Vakantiepark Aan Noordzee.nl

613 reviews over Vakantiepark Aan Noordzee.nl

• 2019
    10Esther13-12-2019

Een droom!

Ik was met mijn gezin in een Villa Veranda. Wat een droom! Super de luxe en heel smaakvol ingericht. Het huis overtrof onze verwachtingen. Super schoon en de kinderen (6+8 jaar) hebben zich kostelijk vermaakt. We komen graag terug.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Susan13-12-2019

Een super familiehuis!

Het Duinhuis is en heerlijk vakantiehuis om te verblijven met meerdere mensen. Alle ruimte voor iedereen. In de keuken is aan alles gedacht en de tuin is reusachtig groot. Je kijkt uit over de duinen en in 20 minuten lopen ben je aan het strand. 50 meter verderop zit een fietsverhuur. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Rixt05-11-2019

Fijne, rustige camping.

Heerlijk rustige camping. We staan op een prachtplek aan de bollenvelden. Het eigen sanitair is zo relaxed. Gelukkig mogen we volgend seizoen weer komen

Gereisd met partner in april 2019

• 8cissy02-11-2019

heerlijk rustig

Heerlijke rustige camping. Wordt goed onderhouden. Eigen sanitair iets verouderd. Wij hebben een seizoen plek en komen er tot rust. Dicht bij strand en duinen.

• 5Activiteiten

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Karst01-11-2019

Top camping

Seizoen plek, heerlijke camping met eigen sanitair, rustig en schone camping. 20 minuten lopen naar het strand(paviljoen N/Z) supermarkt op 300 meter. Vriendelijke personeel/receptie

• 7Activiteiten

• 9Familie PF01-11-2019

Toppertje als je wat rust en zee zoekt.

Mooie ruime plekken. Ideaal met eigen sanitair en douche ( wat gedateerd maar prima werkend ). Hoge mate van gast vrijheid en altijd bereid te helpen. Ideaal voor rust- en strandzoekers. Stellen alleen en stellen met kleine kinderen ( tot 7 - 8 jaar )

• 5Activiteiten

• 9Pauline05-10-2019

Super

Heerlijk rustig in dit jaargetijde, mooi schoon, maar bovenal de luxe van een eigen douche en toilet op de plaats maakt het helemaal af.

• 10Onderkomen

• 8Mvb04-10-2019

Genoten

Midweek doorgebracht in een luxe bungalow. Modern en stijlvol ingericht.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8Miranda28-09-2019

Fantastische week, we komen graag nog een keer

Luxe vakantiehuisje vlak bij de duinen. Binnen 20min door de duinen loop je zo naar het strand. Fietspaden waar je zo naar Callantsoog fiets voldoende in de omgeving te doen. Leuke steden of dorpjes als je wat kleiner wil. Het huisje is voorzien van goede apparatuur en de bedden liggen prima. Echt een aanrader!

• 6Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Roy aretz21-09-2019

Fantastisch verblijf gehad

We hebben erg genoten van de luxe bungalow. Het zag er allemaal netjes uit, de bedden lagen heerlijk en aan alles is gedacht! Alleen jammer dat er achter in de tuin geen verlichting was aangezien het s’avonds heel donker is op het park. De omgeving is geweldig je bent binnen 20 minuten (wandelend) aan zee. Sint maartenszee is ideaal gelegen van diverse leuke plaatsen o.a Callantsoog, Schoorl, den helder. Kortom wij willen ooit wel weer terug naar dit mooie park.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

1 tip over Vakantiepark Aan Noordzee.nl

• bodde, 18-08-2014

GA, INDIEN MOGELIJK EERST KIJEN VOOR JE BOEKT.

1 vraag over Vakantiepark Aan Noordzee.nl

• Anna, 19-11-2013

Wandelen naar het strand?

Op google maps zie ik een (auto) weg die het park scheidt van de duinen. Kun je deze zo oversteken en de duinen in wandelen of moet je eerst een heel stuk langs de autoweg wandelen? En hoever is het wandelen tot je op het strand staat?

Wij willen met een oudere hond gaan en hele lange wandelingen lukt niet meer, vandaar mijn vraag. Bij voorbaat dank voor de reactie!

martin valentin, 24-05-2014

De autoweg kan je gemakkelijk oversteken. Het is geen drukke weg, ook omdat er 1 km verder een n-weg paralel loopt. Je loopt in ongeveer 10 minuten naar het strand;)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan