Camping Duinzoomhoeve

155 reviews over Camping Duinzoomhoeve in het Nederlands

aanrader !

Joy Winkels
9-9-2018

Het is klein, kleinschalig, rustig, heel gastvrij en warm.prima douches en toiletten, er kan veel geregeld worden b.v barbecue, pizza, warme broodjes. Dicht bij zee. De Hooiberghutten zijn erg leuk ingericht ! warme gastvrouw die ook veel uitgaanstips geeft. Dit adres is aan te raden .

We komen hier al voor het twaalfde jaar en dat zegt op zich al voldoende. Dit keer werden we verrast door de uitbreiding van de camping met comfortplekken. Dit geeft op zich al een prachtig plaatje van deze gezellige boerderijcamping. Verder zijn de parkeerplaatsen misschien wel twee maal zo groot geworden , erg praktisch voor auto,s, campers en caravans

Holland op zijn mooist ❤️

Ineke
2-9-2018

Het is een heerlijk plekje op aarde!!!!! Heerlijk rustig alle faciliteiten die we nodig hadden waren prima 👍🏻 En de gastvrijheid was boven verwachting! Wij komen hier zeker nog meerdere malen terug 😀🌞

Mooie camping, ideaal met mooi (strand)weer !

P.de Boer
16-8-2018

Twee weken met kleine caravan deze (boeren)camping bezocht.

Een ruime plek met privé sanitair en uitzicht op de bollenvelden.

Een zeer gastvrije ontvangst en twee weken gebruik gemaakt van de broodjesservice dus vaak nog warme broodjes bij het ontbijt.

Zeer nette privé sanitair-unit met altijd heet water en verwarming.

Strand op ca 500 meter afstand maar wel te bewandelen, heerlijke fietspaden in de duinen en Juliana dorp en Den Helder op fietsafstand.

Mede door het mooie zomerweer een prima vakantie gehad.

Het is verder bij het strand weg dan doet vermoeden, met kinderen en strandspullen moet je echt wel de auto pakken om naar het strand te gaan. De omgeving vonden wij verder een beetje saai. De kinderen hebben zich prima vermaakt met al het speelgoed wat er is. Het is voor ons na 1 x geweest te zijn wel genoeg.

Goed!

Bart
25-7-2018

Vriendelijke begroeting, kleine gezellige camping. Plaatsen zijn klein. Sanitair was altijd schoon. Prima loop-/fietsafstand van het strand.

Kleinschaligheid , hoge kwaliteit , mooie ruime kavels , schoon en gezellig samen ,met behoud van privacy!!

Heerlijk

Josee van den Berg
28-5-2018

Geweldige ruime plek. Wij hadden een plek met een aparte sanitairruimte. Heel riant.

Geweldig

Hanneke van Oosterom
22-3-2018

Prachtige camping vlak bij het strand! Aardige gastvrouw die er alles aandoet om het je naar de zin te maken! Hele leuke tijd gehad!

Gezellige en mooie camping

Joris
2-12-2017

Super leuke camping, wij zijn hier weer teruggekomen na de vorige goede ervaring. Lekker dicht bij het strand voor mooie wandelingen en een heel mooi en ruime campingplaats.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinzoomhoeve in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinzoomhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.