Géén boekingskosten

Contact

104 Reviews over De Graspol

• 10Loes van Orden21-04-2022

Een pareltje in Noord Brabant

Sinds dit seizoen verhuurt de Graspol ook een blokhut en wij mochten de aftrap geven. Een prachtige blokhut met alles er op en aan, alleen je kleding in de koffer en je kunt vertrekken. We werden heel gastvrij ontvangen met koffie door Marco en Aurora en na een kleine uitleg naar ons tijdelijke onderkomen gebracht. Wat hebben we genoten deze week ook natuurlijk door het prachtige weer maar vooral door de warme en gezellige sfeer die hier op de camping heerst. Iedere ochtend verse broodjes, als we its misten ,wat natuurlijk kan als eerste gasten werd het in mum van tijd aangevuld, op het terras is het heerlijk vertoeven en heb je keus uit verschillende lekkere dingen met op nr één de Nijnselse soes. Kortom een dikke aanrader wie niet wil kamperen maar wel van rust en ruimte houd, dank jullie wel voor een heerlijke week. Jan en Loes van Orden

• 9Staat v/h sanitair
  • 9corina de Visser27-10-2021

Fantastich

wat hebben we genoten op deze prachtige camping. Alles keurig netjes en goed onderhouden. Wij hadden privé-sanitair. Echt geweldig en mooi. heerlijk 's morgens verse broodjes. De camping heeft grote ruime plaatsen en een heel mooi natuur gebied. De omgeving is prachtig om te wandelen en fietsen.

• 10Sjak24-08-2021

Geweldig! Kan niet beter!

Prachtige rustige camping met grote plaatsen.Sanitair is van hotel niveau.Zeer klantgericht.Mooie omgeving. Geschikt voor wandelen en fietsen. We komen hier al jaren en het verveelt nooit!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Fam. van der Mispel10-08-2021

Geweldig

Heerlijk rustige camping. Veel leuke plaatsen in de omgeving. Lekker wandelen en fietsen mogelijk.Aanrader!

• 10Anneke Hoving10-08-2021

Fantastische camping,, schoon sanitair en gastvrij

Wat een fantastische plek hier. Ik heb hier 4 maanden gestaan samen met partner en hond. De camping is prachtig ruim opgezet met grote plaatsen en veel privacy.Wij hadden een plaats met privé sanitair en dat was super. Ruim en schoon.Het werd eens per week zelfs voor ons schoongemaakt!Wat hebben wij dit gemak gewaardeerd, echt een aanrader. Voor de regenachtige dagen is het helemaal fijn, er zit een grote boiler in met altijd voldoende warm water en een verwarming voor de koude voorjaarsdagen. Perfect!Wij zouden het zo weer doen, een plaats met privé sanitair.Verder is de omgeving prachtig om te wandelen en te fietsen. Het mooie aangelegde eigen natuur terrein is prachtig. ieder jaargetijde bloeit en iets anders, erg van genoten.Er is een groot losloop veld voor de honden, waar ze kunnen rennen en spelen.De eigenaren zijn erg gastvrij en behulpzaam. We komen graag terug. Dankjewel Marco, Aurora, Maaike en Kayleigh.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Jan en Jolanda10-08-2021

Een oase van rust

Een hele mooie en zeer goed onderhouden camping, mooi gelegen vlakbij het dommeldal. Gastvrije mensen, een sfeervol terras bij de receptie, veel info voor fietsers en wandelaars. ruime plekken en duidelijke regels, zodat het landschapskarakter gewaarborgd blijft. We zijn slechts 3 nachtjes geweest maar we zijn helemaal tot rust gekomen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Edwin10-08-2021

Fijne natuurcamping

Mooie en rustige camping met ruime plaatsen. Van sanitair tot grasveld, alles keurig verzorgd.Prettig ontvangst door de eigenaren.Als je rust en een mooie omgeving om te wandelen/fietsen zoekt een echte aanrader!

• 9Lida Schilder10-08-2021

Een fantastische camping

De mensen moeten van rust en ruimte houden.Het is geen camping voor kinderen. De omgeving is schitterend , de eigenaars zijn heel gastvrij en doen er alles aan om de camping mooi en schoon te houden.De camperplaatsen zijn heel ruim en afgezet met mooie hagen en bomen.Prachtig sanitair en super schoon.

• 9Hetty Witteveen04-08-2021

Feestje

Super mooie nette camping! Ruime plaatsen. Eigenaren heel vriendelijk. Absoluut een feest om er te verblijven. Ik ben er nu twee keer geweest en ga het volgende jaar zeker weer!

• 9Jan en Jolanda28-07-2021

Een oase van rust

Een heerlijke camping, mooi gelegen vlakbij het dommeldal. Gastvrije mensen, sfeervol terras bij de receptie, met veel informatie voor fietsers en wandelaars. Ruime plekken, superschoon sanitair en duidelijke regels zodat het landschapskarakter gewaarborgd blijft. We bleven er slechts 3 nachtjes maar we zijn helemaal tot rust gekomen.

Camping De Graspol info

Het complex