Vakantiepark
7,6

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Koningshof voor je op een rij gezet:

106 reviews over Vakantiepark Résidence Koningshof in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

A. M. Fonk
16-4-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Een heerlijk, schoon huisje, waar je je meteen op je gemak voelt. En in een hele mooie omgeving.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Karin van Basten
5-4-2019
  • Onderkomen9

Een mooi kleinschalig park, met mooie huisjes, vriendelijk personeel. De tuin omheind was ook super voor onze hond. Dichtbij de Schoorlse Duinen en het strand hebben een hele fijne week gehad. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

de Jong
18-2-2019
  • Onderkomen9

Fijn verblijf gehad in Schoorl. Woningen zijn van alle gemakken voorzien en van deze tijd. Het park is zeer gezellig, maar toch rustig opgezet.

Gereisd Met partner in januari 2019

Direct boeken

Super park, met veel plezier hier geweest!

Lars Rauws
1-2-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Super Park, alles is schoon. Service super goed. Er is veel te beleven in de omgeving. Geschikt voor gezinnen, vrienden groepen, families en eigenlijk iedereen. Zeer en zeer zeker aan te raden.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wel voor herhaling vatbaar.

JanT
30-9-2018
  • Activiteiten5

Mooi huisje met een goede ligging. Schoonmaak kon beter. Wat erg tegenviel was dat we de auto niet naast het huisje kwijt konden, terwijl we echt geen grote auto hebben. Mooie uitvalsbasis voor mooie fietstochtjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons fantastisch

popko
30-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Huisje was goed schoon, en we hebben het er prima naar de zin gehad. De prijs vond ik hoog, in verhouding tot de wat kleine huisjes. Vooral boven is het erg krap. Ook de oprit is erg klein bemeten. Prachtige omgeving: een soort Veluwe a/d Noordzee...

Nooit meer

Mirjam
27-8-2018
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1

Vies huisje. Veel zilvervisjes in de bedden, op de muur in de keukenkastjes. Stinkt in de badkamer. Vieze wc tegels en nog veel stof op het fonteintje. Ook in de woonkamer veel stof. Onlogische indeling van het huisje. De deuren van de slaapkamer kunnen niet open/dicht. Ook is dit het geval in de woonkamer. Niet eens een kast in de woonkamer. Ook de badkamer is onlogisch ingedeeld. Harde bedden!!! Kinderbedje moesten we nog apart betalen terwijl we een 6 persoons huisje hadden met 4 volwassenen en dus 1 baby. Ik ben blij dat ons kindje nog niet kruipt. 5 zitplekken in de woonkamer voor 6 persoonhuisje. Omgeving was wel mooi. Tuin was ideaal afgeschermd voor ons hondje. Prijs kwaliteit verhouding slecht. Erg duur voor wat je krijgt.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Plussen en minnen

Edwin
21-8-2018

Wij hadden geboekt via een touroperator en de specificaties op de website sloten niet aan bij de werkelijkheid. Er was maar een traphekje, wat overigens verre van handig was, en een wasmachine ontbrak bijvoorbeeld. Toen ik dit meldde, werd dit wel erg makkelijk weggewuifd. Het personeel maakte een ongeinspireerde indruk. Het was een prima huisje, niet heel erg groot, maar dit stoorde helemaal niet. De ligging is perfect. De parkeerplaatsen zijn wel veel te klein, zowel bij het huisje (althans dat van ons) als de algemene parkeerplaats, waardoor auto's regelmatig meer dan één parkeerplaats in beslag namen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Staat van huisje erg afhankelijk van eigenaar

Fam. Land
8-8-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Prachtige omgeving. Bossen, duinen en zee. Park zit aan de rand van het bos/duin. Vlak bij Bergen en nog dichter bij Schoorl. Park is klein en rustig. Weinig te doen voor kids. Leuke modellen huisjes met redelijke tuinen. Ons huisje viel erg tegen. Nummer 4. Erg krappe oprit waar je een auto niet neer kon zetten want dan kon je er niet om heen komen met bv fiets. Zelfs lopend al lastig. Helaas waren wij ook nog eens 1van de weinige die ook niet om het huisje heen konden. Bij veel andere kon dat wel. Sommige hebben zoals je op de foto ziet genoeg ruimte om 2 auto’s naast elkaar te zetten. Ze weten dus wel welke foto’s ze plaatsen. Ons huisje was best vies. Gewoon schimmel in prullenbak, koelkast,douche deur. Kapotte parasol. Buitenlamp los. Onderhoud huisje slecht. Etc.. Verkeerde naam bij inchecken, hond mee die niet op papier stond dus ander (minder) huisje gekregen. Schoonmaak slecht. Niet voor herhaling vatbaar.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Betaalde wifiGehele hotel

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Koningshof in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Koningshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.