Hotel Blooming

Nederland, Noord-Holland, Bergen / Bergen aan Zee

8.9Fantastisch

Zoover silver Award 2019

• Sauna

Aan de rand van de duinen in Bergen ligt Hotel Blooming. De kinderen vermaken zich met het bakken van pizza en in het zwembad, terwijl je zelf een holistische massage van 90 minuten krijgt. Vanwege de mooie ligging is er in de omgeving erg veel te doen. In de duinen maak je mooie wandelingen en fietstochten. Het hotel verhuurt fietsen.

Contact

550 reviews over Hotel Blooming

• 9Jeltje van Gerven27-09-2020

Fantastisch hotel

Fijn hotel met vriendelijk personeel, heerlijk eten in de Zandhoeve. Mooie kamer met vlonder aan de vijver. Fijn zwembad. En vooral dank aan de vriendelijke receptioniste, die alle moeite voor ons deed om een paar nachtjes bij te kunnen boeken met behoud van dezelfde kamer.

• 9Gerben en Sabine25-09-2020

Super mooi hotel, met zeer vriendelijk personeel zoals het moet zijn. Als je als gast iets vraagt of nodig hebt, dannwordt je ook echt geholpen, Chapeau. Heerlijk gegeten, aanrader, in De Zandhoeve ,eigen restaurant en ook in de brasserie was heerlijk met s,morgens een fantastisch ontbijt. Wij hebben heerlijk 4 dagen gefietst, met e bike in een mooie omgeving. Ook lekker dicht bij centrum.5 ,min fietsen.Was ook mooi. Aanrader!!

• 8Caroline ten B22-09-2020

Fantastisch en rustig gelegen hotel

Prachtig gelegen hotel met prima faciliteiten en klantvriendelijke bediening. Met respect voor de Corona regels

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 22-09-2020

Dankjewel Caroline, ook voor het even stil staan bij de maatregelen die we genomen hebben t.a.v. Corona. Niet altijd even leuk en praktisch, wel gewoon nodig om het gevoel te hebben even heerlijk weg te kunnen en te genieten van al wat Bergen (aZ) rijk is. Graag tot de volgende keer ... hopelijk in een iets andere/oudere tijd ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9Alice21-09-2020

Heerlijk relaxt, uitstekende kamers, goed ontbijt.

Uitstekende ligging, aangename sfeer, goede service, uitstekende kamers en goed en uitgebreid ontbijt.

• 8Arjan21-09-2020

Prachtig gelegen bij de duinen en vlakbij het dorp

Prachtig gelegen hotel met mooie kamers.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 21-09-2020

Reuze bedankt Arjan voor je bezoek en review. Ieder jaar strippen we zo'n 20 kamers om ervoor te zorgen dat ze nooit ouder zijn dan 6-7 jaar. Dat is namelijk onze filosofie. Afgelopen winter hebben we daarnaast ook nog eens alle tv's vervangen voor de nieuwste smart-tv's. En die worden meer dan goed ontvangen. Kortom, we zijn blij dat het je opvalt dat we oog hebben voor ons product ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 9Gerard17-09-2020

wij hadden een prachtig verblijf in Bergen

Het is een prachtig hotel met een uitstekende service en een heel goed restaurant, met persoonlijke aandacht.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 21-09-2020

Dankjewel Gerard voor de prachtige 'tien' voor service. Al het andere zijn zaken waar we proberen altijd bij de tijd te blijven en niet door de tand des tijds in verval te laten raken. Ook dat lukt aardig, gezien je prachtige rapportcijfers. Maar nogmaals, het allerbelangrijkste zijn natuurlijk onze medewerkers ... en wat goed te lezen dat jullie zo tevreden waren! Hopelijk tot snel weer ziens! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Ankie10-09-2020

Het verblijf was geweldig, alles klopt

Verblijf zoals alle andere keren op alle punten geweldig, sfeervol, trendy, inspirerend, luxe, puur genieten

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 11-09-2020

Uit je review is te lezen Ankie dat dit, bij lange na zelfs, niet je eerste verblijf was in ons hotel. En ondanks dat we allerlei maatregelen hebben genomen 'scoren' we volgens jou nog steeds een tien. Die griffel denken we er zelf voor het gemak even bij ;-) Ontzettend bedankt, ook voor jullie zoveelste bezoek natuurlijk en hopelijk tot snel weer in Bergen! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 9Marie-José Bakker02-09-2020

Heerlijk ontspannend overnachten

We verbleven één nachtje in blooming omdat we behoefte hadden om er tóch nog even uit te zijn. En dat is zeer goed bevallen! We sliepen in een Unlimited Room en de kamer was netjes. Het bed lag prima, niet te zacht en niet te hard. Het ontbijtbuffet was heerlijk, ondanks de wat lange rij voor ons tijdsslot (ivm corona). Fietsverhuur beviel goed. Tip: probeer de passievruchtcocktail en neem een duik in het binnenzwembad. We hopen snel terug te keren!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 03-09-2020

Dankjewel Marie-José voor de leuke feedback! En zoals ik hier wel vaker schrijf, "echt even weg hoeft niet ver weg". Dat van dat ontbijt is inderdaad een ding. Maar ja, om de RIVM-richtlijnen zo goed mogelijk te volgen hebben we, naast alle andere (overigens prima werkbare) veranderingen, besloten het ontbijt op te delen in drie 'time slots'. Dat is natuurlijk niet zoals het was, maar het werkt ;-) Hopelijk tot snel weer ziens, met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

• 10Neeltje spierings19-08-2020

Prachtig, fijn, mooie ligging en kindvriendelijk

We zijn hier nu voor de tweede maal geweest, prachtige ligging, mooie fietstochten, fijn zwembad, mooie speeltuin met terras. Je waant je even helemaal weg. Zijn 2 nachtjes geweest maar voelde als een week. Lief personeel en fijne bedden op de kamer (met airco). Eigenlijk was alles prima!

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 19-08-2020

Noem dat maar "prima" Neeltje ;-) want wat een super leuke beoordeling. Een 10, wow! Dank voor jullie verblijf en hopelijk tot die derde keer! Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Noor17-08-2020

Mijn lievelingshotel! Meer dan een hotel.

Het hotel ademt een fijne sfeer: zowel qua inrichting, als qua gastvrijheid. Alles is tot in de puntjes verzorgd en het personeel is zeer attent. Je voelt je meteen thuis. Goed ontbijt, ruime keus en alles lekker vers. De kamers zijn mooi ingericht. Enige aanbeveling die we zouden willen doen: wij hadden een basic kamer en die is niet zo groot qua formaat. Dat is op zich prima, want het bevat alles wat je nodig hebt. Echter is de afzuiging in de douche wat minder sterk, waardoor de warme douche-damp lang blijft hangen en de kamer warm blijft. Dat (incl. de hittegolf) maakte dat het 's nachts nog erg warm was in de kamer.

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 19-08-2020

Enorm bedankt Noor voor jullie bezoek aan ons, de review maar ook tip! We gaan kijken of we de knop iets verder om kunnen draaien. Hopelijk tot snel weer ziens … en dan mag het van mij (ook) iets minder warm zijn ;-) Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gereisd met vrienden in augustus 2020

Hotel Blooming info