Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort

Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort
7,3

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Park Zandvoort voor je op een rij gezet:

1538 reviews over Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Vergane glorie

Femke
15-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

We hadden de reviews vantevoren gelezen en dat was maar heel goed. Was de teleurstelling minder. Het huisje is niet center parcs waardig. Het is vies, mijn zoontje vond nog een fles onder t bed. Je betaald wel voor schoonmaak. Staat van het huisje is ernstig verouderd. Bed rook naar transpiratie. Heel jammer. Ligging is prima. Je betaald best veel geld ruim 800 euro voor n weekend dan verwacht je ook wel wat. Wij hebben dit niet gemeld bij de receptie omdat het inmiddels bekend is dat de huisjes volgend jaar opgeknapt worden. Het park is autovrij toch staan er overal auto’s deze mogen gewoon blijven staan. Jump xl was leuk voor de kinderen

• Activiteiten1
  • Onderkomen1

Een grillpakket besteld maar een gourmet gekregen, een gourmet dus echt geen grill. Met een vleespakket/groentepakket houdbaar tot op de datum van ontvangst en een stokbrood keihard en oud en dat voor 40 euro! De staat van het huisje inclusief meubilair is belabberd!! Barst in de wasbak, verroeste radiators, half werkende vaatwasser, gore ramen, slecht tuinmeubilair, versleten aanrechtblad, ongedierte in kastjes douche en toilet en ik kan zo nog wel even doorgaan!! We zaten hier met een baby van 4 maanden oud dan mag je toch een beetje comfort en hygiëne verwachten!! Had ik de reviews op internet maar eerder gelezen dan was ik hier nooit naar toe gegaan. Nu komt er vast weer een reactie op deze review dat ze gaan verbouwen en ons dan weer hopen te zien. Nou NEE we komen hier nooit weer. Je moet de prijs er dan ook naar maken als je gaat verbouwen en niet de volle mep vragen. Als de zee niet zo mooi was geweest waren we al eerder naar huis gegaan.

Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 12-10-2018

Beste HLeemb,

Bedankt voor uw review. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden was over uw onderkomen en de geleverde service. We vragen onze gasten om problemen zoals de uwe altijd bij ons te melden zodat wij ze kunnen oplossen. In uw boeking heb ik tevens gezien dat onze receptie u reeds een compensatie heeft aangeboden tijdens het verblijf voor het geleden ongemak. We hopen dat u en uw gezin toch nog een fijne tijd hebben gehad.

Met vriendelijke groeten,

Namens Management Center Parcs Zandvoort,

Michael Barg

Vergane glorie, maar mooie omgeving.

Eva
7-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Eigenlijk moet je hier alleen maar zijn voor de omgeving. De huisjes zijn zwaar verouderd en ook het park zelf. We vonden het erg tegenvallen dat we geen buitenmeubels hadden, behalve een oude/scheve picknicktafel en ook de bedden/banken laten te wensen over.

Ontbijt in het hotel is prijzig, maar wel een aanrader. Verder loop je heerlijk naar zee, waar in deze tijd van het jaar ook de honden los mogen. Het circuit ligt vlakbij, wat voor behoorlijk wat geluid zorgt, maar in het huisje zelf hoorde wij dit niet. Activiteiten alleen voor kinderen, misschien ook wat organiseren voor bezoekers die ouder zijn?

Al met al mogen ze best wat minder vragen, voor huisjes en een park die zo verouderd zijn!

Beste Eva,

Hartelijk dank voor uw review op Zoover.

Wij vinden het spijtig dat de cottage niet naar wens was. Wij vragen onze gasten om klachten over de cottage te melden aan de receptie. Wellicht bestaat er dan een mogelijkheid om omgeboekt te worden naar een andere cottage.

U heeft er achteraf niet zoveel aan, maar het goede nieuws is dat wij vanaf begin volgend jaar gaan starten met renoveren van de cottages op ons park.

Hartelijk dank ook voor uw positieve review over het ontbijtbuffet! Wij zullen dit doorgeven aan de desbetreffende manager.

En ja, qua ligging mogen wij natuurlijk helemaal niet klagen. Honden mogen inderdaad tussen 1 oktober en 15 april de hele dag op het strand, dus ideaal voor een fijne wandeling!

Wij hopen u binnenkort weer - met hond - op ons park te mogen begroeten.

namens management Center Parcs Park Zandvoort

dankzij lifeguard Linda alles Ok en naar wens

Maurice Hopmans
5-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Midden in het centum van Zandvoort ligt het zeer rustieke en geheel van een andere wereld uitstralende park met mogelijkheden tot ontspanning en inspanning voor een onvergetelijke vakantie aldaar.

Bezigheden voor jong en oud en een heerlijk zwembad met goede toezicht van lifeguards. Een lifeguard heeft mij zelfs gered van verdrinking (met zwembandjes aan en een hele grote zwemband om mijn middel durf ik in het water te gaan, want ik kan niet zwemmen en ik was die zwembandjes vergeten , met als gevolg daarvan ging ik kopje onder en verschoof de zwemband om mijn middel naar mijn voeten en aldus sprong Lifeguard Linda in het zwembad om mij te redden

alle lof voor Linda !!

Het strand en de Noordzee liggen op 3 minuten lopen, het eten is divers en je staat midden in het centrum

zo heb ik weer een pracht vakantie tot een memorabele gebeurtenis kunnen registreren De 26ste CenterParcs - vakantie van de laatste 10 jaar. Een aanrader.

