Vakantiepark Résidence Koningshof

Nederland, Noord-Holland, Schoorl / Groet

7.6Goed

• 7Activiteiten
  • 7.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Koningshof voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

117 reviews over Vakantiepark Résidence Koningshof

• 8D.Strijker23-02-2020

Prachtige ligging

Heerlijk verblijf gehad in een wellness huisje! Het vakantiepark ziet er erg mooi uit en biedt een gezellige sfeer. We hebben op het park wat fietsen gehuurd en zijn over de schoorlse duinen wezen fietsen, zeker een aanrader om dat te doen! Top vakantiepark!

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Suzan06-02-2020

Hele leuke vakantiehuizen in de buurt van de zee!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Résidence Koningshof! We verbleven in een vakantiehuis met een sauna, dus dat was extra fijn. Het park zelf is erg leuk en gezellig aangelegd. Het grootste pluspunt vonden wij de ligging vlakbij het strand! Wij hadden fietsen gehuurd op het park en konden zo de mooie omgeving verkennen. Met de duinen, het strand en het gezellige Schoorl is deze plek echt een aanrader!

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Wagenaar29-01-2020

Voor herhaling vatbaar

De omgeving van Schoorl is prachtig. Ook over het park en de huisjes waren wij erg tevreden. Ons huisje was schoon met een goede rustige ligging, zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in november 2019

• 9Danielle28-01-2020

Fijn weekend weg in een mooie omgeving.

Wij hebben een fijne vakantie gehad op een mooi aangelegd park. We hadden een beetje het gevoel van een klein woonwijkje met veel groen rondom de vakantiehuizen. Met de koude dagen hebben we ook goed gebruik gemaakt van de sauna bij het huisje. Ons huisje was overigens goed schoon gemaakt. We vonden het ook erg fijn om te wandelen door de duinen en langs het strand.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Bakker02-11-2019

Leuk park

Leuke woningen en park wat er heel gezellig uitziet. Dichtbij het centrum en toch heel rustig. Woningen zijn van alle gemakken voorzien. Ze zijn prima om tijdens een vakantie te verblijven. Omgeving is prachtig, we hadden mooi weer wat enorm scheelt. Receptioniste zijn bereid je te helpen/adviseren.

• 10Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Jack19-10-2019

Schoorl Ja huisje NEE

Leuke huisjes, prachtige omgeving. Schoonmaak is van minimaal kwaliteit, schuurtje aanwezig alleen staan er de fietsen in van de eigenaar betaal je 800 euro moeten je eigen fietsen buiten staan. Servies, moet je tijdelijk verwijderen zodat je wat overzicht krijgt, staat veel te veel. Pannen zelf meebrengen, je kan nog geen pannenkoek bakken voor je kinderen. Slaapkamers zijn klein dus ook niet goed schoongemaakt is geen ruimte voor de stofzuiger. Trapleuning plakt, bij navraag wist men dit bij de receptie, wáárom wordt hier niets aangedaan? Bankstel niet met lichte kleren op gaan zitten. Ook zitten er medewerkers op het park, die rondlopen met blikjes bier, tot laat in de avond zitten ze voor de huisjes en vertrekken luidruchtig ' s morgens vroeg. Wij hadden huisje nr. 53

• 8Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 6Wolf09-08-2019

Mooi huis, minder qua schoonmaak

Leuke huizen, alles aanwezig...maar een fikse schoonmaak ronde zou geen overbodige luxe zijn . Rustig park ( hoewel een avond tot laat lawaai van feestje ) Boven krapjes , deuren kunnen niet helemaal open... Maar toch fijne week gehad in mooie omgeving

• 5Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Jeepee23-07-2019

Afrader, niet boeken!

Ons verblijf viel best wel tegen. We hadden voor de prijs die we betaalden een groter huisje verwacht. Huisje was niet schoon, bestek lag ongewassen in de lades. Krappe slaapkamers voor een 6 persoons huisje, past eerder bij 4 persoons. Vieze vuilnisbak. Bedden waren tijd niet van plek af geweest, lag dikke laag stof onder. Fiets verhuur duur. Kortom dikke tegenvaller. Absoluut geen aanrader!

• 6Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8A. M. Fonk16-04-2019

Voor herhaling vatbaar.

Een heerlijk, schoon huisje, waar je je meteen op je gemak voelt. En in een hele mooie omgeving.

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in april 2019

• 9Karin van Basten05-04-2019

Een mooi kleinschalig park, met mooie huisjes, vriendelijk personeel. De tuin omheind was ook super voor onze hond. Dichtbij de Schoorlse Duinen en het strand hebben een hele fijne week gehad. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in april 2019

9 tips over Vakantiepark Résidence Koningshof

• M.Schippers, 25-10-2013

Klimduin is super! Leuke plaatsjes in de omgeving. De 10procent kortingsbon van restaurant de zilte zoen is echt een aanrader! Met name die in bergen aan zee is sfeervol en heeft een goede kaart!

• Silvia Terhorst, 15-04-2013

het prachtige Bergen en Schoorl. veel leuke gelegenheden om je te vermaken.

• Emma, 20-07-2014

Voor de wifi laten betalen en dan zorgen voor een goede wifi met snel internet. Voor de kids meer speeltoestellen. Meer duidelijkheid over de eigenaar van de woning. We hebben geboekt via Belvilla. Het park is officiëel vanTopparken. Bij aankomst enveloppe met info van Uniek parken en op de bedden lag een onderzeil van Hoogenboom vakantieparken....

3 vragen over Vakantiepark Résidence Koningshof

• C Visser, 10-05-2014

Wie weet de fiets afstand het strand?

Hoe lang fiets je v.a. het park naar het strand? hoe lang ben je met de auto onderweg en hoe staat het met parkeren bij het strand? Groeten, CV

Marsenmo, 11-05-2014

Je kan met de auto niet naar Schoorl aan Zee, wel naar Bergen aan Zee of Egmond aan Zee. Bergen is het dichtbij en ben je met de auto binnen een goed kwartier. Parkeren is wel een probleem als je op een zonnige dag later in de ochtend komt. Op de fiets naar Schoorl aan Zee kan wel en duurt hooguit 15 minuten, het is maar een kilometer of 5. Je moet wel even de weg weten. Overigens is parkeren bij Egmond aan Zee beter dan bij Bergen aan Zee.

C.Visser, 11-05-2014

Bedankt!

• H.C.Smit Hertog, 07-01-2014

Koophuis

Wat zijn de parklasten voor Residence Koningshof Schoorl?

M.vr.groet Hetty Hertog

• Frederique, 29-05-2013

spullen achterlaten bij de receptie

Aankomende juli ga ik hier een weekje verblijven, alleen heb ik hier een vraag over die jullie misschien wel kunnen beantwoorden. Is het mogelijk om je spullen s''ochtends voor de officiele incecktijd bij de receptie achter te laten, want dan kunnen we namelijk al wat van de omgeving zien en hebben we wat aan de aankomst dag.

Met vriendelijke groet

Vakantiepark Résidence Koningshof info