Vakantiepark Aan Noordzee.nl

8,6

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,8

151 reviews over Vakantiepark Aan Noordzee.nl in het Nederlands

Geen enkele aanmerking, was een perfecte bungalow

Gratenpakhuis
14-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een van de gerenoveerde bungalows, alles was er!

Zalig

Christina Veth
18-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Prima camping.Privesanitair is heerlijk.Niet met je wc rol de camping over.Ligging van de camping is ook zo leuk.Weg oversteken en dan de natuurreservaat door om dan vervolgens het strand op te lopen..

Wat is Nederland ook prachtig

Heerlijk ontspannend verblijf.

Klazien
8-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Fijne rustige camping met ruime plaatsen en eigen sanitair unit.

Met de fiets 5 minuten van het strand.

Volgend jaar weer!

Bart Beijring
18-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

De afgelopen 15 jaar regelmatig een bungalow gehuurd en altijd tevreden. Veel privacy en de hond kan gewoon mee. Dicht bij het strand en een rustig park.

We komen terug.

Paul
18-9-2018

Toilet en douche naast onze Camper geweldig. Toen we aankwamen op zaterdagmiddag, stond er nog een Caravan op onze gereserveerde plaats. Er waren nog voldoende plekken vrij, dus zelf een plaats gezocht, met toilet en douche. Alleen was nog niet schoon gemaakt. Als snel kwam er al iemand en heeft het direct schoon gemaakt. Een echte aanrader, alleen niet echt goedkoop

Nooit meer

Marijke
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Een saaie plaats. Niets te zienlijk het veldje. Echt een dode boel. We hadden 2 weken geboekt en betaald, echter 5 dagen volgehouden, erg onpersoonlijk. Bij aankomst mag je gelijk door naar je kampeer plaats, je ontmoet niemand dus geen enkel welkom. De prive toiletten zijn verder wel fijn. Een samenvatting ; eens maar nooit weer.

Komen zeker weer naar deze camping

Jan van der wijk
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Een rustige camping met eigen toilet/wasruimte wat zeer fijn is. Vriendelijke mensen op de receptie. Wifi wel goed maar jammer dat je ervoor moet betalen is tegenwoordig niet meer in.

Wij komen zeker hier terug..

luna
10-9-2018

Lekker rustige dagen gehad..jammer dat het nat weer was..Het eigen sanitair is heerlijk..je kan er doen wat doen moet..De plek is ruim en je heb geen last van naast gelegen buren of zo..

zeker voor herhaling vatbaar

Fam jonkman
10-9-2018

voor de 2 de keer hier geweest.

met jonge kinderen is het het eigen sanitair op plek een uitkomst ,

we haddden een plek vlakbij de speeltuin zodat ze er naar hartelust konden spelen.

plekken hebben veel privacy en het strand is op de fiets binnen 5 minuten te bereiken. Aan de receptie wordt je vlot en vriendelijk geholpen

Een heerlijke kampeervakantie aan zee!

Familie van Heeringen
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Sinds 2008 meerdere keren hier gekampeerd. Nu voor de tweede keer een zomerseizoensplek! We hebben genoten van de rust en omgeving. Hebben bewust geen wifi genomen.. van buren vernomen dat het vaak ook niet werkte. Dat lijkt me wel vervelend als je ervoor betaald hebt. Sanitair is in vergelijking met tien jaar terug wel toe aan vernieuwing.. er waren heel wat tegels stuk. De toiletpot ook, deze werd na onze melding binnen een uur vervangen door de loodgieter!! Dat was Top!

De kinderen 5 - 15 jaar hebben een heerlijke vakantie gehad en wij als ouders ook!

We hebben een aantal aanbieders voor Aan Noordzee.nl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Aan Noordzee.nl in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Aan Noordzee.nl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.