Hotel Preston Palace

Hotel Preston Palace
7,5

1253 reviews over Hotel Preston Palace in het Nederlands

Heerlijk verblijf en erg gezellig

Petra
9-6-2018

Erg mooi hier

Gezellig en sfeervol

Prachtige receptie en restaurant

Vol lof over bijna alles:

Alleen WiFi heel slecht tot niet in onze hotel kamer

Ook kon de badkamer deur niet echt sluiten en was het erg warm in de kamer

Al stond er wel een ventilator

We komen zeker weer terug

Benieuwd wat er dan is of wordt gerenoveerd

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 11-6-2018

Beste mevrouw P.,

Hartelijk dank voor uw mooie review.

Wij vinden het mooi dat u vol lof bent over bijna alles, enthousiast bent over de vele vernieuwingen en heeft genoten van een heerlijk verblijf.

Heeft u ter plaatse melding gemaakt van de WiFi en uw badkamerdeur?

Wij hadden dit namelijk direct voor u willen oplossen.

Mogen wij alsnog uw boekingsgegevens ontvangen via marketing@prestonpalace.nl? Na ontvangst gaan wij contact met u opnemen om ook die laatste punt op de i te zetten.

Ook wij hopen u in de toekomst als onze gewaardeerde gast te mogen verwelkomen en wachten uw bericht met uw gegevens af.

Gerwin Bille
1-6-2018

Wij waren hier 2 nachten/3 dagen inclusief een verlenging tot 14.00 op de zondag het was er in 1 woord fantastisch meer dan voldoende te doen en het ontbijt lunch en diner waren perfect verzorgd de hygiëne zowel op de kamers en de rest is zeer goed ik ben zelf wat minder mobiel ik kon op voldoende plaatsen zitten en de omkleedgelegenheid in het zwembad was prima verzorgd het zwembad was sowieso een belevenis stroomversnelling en op bepaalde momenten onweer met een gigantische regenbui en dat binnen lekkere terrassen buiten en overal zitjes het live entertainment 's avonds heeft voor ieder wat wils
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 4-6-2018

Beste meneer B.,

Complimenten en mooie ervaringen van zeer tevreden gasten, die gaan wij nooit als vanzelfsprekend zien en blijven wij énorm waarderen.

Zo ook uw positieve ervaring; het is toch geweldig dat u de moeite heeft genomen uw onvergetelijke beleving met ons te delen. Hartelijk dank daarvoor!

Wij vinden het fantastisch dat u volop heeft genoten van uw weekendje weg in Preston Palace en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Graag tot snel!

Agnes

Prachtig, vriendelijk, verzorgd, een aanrader

Pat en Shir
28-5-2018

Als hoteliers zijn wij erg kritisch maar werkelijk waar wat een prachtig bedrijf en wat is het goed verzorgd, wij zijn erg onder de indruk.. zeker omdat wij als geen ander weten hoeveel werk het is om een bedrijf zo op poten te zetten.

Vriendelijk personeel... ontzettend goed eten en buffet zoals vis en salade wordt door waternevel op vocht gehalte gehouden.

Personeel maar ook de 3 eigenaars.. ga zo door mannen... jullie hadden zilver in handen maar hebben er na de overname goud van gemaakt

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 30-5-2018

Beste P & S.,

Wij vinden het prachtig dat u heerlijk heeft genoten en onder de indruk bent na uw verblijf van ons all-inclusive hotel.

U mag, ook als hotelier ;) kritisch zijn! U weet inderdaad als geen ander hoeveel werk het is, maar u weet ook als geen ander hoeveel plezier en voldoening het geeft om zoveel lieve gasten een fantastisch verblijf te mogen bezorgen.

Wij danken u dan ook hartelijk voor uw complimenten en zien u heel graag terug in Preston Palace.

gewoon super fantastisch

kobussen
26-5-2018

Een aanrader maar niet voor de mensen die echt voor rust gaan

voor mij was het een top ervaring en fijn personeel die je ook goed hielpen waar nodig

entertaiment genoeg indoorkermis wel erg druk en er mag daar wel iets meer personeel komen te lang wachten voor de atrakties

eten was super en voor ieder wat wils

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 29-5-2018

Beste meneer/mevrouw K.,

Wij vinden het gewoon super fantastisch dat uw all-inclusive verblijf een top ervaring is!

Hartelijk dank voor het delen van uw beleving en heel graag tot ziens in Preston Palace!

Super hotel!

