Vakantiepark
6,2

• Activiteiten5,3
  • Onderkomen6,9

Omschrijving
Europarcs Resort de Rijp in Oost-Graftdijk is ideaal voor wie wil genieten van de Zaanstreek. Minder geschikt voor tieners, voor hen zijn er naast een binnen- en buitenzwembad weinig faciliteiten. Er is wel een speeltuin, snackbar en restaurant. Een geschikte plek voor natuurliefhebbers. De huisjes zijn ruim. Op 5 kilometer afstand ligt De Rijp.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Rijp voor je op een rij gezet:

492 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp in het Nederlands

Helemaal fantastisch!

Elke De Boel,
11-3-2019
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtige huisjes, behulpzame klantendienst en receptie, leuk zwembad, fijn restaurant, winkeltje, ideale uitvalsbasis voor leuke uitstappen (Volendam, prachtige Alkmaar, Amsterdam, overdekte markt enz), bij mooi weer valt er op het park ook nog heel wat leuks te beleven! We zagen heel wat speeltuigen, buitenzwembad en vijver en kinderboerderij. Wij gaan zeker nog eens terug! We deden al meermaals europarcs Op andere plaatsen waar we telkens ook hebben genoten van een heel mooie vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Leuke, ontspannen gezinsvakantie gehad!

C de Leeuw,
11-3-2019
  • Onderkomen8

We hebben genoten van de mooie ruime accommodatie en het leuke park met veel verschillende accommodaties! De omgeving is er erg mooi! Ondanks het wat minder goede weer, toch een fijne midweek gehad! Zwembad is prima voor de kinderen! Ook de buitenspeeltuin is erg leuk! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Geweldig

Schoeman,
28-2-2019
  • Onderkomen10

Eerlijk gezegd waren we wat angstig omdat de reviews van dit Park niet best zijn. Maar niets is minder waar. Het huisje was supernetjes en schoon. De bedden top. Geen last gehad van Poolse werknemers. Werknemers vriendelijk. Omgeving erg mooi. Het was een heerlijke midweek voor ons gezin met drie kinderen. Bedankt Europarcs de Rijp.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Voor hervaling vatbaar!

Priscilla van Ballegooijen,
17-2-2019
  • Onderkomen9

Een net ontvangst, mooi chalet met alle gemakken. Heerlijke douche en mooi/ruim opgezet park

Gereisd met partner in februari 2019

Zeer goed bevallen bedden zeker aan vervanging toe

gerdiene Reurich,
11-2-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Het is een gezellig park met prachtige accommodaties, netjes en ruim opgezet.

We hebben het prima naar ons zin gehad en komen zeker nog eens terug.

Over de matrassen/ bedden zijn we niet zo te spreken, die zijn aan vervanging toe.

Een aanrader zou zijn nieuwe matrassen wegens de komende vakantie's.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantasties

c v d gragt,
23-12-2018
  • Onderkomen9

was super heel mooie omgeving veel gefietst en gevaren door de eilandspolder

Gereisd met vrienden in mei 2017

Kan beter

Frank ,
19-12-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Geen heel fraai park. Huisjes zijn best mooi en ruim, het restaurant ziet er mooi uit. Op het park hangt alleen 0,0 sfeer. Nu verbleven wij weliswaar in een rustig weekend op het park, maar er waren weinig anderen op het park m.u.v. vele Oost-Europeanen.

Gereisd met vrienden in november 2018

Fantastisch.

Simone,
12-12-2018

Wat een prachtig park!!

We hadden een mooi huisje.

Schoon bij aankomst.

géén karaoke

v.b.,
9-12-2018
  • Onderkomen9

Houdt er rekening mee dat er in deze periode geen vertier voor jong en oud wordt georganiseerd en dat de vakantie-slippers tijdelijk zijn vervangen door laarzen om (met de hond of partner) door de omgeving te wandelen of fietsen, tussen het IJsselmeer en de Noordzeekust. Het park bestaat uit drie gedeelten met elk hun charme (?) en prijsstelling. Wij hebben, in vóór overleg met de receptie gekozen voor de Zaanse stenen huizen, gewoon prachtig, net zo goed als thuis. En dan de buitenlandse kentekens . . . , die vallen inderdaad meer op dan de nederlandse- , de mensen zélf zie of hoor je amper. Ik denk dat mensen in de omgeving meer negatieve reviews plaatsen dan de park-gasten.

Gereisd met partner in november 2018

Nooit meer

Fam. van Iersel,
29-11-2018

Wij kwamen vroeger aan dan gepland.

Netjes gevraagd of het huisje al beschikbaar was. Dat bleek niet zo te zijn ivm de schoonmaak.

Eenmaal in het huisje, bleek het huisje ronduit smerig. De spinnenwebben Inc. Heel veel spinnen zaten voor alle ramen en in de slaapkamers in de nokken.

Heel veel keukenspullen waren niet aanwezig. 1 pit van het gasfornuis was helemaal weggesmolten.

Interieur viel heel erg tegen.

Het park zat idd vol met Poolse werknemers. Op zich geen last van gehad, maar er heerste totaal geen vakantiegevoel.

Op op-en aanmerkingen is zeer lauwtjes gereageerd. We voelde ons niet echt te gast.

Echt een afknapper. Dit is de 2 keer dat een vakantieverblijf via Europarcs slecht is bevallen.

Wat ons betreft nu ook echt de laatste keer. Ik kijk wel verder.

Gereisd met partner in juni 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp in Oost Graftdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Rijp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.