Camping De Kienehoef

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie gehad

Kolman
17-8-2018

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad. Speeltoestel voor de tent, heerlijk zwemmen en spelen bij het meer. Verbeterpunt: wifi is wat traag

Eerste en laatste keer!

LD
1-8-2018

Camping met veel seizoensgasten. Hondenveld heeft alleen klimtoestel voor heel kleine kinderen en ligt naast het zwembad waar het tot 21.00 uur veel herrie is. Soms zelfs tot later met bijvoorbeeld een zwemdisco. De camping is sowieso heel rumoerig vaak tot 23.00 uur of later. Kinderen die gillend en schreeuwend over de camping rennen tot zeker 22.00 uur. Daar wordt niets van gezegd.

Het sanitair wordt slecht schoonhouden. Dezelfde moddervlekken staan een hele week op de muur in de douchehokjes. Na het schoonmaken zitten de haren nog op de wastafels geplakt. WC's naast het zwembad zitten geregeld onder de stront en een toilet treffen zonder remsporen is zeldzaam. Van een douche loopt het putje slecht door.

Het rechtzetten van de stoelen bij het zwembad en het water geven van de bloemetjes is belangrijker dan een schoon sanitair.

Het animatie team zijn 2 jonge meiden die hun best doen, maar weinig mogelijkheden hebben. Geen aanrader!

Nooit weer

Henk
1-7-2018

Camping is prima,maar de beheerder //eigenaar is zwaar overspannen.Wat een chagarijnige man is dat.We komen er al jaren maar dit was de laatste keer.

Heerlijk Hemelvaartweekend

Gevers
20-5-2018

We hebben genoten van de mooie groene kampeerplaatsen, het recreatiemeer met zandstrand en ook het park met kinderboerderij. Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld in de speeltuinen.

Hartstikke mooie camping

Koppens
25-4-2018

Afgelopen weekend op de Kienehoef gestaan. Het was lekker weer waardoor we genoten hebben van het strandje met meer. De kinderen hebben er bijna heel de dag gespeelt en gezwommen. De kampeervelden liggen er mooi bij en alles is goed onderhouden, sanitair is schoon en vriendelijk personeel. We komen zeker dit jaar nog eens terug.

Gezellige en gemoedelijke camping!

van der Aa
10-3-2018

Gezellige en gemoedelijke camping, alle faciliteiten zijn aanwezig. Goede bediening op het terras en vriendelijk personeel in de receptie. We gaan binnenkort zeker weer een keer.

leuke familiecamping

Roy
29-8-2017

Leuke familiecamping, hebben hier voorseizoen gestaan en is ons zeer goed bevallen. Mooie camping, goed en schoon sanitair, ook animatie in de schoolvakanties en in de omgeving genoeg te beleven. Dit jaar gaan we weer!

tokkie camping

nistelrode
3-6-2017

Wat een rustige gezinscamping zou moeten zijn blijkt toch wederom een ordinaire camping te zijn . Iemand woont in de buurt zet zijn caravan op de camping iemand heeft een feestje nodigt 50 man uit en heel het veld kan meegenieten. Eigenaar doet niets. Animatie stelt ook niets voor. Voordat we op plek konden konden we die eerst schoonmaken vorige bewoners hadden er een zooitje van gemaakt . Kortom een forse tegenvaller wat je niet verwacht van een ardoercamping . Hier gaan we dus nooit meer heen.

Camping de Kienehoef, Ondernemer, 6-6-2017
We vinden het erg vervelend dat u onze camping zo negatief heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat er iemand een feestje aan het geven was. Nadat we de melding gekregen hadden van de overlast zijn we er direct naar toe gegaan. Helaas kunnen wij vooraf niet zien wie er reserveert voor een verblijf.

Mooie en rustige camping

eric vz
19-5-2017

Grote platte plaatsen.

Aanvaardt alleen camping checques en key kaart.

Geen Acsi kaart.

€ 28 per nacht

Douche had geen warm water.

Na klacht 's anderendaags toch in orde.

Camping de Kienehoef, Ondernemer, 6-6-2017

Hartelijk bedankt voor uw review. Het klopt dat wij geen lid zijn van de Acsikaart. Wij doen mee met de Camping Cheques en de Anwb Camping Key Kaart. Met alle kortingskaarten meedoen is niet mogelijk.

Omdat wij 1 douche temperatuur hebben proberen wij zoveel mogelijk in te spelen op de doelgroep dat op de camping aanwezig is. U gaf aan dat de douche te koud is, dus hebben we het iets warmer gezet. Fijn dat u het daarna wel prettig heeft ervaren.

Fijn verblijf gehad

van Doremalen
4-4-2017

Het was nog erg rustig op de camping omdat het park pas 2 dagen open was. Ondanks dat kwam het schoonmaakteam toch elke dag! De camping is erg schoon en de beplanting en de kampeerplaatsen liggen er erg mooi bij. De omgeving is heel erg mooi. Wij zijn twee dagen wezen fietsen en er is veel diversiteit in landschap. Wij komen zeker nog eens terug op de Kienehoef.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kienehoef in Sint Oedenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kienehoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.