Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam

Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam
8,1

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Marinapark Volendam voor je op een rij gezet:

1857 reviews over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in het Nederlands

• Onderkomen8

Prachtig gelegen park met ruime parking. Mooie ruime schone hotelkamers. Jammer geen fietsenstalling en ook geen gelegenheid om je elektrische fiets op te laden als.je in het hotel verblijft.

Het ontbijt is vrij eenvoudig en vrij prijzig

Henny de Bruijne, 18-5-2018
  • Onderkomen9

Dat het een heel gezellig mooi en schoon park ik heb geen dingen die niet goed zijn

nette en schone kamers, super ligging

Jolanda, 16-5-2018
  • Onderkomen8

Het enige minpuntje vonden we de afwezigheid van een airco of de mogelijkheid om iets open te zetten, zonder dat er iemand binnen kan komen. Op onze kamer hadden we alleen een schuifpui. Nu was het nog niet zo heel heet, maar 's nachts was het echt te warm. De zon staat ook vol op de kamers en de gordijnen zijn niet verduisterend

Schandalig dat je zoiets durft te verhuren

Marc, 15-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Ik zou iedereen willen waarschuwen om nooit naar dit park te gaan.

Het huisje was bij aankomst erg vies. Er lag zelfs nog plas en poep van de vorige bewoners in de WC. De matrassen zaten onder de haren. Rondom het huisje lag heel veel zwerfafval en peuken. Mijn zoon werd hiervan echt doodziek van de slechte hygiene. Het comfort/staat van huisjes is schandalig te noemen. Wij hadden een zes persoonshuisje met 4 personen maar op de banken (zeg maar twee pallets aan elkaar geschroefd) kon maar 1 persoon op zitten. De bedden waren versleten en lagen voor geen meter. Alles was ernstig beschadigd en zag er niet meer uit. Erg gedateerd. Ook de faciliteiten op het park zijn erbarmelijk. Wij wilden eten op het park, het restaurant, bar en zelfs de snackbar waren dicht. Het zwembad is kleiner dan mijn badkuip. Het enige positieve zijn de lieve meiden achter de balie. maar helaas konden zij mij ook niet helpen.

Waardeloos!

Familie van Leeuwarden, 13-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Vandaag aangekomen in bungalow 228 v06 comfort op roompotpark Marina Volendam .

De comfort bungalow 250 euro duurder dan een normale bungalow. Foto's op de site beloofde veel goeds. In werkelijkheid weinig comfort, ontzettende kleine bungalow, koelkast in de huiskamer naast de tafel omdat inbouw kapot is (al 3 weken!). Tuin vol onkruid, 1 meter tussen ons terras en het terras van de buren, totaal geen afscheiding en dus geen privacy. Kapotte parasol, karton voor bovenraam geplakt. Alles direct bij receptie gemeld maar het enige wat ze kunnen doen is een bon van €50 voor een etentje in restaurant op het park.

Ze geven aan dat de foto’s op de site van een v07 comfort bungalow zijn? Erg misleidend vinden we.

Tuurlijk kunnen foto’s afwijken, maar dit is gewoon een compleet andere bungalow?!

Voorstel €50 bon?

Wij gaan hier niet mee akkoord. Volgende week wederom een mail naar kwaliteit van Roompot. We verwachten een redelijke vergoeding.

• Onderkomen8

Leuk park en lekker dichtbij voor andere activiteiten

Goed maar kan beter

Willie Dorrestijn, 1-5-2018
  • Onderkomen7

Bij aankomst op Marinapark Volendam was de eerste indruk geweldig. Mooie ligging, mooie omgeving en een schitterende uitzicht over de haven. Het huisje lekker groot en genoeg ruimte voor vier personen. Echter merkte we al snel dat het niet echt schoon was, vieze schotels en glazen in de kast, vies gastel, spinnenwebben achter de bank, vlekken op de muren en haren in de wasbak van de badkamer en grote spinnenwebben in de slaapkamers. Deze punten zijn naar onze mening een kleine moeite tijdens de schoonmaak en punten die je vanzelf sprekend mee neemt als je schoonmaakt in huis. Het was voor ons alsof het even snel in vijf minuten gedaan was wat niet zo zou moeten zijn. Dit was voor ons even een kleine tegenvaller. Ondanks dit hebben we genoten van ons verblijf binnen Marinapark Volendam en hebben we genoten van de omgeving, de mensen en de gezelligheid.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je review Willie!

Jammer om te lezen dat de accommodatie bij aankomst niet schoon was.

Hebben jullie dit toen ook gemeld bij de receptie, zodat zij jullie verblijf konden veraangenamen?

Goed om te zien dat jullie ondanks dit begin een leuke tijd in Volendam hebben gehad!

Groetjes van Cynthia

"Geweldig, wij hebben heerlijk genoten"

J.M. Truijen, 1-5-2018
  • Onderkomen9

Het Marinapark in Volendam heeft een mooie ligging omgeven door water en veel groen. De huisjes zijn heel mooi en goed onderhouden zowel van buiten, maar ook zeker van binnen zien ze er heel proper en netjes uit. Wij hadden 2 huisjes, 1 was helemaal super, het andere ook, alleen de banken zaten niet zo lekker. Dit is ons enigste minpuntje. De bedden waren prima. Wij hebben er een fijn verblijf gehad en komen hier zeker nog eens terug. Wij kunnen dit iedereen aan bevelen!!!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je review!

Wat leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten in Volendam!

Wij gaan dit doorgeven aan de parkleiding van Marinapark Volendam, dat zullen ze vast leuk vinden :)

We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

super

van moorhem lieve, 21-4-2018
  • Onderkomen8

het feestontbijt was iets minder en weinig afwisseling.

de rest was topvakantie ligging was super

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-5-2018

Bedankt voor het delen van je review!

Leuk om te lezen dat jullie een top vakantie hebben gehad!

We zullen je tips wat betreft het ontbijt doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbetering onderzocht kan worden!

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

het plaatje klopte

Fam Symoens-Van Puyenbroeck, 15-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Leuk en verzorgd park op een leuke ligging.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-4-2018

Bedankt voor jullie review. Klinkt als een fijn verbljf! Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes Kathinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8.13 uit 10 op basis van 1893 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: