Tijdelijk €25 aanbetaling

9.2FenomenaalScore uit 110 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

110 Reviews over De Graspol

• 9Ab en jose20-12-2022

Je kunt op jezelf zijn als je dat prettig vindt!

Luxe camping en veel ruimte

• 6Kaat08-09-2022

Fijne vakantie doordat wij ook op route gingen

Mooie landelijke camping, super mooi en schoon sanitair, ruime plekken, de comfort plekken dan, de basis plekken zagen er erg krap uit, prachtige omgeving om te fietsen, maar wel erg veel regeltjes en vrij duur, maar evengoed een heerlijke vakantie gehad, enige minpunten, waren toch wel de snelweg die je vaak hoort en de vele vliegtuigen die laag over de camping gaan wat veel geluidsoverlast geeft..

• 7Eetgelegenheden
  • 10Hannie en Gerard Keeman09-07-2022

Uitzonderlijk goed verzorgt en gastvrij.

Zeer goed en ruime plaatsen. Aanbeveling waardig voor 50+ en rustrzoekers.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Hans Anthonise06-06-2022

Geweldig!

Wij waren 11 dagen op deze super mooie camping. Hele aardige eigenaars, mooie verzorgde plaatsen, mooi, altijd schoon sanitair!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Loes van Orden21-04-2022

Een pareltje in Noord Brabant

Sinds dit seizoen verhuurt de Graspol ook een blokhut en wij mochten de aftrap geven. Een prachtige blokhut met alles er op en aan, alleen je kleding in de koffer en je kunt vertrekken. We werden heel gastvrij ontvangen met koffie door Marco en Aurora en na een kleine uitleg naar ons tijdelijke onderkomen gebracht. Wat hebben we genoten deze week ook natuurlijk door het prachtige weer maar vooral door de warme en gezellige sfeer die hier op de camping heerst. Iedere ochtend verse broodjes, als we its misten ,wat natuurlijk kan als eerste gasten werd het in mum van tijd aangevuld, op het terras is het heerlijk vertoeven en heb je keus uit verschillende lekkere dingen met op nr één de Nijnselse soes. Kortom een dikke aanrader wie niet wil kamperen maar wel van rust en ruimte houd, dank jullie wel voor een heerlijke week. Jan en Loes van Orden

• 9Staat v/h sanitair
  • 9corina de Visser27-10-2021

Fantastich

wat hebben we genoten op deze prachtige camping. Alles keurig netjes en goed onderhouden. Wij hadden privé-sanitair. Echt geweldig en mooi. heerlijk 's morgens verse broodjes. De camping heeft grote ruime plaatsen en een heel mooi natuur gebied. De omgeving is prachtig om te wandelen en fietsen.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Theo Vonk22-09-2021

Fantastich.

Rustige landschappelijke camping, gelegen in een mooi gebied. (vlak bij het riviertje de Dommel) Mooie ruime plaatsen veelal afgescheiden van elkaar door veel groen, hierdoor veel privacy. Vanaf de camping kun je mooie wandelingen en fietstochten maken. Het openbare sanitair is van ongekende kwaliteit voor een camping: mooi, zeer schoon en uitgebreid. Menig hotel heeft een dergelijke kwaliteit niet. Het prive sanitair is eveneens van uitzonderlijke kwaliteit en uitgebreid. Toilet, wastafel en douchecabine. Aardige en hulpvaardigde eigenaren. Kortom een plek om zeker nog een keer terug te keren.

• 8Cobie en Theo Vonk20-09-2021

Privé sanitair

Wij hebben 16 dagen op deze camping gestaan op een grote plaats, mooi sanitair, de laatste 10 dagen hadden wij privé sanitair, dat is goed bevallen, mooie ruimte, eigen douche, wastafel en toilet, voor herhaling vatbaar, alles zeer schoon.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Sjak24-08-2021

Geweldig! Kan niet beter!

Prachtige rustige camping met grote plaatsen.Sanitair is van hotel niveau.Zeer klantgericht.Mooie omgeving. Geschikt voor wandelen en fietsen. We komen hier al jaren en het verveelt nooit!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Fam. van der Mispel10-08-2021

Geweldig

Heerlijk rustige camping. Veel leuke plaatsen in de omgeving. Lekker wandelen en fietsen mogelijk.Aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Camping De Graspol info