Camping Recreatieboerderij Johan en Caroline (Minicamping)

Camping Recreatieboerderij Johan en Caroline (Minicamping)

8.8Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Wagenberg

8.8Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

8 reviews over Camping Recreatieboerderij Johan en Caroline (Minicamping)

• 2019
    9Dimphy Van Gils16-08-2019

Super voor kleine kinderen!

Wij verbleven wegens een verbouwing 1 week in de mini camping villa. Onze oudste ( 2,5) heeft zich heerlijk vermaakt deze week! Het is super overzichtelijk dus kon ik hem lekker zijn gang laten gaan! De bedden liggen heerlijk en het huisje ruikt nog heerlijk naar hout! We hadden zelf een mini oven mee genomen om wat eten warm te maken en broodjes af te bakken maar ook het boeren ontbijt is een echte aanrader!

1 nadeel vond ik bij slechter weer dat er geen 'kleine' overkapping aan het huisje zit. Ik was dus genoodzaakt tijdens de regen om in de zelfde ruimte te zitten waar mijn kinderen op dat moment sliepen. Ook het eten van de kaart was heel goed te betalen en verassend lekker!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Martin Breuer09-07-2018

heerlijke camping leuk voor kinderen.

Personeel goed, camping plaats goed en zo kan ik nog wel even door gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Groep 7, Basisschool De Spoorzoeker, Breda24-06-2018

Ook voor groepen een aanrader

Met 52 kinderen 1 nachtje gekampeerd. Het veldje dat ons vooraf was beloofd, bleek niet vrij. Toch werd dit door Johan goed opgelost, waardoor alle partijen naar tevredenheid konden genieten van de gezellige camping. De BBQ in de grote tipi tent was super gezellig en goed georganiseerd door de camping. Het ijsje na afloop met aansluitend marshmallows bij het kampvuur waren een succes. ‘s avonds laat nog een dropping gehouden langs het laarzen- en schelpenpad en over de “Linies”. Bedankt voor deze tip, Johan en Caroline! Met (basisschool)groepen is deze camping echt een aanrader. Bezoek ook het winkeltje met de heerlijke vers- en streekproducten!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Wendy g12-06-2018

Heerlijk dorps en knus.

Heerlijk knusse kleine camping met fijne speel tuin, diertjes,skelters en leuke kinder activiteiten in het weekend/vakantie.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Els31-05-2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een gezellige, familievriendelijke camping - zeker met kleinere kinderen - en wat ons (zonder kinderen) zeker niet stoorde. Voor de kleintjes zijn er allerhande speelgoedtractors, fietsjes e.d. beschikbaar, tramoline, speeltuin... 's avonds marshmallows aan het kampvuur... Wij vonden het bijzonder ideaal dat je in de winkel verse groenten, fruit, sap, vlees en van alles nog wat kan kopen. Ook een frietje afhalen kwam goed van pas. En prima - zelfs met al het extra volk dat de speeltuin bezoekt - goed onderhouden sanitair. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Wim Bakker21-07-2014

Prachtige camping

De campingplaatsen zijn heel ruim en zonnig De camping winkel ligt vol met heerlijke groenten en prachtig fruit Voor het sanitair heb ik nu nog een 7 gegeven maar ze waren bezig met een nieuw sanitair gebouw en een nieuwe recreatieruimte Johan en Carolien zijn heel erg gastvrij en behulpzaam De omgeving is mooi. De laatste avond hebben we met alle camping gasten bij Johan en Carolien gegeten

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Martin29-04-2014

Erg kindvriendelijke, kleinschalige camping

De kleine camping met ca. 15 plaatsen van Johan en Caroline is ideaal voor gezinnen met kinderen, of juist oudere mensen die de omgeving willen verkennen. Er is een groot speeltoestel voor de grotere kinderen, een trampoline, speelhuis (pipowagen), een springkussen en tig fietsjes, tractoren en skelters. Verder een paar konijnen, geiten, kippen en koeien die je mag helpen voeren, en er is een leuke boerderijwinkel met allerlei streekproducten.

Enig minpuntje op dit moment is het wat verouderde (maar schone) sanitair, maar dat is binnenkort verleden tijd. Er is een grote accommodatie gebouwd in 2014 met daarin nieuw sanitair en overige voorzieningen. Je kunt er ook een dagje naartoe om de kinderen te laten spelen, terwijl je op het terras wat eet of drinkt.

De ligging is prima, vlakbij Made, Oosterhout en Breda. Hier komen we graag nog een keer terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 8sjoerd22-09-2009

heerlijk rustig en erg gastvrij

mini camping De Rooie Weel is een erg verzorgde rustige en mooi gelegen mini camping voor alle doelgroepen er is voor ieder wat te beleven

Gereisd met partner in juli 2009

0 tips over Camping Recreatieboerderij Johan en Caroline (Minicamping)

1 vraag over Camping Recreatieboerderij Johan en Caroline (Minicamping)

• Postma, 02-05-2019

Kampeer weekend UDCN

Vraagje. Door omstandigheden kan ik a.s. weekend niet met de zijspanmotor komen op het voorjaarstreffen van onze club. Ik kom met een kleine auto, mag deze naast mijn tent op het veld staan? Wordt alleen met aankomst en vertrek mee gereden.

Camping Recreatieboerderij Johan en Caroline (Minicamping) info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50