Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort

7,4

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen6,5

Omschrijving
Bij Center Parcs Park Zandvoort verblijf je vlakbij zee in Zandvoort. De cottages zijn wat verouderd, maar wel voorzien van allerlei extra’s zoals een vaatwasser en magnetron. Honden zijn welkom op het park, maar mogen niet overal mee naar binnen. Vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Gelegen in de duinen op loopafstand van zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Park Zandvoort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Genoten!!

v.d. Stelt,
12-12-2018
  • Onderkomen8

Fijne midweek gehad met vriendin. Dichtbij het centrum en pad naar het strand. Prima bungalow

Zeer oplettend badpersoneel gaf een prettig gevoel. Ook horecapersoneel was vriendelijk. Begroette ons alsof wij er al jaren kwamen

Kenmerken

Kim,
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Wat moeten mensen echt weten voor ze hierheen gaan? Ik zou zeggen, niet gaan! Er staat een renovatie gepland begin volgend jaar, maar blijkbaar houdt dat in dat er de afgelopen jaren dus niks meer is gebeurd aan onderhoud...en eigenlijk ook aan schoonmaak... Kleine bloemlezing: matras stonk naar urine, vloerbedekking met veel vlekken, kraan kon niet dicht, electra gevaarlijk, gat in de deur, vlekken op de muren, geen verf meer op de trap, spinnenwebben, keukenkastjes bij elkaar gezocht, fornuis en afzuigkap vies, droogrek verroest, muf in de kasten en slaapkamers, spijkers staken uit in de schutting, rand van de tafel ontbrak gevolg kleding kapot, stoelen kapot, kortom niet boeken nu. Wellicht wordt het beter na renovatie maar dat lijkt me een meerjaren plan als elk huisje er zo uit ziet. Ook het zwembad kan wel een opknapbeurt gebruiken. En het personeel kan ook wat vriendelijker zijn. Jammer, echter ons gezelschap was top en gezellig!

• Onderkomen9

In november hier een weekje met mijn moeder in een VIPcottage gezeten. Hadden al wat negatieve reviews gelezen over verouderde huisjes en dat er volgend jaar een verbouwing op de planning staat. Ondanks dat blanco hier naartoe gegaan. We zouden het wel zien.... Uiteindelijk is het ons 100% meegevallen. Leuk huisje, rustige omgeving dus ook heerlijk geslapen. Zelfs op een ochtend verrast met twee damherten in onze achtertuin als bonus :-) De kleine haperingen die er in het huisje waren, werden meteen verholpen door het altijd vriendelijke personeel. Verder drie keer in het restaurant gegeten. Beperkte keuze, maar wel prima kwaliteit dus voor herhaling vatbaar. Verder is de locatie van het park ook ideaal als je niet over een auto beschikt. Het is vlakbij OV en ook het dorpje zelf en uiteraard het strand is op loopafstand. Als alles meezit gaan we volgend jaar weer. Waarschijnlijk gaan we dan in het hotel....

Noflik(heerlijk)

h de vries,
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hebben in november 2018 hier een midweek vertoeft in een VIP cottage,alles prima voor elkaar,schoon,netjes,leuke extra voorzieningen.Personeel in en op het park super vriendelijk.Na deze ervaring maar weer geboekt voor eind december.Dat de huisjes gedateerd zijn weten wij,maar vonden het geen probleem en hoorden dat de huisjes volgend jaar gerenoveerd worden.prima!

Top park

J.A. Westland,
  • Onderkomen9

Erg mooi park ,nette huisjes, vriendelijk personeel.

Lekker kort aan het strand om heerlijk te wandelen

Beloven veel. Doen niets!

Hr Bekker,
10-12-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Locatie is mooi, maar service, kwaliteit huisjes en sanitair is zwaar onvoldoende. Er lopen zelfs muizen rond in huisje 488. En de warmwaterkraan boven doet het niet. Neem sowieso zelf schoonmaakspullen mee. Veel vieze plekken in huis. Bij het doorgeven van een klacht worden we afgescheept met een kopje koffie! Schandelijk.

Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 10-12-2018

Beste Hr Bekker,

Bedankt voor uw recensie. We trekken ons het zeer aan dat u niet tevreden was tijdens uw verblijf op Center Parcs Zandvoort. We stellen het zeer op prijs dat u tijdens uw verblijf al de onvolkomenheden heeft gemeld en wij hopen dat deze zijn opgelost. Wat betreft de afhandeling van uw klacht, als u deze officieel heeft ingediend, zal deze zo spoedig mogelijk beantwoord worden. We hopen dat u Center Parcs in de toekomst nog eens zult heroverwegen als vakantieadres.

Met vriendelijke groeten,

• Activiteiten3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Zeer veroudert, alles los, geknutseld en al veelal gerepareerd in huis.

Voor die prijs mag je echt wat beters verwachten.

Klacht neergelegd, en ze komen vrij snel om weer..... te knutselen, want het moet gewoon vernieuwd worden...

Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 10-12-2018

Beste Sora,

Bedankt voor uw recensie. We vinden het zeer jammer om te horen dat u niet tevreden was over uw verblijf op ons park. We zijn ons ervan bewust dat de cottages verouderd zijn en daarom zullen wij op korte termijn beginnen met een grondige verbouwing van het park. We hopen dat u desondanks een fijne tijd heeft gehad en dat we u nog eens terug mogen zien bij Center Parcs.

Met vriendelijke groeten,

Namens Management Center Parcs Zandvoort,

Michael Barg

Helemaal goed!

Erik,
30-11-2018
  • Activiteiten8

Prima uitvals basis voor een heerlijk weekendje Zandvoort

Een fijne midweek gehad

Henk Hooiveld,
28-11-2018
  • Activiteiten7

We werden gezellig ontvangen en logeerden op kamer 953 en later in de week nog 1 nacht in kamer 951 omdat er een mankement was aan het raam. De kamer kennen we zo langzamerhand wel want we komen er al 21 keer en steeds met plezier. Een heerlijk ontbijt elke morgen en toegang tot de sauna en zwembad is ook fijn. Wel misten we de krant elke morgen en er was ook geen welkomstpakketje meer. We vonden het heel leuk om in het restaurant Marieke weer te ontmoeten.

Fijn, relax

Marion Habets,
28-11-2018
  • Activiteiten8

Fijn om naar het strand te kunnen gaan op loopafstand

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.