Hotel Preston Palace ***

Hotel Preston Palace
7,5

Weer vandaag4°-3°

1232 reviews over Hotel Preston Palace in het Nederlands

Prima concept, alleen sommige gasten.....

S.Vroegh, 18-2-2018

Leuk weekendje gehad met de familie. Personeel is vriendelijk. Overal lekkere verse hapjes en drankennte verkrijgen. Voor zowel jong als oud wat te doen. Personeel doet erg zijn best. De gasten maken er een potje van af en toe. Naar de sauna gaan zonder handdoek, pas als personeel langs komt gaan deze asociale gasten eruit. Vervolgens zonder ge douchen zo hup het zwembad of bubbelbad in. Sommige gasten denken, alles is all inclusieve, dus ik mag lekker asociaal zijn. Eten in grote hoeveelheden opscheppen en laten liggen. Vraag me af hoe deze mensen thuis zijn. Lekker tot laat dronken worden in de cafés en vervolgens luidruchtig naar de kamer toe. Tja het personeel kan niet overal als politieagent aanwezig zijn. Mensen hou een beetje rekening met elkaar, mensen gaan hiervoor voor hun plezier, ook met kleine kinderen. Die schrikken wakker van jullie asociaal gedrag!!
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 19-2-2018

Beste familie S.,

Hartelijk dank voor het delen van uw persoonlijke ervaring.

Wij vinden het mooi dat u heeft genoten van een leuk weekend in Preston Palace en het is fijn dat u zo tevreden bent over onze collega's, het royale all-inclusive aanbod en de diverse faciliteiten.

Het stellen en vervolgens toepassen van huisregels zorgt mede voor een prettig verblijf voor iedereen die wij dagelijks mogen ontvangen voor een aangenaam arrangement in Preston Palace. Wij waarderen het dat u dit ook respecteert en zien u graag in de toekomst terug in Preston Palace!

Agnes (marketing)

Heerlijk genoten helaas te kort,

Ivianne, 15-2-2018

Wij hadden de suite. De kamer was top! Mooie inrichting precies zoals op de website en hoe wij gehoopt hadden. Mijn zoon wad jarig en op de kamer was een schatige doos met een bordje en een slabbertje ook kregen wij van het animatie team een sleutelhanger en puzzeltje. Een paar kleine minputjes waren stoffige glazen bij het koffie apparaat en rondom. Omdat wij een kleine hadden konden wij na 20.00 geen gebruik meer maken van alle entertaimant en hapjes en drankjes omdat wij op de kamer moesten blijven. Dit was erg jammer wij hadden graag nog wel zin in een hapje en een drankje.

Wel was er een goedgevulde minibar en chips en nootjes maar in vergelijking met de keus van beneden is dit niet echt heel veel. Maar verder top wij zijn maar 1 dag gebleven maar achteraf gezien waren 2 dgn beter. De prijs was €400 met vroege aakomst dat was de reden waarom wij geen 2e nacht hadden geboekt €800 was weer net iets teveel voor onze portemonee. Anders hadden wij het graag gedaan

Beste mevrouw I.,

Van harte gefeliciteerd met uw zoontje en vriendelijk bedankt voor uw uitgebreide review.

Wat fijn dat u samen heerlijk heeft genoten van uw verblijf in Preston Palace. Uw complimenten en positieve kritiek nemen wij mee in onze interne werkbespreking. Nogmaals dank voor het delen, dat waarderen wij enorm.

Uw zoontje krijgt een virtuele knuffel van onze mascottes Preston & Alice en wij hopen u in de toekomst wederom als onze gewaardeerde gasten te mogen verwelkomen.

Niet voor herhaling vatbaar

Suus, 12-2-2018

Het is ons erg tegen gevallen. Het eten is redelijk, niet meer dan dat. Wel voldoende, overal staat wel iets. Drankjes prima, kamers Oke. Wat wij jammer vonden is dat we redelijk snel uitgekeken waren. Niet genoeg te doen. Na 1 dag en nacht hadden wij het wel gezien. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 13-2-2018

Beste mevrouw S.,

Gezien concurrenten ook negatieve reviews kunnen plaatsen, ontvangen wij graag uw boekingsgegevens via marketing@prestonpalace.nl. om het één en ander te verifiëren.

