Géén boekingskosten

Contact

768 Reviews over Aan Noordzee.nl

• 8Paulien05-09-2021

Heerlijke rustige camping!

Hele mooie rustige camping. Mooie plekken met veel privacy. Ideaal als je van rust houdt. Leuke speektuintjes voor de kinderen. Er waren toen wij er waren (laatste 2 weken schoolvakantie) wel erg weinig gezinnen met kinderen.

Het eigen sanitair was fijn, met verwarming! Neem wel een mat of iets mee anders verandert de badkamer heel snel in een modderpoel.

De ligging is leuk, je wandelt zo de duinen in. Strand ongeveer 5 minuten fietsen. Lopend is het wat minder handig, er is alleen een fietspad waar iedereen met electrische fietsen langs komt sjezen.

Onze hond vond de camping ook super. Er zijn veel kleine paadjes waar je kan wandelen.

Prijs-kwaliteitverhouding echt helemaal top.

• 6Activiteiten
  • 8Sandra09-08-2021

Luxe, rust en ruimte aan zee

Kleinschalig en rustig vakantiepark, je wandelt in 5 minuten de duinen in. We zaten in een vakantiehuis de luxe met hond. Het huis was van alle gemakken voorzien en bovenal heel erg schoon! Omheining van de tuin was heel fijn voor de hond. In de omgeving voldoende te zien/doen, zelfs in deze (corona) tijd. Voldoende restaurants in de buurt die bezorgen tot aan het park.

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 7Marietje 1316-07-2021

Eigen sanitair

We hadden op deze camping een ruime, rustige plek. Alle plekken hebben hier privé sanitair. Na reservering krijg je een mailtje met het nummer van je plekje. Je kunt dan zo door naar je plekje, daar is het sanitair hokje al open en daarin ligt een formulier in met een welkomstgroet. Omdat je verder niemand van de receptie spreekt vonden wij het wel wat minder persoonlijk over komen en er zijn verder geen voorzieningen. Er is een supermarkt vlakbij de camping. Aan de kust (op zo'n kilometer afstand) zijn 2 leuke strandpaviljoens. Het is er mooi fietsen door de duinen. Wij zijn o.a. naar Schoorl en Callantsoog gefietst. Ook zijn we naar Schagen en Den Helder gefietst en, wel even een stukje verder, een dagje naar Texel

• 9Roelie29-01-2021

Heel fijn huisje.

Vooraf werden we gebeld of alles duidelijk was en ons een fijn verblijf te wensen. Huisje was erg schoon. Duidelijke beschrijving te vinden op tafel. Bedden slapen top. Badkamers top. Aanrader. Internetverbinding ook goed. Dicht bij de duinen en de zee. We hebben een erg fijn verblijf gehad.

• 9Onderkomen
  • 8Annet Zandbelt13-11-2020

Super

We zaten in een comfort de luxe huisje. Pas gerenoveerd leek het, heel netjes en schoon. Fijne box spring bedden en in de keuken is alles aanwezig om zelf lekker te koken. Ook genoeg privacy achter het huis. Vanaf de huisjes loop je na 200 meter zo de duinen in. Met een kwartier lopen ben je aan het strand. Er is in de omgeving veel te beleven, wandelen, fietsen. We hebben in Bergen ligfietsen gehuurd, superleuk om een keer te doen. Ook het Maritiem museum in Den Helder is de moeite waard.

• 8Activiteiten
  • 9Nanda30-10-2020

Geweldig kampeerseizoen ondanks Corona!

Weer een fijn seizoen achter de rug. Rustiger dan andere jaren door Corona, vooral in het voor- en naseizoen, maar dat vond ik stiekem wel fijn. Tot volgend jaar!

• 10Onderkomen
  • 8familie Brink30-10-2020

prettig verblijf in een rustige omgeving.

pluspunten: mooie ruime natuur plek met voldoende privacy en eigen sanitair. service is goed. minpunten wifi signaal/stabiliteit is bij volledige camping bezetting onvoldoende. let op bij seizoenplek is elektra verbruik voor een klein gedeelte in het arrangement inbegrepen, daarboven tegen marktprijzen bijbetalen.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8Rixt Baas30-10-2020

super plek aan de kust

Wij hebben nu voor het tweede jaar voor het hele seizoen op deze heerlijke rustige camping gestaan. Sowieso erg tof met vaste sanitair (met verwarming!) niet meer met je rolletje toiletpapier over het hele terrein. Wat ik supertof vond was de manier waarop ze op de coronamaatregelingen inspeelden, met o.a. de foodtrucks elke vrijdag. We hebben onze reservering voor komend jaar al weer staan.

• 8Kees en Sabrina30-10-2020

Heerlijk!

Geweldige Camping. We hebben hier een heel seizoen gestaan. Heerlijk gelegen met mooie ruime plekken en prima privé sanitair. 15 minuten lopen naar het strand. Callantsoog en veel bezienswaardigheden in de omgeving genoeg mogelijkheden waar je prima naar toe kunt fietsen.

• 8Activiteiten
  • 10M. Storm30-10-2020

Heerlijk camping

We hebben hier heerlijk gestaan met de caravan. Heerlijke ruime plaatsen. Privé sanitair op de plaats is zeker een pluspunt. De vriendelijke mensen bij de receptie is ook een groot pluspunt.

Vakantiepark Aan Noordzee.nl info

Camping-informatie