Britt
24-5-2018

Erg leuk weekend gehad, genoeg te doen, heerlijk zwembad, lekker en veel verschillend eten en vriendelijk personeel. De kamer van echt super mooi en schoon en we hadden een mooi, groot balkon wat super was met het mooie weer. Enige nadeel van de kamer, was het bed. 2 verschillende matrassen waardoor het matras van het bed af glijd. Ben in de nachten een aantal x opgestaan om het matras terug op het bed e schuiven zodat ik er nier uit val. Verder alles helemaal prima, zeker een aanrader. Snap niks van al die negatieve verhalen hier, en ik ben echt een zeur met dit soort dingen dus als ik dit hotel super vond was dat het ook zeker haha. Wij gaan zeker eens terug!
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 25-5-2018

Beste mevrouw B.,

Het feit dat u als zeer kritische gast enorm tevreden bent over uw weekendje weg in Preston Palace, stemt ons enorm vrolijk!

Terugkomend op uw enige kritische puntje: alle twee-persooons bedden in de hotelkamers zijn voorzien van een lits-jumeaux matras, met uitzondering van de luxe Suites. Wanneer u dit fijner vindt, zou dat een optie kunnen zijn voor uw volgende verblijf. Wij hopen namelijk dat u snel bij ons terugkomt voor een heerlijk herhaalbezoek. U bent van harte welkom!

Hartelijk dank voor uw prachtige waardering en graag tot ziens in Preston Palace!

Agnes

Een gemiddeld verblijf met plus & min

Serena
22-5-2018

We wouden het graag eens proberen een nachtje Preston Palace!

Aankomst was prima, we waren er iets na 14:00 en hier werd niet moeilijk over gedaan. De eerste indruk was goed!

De royal kamer was matig. De bedden waren erg slecht en er lag veel troep in de hoeken! De schoonmaak kan een stuk beter. De buffeten, de drankjes etc zijn super. Het is van goede kwaliteit en er is voldoende. De koffiecorner is ook erg leuk.

Het zwembad is mooi, warm en schoon. Een origineel zwembad alleen mist er een glijbaan.. de indoorkermis, midgetgolf etc zijn prima en leuk voor het hele gezin of koppels.

Onze nacht was verschrikkelijk. Wij sliepen net boven het terras op de eerste verdieping. Een stel was ruzie aan het maken dit duurde voort, niemand die ingreep. Al met al een gemiddeld verblijf. We hebben beroerd geslapen door herrie en slechte bedden. Mogelijkheden voor vermaak en eten/drinken zijn top.

Twijfel voor nog een bezoek..

Beste mevrouw S.,

Hartelijk dank voor uw het delen van uw persoonlijke ervaring die deels zeer positief en deels minder positief is.

Heeft u uw ongenoegen ook ter plaatse gemeld? Wij hadden u graag direct persoonlijk gesproken en een oplossing geboden. Mogen wij dit alsnog doen?

Wij vragen u vriendelijk uw boekingsgegevens te mailen naar marketing@prestonpalace.nl en daarbij aan deze review te refereren?

Dan nemen wij na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Agnes (Marketing)

Bijzonder leuk ,het allin systeem,je kunt er de hele dag voldoende eten!

Het personeel is ontzettend aardig,en behulpzaam.

De kamer die wij hadden was een beetje oubollig,maar de bedden waren zeer goed.

Al met al,een leuke korte vakantie .

Het zwembad is erg leuk,en de restaurantjes zijn goed!

Het is zeker een aanrader,want de dagen zijn zo om,er is ook een leuke kleine indoor kermis,wat van deze locatie zo fijn is,dat je niet de deur uit hoef,maar toch een groot vakantiegevoel hebt!

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 22-5-2018

Beste meneer/mevrouw H.,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Wij vinden het geweldig dat u heeft genoten van een groot vakantiegevoel tijdens uw mini-break in Preston Palace!

Uw complimenten geven wij graag door en wat betreft uw hotelkamer; wellicht is een Classic, Royal of luxe Suite een aanrader voor een volgend verblijf. Want dat hopen wij namelijk, dat er een volgend verblijf gaat komen bij Preston Palace. Wij kijken uit naar uw komst.

Graag tot ziens!

In een woord geweldig!

Esther
13-5-2018

Wij zijn van woensdag op donderdag bij jullie geweest en ik kan niets anders zeggen dan dat wij onwijs genoten hebben. Het eten is echt fantastisch en we hebben van alle faciliteiten gebruik kunnen maken. Het zwembad is heel erg mooi en het water is heerlijk warm.

