Hotel Amrâth Alkmaar

121 reviews over Hotel Amrâth Alkmaar in het Nederlands

Voor herhaaling vatbaar

Wolswinkel
30-8-2018

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Personeel is zeer hulpzaam en vriendelijk. Ontbijt was heerlijk en de bedden slapen super! Kortom, wij hebben erg genoten, BEDANKT!!!!

Voor herhaling vatbaar

Paul de Waal
20-8-2018

Lekker dicht bij de binnenstad van Alkmaar. Uitgebreid en goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!

Goed hotel met prima kamers en goed ontbijt. Enig

Jan Cornelis
6-8-2018

Goed hotel met prima kamers en goed ontbijt. Enig nadeel is het ontbreken van airco op de kamer en als het raam open staat het geluid van buiten.

Voordeeluitjes.nl

Luxe, leuk verblijf in centrum Alkmaar

justine
25-6-2018

Je zit in het centrum, dus je kunt lopend alles doen.

heel goed hotel met heel vriendelijk personeel

rudi
7-5-2018

heel vriendelijk personeel, mooie kamers, goed bed

Leuke stad Alkmaar

van duijn
9-4-2018

Centraal en toch rustig gelegen. Beneden mooie ramen tot aan de grond. Gezellige sfeer.

Vloerbedekking in de kamer en een douchegordijn is oudbollig. Zou het hotel aanraden dit te vervangen. Is ook hygiënischer.

Tip: bootje huren en een rondje door de grachten van Alkmaar. Bootverhuur is tegenover het hotel.

Tip: zelf een stadswandeling doen die op de plattegrond staat. Kom je op plekjes waar je normaal niet komt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Marc Braaksma
20-3-2018

Een perfect hotel voor een weekendje weg in een gezellige stad. Auto bij het hotel achterlaten (kost € 15/nacht) en dan de stad in zo vanuit de voordeur de brug over.

Prettige kamer, netjes en schoon met bad en handig geplaatste lichtschakelaars bij het bed. Balkon aan de voorkant ook erg prettig, echter tijdens ons verblijf was het -4 graden en windkracht 6 op de ramen: geen last van tocht of wat dan ook gehad. Prima!

Hotel heeft geen eigen keuken, wel een prima ontbijt. In de oude stad kun je te kust en te keur gaan.

Amrâth Hotel Alkmaar, hotel manager, 26-3-2018

Beste heer Braaksma,

Hartelijk dank voor de perfecte beoordeling!

Wij zijn zeer tevreden om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en een fijne tijd heeft gehad in Alkmaar.

Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals.

Met gastvrije groet,

Amrâth Hotel Alkmaar

Volgende keer wéér het Amrath Hotel Alkmaar !

19-3-2018

Wij hadden een royale kamer, het comfort van de kamer was fijn, de service was héél goed, het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid, de ligging van het hotel in het midden van de stad was perfect ! De dames van de receptie zijn fantastisch !

Amrâth Hotel Alkmaar, hotel manager, 26-3-2018

Dank u wel voor de 4 sterren review. Wat fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad en dat de service goed was. Wat een lieve woorden over onze receptie medewerksters, dit wordt erg gewaardeerd. Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.

Met vriendelijke groet,

Everlien Jansen
29-1-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel,

Amrâth Hotel Alkmaar, hotel manager, 9-2-2018

Beste Everlien,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Uw feedback betekent veel voor ons. Fijn dat heeft genoten van uw tijd, de locatie en ons personeel.

Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Alkmaar.

Met gastvrije groet,

Perfecte ligging

Marieke
26-1-2018

Mooi en schoon hotel, bijzonder vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. De ligging is zo centraal, dat je meteen in het centrum staat, fijn weekend gehad.

Amrâth Hotel Alkmaar, hotel manager, 30-1-2018

Beste Marieke,

Hartelijk dank voor deze prachtige review! Wij zijn blij om te horen dat zowel het hotel, als de omgeving zo goed bevallen zijn. Wij hopen u dan ook graag nog eens te mogen verwelkomen in Alkmaar!

Met vriendelijke groet,

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrâth Alkmaar in Alkmaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrâth Alkmaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.