9,8

61 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

Geweldige camping in alle opzichten!!

Lotte Mens,
30-12-2018

Dit jaar op camping 't Scharrelhoes in Boekelo gestaan. In december gekeken of deze camping wat voor ons was en we waren gelijk verkocht! We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse en de rode kater Tommie! We hebben het hier fantastisch naar onze zin gehad. Het is een hele rustige en gemoedelijke camping waar iedereen lekker zijn/haar eigen gang kan gaan, maar waar ook van alles mogelijk is als je erom vraagt. De eigenaren zijn uiterst behulpzaam en niets is te gek. Je hoeft maar iets te vragen en het wordt geregeld. Wat een service! Het sanitair is supergoed verzorgd, voldoende toiletten en douches en ook is er een mogelijkheid om te kunnen wassen en droger tegen een kleine vergoeding. De hygiëne is uitstekend, nergens hebben wij het schoner gezien dan op deze camping. Het is een mooie omgeving waar natuurliefhebbers hun hart kunnen ophalen.

Gereisd met partner in juli 2018

komen altijd weer.

Dinie,
25-12-2018

Heel fijne camping op een boerenerf tussen de bossen.

Vriendelijke mensen, top sanitair, super verblijfsruimte,

mooie wandel en fietsomgeving, gewoon top.

Gereisd met partner in juni 2018

De camping zeker aan te bevelen

Mariska,
22-12-2018

Het is heel mooi camping

De camping zelf de plaatsen zijn heel groot

De gastvrijheid is helemaal goed

Alles ziet gewoon heel goed uit.

De camping ligt in de bossen.

En het is mooie omgeving waar rustig van je vakantie genieten

Zeker de moeite waard om te komen camperen

Gereisd met partner in juli 2018

Janny Hendriks,
8-12-2018

Fantastische camping , ik heb er genoten, vriendelijke beheerders, prima sanitair, echt een aanrader.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Rust, prachtige natuurlijk gelegen plek🦔🦌🌳

Ineke Clark,
4-12-2018

Prachtig gelegen plek en een sprookje wanneer je door het bos aan komt rijden en dan de camping ziet.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Fantastisch!

Henk en Joke Groeneveld,
29-11-2018

Dit is een fantastische camping, waar je niet alleen tot rust komt in dit stilte gebied ( reeën zie je tijdens een fietstochtje al snel), maar het heeft ook nog eens een super mooi en ruim sanitair die goed schoon gehouden worden en een royale, gezellige recreatieruimte. Daarbij zijn eigenaars ontzettend vriendelijk en gastvrij!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig mooi 👍👍

P J W Schäffer,
27-11-2018

Erg mooie sanitaire voorzieningen en een gezamelijke ruimte met een warm huiselijk gevoel. Mooie landelijke omgeving en gemoedelijke eigenaren.....Top

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke camping

Familie Grimmelikhuyse - Westra,
25-11-2018

Een heerlijke lange zomer doorgebracht op deze camping met ons gezin (4 kinderen tussen 14 en 8). Prachtige ruime plek, fantastisch sanitair, gastvrije en vriendelijke camping eigenaren die echt moeite doen om hun gasten een fijne tijd te bezorgen. Leuke pluktuin met kruiden en fruit waar je vrij uit mag plukken en verse eitjes van eigen kippen te koop. In het mooi ingerichte proathoes is een volledige keuken en staat een houtkachel. Op korte afstand van het vriendelijke dorp Boekelo met supermarkt en diverse eetgelegenheden. Kortom: top camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Landelijk, gemoedelijk en rust!

Manon Underberg,
20-11-2018

Ik ben heerlijk tot rust gekomen tijdens mijn verblijf van een week op deze landelijke, kleinschalige camping ‘t Scharrelhoes.

Wat een prachtige plek omringd door groen met ruime staplaatsen en heel natuurlijk aangelegd.

Zelf was ik erg enthousiast over de huiselijke gemeenschappelijke ruimte met een mooie keuken waar je een drankje kon pakken tegen lage prijzen.

Het sanitaire was nieuw, licht, ruim en schoon en er kon gebruik gemaakt worden van een wasmachine.

‘s Morgens kon je voor een klein bedrag lekkere verse, warme broodjes krijgen waar ik alle dagen dankbaar gebruik van heb gemaakt.

Ook vond ik de eigenaren vriendelijk, gastvrij en zorgzaam en ze gaven mij het gevoel dat ik welkom was. Daar houd ik van!

Kortom, voor mij was dit genieten en tot rust komen..

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Heerlijk, voor herhaling vatbaar.

Patrick,
14-11-2018

Ik heb hier heerlijk met mijn 2 kids in een tent gestaan, leuke uitjes in de omgeving bezocht. Wat zo ontzettend fijn was, is dat je er heerlijk kunt douchen , een wasjes kan draaien en als je geen kookspullen bij je hebt, je in de recreatieruimte een mooie keuken tot je beschikking hebt. Ik kom volgend jaar zeker weer terug hier.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.