Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

8.1Fantastisch

• 7.4Activiteiten
  • 8.3Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Marinapark Volendam voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Roompot Marinapark Volendam heeft klassieke huisjes die helemaal passen in het beeld van Volendam. Er hoort een privéstrand bij het park, maar in koudere periodes kun je ook naar het binnenzwembad. Cultuurliefhebbers die Nederland willen ontdekken zitten hier goed, want je zit vlak naast het centrum van Volendam en dicht bij Amsterdam.

2139 reviews over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

• 7Karin16-11-2020

fijn rustig weekeind gehad, veilig en gezellig

Mooi park, ziet er goed uit, onderhoud is goed, aanleg mooi, em omgeving is genoeg te zien. Wandelen, met de auto, fietsen, alles kan. Zwembad en aktiviteiten waren gesloten ivm Corona.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in november 2020

• 8Lena26-10-2020

Fijne plek

Mooi huisje, mooi ingericht, comfortabel, schoon en ruim. Fijne locatie ook, zowel het park zelf als de omgeving. Voldoende faciliteiten en heel vriendelijk personeel. We komen graag nog eens terug voor een langer verblijf.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 05-11-2020

Hartelijk dank voor je geweldige review, Marlies! Wat ontzettend fijn dat je verblijf op Roompot zo goed is bevallen! Zo te lezen heb je inderdaad een heerlijke vakantie gehad :-) Wij zijn ook erg blij om te lezen dat je het personeel als vriendelijk hebt ervaren. Service en gastvrijheid zijn voor ons namelijk uitermate belangrijk.

We hopen je snel weer terug te zien op ons park!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 8J.de Steur23-10-2020

Mooi verblijf

Mooie, ruime comfort woning met uitzicht op de haven. Helaas minder aandacht voor sfeer in de woning, zoals wat aan de muur of een gordijn bij de voordeur voor de nodige privacy. Ook was het niet heel goed schoongemaakt. Maar was snel zelf verholpen, stofzuiger en poetsdoekje en het was in orde. De rest was goed geregeld op dit park, we hebben genoten!

• 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 05-11-2020

Bedankt voor je bericht! Super leuk om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblij fop Marinapark Volendam! Zo te zien zijn jullie er op uit geweest en gezellig naar Bergen aan Zee geweest! Wij hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op één van onze parken!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 8Anoniem16-10-2020

Komen graag nog een keer

Volendam is een leuk plaatsje maar Alkmaar kan je fijn winkelen en bergen aan zee is maar een half uurtje rijden

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 8Yvonne Brouwer11-10-2020

Aan te raden

Fijn verblijf gehad. Er hangt een gezellige en ontspannen sfeer op het park. Het ligt ook heel dicht bij het centrum van Volendam. Leuke fietstocht gedaan naar onder andere kaasboerderij Simonehoeve en daarna lekker gegeten bij Van der Valk.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-10-2020

Bedankt voor je review, Yvonne!

Wat leuk om te lezen dat je zo heerlijk hebt genoten van ons park en van de omgeving. En wat heb je ons een mooi cijfer gegeven, daar worden wij blij van. Waar heb je het meest van genoten?

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen op één van onze parken!

Gereisd met partner in oktober 2020

• 8ina03-10-2020

geweldig

heel mooi schoon huisje met prachtig uitzicht een plek waar je lekker kan ontspannen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-10-2020

Bedankt voor je positieve review, Ina!

Hartstikke leuk om te lezen dat je zo'n fijn verblijf hebt gehad op Marinapark Volendam. Het is inderdaad een heerlijk park, zo aan de haven. Je kan op dit park even helemaal tot rust komen!

Hopelijk zien we je snel weer terug op één van onze parken!

• 10Marielle25-09-2020

Helemaal top

Mooi park,ligging is prachtig,alles is goed te doen op loop afstand en met de fiets.de huisjes zijn ruim.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-10-2020

Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling, Marielle!

Wat fijn om te lezen dat je verblijf naar wens is geweest. Een 10, dat is nog eens een compliment. Hier kunnen wij niks meer aan toevoegen :-) Wat heb je allemaal gedaan tijdens je verblijf?

Graag tot ziens op één van onze parken.

• 9Andre Stoutjesdijk21-09-2020

Geweldig naar ons zin gehad op dit mooie park.

We hadden een boven woning geboekt met uitzicht op de jachthaven. Je moet dan wel met een trap naar de woning, maar dan heb je ook een prachtige en ruime woning met een ruime kamer en open keuken, en op de bovenverdieping 2 mooie slaapkamers en een toilet en een aparte doucheruimte. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, vandaar dat we deze niet kunnen beoordelen, en we zijn hier geweest zonder kinderen.

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-10-2020

Bedankt voor je positieve beoordeling, Andre!

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op Marinapark Volendam! En een 9, daar worden wij blij van. Wat heb je allemaal gedaan tijdens je verblijf?

We zien je graag snel weer terug op één van onze parken!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Richard18-09-2020

Super!

Parkeergelegenheid, locatie, prijs, grote hotelkamer en de naamsbekendheid heeft mij tot deze keuze gemaakt

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-10-2020

Bedankt voor je review, Richard!

Wat leuk om te lezen dat je zo heerlijk hebt genoten van ons park en van de omgeving. Heb je nog leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving?

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen op één van onze parken!

Alleen gereisd in september 2020

• 7Monique07-09-2020

Prachtig gelegen park met zeer vriendelijke medewe

Huisje was slecht gecontroleerd want de koelkastdeur was helemaal kapot en de rookmelder in de gang hing aan draadjes uit het plafond. Bij het zitje aan de achterkant is een volledig gebrek aan privacy. Je kunt bij de hele rij huisjes kijken wat er op tafel staat. Waarom niet een afscheiding gemaakt met struiken of schuttingen zodat je enigszins rustig kunt zitten

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Bedankt voor je review.

Wat jammer dat je verblijf niet geheel aan je verwachtingen heeft voldaan. Desondanks hopen wij dat je alsnog hebt kunnen genieten van een welverdiende vakantie. De accommodatie dient ten alle tijde goed en schoon te zijn bij aankomst en wij vinden het dan ook vervelend om te lezen dat dit bij jou niet het geval was. Heb je dit ook bij de receptie gemeld, zodat zij dit direct konden oplossen? Wij zijn in ieder geval blij om te lezen dat je het personeel als vriendelijk hebt ervaren. Service en gastvrijheid zijn bij ons namelijk erg belangrijk. Wij gaan in elk geval je bevindingen doorgeven aan het parkmanagement, om hier de nodige aandacht aan te besteden.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam info

• BBQToegestaan