Hotel Preston Palace

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

In 3-sterren Hotel Preston Palace Almelo is er voor ieder wat. Spelfaciliteiten, een kermis, thuisbioscoop en subtropisch zwemparadijs om je overdag te vermaken. En restaurants, knusse cafés en barren om tot laat in de nacht door te gaan. Een half uur van het hotel ligt Ootmarsum. Dat met zijn vele galeries een paradijsje is voor kunstliefhebbers.

1390 reviews over Hotel Preston Palace

• 7A. Th. Greeve17-01-2020

misschien gaan we ooit nog een keer en waarschijnl

Dat s avonds in de koffiecorner na het weekend de muziek erg hard staat. Ouderen zijn echt niet doof

Gereisd met partner in januari 2020

• 2Veronique10-01-2020

Nooit meer!!

Nooit meer preston palace voor ons! Wij hadden voor het eerst een arrangement geboekt met oud & nieuw bij Preston Palace. Met name voor onze kinderen in de leeftijd van 12-15 jaar leek ons dit ideaal. Zij naar de indoor kermis, bowlen en poolen en wij met een drankje in de bar. Het arrangement was van 2100-0200 uur. Om 2130 gingen de kinderen naar de kermis. Kregen ze daar te horen dat de kermis nog maar een half uur open was. Meteen naar de receptie gegaan om dit te bespreken met de dienstdoende manager. Zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. We konden ons geld terug krijgen maar moesten dan meteen vertrekken. Er was geen andere oplossing mogelijk. Op de website hadden ze misschien een "foutje" gemaakt maar daar konden ze niks aan doen. Op onze reactie dat we toch niet met oud & nieuw om 22.00 uur s'avonds nog konden vertrekken met kinderen en in de dikke mist, 2 uur van huis, werd niet gereageerd.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 13-01-2020

Geachte mevrouw Veronique,

Wij hebben inmiddels diverse malen contact met u gehad en blijven bij ons meer dan redelijke coulance aanbod. Wij respecteren uw besluit om hiervan geen gebruik te maken.

Wellicht tot ziens in de toekomst. Weet dat u meer dan welkom bent in ons mooie Preston Palace!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 1Chantalle Wegman10-01-2020

Nooit meer! We voelen ons misleid en opgelicht!

Oud en nieuw, wat gaan we doen? De kinderen zijn allemaal tussen de 11- en 15 jaar. Wij als ouders wilde ook vertier...na lang zoeken kwamen op een oudjaarsavond in Preston palace. Een band voor de ouders, indoor kermis voor de kinderen. En bowlen en midgetgolf. En natuurlijk eten en drinken. De kinderen lekker hun eigen ding en wij ouders in de buurt. Ideaal. Dachten we. Vanaf 21.00 uur waren we welkom en het zou duren tot 02.00 uur.

Om 21.30, na een half uur binnen te zijn, wilde de kinderen naar de indoor kermis...krijgen we daar te horen dat deze om 22.00 uur dicht gaat? Bizar! Adverteren met indoor kermis zonder enige eindtijd...echter hebben we dus maar voor een uur hier gebruik van kunnen maken. Schandalig. Na beklag kregen we te horen dat ze toch voldaan hebben aan de advertentie, ofwel "toegang" tot de indoor kermis...Zo kan je natuurlijk alles recht praten!!! Echter dat was de redenering..en daar moesten we het mee doen.

Geachte mevrouw Wegman,

Wat leuk dat u bij ons te gast bent geweest en uw persoonlijke ervaring hier openbaar met ons deelt.

Tijdens uw all-inclusive avond arrangement was het volgende inclusief: Warme en koude buffetten in het uitgaanscentrum. Live entertainment met partyband Stageline. Onbeperkt koffie, thee en gebak. Alle dranken uit ons assortiment. Spelmogelijkheden: midgetgolf, bowling, snooker en biljart. Toegang tot de indoor kermis tot 22:00 uur. Vuurwerk en champagne om 00:00 uur. Parkeren.

