Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam **

8,2

Weer vandaag5°-4°

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Marinapark Volendam voor je op een rij gezet:

1828 reviews over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in het Nederlands

Het is hier fantaschies

Thijssen, 10-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Alles was naar wens en ook de omgeving plus een heel fijn huisje samen met de hond
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Bedankt voor je review, Thijssen :)

Wat leuk om te lezen dat je vakantie fantastisch was! Daar zijn wij erg blij mee :-)

We hopen je nog eens te mogen begroeten op Marinapark Volendam, of één van onze andere Roompot parken!

Cynthia

zeker gaan we er nog een keer naar toe

a,melisse, 9-2-2018
  • Onderkomen10

super week gehad,mooi schoon huis mooi uitzicht

jammer dat grote tv wat laat kwam

Bedankt voor je review!

Leuk om te lezen dat je een super week hebt gehad op Marinapark Volendam :)

We hopen je nog eens te mogen begroeten op Marinapark of één van onze andere Roompot parken!

Cynthia

nooit meer door muis in huis en slechte service

anoniem, 29-1-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Als er niets aan de hand is, zal het best een prima park zijn (huisjes wel stoffig en bedden veel te slap en zacht). maar toen wij melden dat er muis was werd er erg moeilijk gedaan. de muis liep heel rustig door de hele keuken en woonkamer en was dus duidelijk gewend hier te vertoeven. Ze hebben een aluminiumprop geplaatst waar de muis vandaan kwam en vallen geplaatst. Er werd niets anders geboden en we konden geen korting krijgen.Ook vertelde de medewerker dat ze vaker last hadden van muizen in huis omdat de huizen verzakken. De muis keerde terug en kon het huis niet meer uit en bleef rondlopen in de keuken/achter de kast, waarna wij de optie kregen om de muis zelf te vangen (beetje raar want het is hun probleem, niet de onze) of een ander huisje, dat laatste hebben we natuurlijk gekozen. vervolgens moesten we wel beide huisjes schoonmaken en werd er pas na heel lang aandringen service geboden om het ene huisje de beneden verdieping door hen schoon te laten maken en het andere huisje hoefde we alleen de bedden af te halen, afwas te doen en prullenbakken te legen want daar waren we toch nauwelijks (dat was hun redenering, ik vraag me dus af of de volgende mensen die in dat huisje verblijven wel een schoon huisje krijgen). Verder hebben we slecht geslapen door het gedoe over de muis. Kortom, wij draaiden deels op voor hun probleem. Doordat zij muizen in de huizen hebben moesten wij verkassen, extra schoonmaken en lang discussieren hierover, want allemaal ongemak en extra werk opleverde, terwijl je toch een weekendje weg gaat voor de rust en om juist geen gedoe en zorgen te hebben! We begrijpen uiteraard dat ze niet gelijk een muis kunnen wegtoveren, maar het leek wel een structureel probleem en doordat ze zo moeilijk deden hebben ze naar mijn mening niet voor een voldoende passende oplossing gezorgd, ook geen excuses of medeleven oid gehad. Dit hebben we ook aangegeven, maar hier werd gewoon helemaal niet op in gegaan, niet door de receptioniste of de manager. We waren tevreden geweest als excuses was gemaakt en er zonder gezeur een ander huisje was geregeld en er gelijk aangeboden was om het oude huisje schoon te maken.

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te lezen dat je wat ongemakken hebt gehad tijdens je verblijf op Marinapark Volendam. Je vakantie is niet helemaal gelopen zoals verwacht, en wij bieden dan ook onze excuses daar voor aan. Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een prettig verblijf te bezorgen.

We hebben je bevindingen over de muis, en de manier waarop er gehandeld is doorgegeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan kan worden besteed.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken.

fantastich

annie zeldenthuis, 29-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

de service ik heb een beetje pech gehad de eerste dag gevallen en moest naar een doctor hebben ze goed geregeld ook de wond netjes verbonden en de volgende dag ge informeerd hoe het ging
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-2-2018

Oei, dat is een vervelend begin van de vakantie Annie. Hoe is het nu met je?

