Camping De Gouwe Stek

Tonen op kaart

139 reviews over Camping De Gouwe Stek

• 2019
    9Petra20-12-2019

Fijne kleinschalige camping. Mijn kinderen vonden het erg leuk op de camping zelf. Ze hebben lekker pannenkoeken gegeten, voor een klein prijsje. Ze waren niet weg te krijgen bij de konijnen en cavia's. Maar ook in de buurt is er veel te doen. Sprookjeswonderland is echt een aanrader!

• 10Kitty20-12-2019

Een super leuke camping met mooie wc en douche gelegenheid.ook een leuke speeltuin is er en natuurlijk het blote voeten pad wat echt een aanrader is

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Martha Pals07-12-2019

Geweldig zowel Camping als omgeving

Voor ons de ideale camping. Dit jaar geen caravan. Nu speciaal met het oog op bezoek aan deze camping weer een caravan gekocht. De eigenaren heel gastvrij. Ik heb daar ook in mei verschillende keren mijn verjaardag gevierd. Voor de kleinkinderen een keer de PIPO wagen gehuurd. Mijn kinderen en kleinkinderen hebben aan de camping mooie herinneringen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 9M. de Jong07-12-2019

Heerlijk

Met 4 vrienden en hun en onze kinderen een weekend op deze camping gestaan. Wij hadden 2 plekken met daarop een caravan een een paar losse tenten. Wat is deze camping geweldig voor kinderen. Het weer was super, dus ook nog een bij het streekbos (strand) geweest. S-avonds heerlijk de BBQ aan. Echt top.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Fam. Hendriks07-12-2019

Fantastische camping

Leuke camping. Onze 2e keer dat we er komen, voor een lang weekend voor bezoek sprookjeswonderland. Leuke en mooie plekken met water tappunt en vuilwater afvoer. Elk veld heeft ook een leuk speelterrein voor de kids on te ravotten tijdens het opzetten en afbreken. Sanitair word met regelmaat schoongemaakt, grote minder valide toilet en vrije douchetijd. Sanitair gebouw is leuk gemaakt met ouderwetse opbouw. Nu de nieuwe weg enkhuizen-A7 is geopend heb je ook weinig last van verkeer geluiden. Supermarkt makkelijk op loopafstand. Enig min puntje, langere combinaties moeten voor bepaalde velden een draai maken en is de kans op raken van een rij bosjes groot en moet die tegen geduwd worden om geen schade te maken. Wij komen er graag! Geen reverentie voor blote voeten pad.

• 10bert Swart07-12-2019

in een woord een geweldige camping voor jong en ou

we hebben er 3 maanden met de caravan gestaan het was geweldig en ze geven een perfecte service ook de nieuwe eigenaren w gaan zeker in 2020 weer proberen of er plaats is het sanitair is super schoon

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 8Gré Eisenberger07-12-2019

Perfect

Hele leuke goed verzorgde camping.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Ilona Pluim02-12-2019

Super genoten! 1 om te onthouden!

Het lijkt een eenvoudige camping, maar er zijn super veel mooie veldjes. Zeer vriendelijke eigenaren en schoon sanitair. Voor de kinderen genoeg speelmogelijkheden en er worden veel activiteiten aangeboden voor jong en oud. Locatie is ook heel mooi, met op loopafstand prachtig zwemwater.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Lee Abbink02-12-2019

Fantastisch ga zeker nog een keer terug.

Heerlijk genoten met de kinderen, top camping en locatie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Agnes mol22-11-2019

Kom ooit weer

Wij hebben er een week gestaan.mijn zwager die in Grootebroek woont was jarig,ook woont in Bovenkarspel een nicht van mij.Konden we mooi bezoeken.Verder hebben we mooie fietstochten gemaakt.we komen nog weer eens,Alleen vond ik het jammer dat je niet van je rust kon genieten,veel kids die er waren.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

4 tips over Camping De Gouwe Stek

• meesje, 29-06-2014
    • kampeerwinkel Peerdeman in Grootebroek ( voor de kampeerbenodigdheden )
    • sprookjeswonderland

• Nelie, 01-09-2013

fietsen mee!( en een museumjaarkaart?) we staan er nu als naseizoensplaats voor de weekenden, er is zoveel te doen in de omgeving,we komen nog tijd te kort....

• Karin, 13-06-2017

Het blote voetenpad om de camping. www.gouwevoeten.nl Je krijgt korting als je op de camping verblijft.

1 vraag over Camping De Gouwe Stek

• A.J. Molhoek, 29-09-2017

Camperen

Goede morgen,

Donderdag 5 oktober hebben wij gereserveerd bij jullie, de vraag is vanaf hoe laat mogen we op de camping komen.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig