Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,4

65 reviews over Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch voor herhaling vatbaar, aanrader

J. Appelboom
13-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Compleet en goed verblijf, hoger niveau dan de grotere bekende parken

Geweldig genoten!

Kim
24-9-2018
  • Onderkomen9

Een prachtig vakantiepark direct aan zee. De accomodaties zijn erg sfeervol en comfortabel. De bedden waren bij aankomst al opgemaakt en liggen heerlijk. De kinderen hebben zich goed vermaakt bij het leuke programma van het animatieteam. Het park is autovrij, ideaal met kleine kinderen. Ook de speeltuin is leuk. Wij komen zeker nog eens terug.

Geweldig park

Wendy Welagen
1-9-2018
  • Onderkomen9

Erg leuk huisje met alles erop en eraan. De kinderen hebben genoten van de slaapvide, dat was natuurlijk wel heel stoer om daar te slapen.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!

Lekker dichtbij het strand en we zijn een middagje bij het meer, het wet geweest, iets verderop, ook erg leuk!

Genoten

Bos
27-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Heerlijk huisje op het park waar je met hond mag verblijven. Hondenstrand Pernassus is dichtbij. Fijn winkeltje, restaurant op het park! We komen zeker nog een keer terug!

Heerlijke plek maar weinig privacy

Fam Wilde
7-8-2018
  • Onderkomen7

We reisden met twee jonge kinderen en hebben een hele leuke tijd gehad. De ligging van de huisjes ten opzichte van het strand en de duinen is geweldig. Ook is de kinderanimatie erg leuk! Nadeel is dat de huisjes met warm weer erg heet worden. Tijdens de hittegolf was het maarliefst 48 graden in het huisje en kon je eigenlijk niet binnen zijn. Ook liggen de huisjes dicht naast elkaar waardoor je weinig privacy hebt. Toch hebben we genoten en zou ik deze plek aanbevelen aan vrienden.

Geweldig genoten

Katelijn
6-8-2018

Superaccomodatie, geweldig vriendelijke service

Geweldig

Ellen
10-7-2018
  • Onderkomen10

Geweldige huisjes op een prachtige locatie

Te gek!

Jouelle
19-6-2018
  • Onderkomen10

Top locatie, supervriendelijke staff.. sfeervolle schone huisjes.. Wij hebben een te gek weekendje gehad. Zelfs een goede plek om te werken, WiFi top, goede koffie en wind door de haren..

Heerlijk tot rust komen in de Kennemerduinen

Helma
18-5-2018
  • Onderkomen8

Leuk huisje in een prachtige omgeving.

Mooie huisjes, schoonmaak kan beter

Sandra
11-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooie huisjes, dicht bij strand, veel wandel/fietsmogelijkheden.

Jammer dat het huisje echt niet schoon was en de beloofde koffiecupjes voor nespressomachine ontbraken. We hadden prachtig weer! Nadeel is dan wel dat de temperatuur in de huisjes snel oploopt tot 35+ graden. Ik had te doen met de gezinnen die hadden gekozen voor een huisje met slaapvide, niet te doen! Take-away was lekker maar aan de prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee in Bloemendaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Qurios Bloemendaal aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.