Hotel Blooming

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-1°
Hotel Blooming
9,2

Omschrijving
Aan de rand van de duinen in Bergen ligt Hotel Blooming. De kinderen vermaken zich met het bakken van pizza en in het zwembad, terwijl je zelf een holistische massage van 90 minuten krijgt. Vanwege de mooie ligging is er in de omgeving erg veel te doen. In de duinen maak je mooie wandelingen en fietstochten. Het hotel verhuurt fietsen.

460 reviews over Hotel Blooming in het Nederlands

Geweldig

Jassin Ismail,
12-12-2018

Geweldige Service, Super duurzaam en sociaal verantwoordelijk als geen ander.

Geweldig :)

Kiki,
10-12-2018

Heerlijk hotel, onwijs aardig personeel, prachtige omgeving! We hebben zeer genoten van ons 5-daagse verblijf bij blooming. Alleen maar pluspunten. Ik raad iedereen aan hier eens een kijkje te nemen. Dank voor de gastvrijheid :) Groetjes Kiki

Top verblijf

van den Ende,
6-12-2018

Heerlijk ontspannen verblijf gehad! Personeel is erg betrokken en zeker servicegericht. Met het bos op loopafstand en strand op fietsafstand is het een ideale locatie om even tot rust te komen. Daarbij is het eten erg goed verzorgd en is het biologische bier en wijn zeker aan te raden!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 7-12-2018

Hartelijk bedankt 'Van den Ende' voor jullie top-review na blijkbaar een top-verblijf hier bij ons blooming hotel in Bergen. Tot snel weer ziens?

Melanie,
5-12-2018

Als groep hadden wij een mooie kamer inclusief handdoeken, televisie, linnen en genoeg zit plekken. Wij zijn er 5 dagen gebleven en wat een fantastisch hotel is het! Er zijn veel werkplekken, een prachtig zwembad met sauna, je kunt heerlijk de natuur in of een fiets huren. Het personeel is ook erg vriendelijk en staat open om alle vragen te beantwoorden en je de weg te wijzen naar bijvoorbeeld het strand. Het hotel is wat lastiger bereikbaar met het openbaar vervoer maar ze hebben meer dan genoeg gratis parkeerplekken voor de deur. Ook een bezoekje aan Bergen zelf is een aanrader. Een schattig dorp met leuke winkeltjes.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 7-12-2018

Wat een leuk cadeau Melanie om op 5 december zo'n mooie beoordeling van je/jullie te mogen ontvangen. Slapen, eten, drinken, zwemmen, fietsen, relaxen, wandelen, shoppen … alles is bevallen, zo valt te lezen. Leuk! Inderdaad, openbaar vervoer is iets lastiger want de bus stopt op zo'n 5 wandelminuten van het hotel … maar dan heb je ook wat. Toch ;-)

Een gevoel als thuis

Louise,
4-12-2018

Een zeer professioneel hotel met toch een zeer gezellige huis-sfeer. De open haard brandt al als je binnen komt, de thee en koffie staat de hele dag door klaar en verder is er overal een plekje om te zitten en te werken of gewoon gezellig te kletsen. Wij als groep werden met liefde ontvangen en alles was tot in het detail geregeld! Naast het vele werken ook nog kunnen ontspannen van heerlijke culinaire verassingen en de andere facaliteiten van het hotel. Verheug me al op de volgende keer te overnachten!

Goed!

Jet,
3-12-2018

Prachtige omgeving, goede bedden, wel veel kinderen

Amazing

Miriam,
30-11-2018

Blooming hotel is wen gastvrijheid hotel, echt hulpzaam mensen, eten is excellent en home feeling

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 7-12-2018

Super bedankt 'Amazing Miriam' voor je kort maar krachtige feedback hier op Zoover. Jij blij … wij blij ;-)

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Ontspannen, genieten, samen, heerlijk eten!

Jos v Staalduinen,
25-11-2018

Samen genieten van een heerlijk weekendje Blooming! Na een heerlijk diner op vrijdag waar we met de verschillende ingrediënten van de kaart onze eigen maaltijd hebben samengesteld buiken we uit op de heerlijke bedden!

Eigenlijk willen we zo snel mogelijk onze oogjes sluiten zodat het snel ochtend is. Dan is het namelijk tijd voor het hoogtepunt van ons verblijf.... het ontbijt!! Een grote variatie van heerlijke broden, goed beleg en vers fruit!

Of dat nog niet genoeg was werd het ontbijt extra leuk met een bezoekje van de Goedheiligman vergezeld van enkele leuke Zwarte Pieten. Wat een feest en een fantastische start van de dag!

We hebben de dag doorgebracht in Alkmaar waar lekker hebben geshopt!

Ook de tweede nacht weer heerlijk geslapen en tijdens een rondje wandelen in deze prachtige omgeving werden we zeer blij verrast door een prachtige (nieuwe) speeltuin naast het hotel!

Wij hebben weer volop genoten! Dank!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 26-11-2018

Dag Jos … wat een leuke review om te lezen! Naast het prachtige rapportcijfer natuurlijk zijn we erg blij met alle positieve feedback over zaken die blijkbaar zijn opgevallen. Inderdaad, ons menu 's avonds is net even anders dan men gewend is. Je stelt het zelf samen en wordt erg goed ontvangen. Ons (ook weer biologische) ontbijt is, al zeggen we het zelf, zeker ook een aanrader. Veel van onze gasten kiezen voor een dagje Bergen terwijl de naastliggende kaasstad ook zoveel te bieden heeft. En dan komt een nachtje in zo'n bed van 'Cocomat' als geroepen ;-)

Dus nogmaals dank voor jullie bezoek en graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groet, namens team blooming … maar ook namens Sint en zijn pieten, Mike

Een heerlijk weekendje

Iris,
25-11-2018

Ons weekendje blooming zit erop... Wat jammer, want we hebben genoten! Samen met mijn man een weekendje weg en dit hotel bleek een uitstekende keus! Een mooi ingerichte, schone kamer, in een prachtig gelegen hotel.

Het diner was een unieke ervaring: op basis van de door jou geselecteerde ingrediënten een diner voorgeschoteld krijgen. Heerlijk van smaak! Maar het ontbijt is helemaal fantastisch! Te veel lekkere dingen om uit te kiezen.

Een volgende keer komen we misschien wel terug met de kinderen, want de laarsjes bij de ingang en de mooie speeltuin zien er uitnodigend uit!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 28-11-2018

Dus jullie "heerlijke weekendje" is gekomen … en helaas ook weer gegaan :-(

Maar zoals je schrijft, neem volgende keer de kinderen mee aangezien we natuurlijk ook nog ons prachtige zwembad hebben en sinds afgelopen zomer inderdaad dat speel- en klauterbos inclusief voetbalveldje. En wat dacht je van zelf pizza's bakken … kortom, meer dan genoeg te doen en voor ieder wat wils. Hopelijk tot snel weer ziens bij ons in Bergen!

Niet nog een keer

Merel,
18-11-2018

Prima verblijf gehad. Goed ontbijt met genoeg keuze. Wel te weinig plek in hrt piekuur. Kamers zijn minder. Tapijt, bank, muren en hoofdbord bed zijn best vies en vol vlekken. Stinkende lucht bij het zwembad en kan wel een keer vaker schoongemaakt worden. Verder een fijn zwembad en whirlpool. Voor mij alleen niet nog een keer een verblijf bij Blooming.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 21-11-2018

Hallo Merel en bedankt voor je feedback, ondanks kritisch. Jammer dat jullie "niet nog een keer" willen verblijven. Komende winter gaan we, net als ieder jaar, weer twintig kamers verbouwen. Hiermee keur ik trouwens niet goed dat het niet schoon was. Oprechte excuses daarvoor! Een druk ontbijt komt tijdens weekenden inderdaad wel eens voor. Zal te maken hebben met dat het wel een erg goed ontbijt is, al zeg ik het zelf. Het zwembad gaat in januari een maand dicht. Niet leuk natuurlijk maar is gewoon nodig om goed onderhoud te plegen waardoor schoonmaak weer makkelijker wordt.

Gelukkig lees ik in je review ook "prima verblijf, goed ontbijt met genoeg keuze en een fijn zwembad en whirlpool" … dat stemt ons gerust.

Ik kan a.d.h.v. je voornaam helaas niet achterhalen waar jullie overnacht hebben of contact zoeken. Een melding ter plekke hebben we niet gehad. Dat is jammer want héél graag hadden we jullie klachten natuurlijk gelijk weg genomen. Wij zien een klacht namelijk als een kans … een kans om iets negatiefs in iets positiefs om te buigen. Misschien kunnen we het zo afspreken dat wanneer jullie blooming toch nog eens overwegen, jullie bij het reserveren refereren aan deze beoordeling en mijn antwoord, dan zorgen we voor een mooie upgrade naar een nieuwe kamer. Dus hopelijk toch tot ziens!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blooming in Bergen / Bergen aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blooming zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.