KinderhotelWeer vandaag1°-4°
7,5

Omschrijving
In 3-sterren Hotel Preston Palace Almelo is er voor ieder wat. Spelfaciliteiten, een kermis, thuisbioscoop en subtropisch zwemparadijs om je overdag te vermaken. En restaurants, knusse cafés en barren om tot laat in de nacht door te gaan. Een half uur van het hotel ligt Ootmarsum. Dat met zijn vele galeries een paradijsje is voor kunstliefhebbers.

1296 reviews over Hotel Preston Palace in het Nederlands

Aanrader

peter flens,
18-1-2019

wij zijn voor de zestiende keer in uw geweldige hotel geweest en vinden het de laatste jaren al maar beter worden terwijl het al erg goed was, ik lees dan ook met grote verbazing de soms negatieve reacties. ik kan werkelijk niets negatiefs ver zinnen en zal iedereen aan raden eens een aantal dagen in Preston palace te boeken hartelijk dank voor de goede en vooral vriendelijke zorg en zeker tot ziens

Gereisd met vrienden in januari 2019

Leuk opgezet, heerlijk eten en veel te beleven

Sander S,
13-1-2019

Weekendje met kleine kinderen (waaronder een baby) geweest. Leuk opgezet en de kinderen vermaakten zich uitstekend. Veel activiteiten. Nadeel vind ik dat er ook ander soort publiek op afkomt. Dit resulteerde in een vreselijke nacht, mensen renden, gilden, schreeuwden over de gang en hielden een after party in een kamer. Receptie pakte dit wel goed op door direct de beveiliging te sturen. Maar met drie wakkere en huilende kinderen is het kwaad dan al geschiet. Daarnaast vonden wij de regeltjes in het (schitterende) zwembad erg kinderachtig. Een bekertje water drinken buiten het veel te kleine en koude horeca hoekje werd streng toegesproken. Shirtje aan tijdens het verschonen van een babietje, “mag niet meneer”. Kinderen (ondanks alle zwemdiploma’s) mogen niet zelf in het water spelen, er moet continu iemand bij zijn. Beetje flauw. Verder twee top dagen gehad. Eten is erg goed!

Tip de kinderwagen kan bijna niet binnen in de familiekamer

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 16-1-2019

Beste meneer S.,

Hartelijk dank voor uw mooie rapportcijfer 8!

Wij waarderen het dat u uw persoonlijke ervaring met tips en tops met ons deelt. Uw review nemen wij graag mee in onze interne werkbespreking.

Wanneer u daar nog met ons over wil spreken, is dat uiteraard mogelijk. U mag uw boekingsgegevens mailen naar marketing@prestonpalace.nl. Wilt u daarbij alstublieft refereren aan deze Zoover review? Na ontvangst nemen wij persoonlijk contact met u op.

Zware tegen valler

Marinka knaven,
12-1-2019

Voor het geld wat je betaald op zaterdag is het veel ste duur het eten is matig en weinig keuze en veel dingen zijn verouderd had er veel meer van verwacht de kamers zijn wel goes

Beste mevrouw Knaven,

Mogen wij alstublieft uw boekingsgegevens ontvangen via marketing@prestonpalace.nl en wilt u daarbij ook refereren aan deze review? Zo kunnen wij uw gegevens controleren.

Na ontvangst en controle van uw gegevens gaan wij persoonlijk contact met u opnemen; wij zijn heel benieuwd waarom u ons royale all-inclusive aanbod als een 'zware tegenvaller' heeft ervaren.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Vrij Uit

Fantastisch dit gaan we vaker doen.

Peter Egbers,
7-1-2019

1 overnachting gedaan van zondag op maandag. Met 6 volwassen en 1 kind van 13 .

Alles was fantastisch. Mooie kamers mooie badkamer. Genoeg eten en drinken heel de dag en avond door. We kwamen tijd te kort. Ook het zwembad en de indoor kermis was leuk om van te genieten.

We gaan dit zeker vaker doen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 11-1-2019

Beste meneer Egbers,

Hartelijk dank voor uw prachtige review!

Wat is het fijn dat alles fantastisch was tijdens uw verblijf en dat het zeker voor herhaling vatbaar is. Wij zien u ook heel graag snel terug als onze gewaardeerde gast in Preston Palace!

Wij gaan absoluut weer!

jolanda,
4-1-2019

Het is gewoon in één woord super. Alles onder 1 dak (zwemmen, bioscoop, midgetgolf, bowlen, biljarten/poolen, de hele dag door heerlijk eten en drinken. Ontbijt is zo ontzettend uitgebreid, dat je niet weet wat je moet kiezen. Lunch, diner en wok/grillbuffet ook zalig. Ook is er een koffiecorner met uitgebreid assortiment gebak en we hadden op een middag ook een High Tea. Niets kom je tekort. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes en schoon. Wij zijn al zeker 8 keer geweest en hebben alweer geboekt voor het einde van het jaar. Het is gewoon erg fijn zo verwend te worden met al dat lekkere eten en drinken en natuurlijk de gezellige spelfaciliteiten en de gezellige (live) muziek.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 9-1-2019

Beste mevrouw J.,

Hartelijk dank voor uw hoge waardering!

Wij vinden het fantastisch dat u al minstens acht maal onze gewaardeerde gast bent geweest en telkens volop geniet van ons royale all-inclusive aanbod.

Het is heel verstandig dat u uw gewenste arrangement vroegtijdig heeft geboekt. Wij kijken uit naar uw komst. Heel graag tot ziens in Preston Palace!

met de zomer weer

willem,
2-1-2019

wij zijn met de kerstdagen van 23-12 tot 28-12 met vier volwassenen en 1 kind van 7 jaar oud geweest

het stel met het kind had een vier persoon kamer op de vierde etage die was mooi ruim met balkon waar je extra voor moet betalen 25 euro aangezien het erg had geregend lag er veel water op balkon er is geen bezem aanwezig ook geen putje dus aan het balkon had je niet veel.er is in de kamer als je een paar dagen verblijf te weinig kastruimte om met zoveel personen je kleding in kwijt te kunnen .wel hadden ze erg veel last van kinderen die snacht's om 1 uur door de gang liepen en hollen en schreeuwen .de man van mijn dochter is slecht ziend hij is gevallen bij het zwembad omdat hij de randjes niet kon zien dat is voor hem gevaarlijk .wij hadden een twee persoon kamer bed met 2 matrassen waar we naar het midden rolden en een te zacht kussen verder was het eten prima kermis is leuk ook de speeltuin is leuk

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 5-1-2019

Beste meneer W.,

Hartelijk dank voor uw verblijf tijdens het kerstarrangement en voor het delen van uw persoonlijke ervaring. Wat fijn dat u goed heeft genoten van het all-inclusive aanbod en dat u alweer plannen heeft gemaakt om in de zomer wederom heerlijk te gaan genieten van het royale all-inclusive aanbod. Dat doet u goed!

Wat betreft het balkon en de kinderen:

Heeft u uw ongenoegen ter plaatse gemeld? Wij hadden het graag voor u nagekeken en indien mogelijk direct voor u willen oplossen. Heeft u bij uw verblijf in de zomer dus een vraag voor ons; niet twijfelen, gewoon direct aan ons stellen en wij lossen het samen op.

Graag tot ziens in de zomer en nogmaals dank voor uw waardering!

Dubbel

Michiel,
26-12-2018

Dubbel gevoel aan over gehouden. Opzich kan je in preston prima vertoeven. Helaas hebben ze zeer agressieve beveiligers die hun werk niet verstaan. Wegens een zeer klein voorvalletje werden we op een zeer agressieve en onproffessionele manier benaderd door iemand van de beveiling. Deze meneer kon niet eens aangeven wat wij verkeerd hadden gedaan en kneep mn vriendin dermate hard dat ze er blauwe plekken van heeft. Omdat wij graag wilden weten wat wij verkeerd gedaan hadden ging deze man helemaal door het lint en werden we uit het hotel gezet. Zeer onproffessioneel, dit had op een hele andere manier opgelost kunnen worden. Preston Palace is prima, maar verwacht mag worden dat er proffesionele en kundige beveiligers ingehuurd worden.

Gereisd met partner in december 2018
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 1-1-2019

Beste meneer M.,

Allereerst danken wij u hartelijk voor het delen van uw persoonlijke ervaring.

