Géén boekingskosten
NederlandOverijsselBornerbroekCampings BornerbroekCamping Minicamping Erve Henderiks Hoeve

Camping Minicamping Erve Henderiks Hoeve

• 8Eetgelegenheden

15 Reviews over Minicamping Erve Henderiks Hoeve

• 10Will de jong01-05-2022

Spontane, leuke ontvangst!

Super leuke ontvangst van nieuwe jonge eigenaren! Je voelt dat ze dit met hart en ziel willen runnen en de goede zorg die ze geven aan al hun gasten is uitstekend Voor ieder die het nodig heeft nemen ze tijd
    Zeer schoon sanitair ook belangrijk Vindt dit een geweldige mooie ook rustige plek en op 15 min fietsen het uitgaansleven in Almelo of op loopafstand 5 min mooi en goed restaurant Geweldig hebben wij genoten! Wij komen zeker terug Mvg will en Herman de jong

• 9Will de jong01-05-2022

mooie omgeving en heerlijk rustige camping!

Super leuke jonge mensen ! Die deze camping met veel plezier en met heel hun hart voor ieder tot een fijn verblijf willen geven! Zij hebben nog tijd voor je als je daar om vraagt
    Waar vindt je dat nog in deze drukke wereld SUPER Sanitair voorzieningen alles zeer schoon en uitgaand leven met 15 min met de fiets in Almelo of nog dichterbij op loopafstand 5 min mooi restaurant

• 8Eetgelegenheden
  • 9marja09-08-2021

Met vreugde

Camping die met plezier gerund wordt, dat proef je.Nog nooit zulke ruime douches meegemaakt!

• 9John en jacqueline de jong07-04-2021

Geweldig super plek

We hebben het super gehad mooie camping goed en zeer schoon en ruim sanitair, vriendelijk welkom en wat dacht je met Pasen voor de gasten een heerlijk warm eitje waar vind je dat nog komen zeker terug om te fietsen en wandelen en van het warme welkom te genieten

• 10Gustavo26-09-2020

Stille eenvoudige camping voor rustzoekers!!

Wij waren hier 1 nacht op wandelvakantie. Wat een pareltje in Twente! Ontvangst door vader Henk en later dochter Jolanda: allervriendelijkst! Mooi strak grasveld en eenvoudig superschoon sanitair, helemaal coronaproef. Maar bovenal 's nachts muisstil! Alleen de bosuilen maar gehoord! Hulp gekregen voor een defect campingstoeltje en ook mocht ik vader's fiets lenen voor een boodschap. Reuzefijn

• 9Janneke20-07-2020

Twentse gemoedelijkheid in een prima jasje

Vriendelijk, Twentse gemoedelijkheid, fijne douche, prima hygiëne zoals eigen toiletrol en de vraag om bril schoon te maken, desinfectpompje bij de deur, 1,5 meter mogelijk. Rustig en mooi aan de Doorbraak. Voorzieningen zijn ruim voldoende voor no nonsens genieten.

• 5Durk08-07-2020

Voor ons niet weer.

Een echte senioren camping, gedateerd en matig onderhouden. Geen overdekte fietsenstalling. De trein op korte afstand hoorbaar op de camping. Warm water (afwas en douche) alleen via muntjes, met WC-rol over de camping. Alles bij elkaar: Prijs-Kwaliteit niet in balans.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Harry van Dam24-05-2020

Eens was het goed.

Het was waarschijnlijk eens goed maar nu niet meer. Slecht onderhouden grasveld en slecht onderhouden sanitair. Muntjesdouche. Er was er echter niet een die niet vol schimmel zat. Niet dat ze niet schoon waren maar het zag er niet uit. De plek is geweldig en het restaurant in de buurt ook maar de camping moet dringend gerenoveerd worden. Dan pas komen wij weer terug. Als er onderhoud gepleegd wordt dan raad ik ook een watertappunt per plek aan. Wij vonden de camping zo veel potentie hebben dat we de hele plek wel wilden koppen maar dan daarna eerst renoveren en goed bijhouden.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9P. Dirven07-01-2016

Geweldig goed

Omgeving is heel leuk om te fietsen. Schoon sanitair, vriendelijke ontvangst. Keurig grasveld. Voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Willy Poot18-05-2013

Prachtig gelegen mini camping op boerenerf.

Camping Erve Hendriks hoeve in Tusveld Bornerbroek is een geweldig gastvrije camping, om steeds weer terug te komen.

Camping Minicamping Erve Henderiks Hoeve info