Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot Marinapark Volendam

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 2230 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Roompot Marinapark Volendam heeft klassieke huisjes die helemaal passen in het beeld van Volendam. Er hoort een privéstrand bij het park, maar in koudere periodes kun je ook naar het binnenzwembad. Cultuurliefhebbers die Nederland willen ontdekken zitten hier goed, want je zit vlak naast het centrum van Volendam en dicht bij Amsterdam.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2230 Reviews over Roompot Marinapark Volendam

• 10Milenca06-02-2023

Prachtig hotel en een geweldig ontbijt!

We werden super behulpzaam ontvangen. We hadden 3 kamers geboekt en zaten alle 3 naast elkaar. Dichtbij het centrum, heerlijk op loopafstand. De kamers waren schoon, netjes, keurige douche en een heerlijk bed.

Vervolgens werden wij in de ochtend verrast met het ontbijt. Er stonden etagere's klaar, met daarop een aantal broodjes en met wat beleg. En de rest van dingen konden we bestellen en werden gebracht. Top service! Onwijs genoten!

• 9Don Op 't Eijnde28-01-2023

Marinapark

MARINAPARK Pluspunten: rust, ruimte, water, comfortabele accommodatie met de juiste ergonomische aanpassingen, vriendelijke receptie-medewerkers, zwembad superschoon. Minpunten: sluitingstijd zwembad, mogelijkheid om early check-in achteraf te regelen. Zeer zeker aan te bevelen. Wij komen er weer graag terug.

• 9Onderkomen

Eigenaar, 06-02-2023

Bedankt voor jouw beoordeling, Don. Bedankt voor je mooie complimenten en ook fijn dat je verbeterpunten meegeeft. Zo kunnen we ervoor zorgen dat jouw volgende verblijf nog beter zal zijn :-)

We zien jullie heel graag terug!

Groetjes, Marit

• 10Annie Bezembinder16-01-2023

Roompot Volendam is genieten van alles in en om he

Echt de sfeer van Volendam op het park. De bungalow is gezellig ingericht en schoon. Ook allemaal leuke dorpjes in de buurt. Echt een aanrader.

• 9Activiteiten

Eigenaar, 30-01-2023

Bedankt voor jouw review Annie! Leuk dat je zit zo ervaren hebt, dit wilden we tenslotte ook uitstralen :-).

Heb jij nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving?

Hopelijk mogen we je nogmaals begroeten op één van onze Roompot parken!

• 8Hannelore16-01-2023

Echt een aanrader!

Perfecte locatie om Volendam en omstreken te bezoeken.

• 9Onderkomen

Eigenaar, 30-01-2023

Bedankt voor jouw bericht Hannelore, De ligging is inderdaad geweldig! Wat heb je allemaal gedaan tijdens jouw verblijf?

• 9Gerdien06-01-2023

Prachtige ligging en een heel mooi appartement.

Eigenaar, 19-01-2023

Dankjewel voor je review Gerdien. Fijn dat jullie van Marinapark Volendam hebben genoten. Hebben jullie ook nog foto's in typische klederdracht gemaakt of niet?;-) Groetjes, Zoey

• 10Henkie02-01-2023

Aanrader

Ons verblijf is perfect bevallen,keurig ontvangen bij de receptie,alles schoon,goede kamer en een zeer nette Ontbijt ruimte met een aardige gastvrouw en vriendelijk. Al met al wij hebben zeer genoten.

Mvg henkie

Eigenaar, 17-01-2023

Bedankt voor je review, Henkie. Dat klinkt als een geweldig verblijf. Kom je de volgende keer weer voor een verblijf naar Marinapark Volendam? Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 9yves vandyck31-12-2022

Zeer goed

De kamer was uitzonderlijk mooi. stijlvol afgewerkt. nieuwstaat. Bedden zeer goed. zowel de overnachting als het ontbijt was uitstekend.

• 8Activiteiten

Eigenaar, 05-01-2023

Fijn dat je zo hebt genoten Yves! Betekend dit dat we je snel weer mogen ontvangen? ;-) Wij hopen in ieder geval van wel!

• 7Stefan van Helvoort12-12-2022

Voor herhaling vatbaar

Gezellige sfeer en mooi park

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 20-12-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Stefan. Goed om te horen dat je zo genoten hebt dat je vaker wilt komen! Daar doen we het voor :-)

Heb je nog verbeterpunten voor ons? Zo kunnen wij blijven leren, om onze service nog beter aan te laten sluiten op de wens van onze gasten.

Graag tot de volgende keer bij Roompot!

Groetjes, Marit

• 8Anja21-11-2022

Weekend aan het water, Volendam aan je voeten,top.

Ruim appartement, rustig doch op loopafstand een gezellig restaurant. Zelfs op maandagochtend open. De huisjes zijn wel gehorig. Je hoort het geschuif van de meubels van de buren. De sfeer in het appartement is top. Jammer dat een kapotte stoel niet was vervangen. Wij haddden zijaanzicht op het water,zonnetje op het water, top, je waant je echt in een andere wereld voor even.

• 8Onderkomen

Eigenaar, 23-11-2022

Bedankt voor jouw review Anja! Fijn dat je het hebt genoten! Jouw verbeterpuntjes hebben wij inmiddels doorgegeven :-)

Hopelijk mogen we je nog eens begroeten!

• 8John Peelen15-11-2022

Mooi park, rustig gelegen, mooi uitzicht op haven.

Mooi uitzicht op de haven, rustig gelegen, medewerk(st)ers allemaal even vriendelijk

• 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 17-11-2022

Bedankt voor je review! Wat een mooie complimenten heb je ons gegeven. We willen dat al onze gasten met een glimlach vertrekken, en als je dit leest, zijn we daarin geslaagd!

Zien we je binnenkort weer? Tot de volgende keer!

Groetjes, Therza

Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam info