Hotel Zuiderduin

Hotel Zuiderduin
8,3

Score uit 1945 reviews

1945 reviews over Hotel Zuiderduin in het Nederlands

Prima hotel en goed geregeld

W.Batje
12-8-2018

Onverwacht groot hotel. Prima geregeld allemaal. Parkeren in parkeergarage, veel voorzieningen, goede ontvangst. Eten in buffetvorm en voor elk wat wils wel. Prachtig weer en hotel geheel vol. Dicht bij strand. Lopen naar Bergen aan Zee goed te doen (ong uur lopen). Zouden er zo weer boeken.

Groots

Wim
30-7-2018

Groot hotel met prima parkeerplaatsen. Ruim 500 kamers. Voldoende vertier. Nette kamer met gedeeltelijk uitzicht op zee. Ontbijt prima geregeld.Zeker bij mooi weer aanrader ivm afstand kust (200 meter). Egmond aan Zee leuk plaatsje

Neem fietsen mee, er zijn mooie fietsroutes door duinen.

Heerlijk als je er een paar dagen uit wilt!

Elisabeth
22-7-2018

Zuiderduin is groot hotel met prima kamers. Mooie badkamer ook. Vanwege de grootte doet het soms wat onpersoonlijk aan maar dat wordt goed gemaakt door hwt vriendelijke personeel. Fijn dat het strand dichtbij is en in het hotel zelf is van alles te doen. Buffet is prima, vooral aantrekkelijk voor kinderen. Goed bereikbaar met OV.

Wat een geweldig hotel!!

Wendy Brinkman
25-6-2018

Wat een geweldig hotel. Wij hebben voor het eerst met ons gezin (2 tienerkinderen) overnacht in een hotel. We hadden 2 kamers geboekt met tussendeur (ideaal). Mooie ruime schone kamers en we hadden zee-uitzicht. Dinerbuffet en ontbijtbuffet was heel goed ook voor mensen met een allergie. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Niet meer

Filnaz
4-6-2018

De faciliteiten waren geweldig maar de kamer was matig de beddengoed was al gebruikt kon ik ruiken ik kreeg een vervanging direct maar het had niet horen te gebeuren.

Gewoon geweldig voor herhaling vatbaar.

Velraeds
29-5-2018

Wij vonden het een geweldig hotel de plaats was perfect je was zo op het strand.De kamers waren netjes en de badkamer is met de tijd meegegaan.

Wij hadden een kamer met uitzicht op de zee en het was prachtig toen de zon onderging.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt was keuze genoeg en netjes verzorgd.

Wij zullen zeker nog een keer terug gaan het is een geweldig hotel.

Uitmuntend

Hilco Berghorst
27-4-2018

De kamer was super,het ontbijt was uitstekend.

Het diner in buffetvorm is ook prima.

Al met al goed en mooi hotel

M.G.van Weegen
17-4-2018

Dit is een uitstekende accomodatie. Mooie kamers, een goed ontbijtbuffet en goed warm eten. Ligt direct aan zee en Egmond aan Zee is een gezellig toeristisch plaatsje. Alles was goed.fantastisch

Geweldig hotel al minsten s 10 keer geweest.

Ook met slecht weer vermaak je prima prachtig zwembad bowlen heerlijk eten dicht bij het strand.

Diner in buffetvrom is wel jammer.

E Ende
11-4-2018

Schoon, netjes, heel. Keurig net hotel.

Ontbijt zeer uitgebreid.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiderduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zuiderduin scoort een 8.29 uit 10 op basis van 1945 reviews.