Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

Score uit 2092 reviews

• 7.3Activiteiten
  • 8.1Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Marinapark Volendam voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Roompot Marinapark Volendam heeft klassieke huisjes die helemaal passen in het beeld van Volendam. Er hoort een privéstrand bij het park, maar in koudere periodes kun je ook naar het binnenzwembad. Cultuurliefhebbers die Nederland willen ontdekken zitten hier goed, want je zit vlak naast het centrum van Volendam en dicht bij Amsterdam.

2092 reviews over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

• 9Anja stappenbeld08-01-2020

Fantastisch.. Super genoten.. Dikke 10

We hebben genoten.. Mooie ruime accommodatie en super schoon.. Ligging is prima we hebben alles lopen gedaan en de bus stopt voor de deur Echte aanrader

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    8felix31-12-2019

aangenaam

Leuk uitzicht over de jachthaven vanuit ons huisje en ook makkelijk was dat het park maar op ongeveer een halfuurtje rijden van amsterdam lag.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Roos Raes27-12-2019

Heel goed

De ligging is prima op loopafstand Eetgelegenheden prima .

• 10Activiteiten

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2019

Hartelijk bedankt voor je review en mooie cijfer Roos.

Heb je nog tips met leuke trendy restaurantjes voor toekomstige gasten?

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes Manou

Gereisd met partner in december 2019

• 9Ilse09-12-2019

TOP weekend gehad!

Leuk park, we hadden een huisje was net was gerenoveerd. Alles zag er top uit! Ligging van het park tov Volendam is ook heerlijk. We konden alles te voet doen! Tapas gegeten in de horeca van het park, gezellige entourage, goed gegeten en supervriendelijk personeel. Zelfs rondvliegend glas werd met een gekheidje opgeruimd, we waren net een beetje te enthousiast aan het vertellen ;-)

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-12-2019

Wat een mooie beoordeling, Ilse!

We hopen dat de tapas gesmaakt heeft :-) Zien we je nog een keer terug op Marinapark Volendam.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Soraya Vermeulen02-12-2019

Genoten!

Tijdens de online boeking was het eerste contact al zeer prettig, goed geholpen via de online chat functie! Eenmaal aangekomen op het park erg vriendelijk ontvangen bij de receptie. Er werd uitgelegd hoe en wat, zelfs de route naar het huisje werd voor ons uitgetekend. Huisje was super schoon, geweldig uitzicht op de haven en leuk ingericht. Wij zijn fan! En komen zeker vaker terug!

• 10Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-12-2019

Wat een mooie beoordeling, Soraya!

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn geholpen tijdens het maken van de boeking en op Marinapark Volendam!

Wanneer komen jullie terug naar ons park? :-)

Gereisd met partner in december 2019

• 8BCA van Loenhout25-11-2019

Een absolute aanrader!

Een makkelijk bereikbare locatie, waar je door zeer vriendelijk personeel word ontvangen. De accomodatie was prima in orde én zoals op de foto's, dus geen verrassingen. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-12-2019

Wat leuk dat jullie Marinapark Volendam zouden aanraden en dat jullie ervoor gekozen hebben om naar ons park toe te komen!

Jullie zijn van harte welkom in Volendam!

• 8Jan V liempt24-11-2019

Fantadtisch

Mooie lokatie perfect onderhouden en schoon.

• 1Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-12-2019

Bedankt voor het mooie compliment, Jan!

Wist je dat we inmiddels druk bezig zijn met het restylen van de accommodaties? Ze worden voorzien van nieuw meubilair, een likje verf en wat accessoires zodat het weer helemaal aan de nieuwste woontrends voldoet!

Graag tot ziens op Marinapark Volendam!

Groetjes van Mandy

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Sjef Luckers24-11-2019

Helemaal tevreden

Een schitterend weekend in het Marinahotel Volendam geweest Helemaal naar onze zin Vriendelijk personeel die snel voor je klaarstaan en text en uitleg geven Heerlijk ontbijt en alles aanwezig wat je graag zou willen Wat er eventueel niet bij staat kun je gewoon vragen en het word geregeld . Volendam is de vakantie plaats bij uitstek met heel veel souveniers winkels en veel restaurants Wij hadden een afspraak inMarken op zaterdag en hebben twee nachten in het gezellig hotel Marinaparkhotel overnacht Een aanrader voor iedereen 👍🥰

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-12-2019

Wat een mooie beoordeling, Sjef! Wij zijn erg blij dat het jullie zo goed bevallen is bij ons!

Vanuit de accommodatie loop zo de beroemde “dijk” op waar het met de vele terrasjes, souvenirwinkels en een bonte mengeling toeristen altijd een gezellige boel is. Vergeet daar ook zeker niet een foto in klederdracht te laten maken zodat je een leuk aandenken hebt!

Graag tot een volgende keer!

• 7Familia20-11-2019

Het was niet anders

Enige was dat douchen was niet zo prettig,water was lauw en niet warm. *geen stopcontact in de badkamer *achter de tv was heel vies en stoffig

• 6Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-12-2019

Bedankt voor de opmerking. Goed dat je aangeeft waar er ruimte voor verbetering is, zodat wij dit kunnen verbeteren.

Wij hopen dat je verder een leuke tijd hebt gehad in Volendam!

• 9Gerard Schouwink18-11-2019

Erg, erg tevreden !!

7 persoonshuisje met 3 slaapkamers, 3 toiletten en 2 douche gelegenheden. Helemaal perfect qua ligging en omgeving. Zelfs het weer wekte mee. Volendam, gewoon erg gezellig en kroegjes en terrasjes genoeg.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-12-2019

Wat een mooie review, Gerard. Wij zijn blij te lezen dat je tevreden bent over het verblijf op Marinapark Volendam.

De 'dijk' is een ware attractie wat je echt gezien moet hebben als je in Volendam bent :-)

Tot de volgende keer!

Gereisd met vrienden in november 2019

119 tips over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

• jack, 07-01-2014

Bezoek Volendam, ga met je gezin op de foto in klederdracht.

• Barry, 10-05-2014

Uniek Volendam was erg leuk. Sprookjeswonderland en de Holle bolle boom op een kilometer of 50. Purmerbos met speelbos op 10 kilometer. Amsterdam met de snelbus duurt klein half uurtje(retourtje 10 euro). Halte voor het marinapark. Zon komt op aan de jachthavenkant en gaat onder aan de strandkant. Ons huisje(345) had dus nagenoeg geen zon in de tuin. Kijk op de plattegrond ook even naar de doorgangen. Kans bestaat dat er de hele dag mensen in de tuin staan/lopen. Supermarkt in het dorp.

• D. en V. en Y., 11-05-2014

Met de auto reden we in ca. 20 min. naar P+R Zeeburg. Daar kon je de auto voor 1€ per dag 24 uur laten staan en voor 4 pers. 6,80€ voor een retourtje tram. Op de einddag reden we naar het Zuiderzeemuseum en over de houtribdijk weer terug. Restaurant Pieterman is zeer aan te bevelen, voor 24,95€ kun je onbeperkt allemaal gerechtjes proeven, en allemaal heerlijk! Alleen opletten dat je de tijd hebt om dit te doen, met kinderen wordt het wel een hele lange zit.

26 vragen over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

• Gera de Jongh van hees, 04-08-2017

Klacht

Vandaag terug gekomen van een heerlijke week op de Roompot in volendam Maar ook jammer genoeg een paar klachten waar ik graag antwoordt op wil

• Janine, 20-06-2017

Op pad met ouderen

Hallo, Mijn vader wil ontzettend graag nog is naar dit park...welk type huisje is begane grond. Mijn ouders zijn rond de 80, en mijn moeder kan geen trappen lopen. Het hoeft geen aangepast huisje of id te zijn. Als we maar niet op een verdieping terecht komen.

Suzan, 22-08-2017

320 a als u op plattegrond kijkt in die rij zijn die beneden

familieameln, 18-07-2017

Huis 310a Begane grond en aangepast voor mindervaliden. Dus dan zeker ook voor ouderen ideaal!! Je betaalt wel iets eroverheen voor een voorkeursnummer.

Janine, 07-10-2017

Hartelijk dank, inmiddels hebben we geboekt!

• Baard, 16-06-2017

Huisje 246

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of huisje 246 wel of niet gerenoveerd is? Volgens de plattegrond wel. Volgen's de boeking niet..

Wat kost het om met de bus naar Amsterdam te gaan? En hoe koop je hier kaartjes voor? Waar stap je op en uit in Amsterdam?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer