Tijdelijk €25 aanbetaling

Beerze Bulten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Beerze Bulten voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 916 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

De Beerze Bulten Camping is een echte familiecamping in Overijssel. Op het avontuurlijk opgezette park kunnen de kinderen lekker klimmen en klauteren, spetteren in de zwemvijver of zwemmen in het zwembad. Ga eens naar boerderijwinkel Zandman, waar je een kijkje in de stallen mag nemen en verse producten kunt kopen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

916 Reviews over Beerze Bulten

• 10An Vroom24-11-2022

Geweldig weekend gehad met familie.

Het was een mooi huisje. Vrijstaand. Het huisje voldeed aan alle gemakken. Mooi gelegen in de bossen.

• 7EStarmans29-10-2022

Voor mensen die graag veel op een camping blijven

Ik kan deze camping aanraden voor de najaar vakantie. Veel faciliteiten binnen en buiten en nog gezellig druk in het najaar. Dit is mijns inziens een camping waar je je de hele dag zelf kan vermaken (en dus niet weg hoeft) of vermaakt kan worden door de animatie. Er is wel wat te doen in de omgeving, wandelen etc in natuur gebieden, maar weinig echte “populaire” / "bekende" bezienswaardigheden (of je moet Hellendoorn/slagharen daaronder verstaan.

Camping is goed, maar zeker niet perfect. Dingen die ons opvielen (en ik liever vooraf had willen weten): -sanitair: Bultje is net en nieuw, beerza en bibi zijn oud en vies -vriendelijk en snel vooraf geholpen, vraag dus gerust vooraf even bepaalde zaken, zeker omdat sommige plekken te hoog zijn voor medium en lange caravans, zonindicatie niet klopt, speeltuintjes niet kloppen -zuidkant van camping grenst aan drukkere weg en ligt bij / in honden gebied

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Renate02-10-2022

Nooit meer.

Vreselijk ervaring met animatie. Onvriendlijke animatie medewerkers en omdat er veel Duitsers waren werden wij en onze kinderen in Duits aangesproken en alle animatie was in het Duits, liedjes films enz enz. We gaan bewust in Nederland op vakantie zodat het verstaanbaar is voor onze kleine Kids. Vanwege mindere weersverwachting deze camping oa gekozen vanwege het lounge gedeelte, helaas was deze 90% van de dag gesloten. Zeer weinig sanitair, voldoende voor naseizoen, maar voor ons 1 van de redenen om niet in hoogseizoen terug te komen. Leuke speeltuinen. Camping is goed onderhouden en leuk aangekleed. Binnenspeeltuin is geweldig, wel behoorlijk smerig, bankstellen zaten vol met plekken en heel jammer dat speeltuin om 18u werd gesloten. Totaal heel veel betaald voor bepaalde voorzieningen om een leuke vakantie te hebben, maar voorzieningen waren (vroeg) dicht. Camping is geen aanrader en in het naseizoen zeker geen 5 sterren waard.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 07-10-2022

Beste Mevr. Angenent,

We ontvingen uw review ook via Google. Wat vervelend van uw negatieve ervaring met ons park! Onze medewerkers doen elke dag hun uiterste best om iedereen op een zo goed mogelijke manier te helpen en waar kan in zijn of haar eigen taal aan te spreken. Dat dit niet altijd lukt kan natuurlijk wel eens gebeuren. Daarnaast proberen we in het animatieprogramma een juiste mix te vinden voor de mensen op ons park. Ook hier begrijpen we dat dit soms niet altijd helemaal gaat zoals iedereen dat zou willen, echter is het soms niet mogelijk om het voor iedereen perfect doen... Wel zullen we dit intern terugkoppelen. Ook geven we uw opmerkingen met betrekking tot de schoonmaak intern door.

Mvg, Team Beerze Bulten

• 10L.V.E05-09-2022

Fantastische vakantie

Wat een heerlijke vakantie. Onze kinderen hebben genoten. We zijn 10 dagen geweest, en zijn de camping niet uitgeweest. Je kan je hier heerlijk vermaken, er was vanalles te doen en hebben ons niet verveeld. Animatie was ook erg leuk, vriendelijke en enthousiastische medewerkers. Youpi Lodhe was ook perfect, gezien de ligging onder de bomen bleef het heerlijk koel. Het was ook ruim, bedden waren goed en was van alle gemakken voorzien. Wij waren met 2 peuters en wat erg leuk was, dat er speeltuintjes tussen de lodges staan waar de kinderen zich veel hebben vermaakt.

• 9M. Mohlmann24-08-2022

Weer genoten op de beerze bulten in juni. Alles wat je wenst is op het park te krijgen. Leuk voor kinderen maar ook voor de ouderen is het genieten. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is het roken op het terras. Dat is op een kinder camping niet meer van deze tijd.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Kim en Ko20-08-2022

Mooie camping!

