Camping De Graspol

65 reviews over Camping De Graspol in het Nederlands

Joke
13-9-2018

Heerlijke camping.

Twee hardwerkende eigenaren die het iedereen naar de zin maken.

Pracht plaatsen en uitstekend sanitair.

De wekelijkse maaltijden op vrijdagavond erg gezellig.

Kwaliteit van een 4-sterrenhotel

Daniël
13-7-2018

Ik schrijf niet snel een review, maar voor deze camping maak ik een uitzondering. Wat een fantastische camping is dit. Ik heb diverse campings bezocht, maar dit is veruit de beste camping die ik tot nu toe ooit heb gezien. Wat ik waardeer aan deze camping, is dat er niet alleen aan de grote lijn wordt gedacht, maar ook aan de details. Letterlijk en figuurlijk! Je ziet vaak bij campings dat sanitair in eerste instantie wel schoon oogt, maar kijk je naar boven dan zie je randen die stoffig zijn of enkele spinnenwebben. Bij deze camping worden ook stoffige randen en spinnenwebben weggehaald. Elke parkeerplek is voorzien van een oplaadpunt, er is een koelkast aanwezig, je krijgt bij aankomst een uitgebreid folderpakket mee, de eigenaren van de camping zijn vriendelijk en meedenkend, de camping is heerlijk rustig en er is per campingplek genoeg privacy. Kortom: een camping met de kwaliteit van een 4-sterrenhotel. Ik ben erg onder de indruk!

Een camping om zéker terug te komen!!

Addy en Leo de Mooij
27-6-2018

Natuurcamping De Graspol is super! Het ontvangst door het echtpaar was al bijzonder: koffie en ondertussen uitleg over de camping, de omgeving, etc. De campingplaats is heel ruim en de hele camping oogt ruim en rustig. Er is veel gelegenheid om te wandelen en te fietsen en op vrijdagavond kan je in de kantine tegen betaling lekker genieten van een chinees of Italiaans buffet. 's Avonds laat worden de toiletten nog schoongemaakt (!) en door de verwarming en het muziekje is het zó relaxed om naar het toilet of douches te gaan!

Fantastisch voor herhaling vatbaar😁

Arina
29-4-2018

Een heel warm welkom. Hele vriendelijke eigenaren.

Prachtige grote plaatsen.

Mooi en schoon sanitair.

Mooie omgeving.

Rust rust rust

Prachtig aangelegde camping met mooie grote plaatsen. Sanitair is heel mooi en erg schoon. Het geluid van de vliegtuigen richting Eindhoven vonden wij niet storend, het geluid van de A50 echter wel. Vanwege de prachtige camping zou ik er weer naartoe gaan, maar het geluid van de A50 weerhoudt ons.

Wij hebben weer fijne weken gehad .

Theo en Gerda
29-9-2017

We komen hier al een aantal jaren op de camping en genieten steeds weer van de fijne sfeer en schoon sanitair op deze camping.

Marco, Aurora en Kayleigh maken het voor iedereen een bijzondere tijd.

in 1 woord Grandioos

Sylvia Verhoeks
25-8-2017

Lees gewoon de beschrijving van deze camping , dan kom je niet voor 'n teleurstelling te staan . Je krijgt echt alles wat er wordt beloofd .

Met de caravan op hotel 😉

Annick
15-8-2017

Zeer vriendelijke ontvangst op de camping. Met een kopje koffie werd alle uitleg gegeven over de camping en de omgeving. Alle plaatsen waren bezet maar toch was er plaats en ruimte genoeg. Ook in het zeer propere, moderne, sanitair was het nooit aanschuiven. We konden er jammer genoeg maar een paar dagen blijven en hebben dus niet van alles kunnen genieten ( fitness, mooie wandelingen...). Proficiat aan de uitbaters om van de grote vlakte zo'n gezellige mooi verzorgde camping te maken.

We hopen dat ze het zo kunnen houden en dat de charme van de toeristische plaatsen steeds overheerst tegenover de seizoensplaatsen.

Wij kijken met een warm gevoel terug op onze paar vrije dagen.

Rust oase

Ans
29-7-2017

Mooie kleine camping met ruime plekken, we genieten hier van de rust en de natuur. Is aanrader, vanuit camping veel fiets en wandel mogelijkheden midden in het gezellige groene hart van brabant, de Meierij.

Prachtige natuurcamping

Geert Smeenk
18-7-2017

Mooie camping, fijne ontvangst met koffie. Grote plaatsen met veel privacy. Schoon en rust! Mooiste camping waar we ooit hebben gestaan!

Fijne strenge regels die ook gecontroleerd worden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Graspol in Sint Oedenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Graspol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.