Hotel art hotel Spaander

Hotel art hotel Spaander
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor art hotel Spaander voor je op een rij gezet:

188 reviews over Hotel art hotel Spaander in het Nederlands

Nee voor mij ons niet meer

Leon
30-5-2018

Centrale ligging in hartje Volendam

Ruime parkeergelegenheid

De deluxe kamer is zeer gedateerd en dringend aan vernieuwing toe. De minibar op de kamer leeg!, glazen vies, geen waterkoker, geen thee/koffie op kamer. Ontbijt is simpel. Personeel is niet altijd even vriendelijk en ziet je ook weleens niet staan.

De wc rook naar urine. De kamer wordt niet netjes gepoetst, snel snel. Dikke stofvlokken in de kast. Geen airco aanwezig en zeer warme kamer.

Bedden zijn oke maar schuiven van elkaar af.

Kamer ruikt muf.

Veel parkeergelegenheid.

Je zit meteen in hartje Volendam.

De deluxe kamer is ruim maar wel zeer gedateerd. De dagelijkse schoonmaak wordt slordig gedaan. Geen airco op kamer. Zeer warme kamer die ook niet afkoelt ondanks dat je alle ramen openzet.

Ontbijtbuffet is matig, alles nodige is aanwezig, maar niet leuk aangericht.

Personeel is veel tegen elkaar aan het praten maar ook aan het roddelen over gasten maar weinig bezig met de gast zelf.

Bij het uitchecken geen enkele vraag hoe het verblijf is bevallen. Erg jammer.

De moeite waard.

Henriëtte
16-5-2018

Uitstekende kamer en faciliteiten. Ontbijt niet zeer uitgebreid maar voldoende. Mooie ligging vlakbij de haven.

nooit meer!

Chris en Liz
14-3-2018

Het was het 3e bezoek van ons (fam Flissinger)aan hotel Spaander, we hadden tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.

Mooie kamer, prachtig uitzicht, heerlijk ontbijt, vriendelijke medewerkers.

Maar deze keer waren we erg teleurgesteld( kamer 110)

Uitzicht: een plat dak met allerlei rotzooi er op, oa een oude verschimmelde mat

In de douche lag het handdoekenrekje er af, de houder van de wc borstel hing ook los aan de muur

Veel schimmel onderaan de glaswand, waar de glaswand in een strip valt, grote roestige schroef

Er waren helemaal geen haakjes waar je je kleding aan op kon hangen, heel lastig, vooral in de douche

Plafonieres waren niet schoon, roestplekken

Kozijnen kompleet afgebladderd

Luchtroosters waren dichtgeslibt met vuil

Dode vliegen op de muur

Toen we na een lange dag weer op onze kamer waren en tv wilden kijken, werd onze rust verstoord door de mensen boven ons

Er werd uren geschoven met zware meubelen

Tegenvaller

Monique
10-3-2018

De openbare ruimten, bar enz ogen gezellig. De kamer echter (nr 53) was niet schoon, dikke stofplukken in de slaapkamer. De douche was super klein (griekenland staat er voor bekend maar spaander kan er ook wat mee). Haren in de douche😖. Voor €95 had ik veel beter verwacht.

Zijn hier 1 nacht geweest -gratis wifi Prima-tv's goed -deuren met pasjes prima-alleen onze kids vonden het raar dat nergens sloten op de deuren zaten-wc nie op kamers- en vooral bij het zwembad waren soort schapenhokken maar geen sloten dus .. zoon van 10 zag een vrouw van +- 60 naakt- en bij mn man zat een vrouw die zich zoineens uitkleedde al ligt dit ook ad gasten zelf staan wel 👦/👧op de deuren toch génant -onze kids zijn gelukkig nie preuts en hebben er smakelijk om gelachen toen we id lounge iets na hebben gedronken-Bad zelf was heerlijk-lekker water-de douches vonden we zalig hete douches- kamers ook prima liggen extra kussens-al waren dun en de matras erg hard en kwam met nek en rug pijn smorgens op..het enige als kleine aandachtsp. hebben we stoffige materialen en vlekkerige lakens..Ontbijt was heerlijk-vers-en uitgebreid..continue aangevuld..Super hoor!! mooi museum hotel mensen met rijke geschiedenis zuinig op zijn!!

Teleurgesteld

Rik
4-3-2018

Van buiten leuk, openbare ruimtes zien er leuk uit. Kamer was oud en echt smerig, Douche kon je net bereiken, verstopt achter het toilet. De kinderen wilde zwemmen, na de zwemles zou het vrij zwemmen zijn. Helaas daarna was het zwembad verhuurd voor een les, schijnt elke week te zijn. Kinderen mochten in het hoekje van het zwembad waar ze net 1 slag konden maken, was een zware tegenvaller. Het ontbijt is simpel, en je moet lang wachten voordat ze bijvullen. Hadden echt zin in dit nachtje weg met de kinderen maar was een teleurstelling.

Beneden peil

Peters
25-2-2018

De kamer was erg verouderd en gehorig. de badkamer was nog erger dan erg. Het enige positieve was dat ie schoon was. Nog nooit zo iets meegemaakt!

Diner was eenvoudig maar goed te doen. Ontbijt was goed..

teleurtellend

H.Dormans
15-2-2018

Wij hadden een arrangement met driegangen menu.als je brood bij de soep vroeg moest je bijbetalen. Bij het hoofdgerecht werdt geen friet of aardappelen geserveerd ,als je het wilde hebben moest je bijbetalen.

Leuk Hotel voor 1 of 2 nachten

Annelies
4-2-2018

Leuk oud Hotel. Je stapt het Hotel uit en je zit midden in Volendam. De kamer is ouderwets ingericht waardoor je de sfeer van vroeger proeft, Leuk!! Wel gehorige kamer. Bedden liggen prima, alleen waren de bedden op onze kamer wat aan de korte kant waardoor je een beetje klem ligt. Badkamer is klein. Zwembad is prima. Wij zijn 1 nachtje geweest en dat is prima te doen. Ontbijt uitstekend!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel art hotel Spaander in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel art hotel Spaander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel art hotel Spaander scoort een 7.08 uit 10 op basis van 188 reviews.