Kortom; een super gezellige avond met van alles te beleven op diverse momenten! Wat is het jammer dat u vanwege een puntje van kritiek op de kermis niet verder heeft genoten van dit complete uitgaansarrangement. Bovenal dat u nu nóóit meer bij Preston Palace wilt gaan genieten is wel een hele hoge straf die u uzelf en uw familie oplegt. Dat kan niet de bedoeling zijn en vragen u daarom vriendelijk uw boekingsgegevens met uw toelichting te mailen naar [email protected] Na ontvangst gaan wij het intern doornemen en hoort u zo spoedig mogelijk van ons.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

• 4Lisanne09-01-2020

Wij komen niet meer terug

Het personeel is VRE-SE-LIJK! Onaardig, chagrijnig, uit de hoogte. Bij zo'n concept moet er een inlevingsvermogen zijn vanuit het personeel. Zij horen de sfeer en beleving mee te creeren. Er kon geen lachje af. Ze zijn duidelijk niet blij met groepen, neem ze dan ook niet aan... beveiliging stond overal om iedereen continue te beschuldigen van alles. Zelfs als er iemand naar de wc liep werd er gevraagd wat diegene ging doen. Écht bizar. De dj was zoooo chagrijnig en slecht, die trok een andere groep steeds voor met verzoekjes. Als we vroegen waaro ze dat deed, werd huppaaa de beveiliging erbij geroepen.

Nee Dit hotel mag zich gaan focussen op beleving en gastvrijheid. Daar valt nog heeelll veel te halen

Geachte mevrouw Lisanne,

Hartelijk dank voor het delen van uw persoonlijke beleving en wat is het toch jammer dat u niet meer wil genieten in ons mooie all-inclusive resort.

Wij begrijpen niet goed waarom u onze vriendelijke collega's als VRE-SE-LIJK omschrijft, grote gezelschappen volgens u niet welkom zijn en u focus op gastvrijheid en beleving aanraadt. Begrijp ons goed, wij staan open voor alle positieve kritiek, maar vragen ons af of het werkelijk állemaal aan Preston Palace ligt. Wij kunnen ons het bijna niet voorstellen!

Graag willen wij hoor- en wederhoor plegen en vragen u vriendelijk uw ervaring (zo uitgebreid mogelijk!) met uw boekingsnummer te mailen naar [email protected] Na ontvangst gaan wij een intern onderzoek starten. Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Hotel Gasten02-01-2020

Fantastisch Hotel en vriendelijk personeel !!!

Fantastisch Hotel en vriendelijk personeel !!! Wij hadden geboekt voor het Oudjaarfeest bij Hotel Preston Palace te Almelo .Toen het feest om 02.00 uur was afgelopen zouden we huiswaarts gaan . Helaas was de weersomstandigheden zo slecht geworden en waarschuwde de KNMI en de Politie dat er code rood was afgegeven voor het Noorden . Wij besloten geen risico's te nemen en in de auto te slapen maar na enige tijd kwamen we erachter dat het echt te koud was. Wij gingen het Hotel binnen en hebben gevraagd of het Hotel iets kon regelen maar alle Hotel kamers waren vol geboekt. De beveiliger heeft overlegd met de manager en wij kregen een noodkamer aangeboden met stretch bedden waar we toch nog een paar uurtjes lekker konden slapen in een warm bed. Tevens kregen we ook nog een ontbijt aangeboden. Hierbij willen wij de beveiliger, manager en verder personeel bedanken voor deze service. In 1 woord geweldig. Groetjes uit het Noorden.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 03-01-2020

Beste gasten uit het hoge Noorden,

Dat is wel een hele bijzondere start van 2020!

Wij geven uw complimenten door aan onze gewaardeerde collega's en danken u hartelijk voor het delen van uw ervaring met daarbij uw hoge waardering. Fantastisch! Van deze mooie berichten gaat de zon vanzelf schijnen.

Namens ons allen de beste wensen voor het nieuwe jaar en heel graag tot ziens in Preston Palace.

Met vriendelijk groet,

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2019
    7Schippers29-12-2019

Gemengde gevoelens...

