Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp

Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp
7,6

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Rijp voor je op een rij gezet:

482 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer.

Ecm
7-10-2018
  • Onderkomen6

Wij hadden een chalet type Pavilion 6 pers In L vorm geboekt.Dit hadden we uit de brochure met foto geboekt,ook al de andere chalets bekeken maar dit was wat we wilden.Bij aankomst was het een totaal ander chalet wel 6 pers maar niet wat wij geboekt hadden.Europarcs hanteerde echter 2 regeltjes,interieur kan verschillen (wat begrijpelijk is) maar het regeltje exterieur geeft hun alle vrijheid om je in een ander type te stoppen.Dus een brochure met foto’s van chalets die te boeken zijn is een wasseneus.Het blijft de vraag krijg je inderdaad het type wat je hebt geboekt ???Daarom nemen wij het risico niet meer om bij deze organisatie te boeken.Het chalet was ook nog een kinderchalet zeker niet geboekt wij zijn 60 plus.En mocht ook wel wat onderhoudt aan meubilair.2 Doorgezakte eetkamerstoelen,versleten armleuningen ,onderdelen koelkast.

fantastisch

Fam. P. van Wijngaarden
7-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooie bestemming en alles prima in orde. Wij hadden een 6 persoons huisje. Ideale uitvalbasis als je van fietsen houdt. De Beemster vol met leuke plaatsjes en prachtige fietsroutes. Vooral De Rijp is een pareltje als het gaat om cultureel erfgoed.

• Onderkomen8

Wij hebben heel lang getwijfeld om naar de Rijp te gaan omdat de recenties heel slecht waren maar dit klopt absoluut niet. Ieder zijn mening maar het match in ieder geval niet met onze ervaring.Het park is schoon. Goede Zaanse sfeer en een super mooi modern ingericht huis en ook deze was schoon!! Ik weet echt niet waarom er zo negatief over dit park wordt gedaan. Dus mocht u de zaanstreek willen bezoeken dan is de Rijp echt wel een goede keus

Direct boeken

Mooi park met mooie huisjes!

Lidy
25-9-2018
  • Onderkomen9

De ruimte om de huisjes was echt top! Huisje marken 108 is een super mooi huis met een prachtig uitzicht! Heerlijke tuin er om heen. Huis ziet er binnen heel gezellig uit!

De 2de douche is erg handig en er waren horren in het huis. Goed uitgeruste keuken!

Hoe andere huisjes zijn weet ik niet maar deze was top!

TOP!

carola
17-9-2018
  • Onderkomen8

Gezellige mensen, vriendelijke meiden bij de receptie, netjes, schoon dus overal hebben wij een super vriendenweekend gehad! Tot een volgende keer!

Nooit meer

Andre Prudon
10-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Het lijkt op een park waar buitenlandse werknemers hun huisvesting hebben.

Ze zijn door het gehele park gehuisvest, de beveiliging spreekt geen Nederlands deze zijn op het park aanwezig i.v.m eventueel overlast buitenlandse werknemers.

Wij hadden een 6persoons huisje geboekt met 2 badkamers bij aankomst werd ons medegedeeld dat het geboekte huisje niet beschikbaar was.

Wij zouden naar een opgewaardeerd huisje overgeboekt worden, tot onze verbazing met maar 1 badkamer hoezo opgewaardeerd.

Door omstandigheden hebben wij het huisje voortijdig moeten verlaten al naar een dag.

Netjes de sleutel in de daarvoor bestende box gedeponeerd bij thuiskomst een mail naar het park gestuurd tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen.

Voor ons geen fijn gevoel over Vakantie Park de Rijp.

Ga er zélf op uit

V.B.
8-9-2018
  • Onderkomen10

Voor het 5e jaar in September een week in Resort de Rijp, Ieder jaar wordt het groener en mooier. Wij hadden een Waterland 6 met boothuis. Het huis was schoon , verzorgd en compleet met o.a. muggehorren (!!) en snel wifi. Dit gedeelte met stenen vakantiehuizen maakt een verzorgde indruk. Ook in dit vakantiepark zie je mannen en vrouwen met 'logo's' , geeft niet, m.i. is het park er ruim genoeg voor. Met de fiets hebben we een rondje Alkmaardermeer gedaan, het eiland De Woude is een aanrader. Egmond- en Bergen aan Zee is goed op één dag te doen. De ZaanseSchans is 15 km fietsen, incl overvaren, ook leuk ! Ivm. het twijfelachtige weer hebben we deze keer de boot niet meegenomen, maar 'm niet gemist. Tip: Ga wandelend door Oost- en WestGraftdijk, waardeer de andere manier van leven en bezoek de handbediende sluis.

• Onderkomen7

Mooi park. Receptie prima. Huis 124 was direct gereed. Mooi, schoon en netjes. Mist alleen horren, voor boven in de slaapkamers is het nodig, want het is warm en last van veel muggen. Wij hadden het idee dat de muggen ook door de roosters kwamen. In de badkamer beneden mist een lamp boven de wasbak. Boven badkamer prima, alleen mis ik meer haakjes in de badkamer. Er zijn 2 slaapkamers boven en maar 1 haakje voor je handdoek. Tuin ruim en aan het water. We hadden Polen naast ons. Overdag geen last van, waarschijnlijk aan het werk, maar ‘s avonds waren ze wel aanwezig. Verder niet echt overlast gehad. Binnenzwembad was wat moeilijker te vinden. Handig om meer bordjes te plaatsen. Het is ook aan de kleine kant en binnen niet echt zitten. Klein winkeltje/snackbar. Vaak weinig brood. Al om 9 uur op. Konden het later dan weer proberen. Jammer! Verder prima op het park. Voor de wat grotere kids niet zo veel activiteiten.

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Bij de receptie werden wij goed ontvangen en wij konden meteen het huisje in.

Het huisje zag er top schoon uit en alles werkte naar behoren.

Wij kunnen ons dan ook niet vinden in div. beoordelingen die wij hier op zoover zijn tegen gekomen.

De ligging van het park is super en hiervan uit kan je makkelijk uitstapjes maken.

Bij het restaurant hebben wij ook heelijk gegeten.

zeker een aanrader en wij zullen zeker teug gaan naar dit park.

nooit meer geen waar voor je geld.

carole
21-8-2018
  • Onderkomen1

De bovenverdieping was niet te gebruiken,de ramen waren zeer dicht met spinnen en webben.Konden dus niet open .Bloedje heet. Moesten met 4 pers. in een kamer beneden slapen,waar het wel schoon was.Strandje was vies en veel kapotte banken. Bij zwembad waren geen stoelen ,maar houten banken. winkeltje stelt niets voor.Receptie vaak dicht. m.a.w Waardeloos.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp in Oost Graftdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.