Camping De Nesse

485 reviews over Camping De Nesse in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Mooi weer gehad het was genieten.

Herman Immink
20-7-2018

Na jaren met de caravan weggeweest maar door gezondheid hebben we in een huisje gezeten en het was helemaal top.

Jan en Janny van de Hoef
14-7-2018

Voor het tweede jaar op camping De Nesse. Een schone, gezellige, kindvriendelijke camping met ruime plaatsen. Nathalie en John zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen die van rust en ruimte houdt.

Geweldig

Fam. Admiraal
3-7-2018

Heerlijk weekend gehad in de blokhut met twee kleinkinderen. We werden gastvrij onthaald door John en Nathalie en kleine Niek. De camping is geweldig er is veel te doen voor de kinderen en alles ziet er super uit.

uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar.

Willem en Bertha Freeke
20-6-2018

Een heerlijke rustige camping. Toegankelijke en vriendelijke beheerders. Voor jonge kinderen voldoende speelgelegenheid. ruime kampeerplaatsen met betegeling voor de caravan. Het sanitair is heel schoon en voldoet voor zo'n kleine camping. Een prima uitvalsbasis voor fietstochten naar bijv. Alkmaar of naar de duinen en de polders.

Toppertje

Letty elias
10-6-2018

Heerlijke camping met gastvrije eigenaren.

Super camping!

Judith
9-6-2018

Hele leuke en gezellige camping. We hebben een weekend in de blokhut doorgebracht. Netjes en een zeer fijn bed! Onze zoon van 6 jaar heeft zich geen minuut verveeld. Er is van alles om mee te spelen; van ligfiets tot trampoline en een voetbalkooi.

Velden zijn erg mooi verzorgd en het sanitair ziet er zeer verzorgd en schoon uit! Ook aan persoonlijke aandacht van de eigenaren geen gebrek. Kortom, het was heerlijk!

Mw. Risseeuw
2-6-2018

Vriendelijke ontvangst, mooi terrein, netjes onderhouden. Sanitair netjes en schoon. Zeer goede kwaliteit / prijs verhouding. Erg leuk voor kleine kinderen. Goed vertrek punt voor het maken van fiets en wandelroutes. Grote steden dicht in de buurt, voor ieder wat wils.

Prima, met een kanttekening

Rob van den Bosch
1-6-2018

Hartelijke ontvangst, voorzieningen en kampeerplaats werden getoond en info-map ter leen gegeven.

Terrein heeft een standaardindeling, tw voornamelijk zijn de plaatsen tegenover elkaar. Afstand naar de buren aan de overkant prima; breedte van de kampeerplek redelijk, maar het houdt bij een grotere caravan niet over.

Leuke ontspanningsruimte met name voor kinderen met veel boeken en tijdschriften. Ook een magnetron in die ruimte. Wasmachine en droger tegen betaling te gebruiken. Toiletten prima.

Douches met een gordijn, geen muurtje en een plankje om op te zitten. Na het douchen is ondanks het gordijn het aankleedgedeelte, wat erg klein is, nat.

Straal en temperatuur prima.

Verkeer op nabijgelegen provinciale weg hoorbaar. Regelmatig lawaai van overvliegende vliegtuigen.

Fantastisch! We komen zeker terug!

Tobias en Yvonne Hogeveen
31-5-2018

Wij zijn nu voor de tweede keer op deze camping geweest. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door John en Nathalie. De camping zag er wederom keurig en verzorgd uit.

Ook hadden we voor onze kinderen en kleinkinderen de twee hooiberghutten gehuurd voor een weekend. Deze waren erg gezellig ingericht, keurig schoon,aan alles was gedacht en de bedden lagen heerlijk. Onze kleinzoon van twee kon zich heerlijk vermaken in de speeltuin.

We hebben een heerlijke vakantie gehad, we komen zeker terug!

Ook de kinderen hebben erg genoten van het weekend🌞

Peter en Thea V-mans
10-5-2018

Een uitstekende tot in de puntjes verzorgde camping. Aan alles is gedacht voor groot en klein. Behulpzame eigenaren. Beslist een aanrader en wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Nesse in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Nesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Nesse scoort een 9.33 uit 10 op basis van 493 reviews.