Géén boekingskosten

Den Goeiendonk

NederlandNoord-BrabantSint Oedenrode

We hebben de beste aanbieders voor Camping Den Goeiendonk voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 36 reviews

Meer camping info

36 Reviews over Den Goeiendonk

• 9Wim en Liesbeth29-08-2022

Mooie, gezellige camping.

Mooie camping, ruime plaatsen, prachtig sanitair.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Frank28-08-2022

Geweldig

Een mooie kleine rustige camping. We waren hier een weekendje en is ons prima bevallen. Vriendelijke eigenaren heel mooi en schoon sanitair. We hadden prima wifi (stonden wel in de buurt van een wifi punt). Ook onze hond was geen probleem, aansluitend aan de camping een boomkwekerij waar we onze hond mochten uitlaten. Het is wel even opletten om er te komen😊. We misten wel een beetje de verse broodjes smorgens. Er was geen campingwinkeltje. Maar alles bij elkaar een heerlijk weekendje voor wie rust zoekt en graag fietst of wandelt een echte aanrader.

• 7Eetgelegenheden
  • 10A Van Tilburg29-07-2022

Super camping!!!!

Echt een heerlijke camping ,brandschoon sanitair , prachtig onderhouden en super vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan . Echt een aanrader !!!!

• 10Martien22-07-2022

Toppertje

Super mooi sanitair. Grote plaatsen en hele vriendelijke beheerders en dat voor een klein prijsje. Al veel van dit soort minicampings/ boerencampings bezocht, maar deze steekt er er bovenuit. Een aanrader!

• 10Rob24-06-2022

Ik zeg doen !! Mooie minicamping

Minicamping Den Goeiendonk is een prachtige vrij nieuwe camping. Alles ziet er picobello uit, prachtige grasmat waar de eigenaar heel trots op is en goed bijhoud, en prachtig sanitair. In de omgeving veel plaatsen zoals Best, Eindhoven en niet te vergeten st Oedenrode waar je heerlijk uit eten kan.

• 10Ans18-05-2022

Zeer sfeervolle camping met fantastische eigenaren

Wij hebben enorm genoten. Het sanitair is schitterend. Een gezellig muziekje bij het douchen. Een leuke speeltuin voor de kinderen. Beslisdt de moeite waard om een keer
    te bezoeken.

• 9Corrie en Floris Groen01-05-2022

Geweldige camping, grote plaatsen, prachtig sanitair, heel schoon. Vriendelijke beheerders, leuke fietsomgeving en geweldige WIFI.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Nicole27-09-2021

Geweldige camping!

Mooie kleinschalige camping in rustige omgeving, goed sanitair met fijne douches (thermostaatkraan, afneembare douche en heerlijk warm water). Goed internet aanwezig. Vanaf de camping heerlijk kunnen fietsen.

• 9A vd Wiel10-09-2021

Heerlijke camping ruim rustig gezellig

Ruime groene plaatsen met alles erop en eraan. geweldig sanitair gebouw met heerlijke ruime schone douches en plus punt muziek in het gebouw. Goede WiFi Vriendelijk gastvrij. Komen zeker nog een keer terug.

• 9Frans08-09-2021

Prachtige kleine camping met super sanitair

Het was meer dan wat we vooraf van hadden verwacht. Mooie ruime plekken grasveld vlak als van een biljart. Eigenaars maaien bijna dagelijks en als er weer een plek vrij komt wordt deze direct gemaaid en het grind voor de caravan gelijk aangevuld of geharkt. Sanitair is nog als nieuw alleen tijdens ochtendspits is de capaciteit wat aan de krappe kant. WiFi is goed zelfs tijdens de race van Max ( toen de helft van de camping zat te kijken) viel hij maar kort 2x uit vriendelijke en hulpvaardige eigenaren die niets te veel is om te helpen. .

Camping Den Goeiendonk info

• CafeNiet beschikbaar