Camping De Kienehoef

Camping De Kienehoef
6,9

Laatste review

Camping met veel seizoensgasten. Hondenveld heeft alleen klimtoestel voor heel kleine kinderen en ligt naast het zwembad waar het tot 21.00 uur veel herrie is. Soms zelfs tot later met bijvoorbeeld een zwemdisco. De camping is sowieso heel rumoerig vaak tot 23.00 uur of later. Kinderen die gillend en schreeuwend over de camping rennen tot zeker 22.00 uur. Daar wordt niets van gezegd.

Het sanitair wordt slecht schoonhouden. Dezelfde moddervlekken staan een hele week op de muur in de douchehokjes. Na het schoonmaken zitten de haren nog op de wastafels geplakt. WC's naast het zwembad zitten geregeld onder de stront en een toilet treffen zonder remsporen is zeldzaam. Van een douche loopt het putje slecht door.

Het rechtzetten van de stoelen bij het zwembad en het water geven van de bloemetjes is belangrijker dan een schoon sanitair.

Het animatie team zijn 2 jonge meiden die hun best doen, maar weinig mogelijkheden hebben. Geen aanrader!

Kenmerken

1-8-2018

Nooit weer

Henk,
1-7-2018

Camping is prima,maar de beheerder //eigenaar is zwaar overspannen.Wat een chagarijnige man is dat.We komen er al jaren maar dit was de laatste keer.

leuke familiecamping

Roy,
29-8-2017

Leuke familiecamping, hebben hier voorseizoen gestaan en is ons zeer goed bevallen. Mooie camping, goed en schoon sanitair, ook animatie in de schoolvakanties en in de omgeving genoeg te beleven. Dit jaar gaan we weer!

tokkie camping

nistelrode,
3-6-2017

Wat een rustige gezinscamping zou moeten zijn blijkt toch wederom een ordinaire camping te zijn . Iemand woont in de buurt zet zijn caravan op de camping iemand heeft een feestje nodigt 50 man uit en heel het veld kan meegenieten. Eigenaar doet niets. Animatie stelt ook niets voor. Voordat we op plek konden konden we die eerst schoonmaken vorige bewoners hadden er een zooitje van gemaakt . Kortom een forse tegenvaller wat je niet verwacht van een ardoercamping . Hier gaan we dus nooit meer heen.

Camping de Kienehoef, Ondernemer, 6-6-2017
We vinden het erg vervelend dat u onze camping zo negatief heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat er iemand een feestje aan het geven was. Nadat we de melding gekregen hadden van de overlast zijn we er direct naar toe gegaan. Helaas kunnen wij vooraf niet zien wie er reserveert voor een verblijf.

Mooie en rustige camping

eric vz,
19-5-2017

Grote platte plaatsen.

Aanvaardt alleen camping checques en key kaart.

Geen Acsi kaart.

€ 28 per nacht

Douche had geen warm water.

Na klacht 's anderendaags toch in orde.

Camping de Kienehoef, Ondernemer, 6-6-2017

Hartelijk bedankt voor uw review. Het klopt dat wij geen lid zijn van de Acsikaart. Wij doen mee met de Camping Cheques en de Anwb Camping Key Kaart. Met alle kortingskaarten meedoen is niet mogelijk.

Omdat wij 1 douche temperatuur hebben proberen wij zoveel mogelijk in te spelen op de doelgroep dat op de camping aanwezig is. U gaf aan dat de douche te koud is, dus hebben we het iets warmer gezet. Fijn dat u het daarna wel prettig heeft ervaren.

Ruime plaatsen rondom een veld. Sanitair gebouwen worden goed schoon gehouden en ook het onderhoud van het groen is goed.

voor ons niet meer

sneij
3-9-2016

We hebben een fijne vakantie gehad op deze camping. Wij vinden de camping ver achteruitgegaan. Het animatie team viel zwaar tegen en de laatste week van de school vakantie was er geen annimatieteam meer. Het sanitair is onhygiënisch. Er mag wel eens een doekje over de deuren en de muren. De kampeerplaatsen zijn na een regenbui een grote moddervette. Als je voor rust en natuur komt is het een fijne camping.

Prima!

famdeman
8-5-2016

Zwembad niet verwarmd, maar verder prima verblijf gehad op autovrij veld. Douches eerst te heet maar werd op aangeven bijgesteld. Verder uitstekend!

Camping de Kienehoef, Ondernemer, 14-5-2016
Hartelijk bedankt voor uw review. We zijn blij dat u het naar uw zin heeft gehad.

Super weekend gehad!

Familie Jansen
7-5-2016

Wat hebben we genoten op de Kienehoef. Het weer was super dus we hebben genoten van het meertje met zandstrand. Het zwembad was nog wat frisjes, maar dit is natuurlijk ook pas de eerste keer dat het mooi weer is. De animatie was erg leuk, de kinderen konden heel de dag mee doen. Het park met kinderboerderij is ook erg leuk!

Camping de Kienehoef, Ondernemer, 14-5-2016
Leuk om te lezen dat u genoten heeft van het verblijf. Bedankt voor uw review

Mooie verzorgde camping

Fam. Verberne
27-4-2016

Afgelopen weekend naar de Kienehoef geweest. De weersverwachting was behoorlijk regenachtig. Tussen de buien door hebben we genoten van de mooie omgeving. Bij de receptie kun je gratis wandel- en fietsroutes pakken die vanuit de camping vertrekken. Dat vinden wij echt een goede service. Ondanks het weer waren de toiletten ook goed schoon. De kampeervelden liggen er erg mooi bij, alles is goed onderhouden. Voor de kinderen was er een animatieteam. Het zag er leuk uit, maar wij hebben dat voorbij laten gaan. Het restaurant heeft een kleine kaart, maar het was erg lekker en de prijzen zijn niet heel hoog.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kienehoef in Sint Oedenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kienehoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.