Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

CampingWeer vandaag29°13°
Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes
9,8

33 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Fantastisch! Helemaal tot rust gekomen!

Fred en Annie Peters
29-7-2018

Het warme welkom. Gastvrijheid.

De passie die Sabine en Daniel uitstralen voor hun werk en zeker ook voor en met de gasten.

De superverse eitjes. Je ziet de reeën lopen rond de camping.

Alles is op en top netjes. Het is een feestje om te gaan douchen!

Kortom wij hebben genoten en komen zeker terug.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Wij zien jullie graag terug!

Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Dik voor mekaar ! Een blijvertje !

Wia Grijseels
24-7-2018

Fijne rustige camping met hartelijke meedenkende gastheer en gastvrouw. Een warm welkom en vrije keuze in standplek. Mooie verblijfsruimte en goed verzorgd sanitair. Broodjesservice elke ochtend en drankjes/ijsjes in de koeling/vriezer. Mooie omgeving en nette prijzen. Een toppertje !

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Wat fijn dat het jullie goed is bevallen.

Super relaxte camping!

Inge Geessinck
22-7-2018

Heerlijke tijd gehad op ‘t Scharrelhoes! We hebben er 1 juli de caravan neergezet met de bedoeling er 2 weekenden te verblijven, maar het werden er uiteindelijk meer en langer! Als je het prachtige bospad oprijdt laat je al je zorgen en stress direct achter je. Het sanitair is super (schoon en ruim) en je kan er terecht voor verse broodjes, ijs, frisdrank of ijskoud glas rosé.

We hebben genoten van de sfeer en het pràchtige uitzicht! Wie weet tot snel Sabine en Daniël!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Dank jullie wel en hopelijk tot gauw.

Mooi, comfortabel en gastvrij

Hanneke
20-7-2018

Een heerlijke, mooi gelegen, camping met prachtig sanitair en een prachtige binnen ruimte waar je lekker kunt zitten (en desgewenst TV kijken) - fijn voor fietsers met een klein tentje, zoals wij. Mooi gelegen, bijzonder hartelijke en toegewijde gastvrouw en gastheer (Sabine en Daniel). 's-Morgens waren er heerlijke verse broodjes die Sabine bij de tent kwam afleveren. Prijs-kwaliteit verhouding is absoluut redelijk.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 4-8-2018

Dank voor het schrijven van deze fijne review.

Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

We bevelen deze camping van harte aan.

Gert den Boef
16-7-2018

Het begon met de gastvrije ontvangst. Heel erg goed vonden we het sanitair alsmede de verblijfsruimte . Voor ons was het niet duidelijk of we als kampeerders gebruik konden maken van de keuken. Als het niet de bedoeling is dat de keuken door kampeerders wordt gebruikt zou het een welkome aanvulling zijn wanneer er een ruimte is voor kampeerders waar zij kunnen koken met hun eigen apparatuur. Wat ons verraste was de in onze ogen lage prijs voor een overnachting. Fijn dat er een wasmachine en droger aanwezig was waar we ook (te) weinig voor hoefden te betalen. Kortom: wij komen graag terug.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Hartelijke dank voor jullie review!

De keuken staat zeker ter beschikking voor onze gasten!

En zo bedoeld als jullie aangeven.

Graag tot de volgende keer!

Hartelijke groeten van Sabine en Daniel

Fijne ruime camping op prachtige locatie, mooie ruimte om evt binnen te zitten. Hartelijke gastvrije ontvangst.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Fijn dat jullie onze gastvrijheid zo waarderen!

Zoals het bedoeld is!

Voor herhaling vatbaar!!

Bea
15-7-2018

Een zeer hartelijke ontvangst. Uitstekend sanitair ( nog zelden heb ik de douche op een camping automatisch als badkamer betiteld); zeer ruime en sfeervolle slecht-weer accommodatie; ruime plekken, waar je overal een mooi uitzicht hebt over het Twentse land.

Hele fijne en gastvrije camping!

Betty

Goede sanitaire voorzieningen!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Hartelijke dank voor jullie review!

Genoten.

Fam van de Wiel
15-7-2018

Dit is een camping voor een heerlijk rustig verblijf. Komen zeker nog terug.

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Heel erg leuk dat jullie er waren en graag tot de volgende keer

Hartelijke groeten Sabine en Daniel

Een camping om te onthouden!

Anna en Henk van Amerongen
15-7-2018

Wat een heerlijke camping om te verblijven, echt een aanrader!

Gastvrij ontvangst, ruime plaatsen, keurig sanitair, met een mooi RUSTpunt waar je kan zitten/ koken/ tv kijken/ spelletjes doen...... Een ijsje/ frisdrankje/ wijntje/ eieren/ melk.....rechtstreeks van de boer etc. kan kopen in het goede vertrouwen dit in ‘het potje’ zelf te verrekenen! Broodjesservice - zo heerlijk hebben we ze nog nooit gegeten - bezorging ‘aan de deur’!

En dan hebben we het nog niet eens gehad over de heerlijke fietsomgeving!

Ik zou zeggen.......ga er echt eens heen om het ook te ervaren!

Sabine en Daniel Jongsma, Eigenaar, 17-7-2018

Dank jullie wel Anna en Henk!

Heerlijk voor ons om te lezen dat jullie zo hebben genoten en graag tot een volgende keer ;)

Hartelijke groeten Sabine en Daniel

Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes 9.83 10 33 .