Camping De Nesse

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°9°
Camping De Nesse
9,4

498 reviews over Camping De Nesse in het Nederlands

In september een kleine week doorgebracht op de camping. Wat ons opviel is de kleinschaligheid. Ontvangst door de eigenaren. Veel fiets en wandelmogelijkheden. Prima sanitair welke wordt vervangen. Kortom een prima camping om zeker terug te keren.

We komen er zeker weer

Henk Heemskerk
10-10-2018

Een geweldige Camping. Mooie plaatsen die voorzien zijn van elektra en water aansluitingen met vuilwater afvoerputje. het sanitair ziet er schoon en verzorg uit. In de omgeving veel fiets-route's, die ook op de camping aanwezig zijn. Zelf voor de kleintjes is er een speeltuintje en spulletjes aanwezig

Gezellig, leuk en netjes!

De Jong
29-9-2018

Super leuke camping. We hebben 2 leuke weken gehad, ondanks het mindere weer! Meiden hebben het ook naar de zin gehad met vriendinnetjes en natuurlijk Niek die elke ochtend ff kwam kletsen bij de tent.

Een topvakantie!

Ilona
4-9-2018

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en dan automatisch wij als ouders ook. De camping is netjes onderhouden, ruime plekken met een eigen watervoorziening en afvoer, superschoon sanitair en goede speelgelegenheid voor de kinderen, zowel binnen als buiten. Het sanitair en de binnenspeelgelegenheid worden komende winter verbouwd, dus hoe het binnenspelen er volgend jaar uitziet weten we nog niet, maar als je naar de rest kijkt dan moet dat wel goedkomen, echt alles is tiptop in orde! Ook een uitgebreide collectie boeken en tijdschriften aanwezig, voor elk wel wat wils. De eigenaren zijn erg vriendelijk en ook altijd benaderbaar, eventuele problemen worden snel opgelost. Een aanrader voor de rustzoeker en jonge gezinnen.

Zeer gastvrij ontvangen. Geweldig!

Robert en Leontine
31-8-2018

Bijzonder gastvrij ontvangen. We waren voor eerste keer op deze camping. In tegenstelling van andere campings in Nederland volstond betaling van staangeld pas bij aankomst. Een paar dagen voor aanvang heel vriendelijk mailje ontvangen. Daaruit blijkt dat de eigenaren met plezier de camping beheren. Zij stellen zich tot doel elk jaar verbetering aan camping aan te brengen. Tot dusver kennelijk gelukt: prachtig recht en heel mooi groen terrein(terwijl in de rest van Nederland alle gras geel gekleurd is). Elke (zeer ruime) plaats voorzien van wateraansluiting en afvoer/spoelbakje. Caravan stond meteen waterpas door aangelegde tegels voor de wielen en aansluitend stukje trottoir voor ondergrond voortent. Sanitair top. Goede douches. Gratis warm water. Desondanks wordt sanitairgebouw in 2019 volledig verbouwd. Eigenlijk in hele campingervaring (+35 jaar) nergens dergelijke camping ervaren. We komen terug. Hopen dan op iets beter weer.

Fantastisch!!!

Bea Groot en dochter Miranda
30-8-2018

Kom en beoordeel zelf het is de moeite waard de huisjes of de campingplekken alles even netjes en schoon ook het sanitaire niks mis mee wij waren hier vier dagen maar helemaal top

Toppertje

Marijke Rademaker
27-8-2018

Voor de tweede keer op deze camping geweest. Nu 4 weken, waarvan bijna 3 met 2 kleinkinderen. Het was weer een top vakantie. De kleinkinderen willen volgend jaar weer. Overdag is er genoeg te doen in de omgeving en ,s middags lekker spelen op de camping, waar van alles voor ze te doen is.

Nathalie, John en natuurlijk Niek, ga zo door. Mede door jullie gastvrijheid en enthousiasme voelt iedereen zich hier snel thuis.

fantastisch!!

martien
21-8-2018

topcamping voor de rustzoeker

Geweldig en we komen terug

Bart Sonneveld
21-8-2018

Prachtige camping met een schoon en netjes toilet en super vriendelijke eigenaren.

Uitgebreid informatiemap met de regels en wat er te doen is in de omgeving.

Fantastisch!

chris makkinga
19-8-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad, mooie camping schone sanitair je hebt mooie fiets routes wat wil je meer. Voor kinderen is veel speel vermaak.

John en Nathalie stonden altijd voor je klaar , goede gastheer en gastvrouw.

Wij vinden het een aanrader, komen zeker terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Nesse in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Nesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.