8,5

Weer vandaag5°-2°

45 reviews over Camping De Gouwe Stek in het Nederlands

Heel fijn!

Ilse, 10-12-2017

Ontzettend nette locatie! Fijn ontvangst, mooi en schoon sanitair.

Prima camping!

jdb, 1-11-2017

Prima kampeerplaatsen. Stroomvoorziening binnen acceptabel bereik. Sanitair is ook in orde. Goede douches, en vaatwas-plaatsen. De toiletpot-ombouw ziet er wel leuk uit, maar vonden we niet zo handig.

Tijdens ons verblijf hebben we verder geen faciliteiten nodig gehad. Informatie over omgeving, musea, speeltuinen etc.. is aanwezig. En wordt desnoods direct voor je nagekeken qua openingstijden, tarieven enzo.

Al met al hebben we er een prima vakantie gehad, tegen een redelijke prijs.

Veronica sikkema, 30-10-2017

Goed bereikbaar, de Aldi op 5 minuten met de fiets, gezellig, vriendelijke ontvangst en schoon sanitair

super TOP

Nely, 28-10-2017

Alles prima: Tent, sanitair, bediening, ontvangst, omgeving, alles goed onderhouden, prettige,rustige sfeer 😃

Erg genoten!

Kim, 27-10-2017

Kindvriendelijk, schoon sanitair, vriendelijk en behulpzaam eigenaren. Veel te doen in de nabije omgeving waaronder natuurlijk het blote voetpad.

Een echte aanrader

Zafer Jongeren, 27-10-2017

De eigenaren van de camping waren heel aardig en heel hulpzaam. Lokatie is goed en makkelijk te vinden. Er is een mooie bos als je een boswandeling wil maken. Accomodatie zelf was heel schoon en heel modern. Slaapkomers, wc, douche ect heeel schoon en heeel netjes. Het is absoluut een aanrader voor iedereen.

Top!!

Cindy, 26-10-2017

Een prima camping, wij zaten met onze kids in pipowagen Snuf !

Geweldig

Lenie de Jong, 26-10-2017

Een heerlijke kleine camping gerieflijk leuke bezigheden w.o een blote voetenpad. Je moet bij regen tegen prut kennnen..

Geweldige tijd gehad

Ilona van Kalken, 26-10-2017

Altijd gastvrij en gezellig op deze camping. alles goed. En een blote voetenpad bij deze camping. Een aanrader.

Heerlijk kleine camping in een fijne omgeving

andere kinderen om mee te spelen. De eigenaren zijn betrokken en flexibel. Het blote voetenpad is waanzinnig leuk om te doen. Minder fijn vond ik de modderige grond; het had ook best veel geregend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Gouwe Stek in Bovenkarspel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Gouwe Stek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Gouwe Stek scoort een 8.48 uit 10 op basis van 47 reviews.