Camping De Nesse

Camping De Nesse
9,3

476 reviews over Camping De Nesse in het Nederlands

Peter en Thea V-mans, 10-5-2018

Een uitstekende tot in de puntjes verzorgde camping. Aan alles is gedacht voor groot en klein. Behulpzame eigenaren. Beslist een aanrader en wij komen zeker terug.

Wij zullen dit adres zeker onthouden

Fam Rudiger, 9-5-2018

We hebben een paar dagen op deze fijne camping gekampeerd. Het terrein wordt super netjes onderhouden, de eigenaren zijn gastvrij en vriendelijk. Wij zullen dit adres zeker onthouden.

Een super fijne camping!!

Francine Verbraak, 8-5-2018

Wat een heerlijke camping! Geweldige mooie grote plaatsen. Goed verzorgd terrein. Op allerlei manieren is gedacht aan de veiligheid van kleine kinderen.

Super!

Arthur Verbraak, 7-5-2018

Het is heerlijk vertoeven op deze camping. Erg vriendelijke mensen. Dichtbij leuke stadje Limmen.

Top camping!

Petra, 6-5-2018

Wat een mooie , schone en goed verzorgde camping. Hele lieve eigenaren! Kinderen kunnen zich hier prima vermaken echt alles is aanwezig. Kinderen van 8 en 2, maar zelfs die van 8 wil volgend jaar weer terwijl er eigenlijk tot 8 jaar staat aangegeven op de site. Sanitair super schoon en netjes. Kom er graag nog een keer terug!

Fantastische kindvriendelijke camping

Rosa, 6-5-2018

Hele fijne gemoedelijke camping waar echt aan alles is gedacht. De speelplaats is geweldig voor kinderen en het terrein is super onderhouden. Wij verbleven in een blokhut, deze zijn heel praktisch en gezellig ingericht. Ik kan me niets bedenken wat er mist en niet onbelangrijk de bedden zijn heel fijn. Zeker een aanrader.

Geweldig!

Holzmann, 1-5-2018

Prachtige camping, alles goed verzorgd,lieve eigenaars komen hier zeker terug😊.

Heerlijke gastvrije camping!

Sjoerd, 30-4-2018

Prachtig hooiberghut. Schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt voor een heerlijk ontspannen weekend.

Mooie locatie op fietsafstand van het strand en Castricum. Op 5 minuten lopen zit een restaurant en ook het prachtige en gastvrije dorpje Limmen is vlakbij.

Supercamping!

Edith van der Locht- Metselaar, 30-4-2018

We zaten afgelopen weekend in de 5 persoons hooiberghut. Wat een leuk, mooi, schoon en gezellig huisje!

Ook de camping is super. Veel te doen voor de kinderen, prachtig grasveld, helemaal top!

John en Nathalie, bedankt!!!

Geweldig weekend gehad! Aanrader

lisette koot, 29-4-2018

Wat een geweldige camping! Strakgroen gazon, verzorgd, sfeervol en lieve eigenaren die je met veel enthousiastme overal over kunnen informeren.

We zaten in de 4persoons hooiberghut en het ontbrak aan niets. Familie uitgenodigd voor een gezellige bbq...weer mooie momenten samen beleefd.

2 kids onder de vier jaar die genoten van de mooie speeltoestellen, trampoline, pasgeboren lammetjes en de vele kinderauto's en het panna- en voetbalveld.

Wat wil je nog meer.

Ga zeker nog een keer heen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Nesse in Limmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Nesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Nesse scoort een 9.32 uit 10 op basis van 484 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: