Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag22°10°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel/Studio Bosch Duin Strand voor je op een rij gezet:

49 reviews over Aparthotel Hotel/Studio Bosch Duin Strand in het Nederlands

Elke keer weer een beetje "thuiskomen"!

Van Wijk,
16-2-2019

Als je van privacy en informeel houdt, strand en bos naast de deur wil, zit je hier op de juiste plek!

Gereisd met partner in februari 2019

Nooit meer

Jansen,
16-11-2018

Zeer onvriendelijke gastvrouw. Ontbijt en kamers stellen niets voor. Nooit meer

Gereisd met partner in januari 2018

geweldig

Bongers,
4-3-2018

was erg goed gastvrij vriendelijke en geweldige omgeving !

Gereisd met partner in november 2017

super locatie

M & W,
25-7-2017

Positief:

Mooie ligging vlak bij bos en strand. Mooie grote (bad) kamer met veel luxe. Prima bediening, veelzijdig ontbijt, hygiënisch. Mooie ligging met uitzicht op bos. Prachtig wandel & fiets gebied. Binnen een paar minuten lopen op mooi rustig strand. Genoeg parkeerplaatsen! Een plek waar je graag nog eens naar terug gaat!

Negatief:

Parkeerplaats niet echt veilig, ligt aan openbare weg! Geen Airco, temperatuur in gebouw was erg hoog, gelukkig wel een ventilator op de kamer!

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie grote en schone kamers.

Rob,
8-7-2017

Voor bezoek aan Sail Den Helder hadden we voor 2 nachten hier een kamer besproken. We waren verrast door de ruime en schone kamers. Ook de ontbijtservice was uitstekend. Lekker geslapen. Het enige minpuntje was de ontvangst door de gastvrouw. Die was koel en zakelijk. Ze deed zichtbaar met tegen zin haar werk. We hebben daar verder geen last van gehad.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige ligging

Gonnie
21-3-2017

Bos En Duin is een mooi, klein appartementen complex, van alle gemakken voorzien. Ruime badkamer, heerlijke bedden en relaxstoelen. Smorgens staat er een heerlijk ontbijt klaar! Ligging is perfect, direct aan de duinen.

Gereisd met partner in september 2016

Alles top

Weustink
6-11-2016

Wij konden echt niks ontdekken wat niet goed was,,bij binnenkomst en ontbijt zelfs koekje voor de hond!!

Gereisd met partner in november 2016

Alles klopt!

Louise Mastenbroek
11-6-2016

De ligging, de grote studio, compleet ingericht. Een eigen huis. Wat zaten we lekker in die Chesterfields. Chill. Fantastische verzorgde ontbijtmand, een ideaal concept, luxe in je eigen room. Om aan te raden en terug te komen.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De studio is ruim en heel schoon en van alle gemakken voorzien. Je zit vlak bij de natuur: deur uitlopen en je loopt het bos van de Donkere Duinen in, weg oversteken en je bent in natuurgebied Mariëndal waar je vrij doorheen kunt lopen en zomaar koeien/schapen tegen kunt komen. Duin oversteken en je bent op het strand waar ook een heel sympathiek strandpaviljoen is. Eten kan je heel goed in het restaurant vlak bij het aparthotel. En het is er zo stil, geweldig! Heel aardige eigenaresse die zorgt voor een lekkere, ruim voldoende ontbijtmand met warme broodjes.

Gereisd met vrienden in april 2016

Perfect!

Annemieke
21-9-2015

Op zoek naar een plek om te verblijven in Den Helder? Zoek niet verder. Je hebt het gevonden! Twee dagen en nachten geweest. Zeer vriendelijke eigenaresse. Mooie, ruime kamer/studio van alle gemakken voorzien, weinig bemoeienis met andere gasten/eigenaar, heerlijk ontbijt, stilte en mooie omgeving.

Gereisd met partner in september 2015

Aparthotel info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hotel/Studio Bosch Duin Strand in Den Helder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hotel/Studio Bosch Duin Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.