Geachte heer Hopmans,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

We zullen uw review zeker doorgeven aan Linda.

Wij begroeten u graag eerdaags weer op ons park of - vanaf eind maart - in ons vernieuwde Strandhotel.

namens Center Parcs Park Zandvoort

Petra Hermkens

Gedateerd hotel op een mooie locatie aan het stran

Mevr. Eener
5-10-2018
  • Onderkomen7

Hotel Zandvoort ligt op een unieke plek aan het strand met weids uitzicht.

Het ontbijtbuffet is ruimschoots en lekker.

Het hotel zelf is behoorlijk gedateerd en krijgt binnenkort een belangrijke renovatie,ik kijk uit naar de vernieuwing!!

Geachte mevrouw Eener,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover. Wij zullen uw complimenten over het buffet doorgeven aan de manager aldaar.

Zoals al door u aangegeven wordt het Strandhotel begin volgend jaar gerenoveerd. Wij kijken er naar uit u na de renovatie weer te mogen begroeten in ons hotel.

namens management Center Parcs Park Zandvoort

Teleurstellend

Joyce Neelis
3-10-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Het VIP huisje voor 10 personen is niet VIP waardig.

Het huisje is erg verouderd en de badkamers zijn klein met vieze plakkerige douchegordijnen. De trap naar boven is een uitdaging om heelhuids te overleven, zó stijl en het bankstel is gemaakt voor kabouters, laag en krakkemikkig.

Alle activiteiten moeten extra (duur) betaald worden en zijn maar beperkt beschikbaar. 3 van de 8 bowlingbanen waren kapot. En om überhaupt een baan te kunnen reserveren moet je er snel bij zijn. Midgetgolf is maar mogelijk tot 17 uur en het Grand café was op vrijdagavond een uur voor sluitingstijd al gesloten...

Dan restaurant The Grill... wat een aanfluiting! Kwaliteit personeel is belabberd. De ober wilde liever geen 2 keer lopen zei hij en ook het voorgerecht maken was teveel moeite. Toen het eten werd gebracht vroeg de serveerster 'voor wie is dit?' Wij vroegen haar welk gerecht ze bracht, maar dat wist ze niet.

Beste mevrouw Neelis,

Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was met uw verblijf. Wij stellen uw mening zeer op prijs en gaan kijken waar wij ons kunnen verbeteren. In 2019 wordt ons hele park gerenoveerd om de huisjes up to date te krijgen. Excuses voor uw vervelende ervaringen op ons park.

We vonden het fantastisch

Eef Booltink
3-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We zijn op het park geweest met onze kinderen, schoon kinderen en kleinkind. Dit park hadden we in het verleden met onze kinderen nog nooit bezocht, vandaar dat we er dit keer voor gekozen hebben. We hadden VIP huisjes en deze waren wel is waar gedateerd maar prettig om in te verblijven. De service van deze huisjes zijn prima. Heerlijke broodjes s'ochtends die werden opgehangen waar de vogels of andere dieren niet bij konden. Als we iets doorgaven wat niet goed was werd dit dezelfde dag nog in orde gemaakt.

We hebben het allemaal naar ons zin gehad en willen er een jaarlijks ritueel van maken om naar een park van Center Parcs te gaan.

Beste mevrouw Booltink,

Bedankt voor uw leuke recensie. Wat fijn om te horen dat het naar uw zin heeft gehad op ons park. wij zijn erg blij om te horen dat u jaarlijks naar ons park wilt terug keren. Hopelijk tot snel!

Iris kroneman

Al voor de 6e keer geweest, dat zegt genoeg.

Ruud Westerveen
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Uitgebreide mooie fietsroutes. Rustig park zonder vervelende auto`s. Alles proper, gelukkig geen last van hondenpoep. Prachtig zwembad. Rustige sauna. Vriendelijk personeel. Op loopafstand van de zee.

Gelukkig zaten wij niet in de buurt van luidruchtige jongeren!

Beste meneer Westerveen,

Bedankt voor uw mooie recensie. van uw recensie worden wij erg vrolijk! Wat fijn dat u na zes keer nog steeds geniet op ons park. Graag zien wij u snel voor de zevende keer terug in Zandvoort.

Iris Kroneman

een lekker ontspannende vakantie voor herhaling va

petra poirters
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

het is een hele mooi park waar vanuit lekker naar het strand kunt wandelen en naar het centrum om lekker te shoppen. Het is een schoon park en genoeg te doen voor jong en oud. Een aandachts puntje waren de bedden die lagen niet zo fijn. Verder kunnen wij dit park zeker aanraden wij hebben er een hele fijne week gehad en gaan zeker nog eens terug

Beste mevrouw Poirters,

Bedankt voor uw mooie recensie. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van ons park en Zandvoort. Wij stellen uw mening zeer op prijs en gaan kijken hoe wij ons kunnen verbeteren.Graag zien wij u snel terug op ons park in Zandvoort.

Mooie ligging.

Jan den Teuling
  • Onderkomen7

De ligging van het hotel is mooi, je hebt uitzicht op strand en de zee. Ruime kamers en vriendelijk personeel.

Bij het ontbijt kan het erg druk zijn je hebt dan niet altijd plaats om te zitten, er loopt te weinig personeel rond om het buffet goed aan te vullen. Heerlijke midweek gehad

Beste meneer den Teuling,

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat u een fijne midweek op ons park heeft gehad. Wij stellen uw mening zeer op prijs en gaan kijken hoe wij ons zelf kunnen verbeteren.

Namens mangament team Center Parcs Zandvoort,

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.