Hotel Zuiderduin

Hotel Zuiderduin
8,5

Score uit 1953 reviews

Omschrijving
200 meter van de kust in Noord-Holland ligt Hotel Zuiderduin (Egmond). Hier kun je bijkomen in de uitgebreide spa of een lekker hapje eten in de brasserie. De kamers zijn netjes en de buffetten goed verzorgd. Ook leuk voor gezinnen dankzij de speeltuin en het kindvriendelijke restaurant. Je zit midden in het gezellige centrum van Egmond aan Zee.

Laatste review

Heerlijk ontspannen

Marjan,
25-11-2018

Natuurlijk lekkere strandwandeling. Of op het prachtig half overdekte ijsbaan in Alkmaar schaatsen.

Om vervolgens heerlijk de sauna in te gaan en nog even te zwemmen.

Daarna in de brasserie een mooi speciaal biertje te drinken.

Ontbijt buffet en diner buffet waren best lekker.

Alleen bij het ontbijt waren meer eieren kapot dan heel, dat ziet er niet zo netjes uit.

Kenmerken

1943 reviews over Hotel Zuiderduin in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Marjan,
25-11-2018

Om vervolgens heerlijk de sauna in te gaan en nog even te zwemmen.

Daarna in de brasserie een mooi speciaal biertje te drinken.

Ontbijt buffet en diner buffet waren best lekker.

Waren trouwe gasten, maar na deze keer niet meer

Mevr. Land,
11-11-2018

Geen koffie-of theevoorziening op de kamer. Slechte wifi. Ruime badkamer met aparte douche. Kleine kamer met kast middenvoor het bed. Kluis op de bodem van de kast, slecht bereikbaar, omdat de kastdeuren niet goed open kunnen. Komen tegen bed aan.

Ontbijtbuffet goed.

Hotel Zuiderduin Egmond aan Zee TOP

Gea van Middendorp,
5-11-2018

Wat een prachtig hotel, heel veel vertier, super eten, gezelligheid te over de bar toppie, verschillende zitjes, een rustig plekje om wat te lezen, een gezellig hoekje voor de koffie/thee liefhebbers. Voor de kids zo leuk ook het restaurant kindvriendelijk. ik kan nog zo veel mooie dingen vertellen maar ik zou zeggen gaat U zelf maar eens kijken dat merkt U dat het nog veel leuker is dan ik nu zeg.

meer dan tevreden

henny,
28-10-2018

in dit hotel verblijven we vaak omdat het niet duur is ,de kamers zijn comfortabel het ontbijt uitgebreid en het personeel lief,bovendien zit je aan het strand en centraal in de provincie,er zijn in het dorp zelf leuke winkeltjes maar je kunt ook uitwijken naar bv Alkmaar,een aanrader dus!!!!!!

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel!

Joke van Klink,
26-10-2018

Op alle fronten een prima hotel, maar voor kinderen is het een waar feest,

Geweldige accomodatie, voor ieder wat wils!

Jos Schaefer,
29-9-2018

Een dagje genieten van de na- geweldige zomer van 2018.

Supermooi weer

Fantastisch en zeker weer een bezoek waard.

Familie van de Weijer,
8-9-2018

Vriendelijke medewerkers, super schoon hotel. Waren te vroeg bij aankomst, konden toch al gebruik maken van de aangepaste kamer. Prima ontbijt buffet en dinerbuffet. Met de elektrische rolstoel geen enkel bezwaar, zijn voor gasten met een beperking prima ingericht.

heerlijk genieten

A. Woudstra,
3-9-2018

Feest

We hadden iets te vieren met ons gezin dus zijn we een paar dagen naar Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee getogen. Een verblijf aldaar is sowieso een feest! De kamers zijn prima in orde, het hotel biedt een uitgebreid ontbijt buffet en een heerlijk diner buffet met heel veel keus aan smakelijke gerechten. Een positieve en aangename toevoeging aan de geslaagde modernisering van het hotel bleek Brasserie Bloom en de vernieuwde Spa Zenmoodz.

Dit alles tezamen met de vriendelijkheid van de medewerkers, de unieke locatie van Zuiderduin vlak bij het strand en dicht bij het gezellige centrum van Egmond aan Zee maakte ons verblijf weer bijzonder aangenaam!

Prima hotel en goed geregeld

W.Batje,
12-8-2018

Onverwacht groot hotel. Prima geregeld allemaal. Parkeren in parkeergarage, veel voorzieningen, goede ontvangst. Eten in buffetvorm en voor elk wat wils wel. Prachtig weer en hotel geheel vol. Dicht bij strand. Lopen naar Bergen aan Zee goed te doen (ong uur lopen). Zouden er zo weer boeken.

Groots

Wim,
30-7-2018

Groot hotel met prima parkeerplaatsen. Ruim 500 kamers. Voldoende vertier. Nette kamer met gedeeltelijk uitzicht op zee. Ontbijt prima geregeld.Zeker bij mooi weer aanrader ivm afstand kust (200 meter). Egmond aan Zee leuk plaatsje

Neem fietsen mee, er zijn mooie fietsroutes door duinen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zuiderduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.