Camping De Gouwe Stek

Laatste review

Goed.

Wilma,
29-10-2018

Er was een haloween fair we werden netjes ontvangen ondanks alle drukte.

We mochten zelf een plekje uitzoeken.

Douch is heerlijk 1 nadeel dat je kleding erg een een hoekje moet proppen anders wordt het nat. De gezibs douch/bad vonden de kinderen heerlijk en erg handig. Mischien kan hier wat meer opberg plekken komen.

We hebben zelf een nacht bij geboekt dit kon gelukkig. Speelveldke was ook erg leuk voor de kids. Misschien kan hier nog wat uitbereiding komen?

Wij komen zeker nog een keer terug.!

82 reviews over Camping De Gouwe Stek in het Nederlands

Goed.

Wilma,
29-10-2018

Er was een haloween fair we werden netjes ontvangen ondanks alle drukte.

We mochten zelf een plekje uitzoeken.

Wij komen zeker nog een keer terug.!

Nooit meer.

Dhh Linskens,
23-9-2018

Zeer slecht ontvangst. We verbleven in de pipowagen. Gastvrouw was onvriendelijk. We hadden al via internet betaald, maar ze gaf aan dat dit niet gebeurd was. We moesten 50 euro borg betalen die ze via de bank wilden terugstorten toen we uit checkten. Toen we aangaven dit liever meteen terug te willen hebben, leek dit aanvankelijk te veel moeite. Maar werd dit wel gedaan. De camping is rommelig en druk. Geen SVR sfeer.

Karin, Eigenaresse, 24-9-2018
Beste Linskens, vervelend dat uw verblijf niet naar het zin was! Wij ervaren helaas via het boekingssysteem op sommige momenten problemen met betalen, dit ligt aan het systeem. Daarom zijn wij bezig met een ander systeem. Over de borg, dit boeken wij altijd terug na de schoonmaak, omdat wij helaas in het verleden hebben meegemaakt dat dingen stuk etc waren. Liever zouden wij dit ook anders doen, maar dat gaat helaas niet. Mijn collega heeft netjes ons protocol gevolgd. Vervelend dat dit voor u niet werkte.

Mooie vakantie. Lieve eigenaren.

Fan van den Berg,
28-8-2018

Leuke camping.

Vriendelijke eigenaren.

Wij verbleven in de safaritent.

De bedden zijn echt een pluspunt die zijn echt top.

Tent zelf is heerlijk ruim en netjes.

Een tip is kast ruimte creëre

Keukentje die viel letterlijk uit elkaar en had zijn beste tijd gehad.

Wel jammer want nu moesten we extra inventief koken.

Het is gelukt maar zorgde wel voor wat stress en spanningen wat je liever niet hebt op vakantie.

Na een gesprek met de eigenaren gaven ze ons gelijk en gaan ze de keuken aanpakken.

Voor kinderen is het een leuke camping met speel mogelijkheden.

Alleen het gevoel van boerencamping was er niet helemaal doordat ze vrij groot zijn.

Sanitair voorzieningen waren netjes alleen voor de hoeveelheid mensen net iets tekort naar ons idee.

Tegenover het streekbos en op 8 minuten fietsen van sprookjes wonderland.

Een aanrader voor gezinnen.

Komen met alle liefde nog een keer terug.

Kijken met veel plezier terug op de vakantie.

Karin, Eigenaresse, 24-9-2018
Bedankt voor uw review! Vervelend dat het zo moest lopen! Fijn dat u naar mijn collega`s bent gegaan om het te melden, dan kunnen wij er iets mee. Wij gaan de keuken van de safaritent aanpakken. Na uw verblijf hebben we gelijk dingen aangepakt, en de rest pakken we van de winter aan. Over het sanitair, wij hebben 2 sanitair gebouwen op de camping, als het bij het ene gebouw druk is is het bij het andere gebouw meestal rustig. Fijn dat jullie het verder naar jullie zin hebben gehad!

Geweldig

Marije Grippeling,
24-8-2018

Leuke camping, kleinschalig en aardige eigenaren. Schoon sanitair, alleen de tijd dat er werd schoongemaakt was niet zo handig half 8 's morgens.

