WebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°2°

58 reviews over Camping De Somerense Vennen in het Nederlands

Saaie camping

Gezin met 2 kinderen,
16-7-2018

Wij staan al jaren op verschillende campings dit jaar was het in lierop

We hadden een mooie week in juni met heel mooi weer maar helaas weinig te beleven op de Camping zelf

Om 19.00 gaat alles op slot zwembad binnen speeltuin dat was heel jammer

Smorgens wilde we met onze 2 kinderen naar de binnen speeltuin gaan maar helaas het was pas om 10.00uur open....

En dan denk je na het eten nog even met de kinderen zwemmen met dit warme weer....helaas te laat zwembad was weer gesloten..

Verder een mooie en zuivere Camping.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

matig

henny,
3-7-2018

mooie en zuivere en camping.

het is wel een te rustige camping wij houden er wel van als er wat meer georganiseerd word voor de ouderen onder ons,maar en was niks te doen

ook jammer dat het restaurant en de cafetaria door de weeks niet of beperkt open was je kon met het warme weer nog geen ijsco halen..jammer..

en er werden feestje gehouden in het restaurant wat helaas dan niet toegankelijk was voor de camping gasten ook jammer nu was er wat te doen en konden we er nog niet terecht voor wat gezelligheid of voor een hapje of drankje.

nog een min puntje is dat ze om 19.00uur het zwembad sluiten vonden wij best vroeg vooral met het warme weer wat we gehad hadden tijdens ons verblijf.

maar we hebben het wel leuk gehad maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2018

Leuk verblijf gehad

Pien,
7-5-2018

Mooie camping met zuiver sanitair

Wat jammer is dat de eerste week van de mei vakantie het zwembad nog niet open was

Ik en mijn man zwemmen graag smorgens vroeg dan is het ook nog niet zo druk met de kinderen

Halverwege de week ging het open

Toch jammer want we moesten er immers wel voor betalen..

Ook een tegenvaller is dat het restaurant beperkt of niet open was

Het was heel mooi weer en we konden met onze kleinkinderen die op bezoek waren nog geen ijsje halen

Terweil het toch nog mei vakantie was..

Verder zuivere en nette camping

Maar te rustig en weinig vermaak voor de wat oudere mensen

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch!

Tonny Steegmans,
14-10-2017

Prachtige camping met mooie standplaatsen en vakantiehuisjes.

Alles is tot in de puntjes verzorgd op het terrein incl. het sanitair.

Ook het restaurant is een aanrader Het ziet er fantastisch en gezellig uit en het eten was heerlijk met vriendelijke bediening.

Voor iedereen aan te bevelen!!

Zeer de moeite waard!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Voor ons eenmalig.

Theo,
13-10-2017

Grote nieuw opgezette camping. Sanitair is zuiver en wordt goed bijgehouden. Tijdens ons verblijf konden we beperkt gebruik maken van zwembad terwijl we wel hiervoor hadden betaald. Restaurant erg prijzig, je moet voor het afvoeren van je afval betalen wat ik heel apart vind. De receptionisten denkt niet mee en vele camping gasten klaagden hierover. Al met al een nieuwe camping waar meer uit te halen valt dan nu gebeurt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Camping De Somerense Vennen, Receptie, 17-10-2017

Beste Theo Erg jammer dat je het zo ervaren hebt . 1 ding is me niet duidelijk en jammer dat je geen uitleg hebt gevraagd bij de receptie . Daar een kampeerder nooit voor zijn afval hoeft te betalen. Bij aankomst heb je een douchekaartje gekregen waarmee ook de afvalcontainer opengaat er is geen andere manier om de container open te krijgen. Ook wordt er niets in rekening gebracht voor dit sepkaartje voor onze kampeerders Ik zou graag contact met je willen zodat we dit nog even kunnen bespreken en rechtzetten. . Met vriendleijke groet, camping De Somerene Vennen

Helemaal Fantastisch!

mieke en jan thijssen,
11-10-2017

Wij hebben een hele fijne tijd gehad op deze mooie camping met een geweldig Restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige verzorging

Custers,
3-10-2017

We zijn naar de camping gekomen voor het kinderfeestje van onze zoon. Het was fantastisch geregeld. De huifkar stond klaar voor de 'disco-tourtocht' over de camping. Daarna werden we afgezet bij de overdekte speeltuin voor veel spelplezier. Ranja en snoepzakjes lagen al klaar. Na de plunderfriet in het restaurant konden de kinderen nog even heerlijk springen op de springkussens en spelen in de buitenspeeltuin.

Een top feest!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Mooie zeer verzorgde schone camping met veel extra

Léon Stultiens,
2-10-2017

De accommodatie is prima. Goed verzorgde kampeerplaatsen met alle voorzieningen. Prima restaurant. Mooi en vooral schoon zwembad. Zeer kindvriendelijk met mooie speeltuinen, waaronder een overdekte. Vriendelijke benadering door personeel en restaurantmedewerk(st)ers.

Er is zelfs een aparte toilet/doucheruimte voor kinderen met leuke schilderingen en uitvoering van het interieur. En die is ook schoon.

Gereisd met partner in september 2017

voor herhaling vatbaar

demeulenaere christine,
26-8-2017

Het is een duurdere camping maar zeker de moeite waard

kindvriendelijk, zeer nette sanitair jammer dat het ver afgelegen was van onze campeerplaats

lekker restaurantje erbij

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping

Immers,
9-8-2017

We zijn 3 weken bij de Somerense Vennen geweest. Ten eerste een hartelijk ontvangst bij de receptie en een mooie ruime plek toegewezen gekregen. Het sanitair is altijd netjes en schoon. Voor de kinderen is de camping heel overzichtelijk dus ze hebben alle vrijheid om lekker te spelen. En niet te vergeten de animatie met Aartje Twinkel en Suus. De kinderen hebben volop genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Somerense Vennen in Someren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Somerense Vennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.