We staan hier 3 weken en gaan de laatste week in. Mooie camping met leuke voorzieningen. Wij hadden een hoge verwachting. Met wat puntjes; -Animatie veel terugkomend elke week dus niet leuk als je langer staat. -mis wel animatie/muziek voor 3 en 5 jarige (staan veel op de paal dus misschien daarin te verwend) -let goed op je plaats. Onze plaats staat volgend tekening uikijkend op speeltuintje en kijken uit op toiletgebouw. Jammer. -toiletgebouw zijn ze wel continu aan het poetsen (top). Misschien x het hoge (webben) en beter doorspoelen vaak werkt het niet. -zwembad binnen top! Buitenbadje voor de kleintjes misschien x verfje geven is gezien de rest wat verouderd.

Wij vinden het juist hier om 22:00 mega stil. Dus het is maar net waar je staat.

We gaan echt nog wel terug maar over een paar jaar als kids ouder zijn. En hopen dat ze dan nog meer de puntjes op de i zetten. Want het is er wel goed!

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Fam. ten Veen16-08-2022

Volgend jaar komen we terug!

Wat een geweldige camping is dit! Het giga konijnenveld en het giga konijnenhol zijn echt heel erg leuk! Wij waren hier met 3 kinderen van 1, 3 en 5 jaar oud. Zo veel leuke activiteiten te doen dat we uren te kort kwamen op een dag. Geweldige animatie ook! Paar kleine puntjes. In het hoogseizoen is het zwembad wel erg vol en het theater is ook eigenlijk net wat te klein. Bij het knutselen is het erg druk en vooral de ouders zijn aan het knutselen. De opdrachtjes zijn leuk die ze moeten knutselen maar wel wat moeilijk voor een 3 jarige. Misschien voor de kleintjes met malletjes werken of voor geknipt ofzo. Maar echt wat een camping! Ik raad het iedereen aan met kleine kinderen! Tot volgend jaar!

• 6Familie S.10-08-2022

Eerste en laatste keer

De ligging van de Beerze Bulten is erg mooi. Het park zelf ziet er top uit. Mooi zwembad binnen en buiten. Wij hadden een goede kampeer plek met zon en schaduw. Maar voor ons het grootste minpunt, het is de bedoeling dat om 23.00 uur de gehele camping stil is. Ik heb dat nog niet 1 keer meegemaakt op deze camping. Als je dus zoekt naar een camping waar je niet voor 00.00 uur kunt slapen dankzij de herrie dan is dit jouw plek. De eerste avonden was er nog wel wat controle maar daarna helemaal niet meer. Vooral door de tieners wordt het lawaai gemaakt en de vele vaste gasten die hier massaal met elkaar op vakantie gaan. Wij zijn hierdoor eerder vertrokken, dit is niet onze plek.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Beste familie Spijkerman,

Bedankt voor jullie mooie woorden over ons park, maar wat vervelend van jullie negatieve ervaring met betrekking tot de nachtrust. We begrijpen dat dit niet is wat jullie hadden gehoopt. Samen met onze nachtwaker doen we ons uiterste best om het 's avonds rustig te houden op het park en op te treden bij overlast. We begrijpen dat dit in jullie geval niet helemaal is gelukt. Onze excuses hiervoor. Desondanks hopen we jullie op een later moment nog eens te mogen ontvangen!

Mvg, Team Beerze Bulten

• 10Fam Weel08-08-2022

Fantastische camping!

Al veel campings bezocht, maar deze omvat precies wat wij nodig hebben.
    -Genoeg faciliteiten buiten en binnen. (Zwembaden, zand, speeltuinen) -Groot animatie programma voor alle leeftijden (ook volwassenen!) -Schone sanitair gebouwen. -Ideale kinder douches. -Douchen zonder tag/ munten. -Genoeg schaduw en speels opgezet. -Restaurant, snackbar en winkeltje. Er was zoveel te doen en zien dat we in 2 weken tijd maar 1 keer naar een supermarkt elders zijn geweest. Maar de camping heeft eigenlijk alles. We hebben zelfs geen uitstapjes gemaakt. We hadden een youpi lodge. De ouder slaapkamer heeft heerlijke bedden. (Nog nooit zo goed op een camping geslapen). Wel wat donker. Maar wel goed koel te houden. Zelf camping stoelen meenemen voor het terras is wel aan te raden.
    Wij gaan volgend jaar weer.

Eigenaar, 15-08-2022

Bedankt voor de mooie woorden, familie Weel!

• 8JanA27-07-2022

Fantastische mooie camping qua animatie en natuur

Super camping! Veel animatie voor onze kinderen (4 en 6 jaar). Voor beide waren er genoeg dingen die ze leuk vonden. De camping is super netjes en ziet er goed onderhouden uit. Het zwembad is top en het konijnenhol was ook perfect. Het enige mindere puntje vond ik dat de Youpi Lodge best wel donker was van binnen. Keerzijde daarvan is dat je bij zonnig weer wel beschut zit (bomen). Ook schudde de youpi lodge best wel als je er doorheen liep o.i.d. dat vond ik zelf wat minder.

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 15-08-2022

Bedankt voor je review, Jan!

Vakantiepark Beerze Bulten info

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)