanitair, mooie veldjes en ruime plaatsen,drie maal in de week vers brood van de bakker,ijsjes in de vriezer,kortom aan alles is gedacht. Voor ons een dikke 10

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 01-10-2022

Beste Gerri en Han, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 9Wendy de Vries11-09-2022

Gastvrije camping

Fijn een paar dagen verbleven op deze camping. Vriendelijke gastvrije ontvangst. Samen met de eigenaresse bekeken op welke plek onze camper het beste kon staan. Verharde plaats met gras er om heen waar we stonden, dat is fijn. Schoone sanitair. Prima rustige kleine camping!

• 9Staat v/h sanitair

Eigenaar, 16-09-2022

Beste Wendy de Vries, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 9Co en Wil30-08-2022

Top verblijf

Zeer gastvrij, welkom moment met koffie. Zeer schoon sanitair, top georganiseerd met mogelijkheid van het kopen: kaarten, postzegels, brood, uien, eieren etc etc etc

Eigenaar, 01-09-2022

Beste Co en Wil, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Bea Smilda30-08-2022

Gastvrij, super schoon, rustige omgeving en een mooi wandel en fietsgebied.

Eigenaar, 31-08-2022

Beste Bea Smilda, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Cora van Triest20-08-2022

Twentse gastvrijheid in het kwadraat

Natasja en HenkJan zijn super servicegericht, Twentse gastvrijheid in het kwadraat ;-) Moderne, complete en hele schone faciliteiten, overal is goed over nagedacht. Al meerdere keren geweest, altijd warm welkom!

Eigenaar, 25-08-2022

Beste Cora van Triest, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Rinus Anja en Donna10-06-2022

Nou, we zijn heel wat kleine campings gewend maar deze camping overtreft alles! In alle opzichten een geweldige camping. Dat begint al met de hartelijke ontvangst met koffie en wat lekkers. Een zeer hartelijk echtpaar met een groot hart voor hun camping. Alles ziet er tiptop uit, sanitair superschoon. Aanwezige broodjesservice op basis van vertrouwen. Ze zijn zeer geïnteresseerd en meedenkend. Met de harde wind hing Natasja ook aan de stokken.... op mijn verjaardag werd ik verrast met een kaart en een aardigheidje.... Een 10 met een griffel, wij komen zeker terug!

Eigenaar, 16-08-2022

Beste Rinus, Anja, Donna, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Rob en Joke24-08-2021

Een camping met een ❤️!

We zijn een aantal jaren geleden al eerder op deze camping geweest en er is nog niets veranderd! Alles nog net zo schoon en netjes als voorheen. Een geweldig mooie camping die met liefde, toewijding en vriendelijkheid door de eigenaren wordt ondernomen. Aan alles is gedacht, zeker in deze Corona-tijd. De campingvelden met verharde plekken worden keurig onderhouden, het sanitair is super! Op onze plek hadden we een schitterend uitzicht over de weilanden! Met weemoed nemen we afscheid, voor volgend jaar hebben wij al geboekt. Een echte aanrader!

Eigenaar, 25-08-2021

Beste Rob en Joke, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

• 10Rob en Joke24-08-2021

De mooiste camping van Nederland met een 💖!

We zijn nu voor de 3e keer neergestreken op deze prachtige camping. De vorige keer was al een paar jaar geleden, maar toch er was niets veranderd. Je wordt nog steeds op een hartverwarmende wijze ontvangen, je krijgt onder genot van een bakje koffie met wat lekkers alle aandacht. De camping op zich ziet er netjes onderhouden uit, aan alles is gedacht. Bij elk waterput staat een flesje desinfecterend middels, er is mooi systeem bedacht tav het sanitair bezoek. Visite hoeft niet met eigen meubilair slepen, er staan stoeltjes genoeg voor gebruik, incluis een aantal tafels! Er is een grote fietsenstalling, met laadpunten in overvloed. Drie keer in de week kan je broodjes ophalen, dagelijks is de krant beschikbaar. Het uitzicht is fenomenaal, er heerst een heerlijke rust. Vanuit de camping kan je alle kanten op om te fietsen. Duitsland is vlakbij en heeft er ook leuke plekjes.

Eigenaar, 25-08-2021

• 8Yvonne Verbeek10-08-2021

Geweldig

Enkel pluspuntenZoals deze mensen nadenken over hoe en wat in corona tijd geweldig een prachtige no noncense boerderij camping. Super spik en span sanitair . Geweldige broodregeling en kleine benodigdheden dit alles op basis van vertrouwen. Laat het alsjeblieft zo blijven .Dank voor een super fijne plek voor onze overnachtingen.

Eigenaar, 13-08-2021

Beste Yvonne Verbeek, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, Henk Jan, Natasja, Kim, Sam

Camping Boerderijcamping de Beek info

Camping-informatie