Hotel Blooming ****

WebsiteLink naar website

373 reviews over Hotel Blooming in het Nederlands

Heerlijk genieten en ontspannen

Fam. Van D, 19-2-2018

Voor het eerst een hele week gebleven, en dan is het leuk om te zien hoe jullie door de weeks zakeijke gasten ontvangen en het weekend de touristen. Wij voelden ons weer zeer welkom en hebben genoten. Want ook met kleine kinderen is het een fantastisch hotel. Zeker nu met het nieuwe voetbalveldje en jullie toekomstplannen met een speeltuin. Ga zo door! Tot over 3 maanden :)))

Zeer mooi hotel met prachtig bos- en strandgebied

Steven van Velzen, 19-2-2018

Het hotel staat praktisch in het bos, wat een groot pluspunt is. Ook de afstand tot het strand is prima te fietsen. En hoewel Bergen een mooi en rustig dorpje is, zou het wat mij betreft wel íets spannender mogen.

Een mooie, verzorgde kamer met een fijne badkamer. Het uitzicht was prettig, omdat er natuur zichtbaar is vanuit de kamer waar wij verbleven.

Alleen maar lof over de kwaliteit van het eten. Zowel het diner als het ontbijt waren tiptop verzorgd. Leuk om te weten: de gebruikte ingrediënten bij het diner komt uit de eigen "tuin" van Blooming.

Het enige echt minpunt was de veel te gespannen (restaurant) manager die voor een minder leuke sfeer tijdens het eten zorgde dan er had kunnen zijn. Daar bovenop zei diezelfde manager, toen wij om een kopje thee in de lobby vroegen en daar een 'oké' voor kregen van een hotelmedewerker, dat "niks gratis is en er ook nog geld verdiend moet worden" op een erg onsympathieke manier.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 19-2-2018

Dag meneer Van Velzen, en dank u wel voor uw uitgebreide uiteenzetting van ervaringen. En om gelijk maar 'de koe bij de horens te vatten', wat jammer dat onze collega gestrest leek en iets heel vreemds opmerkte. We willen graag weten wat er gebeurd is tijdens zijn dienst want dit is niet zoals we het willen maar ook niet hoe we het gewend zijn. Dus daar gaan we nog achter aan. Want het moge duidelijk zijn dat wat u beschrijft niet professioneel is. En dus bij deze onze welgemeende excuses!

Gelukkig heeft het uw verblijf niet verpest want we mochten een prachtig rapportcijfer ontvangen. Aan Bergen kunnen we echter niet veel veranderen dus ondanks dat we zelf drie vestigingen hebben, kunnen we het niet nog spannender maken ;-)

Fijn dat verder alles is bevallen, inclusief onze menukaart. Die is net 'live' gegaan en wordt als zeer verrassend en bijzonder goed ervaren.

Graag verwelkomen we u snel weer ..... en als bedankje voor uw feedback, krijgt u dat kopje thee alsnog van mij ;-)

Geweldig zoals altijd :)

S. de Bruin, 19-2-2018

Ondanks het koude weer heerlijk genoten van de natuur en dit fantastische hotel!

Tot snel

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 19-2-2018

Bedankt voor uw kort maar krachtige review familie de Bruin ..... en inderdaad, hopelijk tot snel ;-)

We hebben een aantal aanbieders voor Blooming voor je op een rij gezet:

Heerlijk hotel op fijne locatie

Tamara, 17-2-2018

Heerlijk hotel; met alles wat ik zoek voor een paar nachten weg. Goed restaurant met kidsroom, mooie inrichting van het hotel. Beneden een fijne lounge.

We waren hier samen met onze dochter van 5 jaar. En ook zij heeft het hier heerlijk gehad.

Aandachtspunt is de attentheid van het barpersoneel bij de lounges. Vaak moesten we op zoek naar bediening als we een drankje wilden bestellen. Terwijl het dan gewoon rustig was..

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 17-2-2018

Bedankt Tamara voor jullie keuze om naar blooming in Bergen te komen en natuurlijk voor de perfecte beoordeling ... ondanks dat blijkbaar niet alles smetteloos verliep. We zijn blij met de tops maar zeker ook met je tips, dus je commentaar m.b.t. attentheid/snelheid van onze bar-service is reeds geadresseerd en ons 'food & beverage team' zal er alles aan doen alerter te zijn. Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel ziens!

Zeer weldadig.