Centraal gelegen camping

Ineke Klein Velderman,
21-8-2018

Prima camping op korte fietsafstand van Enkhuizen.

Camping is groot ihkv SVR boerencamping en is (daardoor?) wat rommelig.

Tip: verplaats de afvalcontainers naar een wat minder in het oog vallende plaats, dus niet bij de ingang.

Karin, Eigenaresse, 24-9-2018

Bedankt voor uw review. We zijn druk aan het kijken waar we de containers kunnen laten ingraven maar dit heeft nog wat voeten in de aarde omdat we de aankomst route op de camping willen veranderen. En het ons handig lijkt om daar met de auto langs te kunnen rijden. Maar we gaan er nogmaals goed naar kijken.

Vervelend dat u het rommelig vond, graag hoor ik wat er rommelig was, want dan kunnen wij dat aanpakken.

Bedankt voor uw review en de tip!

Geweldig genoten

Fam Schortinghuis en Fam Mulder,
18-8-2018

Geweldig gastvrij ontvangen Deze camping is voor groot en klein voldoende te doen

Enkhuizen op nog geen 3 km fietsen heel dicht bij goede en voordelige supermarkten

Wij waren hier nu voor de 2 de keer en komen zeker terug

Karin, Eigenaresse, 24-9-2018
Bedankt voor uw review! Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad!

Erg leuk

Naomi,
15-8-2018

Heerlijk geslapen in Snuitje. Mijn dochter wil volgend jaar weer. Knuffelen met de hangoor konijnen en het blote voetenpad zijn erg leuk

Voor herhaling vatbaar

Middelburg,
13-8-2018

Wij stonden op het veld de Wurf. Leuk veldje met speeltoestel, huisje en zandbak voor de kinderen. We mochten zelf een plekje uitkiezen, echter was er nog maar 1 plek vrij. Het sanitair was netjes ook fijn dat de andere gasten het ook netjes hielden zodat het netjes bleef. Er werd 3x per dag schoongemaakt. De afsluiting van de afvoer was niet helemaal goed denk ik, dus er hing wel een 'putlucht'. Veel spinnen(raggen) maar dat heb je nou eenmaal deze tijd van het jaar.

Voor de kids is er genoeg te doen qua speelmogelijkheden.

Het blotenvoetenpad is en blijft leuk en de camping is gelegen nabij het Streekbos voor water/zand en vertier. Voor een boerencamping worden ze al aardig groot, maar het is wel gezellig. De eigenaren zijn zeer gastvrij .

1 tip, ik zou de vuilnis/afvalcontainers elders plaatsen of ombouwen dmv schuttingpanelen of bosschages . Dit staat nu tegenover het terras, niet echt uitnodigend.

Camping heeft een update nodig

Gasten,
12-8-2018

Het sanitair werd niet goed goed schoongemaakt. Er waren geen appartement was cabines.

Er stond een oude wasmachine met gebruiksaanwijzing, wat voor de buitenlandse gasten niet duidelijk was.

Het was een rommelige camping, en bij de ingang stonden de containers en afvalbakken zichtbaar bij de ingang

Karin, Eigenaresse, 24-9-2018

Bedankt voor uw review! We gaan zeker aan de slag met de wasmachine. Een nieuw muntenapparaat staat in bestelling, dit zal zeker helpen. Ook gaan we de tekst met de uitleg in meerdere talen vertalen.

Voor de containers zijn we op zoek naar een andere plek waar we ze kunnen laten ingraven. Vervelend dat u de camping rommelig vond, we werken hard aan het onderhoud. Het sanitair wordt 3 keer op een dag schoon gemaakt, daarnaast controleren we ook nog 2 maal tussendoor. Vervelend dat u vies sanitair aantrof. We gaan hier nog beter op letten.

Gezellige minicamping geschikt voor jonge kinderen

Rolf Nijdam,
12-8-2018

Gezellige, rommelige camping. Veel kleine kinderen die leuk kunnen spelen. Vele mogelijkheden in de nabije omgeving om te zien en te recreëren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Gouwe Stek in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Gouwe Stek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.