Camping De Boekel

Laatste review

Nooit meer.

Kees Adegoot,
15-8-2018

Goede accommodatie. Maar toen ik aan de eigenaar/boer zijn portefeuille kwam wegens een schadegeval werd hij zeer onprettig en wilde nergens van weten. Ook niet toen ik met bewijzen aankwam. Eens een boer altijd een boer.

49 reviews over Camping De Boekel in het Nederlands

Nooit meer.

Kees Adegoot,
15-8-2018

supper camping.

Fam kranenbrug,
20-7-2018

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad, samen met onze twee kinderen van 2 en 3 jaar. het sanitair was goed schoon, er zijn 2twalet gebouwen dus voldoende wc's en douchejes. ook voor de kinderen was er genoeg te doen op de camping maar ook buiten de camping om zo zijn wij samen met de boot naar Alkmaar geweest voor de kaasmarkt maar ook naar het strand en heel veel gefietst.

kort om een hele mooie vakantie en tot de volgende keer.

Fantastisch komen zeker terug!

Faya,
19-7-2018

Super mooie camping met een geweldige omgeving om te fietsen. De eigenaren zijn gezellig en behulpzame mensen!

Dat andere mensen vinden dat er niet voldoende sanitaire aanwezig is, is niet waar. Waarschijnlijk de tweede sanitaire niet gezien die netjes staat aangegeven. Verder ruime plaatsen en voor ieder wat wils op de camping. Wij hebben al geboekt voor nog een keer van de zomer!

Nooit weer

AHK,
4-7-2018

Erg verschillende plekken. Er zijn mooie plekken,maar ook plekken waar je zo ongeveer tegen een loods staat. Te weinig en vies sanitair .

nooit meer

klara,
4-7-2018

Wat een bende in het sanitair gebouw, zo smerig heb ik nog nooit meegemaakt.

Onvriendelijke eigenaar, niet voor rede vatbaar.

Nooit meer! Sanitair is ronduit vies !

Gerie,
25-6-2018

Sanitair is zeer slecht ! Rond uit vies! Te veel mensen op twee dames en twee heren toiletten tijdens de vierdaagse van Alkmaar!

Aanrader voor gezelschappen tot 10 personen

Lex van Wietingen,
23-4-2018

Voor een familieweekend hebbben wij de vakantiewoning bij camping De Boekel gehuurd. We vielen van de ene verbazing in de andere. De woning is ruim en ik bedoel echt ruim. De keuken is groot en luxe, alle slaapkamers zijn ruim tot zeer ruim. De meubels zijn comfortabel. De woning is gelegen langs een toch wel drukke weg. Maar de omgeving is geweldig mooi. Aangezien er op de eerste verdieping maar één badkamer is, vergt dit enige regie.

In de achtertuin is voldoende goed meubilair. Er is ook in een aparte schuur een infrarood sauna.

Deze vakantiewoning is eigenlijk geen vakantiewoning maar een zeer comfortabele woning waar je met een gezelschap permanent kunt wonen.

Een fantastische rustige camping

cas,
31-12-2017

Een hele mooi rustige camping.

De eigenaars Gerard en Joke zijn heel erg vriendelijk Gerard of dochter Mary zet heel vakundig de caravan op de plaats.

Je kunt daar heerlijk rond fietsen en ook heerlijk kano varen.

We komen volgend jaar zeker weer terug.

Geweldige plek en eigenaar

Willem,
17-10-2017

Boerencamping met rust, ruimte, vriendelijke en behulpzame eigenaar

Geweldige camping in een mooie omgeving.

Theo Kaffa.,
7-9-2017

De rustige ligging en hele mooie , ruime plaatsen, sieren de camping.

Vriendelijke eigenaren Gerard en Joke Swart en dochter Mary zijn zeer hulpvaardig, je caravan afkoppelen bij aankomst en de eigenaar Gerard plaats hem voor je op de uitgekozen plek.

Het sanitair is gewoon goed en wordt een aantal malen per dag schoongemaakt.

Vanaf de camping is er heel veel in de omgeving te doen ,bezoek Alkmaar met zijn kaasmarkt, iedere vrijdag om 09.00 uur vanaf de camping met de rondvaartboot.

De omgeving per fiets of wandeling verkennen.

In Akersloot een prima supermarkt en nog meer en in het vlakbij gelegen Heiloo.

Voor de sportvissers onder ons, de camping ligt aan het mooiste viskanaal van Nederland,het Noord-Hollands kanaal.

Op camping De Boekel krijgt u wat u graag wilt op vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Boekel in Akersloot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Boekel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.