Hotel Amrâth Alkmaar

Hotel Amrâth Alkmaar
8,4

117 reviews over Hotel Amrâth Alkmaar in het Nederlands

heel vriendelijk personeel, mooie kamers, goed bed

Leuke stad Alkmaar

van duijn
9-4-2018

Centraal en toch rustig gelegen. Beneden mooie ramen tot aan de grond. Gezellige sfeer.

Vloerbedekking in de kamer en een douchegordijn is oudbollig. Zou het hotel aanraden dit te vervangen. Is ook hygiënischer.

Tip: bootje huren en een rondje door de grachten van Alkmaar. Bootverhuur is tegenover het hotel.

Tip: zelf een stadswandeling doen die op de plattegrond staat. Kom je op plekjes waar je normaal niet komt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Marc Braaksma
20-3-2018

Een perfect hotel voor een weekendje weg in een gezellige stad. Auto bij het hotel achterlaten (kost € 15/nacht) en dan de stad in zo vanuit de voordeur de brug over.

Prettige kamer, netjes en schoon met bad en handig geplaatste lichtschakelaars bij het bed. Balkon aan de voorkant ook erg prettig, echter tijdens ons verblijf was het -4 graden en windkracht 6 op de ramen: geen last van tocht of wat dan ook gehad. Prima!

Hotel heeft geen eigen keuken, wel een prima ontbijt. In de oude stad kun je te kust en te keur gaan.

Amrâth Hotel Alkmaar, hotel manager, 26-3-2018

Beste heer Braaksma,

Hartelijk dank voor de perfecte beoordeling!

Wij zijn zeer tevreden om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en een fijne tijd heeft gehad in Alkmaar.

Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals.

We hebben een aantal aanbieders voor Amrâth Alkmaar voor je op een rij gezet:

Volgende keer wéér het Amrath Hotel Alkmaar !

19-3-2018

Wij hadden een royale kamer, het comfort van de kamer was fijn, de service was héél goed, het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid, de ligging van het hotel in het midden van de stad was perfect ! De dames van de receptie zijn fantastisch !
Amrâth Hotel Alkmaar, hotel manager, 26-3-2018

Dank u wel voor de 4 sterren review. Wat fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad en dat de service goed was. Wat een lieve woorden over onze receptie medewerksters, dit wordt erg gewaardeerd. Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.

Everlien Jansen
29-1-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel,
Amrâth Hotel Alkmaar, hotel manager, 9-2-2018

Beste Everlien,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Uw feedback betekent veel voor ons. Fijn dat heeft genoten van uw tijd, de locatie en ons personeel.

Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Alkmaar.

Perfecte ligging

Marieke
26-1-2018

Mooi en schoon hotel, bijzonder vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. De ligging is zo centraal, dat je meteen in het centrum staat, fijn weekend gehad.

Beste Marieke,

Hartelijk dank voor deze prachtige review! Wij zijn blij om te horen dat zowel het hotel, als de omgeving zo goed bevallen zijn. Wij hopen u dan ook graag nog eens te mogen verwelkomen in Alkmaar!

Amrâth Hotel Alkmaar

Prima kamer, goede service en dichtbij centrum

Van Putten
22-1-2018

Bij een vraag over een tikkend geluid stonden de medewerkers heel snel klaar om ons te helpen. Zeer klantvriendelijk. Na uitchecken kwamen we erachter dat we nog VVV-bonnen hadden laten liggen op de kamer. Na één belletje konden we ze al snel ophalen.

Het Nespresso apparaat op de kamer en het bubbelbad waren ook erg fijn. En dat het centrum op loopafstand is, is een hele grote plus.

Beste mevrouw van Putten,

Hartelijk dank voor uw mooie review en de vriendelijke woorden. Wij zijn blij te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Uiteraard willen wij, net als u, dat u een zo aangenaam verblijf heeft bij ons. Daarom is het geen enkele moeite om u zo snel mogelijk te helpen als er iets aan de hand is. De VVV-bonnen waren zo gevonden door Housekeeping! Wij hopen dat u van Alkmaar heeft genoten en zien u graag nog eens terug.

Uitstekend

Jan & Ans van der Linden. MAARSSEN
21-1-2018

Uitstekende kamers. Schoon, prima ontbijt

Beste Jan en Ans,

Hartelijk dank voor de perfecte beoordeling. Dit wordt erg gewaardeerd!

We zijn blij te vernemen dat u een goed verblijf heeft gehad en verwelkomen u graag nogmaals in Alkmaar.

Amrâth Hotel Alkmaar

Goed hotel in het centrum

D. Nauta
22-10-2017

Prijs en kwaliteit erg goed.

Prima hotel

C. Wensink
8-9-2017

Amrath hotel is zeker aan te bevelen. Ligt mooi qua ligging. Lopend te doen naar het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Amrâth Alkmaar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amrâth Alkmaar in Alkmaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amrâth Alkmaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amrâth Alkmaar scoort een 8.41 uit 10 op basis van 118 reviews.