Géén boekingskosten

Hotel Blooming

NederlandNoord-HollandBergen / Bergen aan Zee

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Blooming voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 625 reviews
+89/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 625 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Aan de rand van de duinen in Bergen ligt Hotel Blooming. De kinderen vermaken zich met het bakken van pizza en in het zwembad, terwijl je zelf een holistische massage van 90 minuten krijgt. Vanwege de mooie ligging is er in de omgeving erg veel te doen. In de duinen maak je mooie wandelingen en fietstochten. Het hotel verhuurt fietsen.

Contact

625 Reviews over Blooming

• 9Angelique09-08-2022

Prachtig!

Wij hebben een heerlijke tijd gehad. Het hotel is mooi, schoon en het ligt op een prachtige locatie. Van hieruit kun je echt alle kanten op. Het ziet er gezellig uit en er heerst een relaxte sfeer. De kamers (unlimited room) zijn mooi, schoon, fijne douche en het bed ligt prima. Het hotel heeft twee mooie terrassen waar je gezellig kunt zitten en relaxen. En het ontbijt is hemels! Zoveel keus en zo vers. Ook het restaurant is een bezoekje meer dan waard. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel is echt een topper. Wel vinden wij (eerlijk gezegd) de prijs van de kamer (gezien de grootte en het ontbreken van een koelkastje) wat aan de hoge kant. Wij hadden ook onze fietsen meegenomen en deze konden we veilig in een afgesloten ruimte stallen. Perfect geregeld. Wij raden dit hotel zeker aan.

• 9Angelique09-08-2022

Prachtig!

Wij hebben een heerlijke tijd gehad. Het hotel is mooi, schoon en het ligt op een prachtige locatie. Van hieruit kun je echt alle kanten op. Het ziet er gezellig uit en er heerst een relaxte sfeer. Er zijn ook 2 terrassen waar je echt gezellig kunt zitten. De kamer (unlimited room) is mooi, schoon, een fijne douche en het bed ligt prima. Dit hotel is echt een topper. Wel vinden wij (eerlijk gezegd) de prijs van de kamer (gezien de grootte en het ontbreken van een koelkastje) wat aan de hoge kant. Wij hadden ook onze fietsen meegenomen en deze konden we veilig in een afgesloten ruimte stallen. Perfect geregeld.

• 9Rijk van Rooijen05-08-2022

Heerlijk genoten van het zomer arrangement

Mooie kamer, zeer goede bedden en kussens. Keurige badkamer. Het 3 gangen diner was top, ontbijt is van zeer goede kwaliteit. De lunch bij Blooming beach was voldoende maar kan beter. Fijn dat er een zwembad is, hier dagelijks even gebruik van gemaakt. Personeel is zeer vriendelijk, bij sommigen kan de deskundigheid nog wel verbeteren. Gezien de huidige personeels problematiek in vele sectoren begrijpen wij dit wel.

• 9Thijs03-08-2022

Heerlijk ontspannen in de duinen

Mooie omgeving, fijne kamers en goede faciliteiten.

• 9Ramón Hilberink31-07-2022

Heerlijk!

Een prachtige ligging, mooie faciliteiten, fijne kamers, een heel goed restaurant, ontzettend vriendelijk en efficiënt personeel, mooie inrichting, wij zijn heel erg tevreden. Al sinds 2010 komen we regelmatig terug naar deze mooie plek en het is nog altijd weer een feest! Een goed uitgedacht concept en ook zo uitgevoerd. Wij komen graag weer terug.

• 9Marlau30-07-2022

Thuiskomen, elke keer opnieuw🙂

Heerlijk genoten weer in het mooie Blooming! Vriendelijk en behulpzaam personeel, fijne kamer. Leuk ook was het terrasje wat we hadden aan de vijver! Heerlijk ontbijt en prachtige omgeving. Een echte aanrader🙂

• 8Anoniem20-07-2022

Te duur maar prima verblijf

Het ontbijt is fantastisch, niet standaard en heel veel gezonde opties. De inrichting beneden is ook heel leuk. De wellness is top. De kamer is echter niet zoals op de plaatjes, suffe inrichting. Alles wel perfect schoon. Hele slechte matrassen met rugpijn tot gevolg. Voor het betaalde bedrag moeten die bedden echt beter. Houd er rekening mee dat er geen airco op de kamer is, je kunt wel een ventilator vragen.

• 7C.P.20-07-2022

Goed hotel.

Slecht bereik WiFi/internet. Nespresso apparaatje kapot en lekt, na melding aan de receptie geen oplossing. Dus geen koffie en lekkage op tafeltje en de grond, wat niet schoongemaakt wordt. Douchedeur sluit niet goed. Kamer is wat stoffig, mag wel beter schoongemaakt worden. Unlimited kamer ruim genoeg, goed bed, ontbijtbuffet is uitgebreid. Personeel is vriendelijk. Originele “binnentuin” bestaande uit een gigantische vijver met sculpturen-waterval. Omgeving is prachtig. Een hotel om terug te komen.

• 8Sander19-07-2022

Heerlijk!

We vonden het een parachtig gelegen hotel met fijne voorzieningen. Lekker ontbijt en goede bedden.

• 5Lilian05-06-2022

Teleurstellend verblijf

Teleurstellend verblijf. Kamer met jacuzzi en stoomcabine geboekt ter gelegenheid van de verjaardag van mijn man. Eucalyptus in de stoomcabine was niet bijgevuld. Kamer onvolledig opgeleverd: geen roerstaafjes bij koffie/thee faciliteiten, geen handzeep bij het toilet. Verouderde instructie voor gebruik van het bad.

Ontbijt goed, maar tussentijds wordt niet (of onvoldoende) afgeruimd.

De douche bij het zwembad zat vol met mieren. Zwembad zelf was heerlijk.

Eerder gemaakte telefonische afspraken zijn niet genoteerd. Slordig. Geen felicitatie voor mijn man.

Heb hier eerder verbleven en was toen dik tevreden. Nu erg teleurgesteld met de geleverde service en kwaliteit.

Hotel Blooming info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden