Hotel art hotel Spaander

KinderhotelWeer vandaag15°5°
Hotel art hotel Spaander
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor art hotel Spaander voor je op een rij gezet:

211 reviews over Hotel art hotel Spaander in het Nederlands

Slechte ervaring na 4 eerdere arrangementen

KeesB
10-10-2018

De ervaringen zijn gebaseerd op de ontvangst, die zeer onvriendelijk was (gestrest, geen tijd) terwijl het bordje dat in "de Herberg" hangt luidt "Kom binnen, hier is het gezellig". Hoewel er weinig gasten waren in het restaurant, presteerde de bediening de eerste avond om toch de bestelling gedeeltelijk verkeerd uit te leveren waardoor mijn partner het hoofdgerecht al op had, voordat de fout was hersteld. Gezellig!!!!. De volgende avond een nieuwe poging gedaan om in het restaurant (de Herberg) te dineren. Het diner werd zo snel afgewerkt, dat het hoofdgerecht al werd aangevoerd terwijl het voorgerecht nog werd genuttigd. Gezellig!!!!

Dit bezoek is zeker niet voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

John janssen
30-9-2018

wij waren er om 14 uur maar ons werd door een humeurige receptioniste medegedeeld dat we een uur later moesten terugkomen omdat de kamer nog niet klaar was, uitzicht vies goor , onze kamer was nr 122, badkamer met een plastic schuifdeurtje, 2e dag bedden wel verschoont maar NIET opgemaakt, tapijt op gang smerig, voor ons nooit meer!!

Heel goed, voor herhaling vatbaar.

Yvonne Rijk
24-9-2018

Waarschijnlijk hebben wij het getroffen. Ik begrijp niets van al deze slechte reviews. Wij hadden kamer 59. Niet erg ruim, maar wel gezellig en schoon. Zo ook de badkamer. Personeel zeer vriendelijk. Ligging ideaal. Ontbijt prima. Enig nadeel, was het lawaai op de kamer van andere gasten.

Nooit meer

Arie
13-9-2018

Receptie redelijk,alleen een oudere meneer bemoeide zich er teveel mee ,kamer heel klein heel stoffig gordijnen stuk en loshangende vitrage onder de vliegenstront ramen vies toilet niet schoon tegelvoegen beschimmeld en veel te klein één stoel voor twee personen kortom niet geaccepteerd na wat norse communicatie een andere kamer gekregen ruimer beter schoon kan beter ook maar een stoel ook hier de tegelvoegen schimmel wastafel gescheurd, verder veel herrie van aftuigen er smerig uitzicht kortom teleurstellend

Prima hotel met een fantastische ligging

Annette
      28-8-2018

De kamer was schoon, rook heerlijk fris, genoeg schone handdoeken, bed was prima! Zeer behulpzaam en gastvrij ontvangen. Ook werd er meegedacht omdat we per ongeluk een weekend later hadden geboekt, geen probleem. Het eten was heerlijk, bediening was prima. Enige minpuntje dat wij hadden was dat er geen schone handdoeken lagen bij de sauna, onze handdoek was nat geworden in de stoomsauna, dan is het lastig om je te drogen, maar de sauna en zwembad faciliteiten waren goed en schoon, ook het zwembad. De kamer voldeed aan onze eis, klein en het uitzicht was op een dak, maar voor ons was dit geen probleem, er is genoeg buiten te doen.

Nooit meer.

Jan Vereijken
      24-8-2018

De ligging is fantastich en daar is alles mee gezegd. Het eten is matig net zoals het ontbijt! De kamer was vies met veel overlast van de warmte en de herrie door apparaten buiten. Amper kunnen slapen!

Beide lampjes langs het bed waren kapot, afvoer in badkamer verstopt, handdouche zat vast.

Voor herhaling vatbaar!

Chantal
      22-8-2018

Voor een nachtje Volendam is het een prima verblijf. De ligging en uitzicht is fantastisch. Leuk ouderwets internationaal familiehotel. Vriendelijk personeel, gezellig restaurant, prachtige kunst. Onze kamer met balkon met uitzicht op het meer is ons bevallen. We komen hier zeker terug.

Een super mooi familie hotel

Fanny hurkmans
      20-8-2018

Het is altijd gezellig en hele mooi oud en eigentijds familie hotel met mooie nostalgie een echte volendamse familie 👍😁

Vreselijk

Jacqueline
      20-8-2018

Onvriendelijke dames aan de receptie. Er was een feest gaande met keiharde muziek, kamer was klein en benauwd , klein raampje , allemaal dode muggen, snachts steek je de moord van de hitte. Gore tegels in de badkamer! Diner was echt beneden peil. Zo smerig!! Voor ons nooit meer!!

2 nachten verblijf geboekt bij Spaander, normaal altijd naar Marinapark, maar vanwege betere ligging dit eens geprobeerd... Tja, wat zullen we er van zeggen.. Bij aankomst kregen we kamer 116. Kamer zeer gedateerd, niet zo erg, maar de ligging echt vreselijk, boven de keuken van het restaurant, uitkijkend op een grote bende. Upgrade gekregen naar kamer 306, een luxe kamer. Op zich weinig luxe vond ik, maar prima standaard kamer, vooral echt steengoede matrassen en netjes schoon, sanitair wel gedateerd. Volendam komen wij een aantal keer per jaar, maar de 'lokale stugheid' in dit hotel valt echt enorm op. Echt vriendelijk en gastgericht is het allemaal niet, zeker niet bij de uitcheck. 'Wij komen uitchecken' antwoord: 'Ja, dan moet ik wel het kamernummer weten'... Daarnaast Lakefestival op 19/8, voor ons geen probleem, maar nodig je gasten sowieso uit om gedoe te voorkomen. Leuk voor een keer, maar daar blijft het bij. Tip: Café de Dijk!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel art hotel Spaander in Volendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel art hotel Spaander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.