Hotel Van der Valk Schiphol A4

NederlandNoord-HollandHoofddorp

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Van der Valk Schiphol A4 voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 332 reviews
+323/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.7VoldoendeScore uit 332 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

387 Reviews over Van der Valk Schiphol A4

• 6Charlotte06-01-2022

Mager

Eens met Harry Rupert hieronder. Ondals het supervriendelijke personeel aan de receptie en aan het ontbijtbuffet, was hwt verblijf ronduit armoedig. Je ontbijt ophalen in een papieren zakje, geen servies en aan de kaptafel of op bed opeten, want geen (klein bistro?) tafeltje op de kamer. Als we dit geweten hadden hadden we geen ontbijt bijgeboekt.

• 5Harry Rupert04-12-2021

Eerst terug oude niveau dan weer eens kijken

Kamer prima echter tv gaat noet verder dan menu. Geen roomservice ivm corona maar je bestelling ophalen in een rij bij de keuken. Exorbitante prijzen. Overal mondkapjes verplicht maar uitgekleed buffet waar iedereen aan de zelfde opschep lepels zit. 150 euro inclusief mager ontbijt. Alles voelt alsof de huidige situatie omtrent corona misbruikt wordt om kosten te drukken in een goed bezet hotel. Een 5 krijgt het van mij

• 7Louise09-09-2021

Goed voor een nacht

Prima hotel, wordt nu verbouwd dus via kruip door sluip door naar binnen. Kamer netjes, al misten we een badkamer. De sanitairhoek is open, douche achter glazen schuifdeur evenals toilet. Geeft weinig privacy als je uit de douche komt. Ontbijt was goed maar wel in een donkere ontbijttafel zonder ramen. Ligging is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in omgeving. We zouden het hotel wel weer boeken maar vragen dan een kamer met dichte badkamer.

• 8John - Deventer24-08-2021

voor herhaling vatbaar

prima hotel, ruime kamers, fijne bedden, airco, schoon, voldoende ontbijt. Enkel minpuntje privacy sanitair hoek, en een enkele zitstoel. we hebben leuke fietstochten gemaakt o.a. rondom de Westeinderplassen en naar de kust richting Zandvoort wel met de fietsdrager. Aan de overkant van het hotel zitten alle bekende merken foodrestaurants. Aan de achterkant een prachtig park. Veel overvliegende vliegtuigen, maar bij gesloten balkon deuren merk je bijna niets.

• 3fred10-08-2021

wat een waardeloos hotel

ontbijt op de kamer ivm corona op 18 juni ?? waar een stoel stond om aan het bureau te eten,mini lcd,geen minibar.onvriendelijk personeel in de ontbijtzaal,alle tafels waren gedekt dus je kon nergens je plate even kwijt om je handen vrij te maken om bijvoorbeeld wat drinken in te schenkenen dat alles zeker onder de noemer dat de 1,5 meter niet gehandhaafd kon worden.flauwekul, wel zalen s,morgens verhuren voor een workshop zag ik met mijn eigen ogen dus ontkennen is er niet bij

• 1Dnies9209-08-2021

Vreselijk behandeld!!!!!

Mijn vriend en ik hadden i.v.m jubileum een overnachting geboekt bij Van der Valk hotel Schiphol in een van de luxe sauna suites. Nu kregen wij tot onze grote verbazing de dag van vertrek een mail toegestuurd dat de boeking was geannuleerd, waarna wij direct telefonisch contact hebben opgenomen met het desbetreffende hotel. Bij navraag werden wij van de terugkoppeling voorzien dat 1 of andere "onbekende vrouw" met ons reserveringsnummer de overnachting zou hebben geannuleerd + de reservering van de tafel. Naar ons mening een zeer raar verhaal en totaal niet kloppend!!! Er is gesproken met een medewerkerster van het hotel en de bejegening die werd gehanteerd was ronduit onbeschoft! De schuld werd in onze schoenen geschoven, omdat wij zogenaamd ons account/mailbox niet goed zouden hebben afgeschermd. Jahoor..Nooit meer boeken in dit hotel!!!

• 7Lucie10-05-2021

Prima voor kort verblijf

Vriendelijke incheck, medewerkster gaf goede info. Kamer naar wens, eenvoudig, goede bedden, weinig luxe in vergelijking met andere vd valk hotels. Geen koelkastje, extra kussens, tissues op badkamer. Schoonmaak mwahh.... zitje met één fauteuil...dus partner moest met dienblad op bed zitten of op hard kunstof bureaustoel. Diner, zonder de ambiance van een restaurant, prijzig. Ontbijt in klein, coronaproef, buffet. Keurig verzorgd! Voor één nachtje, van of terug van de luchthaven, prima. Wij gaan weer een andere vd Valk uitproberen.

• 8..10personen familie birthday feestje15-08-2020

zoals elke x top behalve 1uur zwemmen ....teleur

Wij waren 2dagen in dit hotel waar we vaker verbliiven . Bij aankomst werden we door deze heer associaal benaderd. We zouden maar opschieten ....sorry nog nooit meegemaakt En het was niet mogelijk in 2dage tyd te zwemmen al was het alleen vd kids...teleurgesteld dus. Het verblijf hotel a4 schiphol centraal gelegen ...... zoals altyd top kamers top.. ontbijt... shoppen in het centrum vooral .2dagen avond eten restaurant ....was goed verzorgd bediening jonge dames en heren mogen wel wat manieren leren in fatsoen....jammer .

• 7Ilse18-02-2020

Prima

We zijn hier al vaker geweest, en het hotel is prima, mooie kamers. Gaan nu een hele vleugel renoveren perfect! Ontvangst bij de receptie prima! Alleen de brasserie .. “excuus” het personeel komt over of ze alles wel prima vinden, is het al tijd? Geen passie... als je iets vraagt is het teveel , duurt erg lang , zo komt het over. Werden amper gezien/ geholpen toen we gingen zitten, extra drankje bestellen? Nou met moeite.. Terwijl er genoeg dame(s) / heren op dat moment liepen. Vindt dit heel zonde, als je aankomt en meld bij de receptie alles prima, bij het restaurant alles prima, lekker gegeten.. en dan maakt de middag het toch een “beetje” minder!

• 6Linda van Poppel19-11-2019

Brasserie te weinig personeel.

Verblijf okee. Maar het bezoek voor lunche in de Brasserie is rampzalig. Veel te weinig personeel die de bediening van de gasten niet aan kan. Wanneer je na herhaaldelijk vragen om geholpen te worden, is het personeel geïrriteerd. Aan de ene kant begrijpelijk als er te weinig mensen in de bediening zijn, maar als klant is dit geen prettige ervaring. Jammer dat dit toch een domper zet op het begin van onze vakantie.

Hotel Van der Valk Schiphol A4 info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met