We vonden Preston Palace een goed hotel maar het kan op veel punten wel wat aanpassingen hebben. Eerst de pluspunten, het eten was erg goed en het zwembad was mooi aangekleed en lekker groot. Helaas miste het zwembad wel een buitenbad en glijbaan erbij voor vermaak voor wat oudere kids. Ook kan ik mij voorstellen dat voor dagjesmensen van het zwembad er daar te weinig eten was, alleen wat fruit en een paar snackjes uit de muur. Helaas kon onze zoon nu in geen enkele kermisattractie door omstandighedenen. De kamers zijn heel gehorig en ook eigenlijk net wat te klein voor met een baby erbij (ledikant). Om half 2 in de nacht! renden er nog kinderen zonder ouders over de gang te schreeuwen/gillen en elkaar achterna zitten. Nergens een bewaker te bekennen. Het felle licht op de gang scheen bij ons onder de deur door waardoor we ook niet slapen konden. Dit is makkelijk aan te passen door gedimd licht of bv blauw licht.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 02-01-2020

Beste familie Schippers,

Hartelijk dank voor het delen van uw gemengde gevoelens. Wij kunnen het alleen maar waarderen dat u uw beleving met ons deelt.

Met de pluspunten over het eten en het subtropisch zwemparadijs zijn wij enorm blij mee. Een buitenbad is gezien de ligging van ons all-inclusive resort geen optie, maar een glijbaan in 2020 zou zomaar eens gerealiseerd kunnen worden, spannend! Via de nieuwsbrief, de social media kanalen en het onder het kopje Nieuws / Werkzaamheden op onze site houden wij u op de hoogte.

Uw feedback over de snacks, de indoor kermis en uw hotelkamer nemen wij ook mee in ons werkoverleg. Heeft u de overlast overigens ook ter plaatse gemeld zodat wij direct een oplossing konden bieden? Dat doen wij graag voor u, hoor!

Nogmaals onze dank voor uw uitgebreide review, een voorspoedig 2020 toegewenst en heel graag tot ziens in Preston Palace!

• 9Familie Vink25-12-2019

Het was weer geweldig!!!

Wij komen hier al jaren in de kerstvakantie en vinden het altijd super. Wij kunnen ook ons totaal niet vinden in de slechte recensies eerder hiervoor geschreven. Het personeel is de hele dag in de weer om het de gasten naar de zin te maken. Het eten de hele dag door heerlijk en afwisselend. Wat wil je nog meer? Dit jaar ook voor de eerste keer één persoon uit ons gezelschap met een gluten intolerantie. Ook hier werd voortreffelijk mee omgegaan. Ze kon aangeven wat ze wilde eten en dat werd dan glutenvrij bereid. Super. Naast eerder het restaurant, de kamers en receptie nu ook het centrale terras helemaal opgeknapt. Ziet er allemaal super uit. We hopen dat er binnenkort weer een leuke kortingsactie komt, zodat we we voor volgend jaar weer kunnen boeken.

Beste familie Vink,

Wat fijn dat u al jaren in de kerstvakantie bij ons komt genieten en dat het ook deze keer wederom geweldig is geweest!

Wij zijn heel blij dat u uw positieve review op dit platform met ons deelt. Om overigens een beter beeld van alle Preston Palace ervaringen te krijgen, raden wij aan om de reviews op Tripadvisor, Google, Customer Alliance en Facebook na te lezen. Beslist de moeite waard ;)

Uw complimenten geven wij door aan onze collega's en wij hopen u in de toekomst regelmatig als onze gewaardeerde gasten te mogen verwelkomen in ons vernieuwde all-inclusive resort. Voor een mooie (kerst)aanbieding adviseren wij u nu al onze site te raadplegen en een gratis abonnement op onze online nieuwsbrief (https://www.prestonpalace.nl/over-ons). Zo blijft u op de hoogte van het laatste nieuws en leuke aanbiedingen.

Hartelijk dank voor uw mooie waardering en een gezond en gelukkig 2020 toegewenst.

• 8Mvz24-12-2019

Geweldig weekend voor onze pubers

Weer (voor de vierde keer) een geweldig weekend gehad. Pubers niet gezien, alleen om te eten. Ze genoten van het ruime aanbod van de faciliteiten.

Ik miste een fitness ruimte. Dat mag van mij worden toegevoegd

Beste familie Mvz,

Hartelijk dank voor uw vierde verblijf in Preston Palace en voor uw mooie review. Wij vinden het geweldig dat u samen volop heeft genoten van de all-inclusive faciliteiten.

Uw suggestie voor de toevoeging van een fitness ruimte nemen wij naast uw complimenten ook mee in ons intern werkoverleg. Goed dat ons op de hoogte stelt van uw persoonlijke wensen. Zijn wij blij mee!

