Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort

6.8Voldoende

• 6.7Activiteiten
  • 6.7Eetgelegenheden
  • 6.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Park Zandvoort voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Bij Center Parcs Park Zandvoort verblijf je vlakbij zee in Zandvoort. De cottages zijn wat verouderd, maar wel voorzien van allerlei extra’s zoals een vaatwasser en magnetron. Honden zijn welkom op het park, maar mogen niet overal mee naar binnen. Vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Gelegen in de duinen op loopafstand van zee.

1622 reviews over Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort

• 6Katie zeebroek02-03-2020

Verblijf op een bouwwerf

Tydens de krokusvakantie verbleven wij in een bungalow te Zandvoort. Huisje was proper en van het zwembad niks te melden. Spijtig genoeg hebben wij niet genoten dit doordat we verbleven tussen een bouwwerf,. 'puin lag overal, trillingen waren te voelen dagelijks in ons huisje. Alhoewel het een autovrij park was werd je bijna omvergerederen door camionettesheftrucks en auto's van de mensen die daar bezig waren, ook lag alles vol modder daardoor. Onze kinderen konden niet veilig rondlopen!! En dit voor een bedrag van 670 euro waar wij opvoorhand geen verwittiging van gekregen hebben dat er werking gingen zijn!!!! Ook kwam er een werknemer gewoon binnen terwijl wij aanwezig waren.. Voor het herstellen van een verstopte wasbak dat niet bij ons was! Zeer ongepast en geeft geen veilig gevoel!!

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8Jolanda22-01-2020

Fijn park in mooie omgeving.

We zijn een weekend op dit park geweest. We hadden een nog niet gerenoveerde cottage. Maar het was schoon, alles aanwezig. Prima voor het weekend. We hebben lekker gegeten in het Grand café. Het zwembad was voor onze zoon (13) geweldig! Wel bont en blauw van de wildwaterbaan, maar hij was er niet uit te krijgen 👌 Minpuntje Buitenverlichting was stuk, ook de lantaarn. Het pad was niet te zien. We hadden ook 2 nachtlampjes stuk. Dit alles 2x gemeld via Whatsapp. Er zou iemand komen, maar niks meer gehoord. Maar wij hebben ons daarom alsnog prima vermaakt. Het was nu januari, maar zou het ook miss wel in de zomer willen meemaken! De mooie omgeving.

• 8Eetgelegenheden

Management Park Zandvoort, General Manager, General Manager, 11-02-2020

Beste Jolanda,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van de review. Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad op ons park. We zijn blij om te horen dat de wildwaterbaan in de smaak viel! Jammer dat er voor de verlichting niemand langs is gekomen. Wij geven dit door aan de Technische Dienst. Bedankt voor uw bezoek aan ons park. We hopen u nogmaals te ontvangen op het park.

Met vriendelijke groet, Team Center Parcs Zandvoort

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8J. Mol07-01-2020

Heerlijk genoten!

Zeer rustige en goedkope week waarin je lekker even tot rust kunt komen. Lekker fietsen naar Heemstede, Haarlem en Zandvoort.

Management Park Zandvoort, General Manager, 15-01-2020

Beste J. Mol,

Bedankt voor het achterlaten van de mooie review. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. In de omgeving zijn inderdaad prachtige fietsroutes. Hopelijk mogen we u snel nog eens verwelkomen bij ons op het park!

Alleen gereisd in december 2019

• 9Annelies02-01-2020

Geweldig!

We hadden een gerenoveerde bungalow geboekt. Was echt prachtig! Vooral de douche boven was super! Verder was de bungalow heel schoon! Echt een pluspunt.

• 9Eetgelegenheden

Management Park Zandvoort, General Manager, 15-01-2020

Beste Annelies,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van de review. Wij waarderen uw mooie woorden over de gerenoveerde bungalow. Bedankt voor uw bezoek en hopelijk mogen wij u snel weer eens ontvangen bij ons op het park!

Met vriendelijke groet,

Team Center Parcs Zandvoort.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    8Sandra boomen30-12-2019

Super, boven verwachting!

Vernieuwde cottage geboekt een comfort 4 persoons nr 54 (normaal boeken wij op andere cp parken vip). Deze was perfect schoon, leuk ingericht en goede bedden. Tijdens de midweek van kerst absoluut niet druk in het zwembad, de wildwaterbaan is echt gaaf (Neem wel een extra zwembroek mee zoals wij want na 3 dagen was deze versleten haha). Bowlingbaan is echt aan vervanging toe. Was onze eerste keer cp zandvoort maar we komen zeker terug. En prachtig de herten in onze achtertuin. Horeca hebben we vanwege de recensies geen gebruik van gemaakt maar zijn in Zandvoort zelf gaan eten maar wie weet in de toekomst. Schoonmaak in zwembad en kleedkamers mag wel veel beter.

Management Park Zandvoort, General Manager, 11-01-2020

Beste Sandra Boomen,

Bedankt voor het achterlaten van uw mooie recensie. We waarderen uw mooie worden over de gerenoveerde bungalow. Wat leuk om te lezen dat uw verblijf boven verwachting is geweest. Het is erg bijzonder om de prachtige herten los te zien lopen over het park. Het buffet in het Rise & Shine restaurant is zeker een aanrader, misschien leuk voor volgend verblijf. We kijken ernaar uit u nogmaals te mogen ontvangen.

Bedankt voor uw bezoek en hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,

Team Center Parcs Park Zandvoort.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 7Fam.peters30-12-2019

Fijne vakantie

Gelukkig de keuze gemaakt voor een gerenoveerd huisje! Degene die klagen over oude huisjes hebben deze keuze zelf gemaakt. Ook was het huisje schoon bij aankomst. Het hele park wordt opgeknapt en dat is ook echt nodig. Plaza is niet zoals 5 sterrenpark maar dat is ook wel logisch. heel oud en toe aan vernieuwing, wat dus gaat gebeuren! Ook zwembad is wat verouderd. Wildwaterbaan is echt pluspunt! De zee is vlakbij en dat is natuurlijk ook een pre voor dit park! Wij hadden een fijne vakantie!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Management Park Zandvoort, General Manager, 09-01-2020

Beste familie Peters,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van de review. We waarderen jullie mooie woorden. De wildwaterbaan is inderdaad onwijs gaaf! Leuk om te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad bij ons op het park. Hopelijk mogen wij jullie snel nog eens ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Team Center Parcs Park Zandvoort.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 6Lot26-12-2019

Uit, wandelen, gezelligheid en zwemmen.

Opgeknapt 6 pers. huisje, netjes gedaan. Kleine huiskamer wat met drie pubers dus best wat lastig en krap is. Tv kijken is dan niet mogelijk. Zwembad had geen golven is stuk, en zaterdag ook geen bubbels.

• 4Activiteiten

Management Park Zandvoort, General Manager, 09-01-2020

Beste Lot,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat vervelend om te lezen dat de huiskamer voor u en de kinderen wat krap was waardoor u geen tv kon kijken. Hopelijk heeft u ondanks de genoemde punten een leuk verblijf gehad bij ons op het park.

Bedankt voor uw bezoek en we hopen u gauw weer eens te mogen ontvangen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 3Jessica07-12-2019

Teleurstelling! Ik zou hier weg blijven!

Wat een teleurstelling! De huisjes zijn klein en extreem gedateerd; oude, kapotte en vieze meubels en lakens en handdoeken met gaten. Als zelfrespecterend park zou je de gasten van te voren moeten informeren over de staat van de huisjes. En de rest van het park is niet veel beter. Belachelijke prijzen voor extra’s, de eet/drinkgelegenheden en de supermarkt. Je voelt aan alles dat Centerparcs als focus heeft “geld verdienen” en zo min mogelijk geld uitgeeft aan klantvriendelijkheid en renovatie, alles is oud en heeft beperkte mogelijkheden. En waarschijnlijk investeren ze ook niet in personeel.. Het personeel is weinig capabel (lees: je moet lang wachten, bevroren bitterballen en vervolgens de oude bitterballen nogmaals in de frituur doen). Je valt van de een in de andere verbazing! Bizar teleurstellend.

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Management Park Zandvoort, General Manager, 23-12-2019

Beste Jessica,

Hartelijk bedankt voor het achter laten van uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf teleurstellend is geweest. Wat betreft de cottage, een aantal zijn inderdaad nog wat verouderd, maar moeten wel degelijk schoon zijn, bij klachten hierover, vragen we onze gasten hier altijd melding over te maken, zodat wij het ter plaatse op kunnen lossen. We zijn op dit moment druk bezig met het renoveren van alle bungalows.

We gaan uw feedback bespreken met de desbetreffende afdelingen.

We betreuren het dat uw verblijf niet naar verwachting is geweest. Hopelijk geeft u ons nog een kans na de renovatie.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Kommer Tanis07-12-2019

mooie lokatie rustig genieten

mooie huisje goede voorzieningen en vriendelijk personeel.

• 10Eetgelegenheden

Management Park Zandvoort, General Manager, 14-12-2019

Beste Kommer Tanis,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review. We waarderen uw mooie woorden over de bungalow en het personeel.

Bedankt voor uw bezoek. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen bij ons op het park.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Paul02-12-2019

Heerlijk weekeinde gehad!

Wij hebben genoten van ons verblijf op dit park. Het is heerlijk dat je zo naar het strand en Zandvoort kunt lopen vanaf het park. Verder zijn Haarlem en het bezoekerscentrum van de Kennemerduinen met de auto op kleine afstand. Wij zaten in een vernieuwd huisje en die zijn helemaal prima. Op het park ook genoeg te doen inclusief de nieuwe leuke buitenglijbaan. Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Activiteiten

Management Park Zandvoort, General Manager, 04-12-2019

Beste Paul,

Bedankt voor uw mooie review. Wat leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons op het park. Fijn dat de gerenoveerde bungalow u goed bevallen is. In de omgeving en op ons park is voldoende te zien en te beleven. We kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen ontvangen bij ons op het park.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand11 minuten lopen, 900 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Autovrij parkJa