Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

8,1

Score uit 1908 reviews

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Marinapark Volendam voor je op een rij gezet:

1873 reviews over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in het Nederlands

20-7-2018
  • Onderkomen9

fantastisch park

schoon huisje

kom graag nog een keer terug

Mooi park en accomodatie.

M Veldhoen
16-7-2018
  • Onderkomen7

Mooie ruim op gezet park met ruimten zat in ons verblijf op eerste etage, waar alleen de schoonmaak te wensen overliet, anders was wel opgevallen dat er drie poten van een bed los zaten.

Zeer goed bevallen.

Vriendelijk personeel, goede ligging en service. En heel goed restaurant "op de hoek" van het park. Goede parkeergelegenheid en ook busverbinding op loopafstand. En bovendien een mooi uitzicht.

Lager puntje voor het onderhoud (deuren terras konden niet op slot, en voordeur slot moest even door parkservice opengemaakt worden) en wifi-verbinding mag wat beter ivm kinderen die steeds meer gebruik ervan maken.

Geen receptie na 17:00 uur, dus in geval van nood?

Collega Bank
5-7-2018
  • Onderkomen8

Op dit park is de receptie al na 17:00 uur gesloten, dus bij calamiteiten ( bv je kan savonds je huisje niet in omdat je pasjes om binnen te komen niet werken) kan je er niet terecht!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-7-2018

Bedankt voor je review! Het kan inderdaad kloppen dat de receptie om 17:00 uur sluit, maar we zijn nooit helemaal onbereikbaar. Bij aankomst ligt er een kaartje klaar in de accommodatie met telefoonnummers die tot 21:00 uur bereikbaar zijn. Met deze service telefoonnummers kan je bellen, chatten of appen. Na sluiting van de receptie is er altijd nog beveiliging die op het park loopt of bereikbaar is via de telefoon. Mochten er problemen voorkomen kan je hier terecht. Ik hoop dat we je zo voldoende geïnformeerd hebben.

We hopen je weer terug te zien op Marinapark Volendam of op één van onze andere parken!

Aanrader

Sophie
2-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Alles was top, behalve de bedden waren wat hard en de veringen kon je goed voelen.

Mits dat we er al 4 jaar komen, hebben we gemerkt dat dit niet in alle huisjes het geval is.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-7-2018

Bedankt voor je beoordeling, Sophie! Wat mooi om te horen dat jullie zo trouw zijn aan de Roompot en dat de vakantie top was! Wel jammer dat je de bedden te hard vond liggen, we zullen je mening hierover zeker meenemen.

We hopen jullie wederom terug te zien in Volendam of op één van onze andere parken!

• Activiteiten9
  • Onderkomen10

Roompot Cadzand-Bad is een mooi park met prima voorzieningen en voor elk wat wils. Het ligt op loopafstand van de Noordzeekust en ook voor de hele kleintjes is er voldoende vertier. Er is een animatie-team. Kortom hier kom je terug!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-7-2018

Bedankt voor je reactie, Henk! Ja het park in Cadzand-Bad ligt erg dichtbij het strand, dat is natuurlijk een mooie uitkomst voor een heerlijk dagje aan de zee! Wat super om te horen dat je het park zo divers vindt en dat er voor iedereen wat te doen is!

Graag tot ziens!

Vera

Wij hebben genoten op Marinapark Volendam!

Olga Roberts
  • Onderkomen7

De huisjes zijn schoon en goed verzorgd.

Inrichting misschien een beetje gedateerd, ik heb begrepen dat er gerenoveerd wordt!

Verder van alle gemakken voorzien.

Wij komen hier zeker terug.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-7-2018

Bedankt voor je positieve beoordeling, Olga! Hygiëne is zeer belangrijk voor ons en daarom is het fijn om te horen dat alles schoon en goed verzorgd was! Dat klopt inderdaad. Er zijn al huisjes gerestyled en we zijn bezig om andere huisje op het park ook te restylen. Wat heerlijk dat je zeker weer terug wil komen!

We hopen je snel weer te zien!

Goed en meer ook niet

F
  • Onderkomen10

Gewoon gaan supper park!!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-7-2018

Bedankt voor je review! Fijn dat je het een super park vind!

Graag tot ziens in Volendam of op één van onze andere parken!

Zeker voor herhaling vatbaar

P de Winne
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi verzorgd park ,een super ligging Ons huisje 6 pers nr 228 was bijna nieuw vanbinnen. Er zijn wat aandacht puntjes. Maar ach waar zijn die niet. Top vakantie gehad hier

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-7-2018

Bedankt voor je reactie! Goed om te horen dat je het zeker voor herhaling vatbaar vindt. Dat klopt er zijn huisje helemaal gerestyled! Fijn dat het zo'n top vakantie was! We hopen jullie graag terug te zien!

zeer tevreden

Lammers
20-6-2018
  • Onderkomen7

Jammer dat ik mijn e-bike niet buiten kon laden.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Hartelijk dank voor de goede beoordeling Lammers.

Fijn dat jullie het park zo goed gewaardeerd hebben.

Groetjes Marcia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8.12 uit 10 op basis van 1908 reviews.