Tijdelijk €25 aanbetaling

The Manor Amsterdam

We hebben de beste aanbieders voor Hotel The Manor Amsterdam voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 26 reviews
+35

8.9FantastischScore uit 26 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over The Manor Amsterdam

• 9Nynke13-09-2020

Top hotel

Hier 1 nacht geslapen, prima kamer, prima ontbijt en een perfecte ligging. Met de tram ben je overal heel snel. Aan de rand van de stad geparkeerd op een P+R en hotel was goed bereikbaar met ov

• 9Germaine17-08-2020

Heerlijk hotel, perfecte ligging

Prachtige kamers, mooie badkamer, alles goed schoon en heerlijke bedden. Nespresso apparaat met voldoende cups op de kamer. Klein aandachtspunt, toen we aankwamen om 15 uur stond op de gang bij de lift diverse ontbijtborden met eetresten erop, die zijn de volgende dag pas opgeruimd. De ligging is perfect, wij hadden net buiten Amsterdam gratis geparkeerd en met de trein naar Muiderpoort, je loopt de straat uit en bent bij het hotel. Vanuit het hotel ook te voet naar Rembrandtplein en Albert Cuyp gelopen, dit is heel goed te doen. In de directe omgeving ook veel leuke kroegjes en restaurantjes te vinden.

• 8Tom24-07-2019

Mooi hotel

Dit oude voormalige ziekenhuis is omgetoverd tot een hotel. Mooi interieur...sfeervolle inrichting.. Personeel aan de balie was correct maar niet echt hartelijk, behalve de conciërge dan die heel hulpvaardig was. De conciërge heeft zeker een toegevoegde waarde. Het ontbijt is uitgebreid en leuke is dat je je eitje of pannenkoek speciaal voor jou wordt bereid door een kok. Kamers zijn ook prima. Lekker bed en mooie badkamer. Hotel is gunstig gelegen voor een weekendje Amsterdam. Wij vinden het een echte aanrader!

General Manager, 16-09-2019

Beste Tom,

Dank je wel voor je review op deze website. We zijn blij met de 8 als cijfer voor ons hotel en voor de service die we hebben gegeven! Fijn om te horen dat jullie oa genoten hebben van het heerlijke bed en de concierge service. We zien je graag nog eens terug in de nabije toekomst!

Met vriendelijke groet, Nicole

• 8Stijn Peters25-11-2017

Goede plek om te slapen in Amsterdam

Ruim opgezet en stijlvol hotel. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is uitgebreid en leuke touch is dat je je eitje of pannenkoek speciaal voor jou wordt bereid door een kok. Diner is smakelijk. Tropenmuseum, Artis en de Hortus liggen op loopafstand en met de tram ben je binnen een kwartier in het centrum.

• 10Heidi22-02-2016

Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Amsterdam

Wat hebben we een geweldige weekend gehad in Amsterdam, mede door het heerlijke verblijf in het Manor. Samen met manlief en zoontje van 3 echt kunnen genieten. De service is top en het personeel was heel (kind)vriendelijk. Leuke restaurantjes vlakbij. Ook de tramhaltes zijn op loopafstand en in no-time sta je in hartje Amsterdam.

• 9AnkedeVries15-02-2016

Prima hotel!

Erg klantvriendelijk hotel! Goed en volledig ontbijt. Ligging is ideaal met een perfecte busverbinding. Kamer was netjes. Interieur ziet er prima uit. Aanrader voor een bezoek aan Amsterdam!

• 8Henk22-12-2015

Mooi hotel

Voor een cursus mocht ik 2 nachten verblijven in dit hotel. Ligging vlak bij NS Station Muiderpoort. Ook voldoende overstapmogelijkheden voor tram en bus voor het hotel. Betaald parkeren in directe omgeving van het hotel. Dit oude voormalige ziekenhuis is omgetoverd tot een hotel. Heel mooi. Vriendelijke ontvangst en behulpzaam personeel. Ontbijt en lunch genoten in het hotel. Ook heel goed verzorgd. Kamers zijn ook prima. Lekker bed en mooie badkamer.

• 9Jordan02-02-2015

Ideaal hotel!

Een heel mooi hotel voor een hele goede prijs! Wij zijn een weekend naar Amsterdam geweest en hebben in dit hotel overnacht. Goede service, zeer mooie/moderne/schone kamers van alle gemakken voorzien. Zeer goed te bereiken vanuit Amsterdam Centrum met het openbaar vervoer. Een echte aanrader!

• 8coverbeeke01-02-2015

Prima hotel

Mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. De conciërge heeft zeker een toegevoegde waarde. Heeft prettige uitstraling en ontvangt iedereen en niets zal hem ontgaan. Inchecken verliep soepel en werd korte uitleg gegeven over de faciliteiten. Hadden een Junior suite aan de achterzijde op 3e etage. Kamer is ruim met een moderne prettige uitstraling. Badkamer erg netjes en voorzien van alle gemakken, zelfs het douchen in een speciaal daarvoor geschikt ligbad was fijn. Kwamen tijdens de nachtelijke uren terug in het hotel en werden vriendelijk op een frisse manier ontvangen en niet door een hals slaperige nachtportier. Heerlijk geslapen in het royale bed met maar liefst 6 hoofdkussens. Ontbijt is prima niet heel uitgebreid maar wel lekker. Service in bar en restaurant is perfect. Als je personeel tegenkomt begroeten ze je vriendelijk. Hotel is gunstig gelegen voor een weekendje Amsterdam. Wij vinden het een echte aanrader!

• 9s_schef01-09-2014

Leuk weekendje weg

Naar uitmarkt geweest , en dit hotel geboekt via een aanbieding (2 nachten ) ! bleek een hele goeie combinatie , heel mooi hotel met mooie kamers , lekker groot bed , en goeie verbinding van tram naar museumplein. , het was redelijk weer ,dus ook op terras kunnen zitten , goed ontbijt buffet.

Hotel The Manor Amsterdam info

• AirconditioningBeschikbaar