Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

21 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

3 dagen verblijf werd 3 weken zo mooi

Olde Benneker
21-6-2018

Alles is geweldig, terrein-sanitair-parkeren-rust-grote ruime plekken.

Dit is de camping die je zoekt!

Cobie en Wim.
18-6-2018

Hier maak je kennis met de echte Twentse gastvrijheid. Eigenaresse heeft alle aandacht voor haar gasten en zorgt voor een aangenaam verblijf. De camping is ruim opgezet en wordt zorgvuldig onderhouden. Dat alles draagt bij aan een heerlijke week kamperen in een mooie omgeving waar veel te zien en te beleven is.

Perfect

Adrienne en Louise
12-6-2018

Mooie rustige plek om onze pipowagen het hele seizoen neer te zetten!

Sabine en Daniel zijn bijzonder vriendelijk, gastvrij en behulpzaam, zonder zich op te dringen.

De omgeving is prachtig, helaas weinig rustige (zand-) paden om te wandelen in de directe omgeving.

Eigenlijk is alles verder goed en perfect aan deze camping, wij blijven!

Sanitair en recreatieruimte zijn top en de goodwill en hulp bij het geven van mijn buiten schilder week en workshops is hartverwarmend!

Buitengewoonheerlijk

Esther
11-6-2018

Wanneer je het doodlopende bospaadje in rijdt, denk je ... klopt dit wel? Maar na 300 m bos ineens een prachtig mooi Twents tafereel. Na 3 jaar zijn we nog steeds verwonderd over de mooie plek..

Genieten

Tjitske
11-6-2018

Wij hebben een geweldig weekend gehad

Je wordt in de watten gelegd door Sabine.

De omgeving is prachtig de camping straalt rust uit en is super schoon.

In de omgeving kun je lekker eten

Zeker een aanrader

Heerlijk rustige camping!

Jacco
11-6-2018

Heerlijk rustig gelegen camping op een (voormalige) boerderij, een oase van rust! De faciliteiten zijn uitstekend (recent gebouwd, ruim opgezet en erg schoon) en de camping heeft een gemeenschappelijke ruimte waar het bijvoorbeeld mogelijk is te ontbijten (koffie, thee, broodjes verkrijgbaar) of een borrel te drinken. De eigenaresse is erg vriendelijk. Wij hebben en topverblijf gehad!

Geweldig gezellig.

Harry van Dam
11-6-2018

Je kunt het niet verzinnen. We waren er vorig jaar al en nu weer. Direct bij vertrek geboekt voor volgend jaar. We zijn nog niet uitgekeken in de omgeving en een betere en gezelliger camping is er niet. Alles is piekfijn in orde en Sabine en Daniel verzorgen hun gasten uitstekend.

Zegt dit genoeg? Voor volgend jaar al weer geboekt

Hans Bouman
11-6-2018

Een heerlijke, gezellige kleine camping met meer dan fantastisch sanitair, ruime plekken, goede voorzieningen, warme broodjes 's ochtends, in overleg is alles mogelijk en Sabine is een zeer goede gastvrouw met voor iedereen aandacht en tijd voor een praatje of advies....

Prachtige goed verzorgde, kleinschalige camping in de groene omgeving van Boekelo.

Mooi en schoon sanitair.

's Morgens vers gebakken broodjes.

Sabine is een goede gastvrouw. Zorgt voor een warm onthaal, heeft een luisterend oor en geeft adviezen voor uitstapjes.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in het mooie Twente. Voor herhaling vatbaar!!

Komen zeker nog eens terug

Egbert en Hilda Hoving, Allten
16-5-2018

Prachtige camping. Sanitair(ruimte) perfect en goed schoon. De plaatsen voor de caravan zijn fijn ruim; water stroom en afvoer direct bij de caravan. En verder Aardige gastvrouw en gastheer.

De ligging van de camping is trouwens helemaal fantastisch.

Zo ben je op een camping waar de kwaliteit duidelijk uitsteekt boven de prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes scoort een 9.87 uit 10 op basis van 21 reviews.