Géén boekingskosten

• 8.1Eetgelegenheden

Meer camping info

190 Reviews over Duinzoomhoeve

• 9Marjet Broersma23-05-2022

Unieke kampeerplaats in een prachtige omgeving!

Een hele fijne camping! Wat opvalt is de gemoedelijkheid, de rust, de ruime plekken, en het ziet er schoon en zeer verzorgd uit. Het op een steenworp afstand zitten van zee en strand én een omgeving waar ontzettend veel te doen is, maakt deze camping een zeer aantrekkelijke plek.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Alex02-11-2021

Een aanrader

Leuke rustig gelegen camping op een kleine afstand van het strand. Vriendelijke eigenaren die graag uitleg geven over het bedrijf en de camping. Wij hadden privé sanitair, dit was meer dan prima voor elkaar. Skelters en ander speelgoed voor de kinderen aanwezig. Een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen, we komen nog eens terug.

• 8Fennemaatjes21-09-2021

Fijne plek dichtbij zee!

Fijne ruime plek, dichtbij het sanitair. Overzichtelijke camping met meer dan genoeg skelters en trekkers voor de kinderen. Strand verder dan de aangegeven (hemelsbrede) 400 meter, maar op de fiets heel goed te doen. Heerlijk ruime en rustige strandopgang en de drukte snel op te zoeken in Julianadorp of andere omliggende dorpen. Gastvrijheid is een punt van aandacht, soms was de gastvrouw super vriendelijk en behulpzaam en soms was het nog net geen snauwen en sneren. We hebben ons verblijf flink ingekort vanwege de aanhoudende harde wind, maar de dagen dat we op de Duinzoomhoeve stonden hebben we het naar onze zin gehad. Aanrader: de ijssalon in Julianadorp aan Zee!

• 9Eetgelegenheden
  • 10christel abrahams09-08-2021

geweldig!

Het is een mooie kindvriendelijke camping, waar ook honden meer dan welkom zijn.Mary, de campingeigenaresse is een warme persoonlijkheid die er alles aan doet om het haar gasten naar hun zin te maken. Op reservering kun je bij Mary een ontbijt laten maken wat een ware verassing was, heel uitgebreid en geserveerd in de zo geheten pinkenstal. Erg gemoedelijk die de sfeer van het boerderijleven uitstraalt! Erg ruime plaatsen, mooie veldjes met eigen sanitair op diverse plaatsen. Mooie ligging op loopafstand van duinen en zee. Het was een fijn verblijf en we komen zeker nog eens terug als de bloembolvelden om de camping heen allemaal openstaan!

• 8van den Belt26-07-2021

Rust en ruimte

Een heerlijke, rustige camping. Wij hadden plek 21 met privé sanitair en dit was echt een top! Je kijkt weg over de velden en je hebt de hele dag zon. Let op: weinig schaduw, dat moet je zelf creëren. Heerlijk avondzonnetje. Het waait er wel bijna altijd. Genoeg skelters en fietsjes voor onze kinderen, een kleine zandtafel en hangmatten. Een fijne overzichtelijke camping voor kinderen. Het sanitair was hartstikke schoon, iets wat wij heel belangrijk vinden. De afstand naar zee is verder dan wat aangegeven staat. Je moet echt wel een stukje (om)lopen met kleine kinderen. Maar de auto is zo gepakt en dan kun je naar alle strandopgangen, ideaal. De ligging van de camping is perfect, je bent binnen 20 minuten in Callantsoog, Grote Keeten, Den Helder en Julianadorp. Genoeg te doen dus! Het enige minpunt is het harde rijden van de tractoren enz, je moet je kinderen buiten het campingterrein goed in de gaten houden. Topverblijf aan zee gehad!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Fam. van der Meer29-10-2020

Een fantastische plek met gastvrije eigenaren!

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam tot en met! Schoon sanitair, ruime plaatsen, warme broodjes in de ochtend. Een ruime kilometer lopen en je bent bij zee. Schitterende fietspaden vlakbij. Wat wil je nog meer, we hopen terug te komen!

• 9Eetgelegenheden
  • 4Wilnib01-10-2020

Nooit meer

Verbod op tenttapijt? Nog nooit meegemaakt in 45 jaar kamperen. Geen alternatief zoals grint of vlonders. Gereserveerde plaatsen naast elkaar waren niet beschikbaar. Dit wordt verteld net ná betaling. Inkt van pinbon was nog niet droog. Aanmekden ná 13.30u. Hoe krijgen jullie het zo uitgekiend om eerder aan te bellen. Vriendelijke gastvrouw??? Let op: campinghond kan vals zijn, viel uit het niets ons hondje aan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Waucomont18-08-2020

Prachtige camping

Leuke gezellige boerencamping aardige eigenaresse Kids hebben zich vermaakt en wij ook top vakantie gehad.

• 7Fam. Pos04-08-2020

Prima camping, iets meer gastvrijheid mag !!!

Het is een prachtige camping met ruime plaatsen. Wij zaten in een van de hooiberg hutten en hier had je alles bij de hand. Het strand is een stukje lopen ,maar als je de auto bij de duinopgang zet 3 min verderop dan kun je makkelijk naar het strand en daarna een heerlijk hapje eten in het steakhouse. De eigenaresse vond ik gereserveerd gezellig, als je hier langer staat dan kan er een praatje vanaf en wordt je uitgenodigd voor het kampvuur, wat ook geen pretje is want als je verkeerd staat met je voortent wordt je niet goed van de stinkende rook. Maar als je hier korter verblijft zoals wij voor een lang weekend dan kan er nog net een goedemorgen vanaf. Al met al een prima weekend gehad , maar iets meer gastvrijheid is geen overbodige luxe ook als je boekt voor een kort verblijf.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Geert en Henk25-06-2020

Fantastische camping!

Voor en na de coronatijd, een hele mooie ruime camping, diervriendelijk, mooie sanitair voorzieningen zoals privé sanitair en openbare toiletgebruik. Wordt netjes schoongemaakt, neen ruime kampeerplaatsen! We komen hier al jaren, en het is heerlijk aan de zee, het erf af lopen en je bent vrij snel op het strand. Camping eigenaren Jan en Mary erg gastvrij! Ook dichtbij de camping kun je met de auto in 5 min naar Mariendal en daar kunnen uw hondjes heerlijk zwemmen. Kortom een nette camping waar je een mooie vakantie kunt beleven, maak er wat van en boek uw vakantie op deze camping!

• 8Eetgelegenheden

Camping Duinzoomhoeve info