Tijdelijk €25 aanbetaling

9.4FenomenaalScore uit 143 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

143 Reviews over Landschapscamping 't Scharrelhoes

• 10Jannie20-09-2022

Alles prima geregeld en erg aardige gastvrouw.

Geweldige camping, alles heel schoon en zeep, handdoeken en closetpapier aanwezig. Geweldige huiskamer om gezellige te zitten (TV kijken, koken of ontbijten) Gastvrouw was heel aardig en we kregen allerlei informatie. Bedankt voor het gezellige verblijf Willem en Jannie

• 10Eetgelegenheden
  • 9Janny Van Rosmalen12-09-2022

Een camping om naar terug te komen

Wil je naar een heerlijke plaats om je vakantie door te brengen dan is 't Scharrelhoes' een aanrader! Heerlijke rustige ligging in een mooie wandel -en fietsomgeving, grote kampeerplaatsen, genoeg schoon sanitair, heel leuke grote 'huiskamer' voor de gasten met alles erop en eraan, broodjesservice voor de gasten. Sabine & Daniel zorgen er met hun gastvrijheid voor dat de gasten zich hier echt welkom voelen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Janny Van Rosmalen04-09-2022

Schoon, gastvrij, goede voorzieningen

Heerlijk, rustige camping. Schoon sanitair. Geweldige 'huiskamer' voor de gasten met alle voorzieningen die je kunt bedenken. Eigenaren 10+ mbt gastvrijheid. Een camping waar je graag naar terug gaat.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Jeannet en Johan16-08-2022

Een camping naar ons hart!

Ruime plaatsen, mooi en schoon sanitair, gezellige ruimte met o.a. tv voor bv een wat koelere avond. Lekkere streekproducten enz. Bestelde broodjes en bio melk worden desgewenst aan de tent afgeleverd in de ochtend. Oh en wat heel fijn is, het water is ontkalkt. Oftewel, een hele prettige camping met dito gastvrouw en gastheer. Niets is ze teveel om jou fijne dagen te gunnen.

• 9Ilse05-08-2022

Een camping om naar terug te komen!

Prachtige en rustige camping met heel aardige campinghoudster. Gastvrij en super schoon sanitair. Een aanrader voor mensen die van rust houden. Fietsen en wandelen kan hier in de buurt geweldig! In de avond reeen spotten of een heerlijk ijsje van de lokale boer. Verse eitjes, broodjes, honing en jam op de camping te Koop.

• 10KC26-07-2022

Echt een aanrader, deze camping.

Heerlijk rustige camping met zeer grote plaatsen. Netjes en schoon sanitair. Mooie recreatieruimte met keuken die je kunt gebruiken (inclusief pannen, servies, bestek, glazen etc.). Broodjes worden tot bij de tent gebracht. Supervriendelijke eigenaar. Ook fietsen te huur, zodat je de omgeving kunt verkennen.

• 6Mirjam15-07-2022

Alleen op vakantie? dan is deze camping te duur

Alleen op fietsvakantie. Klein tentje. Geen elektrische fiets (ivm verbruik elektriciteit), alleen mijn telefoon opgeladen. Je betaald op deze camping voor een PLEK €19,50 (2 personen). Ik moest €22,55 betalen voor mij alleen. Een grote camper/ caravan met luifel en veel elektrische apparaten EN 2 personen betalen dus even veel. Voor een 3e persoon moet je dan wel weer €8,50 extra betalen. Ik heb op nog 13 campings gestaan tijdens mijn fietstocht waar ik tussen de €9,70 en €12,75 heb betaald. De camping zelf is erg mooi. Schoon en mooi sanitair en een luxe recreatieruimte. De A35 is wel hoorbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Eigenaar, 18-09-2022

Beste Mirjam, u heeft inderdaad €22,55 betaald voor een kampeerplaats voor 1 tent op basis van twee personen. Dat is €19,50 voor de standplaats, €2,00 euro milieuheffing en €1,05 toeristenbelasting. Bij aankomst heeft u de tarieven in onze hal kunnen bekijken, bij inschrijving gaf u ook al aan dat we duur waren. We hebben u niet verplicht om bij ons te overnachten, u was vrij om een ander overnachtingsadres te zoeken. U heeft er zelf voor gekozen om bij ons te verblijven. U heeft nog gebruik gemaakt van ons gastenboek om daar een warrig verhaal in te schrijven. U laat een spoor aan negatieve reactie achter. Toch heeft u in de avond gebruik gemaakt van onze luxe recreatieruimte die voorzien is van alle gemakken. Met luxe en comfort komt ook bij ons een prijs kijken. U geeft aan dat uw prijs gelijk is aan die van een grote camper, maar dat heeft u mis. Als de wind uit het noorden komt, is de A35 hoorbaar, alhoewel die op ruim 1,5 km afstand ligt met veel bos ertussen. De windrichting veranderen behoort niet tot onze mogelijkheden, noch het verkeer op de snelweg stilleggen. Wij hopen dat u ons de volgende keer overslaat. Met vriendelijke groet van 't Scharrelhoes.

• 10Ellie24-06-2022

Fantastisch!

Een prachtige camping met super enthousiaste, gastvrije eigenaars. Oog voor details. Gevoel van thuiskomen. Wij komen zeker weer terug.

• 8Tom Oude Lenferink31-05-2022

Fantastisch en relaxed!

Ruime zeer goed onderhouden kampeerplaats met een oergezellige 'kantine' met van alles voorzien! Superschone en moderne sanitaire voorzieningen! Erg vriendelijke en behulpzame campingeigenaren

• 8Eetgelegenheden
  • 10Jhesselmans30-04-2022

Geweldige camping, grote plaatsen, mooie gezamenlijke ruimte, broodjes sevice, zeer vriendelijke eigenaars

• 10Eetgelegenheden

Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes info