Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort

Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort
7,4

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Park Zandvoort voor je op een rij gezet:

1580 reviews over Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort in het Nederlands

disappointing

Christine Shaw
16-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Good to be near the beach in summer but the actual park facilities were very tired, the accommodation was very basic. Tv didnt work. Restaurants were unable to provide us with a meal on the last night because of shortage of staff. Swimming pool did not allow our 8 year old to swim in the pool even when supervised by two adults unless she wore a swimaid (this should have been highlighted on the website)..shops were limited. Not at all like the UK experience of Centerparcs which is much more luxurious and sophisticated and comfortable. Disappointing. The landscaping of the park was non existent. The staff at the bicycle centre very uninterested, our electric cycle had not been charged and he didnt apologise. Disappointing.

Nooit meer

Wendy
12-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

We hadden een Vip cottage, maar wat er Vip aan was, is ons nog steeds een raadsel. Het leek geenszins op de foto's. De pannen en het bestek plakten en we hebben eerst schoon moeten maken. Het zijn oude huisjes en een vervallen park.

De ligging is wel heel fijn. Je staat zo op het strand. Ook de faciliteiten zijn goed en het zwembad en de speeltuinen zijn fantastisch voor kinderen.

Wij zouden er niet nogmaals heen gaan.

Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 15-8-2018

Beste Wendy,

Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het heel jammer om te horen dat u geen tevreden gevoel heeft overgehouden aan uw verblijf op ons park. Ik zal uw kritische punten doorgeven aan de verantwoordelijke afdelingen. We hopen dat u desondanks een fijne vakantie heeft gehad en dat we u in de toekomst, na de parkrenovatie, toch nog eens terug mogen zien op Center Parcs Zandvoort.

Met vriendelijke groeten,

Namens Management Center Parcs Zandvoort,

Michael Barg

nooit echt nooit meer, weer centerparcs

teddy
10-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Enige goede was de ligging tov het strand.

Huisje was vies, geen stoelen buiten, geen broodmes. Dit dinsdag gemeld bij receptie. Willen ze me het mes zo mee geven! Duh ik ga niet met een mes over het park lopen...

Ze zouden stoelen en mes brengen.. Maar je raad het vast al, niemand en niks gezien...

Achterom was n rommel met constante loop van andere parkgasten.

Huisje stonk, inventaris niet compleet of vies.

Bank helemaal door leeft. En vieze muizen in de cottage.

Zwembad erg klein. Floatfit wel leuke activiteit.

Eten in snackbar smerig duur en de cola, echt geen pepsi maar aangelend water.

Staat n rad waar je aan mag draaien naar diverse keren vragen. Zeg je wat je hebt gedraaid, tsja heb ik niet gezien,dus...

Bij aankomst early check in toch weer in de rij op de veel te kleine parking

Welkomstgeschenk, na vragen zegt medewerkster, ja ik kan er wel een geven als u die echt wilt!!!

Activiteiten en openingstijden ver beneden

Beste Teddy,

Bedankt voor uw recensie.

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was met ons park.

Wij geven altijd als advies aan onze gasten om met klachten en ontevredenheden naar de receptie te gaan, zodat wij u ter plekken kunnen helpen.

Hopelijk heeft u toch genoten van uw vakantie.

Met vriendelijke groet,

Namens manaement team park Zandvoort.

Vreselijk!!!

Bianca Hermans
5-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

In 1 woord...vies!! Zwembad onverzorgd, cottage vies,onhygienisch en maar te zwijgen over keukengerei,meubels en tuinbanken of ja wat er van over is. We moeten nog 1 dag overleven hier. Alles maar dan ook echt alles moest extra betaald worden. Voor een bedrag van 1700 € mag je toch op zijn minst gebruik maken van bijvoorbeeld een minigolf baan... t enige wat inbegrepen was,was het zwembad wat vies en vuil was. Wi-Fi 40€ voor een week...te belachelijk voor woorden. Zelfs de activiteiten zoals bingo kost geld. Nooit meer...

Beste mevrouw Hermans,

Bedankt voor uw recensie.

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was met uw verblijf.

Wij vragen onze gasten altijd om met klachten naar de receptie te lopen zodat wij op het park iets voor u kunnen betekenen.

Hopelijk heeft u los van de narigheid toch een leuke vakantie gehad.

Met vriendelijke groet,

Namens management team park Zandvoort.

Iris Kroneman.

Ligging vlakbij strand en circuit is top

Itsmee
4-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen3

Huisjes zijn niet echt schoon, vieze vloerbedekking, zeggen zelfs de kids.

Als je nu leest dat ze vlg jaar gaan renoveren, vind ik prijs/ kwaliteit niet in verhouding staan.

We vermaken ons wel, zeker met dit weer.

Kids vinden t zwembad niet zo leuk, niet wat ze van andere parken gewend zijn. Heel summier zwembad.

Ligging van park is wel top, vlakbij strand en circuit.

Beste Itsmee,

Bedankt voor uw recensie.

wij vragen onze gasten atijd met klachten naar de receptie te lopen zodat wij u kunnen helpen.

Wat fijn dat u het ondanks de ongemakken toch een leuke vakantie heeft gehad.

Graag hopen wij u na de verbouwing nog eens te mogen ontvangen.

Met vriendeliijke groet,

Namens ons management team Center Parcs park Zandvoort.