We hopen dat je nog een keer terug komt naar Marinapark Volendam en dat je dan optimaal kunt genieten. Dat is tenslotte ook het doel van een vakantie! :-)

Heel veel beterschap toegewenst!

Groetjes van Mandy

S-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d👍

Agnes, 28-1-2018
  • Onderkomen10

We hadden zicht op de marina en het water. Een luxueus huisje met alle comfort. De vaatwasser was een grote meerwaarde. Meubilair is nieuw en goed onderhouden. Het is op 15 km van Amsterdam. Het is zalig na een dagtrip Amsterdam terug in de rust en de natuur te komen van Roompot. Mooie wandelpaden rond de jachthaven waar ge watervogels kunt zien.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Bedankt voor je review Agnes.

We hadden het zelf niet mooier kunnen omschrijven -;)

Graag tot de volgende keer op Marinapark Volendam of op één van onze andere parken!

Groetjes Kathinka

Mooi aangelegd en goed bereikbaar.

Ton, 27-1-2018
  • Onderkomen9

Erg mooi huisjes en het centrum van Volendam is goed te voet te bereiken. Leuke stadjes in de omgeving.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over jullie verblijf.

Hjet park heft een mooie ligging en het voordeel is inderdaad dat je zo te voet Volendam in kunt. Hier is genoeg te zien en te doen en daarnaast kun je ook zo de bus naar Amsterdam nemen.

Graag tot ziens op Marinapark Volendam of op één van onze andere parken!

Zéér tevreden

Derbaix - Schilde, 27-1-2018
  • Onderkomen10

mooie gelijkvloerse accomodatie pal aan de jachthaven gelegen. Ruime kamers, stevige meubels en goede bedden. Technische dienst heeft onmiddellijk (na 3 min. was hij er al) een probleempje opgelost. Wij zijn zeer tevreden over Marinapark. Goede en gemakkelijke busverbinding met Amsterdam Centraal Station. Volemdam centrum in loopafstand!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Bedankt voor deze mooie review!

Fijn dat jullie zo genoten hebben van alles en we voegen hier niets meer aan toe -:)

We zien jullie graag nog een keer terug op Marinapark Volendam of op één van onze andere parken!

Boertien, 21-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een mooi park. Mooie accommodatie.

Zwembad erg klein. In de zomer kun je naar het strand.

Veel te bekijken voor toerisme en uitstapjes genoeg.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie accommodatie en het park.

Je feedback over het zwembad geven we door.

De ligging aan het IJsselmeer en de mooie jachthaven maken weer een hoop goed -:)

Leuk dat jullie ook uitstapjes hebben gemaakt en de omgeving bekeken hebben.

Er is inderdaad genoeg te zien en te doen in de buurt.

We begroeten jullie graag nog een keer op Marinapark Volendam of op één van onze andere parken!

Geweldig

Eva, 20-1-2018
  • Onderkomen9

Het verblijf was geweldig. Ontzettend vriendelijke personeel en goede service. Park ligt op een mooie locatie
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Bedankt voor je leuke review Eva!

We gaan de complimenten zeker doorgeven, want daar doen we het tenslotte voor -:)

Fijn dat jullie zo van de mooie ligging en van het park genoten hebben.

Graag tot ziens op Marinapark Volendam of op één van onze andere parken!

Genoten

Margo, 20-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie huisjes en veel te doen in omgeving.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Bedankt voor je mooie review. Het park ligt mooi en Volendam blijft leuk en er zijn inderdaad genoeg dingen om te bekijken en om te doen. Daarnaast ligt het ook nog eens heel central. Leuk dat jullie zo genoten hebben en we begroeten jullie graag nog een keer op Marinapark Volendam of op één van onze andere parken!

Groetjes Kathinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Marinapark Volendam scoort een 8.15 uit 10 op basis van 1864 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: