Hotel Preston Palace

1273 reviews over Hotel Preston Palace in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Geert
17-9-2018

Alles was super geregeld.

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 21-9-2018

Beste meneer G.,

Dat is kort maar krachtig!

Hartelijk dank voor uw hoge waardering. Want ons betreft was uw arrangement ook voor herhaling vatbaar!

Wij hopen dat u nog heel vaak gezellig bij ons gaat verblijven en kijken uit naar uw volgende bezoek.

Graag tot ziens!

Agnes

Prima hotel

Grietje Van der werf
3-9-2018

Prima hotel. Twee nachtjes gebleven. Zaten in de suite en was een erg mooie en ook schone kamer. Wel een heel stuk duurder dan een 1 goedkopere kamer. Terwijl er achteraf weinig verschil tussen die ene kamer was. Kamer was wel erg gehorig. Eten en drinken was erg goed geregeld. Veel keuze in verschillende alcoholische drankjes. Erg gezellige avond gehad in de relatief lege barren in de barstraat. Aankomst was wel wat onduidelijk. Kwamen net binnen met de auto en wisten verder niet waar we heen moesten. Persoon bij de poort was erg onduidelijk en het duurde even voor we door konden rijden. Wel jammer dat je pas om 3 uur in kan checken en om 11 uur weer weg moet. 1 nacht is dan veels te kort en bijbetalen is vrij prijzig. De kledingvoorschriften worden heel sellectief gehandhaaft. Bij het eten moesten gasten petten afdoen, maar sportkleding en shirts zonder mouwen leken prima. Vonden we wel vreemd. Daarnaast was het heel erg warm binnen

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 13-9-2018

Beste mevrouw Van der Werf,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review! Wij zijn content dat u twee nachten bij ons te gast bent geweest en ons hotel als een prima hotel heeft ervaren.

Wanneer u in een Suite verblijft, ervaart u nóg meer luxe dan wanneer u in een Royal hotelkamer verblijft.

De prachtige Suite biedt u luxe, ruimte en optimaal comfort. Uiteraard treft u hier een KingSize bed, ervaart u pure wellness in de luxe badkamer met stortdouche en bubbelbad/whirlpool met jetstreams, toilet, dubbele wastafel en föhn. Tevens beschikt deze royale hotelkamer over een bureau, een gezellig zitje, 55 inch flatscreen televisie, goed gevulde minibar, koffiemachine, kluisje, telefoon en gratis wifi.

In vergelijk met de Royal hotelkamer:

Deze kamers hebben een sfeervolle uitstraling en bieden meer ruimte en comfort. De kamer is voorzien van boxsprings, een gezellig zitje, bureau, kluisje, stortdouche, toilet, föhn, 47 inch flatscreen televisie, minibar (leeg) gratis wifi en heeft een pvc vloer.

Uiteraard is het uw vrije keuze waar u tijdens uw volgende hotelarrangement in verblijft. U bent wat ons betreft wederom van harte welkom!

Wat betreft de kledingvoorschriften waarderen wij het enorm dat onderstaande - uit respect voor medegasten - wordt nageleefd:

Gepaste kleding stellen wij zeer op prijs. Uitgaan blijft immers een bijzondere ervaring. Door dit te benadrukken stellen wij gepaste kleding zeer op prijs. Wat is wel of juist niet gepast? Om misverstanden te voorkomen geven wij enkele voorschriften aan: Voetbalshirts, afgeknipte broeken, hoofddeksels, sportkleding, badslippers e.d. zijn niet toegestaan. Bij heren kunnen wij, zeker in het hotelrestaurant, zogenaamde tanktops of mouwloze shirts evenmin waarderen.

U mag uw ervaring altijd ter plaatse met ons delen; zo kunnen wij er nog beter op toezien. Nu nemen wij uw tips en tops alsnog mee in onze bespreking.

Hartelijk dank daarvoor en graag tot ziens in Preston Palace!

Agnes

Super hotel met veel faciliteiten

Jelle
29-8-2018

Prachtig hotel, ideaal voor gezinnen met jonge kinderen en pubers. Zwembad, kermis, maar vooral het eten in het restaurant top! Een minpuntje, personeel, met name bij de kermis, zwembad en barstraat mag wel wat vrolijker kijken, het leek nu dat ze het niet leuk vonden. Maar verder, vooral zo doorgaan.

Kirsten, Medewerker Marketing & Communicatie, 31-8-2018

Beste meneer J.,

Wij willen u ontzettend bedanken voor uw fantastische beoordeling. Jong en oud hoeft zich zeker niet te vervelen in Preston Palace! Uw positieve verbeterpunt gaan wij aan de desbetreffende afdeling(en) doorgeven.

