Vakantiepark Beerze Bulten

Tonen op kaart

Contact

811 reviews over Vakantiepark Beerze Bulten

• 9...07-01-2020

Heerlijke dagen met kerst gehad.

Wij zaten met kerst in de bosbungalow nunmer 7 (dacht ik) waar ik altijd als eerste naar kijk, of het schoon is. En hier heb ik niks op aan te merken, zo schoon. Wij waren met z'n zesjes. 12-10-8-2 jaar. Huis was groot genoeg, spelen deden ze toch buiten. Bedden lagen goed, Netflix en nette badkamer. Wat een grote camping, veel speeltuintjes etc. Omdat de camping niet open was, was het heerlijk rustig/gezellige drukte zeg maar in het zwembad en indoorspeelhal. De indoorspeelhal was super, zelfs van 12 jaar vermaakte zich prima. Zag er ook schoon uit. Geloof na het lezen van de andere beoordelingen dat het in het hoogseizoen niet zo proper eruit ziet, denk dat het komt dat het dan té druk is, camping is enorm namelijk. Wij hebben 2de kerstdag in de brasserie gegeten, Heerlijk! Sauna, was ook top. Al met al 5 heerlijke dagen gehad.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8Cindy05-01-2020

Leuk park met prima faciliteiten.

Wat ik mooi vind aan dit park is dat er zoveel kleinere speeltuintjes zijn. Overal kunnen kinderen spelen en hoeven nooit ver weg van hun huisje of staplaats. De grote speelplek buiten is ontzettend leuk met veel verschillende schommels, waterelementen (kleine kinderen goed in de gaten houden), etc. Het zwembad is leuk maar te klein voor in het hoogseizoen wanneer de camping vol staat. De binnenspeeltuin is leuk maar wel viezig (het oude gedeelte). Maar de kinderen letten hier niet op. De animatie was leuk, de show van Bultje was hilarisch. Goede grappen ook voor ouders. Wij zaten in een 6 persoonhuisje met kinderen van (4,5 en 8) jaar. De slaapkamers waren prima(let er op dat 2 bedden boven op de overloop staan waar je dus doorheen loopt wanneer je naar een slaapkamer gaat). Beneden was het wat klein maar het voldeed. Het zag er leuk uit, wel wat stoffig. Een grotere buitenspeeltuin bij het terras zou leuk zijn. Maar het was leuk

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 9Sanne03-01-2020

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben hier nieuwjaar gevierd en verbleven in bosbungalow nr 15 (voor 9 personen). Er zijn twee slaapkamers en één badkamer in de kelder. Op de begane grond is er één slaapkamer en woonkamer en keuken en een badkamer en aparte wc. Deze wc heb ik eerst zelf schoongemaakt en nee, ik heb verder geen smetvrees maar die was echt vies. Het overige sanitair was schoon en modern. Het enige ligbad in de badkamer op de begane grond was kort, hier kan geen volwassen persoon in liggen. Ook de houder van de douchekop was daar kapot. Op de eerste verdieping is er nog één slaapkamer met drie bedden. Het stucwerk liet los in deze slaapkamer en de gordijnen waren absoluut niet verduisterend. Er waren alleen losse bedden, wij hebben deze zelf tegen elkaar geschoven. In één slaapkamer in de kelder werkte de vloerverwarming niet. Het is een heel mooi park met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging 6 vanwege supermarkt ver rijden.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    10Van Duijn01-11-2019

Als thuis komen, heerlijke camping

Altijd fantastisch! Het voelt voor ons als thuiskomen. Schone accomodatie, gezellige camping, super leuke animatie/theatershows, kinderen vermaken zich heerlijk op het veldje, in het Giga Konijnenhol, in het zwembad. En elk jaar kijken ze uit naar de musical :-) Niet meer woorden nodig; gewoon fantastisch :-)

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Sanne25-10-2019

Succes door de faciliteiten

Gave faciliteiten voor de kinderen, gezellige brasserie maar druk en commercieel, het familie karakter van de camping is ver te zoeken. Sanitair gebouw Bultje wordt van de winter vervangen maar kan echt niet meer! Vies, oud en een enorm vieze rioollucht.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 4Trim25-09-2019

Niet meer voor herhaling vatbaar

Wij zaten hier voor de derde keer in een bungalow, nu voor het eerst sinds het gerenoveerd is. Ik vind het park vooral gericht op campinggasten en het kampeerseizoen. Er is nauwelijks iets open. Ook beperkte zwem tijden vanwege zwemles en het water is hartstikke koud, ook het peuterbadje. De 2 glijbanen in het grotere bad wel erg leuk, mijn dochter vond die geweldig! Binnen-en buitenspeeltuin zijn leuk. Ik vond het overal op het park wel erg netjes en schoon uitzien. Ook onze bungalow was heel schoon, ook op de wat onzichtbaardere plekken. Het personeel, afwisselend bij de receptie en zwembadentree, vond ik niet erg hartelijk. Bij aankomst was het personeel hard bezig met duidelijke campinggasten, waardoor de mensen voor de bungalows etc, onnodig lang moesten wachten. Al met al een prima midweekse gehad maar niet meer voor herhaling vatbaar.

