Camping De Gouwe Stek

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

164 reviews over Camping De Gouwe Stek

• 7Ron Ledel15-09-2020

Nooit meer verbeter het pad met zand of kiezels

Wij hadden een kampeerplaats gereserveerd op de Achterstek toen we daar aan kwamen moesten we eerst door 2 grote modder klei poelen heen rijden waardoor onze mover begon door te slippen om goed op zijn plek te komen , de plek was ook zeer modderig omdat de vorige kampeerders tegen de regels in een dicht grondzeil gebruikt hebben waardoor het gras dood was. Ik wilde de caravan zo neer zetten dat we op het gras konden zitten zonder grondzeil want die gebruiken wij niet maar helaas mocht dat niet van 2 toezicht houders dus wij moesten op het kale modderige stuk onze luifel en stoeltjes neerzetten. De toezichthouders hadden beter de vorige kampeerders kunnen wijzen over de regel dat er geen dicht grondzeil gebruikt mocht worden. toen we die nacht ook nog eens op een gigantische bui regen getrakteerd werden zaten we de volgende dag echt in de modder en zijn na 2 nachten maar vertrokken van de 4 die we wilden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 8AG05-09-2020

Leuke Camping

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie ruime plaatsten. Jammer dat de eigenaren verder niet echt interesse tonen, je ziet ze niet, ze komen ook bv niet nadat we heel slecht weer hadden snachts kijken hoe het met de schade is. Bij het rode gebouw en de familiedouche is geen ventilatie, niet fris douchen daar, de andere douche is wel heel goed. Blote voetenpad is Super!! En 300 meter lopen ben je bij een heerlijk strandje wat ook super is voor kinderen. Ook leuke plaatsjes in de buurt! We raden de camping wel aan

• 6Eetgelegenheden

• 9Wout en Henny Boom18-08-2020

Fantastische weekk op jullie mooie camping.

Super. Vriendelijk personeel en een mooie plek

• 8kees Paardekooper16-08-2020

ruim voldoende.

leuke camping, geschikt voor kinderen. Prima camping echtpaar, heel sociaal.

• 5Marianne16-08-2020

voor 1 nacht, te duur voor wat geboden wordt

We hebben hier 1 nacht overnacht, en dat was voor ons voldoende. de camping is rommelig en wij stonden in een hoekje met (luidruchtige) vaste gasten. het terrein oogt rommelig. Rode sanitair gebouw was schoon (alhoewel er in de douche weinig afzuiging is). Te duur voor wat je krijgt.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Anneke14-08-2020

Het was een top vakantie

Heerlijke camping met een prachtig verblijf in de pipowagen klukkluk! Veel kinderen en ruimte om te spelen, ligging van de camping echt heel goed om te gaan naar het streekbos waar veel te doen is en zo met de fiets naar Bijv Enkhuizen.Een compliment voor het zo mooi gemaakte blotenvoetenpad, wat een beleving! We hebben genoten 🌞

• 6Staat v/h sanitair

• 10Marjolijn&Justin14-08-2020

super vakantie

Mijn zoontje en ik hebben een super leuke vakantie gehad, we zaten met zijn tweeen in de Pipowagen Snuitje en sliepen in een bedstee met een heerlijk 2 persoonsbed. Mijn zoontje heeft zich heerlijk vermaakt met de skelters en fietsjes die op de camping staan en bij alle speeltoestelen. Vlak bij onze Pipowagen was ook een trampoline en het douche/toiletgebouw was erg dichtbij, de toilet netjes met toiletpapier en schoon en de douches zijn voorzien van een thermostaat kraan en ook schoon. De camping eigenaren zijn erg vriendelijk en hebben verschillende activiteiten georganiseerd. Smorgens kan je verse broodjes bij de receptie af halen als je besteld heb en die zijn nog warm en er zijn verse eieren te koop. Vlakbij de camping heb je een bos en een meer met strandje echt een aanrader, zit ook een restaurantje bij en op het terrras heb je heerlijk uitzicht over het meer en strandje. Wij komen zeker terug volgend jaar

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Jeroen van Splunter-Berg12-08-2020

Fijne camping!

Hele fijne, gezellige, kindvriendelijke camping.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Marian12-08-2020

Een aanrader!

Ontzettend leuke camping, erg kindvriendelijk. Met enthousiaste eigenaren die niets te veel is. Sanitair goed geregeld ivm de corona. Blote voeten pad erg leuk om te doen met kinderen.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Gonlag11-08-2020

Heerlijk en leuk

Superfijn, leuke mensen, netjes sanitair, lekker zonnetje op terrasje en vooral de Pipowagens erg leuk, heerlijke overnachting gehad.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair