Camping De Gouwe Stek

78 reviews over Camping De Gouwe Stek in het Nederlands

Geweldig genoten

Fam Schortinghuis en Fam Mulder
18-8-2018

Geweldig gastvrij ontvangen Deze camping is voor groot en klein voldoende te doen

Enkhuizen op nog geen 3 km fietsen heel dicht bij goede en voordelige supermarkten

Wij waren hier nu voor de 2 de keer en komen zeker terug

Erg leuk

Naomi
15-8-2018

Heerlijk geslapen in Snuitje. Mijn dochter wil volgend jaar weer. Knuffelen met de hangoor konijnen en het blote voetenpad zijn erg leuk

Voor herhaling vatbaar

Middelburg
13-8-2018

Wij stonden op het veld de Wurf. Leuk veldje met speeltoestel, huisje en zandbak voor de kinderen. We mochten zelf een plekje uitkiezen, echter was er nog maar 1 plek vrij. Het sanitair was netjes ook fijn dat de andere gasten het ook netjes hielden zodat het netjes bleef. Er werd 3x per dag schoongemaakt. De afsluiting van de afvoer was niet helemaal goed denk ik, dus er hing wel een 'putlucht'. Veel spinnen(raggen) maar dat heb je nou eenmaal deze tijd van het jaar.

Voor de kids is er genoeg te doen qua speelmogelijkheden.

Het blotenvoetenpad is en blijft leuk en de camping is gelegen nabij het Streekbos voor water/zand en vertier. Voor een boerencamping worden ze al aardig groot, maar het is wel gezellig. De eigenaren zijn zeer gastvrij .

1 tip, ik zou de vuilnis/afvalcontainers elders plaatsen of ombouwen dmv schuttingpanelen of bosschages . Dit staat nu tegenover het terras, niet echt uitnodigend.

Camping heeft een update nodig

Gasten
12-8-2018

Het sanitair werd niet goed goed schoongemaakt. Er waren geen appartement was cabines.

Er stond een oude wasmachine met gebruiksaanwijzing, wat voor de buitenlandse gasten niet duidelijk was.

Het was een rommelige camping, en bij de ingang stonden de containers en afvalbakken zichtbaar bij de ingang

Gezellige minicamping geschikt voor jonge kinderen

Rolf Nijdam
12-8-2018

Gezellige, rommelige camping. Veel kleine kinderen die leuk kunnen spelen. Vele mogelijkheden in de nabije omgeving om te zien en te recreëren.

Erg leuk gehad

M
8-8-2018

Leuke camping met streekbos op loopafstand. Min punt: Weinig schaduw op de plek. Positief :Veld de wurf prima geschikt voor kleine kinderen. Geen avondeten te krijgen op de camping. Wel broodjes. Blote voeten pad ook erg leuk om te doen zonder camping bezoek

Sfeerloos

Mammeloe
6-8-2018

Matige camping. Pipowagen oké, maar bij slecht weer absoluut geen ruimte binnen.

Onverzorgd terrein. Douches en wc's prima

Super gezellig

Anouk Brugging
5-8-2018

Hele leuke camping, kinderen hebben top gespeeld. Lekker gemoedelijk. Blote voetenpad en het streekbos zijn een aanrader om te doen. Ook ben je zo in Enkhuizen.

Gezellige camping in een leuke omgeving

Lambrichs
4-8-2018

Camping heeft een prima ligging om met de fiets naar Enkhuizen of Bovenkarspel te gaan. Zuiderzeemuseum is een aanrader! Eveneens de boottocht en de rit met de stoomtram. Campingplaats (skapewoid) kleine kant en hygiene van sanitair was matig. Het stonk naar urine. Douche en Afwasgelegenheden weinig voor eervolle camping. Dit zal de hygiëne ook wel ongunstig hebben beïnvloed.

Unieke locatie maar voor ons geen aanrader

Gerrit
3-8-2018

Zeer vriendelijke mensen maar wat een chaos met de staplekken hebben in juni camperplek besproken en betaald werden ergens half op een doorgaand pad gezet, luifel kon niet uit en konden alleen voor of achter de camper zitten omdat anders mensen met auto's en caravans die achter ons stonden er niet doorheen konden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Gouwe Stek in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Gouwe Stek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Gouwe Stek scoort een 8.29 uit 10 op basis van 78 reviews.