Hotel Bloomingsterstersterster

Zoover silver Award 2019

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Aan de rand van de duinen in Bergen ligt Hotel Blooming. De kinderen vermaken zich met het bakken van pizza en in het zwembad, terwijl je zelf een holistische massage van 90 minuten krijgt. Vanwege de mooie ligging is er in de omgeving erg veel te doen. In de duinen maak je mooie wandelingen en fietstochten. Het hotel verhuurt fietsen.

Contact

527 reviews over Hotel Blooming

• 8Marije20-01-2020

Prachtige lokatie, fijn hotel, kamer beetje basic

Prachtige lokatie in het mooie uitgestrekte duingebied! Kamer met schitterend uitzicht (duinkant), heerlijk bed, en verder wel meer basic dan verwacht (plastic ‘glazen’, papieren koffiebekertjes, minimale badkamer producten, zowel in aantal als formaat, geen tafeltje in de kamer).

Kaart van de bar beetje ingewikkeld, had best een gewone, goeie tosti oud tussen mogen staan.

Ontbijt was verrukkelijk!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 22-01-2020

Dankjewel Marije voor je positieve en minder positieve punten. De bar en dus ook de kaart gaan op de spreekwoordelijke schop gedurende de maand februari, net als het restaurant en de keuken trouwens. We nemen je advies dus zeker mee. M.b.t. de slaapkamers, ieder jaar verbouwen we er zo'n 20-25 en hebben besloten ze relatief 'rustig' aan te kleden. En zo zie je maar weer dat over smaak niet valt te twisten ;-) Tenslotte, de badkamerproducten … we zijn bezig (en hopen dat het lukt) om van onze sinaasappelschillen binnenkort eigen zeep te kunnen maken. Ook in vloeibare vorm. Dat zou toch wat zijn zeg! En ook qua verhaal een stuk beter dan wat we nu inderdaad bieden. Nogmaals bedankt voor de kritieken en hopelijk tot na de verbouwing! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 10Mev. Bouter12-01-2020

Minivakantie in eigen land!

Heerlijke plek. Voor de tweede keer terug gekomen en willen hier ook een traditie van maken. Wat een fijne plek. Rust, maar genoeg activiteiten als je meer een doener bent. Mijn vriend en ik vinden het heerlijk om hier naar toe te gaan, lekker te wandelen, de omliggende dorpjes te ontdekken en natuurlijk gebruik te maken van de wellness faciliteiten. Fijne kamers en hele fijne werknemers! Wees lief voor jezelf en boek dit hotel inclusief massage ;)

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 15-01-2020

Dag mevrouw Bouter en enorm bedankt voor de mooie woorden! We zeggen wel eens "echt even weg hoeft niet ver weg" en dat is volgens mij wat u ook bedoelt met de "minivakantie". Kortom, graag tot snel … voor de derde keer … weer ziens ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 9Franca05-01-2020

Heerlijk! Wij zijn fan

Wat een fijne sfeer, fijne kamer, heerlijk eten, prachtige omgeving, vriendelijk personeel! Wij zijn fan geworden en komen zeker nog eens terug!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 07-01-2020

… en daar doen we het voor Franca, namelijk van gasten proberen fans te maken. Fans 'zeggen het namelijk voort' en een mooiere pr kunnen we ons niet wensen. Dus enorm bedankt voor zowel jullie bezoek alsook review … en tot die volgende keer dan maar weer ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 9Mevr J. S.04-01-2020

Compleet genieten in alle opzichten aan zee!

Eind van het jaar 2019 met ons gezin (3 kinderen tussen 8 en 12 jaar) 2 nachten verbleven in 2 kamers. Genoten van een heerlijk diner en uitgebreid ontbijtbuffet. Alles vers gemaakt en erg vriendelijke bediening. We komen al jaren graag bij Blooming vanwege de mooie ligging in t bos en bij zee. Het zwembad en sauna maken het verblijf ontspannen en zijn de hele dag te gebruiken. Het bubbelbad was helaas alle dagen koud. De speelkamer voor de kinderen is van divers entertainment en speelgoed voorzien en centraal gelegen. Onze beide kamers waren gelegen naast de waskamer waar al erg vroeg in de ochtend met veel lawaai de was in een bus werd gereden. Helaas was dat voor onze nachtrust en die van de kinderen niet zo prettig wakker worden.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 07-01-2020

Hartelijk bedankt mevrouw JS voor zowel de complimenten als kritieken. Bubbelbadwatertemperatuur (wat een mooi woord eigenlijk) is omhoog bijgesteld. Tijdens de feestdagen hadden de aanrijtijden aangepast moeten worden. Dus echt iets om tijdens vakanties op te letten. Kortom, dank voor uw alertheid. En leuk te lezen dat onze net opgeleverde speelkamer goed in de smaak is gevallen. Graag weer tot ziens bij hotel blooming! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in december 2019

• 6Claudia Beugelsdijk04-01-2020

slechte service. Geen roomservice(1!!!min te laat)

