Hotel art hotel Spaander

5.9Voldoende

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor art hotel Spaander voor je op een rij gezet:

230 reviews over Hotel art hotel Spaander

• 9Van den Goorbergh07-10-2019

Fantastische superior kamer!!

Super verblijf gehad! We hadden een superior kamer. Het was een fantastische kamer alles zag er nieuw uit en super schoon. De bedden sliepen ook heerlijk helemaal niet doorgelegen.

• 3Reb13-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

We kregen kamernummer 54 en denk dat je geen slechtere kamer daar kan krijgen. Ons uitzicht was een muur , rechts ook een muur en links daarvan een paar units van de airco aan de buitenzijde. En op de grond lagen ongeveer nog 10 peuken van de vorige gasten. Was niet schoon, radiator in de badkamer was helemaal verroest, en het was zo klein dat gelijk de hele badkamer nat was na het douchen. Ook hebben we 12 muggen doodgeslagen voor we eindelijk konden slapen. Toen we s avonds nog een drankje gingen drinken om 22.00u, was het niet eens meer mogelijk om een borrelhapje of een schaaltje chips te bestellen, omdat de keuken al dicht was. Echt belachelijk. En na afloop heb ik aangegeven waar ik tegenaan liep bij het uitchecken, maar daar werd niks mee gedaan en haast niet op gereageerd. Beetje jammer. Voor ons de eerste en laatste keer.

• 5Jacqueline05-08-2019

Tegenvaller!

Nadat we de website van Spaander hadden bekeken, hebben we geboekt via een veilingsite. We hadden zeker geen classic kamer en er was ook geen sprake van klimaatbeheersing. De badkamer was zo klein dat je niet recht vooruit op de toilet kon zitten. In de doucheruimte kon je je amper bewegen en de hele douche werd nat bij het douchen. Naast het bed een kastje met lamp, alleen jammer dat er geen stroompunt zit. Daarnaast was het erg gehorig. Deze kamer is niet meer van deze tijd en zou niet meer gebruikt moeten worden. Bij navraag blijkt dat men via een veilingsite geen classic kamer krijgt maar dat Spaander hiervoor de kleinste kamers reserveert zonder dit te vermelden. Je hebt dus geen keus. Blijkbaar moeten ze ook weer op zoek naar een nieuwe F&B manager want ondanks dat de bediening wel vriendelijk is, duurt het erg lang voor er iemand komt om de bestelling op te nemen en deze wordt gebracht.

• 8AWA Loyen28-04-2019

Goed verblijf

Mooie verzorgde kamers,en goed ontbijt,wel prijzig Mooi uitzicht

• 9Van Dijk10-04-2019

Erg goed.

Ik snap de slechte reviews niet. Heerlijk verblijf gehad. Mooie schone kamer en vriendelijk personeel. Er zat 1 diner bij, dat was erg lekker en ook het ontbijt was goed. Kortom niks mis mee.

Met vrienden

• 1FPJ van den Hout02-04-2019

dramatisch slechte service en begrip!

Kamer 118. Bij aankomst 31 maart 2019 14:55 uur werd mij te verstaan gegeven dat de kamer nog niet klaar was? Overmacht ivm personeel wat ziek was. Begrip hiervoor getoond. Echter na diverse keren terugkomen bij de receptioniste werd nogmaals verteld dat we een superieur kamer kregen ipv de standaard? Maar we moesten nog steeds wachten? Het werd uiteindelijk 18:55 uur! De receptioniste bood een drankje aan. Ze stond er helemaal alleen voor? Geen back-up. We zijn naar de kamer gegaan en we vielen van de ene in de andere verbazing. Er lag nog een stuk vies toiletpapier. De stickers zaten nog op de toiletbril en wastafel. De douche was net afgekit. De kamer was klein en er was bijna geen ruimte voor het bureau wat er stond. Savonds bij terugkomst bleek er geen afstandsbediening te zijn? In de ochtend wilden we douchen. Deze werkte niet?

€35,- compensatie gehad voor een verpest weekendje. NOOIT meer

• 8Mathijs De Koeijer31-03-2019

Ideaal gelegen,...

Sfeervol hotel. Alles in het teken van de kunst. Erg bijzonder.

Grote hotelkamer en vriendelijk personeel.

Ligging v.h. hotel is perfect!

Met jonge kinderen

• 8Jeannette Borsboom30-03-2019

Mooie gerenoveerde kamer 😄

Kamers zijn gerenoveerd en ontzettend smaakvol ingericht. Bedden slapen heerlijk. Kamer is schoon. Ontbijt erg goed. Vers en nog warm brood. Wij gaan zeker terug.

• 4B.kooistra21-03-2019

Nooit meer.

Het is een ouwe troep,eten is slecht en sommige personeelsleden zijn horken.

• 9gerda veltman25-02-2019

24 uur genoten

Wij begrijpen echt niet de negatieve verhalen.Het ontvangst bij receptie was goed en vriendelijk,we hadden een arrangement met ontbijt en 3 gangen diner en warme choco en appelgebak deze werden trouwens persoonlijk geserveerd door de eigenaar en hij was gewoon aardig hoor.Mooie luxe kamer met bad, kluisje koelkastje alles was schoon en goed.Fijn zwembad met sauna.Bij het diner kon mijn man vlees krijgen in plaats van vis erg fijn eten was super en teveel maar beter zo als anders.Fijn kunnen slapen en bij het ontbijt was er voldoende keus ook omelet bacon worstjes gekookte eieen heerlijke cake er werdt ook goed bijgevuld.Dit hotel is echt fijn en heeft een super locatie in het centrum,in de avond nog even in de pub geweest en hier was ook gezellig en dit alles voor een gunstige prijs.

16 tips over Hotel art hotel Spaander

• jjldejong, 18-01-2012

stadswandeling; ze verkopen je een boekje, voor 5 Euro, doch die krijg je meteen weer terug als je een cappucino neemt bij Cathrien, na je wandeling!

• vanhovepatricia, 13-01-2014

Op kamer 303 heb je, volgens ons, het mooiste uitzicht. Bezoek zeker het "Palingsoundmuseum" en "Uniek Volendam" Als je Jan Smit niet in levende lijve ontmoet, wat bij ons wel het geval was, leert hij je in "Uniek Volendam" een echte Vollendammer kennen.

• Madeleine, 12-10-2013

Kijk op de site van Hotel Spaander. De arrangementen zijn vaak goedkoper. Met 2 nachten incl ontbijt, 1x diner, 1x fiets en een boottocht was ik goedkoper uit dan als ik alleen een kamer van dit hotel via Booking.Com zou boeken zonder ontbijt.

2 vragen over Hotel art hotel Spaander

• Petra, 23-10-2018

Nooit meer

Super slecht. Kamer was om 14.00 uur niet klaar. Moesten met een uurtje maar weer proberen. Sfeer achter de balie erg gespannen. Eindelijk was de kamer klaar nr 57, gordijnen met vlekken, de geur was muf, en dan de badkamer, vies, goor en oud. Vreselijk! De koffer niet uitgepakt en doorgegeven dat we hier niet wilden blijven. Er werd wat heen en weer gepraat en de dame in het kantoortje kwam niet te voor schijn. Hebben uitgecheckt en zijn weg gegaan, weg geld en leuk weekend, erg teleurgesteld.

• H.M.LEEMHUIS, 23-06-2013

hotel Spaanders Volendam

Hoe zit het met het pakeren bij het hotel

R. ten Oever, 09-07-2013

Is gratis. Ze hebben eigen parkeergelegenheid

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald