Tijdelijk €25 aanbetaling

Preston Palace

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Preston Palace voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 2989 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Preston Palace is een uniek All-inclusive Family Resort in hartje Twente. Met het subtropische zwemparadijs Riviera, de indoor kermis Boardwalk, de spelotheek met animatie voor de kinderen, de uitdagende spelfaciliteiten, het bruisende entertainment en de huisbioscoop is er mega veel te beleven. Natuurlijk mag goed eten en drinken niet ontbreken in onze unieke all-in formule. De vele restaurants, barretjes en terrassen maken de ultieme all-inclusive beleving helemaal compleet.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2989 Reviews over Preston Palace

• 8Elles wolf ,alice in wonderland29-01-2023

Er even tussen uit.

wij hebben een paar heerlijke dagen in Almelo gehad. We begonnen al met en heerlijke lunch. Het eten in was echt lekker en vol op keuze,voor ieder wat wils. Het was niet super druk maar dat vonden wij wel fijn.Het zwembad was erg mooi, en ook wel leuke muziek .Het personeel was erg aardig. wij gaan zeker weer terug.

• 8Henry Wubben27-01-2023

Het was erg gezellig met de kinderen

Prima naar onze zin gehad het is er goed vertoeven zowel voor ouderen en kinderen

• 8Arno27-01-2023

Erg goed.

Wij hebben genoten. De kamer was niet bijzonder maar netjes en schoon. Het eten fantastisch, ontzettend veel keuze. De kinderen hebben zich top vermaakt in het zwembad, met bowlen en midgetgolf. Enig minpunt is dat je als hotelgast moet betalen voor een frikadel in het zwembad. Daar zouden ze iets op moeten verzinnen.

• 8Noor Roggen24-01-2023

Geweldig

Super verblijf, echte aanrader

Beste mevrouw Roggen,

Dank u wel voor het delen van uw geweldige ervaring.

Heel graag tot ziens in Preston Palace!

• 8Willem24-01-2023

Leuk uitstapje, maar beperkte tijden.

De openingstijden van het de indoor kermis zijn beperkt. Ook grepen wij 's avonds mis voor nog een hapje omdat ze al gesloten waren.

Beste heer Willem,

Dank u wel voor uw verblijf en voor het toelichten van uw ervaring.

Boardwalk indoor kermis is dagelijks geopend van 14:00 tot 23:00 uur

Reguliere openingstijden

Maandag: 19:00 tot 23:00 uur * Dinsdag: 19:00 tot 23:00 uur * Woensdag: 14:00 tot 23:00 uur Donderdag: 19:00 tot 23:00 uur * Vrijdag: 14:00 tot 23:00 uur Zaterdag: 14:00 tot 23:00 uur Zondag: 14:00 tot 23:00 uur * Spelautomaten geopend vanaf 14:00 uur. Attracties tot 19:00 uur gesloten.

Wat betreft de snacks: De Snackcounter is dagelijks geopend van 14:00 tot 00:00 uur (eten meenemen naar de kamer is toegestaan tot 00:00 uur.) Tevens opent Midtown haar Take Away vanaf 22:00 uur tot 00:00 uur.

Wanneer u tijdens uw verblijf vragen heeft over het aanbod, mag u dat uiteraard aan ons vragen of het programma in de Gastenapp raadplegen. Wij helpen u graag, vraagt u het gerust.

Tot ziens in Preston Palace!

• 9Jam Swaans24-01-2023

Gewoon even 'n paar daagjes er tussenuit heerlijk en tevens een kadootje voor onszelf we zijn namelijk 26 januari 50 jaar getrouwd lekker verwennerij. Gr.Jan en France.

Beste heer en mevrouw Swaans,

Dat is het geheim van een goed huwelijk: regelmatig gewoon even 'n paar daagjes ertussenuit!

Wij feliciteren u van harte met uw 50 jarig huwelijk en wij hopen u in de toekomst nog vele malen te mogen verwelkomen. Heel graag tot ziens in Preston Palace!

• 8Anoniem24-01-2023

Kindvriendelijk

Netjes schoon veel faciliteiten, eten drinken lekker. Personeel vriendelijk.

Beste Anoniem,

Dank u wel voor uw verblijf en voor uw complimenten. Heel graag tot ziens in Preston Palace!

• 8Marijke23-01-2023

Heerlijk genoten

Heerlijk verblijf gehad alles goed geregeld. Heerlijk gegeten. Enigste min puntje de bedden. Slecht geslapen bedden vrij smal en matras waar je pijn in je rug van krijgt.

Beste mevrouw Marijke,

Het is mooi dat u heeft genoten van een heerlijk verblijf waarbij alles goed voor u geregeld was.

Heeft u direct een melding gemaakt van uw matrassen zodat wij ter plaatse een oplossing mochten bieden? Anders ontvangen wij graag alsnog alstublieft uw boekingsnummer en uw uitgebreide toelichting via [email protected] Alvast hartelijk dank voor uw moeite en heel graag tot ziens in Preston Palace!

• 9Bogie21-01-2023

Super leuk, voor ieder wat wils.

Schoonouders 60 jaar getrouwd. Met 6 man 2 nachten verbleven. Werkelijk helemaal geweldig. Ik had van tevoren recencies hier gelezen. Het is voor mij onbegrijpelijk dat er mensen zijn die over dit resort negatief schrijven. Maar ja dan zeggen wij “er zijn altijd mensen die werkelijk overal iets negatiefs over te zeggen hebben”. Voor ons was het in ieder geval een daverend succes 👍👍

Beste Bogie,

Van harte gefeliciteerd met het 60-jarig huwelijk van uw schoonouders! Het is geweldig dat uw verblijf een daverend succes was voor iedereen.

Dank u wel voor het delen van uw mooie ervaring en heel graag tot ziens in Preston Palace!

• 8Sarah20-01-2023

Leuke ervaring

Wij hadden een verblijf, met verlening tot 14:00u €20 p.p. Nadeel hiervan is dat je alsnog om 11:00uur je kamer moet verlaten. Dit is bij andere hotels niet het geval! Ook waren wij enthousiast over het animatie team voor ons dochtertje, echter waren deze nergens te bekennen. Bleek dat ze 1 x per dag komen op een bepaald tijdstip. Erg teleurstellend! De speelotheek had verder weinig te bieden voor kindjes van rond een jaar oud. Zwembad was erg mooi, zeer tevreden! Ook het eten was prima, genoeg keus voor iedereen!

Beste mevrouw Sarah,

Dank u wel voor het toelichten van uw leuke ervaring en wat is het mooi dat u met us gezin bij ons heeft genoten.

De kinderspelotheek met klim- en klauterattributen is gedurende uw verblijf geopend, de mascottes wandelen enkele malen per dag door het resort en is er vrijwel elke ochtend een knutseluurtje. Het complete programma leest u hier: https://www.prestonpalace.nl/faciliteiten/kids/animatieteam/animatieprogramma. Tevens staat het in uw Gastenapp en u mag ter plaatse de hotelreceptie ook altijd raadplegen. Wij staan voor u klaar.

Heel graag tot ziens in Preston Palace en een lieve knuffel van Preston & Alice aan uw dochtertje.

Hotel Preston Palace info

• KroegenBeschikbaar (5)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (5)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (5)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (2)
  • VergaderruimteBeschikbaar (15)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Afstand in meters