Rolf, 15-2-2018

het is een echt heel fijn hotel, rustig, mooi en kwalitatief
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 16-2-2018

Bedankt Rolf voor je geweldadige ... uhhh ...geweldige beoordeling. Echt super ;-)

Met gastvrije groet, namens team blooming, MIke

Mooi, rustig en prettig met kinderen

Neeltje, 13-2-2018

Hartstikke mooie ligging, zo de mooie bossen in. Klimduin op rij afstand. Kabouterpad ook. De zee is dichtbij (met auto). Zwembad was prachtig. Sauna was prima. Lekker ontbijt, heerlijk diner (ook voor kinderen). Klein speelkamertje bij restaurant tm 5 jr. gewenst was ook een speelkamer voor iets oudere kinderen. Dat was t enige minpuntje. Volgens mij was deze er wel maar tijdens ons verblijf was dit een opslag van flipovers en karton. Verder zijn wij erg tevreden. Vriendelijk personeel.
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 15-2-2018

Bedankt Neeltje voor je uitgebreide beoordeling. We zijn trots dat we, als alles loopt zoals gepland, nog voor Pasen een speeltuin c.q. klimparcours net achter het eerste duin op ons landgoed zullen hebben. We zijn een paar dagen geleden gestart met de aanleg. Dat samen met ons net geopende 'panna-veldje' maakt dat we voor de iets oudere kleuter en tieners ook steeds interessanter worden. Hopelijk komt u dat snel controleren ;-)

Geweldig, leuk. Hotel

Rengers, 12-2-2018

Was een heel mooi hotel, vriendelijk personeel en een heel goed ontbijt, maar wat je mist op de kamer is een waterkoker om thee of koffie te zetten.na een heerlijke wandeling.jammer
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 15-2-2018

Hartelijk bedankt mevrouw en meneer Rengers voor jullie bezoek maar zeker ook voor het commentaar. Het klopt inderdaad dat we niet in iedere kamer koffie kunnen zetten, slechts in de suites, family rooms en 'roomy' rooms. Die keuze hebben we gemaakt op basis van de beschikbare ruimte in de kamers. Gelukkig, want zo valt te lezen, heeft u ondanks dit gemis toch genoten van uw verblijf. Bedankt dat u voor blooming koos en hopelijk komt u snel weer terug.

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Toplocatie en tophotel. Hier kom ik zeker terug.

Ingrid Hilwerda, 12-2-2018

Wat een heerlijke locatie en wat een heerlijk hotel! Vredig in de bossen maar toch dicht bij het dorp. Mooi fris uiterlijk. Ontspannen sfeer en vriendelijk personeel. Hier kom ik zeker weer!
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 15-2-2018

Hartelijk bedankt Ingrid ... en moeder Hilwerda ... want ik herinner me jullie nog ;-) voor jullie bezoek en review. Dat waarderen we natuurlijk enorm! En graag tot snel weer ziens.

Hier komen we terug!

Nancy Luypaerts, 4-2-2018

Zeer unieke ligging in het midden van bos en groen maar toch kort bij het centrum. Zeer rustgevend!

De kamers zijn proper en voorzien van alle comfort. Het ontbijt was zeer uitgebreid met verse producten.

Het personeel is ook zeer vriendelijk.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 6-2-2018

Nou nou mevrouw Luypaarts, en wéér een tien! Wat zijn we daar blij mee zeg! Ik denk, als ik het goed lees, net zo blij als met het gevoel dat u had toen u onze gast was. Ontzettend bedankt voor uw bezoek en natuurlijk dit grandioze rapportcijfer. Het is niet ons doel om goed te scoren maar om onze gasten te verwennen. Wel is het leuk natuurlijk als dat dan gewaardeerd wordt. Onlangs mochten we zelfs een gouden zoover award in ontvangst nemen en een kort fragmentje daarvan is hier zichtbaar (met vanaf 0,59 blooming in beeld): https://www.youtube.com/watch?v=mnTEZvwLMjc

Dus wacht niet te lang met terug komen naar blooming ;-)

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Fantastisch hotel waar alles klopt!

Femke, 24-1-2018

Fantastisch hotel waar alles klopt! Hele fijne sfeer, perfecte service en voorzieningen. We ontvingen een Dopper waterfles in de meetingroom die je kon vullen bij de verschillende watertappunten in het hotel. Top! Goed om te zien hoe een hotel zich inzet op het gebied van duurzaamheid. blooming is een geweldige plek, mijn collega’s en ik komen zeker terug!
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 25-1-2018

Hallo Femke, wat leuk dat de Dopper zo goed is ontvangen. We zijn sinds afgelopen maandag voor onze zakelijke gasten afgestapt van normale flessen water, allemaal in het kader van duurzaamheid. Iedereen krijgt een steeds opnieuw te gebruiken Dopper die ze zelfs mee naar huis mogen nemen. Sterker nog, we hebben ons aangesloten bij de PET-free beweging van Dopper en dat maakt ons het eerste hotel ..... en daar zijn we best trots op! Dus 'spread the word' en hopelijk tot snel weer ziens, business of Leisure.

We hebben een aantal aanbieders voor Blooming voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blooming in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blooming zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blooming scoort een 8.66 uit 10 op basis van 377 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: