Tijdelijk €25 aanbetaling

Van der Valk Haarlem

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Haarlem voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 415 reviews
+57

8.8FantastischScore uit 415 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

415 Reviews over Van der Valk Haarlem

• 10Erik13-11-2022

Echt een EXCLUSIVE hotel

Heel mooi hotel , prachtige kamer , prima douche . Wij hebben allemaal genoten

• 9Nathalie24-05-2022

Wat een heerlijkheid

Wat een heerlijk ruime, schone en comfortabele kamer!! En als kers op de taart een werkelijk heerlijke (regen)douche. Ik heb genoten van ons verblijf!

• 9Wilma12-11-2021

Prachtig hotel !

Prachtig hotel ! Fijn verblijf gehad van 2 nachten in een comfort plus kamer. Groot bad en aparte douche op de mooie kamer. Lekker ontbijt en diner zoals bij eigenlijk alle van de Valk hotels. We hebben er al verschillende gehad. Busstation voor de deur en binnen 5 minuten in Haarlem centrum. Strand Bloemendaal aan zee ongeveer op 15 autominuten.

• 10Mandy30-10-2021

Top hotel…het voelt als thuiskomen!👍🏻

Een prachtig mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel! We hadden een ruime luxe kamer met een mooie badkamer voorzien van een royale douche en apart bad.. Het diner was heerlijk en het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Goede busverbinding direct bij het hotel naar de bruisende binnenstad van Haarlem. Kortom, een echte aanrader en wij komen graag nog een keer terug.

• 10Edwin18-10-2021

Prachtig mooi hotel, vriendelijk personeel, zeer goed eten. Schone luxe kamer... zeker een aanrader!

• 10Henriette03-10-2021

Geweldig

Fijne grote comfort + kamer, zeer vriendelijk personeel bij de receptie, in het restaurant en ook de housekeeping doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Nog wat aanbevelingen voor de sauna: zeep bij de douches ontbreekt, een watertrekker ontbreekt in het Turks stoombad en duidelijke instructies bij de bedieningspanelen in de douchecabine zou helpend zijn. Mensen lieten nu het water gewoon maar doorstromen, omdat ze niet wisten hoe de knoppen te bedienen. De rustruimte zou wat koeler mogen zijn en een zwembad zou helemaal fantastisch zijn

• 9Coby Kapitein26-09-2021

Heerlijk verblijf met een nieuw Vd Valk hotel

Voor één overnachting bij Van der Valk Haarlem geweest. Prachtig hotel. Oogt nieuw en schoon van binnen en buiten. Wij kregen tot onze blijde verrassing een gratis upgrade van onze kamer vanwege tijdelijke beperkte beschikbaarheid bij boeken. Ontbijt was zeer uitgebreid en luxe. Ook het diner had een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor twee personen hadden wij 55 euro inclusief drankjes. We hebben een e-bike voor 25 euro per dag gehuurd om naar Zandvoort, Bloemendaal en door de duinen te fietsen. Was heerlijk!

• 10hilly wiegman17-09-2021

fantastisch

wat een heerlijk hotel. wij hebben 4 dagen op en top genoten, personeel super vriendelijk, altijd in voor een praatje, kamer Fantastisch, bedden uitstekend. wat voor ons heel erg belangrijk was en is, dat de bushalte om de hoek van het hotel is. zo kun je zo gemakkelijk overal naar toe, ideaal als je aangewezen bent op het openbaar vervoer, zo hebben wij veel dingen kunnen zien. heerlijk, het eten is heel erg goed, wij komen hier zeker terug

• 9Faber06-09-2021

Heerlijk verblijf!

Wij hebben echt genoten vd mooie nieuwe kamers. Zijn prachtig met een heerlijk bubbelbad erin. Fijn dat het toilet apart zit ook. Goede klimaatbeheersing en hele fijne bedden. De welness in dit hotel is prachtig geworden en zeker de moeite waard om gebruik van te maken. We hadden een arrangement met fietsen erbij en die zijn prima. Heerlijk naar Haarlem centrum geweest en daarna naar Zandvoort gefiets. Prima te doen. Eten is altijd goed bij van der valk en personeel zeer vriendelijk. Kortom voor herhaling vatbaar!

• 10Joke24-08-2021

Fantastisch hotel

We zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel Erg mooi geworden, elke avond in de heerlijke sauna geweest.Eten en drinken is altijd goed bij van der Valk

Hotel Van der Valk Haarlem info

• AirconditioningBeschikbaar