Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

200 meter van de kust in Noord-Holland ligt Hotel Zuiderduin (Egmond). Hier kun je bijkomen in de uitgebreide spa of een lekker hapje eten in de brasserie. De kamers zijn netjes en de buffetten goed verzorgd. Ook leuk voor gezinnen dankzij de speeltuin en het kindvriendelijke restaurant. Je zit midden in het gezellige centrum van Egmond aan Zee.

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Zuiderduin voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2077 Reviews over Zuiderduin

• 9Emile & Jenny15-01-2023

Met slecht weer prima vermaakt in dit hotel

Wij zijn naar de Dinnershow van De Cats geweest dit weekend en 2 overnachtingen geboekt bij dit hotel, een hotel waar je je ook met slecht weer prima kan vermaken een weekend. Brasserie, restaurant,zwembad, kinderspeelplaats, beautysalon en natuurlijk niet te vergeten het mooiste cafe van Nederland in het hotel! Ook voor het vriendelijke Personeel een dikke 10!

• 8RvH08-01-2023

Goed, maar zeker verbeterpuntjes

Wij hadden een familie kamer geboekt. Blijkbaar heeft het hotel hier verschillende varianten in. We waren er vanuit gegaan een hotel kamer te krijgen met een grote tafel erin, waaraan we met onze kinderen konden zitten om spelletjes te spelen. Bij aankomst kregen we een budget familie kamer. Een standaard 2 persoonkamer met een deur waar achter nog 2 bedden stonden. Bij na vraag hadden we geluk en konden we de grotere familile kamer krijgen die we dachten geboekt te hebben. Deze kamer was mooi en ruim. Wel hebben aangegeven bij de receptie dat het niet goed aangegeven staat op de site.

Het kinderspeelparadijs kan je met je hotelkamerpas betreden. Wij vonden dit erg lastig omdat er dan telkens iemand van ons mee moest lopen om de deur te openen. We hoorden ook veel om ons heen dat kinderen het pasje kwijt raken. Dat het zwembad met een pasje toegankelijk is, kan ik me indenken, maar het speelparadijs. Nee. Dat zou zeker anders kunnen

• 9Cyril en Anja Hendriks03-01-2023

Topverblijf op een toplocatie.

Voor het eerst sinds Corona waren we terug in Zuiderduin. Wat een fantastische facelift heeft het hotel ondergaan! De vele voorzieningen voor jong en oud zien er allemaal even prachtig uit en iedereen kan zich hier prima vermaken. Wij verbleven wederom in een fijne, ruime kamer met balkon en een mooie badkamer met bad én douche. De bedden slapen zalig en het hotel is ook heerlijk stil. Als echte wellnessfans hebben wij enorm genoten van de prachtige en heerlijk warme sauna’s en het fijne zwembad. Ook zijn de ontbijt- en dinerbuffetten geweldig goed verzorgd, erg uitgebreid en van topkwaliteit. Vanuit het hotel loop je zo het strand op, extra leuk was om zo dit jaar mee te kunnen doen aan de Nieuwjaarsduik. Over het strand of door de duinen is het heerlijk wandelen, bv naar Bergen. Voor een paar heerlijke dagen samen, met vrienden of het gezin is Zuiderduin echt een toplocatie. We komen graag snel terug!

• 10Kitty Meinders02-01-2023

Heerlijk hotel

Zuiderduin is een fijn hotel op een prima locatie in het gezellige centrum van Egmond aan Zee. Bijna op valafstand van het strand en de duinen. In het hotel is genoeg te doen ook voor families met kinderen. Zeker een aanrader. We komen graag vaak terug!

• 8Rob31-12-2022

Goed hotel met leuke faciliteiten voor kinderen.

Kamers waren mooi en de ligging van dit hotel is super. Dichtbij het centrum en dichtbij het strand. Het enige minpunt was dat er op het kozijn van de tussendeur tussen de Kamers echt een enorme berg stof zat. Ik denk dat die deur lang niet open is geweest, kan gebeuren. Maar verder waren de Kamers prima in orde. Ook het ontbijt en diner was prima verzorgd.

• 10Frederique27-12-2022

Tot in de puntjes verzorgd

Kerst vieren bij hotel Zuiderduin is op en top genieten. Het hotel was prachtig aangekleed en de buffetten subliem! Duidelijk te zien dat er veel aandacht aan was geschonken. Ook over het personeel niets dan lof. Zoveel gasten, maar alles werd in goede banen geleid. Onze kamer op de 4e verdieping was dik in orde en beschikte tot onze verrassing over zeezicht. Erg leuk om een attentie in de vorm van een doosje Kerstbonbons aan te treffen. Kortom meer dan tevreden!

• 6Fjoertoer26-11-2022

Jammer

Geen airco, te kleine bedden, kleine hoofdkussen, buffet is één grote aanfluiting, weinig keus,,cappuccino wordt geschonken in plastic bekers, broodjes geserveerd op karton.....

• 10C. van Kleef20-11-2022

De dinnershow van Queen ,

Naar de dinnershow geweest. Fantastisch buffet en geweldige muziek. Wat een feest. Sauna, kamer, ontbijt, vriendelijke medewerkers , alles was top voor elkaar. Wij komen zeker terug .......dat duurt geen jaar.

• 8Jeltje13-11-2022

Super! Alles top in dit hotel!

Super hotel : ligging vlakbij het strand, volop fiets- en wandelroutes; sauna en fitness. Ook bij slecht weer genoeg mogelijkheden om te relaxen en sportief bezig te zijn. Buffet en bistro prima eetgelegenheden. Klantvriendelijk en service (auto in garage en fietsen achter slot en grendel) Voor ons een blijvertje waar we graag weer naar terugkeren!

• 9Rita29-10-2022

100% GENIETEN!

Wij zijn blij verrast als nieuwe gast bij Zuiderduin en wat ons betreft verdienen jullie oprecht een pluim! 👍

Hotel Zuiderduin info

• WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsNiet beschikbaar
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)