Wij kijken uit naar uw vijfde (en daarop volgende natuurlijk;) verblijf in Preston Palace. Alvast heel veel plezier en een gezond en gelukkig 2020 toegewenst!

• 2Loubna owen jonatan safa21-12-2019

Nooit meer

De mensen die er werken zijn niet vriendelijk ik voelde me er absoluut niet welkom ik was er met mijn vriend zusje en haar vriend allemaal hebben we dit zo ervaren

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 25-12-2019

Beste dames en heren Loubna, Owen, Jonatan en Safa,

Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons mooie Preston Palace en voor het delen van uw beleving. Graag willen wij persoonlijk contact met u opnemen om deze nader te onderzoeken.

Wilt u alstublieft uw toelichting en uw boekingsnummer mailen naar [email protected]? Na ontvangst hoort u zo spoedig mogelijk van ons.

Wij wensen u voor nu een hele fijne eerste kerstdag, mooie feestdagen en een voorspoedig 2020 toe.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in december 2019

• 9Sempel16-12-2019

Niet kunnen slapen door ruzie van de buren

Wij waren er een nachtje 15 dec tot 16 dec Het was heel gezellig tot dat we naar onze kamer gingen savonds. we wilden net gaan slapen kregen de buren naast ons een ruzie er werd van alles tegen de muren van onze kant gegooit en ze waren aan het vechten en scheeuwe tegen elkaar dus hebben geen oog dicht gedaan dat was niet echt grappig we moesten wel smorgens 2 uur naar huis rijden dus u snap we waren doodmoe gezegt bij de receptie dat meisje zei hoop dat u volgende keer beter slaapt pfff fijn antwoord !!!

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 17-12-2019

Beste familie Sempel,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring!

Het gras is niet altijd groener bij de buren en wij vinden het heel vervelend dat u dit nu juist uitgerekend tijdens een heerijk all-inclusive verblijf in ons hotel heeft moeten ervaren.

Heeft u 's nachts ook ten tijde van de overlast een melding gemaakt bij de nachtreceptie zodat wij samen konden kijken naar een oplossing? Dat willen wij alsnog voor u nakijken en komen daarom graag persoonlijk met u in contact. Wilt u alstublieft uw boekingsnummer mailen naar [email protected]? Na ontvangst nemen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met u op voor een goed gesprek.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in december 2019

78 tips over Hotel Preston Palace

• jean paul sosef, 15-04-2019

ga bij mooi weer is wandelen bij het kasteel in almelo is een mooi natuurgebied en je loop t daar van daan zo het centrum van almelo in

• Mariska, 23-01-2012

Uitgebreider buffet in het hotelrestaurant. en WARM eten..

• Kim, 21-04-2014

Als je één nachtje gaat, zou ik kiezen voor de eerdere aankomst. Dit hebben wij ook gedaan en hierdoor hebben we extra kunnen genieten van de faciliteiten.

27 vragen over Hotel Preston Palace

• anoniem, 27-02-2018

Nooit meer

Dagarrangement geboekt, mag gebruik maken van het zwembad inclusief diner. Na een treinreis van 3,5 uur kregen de meiden te horen dat het diner volgeboekt was! Als alternatief werd aangeboden voor €40 extra bij te boeken mochten ze gebruik maken van de kermis en het buffet. Apart het buffet boeken kon niet! Wel konden ze een glaasje cola drinken en een raketje eten. Dit is wel zeer slechte reclame voor preston palace,het is een duur zwembadkaartje geworden,nooit meer preston palace voor ons!

• Monique, 05-01-2018

Een gezellige avond gehad,maar geen tweede keer?

Eten was gewoon slecht en de IJsbar was gesloten(dat om 21:00 al). Konden alleen verpakt ijs krijgen en dan ook nog cornetto’s van de Lidl. Voor ons nooit weer.

Arie, 06-01-2018

Wat is mis met een cornetto van de Liddl ?

• Sep, 21-10-2017

Drinken

Is er in het hotel ook Greygoose vodka en redbull aanwezig?

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

We hebben een aantal aanbieders voor Preston Palace voor je op een rij gezet:

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nederlands, Steaks, Vegetarisch
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés6

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen