Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

92 reviews over Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes

• 10Wendy Olthof20-05-2020

Ik was hier samen met mijn partner. Het was niet onze eerste keer dat wij hier waren maar elke keer als we hier zijn komen we helemaal tot rust. Daniël en Sabine zijn echt super lieve gast heer en gastvrouw. Behulpzaam, gezellig, makkelijk en zorg voor de camping.

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    10Bert en Willy Lamain17-11-2019

Superrrrrr

Wij hebben het hele seizoen van deze camping genoten. Alles is er tiptop voor elkaar.De keuken ,die alle campinggasten mogen gebruiken , is van alle gemakken voorzien.In het gezellige en sfeervolle t’ proathoes’ is het gezellig vertoeven.Daniel en Sabine zijn TOP gastheer en gastvrouw op deze TOP camping.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Annie Peters-Hillekens08-11-2019

Super! Zeker voor herhaling vatbaar! Echt Genoten!

Je voelt je enorm welkom! En je komt hier helemaal tot rust. Ook de voorzieningen zijn helemaal top! En het is er heel erg schoon. Het is voor ons de camping om onze vakantie mee te beginnen!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam. Struijk06-10-2019

Prachtige kleinschalige boerencamping

Mooie boerderijcamping, in mooie Twentse lanschap, ideaal voor fietsers en mensen die van rust, gemoedelijkheid en natuur houden

• 10Hans en Brigitta31-08-2019

Super gastvrije camping!

Wat een gastvrij onthaal op deze heerlijke landschapscamping! Bij aankomst krijg je een rondleiding waarbij 't meteen duidelijk wordt dat alles er fantastisch verzorgd, gezellig en schoon uitziet!! Weinig regels, uitgaan van de eerlijkheid en t fatsoen van de gasten, het sprak ons enorm aan. Ruime plekken, mooi uitzicht en geweldig schoon sanitair zonder gedoe met muntjes en goed warm water. Af en toe wordt de vuurkorf aan gedaan waarbij je dan welkom bent, héél gezellig! Mooie grote recreatie ruimte. Echt een plek om tot rust te komen en heerlijk te fietsen in deze prachtige omgeving. Sabine en Daniël zijn super gastvrij!!

• 10Gerrie31-08-2019

Een Twents pareltje in Boekelo!

Bij toeval kwamen we op deze camping terecht en wat een verademing! Prachtige royale plekken, aan een zijde omzoomd door een prachtige bosrand. Sanitaire voorzieningen uitstekend. Sabine en Daniel zijn gastvrije mensen die het je zoveel mogelijk naar de zin willen maken. We hebben het hier heerlijk gehad en komen hier beslist terug zodra we in de gelegenheid zijn.

• 10Jan Willem20-08-2019

Aanrader!

Heerlijke rustige camping met prachtig sanitair! ‘S Ochtends verse broodjes! Niets is teveel voor Sabine.

• 10A. Barkhof05-08-2019

Kan niet beter, in één woord geweldig

Een weekendje Twente gedaan. Gekozen voor 't Scharrelhoes. En blij met deze keuze. Ontvangst zeer prettig door de eigenaresse. Rondleiding gehad. Het sanitair is erg netjes, zeer ruime plekken, en zeer gemoedelijke sfeer. De bestelde broodjes lagen s'morgens klaar op ons plekje. Je verneemt het enthousiasme van de eigenaren. Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed. Of wij terugkomen, zeker...heel erg bedankt voor de gastvrijheid mensen van 't Scharrelhoes.

• 10Fam. Haan20-07-2019

Erg goed,aan te bevelen!

perfecte camping. erg goede gastvrouw. mooie omgeving om te fietsen. ruime plaatsen. en overal 16 amp . stroom. goeie sfeer en geweldig sanitair. En natuurlijk "het Proat Hus"

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fam. Kok17-07-2019

heerlijk rustig!

Mooie rustige schone camping in prachtige omgeving. Een camping om terug te komen!

Gereisd met partner in juli 2019

Camping Landschapscamping 't Scharrelhoes info