Vakantiepark
7,2

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen6,5

Omschrijving
Bij Center Parcs Park Zandvoort verblijf je vlakbij zee in Zandvoort. De cottages zijn wat verouderd, maar wel voorzien van allerlei extra’s zoals een vaatwasser en magnetron. Honden zijn welkom op het park, maar mogen niet overal mee naar binnen. Vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Gelegen in de duinen op loopafstand van zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Park Zandvoort voor je op een rij gezet:

1616 reviews over Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Jaime Van Hameren,
13-3-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Mooi park aan de kust,gezellige sfeer en vriendelijk personeel.Huisje wat armoedig ,maar die worden opgeknapt.Bedden lagen goed! Jump XL superleuk en boerderijtje ook.Hertjes liepen zo langs het keukenraam en het strand op loopafstand is ideaal met onze hond.Wij komen snel nog eens.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Park is okay, maar toch niet weer..

Ivonne,
11-3-2019
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

De ligging van het park is ideaal, op loopafstand van het strand. Het park en de huisjes zijn aan een opknapbeurt toe, maar was voor ons niet storend. We hadden ons erg verheugd op dit weekendje Centerparcs, helaas werden beide kinderen geveld door buikgriep. Onze dochter net voor we konden inchecken en onze zoon 's nachts, hierdoor zijn we de 1e ochtend meteen weer naar huis gegaan. Een grote teleurstelling, vooral voor de kinderen. Uiteraard is dit eigen risico en hadden we hiervoor een annuleringsverzekering kunnen afsluiten. We vonden het toch teleurstellend dat Center Parcs op geen enkele manier moeite heeft gedaan om ons enigszins tegemoet te komen . Ondanks dat ze het niet hoeven te doen, geeft het toch een naar gevoel dat er op geen enkele manier meegedacht wordt. We werden doorverwezen naar verzekering die we niet hebben afgesloten, omdat we op laatste moment hadden geboekt. Wij gaan volgende keer naar ander park, jammer!

Niet meer

Harry,
11-3-2019
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Leuk weekend gehad met vrienden, jammer dat er muizen waren in het huisje. Zou fijn zijn als er beter wordt schoongemaakt

Gereisd met vrienden in maart 2019
Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 18-3-2019

Beste Harry,

Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u een leuk weekend heeft gehad op ons park. We snappen dat het niet fijn is om muizen in de cottage te hebben. Het park is gelegen in een duingebied en een muis is natuurlijk zo binnen, geeft u dit aan ons door dan proberen wij er alles aan te doen om deze weer uit de cottage te verwijderen. We zullen uw ervaring gebruiken om onze service te verbeteren en hopen u nog eens te mogen ontvangen bij Center Parcs Zandvoort.

Met vriendelijke groeten,

Center Parcs Zandvoort

Voordeeluitjes.nl

Ik zou dit park in deze staat niet aanbevelen

familie Zijlstra,
10-3-2019
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Zeer verouderd, hierdoor bij aankomst echt even wennen. Niet erg schoon vlekken in vloerbedekking en geen sfeer.

Ook markerdome niet van deze tijd wel voldoende aanbod maar niet gezellig of sfeervol. Ze zijn het park wel aan het opknappen, hopelijk hierdoor veel verbetering in de toekomst. Personeel overigens erg vriendelijk!

Ik zou hier niet opnieuw naar toe gaan, zeker geen prijs kwaliteits verhouding van toepassing.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019
Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 18-3-2019

Beste familie Zijlstra,

Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het heel spijtig om te horen dat u niet tevreden was over uw verblijf op ons park. We realiseren ons dat de cottages wat verouderd zijn, echter we willen ons park bewust open houden zodat onze gasten van het strand en de mooie omgeving kunnen genieten. We zijn blij te horen dat u zo te spreken bent over ons personeel en hopen dat we u na de verbouwing nog eens terug mogen zien.

Met vriendelijke groeten,

Center Parcs Zandvoort

Lekker even uitwasirn

Cindy van oosterhout,
26-2-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Het is een leuk park midden in zandvoort naast het circuit van zandvoort. Dat is het geluk zwembad val voor centerparce wat tegen wel netjes ook de plaza was klein maar knus. Waren weinig activiteiten. We moesten op het eten erg lang wachten en de groente was aangebrand het is dan jammer dat het personeel er niets aan doet. Verder was personeel wel heel vriendelijk en behulpzaam. Huisjes waar lekker ruim en leuk opgezet. Jammer dat er geen restaurant of bar is waar je na een wandeling even wat kan drinken met de hond. Maar zeker een park om naar terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 9-3-2019

Beste mw. Van Oosterhout,

Hartelijk dank voor uw review. We vinden het leuk om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf op ons park. In het Grand Café kunt u de gehele dag terecht voor wat drinken of een hapje eten, wie weet dat u daar volgende keer na het wandelen even kunt bijkomen? We zien u graag volgende keer weer!

Center Parcs Park Zandvoort

Moeite waard maar iets te duur

Don van ruitenburg,
26-2-2019
  • Onderkomen7

Mooie accomedatie. Wij hadden 150 euro korting vanwege rentepunten. Zonder deze korting zou ik het wel wat weinig vinden voor wat je krijgt qua geld. Wel mooie natuur. Centrum zandvoort is leuk. Zwembad ook. Alleen voor sauna bij zwembad moet je bijbetalen. Sommige personeelleden waren niet gastvrij genoeg. Verder vermaakt en aangenaam verblijf

Gereisd met partner in februari 2019
Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 9-3-2019

Beste Don van Ruitenburg,

Bedankt voor uw recensie. We vinden het fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf op ons park. Uw kritische punten zullen we in acht nemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Bedankt voor uw bezoek en we hopen u nog een terug te mogen zien op Center Parcs Zandvoort.

Center Parcs Park Zandvoort

Het verblijf is vies, overal stof, haren en Plakt.

Annemiek Goerres,
24-2-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Verblijf is vies!! Haren, stof, alles plakt.

Beste Annemiek Goerres,

Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het heel vervelend om te horen dat u geen positieve ervaring heeft gehad op ons park. Het is uiteraard onze inzet dat onze verblijven schoon zijn, gezien dat essentieel is voor een fijne vakantie. Uit uw verhaal begrijp ik dat dit in uw geval niet zo was. Wij vragen onze gasten altijd om problemen met de cottage of andere zaken die niet naar wens zijn met ons te delen zodat wij die tijdens het verblijf op kunnen lossen. We danken u voor uw bezoek en hopen dat we u in de toekomst opnieuw mogen ontvangen op Center Parcs Park Zandvoort of een van de vele andere parken.

redelijk goed

Jorn De boer,
22-2-2019
  • Onderkomen7

leuk park maar wel toe aan renovatie waar ze mee zijn begonnen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Beste Jorn de Boer,

Bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad op ons park. We zijn deze maand inderdaad begonnen met de verbouwing van de eerste serie cottages en zijn heel benieuwd naar het eindresultaat. Komt u weer eens langs als deze af zijn? Bedankt voor uw bezoek en hopelijk tot de volgende keer!

Prima genoeg

Rob Verra,
20-2-2019
  • Onderkomen5

2 nachten doorgebracht in februari. Ideaal dat je ook 2 nachten kunt boeken. Huisje was schoon maar kan wel een update gebruiken. Zwembad leuk/prima. Supermarkt prima assortiment. Gegeten bij de grill. Smaakte prima maar eten is eenvoudig. Jammer was dat het koud was in het restaurant . Onze kids hadden de had aan. Er werd verteld dat dit door het enkele glas kwam. We hebben een prima weekend gehad mede door het prima weer.

Beste Rob Verra,

Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn heel blij om te horen dat u tevreden bent over uw verblijf op ons park en dat u en uw kinderen het naar jullie zin hebben gehad. Bedankt voor uw bezoek en we hopen u graag nog eens terug te zien.

• Onderkomen10
  • Onderkomen10

Park Zandvoort ligt rustig gelegen, en is zeker ook voor ouderen een ideaal resort om even bij te komen van de dagelijkse spanningen.

Gereisd met partner in januari 2019
Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 18-2-2019

Beste Henk,

Bedankt voor uw recensie. Leuk om te horen dat u zo ontzettend genoten heeft van uw verblijf op ons park. Bedankt voor uw bezoek en we hopen u graag een volgende keer te mogen ontvangen.

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.