Camping De Nesse

• 9.8Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping De Nesse in Limmen in Noord-Holland zitten gezinnen met jonge kinderen en rustzoekers goed. Op deze kleinschalige camping word je hartelijk ontvangen door de eigenaren en vind je leuke speeltuinen voor de kinderen. De omgeving leent zich uitstekend voor fiets- en wandelroutes of blader door de informatiemap voor tips.

Contact

556 reviews over Camping De Nesse

• 10Erik en Frieda Schoolenaar24-09-2019

Erg goed.

Wij zijn nu 4 keer geweest op deze camping omdat wij genieten van de kleinschaligheid, het comfort op de plaats, eigen water aan en afvoer. Na aankomst weer hartelijk ontvangen door John die ons gelijk zeer trots een rondleiding gaf door het nieuwe sanitairgebouw. Geheel terecht, dit was een grote klus en het resultaat mag er zijn! Na het installeren, hebben wij veel gefietst, je kan dan echt alle kanten op en overal genieten.

• 10Klaas Vellenga23-09-2019

fantastisch!!

wij hadden een fantastisch verblijf ,nog nooit zulk mooi en schoon sanitair gehad. erg mooie grasmat en betegeld terras voor de caravan ! mooie fiets omgeving, je bent zo in de duinen en op het strand, leuke steden en dorpen goed bereikbaar .winkels en terrassen vlakbij en heerlijk ijs!!

• 9Familie Pepping22-09-2019

Heerlijke camping

Wat een fijne camping. Uitstekende sanitaire voorzieningen en een keurig verzorgde camping met ruime plekken. We zijn erg gastvrij ontvangen. Ook onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Aanrader.

• 10Yvonne21-09-2019

Super!!! Met de grote S!!

Als je een mooie gezellige schone camping zoekt is dit de place to be!!

• 10chris en liesbeth makkinga15-09-2019

Wij hebben voor het tweede jaar op rij een hele mooie vakantie gehad op camping De Nesse. John en Nathalie hebben het perfekt voor elkaar,vooral het nieuwe toiletgebouw is een plaatje. Een mooie omgeving om te fietsen en te wandelen wij hebben genoten. Echt een aanrader wij komen zeker terug.

• 10Jacqueline Balm14-09-2019

Uitstekend!

Ruim twee weken op deze camping gestaan. Top locatie. Geweldige omgeving. Zoveel te doen. Super vriendelijke gastheer en gastvrouw. Camping wordt op en top verzorgd. Kan niet beter. Wij waren hier voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. Zelfs het informatie boek dat je ontvangt als je op de camping komt is uitstekend verzorgt, aan alles is gedacht. Het toiletgebouw is een pracht. De loods om de electrische fietsen s'nachts op te laden en achter slot en grendel te zetten is super groot, ruimte voor iedereen. Je wilt het niet geloven maar het is zelfs een ware bibliotheek aanwezig en denk maar niet dat daar afgedankte boeken staan hoor uit het jaar kruik. De allerlaatste boeken staan hier op de plank! Wij kamperen als van jongs af aan maar deze camping is echt een paradijsje! Ga zo door!!

• 10Willem en Trijny , zomer 201904-09-2019

Fantastisch, een bezoek waard en aan te bevelen.

We zijn ook dit jaar weer voor onze 4 weken vakantie bezocht. Ook deze keer weer volop genoten van de omgeving, camping, de behulpzame vriendelijke beheerders John & Nathalie,en niet te vergeten het prachtige (nieuwe) sanitair gebouw. Er zijn hotels die er een voorbeeld aan kunnen nemen. Mooie ruime plaatsen tegelplateau, waterkraan en afvoer. Wat wil een mens nog meer. Deze camping is een aanrader voor een geslaagde vakantie. Zeker ook voor 2019 een Gouden Zoover Award waard!

• 9Riet Schut.02-09-2019

Fantastich

Een rustige mooie schone camping , met een prachtig sanitair gebouw. Hele mooi omgeving om te fietsen. En behulpzame vriendelijke beheerders

• 10Marijke27-08-2019

Heerlijk genoten!

We hebben nog een midweekje vakantie en op aanraden van een collega en een vriendin gaan we naar Camping de Nesse. We verblijven in het 4P hooiberghuisje. Een verschrikkelijk goede beslissing!! Wat hebben wij genoten! Vriendelijk ontvangen, klein, maar super schattig en vooral schoon huisje. Goede uitvalbasis voor diverse dagjes uit. Heerlijk cliché maar de kinderen (3 en 5) hebben zich onwijs vermaakt. Geen grote speeltoestellen of een zwembad en met een hek om de hele camping dus ze kunnen geen kant op. Dus papa en mama hebben ook vakantie :-). Kortom.... aanrader! Volgend jaar gaan we vast nog wel een keer heen!

• 10Marijke Rademaker25-08-2019

Top vakantie.

Weer een top vakantie gehad bij De Nesse. Voor de 3e keer op deze camping, samen met kleinkinderen. En ze willen weer terug. Dat zegt genoeg. Ook waren wij, en ook de kleinkinderen, erg onder de indruk van het nieuwe sanitairgebouw. Vooral de familiedouche vonden ze geweldig. Prima ligging van de camping, zodat je ook bij wat minder weer, genoeg kunt ondernemen. En niet te vergeten, Nathalie en John (en ook Niek). Zij zorgen er met hun harde werken, enthousiasme en belangstelling voor dat iedereen zich er thuis voelt. Wij komen zeker weer terug.

12 tips over Camping De Nesse

• M, 22-04-2014

Alkmaar bezoeken met stadsgids, is een leuke stad. En de strandtenten bij Castricum aan zee zijn mooier en gezelliger dan in Bergen. Als je van Grieks houdt; restaurant Athene in Heiloo is een aanrader met leuke prijzen.

• Fam van Hoof, 04-06-2014

Kaasmarkt in Alkmaar en het noordzeestrand.

• Marco, 15-09-2012

Dicht aan het strand, De kaasmarkt in Alkmaar, De Bazaar in Beverwijk enz. enz.

2 vragen over Camping De Nesse

• EHC Verstrael, 09-09-2018

sanitair

hebben jullie aangepast sanitair voor invaliden?Is er een overdekte ruimte om ebike en scootmobiel op te laden?cai aansluiting op iedere plek en ook water aan en afvoer?

• anke, 15-06-2017

een camper