Zien we u snel terug in Preston Palace? Tot dan!

Vrij Uit

Jammer en ook wel vervelend

Fam prikkel
26-8-2018

Wij waren met ons gezin 3 dagen in Preston Palace

Het hotel is erg mooi geworden kamers zijn op zich ook netjes( wel erg gehorig)

Er waren helaas wel wat min punten eerst tijdens het telefonisch contact tot 2 maal aan toe werd er door personeel verkeerde info gegeven wat bij de ene werknemer kon kon bij de ander in ene weer niet ( erg vervelend)want je gaat tenslotte uit van wat je verteld word

S' nachts slecht geslapen door veel luidruchtige gasten die langs de kamers liepen of tegenover ons in de kamer

zelfs bij de receptie rende er gasten heen en weer.de kamers waren de volgende dag niet gedaan heb dat nog 2 x moeten melden helaas

Vergeleken met een paar jaar geleden was het eten minder gevarieerd vooral het vlees

Bij de kermis was veel te weinig personeel waardoor iedereen erg lang bij de attracties moest wachten en bij het ophalen van de prijsjes stond een rij en liep de irritatie hoog op

Dit zou toch echt anders kunnen

Enorm genoten samen met onze 2 kinderen in dit geweldige all inclusive complex.

Je komt er werkelijk niks te kort. Toch zijn er wel wat puntjes ter verbetering:

We hadden 2 nachten geboekt, dat komt helaas niet overeen met 3 dagen aangezien je pas om 15:00u dag 1 gebruik van de faciliteiten mag maken en dag 3 11:00u stopt het feest alweer. je kan dit tegen een fikse bijbetaling wel verlengen. Kamers zijn keurig (Royal), maar wel gehorig. Waarom altijd TV in kindergedeelte gesitueerd en waarom toch nooit een echt 2 persoons bed? Waarom wordt gasten de buffetregels niet duidelijk gemaakt? De gebruikte borden worden niet snel genoeg afgeruimd, dagelijks zie je mensen met hun smerige borden weer opscheppen, goor! Helaas controleren rokers de buitenterrasjes, slecht in een familiehotel met veel kinderen! Wat ons het meeste opviel is dat werken er voor de medewerkers niet leuk lijkt te zijn, geen glimlach bij een personeelslid gezien.

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst willen we u hartelijk danken voor uw mooie beoordeling en dat u met ons meedenkt. Het doet ons goed om te horen dat u samen met uw kinderen enorm heeft genoten in ons all-inclusive complex.

Wat betreft uw verbeterpuntjes, wij waarderen het dat u dit bij ons kenbaar maakt. Dit geeft ons namelijk de gelegenheid om ons te verbeteren. Daarom nemen we uw feedback mee in onze interne werkbespreking.

Hopelijk zien we u snel terug in Preston Palace!

Kirsten

Het was weer geweldig. Buffetten waren zeer uitgebreid en goed. Personeel zeer vriendelijk. Barstreet supergezellig als altijd. Live muziek in Preston Hall (waar we voorheen hooguit een half uurtje bleven) verrassend gezellig deze keer met JoyRide, zelfs onze tieners bleven hangen tot het eind. Zanger bij midgetgolf ook erg goed! Kermisattracties zijn cool en zien er goed onderhouden uit, het is ook daar altijd gezellig. Lekker ook dat ze voortaan milkshakes hebben! ( alsof er nog niet genoeg te eten en drinken was ;) ) Veilig gevoel met al die, overigens ook vriendelijke, beveiliging in de barstreet en op de hotelgangen. Om alles mee te kunnen maken zou ik vroege aankomst bijboeken als je slechts 1 nacht gaat, anders kom je tijd tekort! Ook met tieners aan te raden.Achteraf leek het alsof we een lang weekend weg waren geweest i.p.v. 1 nacht, we kwamen met een heel goed gevoel thuis. Wat was dat fijn als afsluiter van onze vakantie...

Beste mevrouw J.,

Wauw een dikke 10, wat een fantastische review! Wij waarderen het enorm dat u de moeite heeft genomen uw ervaring uitgebreid met ons te delen en danken u van harte voor de mooie complimenten. Het doet ons goed om te horen dat u een fijne vakantie afsluiter heeft gehad.

Zien we u snel terug in Preston Palace?

Kirsten

Nooit weer door de slechte service van de onredeli

F.G Eveleens
21-8-2018

Veel te kleine kamer,was maar 30 cm achter bed,kleine badkamer geen wastafel maar fontijn,je kan weinig spullen kwijt b.v beuty case etc.

