Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

Score uit 1968 reviews

• Onderkomen7,7
  • Activiteiten7,3

Omschrijving
Roompot Marinapark Volendam heeft klassieke huisjes die helemaal passen in het beeld van Volendam. Er hoort een privéstrand bij het park, maar in koudere periodes kun je ook naar het binnenzwembad. Cultuurliefhebbers die Nederland willen ontdekken zitten hier goed, want je zit vlak naast het centrum van Volendam en dicht bij Amsterdam.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Marinapark Volendam voor je op een rij gezet:

1932 reviews over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in het Nederlands

Leuk.

Van Zweden,
14-1-2019
  • Onderkomen8

Leuk, mooi en netjes en goede ligging en bereikbaarheid.

Dus wat let je genieten maar

E Nutma,
9-1-2019
  • Onderkomen8

Dat het een geweldig park is mooie omgeving heel klantvriendelijk dus een goede gelegenheid om hier eens naar toe te gaan.

Heerlijk rustig verblijf tijdens de feestdagen

Claudia en henk-Jan,
27-12-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Mooie opgeknapte huizen, klein zwembad, op loopafstand centrum Volendam, leuk animatieprogramma met Koos Konijn voor kleine kinderen, dichtbij haven, relatief kleine speeltuintjes, supermarkt aanwezig, jammer dat je van alles moet huren zoals een babybed/box/traphek, we misten een oven. Huisje voor 6 personen is een beetje krap voor 6 volwassenen. Ideaal voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Zonsverduistering ontbreekt, dus ik denk dat het zomers erg warm en vroeg licht in het huisje is. Wij komen zeker nog een keer terug

Hotels.nl

Stoffige, slecht schoongemaakte en simpele huisjes

Fam. Heagen,
23-12-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

We zijn afgelopen weekend met ons gezin in marinapark Volendam geweest. Wat direct opvalt als je uitstapt is de enorme herrie van de wind die langs de masten van de schepen waait, die in een droogdok staan direct naast de huisjes. Een eerste blik op de huisjes toont afgebladerde verf aan de buitenkant en trappen die nodig opgeknapt moeten worden. Binnen in de huisjes heb je eerder het gevoel in een opvang te zitten dan lekker op vakantie te zijn. De huisjes zijn simpel en goedkoop en slecht schoongemaakt. Op veel plekken zie je slierten stof hangen. In de slaapkamers boven hangen er geen gordijnen in de hoge ramen maar door alle stofslierten wordt er toch nog wat licht buiten gehouden. De badkamer bevat een vies douchegordijn en een goedkope douchekop. Wat ons nog het meest heeft gestoord was dat je alles kan horen en de woningen dus bijzonder slecht zijn geïsoleerd. Kortom, een lekker weekend thuis is leuker dan naar dit park!

Fantasties

H Smit,
20-12-2018
  • Onderkomen9

Dat het uitzicht op de haven em volendam de moeite waard is om heen te gaan

Geweldig

Rolf Rombouts,
15-12-2018
  • Onderkomen10

Mooi park gelegen aan het markermeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook mooi om er in de winter te zijn. Gezellige restaurantjes.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Anoniem,
9-12-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooi park met voldoende faciliteiten voor jong en oud. Mooi groot appartement, je hebt er alles wat je nodig hebt.

Geweldig weekend gehad. Ik ga in mei weer.

Anton De Jong,
3-12-2018
  • Onderkomen9

Gezellig park op loop afstand van het leuke centrum, pak de boot voor een tocht naar Marken en vergeet geen vis te eten nadat je op de foto bent geweest in de traditionele kleding van Volendam.

Top verblijf.

Martin,
30-11-2018
  • Onderkomen8

goed verblijf in een mooi park. OV goed geregeld vanaf het park.

Locatie top, service van Roompot een flop!

Yara Cuppers,
28-11-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Locatie is top! Volendam is top!

- Accommodatie was niet schoon bij aankomst, onder bank en bedden viezigheid en spullen van voorgaande bezoekers (speelgoed, neusspray).

- Dat je een traphekje moet huren, dat gaat om de veiligheid van kinderen, belachelijk. Daarnaast vielen de tuindeuren telkens open, en het tuintje eindigt in de vijver.

Tijdens ons verblijf deed zich het volgende voor:

* De aardlekschakelaar sprong eruit, bij terug omzetten begon een kastje (gasalarm) een alarm te geven. Servicelijn gebeld (op het park is niemand aanwezig of bereikbaar). Beveiliger is lang gestuurd (meer opties waren er niet) maar wist niets van de meterkast...

* Muizen liepen af en toe van de tv naar de keuken

* Laatste ochtend geen warm water of verwarming door error thermostaat

Uiteindelijk zij de receptioniste bij uitcheck hierover, op geïrriteerder toon: En wat verwacht u nu van mij?! Excuus of wat empathie was meer op zijn plek geweest!

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.