Camping Duinzoomhoeve

CampingWeer vandaag20°19°
Camping Duinzoomhoeve
8,7

151 reviews over Camping Duinzoomhoeve in het Nederlands

Het is verder bij het strand weg dan doet vermoeden, met kinderen en strandspullen moet je echt wel de auto pakken om naar het strand te gaan. De omgeving vonden wij verder een beetje saai. De kinderen hebben zich prima vermaakt met al het speelgoed wat er is. Het is voor ons na 1 x geweest te zijn wel genoeg.

Goed!

Bart
25-7-2018

Vriendelijke begroeting, kleine gezellige camping. Plaatsen zijn klein. Sanitair was altijd schoon. Prima loop-/fietsafstand van het strand.

Kleinschaligheid , hoge kwaliteit , mooie ruime kavels , schoon en gezellig samen ,met behoud van privacy!!

Heerlijk

Josee van den Berg
28-5-2018

Geweldige ruime plek. Wij hadden een plek met een aparte sanitairruimte. Heel riant.

Geweldig

Hanneke van Oosterom
22-3-2018

Prachtige camping vlak bij het strand! Aardige gastvrouw die er alles aandoet om het je naar de zin te maken! Hele leuke tijd gehad!

Gezellige en mooie camping

Joris
2-12-2017

Super leuke camping, wij zijn hier weer teruggekomen na de vorige goede ervaring. Lekker dicht bij het strand voor mooie wandelingen en een heel mooi en ruime campingplaats.

Wij blijven zeker

fam de Kleijn
4-10-2017

Wij zijn hier enkele lange weekeinden het eerste weekeinde was het stormachtig met regen maar we zijn uiterst vriendelijk ontvangen en geholpen door de eigenaren toen onze voortent ingestort was door de storm, dank nog daarvoor. Een groep jongeren was erg lawaaierig en heeft ons de eerste nacht wakker gehouden ondanks verzoeken van de eigenaren. Petje af voor de eigenaresse die de onder gesmeerde wc weer schoon moest maken, echt asociaal van degenen die dat hebben gedaan de toiletten waren keurig toen wij aankwamen en de andere dagen ook, helaas zijn er zulke viespeuken op de wereld daar kan de boerin ook niets aan doen. Wij zijn geen 60 en hebben genoten van het mooie plekje vlak bij zee, je moet even het weggetje aflopen en dan het duin op. Douchen kost 50 cent daarvoor krijg je meer dan genoeg warm water. Volgend jaar willen we graag weer terug om de bollenvelden in bloei te zien.

Teleurstellend

Anoniem
2-10-2017

De hutten zagen er netjes en gezellig uit. Helaas was dat ook het enige positieve. De eerste nacht viel de stroom al uit in onze hut. Daarnaast was het gras heel nat (de grond nam het water niet op) en zakte je er half doorheen. De boer en boerin houden je constant in de gaten en beschuldigen je zomaar van dingen die je niet gedaan hebt. De hygiëne was niet geweldig. Ook was het verder lopen naar het strand dan dat er gezegd werd door de eigenaren. Kortom:Ik ben erg teleurgesteld en ik ben niet van plan om er ooit nog heen te gaan.

Goed, maar voor ons niet weer

Loetje
30-8-2017

Vriendelijke eigenaren, mooi terrein ook voor kinderen. Leuke speelmaterialen, diverse soorten fietsen/skelters.

Op het veld waar wij stonden was het 's nachts nooit stil. Ventilatie geluid uit een schuur gaat dag en nacht door. Dit is een must voor het bedrijf, maar toch, nooit stil. Helikopters die vanaf 's ochtends vroeg al geregeld over vliegen.

Het toiletgebouw vonden wij te klein en jammer dat er geen gescheiden deel is voor mannen en vrouwen. 2 wc's vonden wij praktisch te weinig en je kunt duidelijk de geluiden van elkaar op het toilet horen.

Wat een leuke camping!

Familie Poort
11-8-2017

Heerlijk weekje gehad, lekker geslapen in een hooischuurhutje. Met eigen wc en klein keukentje en lekkere bedden. Ook het sanitairgebouw is super. Het is een gezellige kleine camping dicht bij zee, strand en niet ver van winkels in Julianadorp. Ook Den Helder ligt op een paar kilometer afstand. Heerijk om te fietsen. 😊☺😊

Wel zijn de muggen erg vervelend. Die heb je hier overal! 😠

Jan en Mary, erg aardge mensen, heel erg bedankt! 🌻🌷🌸🌼🌹

Tot een volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Duinzoomhoeve in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Duinzoomhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Duinzoomhoeve scoort een 8.65 uit 10 op basis van 157 reviews.