De meete kamers zonder airco,met warm wer erg benauwd

Veel te kleine kamer,maar 30 cm achter bed,te kleine badkamer met een fontijn geen wastafel waardoor je weinig spullen kwijt kunt

Meeste kamers hebben geen airco waardoor erg benauwd ,met airco betaal je 25 euro toeslag.

Geen geld terug bij annulering verlenging,mijn vrouw moest om half twee naar huis i.v.m ziekte,wij hadden tot 18.00 betaald,de manager was niet voor rede vatbaar en wilde geen uitzondering maken,dit koste ons 40 euro en ergenis omdat hij ons vergeleek met andere bezoekers met een smoes,erg spijtig en ik had dit niet verwacht

Beste meneer/mevrouw E.,

Bedankt voor uw beoordeling. Binnen Preston Palace hebben wij verschillende kamertypes: Economy, Classic, Royal en Suite. De Royal kamers en Suites zijn ruimer qua opzet. Tevens beschikken diverse kamers over airco. Door middel van een essentie (tegen toeslag) kunnen wij een kamer handmatig voor u vastleggen, waardoor u verzekert bent van een bepaalde kamer of een specifieke voorkeur bijvoorbeeld airco.

Wat betreft uw hotelkamer tijdens uw verblijf, heeft u hiervan ter plaatse melding gemaakt bij de hotelreceptie? Dan geeft u ons namelijk de kans om direct naar een passende oplossing te zoeken.

Wij betreuren het dat u vanwege ziekte Preston Palace eerder hebt moeten verlaten dan gepland. Mogen wij uw boekingsgegevens ontvangen via marketing@prestonpalace.nl? Alvast bedankt.

Linda
19-8-2018

Net terug van een nachtje preston palace. Dit was voor ons de zevende keer. Ik plaats normaal gesproken nooit reviews, maar moet toch even iets kwijt. Werkelijk aan niets ontbreekt je hier, ja de kamers zijn wat gehorig maar als dat alles is? Schrik van de negatieve beoordelingen hier. Als je hier nog iets mist is er iets mis met je. Iedereen is even aardig. Ga zo door Preston Palace! Wij komen zeker terug.

Een paar heerlijke dagen gehad!

Ingeborg van Dijk
17-8-2018

Vandaag terug gekomen van een paar dagen Preston Palace. Kamers zijn prima, netjes en schoon. Het ontbijt, lunch en dinnerbuffet waren overheerlijk, keurig verzorgd, ruime keuze en werd continu aangevuld. Zwembad is leuk, heerlijk water. We hebben twee geweldige avonden gehad in de karaokebar in de barstraat. Gezellige mensen leren kennen waar we echt een feestje mee gebouwd hebben. Alleen jammer dat er geen baco te krijgen is, dit is volgens mij toch een mix die erg veel gedronken wordt. Wij waren met onze dochter en een vriendin daarvan, we hadden twee kamers naast elkaar. Een heel slecht min-punt; de beveiliging stond s’nachts, zonder te vragen, bij de meiden op de kamer...dit kan gewoon echt niet. Op dat moment niet geklaagd omdat mijn man en ik te boos waren en het niet verder wilden laten escaleren.

Kirsten, Medewerker Marketing & Communicatie, 21-8-2018

Beste mevrouw van D.,

Goed dat u volop heeft genoten van een paar heerlijke dagen in Preston Palace. Daar zijn we erg blij mee. Ontzettend bedankt voor het delen van uw mooie ervaring met ons en natuurlijk uw uitgebreide review. Wij hebben begrip voor uw opmerking en nemen het daarom mee in onze interne werkbespreking. Mocht u een volgende keer tegen iets aan lopen, dan kunt u gerust hiervan ter plaatse melding maken.

Graag zien we u snel terug, we missen u nu al!

Lekker bezig!

Bart
15-8-2018

Preton palace heeft 3 beren.

Preston Alice en Nick!

Dit is een van de vragen die nick voorbereid had in het preston quizje!

Deze grote jonge verzorgt je drankje maar ook het vermaak. Een man die weet wat hij moet doen om een avond compleet te maken.

Lege kroeg of volle kroeg je verveeld je nooit.

Zonder Nick de barkeeper geen preston palace!

Kirsten, Medewerker Marketing & Communicatie, 21-8-2018

Beste meneer B.,

Wat leuk om te horen dat u vol lof bent over onze collega’s. Uiteraard geven wij met veel plezier u complimenten door en daar zal hij vast en zeker erg blij mee zijn!

Graag tot ziens in Preston Palace.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Preston Palace in Almelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Preston Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.