Géén boekingskosten

art hotel Spaander

NederlandNoord-HollandVolendam

We hebben de beste aanbieders voor Hotel art hotel Spaander voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 236 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.8MatigScore uit 236 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

236 Reviews over art hotel Spaander

• 2Marie25-09-2022

Matig

Oude kamer. Door gezakte bedden. Vieze oude douche. Veel stuk. Geen aanrader dit hotel. 230euro voor 1 nacht. Bizar

• 8Cees Markus21-09-2022

Heerlijk ontspannen orima vertrekpunt voor de regi

Prima service ondanks persooneels tekort waarbij zeker vermeld mag worden het prima ontbijt waarbij voor ieder wat wils is.ook housekepping is prima in orde. Diner is redelijk aan de prijs

• 7Fam. Oelen28-08-2021

Ach wie weet en dan een betere kamer.

Het hotel is mooi als houdt van vroeger en kunst etc.. wij vonden prachtig her heeft echt iets!

Kamer/Prijs tja helaas voldeed niet. Hadden gevraagd om kamer met uitzicht op het meer maar kregen een kamer met uitzicht op de buren op nog geen 2 m afstand. Geen ramen die op een kiepstand konden zetten dus erg warm en benauwd. Slechte ventilatie in de badkamer dus douchen met de deur open en geen gewone douche maar een bad waar je in moet douchen. En dit voor 116 euro! Het ontbijt was super goed voor elkaar en lekker genoeg keuze! Wel jammer dat er maar 1 koffiezetapparaat was dus we stonden bijna 5 min in de rij voor een kopje koffie,snap niet dat ze er geen 2 hebben? Personeel niks op aan te merken super leuk enthousiast en vriendelijk!

• 3Bert van der wal10-08-2021

Vreselijk verblijf,onder verwachting

Bij aankomst hoorden wij pas dat het zwembad en sauna dicht was, kamer erg verouderd en veel gebreken, douche stang verrot en , deuren van de douche ook, alles aan vervanging toe, gereserveerd voor diner en moesten in een hoekje zitten met zn drieën waar je nauwelijks kon bewegen, drinken besteld duurde 45 min voor het kwam, diamanthaas besteld a 21 euro zonder patat maar deze was erg taai te doorgebakken, teruggegeven en zonder excuus of sorry een nieuwe gekregen ,, moesten om servetjes vragen en peper en zout kregen wij toen het eten op was.,Vreselijk Hotel en dat voor 255 Euro 1 nacht, voor ons nooit meer.

• 5Van vliet29-04-2020

Voor 1 x wel aardig

Kleine kamers, smoezelig, gat in de gordijnen , erg gehorig, ellende begint om rond half 7. bus onder je raam gaat stationair draaien dat de bus warm word dan komen de chinezen naar buiten wat eenherrie maken die , zo toen die weg waren dat doezel je weg dan. Hoor je rrrrrrr de auto die de was komt halen en brengen in die ijzeren karen die over iets rijden , ontbijt standaard, personeel niet echt vriendelijk, de eigenaar helemaal een bullebak , kan geen gedag zeggen ziet je totaal niet staan , voor mij nooit meer onze vrienden ook niet

• 9Jeroen24-01-2020

Heerlijk authentiek, het ademt naar vroeger.

Een authentiek hotel met de uitstraling van 'toen' en dat past ook precies bij het hotel. We werden hartelijk ontvangen, hebben heerlijk gegeten, de paling en coquilles waren echt heerlijk, lekker geslapen in een goed bed en 's morgens een lekker ontbijt.

Als je hier naar toe gaat met een 5 sterren verwachting dan wordt je wellicht teleurgesteld. Wat mij betreft 4 sterren voor dit 3 sterren hotel.

• 8Sonja23-01-2020

Fantastisch hotel en Volendam erg gezellig

Het personeel was erg vriendelijk. Wij hadden kamer 121 die van de zomer was gerenoveerd. Mooie badkamer en alles was super schoon. De bedden waren prima en heerlijk geslapen. Het ontbijt was heerlijk . Wij hebben in het hotel savonds gegeten.Super goed. Wij hebben al gereserveerd voor eind van het jaar.

• 5Ellis04-01-2020

Zeker nooit meer

Dit hotel is erg verouderd de kamer was echt piepklein en we hadden een superior kamer genomen. Geen kast, geen spiegel niks. Het bed was wel goed en het was schoon. Het ontbijt was echt slecht in een rommelige zaal. Weinig keuze . De ligging van het hotel is leuk, de medewerkers zijn niet erg vriendelijk ( ook niet onvriendelijk)

• 4Sjoe27-12-2019

Zou een ander hotel kiezen

Super kleine kamer. Vies, restjes eten lagen onder het bed. Remsporen in de wc en gele vlekken op de wcbril. Heel gehorig, veel lawaai in de nacht. Dame achter de receptie gaf bij aankomst geen informatie. Zij gaf alleen de sleutel verder moesten we alles zelf uitzoeken en vragen. Omgeving leuk en gezellig.

• 9Van den Goorbergh07-10-2019

Fantastische superior kamer!!

Super verblijf gehad! We hadden een superior kamer. Het was een fantastische kamer alles zag er nieuw uit en super schoon. De bedden sliepen ook heerlijk helemaal niet doorgelegen.

Hotel art hotel Spaander info

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne