Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes
9,8

50 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in het Nederlands

We komen hier zeker nog een keer.

Visser
14-10-2018

Fantastische plek, en vriendelijke ontvangst. Mooie recreatieruimte waar we met een groep konden eten. Kortom een paar fijne dagen gehad!

fantastische vakantie gehad.

Els Engbers
17-9-2018

Een eenvoudige camping wat het terrein betreft.

Uitstekende voorzieningen. Geen speeltuin of andere speeltoestellen voor kinderen.

Uitstekende WiFi gratis. Moderne douches, wastafels en toiletten. Bijzonder vriendelijke gastvrouw en gastheer. Zeer behulpzaam. Camping ligt in een bosrijk gebied. De rust n de stilte 's-avonds en 's-nachts garanderen een goede nachtrust. Op fietsafstand de grote steden Enschede en Hengelo. in het dorp Boekelo

is een supermarkt, bank met geldautomaat en diverse horecagelegenheden.

Deze camping gewoon boeken.

Fam Kunst
15-9-2018

Mooie camping met zeer ruime plaatsen en hele lieve/behulpzame eigenaars. Sanitair is mooi en schoon en een hele gezellige ruimte om s'avonds bij slecht weer een kaartje te leggen of tv te kijken. Omgeving is mooi om te fietsen en te wandelen. We hebben heerlijke 2 weken vakantie gehad.

Wij komen zeker terug!

AMM Meeus
11-9-2018

Wij kunnen alle lovende woorden van vorige beoordelaars op Zoover alleen maar onderschrijven. We hadden een hele fijne week op camping 't Scharrelhoes. De sfeer was prettig en ontspannen, de sanitaire voorzieningen mooi en schoon, fijne kampeervelden, héle aardige campingeigenaren. Het enige spijtige was dat we maar een weekje konden blijven, in verband met andere afspraken. Maar we komen hier zeker nog een keer terug!!!

Wij komen zeker terug

Rosa Brouwer
11-9-2018

Fantastische mooie en fijne camping. We hadden op het kleine veld een prachtig uitzicht. Het sanitair is altijd schoon, en er is altijd heet water voor de afwas.

Mooie omgeving om te verkennen op de fiets of wandelen.

Sabine en Daniel zijn zeer gastvrij. Wij hebben genoten.

Idealeplek voor een navakantie

Rosens
8-9-2018

Mooie camping met fantastisch sanitair

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Jan en Gerrie Brunink
7-9-2018

Heerlijke rustige camping. Gemoedelijke sfeer. Douchen en toiletten erg schoon. Het was prima douchen zonder muntjes. Het was erg gemakkelijk dat er altijd ijs of fris was en zelf kon afrekenen.

Super

Gaakink
6-9-2018

Prima camping.zeer goed sanitair.plaatsen mooi ruim.beheerders zijn erg vriendelijk je voelt je er snel thuis

Twentse gastvrijheid op een fijne camping!

Anneke & Simon op de BMW
5-9-2018

Zeer geschikt voor de individuele motorrijder(s). Wel even van te voren telefonisch overleggen. Uitstekend sanitair en sfeervolle verblijfsruimte met TV. Je kunt er zelf (elektrisch) koken. Koffie, thee, frisdrank en ijs verkrijgbaar. Broodjes service: 's avonds opgeven, volgende dag liggen ze vers voor je klaar. Vriendelijke en zeer behulpzame eigenaren. Kortom, zo goed hebben wij het nog nergens gehad!

Dit is waar je naar op zoek bent!

Bert en Willy
4-9-2018

Tijdens een fietstocht kwamen we bij deze camping.We hebben de caravan opgehaald en hebben de maand mei er gestaan.Na onze buitenlandse vakantie zijn we er weer terug gekomen.Sabine en Daniel zijn bijzonder gastvrij en hulpvaardig.De recreatieruimte “ ‘t Proathoes” is voorzien van een prachtige keuken waar de campinggasten gebruik van mogen maken.Ook is er een tv aanwezig. Er staat een houtkachel, die op kille avonden brandt.Op het veld staat een vuurkorf die met regelmaat wordt aangestoken.We hebben er met andere kampeerders al vele uurtjes bij gezeten. Dus aan warmte geen gebrek.Deze camping verdient een dikke 10!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes in Boekelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.