Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee

Te gek!

Jouelle
19-6-2018
  • Onderkomen10

Top locatie, supervriendelijke staff.. sfeervolle schone huisjes.. Wij hebben een te gek weekendje gehad. Zelfs een goede plek om te werken, WiFi top, goede koffie en wind door de haren..
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuk huisje in een prachtige omgeving.

Mooie huisjes, schoonmaak kan beter

Sandra
11-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooie huisjes, dicht bij strand, veel wandel/fietsmogelijkheden.

Jammer dat het huisje echt niet schoon was en de beloofde koffiecupjes voor nespressomachine ontbraken. We hadden prachtig weer! Nadeel is dan wel dat de temperatuur in de huisjes snel oploopt tot 35+ graden. Ik had te doen met de gezinnen die hadden gekozen voor een huisje met slaapvide, niet te doen! Take-away was lekker maar aan de prijs.

• Activiteiten8
  • Onderkomen9

strand op loopafstand, voldoende wandelmogelijkheden, Zandvoort dichtbij

Een aanrader

Lien
22-4-2018
  • Onderkomen10

Super leuk en verzorgd park met hele mooie huisjes en een top locatie!

Fam. van Eck
17-3-2018
  • Onderkomen10

Wij waren er nu voor de tweede keer, hebben er weer een hele fijne vakantie gehad. Mooi huisje , waar niets ontbreekt, van vaatwasser tot tv op de slaapkamers enz. Mooie omgeving, dicht bij het strand en super vriendelijk personeel die heel behulpzaam zijn. Wij hebben dan ook bij thuiskomst gelijk voor het najaar weer een huisje geboekt.

Heerlijk ontspannend

Inge
10-3-2018
  • Onderkomen10

Het zijn hele mooie huisjes keurig netjes met alles erop en eraan

Vriendelijk personeel goed restaurant en het strand en de zee zijn op loop afstand

Genoten!

Maurice
19-2-2018
  • Onderkomen10

Af en toe (ligt aan hoe de wind staat) hoor je het nabijgelegen racecircuit maar daar kunnen ze niets aan doen en is ook maar heel zelden. De luxe huisjes, top service, vriendelijkheid en fantastische restaurant (spareribs!!!) maken dit meer dan goed.

Dit park weet hoe ze mensen moeten verwennen. Daarnaast is de omgeving heerlijk. Nog geen 2 minuutjes lopen sta je op het strand!

goed: huisje en omgeving

Niet goed: privacy> huisjes dicht op elkaar

hardstikke leuk

anoniem
4-2-2018
  • Onderkomen10

Prachtig chalet, prima brasserie waar je heerlijk kan eten. en vriendelijke bediening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee in Bloemendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee scoort een 9.36 uit 10 op basis van 67 reviews.