Camping Den Goeiendonk

Tonen op kaart

11 reviews over Camping Den Goeiendonk

• 9Dirk Schipper01-08-2019

Fijn verblijf

Nieuwe camping met uitstekende voorzieningen. water aan en afvoer en elektra 16 AMP.bij elke plek.Nog weinig begroeiing . Ruime plekken. Heel rustig buiten het dorpje Boskantseweg. Electra loopt via meter. Jammer dat er nog geen WiFi beschikbaar is, komt in 2020.? Aardige beheerders, die er iets van willen maken. Aangesloten bij Vekabo, ACSI gecertificeerd.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Arie Riemeijer24-06-2019

Fijne camping, mooie omgeving.

Rustige camping met vriendelijke eigenaren. Ruime vlakke plaatsen met voorzieningen voor stroom, schoon en afvalwater en goed overzicht over de speelweide . Prachtig sanitair gebouw. De camping is nieuw en dus is de beplanting nog jong. Al met al een fijne nette camping, zeker een bezoek waard!

• 8Fam. Kanselaar21-06-2019

Een aanrader!

Wat een heerlijke camping. Wij hebben zowel het hemelvaartsweekend als het pinksterweekend doorgebracht op deze rustige camping; en genoten! Er is speelplezier voldoende voor de kinderen, waarbij je wel goed overzicht kunt houden op de kleintjes die spelen. Met warm weer bracht de eigenaar zelfs zwembadjes voor de kinderen. De camping is net nieuw, zowel de camping als het sanitair zien er prachtig uit en worden keurig bijgehouden. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Handig dat er vlakbij een winkel en een eetcafé is.

• 9astrid21-06-2019

Prachtige camping met zeer goede voorzieningen

Een prachtig gelegen nieuwe kleinschalige camping dichtbij het gezellige plaatsje Sint Oedenrode. Zeer goede sanitaire voorzieningen en speelvoorzieningen voor kinderen. Een echte aanrader.

• 9Frank21-06-2019

Uitstekende camping.

Wat een mooie camping, splinternieuw met ruime plaatsen voorzien van stroom, water en afvoerpunt. Top sanitair ruim voorzien van wat nodig is. Zeer vriendelijke eigenaren. Zeker een aanrader.

• 10Van Hooft11-06-2019

Super! Komen zeker nog een keer terug!

Ruime plaatsen, schoon, netjes, vriendelijk, gezellig, eigenaars staan voor je klaar indien nodig, rust, kindvriendelijk, van alle gemakken voor zien. Super weekend gehad!!

• 9René en Cora Verheul10-06-2019

Nieuwe goede camping

Nieuwe goede camping met water en afvoer op de plaats. Zeer mooi sanitair met een mivatoilet en baby verschoningsruimte. Gemoedelijk sfeer met koffie en thee met cake op tweede pinksterdag. Wij komen hier weer terug. Je kunt goed fietsen in de omgeving, supermarkt op 5 minuten fietsen.

• 9Jan07-06-2019

Ideaal voor fietsers of wandelaars, landelijk.

Geheel nieuwe, nette, verzorgde camping met enthousiast eigenaren. Gemoedelijke sfeer, mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Zeer geschikt voor senioren of met kleine kinderen ( tot +/- 6 jaar). Nog beperkte voorzieningen op de camping maar in de omgeving veel te beleven. Sanitair is geheel nieuw en zeer functioneel.

• 9Fam. Jacobs02-06-2019

Prachtige, goed verzorgde kleine camping

Een mooi, goed verzorgde kleine camping met hele vriendelijke uitbaters. Een ppaar speeltoestellen voor de kinderen. Wij komen hier zeker terug

Gereisd met partner in mei 2019

• 9NS02-06-2019

Geweldige plek, goed vertoeven!

Het is een prachtige camping die landelijk gelegen is, mooie uitval basis om knooppunten te fietsen of te wandelen. Op fietsafstand een supermarkt. Ook gezellige dorpjes in de nabijheid. De camping is onlangs geopend, met prachtige sanitaire voorzieningen, ruime campingplaatsen. Anthon en Leonie zijn zeer klantvriendelijk en deden er alles aan, om het hun gasten naar hun zin te maken. Het is een camping die nog volop in ontwikkeling is, maar waar het nu al goed vertoeven is. We hadden een geweldig Hemelvaart-weekend en komen hier zeer zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2019

0 tips over Camping Den Goeiendonk