• 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 10Suzanne23-09-2019

Voor herhaling vatbaar!!!

Veel speeltuintjes, uitgebreid animatieprogramma (voor elke leeftijd is er genoeg te doen!), leuke shows, prachtig zwembad. Heerlijke vakantie gehad!

• 10Onderkomen

• 6Rebecca21-09-2019

We hadden er meer van verwacht.

We waren net in de 1e week na de zomervakantie, het was best nog wel druk. Maar er was totaal niets te doen, we hadden mazzel dat er die vrijdag het start en eindpunt van de fietsvierdaagse was en er s'middags een Shantykoor optrad en toen was het terras ineens ook vroeger open. De rest van de week was het terras pas na 16.00 uur open, de eerste dgn helemaal niet. We zaten in een net gerenoveerd huisje, zag er keurig uit en van alle gemakken voorzien maar we vonden het best wel klein voor 6 personen, en erg jammer dat we elke avond last hadden van pissebedden. Binnen zwembad is klein, eten in de brasserie was lekker. Voor volwassenen is dit geen vakantiepark, misschien wel in de vakantie's maar niet daarbuiten. Of je moet echt voor de rust komen. Overdag kun je alleen in het Giga konijnenhol zitten voor een kop koffie of ander drankje, patat en pizza. En voor de rest is er niets te doen, behalve voor de kinderen.

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Denise15-09-2019

Wij komen zeker nog een keertje terug!

2 weken in september met 2 kinderen van 1,5 en 3,5 jaar in een youpi lodge. Erg leuk gehad! Super indoor speeltuin, leuk zwembad en veel te doen. Buiten ook veel leuke speeltuinen! Mijn dochter vond de theatershow helemaal top in 2 weken 5 keer een andere gezien was fan van Aard en Bultje en ook voor volwasenen was het zelfs leuk! Prima animatie zelfs in het naseizoen. Over bezoek werd totaal niet moeilijk gedaan. Waarschijnlijk ivm naseizoen zijn ze niet zo streng. Kortom supervakantie gehad, we komen vast nog wel eens terug! Huisje keurig, gezellig en schoon!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 6Anoniem05-09-2019

Leuke animatie, mooi zwembad, rest viel ons tegen

Niet echt wat we hadden verwacht. De kampeerplaatsen liggen veel te dicht op elkaar. Weinig privacy. Ik vond het een benauwend gevoel. Toiletgebouwen waren niet echt schoon. Animatie was wel leuk. En ook een mooi zwembad. Daar hebben we van genoten.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

60 tips over Vakantiepark Beerze Bulten

• j.kol, 24-06-2014

In de buurt zijn veel leuke plaatsjes waar je lekker kunt rondlopen, eten, drinken etc. Onze favoriet is Hardenberg. Een plaatsje met alle voorzieningen en wat gezelligheid uitademt. Voor kinderen zijn er diverse pretparken in de buurt. Voor de wat oudere kinderen en ouders is Kamp Westerbork een indrukwekkende aanrader

• Robert, 01-04-2014

kleine kinderen van 1,5 tot 4 neem plek 42, 43, 44, 52, 53, en 54

• tourartiest, 03-05-2014

Winkelen in Hardenberg, koeien kijken in Beerze, wandelen en fietsen in het bos.

57 vragen over Vakantiepark Beerze Bulten

• Daphne , 17-11-2019

Bungalow (#2)

Iemand ervaring met het plaatsen van een baby bedje naast het grote bed beneden?

• Monique Smits, 03-06-2019

Joepie lodge 14

Iemand ervaring met jopie lodge 14? Dicht bij een speeltuintje? Mooi gelegen?

• Linda, 30-03-2019

Vechtglamping

Wij verblijven in de zomer in een vechtglamping. Omdat er nog maar 2 foto's op de website staan, kun je verder geen voorstelling maken hoe het eruit ziet. We zijn heel benieuwd hoe anderen deze vechtglamping hebben ervaren.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan