Camping De Kienehoef

Meer camping info

104 reviews over Camping De Kienehoef

• 4Gezin M10-09-2020

Heel naar

Smerig, vies, uit de tijd, onvriendelijk. Nooit weer ondanks de fijne zwemvijver en mooie speeltuin aan de overkant

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 8Aletta27-08-2020

Leuke camping .

Hele leuke camping .Grote plekken.Sanitair is netjes en schoon.Fijn zwembad en een meertje .Veel speeltoestellen op de velden .Zeer geschikt voor mensen met jonge kinderen.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9ivanvliet23-08-2020

Super

Ik snap werkelijk de slecht beoordelingen niet ik ben er nu, sanitair schoon, zwembad en meer schoon, paden en kanen schoon, heggen strak gesnoeid, overal ontsmettings flessen, snack en friet goed niks op aan te merken, ruime plaatsen op grote velden met in het midden speel toestellen ideaal dus

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 4Familie Bos19-08-2020

Zonde!

Dze camping heeft alles in zich voor een 'succes story': mooie locatie, zwembad, strand, etc. Maar helaas gooien het slechte onderhoud (kapotte speeltoestellen en stoffige/ modderige paden) en het vreselijke sanitair (oud en VIES!!) roet in het eten. De mooie plaats en het prachtig weer redden onze vakantie, maar naar de Kienehoef (in deze staat) keren wij zeker niet meer terug!

• 5Eetgelegenheden

• 3Hanneke16-08-2020

"G"enieten/ "G"astvrij kunnen wij het niet noemen

Aan hun eigen slogan "genieten met een grote G" zal deze camping nog fors moeten werken. Alle materialistische dingen zijn er. Net aangelegde camping, zwemvijver, horeca en zwembad. Echter is het sanitair ontzettend ranzig en verouderd, het zwembad heeft zijn beste tijd gehad. De horeca mag geen horeca genoemd worden en de houding en opvattingen over "G"enieten of "G"astvrijheid van de eigenaar zijn echt bij de konijen af. Mensen afbekken terwijl ze een foutje in hun reservering hebben ontdekt, en door gaan met beledigen terwijl die persoon de tranen over de wangen heeft lopen. En deze man maakt het niet uit of daar wel of geen kinderen bij zijn. Mijn kinderen durfde niet meer alleen naar de receptie. Zelfs na het melden van een diefstal op de camping werd alleen contact of iets ondernomen na een boze reactie op Facebook. (2xpoging met tel) De reactie was echter alleen via massenger. Dus die grote "G" komt niet in hun alfabet voor.

• 2Eetgelegenheden

• 5Jurgen15-08-2020

Brabantse Gastvrijheid is ver te zoeken.

Alles is aanwezig om er iets prachtigs van te maken. Echter is de baas erg gastonvriendelijk. Onbeschoft zelfs. Als hij zich meer druk zou maken om de staat van zijn sanitair. En zou leren van de dames aan de receptie zou het nog goed komen. Ondanks de fijne zwemvijver voor ons geen reden om weer te komen. Wij hebben liever een schone wc en het gevoel ergens welkom te zijn.

• 5Marjan07-08-2020

Leuke camping, smerig sanitair

Kinderen hebben het geweldig naar hun zin. Helaas laat hygiëne te wensen over, het is gewoon goor. 3 weken camping, dus lijkt me lang genoeg om hier wat over te zeggen. Sommige viezigheid zat er gehele 3 weken. Douches super vies, wanden smerig en putjes altijd vies. Wc vloer en wanden altijd vies. Sigarettenpeuken in de heten douche. Die van de ochtend lagen er nog in de avond. Echt bah!!!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 5Moon03-08-2020

Vergane glorie

Vanwege de situatie rondom Corona dit jaar voor het eerst een kampeervakantie in NL, eenmalig hier. De sfeer met afrastering door hoge hagen sprak mij persoonlijk niet aan, het gaf mij een gevoel van een “Vakantiedoolhof” (is heel persoonlijk). De hygiene was bedroevend en dat maakt dat ik hier een review wil schrijven. Juist in deze periode verwachten wij extra aandacht voor hygiene, wat niet het geval was. Toiletpotten worden dagelijks een keer gepoetst, maar de wanden bleven vies vol vlekken en overal spinnenraggen. De algemene staat van het sanitair is verouderd; scheuren in tegels en afgebladderde kozijnen, etc. We werden verplicht om een plastic polsbandje met naam van de camping te dragen gedurende onze vakantie. De eigenaar controleerde dagelijks, op een naar mijn interpretering, dominante wijze op deze bandjes bij het zwembad en het meertje. Het zwembad is niet verwarmd en daardoor heel fris. Deze camp was voor ons eenmalig.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Naj30-07-2020

Misschien nog 1 x terug. Moet de onaardige man weg

Leuke camping, vreselijke beheerder. Kan geen vriendelijk woord vanaf. Neem dan de man die in het Golf karretje rijd is de vriendelijkheid zelfe. Sanitair kan wel wat vaker schoongemaakt worden vooral in corona tijd. Avond entertainment zou ook wel aangenaam zijn. Verder leuk voor kleinere kinderen. De kaart in het restaurant mag ook wat groter. Eten is verder goed. Op het strand een prullenbak zo ook handig zijn.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 4Mw. Mevrouw29-07-2020

Vies, nooit weer.

Niet gaan! Het zwembad en meer zijn prima (zwembad is wel koud!) maar het is zo vies allemaal. Er wordt weinig schoongemaakt. Wc’s zijn echt heel smerig. Gewone douches zijn deels afgesloten wegens Corona en er staan nooddouches. Deze zijn gebouwd voor kabouters, het is onmogelijk om je kleding en handdoek hier droog op te hangen. Het water is hooguit lauw en ook deze douches zijn vies. Haren, kauwgom, vlekken op de muren. Er hangen borden bij de afwasplekken dat je op je eigen plaats moet afwassen, mensen staan er gewoon hun afwas te doen. Looproute bij het sanitair houdt niemand zich aan. Kortom, absoluut niet coronaproof! Plekken zijn krap en de beheerder scheldt zijn personeel uit waar je bij staat. Kortom, geen aanrader!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020