NederlandOverijsselBornerbroekCampings BornerbroekCamping Minicamping Erve Henderiks Hoeve

Camping Minicamping Erve Henderiks Hoeve

0Tonen op kaart

13 Reviews over Minicamping Erve Henderiks Hoeve

• 9marja09-08-2021

Met vreugde

Camping die met plezier gerund wordt, dat proef je.Nog nooit zulke ruime douches meegemaakt!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9John en jacqueline de jong07-04-2021

Geweldig super plek

We hebben het super gehad mooie camping goed en zeer schoon en ruim sanitair, vriendelijk welkom en wat dacht je met Pasen voor de gasten een heerlijk warm eitje waar vind je dat nog komen zeker terug om te fietsen en wandelen en van het warme welkom te genieten

• 10Gustavo26-09-2020

Stille eenvoudige camping voor rustzoekers!!

Wij waren hier 1 nacht op wandelvakantie. Wat een pareltje in Twente! Ontvangst door vader Henk en later dochter Jolanda: allervriendelijkst! Mooi strak grasveld en eenvoudig superschoon sanitair, helemaal coronaproef. Maar bovenal 's nachts muisstil! Alleen de bosuilen maar gehoord! Hulp gekregen voor een defect campingstoeltje en ook mocht ik vader's fiets lenen voor een boodschap. Reuzefijn

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Janneke20-07-2020

Twentse gemoedelijkheid in een prima jasje

Vriendelijk, Twentse gemoedelijkheid, fijne douche, prima hygiëne zoals eigen toiletrol en de vraag om bril schoon te maken, desinfectpompje bij de deur, 1,5 meter mogelijk. Rustig en mooi aan de Doorbraak. Voorzieningen zijn ruim voldoende voor no nonsens genieten.

• 5Durk08-07-2020

Voor ons niet weer.

Een echte senioren camping, gedateerd en matig onderhouden. Geen overdekte fietsenstalling. De trein op korte afstand hoorbaar op de camping. Warm water (afwas en douche) alleen via muntjes, met WC-rol over de camping. Alles bij elkaar: Prijs-Kwaliteit niet in balans.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Harry van Dam24-05-2020

Eens was het goed.

Het was waarschijnlijk eens goed maar nu niet meer. Slecht onderhouden grasveld en slecht onderhouden sanitair. Muntjesdouche. Er was er echter niet een die niet vol schimmel zat. Niet dat ze niet schoon waren maar het zag er niet uit. De plek is geweldig en het restaurant in de buurt ook maar de camping moet dringend gerenoveerd worden. Dan pas komen wij weer terug. Als er onderhoud gepleegd wordt dan raad ik ook een watertappunt per plek aan. Wij vonden de camping zo veel potentie hebben dat we de hele plek wel wilden koppen maar dan daarna eerst renoveren en goed bijhouden.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9P. Dirven07-01-2016

Geweldig goed

Omgeving is heel leuk om te fietsen. Schoon sanitair, vriendelijke ontvangst. Keurig grasveld. Voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Willy Poot18-05-2013

Prachtig gelegen mini camping op boerenerf.

Camping Erve Hendriks hoeve in Tusveld Bornerbroek is een geweldig gastvrije camping, om steeds weer terug te komen.

• 8Ans 28-04-2012

Fijne Camping dichtbij Almelo

Goede Ontvangst, Fijne Mensen, toiletgebouw is zeer goed, en ook goed toegangelijk voor Invalide mensen., rustige omgeving, mooie grote plekken met eigen afvoer op riool, bij regen is het NIET drassig.

• 8ronell17-07-2011

heerlijk rustig

Vriendelijk ontvangst. Toen wij er waren stond er nog 1 caravan. We waren blij dat we er waren. Mooi open veld niet te groot. Wel weinig campingbordjes. Douches zijn heerlijk. We waren hier voor 1 nachtje.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Minicamping Erve Henderiks Hoeve info