Weer vandaag25°

13 reviews over Camping Minicamping Munnikenhof in het Nederlands

Vanhecke
2-4-2019

Heel mooie mini camping. Perfect onderhouden sanitair. Top!

Gereisd Met partner in maart 2019

Vr herhaling mr in een ander seizoen

Tineke
13-11-2018

Prachtige goed onderhouden camping. Zeer vriendelijk & welkom onthaal. Altijd in voor een praatje en het geven van informatie. Het enige minpuntje. Ik was daar eind september en begin oktober voor 15 nachten. Camping geselecteerd op o.a. vloerverwarming maar door de kleine bezetting werd die niet aangelegd. Dat had beter vermeld moeten worden. Van je warm bed, in de koude tent naar de goeie warme douches maar eens daar van onder komen, terug de koude ruimtes in. Ook de gemeenschappelijke ruimtes waren niet verwarmd dat was niet zo aangenaam. Daarentegen mocht ik met mijn kleine tent op het grote veld staan en kreeg ik electriciteit. De vriendelijke eigenaren gaven mij ook de voorlaatste dag de gelegenheid om mijn tent droog weg te bergen en boden mij voor de laatste nacht een andere slaapplaats aan. Er was een magnetron aanwezig maar ik miste wel een kookplaatje. Als de gelegenheid zich voordoet, ga ik zeker terug maar dan denk ik wel liefst in een ander seizoen.Nog heel veel succes :)

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Het was uitstekend, mooie locatie.

De heer en mevrouw Laros
30-6-2017

Hier moet je voor de rust en de omgeving komen. Het was onze laatste vakantie met de caravan. Na bijna 40 jaar stoppen we ermee. Maar de laatste keer hebben we toch nog op deze mooie camping kunnen genieten.

Fantastich

Theo en Janny van der Aa
13-11-2015

Er is gewoon niets te zeggen om niet te gaan, alles is er perfect. Mooie ruime plaatsen, schoon en mooi sanitair wat wel 3 keer per dag schoongemaakt wordt . Vriendelijke eigenaars. Parkkeer plaatsen achter de stal en fietsenstalling met stroompunten. Wij hebben er heel Juni gestaan. ( maand arrangement ) kunnen we U aanbevelen. Corry en Crist ga zo door.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

Jos Kuijper
23-10-2015

Wij staan er al wat jaren (Zomermaanden) maar elk jaar is het weer "Thuiskomen" Bij Corry en Christ. De vriendelijke Brabanders is nooit wat te veel.

Gereisd Met partner in mei 2015

Mooi

À.h
10-8-2015

Eerste indruk is goed maar er zijn toch wel enkele punten die wel beter kunnen de wiffie werkt er heel slecht steeds opnieuw inloggen en dan moet je nog geluk hebben wil je verbinding krijgen bij het afrekenen moet je ook bezoekers betalen terwijl dit niet op de Side vermeld is!!

Gereisd Met partner in augustus 2015

sterk aanbevolen voor rust

Jos Smolenaers
12-6-2015

Voor ons Limburgers het 2de jaar, en het was voor ons weer of dat we in de watten werden gelegt zo welkom. De tweede vakantie hier heeft net alleen maar versterkt dat we volgend jaar weer van de partij zijn want Corry en Crist zijn er voor geknipt.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek!

Jan Verbeek
26-10-2014

Bij Minicamping-Munnikenhof word je zeer gastvrij ontvangen door Christ en Corry waarbij een bakje koffie meestal niet te pas schiet. Terwijl je naar je plek wordt gebracht wordt er nog snel even gras gemaaid rond de standplaats of worden er vlonders gebracht. Niks te gek ! Ook na 2 maanden is de klantvriendelijkheid ten top!

Ook een erg mooie omgevingen die ideaal is voor fiets- en wandelervaringen. Vlakbij is ook het Pannekoeckershuys en de Efteling. Kleinkinderen op bezoek? Zeker een aanrader om daar eens langs te gaan!

Het sanitair is uitstekend en niks op aan te merken. Volledig overdekt en warm water is gratis !

De parkeergelegenheid is zeer goed geplaatst. Net achter de camping en nooit lang hoeven te lopen.

Ook zijn de paarden een mooie ervaring voor jong en oud!

Iets kapot? Geen probleem hier! Je kan altijd terecht bij Christ die het voor je maakt!

Kortom, zeker een aanrader !

Gereisd Met partner in mei 2014

Zeer goed verzorgde camping

edwin
7-9-2014

Zeer nette camping, schoon sanitair en vriendelijke eigenaren. Recreatieruimte met tv en biljard. Gratis Wifi. Mooie grote standplaatsen en verzorgd veld. Gewekt worden door een haan, je moet er van houden... verder top in orde.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische Plek!

Piet Evers
10-11-2013

Mooie schone camping! Gast vrijheid ten top!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Munnikenhof in Terheijden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Munnikenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.