Camping Den Goeiendonk

Meer camping info

Contact

18 reviews over Camping Den Goeiendonk

• 9Trudie en Ton01-08-2020

Een aanrader, zeer goed verzorgde camping.

Leonie en Anthon, bedankt voor de fijne 11 dagen die we bij jullie hebben gestaan. Plaatsen mooi, vrij, ruim en helemaal kompleet. Het sanitair om door een ringetje te halen, ondanks de handicaps van deze corona tijd. De stroom super geregeld, 16 amp en 4 kwh vrij gebruik. Fiets- en wandelmogelijkheden te over. Vresselsebos / hut ook een aanrader. Wij hebben een hele mooie tijd bij jullie gehad. Succes met jullie "JONGE" maar volwassen camping.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Familie D.30-07-2020

Prachtige camping om heerlijk tot rust te komen

Deze jonge camping is ruim opgezet met veel groen. Het kort gemaaide gras en de beukenhagen geven een heerlijk gevoel van rust. De camping heeft mooie ruime kampeerplaatsen met genoeg ruimte voor caravan en bijzettent. De campingeigenaren is er veel aan gelegen om de campinggasten een echt gevoel van vakantie te geven. Zijn zeer vriendelijk en makkelijk aanspreekbaar. Denken mee aan oplossingen. Onze hond hebben we verschillende keren aan hun zorg toevertrouwd, zodat wij met onze kinderen dagjes uit konden. Het sanitair ziet er zeer goed uit en wordt prima schoon gehouden. Wij hebben gebruik gemaakt van de aanwezige wasmachine, die eenvoudig te bedienen. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad en zijn heerlijk tot rust gekomen. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Simon de Best03-07-2020

Prima camping!

Prima camping, mooie grote plekken. Prachtig sanitair, gras wordt tot in perfectie bijgehouden. Prima uitvalbasis voor mooie fietstochten 16 A, stroom, waarvan 4 bij de prijs inbegrepen, tja, misschien eurootje op de prijs en inclusief maken. Wifi zou een aanwinst zijn. Camping is eigenlijk gewoon een echte aanrader!

Camping den Goeiendonk, Leonie Bekkers, Eigenaar, 04-07-2020

Wij willen u bedanken voor deze goede review. U schrijft dat WIFI een aanwinst zou zijn, maar WIFI is op de hele camping aanwezig en gratis beschikbaar.

Met vriendelijke groet, Camping den Goeiendonk

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Fam. Wijnen29-06-2020

Fijne landelijke omgeving waar je tot rust komt

Mooie ruime camping met voortreffelijk sanitair. Plaatsen ruim met zicht op kinderspeelplaats. Onze kleinkinderen hebben genoten van de speelplaats. Camping is een goede uitvalsbasis voor mooie fietstochten en fijne wandelingen. Eindhoven, Den Bosch en andere leuke dorpen en natuurgebieden zijn goed te doen vanuit de camping.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Roger Kok28-05-2020

Gastvrijheid en gezelligheid staat hier centraal

Zeer vriendelijke en gastvrije mensen welke de camping beheren. Vanaf moment van reserveren tot aan vertrek alleen maar genoten op deze camping. Super plaatsen, zeer groot en verdeeld over twee velden. Sanitairgebouw is wel zeer mooi en ruim, zou menigeen thuis willen hebben. Rustige ligging, maar slechts 2,5 kilometer verwijderd van winkel, met verse broodjes en eventueel overige dagelijkse Boodschappen. Voor fietsers is het hier een waar paradijs, fietsroute loopt voor camping langs en meerdere leuke route’s zijn hier te vinden. Ook voor mountainbiken kun je hier goed terecht, zowel Best route, alsook St Oedenrode route binnen enkele kilometers te bereiken. Ook aan kleine kinderen is gedacht, speeltuintje en direct zicht vanuit caravan of camper op de spelende kinderen. Als je graag een keer op een mooie plek wil kamperen moet je hier echt een keer naartoe. Wij komen zeker terug.

• 9ger claassens24-05-2020

het de klant ontzettend naar de zin maken

prima en gastvrije ontvangst ontzettend mooi sanitair gebouw rustig gelegen mooi gebied om te fietsen en wandelen en relatief centraal gelegen t.o.v. St Oedenrode- Schijndel-Son Wifi enkele haperingen , maar werd meteen opgepakt

• 9Tiny Bakker24-05-2020

Fantastisch!!!

Wat een fijne nieuwe camping. Schitterend sanitair. Anthon en Leonie zijn super. Hebben oog voor detail en doen alles om het tot een fijn verblijf te maken. Mooie omgeving met veel fietsmogelijkheden. Een plek om tot rust te komen.

• 2019
    9Dirk Schipper01-08-2019

Fijn verblijf

Nieuwe camping met uitstekende voorzieningen. water aan en afvoer en elektra 16 AMP.bij elke plek.Nog weinig begroeiing . Ruime plekken. Heel rustig buiten het dorpje Boskantseweg. Electra loopt via meter. Jammer dat er nog geen WiFi beschikbaar is, komt in 2020.? Aardige beheerders, die er iets van willen maken. Aangesloten bij Vekabo, ACSI gecertificeerd.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Arie Riemeijer24-06-2019

Fijne camping, mooie omgeving.

Rustige camping met vriendelijke eigenaren. Ruime vlakke plaatsen met voorzieningen voor stroom, schoon en afvalwater en goed overzicht over de speelweide . Prachtig sanitair gebouw. De camping is nieuw en dus is de beplanting nog jong. Al met al een fijne nette camping, zeker een bezoek waard!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Fam. Kanselaar21-06-2019

Een aanrader!

Wat een heerlijke camping. Wij hebben zowel het hemelvaartsweekend als het pinksterweekend doorgebracht op deze rustige camping; en genoten! Er is speelplezier voldoende voor de kinderen, waarbij je wel goed overzicht kunt houden op de kleintjes die spelen. Met warm weer bracht de eigenaar zelfs zwembadjes voor de kinderen. De camping is net nieuw, zowel de camping als het sanitair zien er prachtig uit en worden keurig bijgehouden. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Handig dat er vlakbij een winkel en een eetcafé is.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019