Tijdelijk €25 aanbetaling

8.4FantastischScore uit 192 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

192 Reviews over Duinzoomhoeve

• 7Kees Lavrijsen11-06-2022

Leuk voor 1 keer

Prettige camping. Eigenaresse kan vriendelijker zijn. Uitrusting voor “gewone” kampeerders OK, maar karig. Ligging prima om te wandelen/winkelen/fietsen. Ook voor bezoek aan Texel goede verbinding vanuit Den Helder.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marjet Broersma23-05-2022

Unieke kampeerplaats in een prachtige omgeving!

Een hele fijne camping! Wat opvalt is de gemoedelijkheid, de rust, de ruime plekken, en het ziet er schoon en zeer verzorgd uit. Het op een steenworp afstand zitten van zee en strand én een omgeving waar ontzettend veel te doen is, maakt deze camping een zeer aantrekkelijke plek.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Alex02-11-2021

Een aanrader

Leuke rustig gelegen camping op een kleine afstand van het strand. Vriendelijke eigenaren die graag uitleg geven over het bedrijf en de camping. Wij hadden privé sanitair, dit was meer dan prima voor elkaar. Skelters en ander speelgoed voor de kinderen aanwezig. Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen, we komen nog eens terug.

• 8Fennemaatjes21-09-2021

Fijne plek dichtbij zee!

Fijne ruime plek, dichtbij het sanitair. Overzichtelijke camping met meer dan genoeg skelters en trekkers voor de kinderen. Strand verder dan de aangegeven (hemelsbrede) 400 meter, maar op de fiets heel goed te doen. Heerlijk ruime en rustige strandopgang en de drukte snel op te zoeken in Julianadorp of andere omliggende dorpen. Gastvrijheid is een punt van aandacht, soms was de gastvrouw super vriendelijk en behulpzaam en soms was het nog net geen snauwen en sneren. We hebben ons verblijf flink ingekort vanwege de aanhoudende harde wind, maar de dagen dat we op de Duinzoomhoeve stonden hebben we het naar onze zin gehad. Aanrader: de ijssalon in Julianadorp aan Zee!

• 8Danielle25-08-2021

Danielle

We hebben 2 weken op de camping gestaan. We hebben veel slecht weer gehad, er waren veel kale plekken in het gras waar veel water op bleef staan, beetje raar dat er zo'n kale plekken waren want er mocht alleen maar open tenttapijt gebruikt worden., Niet dat dit gecontroleerd wordt. Privé sanitair was netjes en wc papier werd aangevuld als je het melde. Mooie locatie, 20 minuten lopen vanaf de zee. Er werdt gebruik gemaakt van een campingapp erg handig, alles werd er opgemeld, ook wanneer de boer druk was met zijn landbouw, dat er op het terrein opgelet moest worden. Ook kon je met de app je bestelling erin zetten. Camping gastvrouw erg vriendelijk, en goed te bereiken altijd in voor een praatje. Een nadeel vind ik dat de helicopters van de luchtmacht al erg vroeg beginnen te vliegen dus je bent erg vroeg wakker, deze vliegen de hele dag door. De camping ligt erg centraal dus hoop activiteiten mogelijkheden en restaurants in de buurt.

• 6Eetgelegenheden
  • 10christel abrahams09-08-2021

geweldig!

Het is een mooie kindvriendelijke camping, waar ook honden meer dan welkom zijn.Mary, de campingeigenaresse is een warme persoonlijkheid die er alles aan doet om het haar gasten naar hun zin te maken. Op reservering kun je bij Mary een ontbijt laten maken wat een ware verassing was, heel uitgebreid en geserveerd in de zo geheten pinkenstal. Erg gemoedelijk die de sfeer van het boerderijleven uitstraalt! Erg ruime plaatsen, mooie veldjes met eigen sanitair op diverse plaatsen. Mooie ligging op loopafstand van duinen en zee. Het was een fijn verblijf en we komen zeker nog eens terug als de bloembolvelden om de camping heen allemaal openstaan!

• 8van den Belt26-07-2021

Rust en ruimte

Een heerlijke, rustige camping. Wij hadden plek 21 met privé sanitair en dit was echt een top! Je kijkt weg over de velden en je hebt de hele dag zon. Let op: weinig schaduw, dat moet je zelf creëren. Heerlijk avondzonnetje. Het waait er wel bijna altijd. Genoeg skelters en fietsjes voor onze kinderen, een kleine zandtafel en hangmatten. Een fijne overzichtelijke camping voor kinderen. Het sanitair was hartstikke schoon, iets wat wij heel belangrijk vinden. De afstand naar zee is verder dan wat aangegeven staat. Je moet echt wel een stukje (om)lopen met kleine kinderen. Maar de auto is zo gepakt en dan kun je naar alle strandopgangen, ideaal. De ligging van de camping is perfect, je bent binnen 20 minuten in Callantsoog, Grote Keeten, Den Helder en Julianadorp. Genoeg te doen dus! Het enige minpunt is het harde rijden van de tractoren enz, je moet je kinderen buiten het campingterrein goed in de gaten houden. Topverblijf aan zee gehad!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Fam. van der Meer29-10-2020

Een fantastische plek met gastvrije eigenaren!

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam tot en met! Schoon sanitair, ruime plaatsen, warme broodjes in de ochtend. Een ruime kilometer lopen en je bent bij zee. Schitterende fietspaden vlakbij. Wat wil je nog meer, we hopen terug te komen!

• 4Wilnib01-10-2020

Nooit meer

Verbod op tenttapijt? Nog nooit meegemaakt in 45 jaar kamperen. Geen alternatief zoals grint of vlonders. Gereserveerde plaatsen naast elkaar waren niet beschikbaar. Dit wordt verteld net ná betaling. Inkt van pinbon was nog niet droog. Aanmekden ná 13.30u. Hoe krijgen jullie het zo uitgekiend om eerder aan te bellen. Vriendelijke gastvrouw??? Let op: campinghond kan vals zijn, viel uit het niets ons hondje aan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Waucomont18-08-2020

Prachtige camping

Leuke gezellige boerencamping aardige eigenaresse Kids hebben zich vermaakt en wij ook top vakantie gehad.

Camping Duinzoomhoeve info

Camping-informatie