De sauna en het stoombad vond ik ook heerlijk.

Mijn kinderen hebben zich prima vermaakt op de kermis en met het bowlen en poolen.

De hotelkamer was ook erg mooi, leuk om een keer met ons 5en op 1 kamer te slapen.

Het was voor ons 1 grote luxe verwennerij en het is het geld zeker waard!

Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 15-5-2018

Beste familie B.,

Wat vinden wij het leuk dat u met z'n vijven bij ons te gast bent geweest!

Hartelijk dank voor uw mooie review en het is zo heerlijk dat uw verblijf één grote verwennerij voor u is geweest. Wij zien u heel graag snel terug voor een welverdiend all-in verblijf in ons vernieuwde Preston Palace.

Tot snel!

Agnes

wel een plek om te genieten

genieter
4-5-2018

deze reis viel het tegen , aan het verbouwen , had allemaal anders kunnen geregeld worden . alle dagen wel het zelfde eten , iedere avond in het restaurant , biefstuk , vis , erg eentonig , wel jammer. ook 3 dagen zelfde muzikanten in de zaal , we wisten precise welke nummers er kwamen , is eigelijk ook niet goed. ook erger ik me kapot aan de aso mensen die borden vol laten staan , glazen niet leeg drinken , kinderen die hun Eigen gang Mogen gaan met het eten , zonde zonde zonde in 1 woord en daar wordt niks van gezegd , maar voor de mensen die het wel weten hoe het moet zijn de pineut , want voor ons wordt het duurder,
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 7-5-2018

Beste mevrouw E.,

Wat jammer dat u het deze keer een beetje vond tegenvallen, maar u waardeert uw verblijf met een mooie acht. Daarvoor onze hartelijke dank!

Om er de volgende keer weer een prachtige tien van te maken, gaan wij graag persoonlijk met u in gesprek. Mogen wij alstublieft uw boekingsgegevens ontvangen via marketing@prestonpalace.nl? Na ontvangst nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Agnes (Marketing)

Heerlijk, met een paar ergernissen

Desiree
3-5-2018

Op een paar kleine ergernissen na was her weer heerlijk! De receptie werd verbouwd maar hier hebben we geen hinder van gehad. Onze kamer was klein maar fijn, maar wel erg gehorig. De buffetten tussendoor zijn super, maar we waren een beetje teleurgesteld in het hotelrestaurant. Het eten was allemaal koud. Het ergste vonden we dat de bediening tot 2x toe onze tafel had afgeruimd terwijl we nog niet klaar waren. We gingen nog wat eten halen en bij terugkomst was de tafel afgeruimd en zaten er nieuwe mensen zodat we noodgedwongen in een vol restaurant een nieuwe tafel moesten zoeken. De mevrouw bij de receptie vond dit echter heel normaal en gaf ons niet het gevoel dat ze ons serieus nam. Ook is het aantal gasten dat de hotelregels niet serieus neemt behoorlijk hoog. Al met al is het nog steeds een heerlijk hotel, maar je moet wel door sommige ergernissen heen kijken.
Agnes (Marketing Preston Palace), Medewerker Marketing & Communicatie, 7-5-2018

Beste mevrouw D.,

Wij zien uw kleine ergernissen als positieve kritiek en waarderen het dat u ons hiervan op de hoogte stelt.

Wanneer u uw tafel verlaat, is dat voor onze collega's een teken dat u heeft genoten van een heerlijke maaltijd en de tafel kan worden afgeruimd. Het spijt ons dat u dit als vervelend ervaart; over het algemeen vindt men het prettig dat de tafels snel worden afgeruimd en de diverse maaltijden kunnen worden genuttigd in een vernieuwd en verzorgd hotelrestaurant.

Ook wij waarderen het enorm dat onze gasten, uit respect voor zichzelf en voor de medegasten, de kledingvoorschriften naleven. Deze worden op de site, bij boeking en ter plaatse kenbaar gemaakt zodat het niet gemist kan/mag worden.

Met uw opmerking geeft u nogmaals het belang aan en wij gaan het samen met uw complimenten en positieve kritiek meenemen in onze werkbespreking.

Wij hopen u naar alle duidelijheid geïnformeerd te hebben en vinden het heel fijn dat u Preston Palace een heerlijk hotel vindt. Wij kijken ernaar uit u nog vele malen te mogen verwelkomen!

We hebben een aantal aanbieders voor Preston Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Preston Palace in Almelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Preston Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Preston Palace scoort een 7.51 uit 10 op basis van 1273 reviews.