Hotel Zuiderduin

1931 reviews over Hotel Zuiderduin in het Nederlands

Niet meer

Filnaz
4-6-2018

De faciliteiten waren geweldig maar de kamer was matig de beddengoed was al gebruikt kon ik ruiken ik kreeg een vervanging direct maar het had niet horen te gebeuren.

Gewoon geweldig voor herhaling vatbaar.

Velraeds
29-5-2018

Wij vonden het een geweldig hotel de plaats was perfect je was zo op het strand.De kamers waren netjes en de badkamer is met de tijd meegegaan.

Wij hadden een kamer met uitzicht op de zee en het was prachtig toen de zon onderging.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt was keuze genoeg en netjes verzorgd.

Wij zullen zeker nog een keer terug gaan het is een geweldig hotel.

Uitmuntend

Hilco Berghorst
27-4-2018

De kamer was super,het ontbijt was uitstekend.

Het diner in buffetvorm is ook prima.

Al met al goed en mooi hotel

M.G.van Weegen
17-4-2018

Dit is een uitstekende accomodatie. Mooie kamers, een goed ontbijtbuffet en goed warm eten. Ligt direct aan zee en Egmond aan Zee is een gezellig toeristisch plaatsje. Alles was goed.fantastisch

Geweldig hotel al minsten s 10 keer geweest.

Ook met slecht weer vermaak je prima prachtig zwembad bowlen heerlijk eten dicht bij het strand.

Diner in buffetvrom is wel jammer.

E Ende
11-4-2018

Schoon, netjes, heel. Keurig net hotel.

Ontbijt zeer uitgebreid.

Degelijk hotel

Jong gezin
11-4-2018

Laatste moment geboekt. Alleen budget kamer nog beschikbaar. Uitzicht op een kale muur maar dat wisten we van te voren. Kamer is traditioneel (zakelijk), ruim, schoon, goede bedden en nette badkamer. Kamer was erg warm en gehorig. Jammer dat er geen waterkokertje op kamer is voor koffie/thee. Ontbijt prima. Afstand tot strand en restaurants 3 minuten lopen. Auto ideaal in de parking. Kortom: goed, degelijk hotel. Zakelijk, massaal. Prima voor een overnachting om van de zee te genieten.

Ontspannen, gastvrij genieten aan zee.

Zilvertje.
29-3-2018

Net voor de Paasdagen twee nachtjes gelogeerd in het bijzonder fijne en gastvrije hotel Zuiderduin. Ook al zijn de kamers al weer een poosje geleden gerenoveerd, ik denk drie jaar geleden, het zag er nog als nieuw uit, mooie badkamer, met ligbad en douche, met föhn en heerlijke tegeltjes die warm zijn en NIET glad. Er werd nu wel gewerkt aan een nieuwe bar en dat was naast de zaal voor het diner en ontbijt en dat gaf wat overlast, uitkijken met lopen en soms lawaai en rare geur, maar ja, deze dingen moeten wel gebeuren. Spoedig is ook de sauna aan de beurt en knapt men het daar op.

We hadden een dag regen, maar omdat het dorp zo dichtbij is, al na enkele stappen uit het hotel sta je tussen de winkels, maakte het niet uit en in het hotel is ook genoeg te doen, je kunt sporten, zwemmen, bowlen en je kunt veel rondwandelen in het hotel en overal zijn zitjes.

We hadden een kamer met zeezicht. Niet geboekt, wel gekregen, heerlijk! Dankjewel

Betsy Steenbergen
23-3-2018

Het was weer oke bij Zuiderduin we hebben voor de 4e keer genoten komen elk jaar terug de prijs en de buffetten zijn geweldig

Uitstekend

Willem van der Hoeven
22-3-2018

uitstekend verblijf gehad. 3 nachten verbleven met ontbijt en na diner op dag van aankomst besloten ook de volgende dagen in het hotel te dineren. Prima kamer met mooie badkamer met zowel ligbad als douche. Het hotel heeft prima faciliteiten zoals bowlingbanen, pub, bar, zwembad en saunaruimte met meerdere sauna's. We hebben ons in het hotel en de omgeving prima kunnen vermaken. Wij kunnen u dit hotel van harte aanbevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Zuiderduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiderduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zuiderduin scoort een 8.29 uit 10 op basis van 1941 reviews.