Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

8,1

Score uit 1928 reviews

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Marinapark Volendam voor je op een rij gezet:

1892 reviews over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

N
20-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Tegenvaller voor ons!!! want de vakantie sfeer in het hotel was ver te zoeken en toch wel bepalend voor de algemene eerste indruk. Kamer was prima maar geen fijne bedden. Het bijgeboekte ontbijt was basic maar in een wel erg ongezellige ruimte. Ook de ambiance op het park viel tegen. We hadden mooi nazomer weer maar geen terrasje op het park was geopend. Horeca dinsdags gesloten en rest van de week beperkt. Erg jammer. Ook bij het strandje iets verderop niet een echt gezellig plekje om even te zitten. Voor het eten en het vakantiegevoel het dorp dus maar ingelopen (prima lopend te doen) Heel veel leuke terrasjes dus hier was de keuze reuze verder veel souveniershops. Leuke sfeer maar je hebt geen dag nodig om Volendam/Marken te ontdekken. Tot slot laatste dag na het ontbijt was om 10.00 precies de keycard gewoon al geblokkerd. Koffers moesten nog van onze kamer gepakt. Park oogt leuk met de haven maar daar houdt het dan ook wel mee op

Perfect

Petra
15-9-2018
  • Onderkomen8

Sterke verbeteringen in het meubilair

Geen electrische fiets huren bij Marinapark

Ingrid Vandyck
14-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Een electrische fiets huren bij Marinapark is GEEN aanrader.We hebben 2 fietsen gehuurd voor 24u. 25€/stuk. Een fiets was helemaal ok en fietste naar wens.Maar de tweede fiets viel na een goeie 25km constant uit en ging in de rem.De batterij was nochtans volledig opgeladen toen we hem gingen afhalen, dus daar lag t niet aan. We hebben geprobeerd om het probleem zelf te zoeken en op te lossen, maar het lukte niet. Daarom besloten we de laatste 25km terug richting Marinapark te fietsen in de mate van t mogelijke.Bij t inleveren van de fietsen was de verantwoordelijke niet aanwezig en m'n meldde ons dat het voor hun in orde was.Niemand controleerde de fiets of er wel degelijk iets mis mee was!We moesten de dag erna even terug gaan om te kijken of er een compensatie was.Uiteindelijk dus nul compensatie met als uitleg:" jullie hebben de héle dag kunnen fietsen ".Dan huur je n electrische fiets,en dan werkt t niet. Voor ons dus Nooit meer

Roompot Vakanties

Goede prijs kwaliteit verhouding en ligging

Robert Thijssen
11-9-2018

Mooie schone kamer

Ontbijt ruimte was naast fietsenstalling dus minder gezellig maar wel goed aanbod

Heerlijk

Cor van den Berg
3-9-2018
  • Onderkomen6

Het was een leuke week, mooi weer allerlei nationaliteiten waren er op het terrein.

Echt het vakantiegevoel

Geweldig!

M.Schings en K.Smeets en C.Geerts
3-9-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben een heel leuk weekend gehad.Een gezellig 6 persoons huisje was goed gepoetst.De privacy is inderdaad ver te zoeken.Maar de ligging maakt dat weer goed. Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant , de bediening was heel vriendelijk.Na een melding van onze kant werd er meteen een terras stoel bezorgd.Wij komen zeker nog eens terug!!

Super naar ons zin gehad!

Anja Bakker
15-8-2018
  • Onderkomen8

De kamers zijn ruim en netjes ,uitstekende ligging vriendelijke personeel.

Een zeer aangenaam verblijf gehad, komen graag nog een Terug.

• Onderkomen5

als je bij het park aankomt ziet het er heel mooi uit. helaas zijn de huisjes van binnen toe aan een renovatie. ook jammer dat je geen privacy hebt in je tuin.

het personeel is overal wel heel vriendelijk en behulpzaam

Geweldig

Fam. Schuurs
13-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

prima ligging mooi huis en netjes onderhouden. aardig personeel en leuke terrasjes. ook een boot huren bij Schroder watersport is een aanrader. en uit eten gaan bij SmitBokkum is voor de vis liefhebber ook een aanrader met hun eigen rokerij. en de plaats volendam met de dijk en al hun winkeltjes en terrassen is een leuke dag uit.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Bedankt voor je review!

Wat fijn om te horen dat je het zo geweldig vond!

We hopen je graag weer te mogen ontvangen op Marinapark Volendam of op één van onze andere parken!

Groetjes,

Vera

Bijzonder mooi

F.M.Hulleman
13-8-2018
  • Onderkomen8

Een bijzonder mooie ervaring. Bijzonder prettig en behulpzaam personeel. Natuurlijk dichtbij een mooie plaats. We hadden een goed uitzicht op de haven. Alles bij elkaar een heerlijke vakantie.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.