8,7

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

7 reviews over Camping Recreatieboerderij Johan en Caroline (Minicamping) in het Nederlands

heerlijke camping leuk voor kinderen.

Martin Breuer,
9-7-2018

Personeel goed, camping plaats goed en zo kan ik nog wel even door gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ook voor groepen een aanrader

Groep 7, Basisschool De Spoorzoeker, Breda,
24-6-2018

Met 52 kinderen 1 nachtje gekampeerd. Het veldje dat ons vooraf was beloofd, bleek niet vrij. Toch werd dit door Johan goed opgelost, waardoor alle partijen naar tevredenheid konden genieten van de gezellige camping.

De BBQ in de grote tipi tent was super gezellig en goed georganiseerd door de camping. Het ijsje na afloop met aansluitend marshmallows bij het kampvuur waren een succes. ‘s avonds laat nog een dropping gehouden langs het laarzen- en schelpenpad en over de “Linies”. Bedankt voor deze tip, Johan en Caroline!

Met (basisschool)groepen is deze camping echt een aanrader.

Bezoek ook het winkeltje met de heerlijke vers- en streekproducten!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijk dorps en knus.

Wendy g,
12-6-2018

Heerlijk knusse kleine camping met fijne speel tuin, diertjes,skelters en leuke kinder activiteiten in het weekend/vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Els,
31-5-2017

Een gezellige, familievriendelijke camping - zeker met kleinere kinderen - en wat ons (zonder kinderen) zeker niet stoorde.

Voor de kleintjes zijn er allerhande speelgoedtractors, fietsjes e.d. beschikbaar, tramoline, speeltuin... 's avonds marshmallows aan het kampvuur...

Wij vonden het bijzonder ideaal dat je in de winkel verse groenten, fruit, sap, vlees en van alles nog wat kan kopen.

Ook een frietje afhalen kwam goed van pas.

En prima - zelfs met al het extra volk dat de speeltuin bezoekt - goed onderhouden sanitair.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtige camping

Wim Bakker
21-7-2014

De campingplaatsen zijn heel ruim en zonnig

De camping winkel ligt vol met heerlijke groenten en prachtig fruit

Voor het sanitair heb ik nu nog een 7 gegeven maar ze waren bezig met een nieuw sanitair gebouw en een nieuwe recreatieruimte

Johan en Carolien zijn heel erg gastvrij en behulpzaam

De omgeving is mooi. De laatste avond hebben we met alle camping gasten bij Johan en Carolien gegeten

Gereisd met vrienden in mei 2014

De kleine camping met ca. 15 plaatsen van Johan en Caroline is ideaal voor gezinnen met kinderen, of juist oudere mensen die de omgeving willen verkennen. Er is een groot speeltoestel voor de grotere kinderen, een trampoline, speelhuis (pipowagen), een springkussen en tig fietsjes, tractoren en skelters. Verder een paar konijnen, geiten, kippen en koeien die je mag helpen voeren, en er is een leuke boerderijwinkel met allerlei streekproducten.

Enig minpuntje op dit moment is het wat verouderde (maar schone) sanitair, maar dat is binnenkort verleden tijd. Er is een grote accommodatie gebouwd in 2014 met daarin nieuw sanitair en overige voorzieningen. Je kunt er ook een dagje naartoe om de kinderen te laten spelen, terwijl je op het terras wat eet of drinkt.

De ligging is prima, vlakbij Made, Oosterhout en Breda. Hier komen we graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

heerlijk rustig en erg gastvrij

sjoerd
22-9-2009

mini camping De Rooie Weel is een erg verzorgde rustige en mooi gelegen mini camping voor alle doelgroepen er is voor ieder wat te beleven

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatieboerderij Johan en Caroline (Minicamping) in Wagenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatieboerderij Johan en Caroline (Minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Recreatieboerderij Johan en Caroline (Minicamping)