Vakantiepark Aan Noordzee.nl

Volgend jaar weer!

Bart Beijring
18-9-2018
  • Onderkomen8

De afgelopen 15 jaar regelmatig een bungalow gehuurd en altijd tevreden. Veel privacy en de hond kan gewoon mee. Dicht bij het strand en een rustig park.

We komen terug.

Paul
18-9-2018

Toilet en douche naast onze Camper geweldig. Toen we aankwamen op zaterdagmiddag, stond er nog een Caravan op onze gereserveerde plaats. Er waren nog voldoende plekken vrij, dus zelf een plaats gezocht, met toilet en douche. Alleen was nog niet schoon gemaakt. Als snel kwam er al iemand en heeft het direct schoon gemaakt. Een echte aanrader, alleen niet echt goedkoop

Nooit meer

Marijke
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Een saaie plaats. Niets te zienlijk het veldje. Echt een dode boel. We hadden 2 weken geboekt en betaald, echter 5 dagen volgehouden, erg onpersoonlijk. Bij aankomst mag je gelijk door naar je kampeer plaats, je ontmoet niemand dus geen enkel welkom. De prive toiletten zijn verder wel fijn. Een samenvatting ; eens maar nooit weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Aan Noordzee.nl voor je op een rij gezet:

Komen zeker weer naar deze camping

Jan van der wijk
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Een rustige camping met eigen toilet/wasruimte wat zeer fijn is. Vriendelijke mensen op de receptie. Wifi wel goed maar jammer dat je ervoor moet betalen is tegenwoordig niet meer in.

Wij komen zeker hier terug..

luna
10-9-2018

Lekker rustige dagen gehad..jammer dat het nat weer was..Het eigen sanitair is heerlijk..je kan er doen wat doen moet..De plek is ruim en je heb geen last van naast gelegen buren of zo..

zeker voor herhaling vatbaar

Fam jonkman
10-9-2018

voor de 2 de keer hier geweest.

met jonge kinderen is het het eigen sanitair op plek een uitkomst ,

we haddden een plek vlakbij de speeltuin zodat ze er naar hartelust konden spelen.

plekken hebben veel privacy en het strand is op de fiets binnen 5 minuten te bereiken. Aan de receptie wordt je vlot en vriendelijk geholpen

Een heerlijke kampeervakantie aan zee!

Familie van Heeringen
  • Onderkomen8

Sinds 2008 meerdere keren hier gekampeerd. Nu voor de tweede keer een zomerseizoensplek! We hebben genoten van de rust en omgeving. Hebben bewust geen wifi genomen.. van buren vernomen dat het vaak ook niet werkte. Dat lijkt me wel vervelend als je ervoor betaald hebt. Sanitair is in vergelijking met tien jaar terug wel toe aan vernieuwing.. er waren heel wat tegels stuk. De toiletpot ook, deze werd na onze melding binnen een uur vervangen door de loodgieter!! Dat was Top!

De kinderen 5 - 15 jaar hebben een heerlijke vakantie gehad en wij als ouders ook!

• Onderkomen8

Fijne rustige camping. Waarschijnlijk dankzij droogte was er nagenoeg geen gras op onze plek. Daardoor werd alles steeds erg vies. Heel fijn het prive sanitair. Wij raden wel aan een afwasbak aan de buitenkant (aansluiten op de buitenkraan) te plaatsen omdat dat erg lastig is om in het kleine hokje te doen. Verder hadden we een fijne rustige plek behalve dat we vlakbij de vuilcontainers en glasbak stonden. Dat gaf af en toe herrie (ook een keer ' s ochtendsvroeg) en vaak stankoverlast. We vinden het ondanks deze dingen wel een plek om terug te komen.

Jammer:-(

Fam martens
14-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Rustig park

Hond vriendelijk( wel jammer dat veel hondeneigenaren de poep niet opruimen )

Mag de hele dag met je hond op het strand

De hygiëne in de bungalow mag en moet echt beter!!

We kregen het gevoel dat de bungalow helemaal niet was schoongemaakt

De resten van de vorige bewoners incl hond waren nog aanwezig.

Zijn daarom ook eerder vertrokken en kregen daarom die dag terugbetaald.

Toch jammer van onze vakantie (T was namelijk 20 jaar geleden dat we van huis zijn geweest tijdens onze vakantie.)

Heel fijn park, prachtige ligging.

Selma Eggens
14-8-2018
  • Activiteiten6

Ze hoeven niets te weten. De bungalows die nog niet gerenoveerd zijn zijn heel gezellig.

De afwas doen in de vakantie? Geen probleem. De bungalow is daarom goed te betalen.

En voor mogelijk iedereen toegangelijk. Jammer dus, dat binnenkort alle bungalows gerenoveerd zijn. Met als gevolg dat de prijzen omhoog gaan.

Zo'n fijn park!

We hebben een aantal aanbieders voor Aan Noordzee.nl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Aan Noordzee.nl in St. Maartenszee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Aan Noordzee.nl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.