Hotel Blooming

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag10°5°
Hotel Blooming
9,1

Omschrijving
Aan de rand van de duinen in Bergen ligt Hotel Blooming. De kinderen vermaken zich met het bakken van pizza en in het zwembad, terwijl je zelf een holistische massage van 90 minuten krijgt. Vanwege de mooie ligging is er in de omgeving erg veel te doen. In de duinen maak je mooie wandelingen en fietstochten. Het hotel verhuurt fietsen.

476 reviews over Hotel Blooming in het Nederlands

Heerlijk samen genieten!

Annalies,
17-3-2019

Wij zijn hier 1 nacht zonder kids en 1 nacht met kids geweest. Beiden zijn ons erg goed bevallen. Het hotel ligt ideaal voor een heerlijke lange duin / strandwandeling. daarnaast biedt het hotel zelf volop faciliteiten om zowel met als zonder kids te ontspannen. Aan alles is gedacht, waardoor je samen echt volop kunt genieten.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 19-3-2019

Hartelijk bedankt Annalies. En zo zie je maar: "echt even weg hoeft niet ver weg" … of dat nu met of zonder kinderen is. Fijn dat jullie hebben genoten! En kom snel weer terug want afgelopen weekend heeft ons strandpaviljoen haar deuren weer geopend en het eten is daar lekkerder dan ooit ;-)

AKross,
10-3-2019

Dit (familie) hotel ligt in een super mooi en rustig Natuurgebied (vandaar ook wat minder bereik op je mobiel - maar dat maakt het dan wel weer rustiger 😉). De sauna en het zwembad met Whirlpool zijn heel leuk en vanaf 20:00 ook lekker rustig (vanaf dan alleen nog 18+ toegang). De kamers zijn soms wat gehorig (vooral geluiden vanaf de gang), maar goed uitgerust, bed ligt lekker, badkamer met lekkere regendouche.

De mogelijkheid een massage erbij te boeken gebruik ik elke keer en ik ben nog nooit teleur gesteld worden.

Al met al een heel mooi hotel, of men nou als familie met kinderen komt (mooie familiekamers met stapelbedden, leuke speeltuin buiten en speelruimte binnen) of een romantisch en relaxend weekend met z’n tweeën wil beleven.

Gereisd met partner in maart 2019
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 12-3-2019

Wat een (h)eerlijke feedback AKross, … dank ... alsook dank voor jullie zoveelste bezoek aan blooming! Dat van de bereikbaarheid maken we gelukkig goed met de ultra-snelle-wifi, toch ;-)

Dus, tot snel weer ziens?

Basiskamer klein en duur

Bas,
3-3-2019

Meerdere keren gelogeerd in Hotel Blooming, altijd fantastisch, de laatste keer was het minder, kleine kamer, een tussendeur die continu stond te klapperen en geen warm water om te douche, een basiskamer die geen 130 euro waard is gezien wat je daar voor krijg. Verder alleen maar lof.

Gereisd met partner in maart 2019
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 12-3-2019

Hallo Bas en bedankt voor je bezoek en review. Wel jammer dat we niet voldeden aan je verwachting c.q. eerdere ervaringen. 'Jan' schreef een vergelijkbaar oordeel afgelopen 24 februari. Net zo min als jullie 100% tevreden zijn met het verblijf is een 'zeven' inmiddels een rapportcijfer waar wij niet meer blij mee zijn. Zoals ik toen ook schreef, we hebben heel veel keuze in het kamerassortiment. Echter, dat maakt de genoemde kritieken niet goed ... daar gaan we serieus naar kijken. Dus nogmaals dank, want door dergelijke feedback kunnen wij verbeteren.

HotelSpecials.nl

We komen al een aantal jaren bij Blooming en elke keer is het weer een verrassing: een hotel dat al zolang bestaat en toch steeds weer weet te bekoren. Als je niet van kinderen houdt en je snel stoort aan het enthousiasme waarmee ze de ontbijtzaal binnen komen, moet je beslist naar iets anders op zoek.

Als je houdt van de rode wangen van opwinding bij het in de oven schuiven van de zelfbelegde pizza, dan is het een feest.

Prima bedden, heerlijk lang en lui ontbijten en een menukaart die blijft verrassen: wij komen terug!

Gereisd met partner in februari 2019
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 5-3-2019

Niet te lang wachten hoor Gonnie want voor dergelijke leuke berichten, daar doen we het voor. Misschien wel goed te vermelden dat een weekend inderdaad druk kan zijn met kinderen gedurende schoolvakanties, zoals afgelopen week ;-)

Tot snel dus, met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Heerlijke ligging, mooi hotel, vriendelijk personeel, geweldig ontbijt. Maar..... wij hadden de standaard tweepersoons kamer geboekt voor 1 nacht en de kamer viel erg tegen. Erg klein en we hebben nog nooit een hotelkamer gehad met zo’n kleine badkamer. Dat is echt de prijs van € 130,00 niet waard. Niet te begrijpen voor zo’n hotel.

Gereisd met partner in februari 2019
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 25-2-2019

Hartelijk bedankt Jan dat jullie voor blooming hebben gekozen. En ook bedankt voor de feedback, ondanks kritisch. Want als ik het goed interpreteer lees ik dat je de prijs-kwaliteit-verhouding niet in balans vond. Dat vinden we jammer natuurlijk … maar dat kan natuurlijk. Wellicht voor een volgende keer goed te weten dat we naast standaard kamers, nog een aantal types aanbieden. Zo zijn twee weken geleden onze vier spa-kamers (na bijna een maand verbouwen) opnieuw opgeleverd en die zijn echt waan-zin-nig! Alle mogelijkheden tref je op onze website kortom we hopen jullie toch nog een keer terug te zien.

