Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp

6,2

• Activiteiten5,1
  • Onderkomen6,8

Omschrijving
Europarcs Resort de Rijp in Oost-Graftdijk is ideaal voor wie wil genieten van de Zaanstreek. Minder geschikt voor tieners, voor hen zijn er naast een binnen- en buitenzwembad weinig faciliteiten. Er is wel een speeltuin, snackbar en restaurant. Een geschikte plek voor natuurliefhebbers. De huisjes zijn ruim. Op 5 kilometer afstand ligt De Rijp.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Rijp voor je op een rij gezet:

Laatste review

géén karaoke

v.b.,
9-12-2018
  • Onderkomen9

Houdt er rekening mee dat er in deze periode geen vertier voor jong en oud wordt georganiseerd en dat de vakantie-slippers tijdelijk zijn vervangen door laarzen om (met de hond of partner) door de omgeving te wandelen of fietsen, tussen het IJsselmeer en de Noordzeekust. Het park bestaat uit drie gedeelten met elk hun charme (?) en prijsstelling. Wij hebben, in vóór overleg met de receptie gekozen voor de Zaanse stenen huizen, gewoon prachtig, net zo goed als thuis. En dan de buitenlandse kentekens . . . , die vallen inderdaad meer op dan de nederlandse- , de mensen zélf zie of hoor je amper. Ik denk dat mensen in de omgeving meer negatieve reviews plaatsen dan de park-gasten.

Kenmerken

9-12-2018

Nooit meer

Fam. van Iersel,
29-11-2018

Wij kwamen vroeger aan dan gepland.

Netjes gevraagd of het huisje al beschikbaar was. Dat bleek niet zo te zijn ivm de schoonmaak.

Eenmaal in het huisje, bleek het huisje ronduit smerig. De spinnenwebben Inc. Heel veel spinnen zaten voor alle ramen en in de slaapkamers in de nokken.

Heel veel keukenspullen waren niet aanwezig. 1 pit van het gasfornuis was helemaal weggesmolten.

Interieur viel heel erg tegen.

Het park zat idd vol met Poolse werknemers. Op zich geen last van gehad, maar er heerste totaal geen vakantiegevoel.

Op op-en aanmerkingen is zeer lauwtjes gereageerd. We voelde ons niet echt te gast.

Echt een afknapper. Dit is de 2 keer dat een vakantieverblijf via Europarcs slecht is bevallen.

Wat ons betreft nu ook echt de laatste keer. Ik kijk wel verder.

Voor ons niet weer

Schreuder,
      14-11-2018
      • Onderkomen5
      • Onderkomen5

Dat ze het huisje goed nakijken of het schoon is

En of je het huisje krijgt dat je boekt

Bij klagen dat huisje niet schoon is omdat het kantoor gesloten is hadden wij maar moeten bellen

Wij hebben het huisje zelf maar schoongemaakt was te vies je betaalt er wel voor helaas terwijl het op zich een leuk huisje is

Ook omdat je het huisje ook schoon moet achterlaten vraag mij af waarom ik dan moet betalen voor de schoonmaak

Meisje bij de balie was vriendelijk ze wilde ons wel helpen maar (kon en mocht) niets

doen

Zitten inderdaad veel Polen maar daar hadden wij geen last van

Voor ons is dit park dus geen aanrader

1x en dan nooit meer.

dana,
      22-10-2018
      • Activiteiten3
      • Onderkomen7
      • Activiteiten3
      • Onderkomen7

ik zal dit park niet aanraden.Bij aankomstdag is de kruidenier en de patatzaak gesloten.Hoe vindt je die??Via het restaurant kon je ook geen kroketje bestellen op maandag omdat ze personeel tekort hebben.En dat op een vakantiepark,ooit van vakantiekrachten gehoord ,nou blijkbaar hier niet en gooien ze de winkel dicht.

Niet echt een vakantiegevoel krijg je hier zo

Het park zelf wordt slecht aangegeven.

Mooi huisje maar verder is het net niet.

Daan,
      22-10-2018
      • Onderkomen8

Je moet bij de rotonde niet rechtsaf maar neem de rotonde 3/4 want het staat slecht aangegeven.

Er is niet veel te beleven op het park zelf dus zeker niet geschikt voor 12 jaar en ouder .

Heel veel huisjes staan te koop en er lopen heel veel poolse mensen op het park waar je op zich geen last van hebt maar ze lopen er wel en dat geeft niet echt een vakantiegevoel.

De vakantiehuizen zijn mooi (ook van binnen) maar mis net even de afwerking.

Wel 2x een douche maar geen bad terwijl er ruimte genoeg is in de badkamers.

Voor ons is dit een park om niet terug te komen.

Zwembad is heel klein en de binnen speeltuin is ook heel klein.

Nooit meer.

Ecm,
      7-10-2018
      • Activiteiten1
      • Onderkomen6
      • Activiteiten1
      • Onderkomen6

Wij hadden een chalet type Pavilion 6 pers In L vorm geboekt.Dit hadden we uit de brochure met foto geboekt,ook al de andere chalets bekeken maar dit was wat we wilden.Bij aankomst was het een totaal ander chalet wel 6 pers maar niet wat wij geboekt hadden.Europarcs hanteerde echter 2 regeltjes,interieur kan verschillen (wat begrijpelijk is) maar het regeltje exterieur geeft hun alle vrijheid om je in een ander type te stoppen.Dus een brochure met foto’s van chalets die te boeken zijn is een wasseneus.Het blijft de vraag krijg je inderdaad het type wat je hebt geboekt ???Daarom nemen wij het risico niet meer om bij deze organisatie te boeken.Het chalet was ook nog een kinderchalet zeker niet geboekt wij zijn 60 plus.En mocht ook wel wat onderhoudt aan meubilair.2 Doorgezakte eetkamerstoelen,versleten armleuningen ,onderdelen koelkast.

fantastisch

Fam. P. van Wijngaarden,
      7-10-2018
      • Activiteiten8
      • Activiteiten8

Mooie bestemming en alles prima in orde. Wij hadden een 6 persoons huisje. Ideale uitvalbasis als je van fietsen houdt. De Beemster vol met leuke plaatsjes en prachtige fietsroutes. Vooral De Rijp is een pareltje als het gaat om cultureel erfgoed.

• Onderkomen8

Wij hebben heel lang getwijfeld om naar de Rijp te gaan omdat de recenties heel slecht waren maar dit klopt absoluut niet. Ieder zijn mening maar het match in ieder geval niet met onze ervaring.Het park is schoon. Goede Zaanse sfeer en een super mooi modern ingericht huis en ook deze was schoon!! Ik weet echt niet waarom er zo negatief over dit park wordt gedaan. Dus mocht u de zaanstreek willen bezoeken dan is de Rijp echt wel een goede keus

Mooi park met mooie huisjes!

Lidy,
      25-9-2018
      • Activiteiten7

De ruimte om de huisjes was echt top! Huisje marken 108 is een super mooi huis met een prachtig uitzicht! Heerlijke tuin er om heen. Huis ziet er binnen heel gezellig uit!

De 2de douche is erg handig en er waren horren in het huis. Goed uitgeruste keuken!

Hoe andere huisjes zijn weet ik niet maar deze was top!

TOP!

carola,
      17-9-2018
      • Activiteiten7

Gezellige mensen, vriendelijke meiden bij de receptie, netjes, schoon dus overal hebben wij een super vriendenweekend gehad! Tot een volgende keer!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp in Oost Graftdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.