Camping De Gouwe Stek

59 reviews over Camping De Gouwe Stek in het Nederlands

kom graag weer terug

wietse broersma
7-6-2018

alles was prima, gewoon een fijne camping met goede gastvrije eigenaren

prima

Geke de Boer
2-6-2018

Geen camping voor pubers.Sanitair is buiten

fijne kleinschalige camping

enkhuizen
1-6-2018

leuke kleinschalige camping in de buurt van veel toeristisch aantrekkelijke plekken (tegenover recreatie vijver met restaurant, Sprookjeswonderland, Enkhuizen, Hoorn). weekend geboekt bij 30 Graden en dan is er toch weinig beschutting. Maar ijsjes bij de receptie. Pipowagen Kluk Kluk is met sfeer ingericht, maar mag gemoderniseerd worden. 3e bovenbed kan eigenlijk niet gebruikt worden, dus houdt rekening met 2 personen.

Leuk gezinsuitje

Pegster
1-6-2018

Leuk plekje, vooral met kleine kinderen, overnacht in een Pipowagen (Snuf). Vlakbij Sprookjeswonderland. Het blote voetenpad is leuk om te doen, ook met kleine kindjes. Helaas zaten wij precies in het weekend dat er een festival plaatsvond, maar behalve wat slechter slapende kindjes uiteindelijk niet al te veel hinder van ondervonden. Kortom, een leuk weekendje weg, ook met festival!

Erg leuke camping

Linda
24-5-2018

Het is een leuke camping, met vriendelijke mensen en schoon sanitair. Wij waren er met twee kleine kinderen en die hebben zich prima vermaakt.

Leuke plaatsen Enkhuizen en Hoorn in de buurt.

wij komen graag terug!

Diny Kotterer
16-5-2018

We hebben met een flinke groep familieleden op het veld Achterstik gestaan, het was een beetje inschuiven, maar het was helemaal prima. Van groot tot klein was positief en dus zeker voor herhaling vatbaar! Enkhuizen en de winkels van Bovenkarspel zijn lekker dichtbij.

We komen zeker een keertje terug

Yvonne Cordel
11-5-2018

Prachtige ligging. Vriendelijke mensen en schoon sanitair. We zijn 5 nachtjes geweest en hebben het goed naar ons zin gehad.

Prima!

Liane
8-5-2018

Sfeervolle authentieke pipowagen, echt heel leuk! Goed onderhouden en schoon. Ook sanitair prima. Kleine gezellige camping vlakbij Zuiderzeemuseum Enkhuizen, Hoorn en Medemblik. WiFi en TV niet super en een beetje modderig, verder een fijne vakantieplek.

Fijne camping

fam Rossel
5-5-2018

Ondanks het slechte weer hebben we toch genoten van de fijne camping. Het was wel een beetje modderig op de plek waar wij stonden. Zuiderzeemuseum was 10min rijden van de camping. Blote voetenpad rond de camping. prachtig allemaal. Sanitair schoon.

Wifi deed het iets minder, vooral voor de opgeschoten jeugd tussen 12 en 14 jaar moesten steeds naar voren waar ze wel goede verbinding hadden.

Prima camping voor jong en oud

Hans Invernizzi
3-5-2018

Prima locatie vlakbij Enkhuizen. Mooi park met restaurant op loopafstand. Voor zowel oudere camperaars, zoals wij, als gezinnen met kleine kinderen ideaal. Voorzieningen zijn uitstekend. We troffen het niet met het weer. Camper zat vast in de modder. Jelle heeft ons er met de trekker uitgetrokken. Geweldige service! Fijne camping dus waar het inderdaad goed toeven is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Gouwe Stek in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Gouwe Stek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Gouwe Stek scoort een 8.39 uit 10 op basis van 61 reviews.