Fantastisch familieweekend

Evelyn Heetebrij-Kazemier,
17-2-2019

Gezellig sfeervol hotel. Gelegen in een mooie bosrijke omgeving. Wederom genoten in jullie hotel en ons zo dierbare Bergen. Jaarlijks terugkerend familieweekend gevierd tere ere van oma’s verjaardag. Al jaren lang een traditie. Volgend jaar komen we graag weer terug om te genieten van jullie hotel en de prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 25-2-2019

Dank Evelyn voor het steeds bij ons terugkomen om oma's verjaardag te vieren. Weet ajb dat jullie van harte welkom zijn om ook alle andere verjaardagen van de familie te vieren hè ;-)

Favoriet hotel in Nederland

KB,
17-2-2019

Blooming is een heerlijk hotel in de duinen tussen Bergen en Schoorl. Vanaf het moment dat je het terrein op rijdt, heb je vakantie. Je parkeert de auto, wordt welkom geheten en na het inchecken is er vanalles te doen. Ontdek de talloze openbare hoekjes van het hotel, drink wat in de bar, ga (goed!) eten in het restaurant, duik het zwembad in of ga het terrein om het hotel verkennen. Verscholen zonnige plekjes, bos en wandelpaadjes liggen er klaar voor. Het hotel blijft ons verassen, ook na er al vier keer te zijn geweest.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 25-2-2019

Hallo KB en wat een leuke review, dank daarvoor evenals dank voor jullie verblijf natuurlijk … en dat al voor de vierde keer! Wat goed te lezen dat we jullie blijven verrassen. Wij zeggen wel eens "als je doet wat je deed, krijg je wat je had" maar om telkens een nieuwe beleving aan te bieden moet je dus veranderen. En wat leuk dat jullie dat opvalt! Wanneer vieren jullie je eerste lustrum bij ons ;-)

Totaal relaxed en opgeladen

Sandra,
7-2-2019

Heerlijk hotel!

Prachtige omgeving, prachtige inrichting. Ik was hier een paar jaar geleden voor een opleiding. Alles gebeurd hier met aandacht. Dus ik wilde terug. Vanwege de fijne verschillende zithoeken, waardoor er altijd een hoekje is om met een boek te zitten, te staren in de haard of genieten van de vijver en de duinen. Vanwege het vriendelijke personeel. Het design binnen. Het zwembad en de sauna. De hotstonemassage. Warmte. In álles.

Het restaurant is van superkwaliteit (& beneden kun je kleine maaltijden bestellen, uit dezelfde keuken)

Ik wilde even bijtanken, dat is heel goed gelukt dank je wel!

Gereisd alleenreizend in februari 2019
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 10-2-2019

Hartelijk bedankt Sandra voor je (tweede) verblijf en natuurlijk ook voor het perfecte rapportcijfer. Een paar zaken vond ik met name leuk om te lezen; dat je hier al eerder was geweest, toen zakelijk, nu leisure … en het woord "aandacht" want dat is waar het om gaat. In slaapkamers, vertrekken/ruimtes, eten& drinken, wellness en natuurlijk aandacht van ons hele team. Hopelijk weer tot snel!

Met gastvrije groet, namens dat hele team, Mike

Aan alles is gedacht!

Ingrid,
3-2-2019

Het perfecte weekendje weg voor 3 zussen met een druk leven: na een shopping spree in Bergen konden wij heerlijk ontspannen in de (schone!!) sauna, het zwem- en bubbelbad alvorens te genieten van een biertje in de bar. Daarna genoten van een heerlijk 3 gangendiner om vervolgens gezellig verder te kletsen op onze 3 persoonskamer met ieder een eigen bed (heerlijk!). Op zondagochtend na een duik genoten van het geweldige ontbijt; de verse wafels waren niet aan te slepen. En in de zon nog even naar het strand gefietst voor een kopje koffie zodat we rond 13u allen weer thuis waren maar het gevoel hadden een heel weekend weg te zijn geweest. Een absolute aanrader!!

Gereisd met vrienden in februari 2019
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 6-2-2019

Wat ontzettend leuk Ingrid om te lezen hoe jij met je zussen hebt genoten van een ontzorg- en verwenweekendje in Bergen. Het was een enorme klus om het zwembad met al haar faciliteiten gedurende de afgelopen drie weken te renoveren maar ik denk, al zeg ik het zelf, dat dat héél goed gelukt is. Jullie waren één van de eersten die het weer in gebruik konden nemen. En lekker hè dat eigen blooming-biertje … genaamde 'Bergensche Blos'.

Met dat je blooming aanraadt, hebben we de hoop dat jullie zelf snel ook weer terugkomen ;-)

Gabor,
5-1-2019

Prima hotel, zowel voor gezin als zonder

Gereisd met partner in januari 2019
Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 8-1-2019

Dat is helemaal waar Gabor, dankjewel! Buiten de vakanties om zien we trouwens dat tussen maandag en vrijdag we erg in trek zijn bij zakelijke gasten, terwijl de weekenden enorm populair zijn onder toeristen (en die dus met regelmaat kinderen meenemen). Voor ieder wat wils, zeker in het mooie Bergen, bekend als strand-, kunstenaars-, en horeca-dorp. Hopelijk tot snel weer ziens!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blooming in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blooming zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.