Heerlijk!

mar, 11-2-2018

Twee jaar geleden voor het laatst geweest en nu afgelopen weekend weer.

Vond het beter qua vriendelijkheid personeel, hygiene en eten, dan twee jaar geleden.

Het restaurant is verbouwd en vond dit een groot pluspunt.

Er waren genoeg tafeltjes voor iedereen en ook de buffetten werden prima aangevuld.

Er was s´avonds ruim voldoende keuze uit de buffetten die overal opgesteld stonden en met name het ontbijtbuffet vonden we erg compleet en uitgebreid!

De kamer was niet groot, maar wel schoon!

Douche prima!

Wij hebben een fantastisch weekend gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Beste mevrouw M.,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Wij vinden het mooi dat u na twee jaar wederom onze gewaardeerde gast bent geweest en dat u volop heeft genoten van een fantastisch weekend.

Ook wij kijken uit naar uw volgende bezoek, u bent van harte welkom in Preston Palace. Tot snel!

Hele leuke ervaring!

Versteeg, 8-2-2018

Groot en netjes hotel. Alles is goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Veel te doen en veel verschillend eten. De kamers zijn wel erg gehorig. Minder vond ik de enorme dronken mensen in de bar.
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 12-2-2018

Beste meneer/mevrouw V.,

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het mooi dat uw all-inclusive verblijf een leuke ervaring was en het waardeert met een negen. Daar zijn wij heel blij mee en wij zien u graag terug voor gezellig verblijf in Preston Palace.

Tot snel!

weinig begrip en soepelheid

Rob, 30-1-2018

Eten, drinken prima. Kamers schoon, wel klein en gehorig, bedden matig. Groep van 15 personen met annuleringsverzekering. Helaas 1 persoon afwezig ivm spoedklus werk. Direct gemeld bij receptie. In eerste instantie kon de reservering direct aangepast worden. In overleg met receptioniste afgesproken om dit aan het eind van het bezoek af te handelen, omdat anderen stonden te wachten. Hadden we het maar direct afgehandeld, want de volgende dag werd aangegeven dat er volgens de regels een werkgeversverklaring moet worden getoond. Welke werkgever zit daar nu op te wachten!!

Ondanks annuleringsverzekering en behoorlijke investering dus op geen enkele wijze een soort van coulance. Jammer. Gemiste kans.

Tip: let goed op de voorwaarden en de 'regels' van de annuleringsverzekering.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 31-1-2018

Beste meneer R.,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw bezoek met uw gezelschap in Preston Palace. Het is fijn dat u tevreden bent over het all-inclusive aanbod! Minder fijn is het dat de voorwaarden van de annuleringsverzekering niet geheel duidelijk zijn. Dat hoeft wat ons betreft geen gemiste kans te zijn. Dat willen wij graag nogmaals aan u uitleggen, geen enkel probleem!

Mogen wij alstublieft uw boekingsgegevens ontvangen via marketing@prestonpalace.nl? Na ontvangst gaan wij zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u opnemen.

Waardeloos

Willem, 29-1-2018

Zwaar teleurstellend.wij zijn 28 januari 2018 geweest.we mochten de grootte zaal niet in waar een band speelde er was een besloten feest,daar was gezelligheid en eten maar niet bestemd voor ons.snachts niet kunnen slapen omdat de beveiliging het nodig vond om mensen het hotel uit te zetten om 02.30 uur met de daarbij herrie op de gang.

Hoop geld moeten betalen voor deze ongein

Beste meneer W.,

Hartelijk dank voor het delen van uw persoonlijke ervaring. Mogen wij alstublieft uw boekingsgegevens ontvangen via marketing@prestonpalace.nl?

Na ontvangst nemen wij zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met u op.

Grandioos

Arie, 23-1-2018

Wij waren hier 7 jan. t/m 9 jan. jl. het was weer in een woord grandioos. Wij kunnen ons dan ook niet vinden in de negatieve opmerkingen die er links en rechts geplaats worden. Waar vind je zoveel goede producten en fijne service

voor dat geld.

Wij komen hier al een kleine 25 jaar en zien weer uit naar het volgende bezoek.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 25-1-2018

Beste meneer A.,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en wij zijn het helemaal met u eens! Wij kunnen ons ook niet altijd vinden in de negatieve beoordelingen.

Maar laten wij niet te lang stil blijven staan bij het negatieve! Wij vinden het grandioos dat u al 25 jaar onze gewaardeerde gast bent en wij hopen u nog vele malen in Preston Palace te mogen verwelkomen.

Graag tot snel!

Slapenloze nachten

Har, 18-1-2018

Afgelopen vrijdag 12 januari zijn wij aan gekomen voor 2 nachten verblijf bij jullie, dit was onze eerste keer,(cadeau 40 jarige huwelijk) wij hadden kamer 0128

Betreft het all inn concept, daar maken ze waar wat ze beloven, gewoon geweldig, waar ik meer moeite mee heb is dat wij beiden nachten niet of nauwelijks hebben kunnen slapen.

Vrijdagnacht was er een behoorlijke ruzie, waarbij zelfs politie aanwezig was om de onruststokers te verwijderen, helaas duurde dit vrij lang waardoor de rust pas rond 02.00 uur enigszins terug kwam. De ruzie was vrij heftig, mijn vrouw wilde zelfs via de achterkant naar buiten gaan omdat zij bang was.

De tweede nacht werden wij getrakteerd met een luidruchtige vrijpartij midden in de nacht naast ons, fijn voor hun maar minder voor ons.

Ik begrijp dat ze niet alles in de hand kunnen houden, ondanks de aanwezigheid van toezichthouders en beveiliging, maar in dit geval was de ruzie al in de centrale hal rond 22.30 uur, wellicht had er eerder ingegrepen moeten worden.

Deze vervelende ervaring zal ons zeker bij blijven, jammer het is niet anders.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 19-1-2018

Beste meneer H.,

Allereerst feliciteren wij u van harte met uw 40-jarig huwelijk. Wij vinden het een eer dat u dit heuglijke feit heeft gevierd in Preston Palace.

Uw beoordeling hebben wij ook via de mail van u mogen ontvangen en is er inmiddels telefonisch contact met u geweest. Wij waarderen het enorm dat u ons de kans gaf om het één en ander toe te lichten.

Wij vinden het positief dat u verder zeer tevreden bent over het all-inclusive concept en hopen u in de toekomst wederom als onze gast te mogen verwelkomen.

Graag tot ziens in Preston Palace!

Geen overnachting meer

Dan., 16-1-2018

Je kunt je hier prima vermaken, veel keuze wat eten betreft. Maar slapen zat er niet in, de kamer was extreem gehorig. Je kunt hele gesprekken volgen van de buren. Er stond ook nog rond 2 uur een dronken man aan de deur te schreeuwen. Wij hebben dus geen oog dicht gedaan.

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat u zich prima heeft vermaakt!

Wij betreuren het echter dat u niet volledig heeft genoten van uw welverdiende nachtrust. Heeft u het ter plaatse gemeld bij de hotelreceptie? Onze collega's hadden het namelijk direct voor u kunnen oplossen. Voelt u zich niet bezwaard, dat doen zij graag voor u!

Mogen wij alsnog uw boekingsgegevens ontvangen via marketing@prestonpalace.nl? Na ontvangst nemen wij persoonlijk contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw moeite!

We hebben een aantal aanbieders voor Preston Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Preston Palace in Almelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Preston Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Preston Palace scoort een 7.49 uit 10 op basis van 1252 reviews.