Camping De Somerense Vennen

Nederland, Noord-Brabant, Someren

8Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor De Somerense Vennen voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

73 reviews over Camping De Somerense Vennen

• 2019
    10Tom Upton15-10-2019

Fantastic place to stay

We found our 4 week stay at the "Somerense Vennen" extremely relaxing. Excellent amenities, well maintained grounds; friendly and helpful staff

Gereisd met partner in september 2019

• 10Tiny en Diny Dankers uit Mierlo31-08-2019

FANTASTISCH

Geweldig mooie camping en heel fijn personeel altijd vriendelijk en heel erg leuk voor de kinderen, ook twee mooie luchtkussens voor de jeugd, wij huurden een chalet wat er fantastisch uit zag wij hebben zeven weken genoten ook met de mensen die al op de Camping stonden ook is er een heel mooi overdekt zwembad dat is pas genieten ,verder was er tijdens onze vakantie een perfect animatieteam dat geweldig de hele dag voor de jeugd zorgt, dan heb je als ouder pas echt vakantie,verder is er een mooi terras en een geweldig restaurant bij,heb je daar geen zin in dan is er ook nog een cafetaria aanwezig waar je ook buiten overdekt kunt gaan zitten eten er is voor de kinderen een buiten speeltuin en een grote overdekte speeltuin aanwezig is, ook is er voor de kinderen binnen een grote klimkooi waar ze heerlijk kunnen ravotten dus voor ons ZEKER voor herhaling vatbaar Hele mooie camping

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Anne limpens29-08-2019

Top camping!!

Zeer mooie camping Super zuivere sanitair het een word paar keer per dag zuiver gemaakt Top camping voor jonge gezinnen Super gezellig animatieteam voor de kinderen en de Kinderen vervelen hoeven zich niet te vervelen op deze camping er is van Alles te doen En voor de wat oudere mensen mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Een Mooi zwembad voor klein en groot Al met al een mooie zuivere camping waar je waar krijgt voor je geld!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Gast29-08-2019

Fantastische camping we komen er al 8 jaar. Er is veel speel gelegenheid voor de kinderen zelfs als het een dag minder weer is. Het sanitair is picobello in orde. De ligging is perfect je kunt er uren wandelen of fietsen over de strabrechtse heide.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Van Bussel28-08-2019

Prachtig, ruim opgezette camping!

Wij komen graag op camping De Somerense Vennen. Lekker op het terrasje zitten en onze kinderen kunnen er super fijn spelen. De prachtige nieuwe binnen speeltuin maakt het voor onze kinderen helemaal een paradijs!

• 1FVLVG23-08-2019

Te verschrikkelijk voor woorden!

Vanaf het éérste moment, na aankomst op het opvallend lege (ook wij snappen nu waarom!) campingterrein, ging het faliekant mis. De door ons expliciet gereserveerde en dik betaalde campingplaats, was voor ons onbruikbaar en onveilig. Een campinggast moest ons daar nota bene op wijzen. Zij incasseerde slechts veel geld en zelfs na herhaaldelijk klagen en haar belofte om ter plaatse te komen, letterlijk niets. Stonden wij daar met jonge kinderen en onze huisdieren in de brandende zon - zonder eten en drinken. Dit was nog maar het begin. Het is een veredeld kamp, semi-permanent bewoond door 'overbruggers'. Heel veel overlast waar niets aan gedaan wordt, uit angst voor escalatie. Daar wil je echt niet tussen zitten! Noodgedwongen na enkele dagen naar huis. Wij eisen ons geld terug, maar worden (nog steeds) onbehoorlijk behandeld.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 9Rudy17-08-2019

Leuke vriendelijke en gastvrije camping

Wij zijn met 6 personen ( 4 volwassenen en 2 jonge kinderen ) een midweek naar de Somerense Vennen geweest en hadden de Sterre 4 gehuurd. We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie en kregen uitgebreid uitleg over de camping! Het Sterre huisje was ruim genoeg en de ligging was rustig aan de grote weide waar koeien en paarden liepen. Elk huisje had een eigen afdak waaronder we gezellig konden gourmetten! De huifkartocht was elke ochtend erg leuk met enthousiaste chauffeur die een rondje door het park reed, ook de twee meiden van de animatie deden dat erg goed 👍. Grote binnenzandbak met speeltoestellen is erg leuk net zoals de binnenspeeltuin. Ook de zandbak buiten met springkussen was populair bij onze 2 kindjes. In het zwembad zijn wij ons vooral in het peuter badje vermaakt. Al met al een erg leuke camping met vriendelijke mensen.

• 7Ontevreden gast08-08-2019

Jammer van zo'n mooie camping

Super mooie nette camping We zijn hier ook zeer tevreden over maar Er zijn helaas meer min punten dan plus punten... We hebben 2 kleinere kinderen die je dan ook op zo'n kleiner en camping rond om je kampeerplek rond wilt laten lopen Maar daar werd door de tuinman wel voor gezorgd dat dat niet ging In de bouwvak MIJN vakantie gaan ze daar met een hoogwerker takken afzagen en in de versnipperaar doen!!! En dan Loopt er nog een man rond blijkbaar was het ook een camping gast Hij ging iedere dag om 19.00 uur het springkussen opruimen terwijl er nog genoeg kinderen aan het spelen waren ...jammer want het is vakantie en dan kan dat ook best om 21.00 uit ...dan gaan de kinderen de douch in en naar bed... Maar blijkbaar zijn er meer vaste gasten die last hebben van hem Heel jammer want de eigenaar zie je nooit en deze man verziekt zo alles...

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Cor en Carla14-07-2019

Super camping, was geweldig!

We werden heel vriendelijk verwelkomd. Schone en mooie camping voor jongere kinderen. Speelparadijs en nog een bij het zwembad. Je kan lekker eten in het restaurant. Mario de "klusjesman" is super!!! Wij waren er nog 1 week met de vaste gasten, was ook heel gezellig. Je kan er goed fietsen met de knooppunten. Wij hebben het er super gehad.....

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Hanneke03-06-2019

Wij komen gewoon weer terug.

Het is een geweldige kamping.met zeer vriendelijke en behulpzame mensen.maar er is iets veranderd dat ik een minpunt vindt. Dat is namelijk de de tv als hij niet voldoet is dat jammer dan moet je daar een kastje kopen van a 60 of 70 euro.nou dat vindt ik nogal wat.als ik nou borg moet betalen van 60 of 70 euro.oke.maar dat ga je och niet kopen.en de wifi is dan gratis maar die kan het niet aan.dus dat is het minpunt.dus tv kijkers.bel even met de kamping.

Gereisd met vrienden in juni 2019

7 tips over Camping De Somerense Vennen

• sneeuwman, 14-07-2012

Dit is een erg rustige camping. Geen keiharde muziek op het terras. Dus de perfecte camping om eens lekker tot rust te komen. Niet dat het een absoluut stilte gebied is, maar alles op een 'normaal' niveau. Dus val jij onder de categorie; feestbeest, hoe-meer-herrie-hoe-beter of schijt-aan-de-buren, dan is dit niet echt een geschikte camping voor jou.

• Irene Ogier, 26-07-2012

wandeling naar het Keelven op 3 km afstand met een picknickmand. Heel erg leuk door het dennenbos!

• Christel, 21-05-2012
    • auto vrije camping
    • winkeltje (Grote supermarkt zit op 2 km maar het is wel prettig als je iets kunt verkrijgen in een winkeltje)

2 vragen over Camping De Somerense Vennen

• anna, 08-05-2017

honden

als je een staanplaats koopt hoeveel honden mag je dan hebben

• Jan Kuppens, 07-08-2014

Zijn er plekken op camping voor Satallietontvangst

Daar ik graag eredivisie live volg via de schotel is mijn vraag of er voldoende plekken zijn gericht op het zuiden voor een goede ontvangst. Indien mogelijk willen wij rond 20 augustus dan bij jullie kamperen tot waarschijnlijk september.

Camping De Somerense Vennen info

• Aantal sterrenstersterstersterster