Nachtje weg in bergen. Slechte ervaring met roomservice. Niet flexibel en geen minibar

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 07-01-2020

Wat jammer mevrouw Beugelsdijk dat het ons niet is gelukt u helemaal tevreden huiswaarts te laten gaan. Dat lukt ons, zie hier bijvoorbeeld op Zoover, meestal wel. Het niet hebben van minibar is echter een bewuste keuzen die past binnen ons duurzaamheidsgedachte. Ruim 130 koelkasten 24 uur per dag aan laten staan vinden wij niet (meer) nodig. Het brengen van gekoelde drankjes kost om die reden dan ook niets meer. Maar volgens mij lees ik ook dat juist daar iets fout ging, we waren te laat … en daar bied ik u mijn excuses voor aan. Hopelijk gunt u ons nog wel een tweede kans. Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 2019
    8Marieke28-12-2019

Top locatie!

Wij hebben al meerdere keren in hotel Blooming gelogeerd en elke keer is het weer een feestje. De combinatie van de prachtige ligging, het zwembad voor de kinderen, goed eten en niet te vergeten de gastvrijheid en altijd vriendelijke bediening maakt het tot een heerlijke plek.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 30-12-2019

Nou Marieke, dankjewel voor je bezoek alsook heerlijke review! Top … en graag tot de volgende keer maar weer! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Merel27-12-2019

Aanrader! Zeker met kinderen.

Perfecte ligging en goede faciliteiten, heel kindvriendelijk.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 30-12-2019

Kort maar krachtig Merel ... maar héél duidelijk :-) Zo te zien ben je fan want dat aanraden heb je bij deze dus gedaan. Dank daarvoor! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Fajah25-12-2019

Geweldig!

Super aardige mensen werken er! Het hotel heeft ook voor ieder wat wils dus er zijn veel dingen te doen! Hebt ontbijt was ook heel lekker en er was veel keuze. Ik vind het een top hotel, zeker een aanrader!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 30-12-2019

Geweldig Fajah … al die complimenten! Wat leuk dat jullie voor ons hebben gekozen om te overnachten en dat jullie verblijf zo goed is bevallen … daar doen we het voor! Ik heb het idee dat jullie ons vaker gaan bezoeken ;-) dus tot de volgende keer! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met partner in december 2019

• 9Lotte01-12-2019

Echt genieten!

Blooming is een hotel met karakter. De omgeving doet ook veel maar je kunt je er goed vermaken. Wij zijn er al twee keer geweest. De fijne en ontspannen sfeer, het goede eten(zowel avond als ontbijt), de ruimtes waar je kunt borrelen of lezen, het zwembad en het vriendelijke personeel zorgen echt voor het vakantie gevoel. En in alle samenstellingen wordt het hotel gevuld wat het voor ons heel fijn maakte om ons 1,5 jarig dochtertje mee te nemen. Wij komen zeker vaker terug!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 02-12-2019

En voor ons is het genieten, Lotte, wanneer onze gasten zo genoten hebben zoals jullie dat hebben gedaan … en vervolgens de moeite nemen om dat hier op Zoover te melden. Hartelijk dank daarvoor en graag tot die volgende keer dus ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Jos26-11-2019

Optimaal genieten in en rond Blooming

Een vriendelijke glimlach is wat je ontvangt bij de snelle check-in. Het gevoel dat je welkom bent! De kamer is eenvoudig en netjes en beschikt over alles wat je nodig hebt/zoekt!

We eten de eerste avond een verrassingsmenu in het Blooming restaurant. Mooie uitgebalanceerde gerechten, niet teveel of te weinig, zien er mooi uit en smaken zeker zo lekker! Ook een pluspunt dat (ik lust geen vis, en krijg dat dus ook niet) de metgezellen aan tafel wel vis krijgen.

Het hoogtepunt blijft echter nog steeds het ontbijtbuffet, heerlijk vers brood, goede sju, verse wafels, leuke setting en goede cappuccino! Dat is de dag goed beginnen!

We maken ook gebruik van de (huur)fietsen van het hotel. Ze fietsen erg lekker en brengen je in no time naar het strand om even uit te waaien! Maar ook het dorpje Bergen is zeker een bezoekje waard.

Oftewel: Blooming, een prachthotel dat zelf en in de omgeving veel te bieden heeft!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 27-11-2019

Geweldig Jos, wat een complimenten! Als we niet beter zouden weten, zou de lezer kunnen denken dat je recensent bent … prachtig hoe je jullie bezoek aan ons hotel en aan Bergen beschrijft. Dank, dank, dank en graag tot snel weer ziens! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met partner in november 2019

22 tips over Hotel Blooming

• Reiziger64, 29-04-2014

Het hotel verhuurt prima fietsen. En niet duur. 6,5 euro per dagdeel.

Het blijft heerlijk om zo door duinen te fietsen.

• Pascal van Gemert, 17-03-2014

Ideaal voor de wandelaar, mountainbiker of andere natuur/sport liefhebber.

• Rian van den Berg, 04-03-2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages