Hotel art hotel Spaander

Hotel art hotel Spaander
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor art hotel Spaander voor je op een rij gezet:

200 reviews over Hotel art hotel Spaander in het Nederlands

Nooit meer

Overtveld
11-8-2018

De blonde dames achter de balie zijn niet alleen blond maar gedragen zich ook zo.. kamer zeeer teleur stellend zeker voor de prijs! we hadden een luxe kamer.. maar het was egt een aan fluiting! Zwembad was ook een vieze bende dan bedoel ik schimmel aam plaffon en afgebroken tegels. Denk je dat je alles gehad hebt word je wel depressief van de schilderijen aan de muur... het enige goede was het ontbijt en het uitzicht op het ijsselmeer

Zou graag teruggaan vanwege sfeer/locatie maar....

Fam. Nobelen
10-8-2018

Positief: Het hotel ligt op een superlocatie. De sfeer is goed. Het ontbijt prima. Parkeren kost 7,50 per dag. Personeel is vriendelijk. Beneden in de gangen en zalen ziet het er allemaal heel mooi en apart uit, je waant je in vroegere tijden/Efteling/museum. Maar dan de kamers...althans de onze, smerig, een vreselijk verouderd badkamertje met kapotte voegen, tegels van 50 jaar oud, een goor douchegordijn. De ramen zijn nog nooit gezeemd. Uitzicht op een muur 1 meter van je raam die heel smerig is en volhangt met hele grote spinnen. Heel veel herrie s avonds van machine (afzuig/airco?) zodat je je raam wel dicht moet doen maar dan is de kamer weer ontzettend warm en benauwd. Verder komt uit de badkamer een putlucht. In de kamer is de verf afgebladderd van de muren en de meubels. Nee, dit kan echt niet. Heel erg jammer. Nieuwe badkamers, een lik verf en een goede schoonmaakbeurt in de kamers zou van dit hotel een tophotel kunnen maken.

Vergaande glorie

Rutger
8-8-2018

2 nachten met ontbijt gereserveerd.

Hotel is erg verouderd en dat zie je aan alles.

De kamer was vies, oud en niet van deze tijd meer.

Badkamer was vies, overal stof en er waren/lagen veel vliegen en muggen . Het is aan het water, maar zonder airco moet je wel het raam open zetten en daar zit nou net geen hor voor.

Ontbijt was wel prima, maar niet bijzonder.

Wij waren er naar 1 nacht klaar mee en hebben weer uitgecheckt. Wel netjes de kosten van de 2e nacht terug gekregen.

NOOIT MEER!!!!!!!!

Elma.
28-7-2018

Kamer erg klein en benauwd, ligt aan terras, geen airco, raam kon 10 cm. Open Veel geluidsoverlast van terras en het algemene toilet. Niet echt schoon, geen wastafel glazen, geen zakjes in prullenbak. Vieze pleister van de vorige gast. De foto's van de kamers op de website geven een ander beeld dan de werkelijkheid is. Laat U hierdoor niet verleiden om een kamer te boeken bij Hotel. Spaander. Het is een grote teleurstelling.!!!!

Prachtig gelegen

J Vink
25-7-2018

Mooi gelegen

Kamer was oké

Uitzicht op een paar muren

Diner en ontbijt prima

Ontvangst door onvriendelijke dame

Verder personeel behulpzaam en vriendelijk

Top!!!

Liane
22-7-2018

Heerlijk genoten, service was top kregen een aanbod voor €10 meer kamer met een prachtig uitzicht!! Het ontbijt was goed,ruim aanbod en vooral het avond was heel goed!!

Schandalig

Verhoogt Dreef
19-7-2018

2 nachten de luxe kamer kregen kamer 106 deur open ziet er leuk uit deur naar buiten open geen uitzicht ja op muren en andere hotelkamers.

Kregen kamer 102 helaas alles vol ook voor de 2de dag. Zelfde plaatje maar meer in het midden, waar ook de airco van het hotel zit gevestigd niet dat je die op je kamer hebt. Geen haken op de ramen of deur dus toch maar met alles dicht slapen vies benauwd moet wel alles dicht doen want de airco voor je deur maakt vreselijke herrie. en geen oog dicht gedaan het is nu 5 uur en joepie over 2 uur ben ik de eerste aan het ontbijt.

Dat ze zulke kamers durven te verhuren als luxe kamer schandalig vakantie gevoel is uitzicht en geen kamer of muur voor je neus.

2 nacht terug proberen te krijgen maar dat kan niet dus let op hoe je boekt die korting door direct te betalen kan nog wel duur uitpakken.

Kamer houden we dus aan tot vrijdag maar we slapen lekker in ander hotel in katwoude.

Nooit weer

Lillian
    16-7-2018

Een onvriendelijke oude bende. Spaander zelf zit wat op het terras te zuipen er kon nog geen goededag vanaf. Eerst zoeken naar de receptie en dan wordt je onvriendelijk te woord gestaan. De kamer leek wel een muggenkwekerij met honderden muggelijken op de plafonds en muren. Bij uitcheck ook niet even vragen of alles naar wens is geweest. Die blijker en reimers zijn niet in kamer 131 geweest want waar verf zat was het goor en beschadigt. Onder het balkonnetje zit de laad en losplek dus uitslapen ho maar. En wat voor witte druppen er op de spiegel zit en rode spetters op de muur... ranzig.

Eten geen kans voor gekregen. Na een half uur werd er nog geen bestelling opgenomen dus elders gegeten

Slechtste hotel ooit!

Ge
    10-7-2018

Kamer 110

Uitzicht op een plat dak met allerlei rotzooi

Kozijnen vies en afgebladderd, i.p.v. tochtstrips worden tissues gebruikt

In de douche lag het handdoekenrekje op de vloer, de wc borstelhouder hing los aan de muur

De wc pot was vuil, onder de rand zat zichtbaar vuil. Haakjes voor kleding en handdoeken ontbraken

1 plasticbeker was al gebruikt

De tafel was vuil, aangekoekte etensresten

De nachtrust wordt ernstig verstoord, zowel in de ochtend als diep in de nacht door mensen boven ons, er werd uren geschoven met zware meubelen en hard op de vloer gelopen

Tweede dag was de kamer was niet schoon gemaakt, het bed niet gedekt en de prullenbakken niet geleegd

De receptioniste zou een schoonmaakster sturen, een stapel handdoeken was neergelegd en de wastafel gedaan

de bedden en de prullenbakken bleven onaangeraakt

Voor 95 euro per nacht had ik veel beter verwacht

Bij het uitchecken er niet wordt gevraagd hoe het verblijf is bevallen

Altijd fijn bij spaander

Monique
    3-7-2018

Weer heerlijk gehad! Had speciaal naar bepaalde kamer en dat was prima geregeld. Super aardig bij de receptie. Mooie ruime schone kamer. Prima ontbijt, mogelijkheid om buiten te ontbijten met t prachtige uitzicht op t ijsselmeer. Wij komen zeer zeker weer terug.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel art hotel Spaander in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel art hotel Spaander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel art hotel Spaander scoort een 6.8 uit 10 op basis van 200 reviews.