Hotel Preston Palace

KinderhotelWeer vandaag6°-3°
Hotel Preston Palace
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Preston Palace voor je op een rij gezet:

In 3-sterren Hotel Preston Palace Almelo is er voor ieder wat. Spelfaciliteiten, een kermis, thuisbioscoop en subtropisch zwemparadijs om je overdag te vermaken. En restaurants, knusse cafés en barren om tot laat in de nacht door te gaan. Een half uur van het hotel ligt Ootmarsum. Dat met zijn vele galeries een paradijsje is voor kunstliefhebbers.

1286 reviews over Hotel Preston Palace in het Nederlands

Ontspannen belevenis en héél veel te doen

Saskia Jacobs
14-11-2018

Mijn vriend en ik zijn vandaag thuis gekomen van 3 geweldige dagen Preston Palace. We hebben het heerlijk gehad en komen zéér zeker een volgende keer terug. We hebben ons geen moment verveeld en voelden ons thuis. Alles was boven onze verwachting en we hebben ons iedere keer verbaasd. Goeie service, vriendelijk personeel, prima kamers en fantastische faciliteiten. Het zwembad was magisch, echt een waar paradijsje! Het eten is meer dan genoeg, word steeds bijgevuld en is enorm lekker. Chapeau voor de kok!

Het enige minpuntje vonden wij, dat je op je aankomstdag pas mag inchecken vanaf 15:00, en je vertrekdag om 11:00 al uit de kamer moet. Behalve als je extra bijbetaald. 3 dagen word hierdoor eigenlijk maar 2 dagen, en dat is erg jammer. En ook jammer dat we onze calorieën er niet meteen af konden sporten in een fitness, die misten we wel. Maar dat laatste is maar een ieniemienie puntje van kritiek ;-)

Ik kom zeker nog een keer terug

Sander
4-11-2018

Erg schone kamers mooi zwembad lekker eten en drinken veel te doen als kermis bowlen biljart/poolen midgetgolf speelhal kroegen plein En ik raad aan wel minimaal 2 nachten te boeken want dan heb je tijd genoeg om dingen te ondernemen en te zien

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 9-11-2018

Beste meneer S.,

Hartelijk dank voor het uw hoge waardering: een tien!

Wij vinden het mooi dat u zeker terugkomt en kijken uit naar uw komst.

Graag tot snel in Preston Palace!

Michelle
1-11-2018

Heerlijk eten en drinken, mooie en schone kamers. Genoeg te doen, zoals poolen , bowlen, zwemmen. Ga minimaal 2 nachten!

Beste mevrouw M.,

Hartelijk dank voor uw prachtige review en heel graag tot ziens in Preston Palace!

E. Buitenhuis
31-10-2018

Ik snap niet dat er hier negatieve reacties over komen. Ongekend is dit hotel. Super vriendelijk super lekker eten alles ontzettend goed verzorgt meer eten en drinken dan n mens aan kan. Kamers mooi personeel vriendelijk absoluut niks op aan te merken!!!!!

Beste meneer/mevrouw Buitenhuis,

Wij vinden het fantastisch dat u zeer tevreden bent over ons all-inclusive concept en heeft genoten van een heerlijk verblijf.

Wat betreft de negatieve reviews op deze beoordelingssite; wij begrijpen uw gevoel van onbegrip, maar laat het uw mooie ervaring alstublieft niet beïnvloeden. Concurrenten kunnen namelijk negatieve reacties plaatsen. Soms wordt er meegedacht en vanuit een ervaring goedbedoelde positieve kritiek gedeeld. Iets wat wij uiteraard alleen maar kunnen waarderen. Het geeft ons de kans het aanbod, daar waar mogelijk, te optimaliseren.

Waarschijnlijk maakt een boze reactie ook meer indruk dan die van een blije, tevreden gast. Maar wij benadrukken dat de meeste reviews die wij op Zoover en andere beoordelingssites mogen ontvangen meer dan positief zijn. Zoals bijvoorbeeld uw prachtige review. Daar zijn wij enorm blij mee en trots dat u tot onze tevreden gasten behoort.

Wij danken u hartelijk voor uw mooie woorden en zien u graag terug in Preston Palace!

Agnes

Teleurstellend en erg verouderd.

Patrick
21-10-2018

Het contrast is enorm.

De start met de lunch in het hotel is erg goed. Open, moderne ruimte, goede kwaliteit van het eten.

Daarna gaat het erg snel bergafwaarts.

Het oude gedeelte is echt oud en versleten. Zowel de “attracties”, de ruimtes als het meubilair. Donker en erg benauwend.

Echt een tegenvaller was het einde van het middag programma.

Geen plek om met de gehele familie gezellig en comfortabel te zitten en het eten was beschamend (zowel qua diversiteit als kwaliteit).

Prijs kwaliteit verhouding is minimaal

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 23-10-2018

Beste meneer P.,

Wij waarderen het dat u uw persoonlijke ervaring met ons deelt.

Graag willen wij een toelichting op uw tips en tops om deze vervolgens mee te nemen in onze werkbespreking. Mogen wij uw boekingsnummer ontvangen via marketing@prestonpalace.nl? Na ontvangst gaan wij contact met u opnemen. Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Niet voor mij.

Pieter
17-10-2018

Ik had al mijn vermoedens maar was uitgenodigd, had super leuke ervaring met destijds ander hotel. Wat een vreselijk circus en mooi snel vertrokken. Vies, lawaai en zelfs krijsende kinderen in de latere avond.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 21-10-2018

Beste meneer P.,

Het is heel jammer dat het aangeboden cadeau niet aan uw persoonlijke standaard heeft voldaan. Een prachtig gebaar dat door u wordt afgedaan als een 'vreselijk circus'.

Nu is het zo dat er 'zoveel mensen, zoveel wensen' zijn en het kan gebeuren dat u liever iets anders wenst als cadeau. Alle begrip!

Toch dienen wij een brede doelgroep die zeer tevreden is over het all-inclusive concept. Het is een gemiste kans dat u uw verblijf slechts een mager vijfje geeft en met een paar woorden een bepaald beeld neerzet.

Wilt u daarom alstublieft uw mening toelichten via marketing@prestonpalace.nl en daarbij ook het boekingsnummer vermelden? Graag horen wij ook of u ter plaatse een melding heeft gemaakt bij één van onze collega's.

Na ontvangst nemen wij persoonlijk contact met u op om het één en ander te verifiëren. Wij zijn namelijk erg benieuwd naar uw persoonlijke ervaring en of er voor ons, of wellicht voor u, nog verbeterpunten zijn.

Niet meer

Sonja
15-10-2018

Wij komen hier al vanaf 1998 maar wat ik echt heel vervelend vind dat de economy kamers nog steeds 20 jaar oud zijn en niet meer van deze tijd zijn en niet hotel waardig De kamers zijn ranzig oubollig gehorig en ik vind het echt niet kunnen dat je deze kamers zo en zo nog verhuurt Het gezelschap waar wij mee waren hebben ook een klacht ingediend Hun kamer rook naar urine Vieze vlekken in het tapijt en schimmel in de badkamer Ook vind ik het niet kunnen dat het op zaterdag zo druk is met tijdelijke gasten van 20.00-1.00 dat hotelgasten niet meer de cafeetjes in kunnen De toiletten waren op zaterdag avond vies en vele zonder toiletpapier Het enige positieve was dar het restaurant en de binnenkomst was wel mooi verbouwd was Ik ga nu de keuze maken om niet meer naar Preston te gaan omdat ik erg teleurgesteld ben in de prijs die je betaald en wat je daar voor krijgt

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 17-10-2018

Beste mevrouw S.,

Wij vinden het heel mooi dat u al vanaf 1998 onze gewaardeerde en loyale gast bent. Dat waarderen wij enorm en wij willen graag dat u dat ook blijft.

Het is uw persoonlijke ervaring dat u het druk vond, vanzelfsprekend respecteren wij uw mening. Ons royale all-inclusive resort biedt echter met haar diverse restaurants, 5 knusse cafeetjes in de barstraat, centrale ruimtes met terrassen, de grote Preston Hall, de vele spelfaciliteiten, buffetruimtes, spectaculaire indoor-kermis, subtropisch zwemparadijs, de huisbioscoop, de koffiecorner méér dan voldoende capaciteit voor het aantal hotel- en avondgasten dat wij afgelopen weekend mochten ontvangen.

Uiteraard zijn wij vereerd dat zoveel gasten genieten van de vele faciliteiten. Met een team van fantastische collega's zorgen wij ervoor dat iedereen een heerlijk all-in arrangement beleeft.

Wij vinden het heel spijtig dat u nu teleurgesteld bent over o.a. een moment opname tijdens uw verblijf uw en nu de keuze gaat maken om niet meer naar Preston Palace te komen. Dat zou toch jammer zijn!

Terwijl u ook zeer tevreden bent over het nieuwe hotelrestaurant Ribbleton en de nieuwe hotelentree met grote lobby en showvijver. Daarnaast bent u ook nog niet bijgepraat over de vernieuwingen die voor 2019 op de planning staan. Vernieuwingen waar u als onze gewaardeerde gast waarschijnlijk heel blij van gaat worden......

Graag praten wij u daar over bij middels een persoonlijk gesprek. Mogen wij alstublieft uw boekingsnummer ontvangen via marketing@prestonpalace.nl? Na ontvangst gaan wij u bellen op een moment dat u het beste uitkomt. Geeft u dat moment ook aan in uw mail?

Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

Gweldig,Super,Gezellig

Fam Verhaag
14-10-2018

Voor ons was het de 28e keer dat we Preston Palace bezochten net als alle andere keren was het weer helemaal top. Personeel heel er vriendelijk en behulpzaam, het eten is zeer goed veel variatie zwembad is super de slaap kamer's zijn mooi en schoon.

1 ding is zeker 2019 word het weer een week Preston Palace

Beste familie V.,

Hartelijk dank voor uw 28e bezoek aan Preston Palace en voor uw prachtige review. Wat fijn dat het wederom helemaal top is geweest!

Wij zien u heel graag in 2019 (eerder mag ook, hoor!) terug als onze gewaardeerde gasten. Gaan wij er opnieuw een fantastisch verblijf van maken.

Tot ziens in Preston Palace!

D Bol
12-10-2018

We hebben echt genoten van onze 4 dagen bij Preston Palace, we hadden ons erg verheugd op piri piri KIPrestaurant alleen het is geen kiprestaurant meer en dat vonden we erg tegenvallen het eten ook we vonden het heel erg op bistro de heerlijkheid lijken.

Beste meneer/mevrouw B.,

Wij vinden het ook fantastisch dat u heeft genoten van uw vier dagen in ons all-inclusive resort.

Wat betreft Familierestaurant de Piri Piri; dit restaurant is inderdaad vernieuwd en heeft o.a. een nieuwe menukaart gekregen.

Zoveel mensen, zoveel wensen, zoveel smaken. Dat is begrijpelijk. Wij moeten u overigens wel meedelen dat het overgrote deel van onze gasten de nieuwe kaart enorm waardeert. Maar dat zegt helemaal niets over uw persoonlijke smaak en wij maken voor u een uitzondering met onderstaande tip:

Mocht u écht een gerecht van de voormalige menukaart zó missen, dan mag u dit vooraf als voorkeur bij uw boeking aangeven. Onze chef gaat dan alles op alles zetten dit alsnog voor u te maken.

Hartelijk dank voor uw mooie review, graag tot ziens en alvast heel veel plezier in ons Familierestaurant de Piri Piri ;)

Hartelijke groet,

Agnes

niet meer in het weekend

essie
8-10-2018

Altijd goed voor elkaar eten in zaal mag wel eens veranderd worden wel jammer dat het op zaterdag zo ram druk is met gasten van buitenaf dat het voor de hotelgasten niet echt leuk was. Erg luidruchtig ook uit alle kroegjes zo harde muziek dat het niet aangenaam was. Erg jammer.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 12-10-2018

Beste mevrouw E.,

Wij waarderen het dat u na uw weekendje weg in Preston Palace de moeite heeft genomen uw ervaring met ons te delen.

Wat de één gezellig vindt, ervaart de ander zoals u het noemt 'ram druk'. Gelukkig biedt ons uitgaanscentrum volop mogelijkheden voor elke bezoeker. Er zijn naast de 'hot spots' ook volop rustige plekjes waar u relaxed van uw drankje, hapje en de goede sfeer geniet.

Bij het dinerbuffet in hotelrestaurant Ribbleton worden de vele gerechten (zowel warm als koud) dagelijks gewisseld om zo een gevarieerd aanbod te bieden. U vindt dat dit wel eens veranderd mag worden. Zou u dit specifieker willen toelichten via marketing@prestonpalace.nl? Wij zijn oprecht benieuwd naar uw culinaire suggesties.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite en heel graag tot ziens in Preston Palace!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Preston Palace in Almelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Preston Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.