Vakantiepark Résidence Koningshof

Vakantiepark Résidence Koningshof
8,1

• Onderkomen8,4
  • Activiteiten6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Koningshof voor je op een rij gezet:

96 reviews over Vakantiepark Résidence Koningshof in het Nederlands

Super genoten!

W. Brons
8-5-2018
  • Onderkomen9

Heel rustig park, huisjes zien er leuk uit en zijn gezellig ingericht, alles wat je nodig hebt is er en het zag er netjes uit! Heerlijk genoten van het bubbelbad buiten en ook het plaatsje Schoorl is heel gezellig! Je kunt er super eten in de Zilte Zoen
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Prachtige omgeving, je loopt zo het fantastische duin/bosgebied in. Daarnaast is ook het park zelf mooi opgezet met goed onderhouden groen. Ons huisje was voorzien van sauna en sunshower, was leuk ingericht en superschoon. Met onze twee honden hebben we hier een heel leuk Koningsdag weekend gehad.

De omgeving is erg leuk.

Titia
14-4-2018
  • Onderkomen7

De ligging is prettig tussen Schoorl en Bergen. Je hebt zeker een fiets nodig om boodschappen te doen. Het huis en de tuin bieden bijna geen privacy. Het interieur is keurig maar ongezellig. Prima keuken. Afgesloten berging om de fietsen in op te bergen. De rioollucht op het toilet beneden was niet prettig. Goede wasmachine en droger aanwezig. Hele goede bedden. Gevaarlijk trapgat met hekje ervoor. Voor mij niet een huisje om gezellig te verblijven. Maar de omgeving is fantastisch en dat maakt het dan weer helemaal goed.

Die houden we erin!

Loes de leng
12-3-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Huisje en omgeving was fantastisch, het is geen vakantiepark in de zin van dat je daarook je vertier kunt zoeken bij slechte weersomstandigheden. ( kinderen) maar er is in de omgeving genoeg te doen. Als je van wandelen ,fietsen ,natuur en gezelligheid houd, dan is dit de place to be!

fantastisch

M. Zonneveld
23-1-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk vlakbij duinen/strand en bos. Ook de supermarkt was dichtbij.

Fantastisch!

silia
23-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Vakantiepark Koningshof is een mooi vakantiepark met leuke huisjes, wij hadden een comfort huisje met sauna, huis was meer dan compleet. Idd smalle parkeerplaats voor auto, de rest alleen maar positief. Zeer mooi omgeving waar genoeg te doen is en genoeg goede restaurants.

Voor herhaling vatbaar

Gerard
1-9-2017
  • Onderkomen9

Nette huisjes, in een mooie omgeving,voor 5 personen perfect. Huisjes staan wel dicht op elkaar dat is wat wurmen met de auto. Net voor de slagboom is ook parkeer gelegenheid genoeg. Personeel is erg behulpzaam. Bij de receptie zijn fietsen te huur en er zijn ook 2 speeltuintjes.

Huisjes zijn leuk in gericht

Bouman
19-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Het is een net park

Bij veel leuke plaatsjes

Huisjes zijn matig ,niet goed schoon

Stofzuiger doet het nauwelijks

Afwasmachine maakt niet schoon

Huisjes zijn alleen schoon gemaakt waar ze bij kunnen ,we zijn zelf eerst een uur aan het schoon maken geweeest.

Schuur ligt vol met bouw spullen

Oven was erg vies

Wij vonden het een hoop geld voor 2 weken dan mag je ook wel wat meer kwaliteit verwachten

Super leuke huisjes

Henray
17-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Super schattige huisjes compleet ingericht: we hadden een mooie jacuzzi . Op het park zelf geen eetgelegenheden in de dorpen Schoorl en bergen wel. Snapte alleen niet waarom de broodjesbezorg dienst om 8 uur s ochtends op de bel moest drukken. Ook de hele waslijst aan verboden en geboden vonden we niet gastvrij overkomen : dat kan gezelliger opgesteld worden. En leg gewoon een bril voor de zonnedouche neer: zo'n brilletje kost misschien 1,50

Mooipark in het groen

Hanneke van der Pol
17-7-2017
  • Onderkomen8

Mooi en rustig vakantiepark. Mooie huisjes met veel privacy. Prachtige omgeving voor zowel jong als oud. Wi-fi ontvangst kan wel wat beter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Koningshof in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Koningshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Koningshof scoort een 8.1 uit 10 op basis van 98 reviews.