Het is pulp

Joris
30-7-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Het was een vieze troep, alles plakte. Bankstel kapot en bevuild, vloerbedekking doorleefd en bevuild. Keukenuitrusting kankerverwekkend, zie foto. Het riante buiten had veel weg van een volle asbak en bestond uit een kapotte tuinbank en twee dito plastic stoelen voor 7 personen. Algemeen vieze lucht. Wifi, 40 euro de week, deed geen kinderspelletjes als Hayday (KPN Hotspot). Het geheel bleek te koop te staan en zal mogelijk volgend jaar worden gerenoveerd, aldus een lokale krant. Niets daarvan op de website, laat staan aan de prijs te merken. Informatie knullig, intake knullig, iedereen moest in de file voor de incheck, ook als de eerste het gezelschap al heeft ingecheckt, waardoor zinloos oponthoud onstaat. Aqua mundo, veel tamtam voor een zwembadje met een glijbaan waar een gemiddelde camping zich voor zou schamen. Speelgelengenheid nauwelijks aanwezig. Kortom een maar nooit weer.

Beste Joris,

Bedankt voor uw recensie.

Wat vervelend dat het niet naar uw zin was. Wij vragen onze gasten altjid met klachten naar de receptie te lopen zodat wij het voor u op kunnen lossen.

Bedankt voor uw opmerking over de website. Deze zal ik doorgeven aan de general manager.

Met vriendelijke groet,

Namens management team Center Parcs Zandvoort.

Nooi meet Centre parks

Fam joke
22-7-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Zeer slecht, vies appartement. Echt niet voor herhaling vatbaar.

Iris Kroneman, General Manager, 28-7-2018

Beste Joke,

Met vriendelijke groet,

Namens management team Center Parcs Zandvoort.

5 sterren

Harm
10-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ik ben momenteel werkzaam op een 5-sterren vakantiepark en boek altijd aan de hand van zoover. Heb hier 15 jaar geleden geen fijn verblijf gehad maar dat is vandaag wel weer goed afgesloten. ondanks de negatieve Schaduw die over center parcs hing, heb ik toch maar besloten om te gaan.

7 p's: Adembenemend

Horeca: Top!

Keuze: Bier op fles,tap,cocktails,wijn.

Prijs: Ik vindt het persoonlijk iets te overdreven voor een vakantiepark. Begint op een 'evenementenprijs bij de Amsterdam Arena te worden'.

Dit midweekje aanwezig en lekker aan het genieten van de Faciliteiten op het park en heb vanavond. Toch een besluit genomen om begin augustus te vertoeven met de vrienden.

Chapeau naar het team dat het hele seizoen klaarstaat voor de wensen van de gast en daar ook een invulling aan wil geven. Als ik ooit nog de kans krijg om in zo'n team met het huidige beleid en passie te werken. Had ik er een moment over nagedacht 🍺

Iris Kroneman, General Manager, 28-7-2018

Beste Harm,

Bedankt voor uw recensie.

Wat fijn dat uw een leuk midweekje op ons park heeft gehad.

tot augustus!

Namens management team CenterParcs Zandvoort

Iris kroneman

Rampzalig! Te slecht voor woorden

Fam. Borghuis
9-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Ik ben me kapot geschrokken. Na 6 jaar konden we eindelijk een lang weekend met ons gezin en pleegkinderen weg. Bij aankomst lag er glas in huis, was er niet schoongemaakt, waren de borden nog vies, hadden we te weinig bedlinnen, geen handdoeken en waren de douches ook nog eens kapot. Ook waren de ramen vies, hier kon je amper doorheen kijken. Ook lagen er ontzettend veel uitgedrukte sigarettenpeuken op de grond. Er vond festival plaats in de buurt, waardoor ik de kinderen heb moeten uitleggen waarom er toch zoveel dronken mensen 's ochtends vroeg rondliepen. Nota bene zijn deze kinderen al beschadigd en zijn ze van de leeftijd van, 1,3,4 en 8 jaar. Geen leeftijd om dit nu al te moeten uitleggen. Wij hebben deze klachten met foto's gemeld bij de receptie. Hiervoor kregen wij een tegoedbon voor een uurtje bowlen. Dit kan natuurlijk niet met zulke kleine kinderen. Later toch een tegoedbon gekregen. Wij komen hier absoluut nooit weer!!!!!

Iris Kroneman, General Manager, 13-7-2018

Beste familie Borghuis,

Bedankt voor uw recensie. Wat vervelend dat uw lang weekend bij ons niet naar zin was. Goed dat u tijdens uw verblijf naar de receptie bent geweest zodat wij met ene oplossing konden komen.

met vriendelijke groeten,

Namens management team park Zandvoort

Oude meuk!

Jannie Meijer
3-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

Wel goed is de ligging van het park maar sterk verouderde huisjes, 6 pers huisje is veel te klein en 1 badkamer is dan echt te weinig.

Opknappen dit kan echt niet meer!!

Weinig te doen in de avond, 22.00 uur bar dicht en trampoline springen is heel beperkt open😬

Management Center Parcs Zandvoort, General Manager, 6-7-2018

Beste Jannie Meijer,

Bedankt voor uw recensie. Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden was met uw verblijf. Vanaf aankomend jaar zal het gehele park stapsgewijs worden gerenoveerd en gemoderniseerd en zullen onze cottages weer helemaal bij de tijd zijn. We hopen dat u desondanks toch een fijne tijd heeft gehad en dat we u in de toekomst terug mogen zien bij Center Parcs Zandvoort.

Met vriendelijke groeten,

Namens Management Center Parcs Zandvoort,

Michael Barg

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort in Zandvoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Park Zandvoort scoort een 7.35 uit 10 op basis van 1580 reviews.