Ten tweede delen wij u mee dat wanneer u zich als gast gedraagt, u beslist niet om een 'klein voorvalletje' uit Preston Palace wordt verwijderd. Daarom vragen wij u vriendelijk uw boekingsnummer te mailen naar marketing@prestonpalace.nl, zodat wij het één en ander intern kunnen onderzoeken. Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Agnes

Met een groep 1 overnachting van zaterdag op zondag in Preston Palace geweest. Goed eten en veel keuze, hetzelfde geldt voor het aanbod qua drank en barretjes (complimenten voor barman Rick in de scheepsbar, die jongen verstaat zijn vak!). Een bittergarnituurtje zou wel een leuke toevoeging zijn! Genoeg te beleven qua faciliteiten. Minpunten: erg prijzig in het weekend t.o.v. het aanbod en andere dagen, voor mij een reden om alleen nog doordeweeks te gaan omdat zo'n bedrag het niet waard is. Daarnaast is het publiek in het weekend anders dan doordeweeks (vanzelfsprekend meer groepen en gasten van buiten), er was in de Preston Hall ook een vechtpartij tot bloedens toe, wat zorgde voor een omslag qua sfeer de rest van de avond. Ik vernam van anderen dat het op meer plekken raak was, o.a. in de wc en rookruimte. Jammer! Ik kom nog wel een keer doordeweeks terug, mits een leuke aanbieding!

Gereisd met vrienden in november 2018
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 12-12-2018

Beste meneer/ mevrouw R.,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review!

Het is mooi dat u heeft genoten van een leuk en divers weekendje weg in Preston Palace. Wij nemen uw persoonlijke beleving met uw tips en tops mee in onze bespreking, onze collega Rick zal enorm verheugd zijn!

Wij vinden het erg leuk dat u ook de sfeer van een midweek verblijf gaat proeven. Wanneer u dan graag gebruik wilt maken van een mooie aanbieding, adviseren wij een (gratis) abonnement op onze online nieuwsbrief. Dat is zeker de moeite waard!

Wij wensen u fijne feestdagen toe en zien u graag terug als onze gewaardeerde gast in Preston Palace!

Preston Palace tot volgend jaar

Evelien Verhaar,
7-12-2018

Op zondag om 12.00 uur aangekomen. Eerst koffie gaan drinken en daarna een rondje door Preston P. gelopen. De koffers naar de kamers gebracht. De kamers waren goed en schoon. Daarna zijn we gaan lunchen. De lunch was ook prima en had een zeer uitgebreid assortiment. Tot aan het diner vermaakt met bowlen, kermis en live muziek. Het diner hebben we in de bistro gedaan, wel tegen bijbetaling, maar wij vonden het meer dan waard. Prima eten, relaxed en gezellig personeel. Afgesloten in de scheepsbar. Goed geslapen op prima bedden en goed wakker geworden onder de stort-douche. Het ontbijt was ook meer dan prima, ruime keuze in eten en drinken. Nog een bakkie gedaan en om 10.30 uur weer naar huis gereden. Op donderdag kreeg ik de vraag van het stel dat ziek thuis was gebleven of ik een annuleringsnota had gekregen, 1 telefoontje naar Preston P. en een uur later had ik het via de mail en konden ze het gebruiken voor hun annuleringsverzekering

Gereisd met vrienden in december 2018

Beste mevrouw Verhaar,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review! Wij vinden het heel fijn dat u de moeite heeft genomen uw positieve ervaring met ons te delen.

Alvast hele goede feestdagen toegewenst en tot ziens in 2019!

Voor herhaling vatbaar

Gjalt,
1-12-2018

Kamers waren aangepast aan een moderne tint. Invalide toilet was te laag.

Verder erg gezellig en hoop te doen en te eten.

Gereisd met vrienden in juni 2018
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 17-12-2018

Beste meneer G.,

Een negen! Dat is een prachtige waardering en daar zijn wij erg blij mee!

Waar wij nog blijer van worden, is dat u heeft genoten van een erg gezellig arrangement waarin een hoop te beleven was. Wat is het mooi dat het ook niet uw laatste bezoek was, maar dat wij u in de toekomst terug mogen verwachten.

Wij kijken ernaar uit!

Wilt u alstublieft via marketing@prestonpalace.nl toelichten welke invalide toilet volgens u te laag was? Was dit op uw hotelkamer, het uitgaanscentrum of bij het subtropisch zwemparadijs? Wij horen het graag van u.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite en tot ziens in Preston Palace!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Preston Palace in Almelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Preston Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.