Camping De Graspolstersterstersterster

Meer camping info

77 reviews over Camping De Graspol

• 3Bezoeker30-10-2019

Nooit meer

Hebben van de zomer een week op de camping gestaan. Echter een vervelende ervaring gehad met de eigenaresse. Ook tijdens ontvangst een zeer onprofessionele kant gezien. Wandelaars die over het erf liepen werden gezegd dat ze hier niks te zoeken hadden en zich van het erf moesten haasten. Mooie camping, echter zeer onvriendelijk.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10rene van de beek29-09-2019

geweldige camping dikke 10

wij hebben hier 2 weken gestaan met de hond. wij hadden voor 1 week geboekt maar plakte er nog 1 week aan, en wilden graag aan de andere kant staan i.v.m de zon . de eigenaar was zeer meedenkend en het was geen probleem. zeer mooie en nette camping. en ook leuk om te wandelen met de hond . wij komen zeker weer een keer terug .

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Sylvia & Cor23-09-2019

Grandioos

Heerlijke ruime plaatsen , super sanitair en vooral schoon . Eigenaren Marco , Aurora & Kayleigh altijd vriendelijk en behulpzaam , echte brabantse gastvrijheid . Het buffet op vrijdagavond altijd gezellig en vooral smakelijk . Wij komen graag weer terug .

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Bonne de Boer15-08-2019

Fantastisch, kom hier zeker weer!

De camping is prachtig ruim opgezet, veel privacy, grote plekken, uitstekend schoon en goed sanitair en voor mij als camperaar ook mogelijkheden van o.a. legen vuilwatertank, porta porti etc. De omgeving is prachtig voor zowel wandelaars als fietsers. Deze camping is een aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Verbijsterend09-08-2019

Prachtige sanitaire voorzieningen

Alles was tot in de puntjes verzorgt, helaas ook het parkeren van onze buscamper voor aankomst en vertrek om te fietsen . Hier moesten wij € 5 voor betalen. Dat vind ik wel wat te ver gaan. Voor gasten kan hier best wat service voor geboden worden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7w. bakker02-08-2019

luxe camping, verkoopt niet het vakantiegevoel

mooie camping maar met een bijsmaak.. Ruime comfortplekken en de auto mag hier ook gestald worden. In de omgeving zijn talloze mogelijkheden om te wandelen of te fietsen. Waar de beheerders niets aan kunnen doen is de nabij gelegen snelweg en het feit dat de camping pal onder de route van opstijgende vliegtuigen ligt, maar voor ons als tentkampeerders was het geen prettige bijkomstigheid. Wellicht mede door de heersende windrichting hadden we er last van, met name vroeg in de ochtend. Het product "vakantiegevoel" is bij de Graspol verpakt in heel veel regeltjes. Maar toen wij bij 43 graden verkoeling zochten in de schaduw van wat struikgewas waarbij onze auto een wagenlengte was verplaatst werden we door Aurora gesommeerd de auto terug te plaatsen. Een vakantiebedrijf dat betalende gasten op deze wijze behandeld moet zich eens beraden of het geboden product nog aansluit bij de verwachting van de gasten. We zijn vertrokken.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Johan14-07-2019

kan niet (of nauwelijks ? ) beter !

Rust, ruimte, perfect sanitair en bijzonder goede en fijne sfeer.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Paul Braun26-06-2019

Geweldig met een bijsmaak.

Prachtige camping met mooie groene, maar vooral ook erg grote staanplaatsen. Heel mooi sanitair welke dagelijks wordt schoon gemaakt. Uitlaatplaats voor de honden en mooie wandelingen met info aanwezig. Bij zo’n camping horen natuurlijk erg veel regels om eea in stand te houden; niks mis mee. Echter... een “overtreding” van deze regels geeft direct aanvaring met de eigenaresse, die je aanspreekt op een manier die niet thuis hoort bij een volwassen vrouw die dagelijks met mensen moet kunnen omgaan. Jammer dus. Ze zijn inderdaad “zeer op de penning”, want iemand die een sleutel komt ophalen , wordt direct aangemerkt als gast en dient dus 2€ te betalen. Qua rust heeft deze camping zeer te lijden onder de aanvliegroute van. Eindhoven, de A50 en een eigenaresse die ‘s ochtends on 7 uur! meent het gras te moeten gaan maaien. Daarbij worden dan de eigen regels qua geluid en snelheid overtreden. Mooie camping met een naar randje dus.

• 3Eetgelegenheden

Marco Witlox (eigenaar/exploitant), Eigenaar, 29-06-2019

Bedankt voor uw review en jammer dat u hebt moeten ervaren dat wij inderdaad niet gediend zijn van mensen die zich niet aan de normaal gebruikelijke regels houden. Daarnaast kunt u inderdaad overlast hebben ervaren van een aangelegen landbouwperceel waarop gemaaid is, maar hierop kunt u ons niet aanspreken; aangezien wij NOOIT voor 10.00 uur het gras maaien! Uw reactie komt bij ons ook niet als een verassing, maar gelukkig kunnen wij de grootste meerderheid wel tevreden stellen ;)

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wolter en Elly Smit19-05-2019

Wij gaan zeker terug.

Het is een heel rustige camping, niet geschikt voor kinderen . De gastvrouw en gastheer zijn heel vriendelijk en zeer bereidwillig. Ze staan altijd voor hun gasten klaar. Geven veel folders mee met o.a. de regels van de camping en wat er in de omgeving te doen is. Ook staan er genoeg fiets-en wandelroutes bij de receptie. En het is een super schone camping met een mooi sanitair gebouw.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Van Amerongen02-05-2019

Op en top georganiseerde camping

Zeer nette en schone camping met een super beheerders echtpaar. Leuke ontvangst. We hebben hier met Pasen gestaan en de camping was vol. Toch waren de sanitairvoorzieningen perfect schoon. Mooie ruime plaatsen en De Wit en Cranenbroek om de hoek. Zeer rustige camping en perfect voor rustzoekers. Wij gaan hier zeker nog een keer heen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

7 tips over Camping De Graspol

• H.J. van der Vlies, 16-07-2014

Dus voor een 55 plusser voldoende vertier.De omgeving is ook heel mooi, het plaatsje Sint Oedenrode heeft leuke winkels en terrassen.

• akreijne, 16-08-2012

Het plaatsje St. Oedenrode. Ligt 2 km van de camping en is een heel gezellig plekje op naar toe te gaan. Leuke terrasjes en winkeltjes en stukje cultuur. De omgeving is prachtig om te fietsen. Je krijgt wandel en fiets routes bij de receptie van de camping.

• Theo en Tiny en Luuk van Spreuwel, 06-08-2012

De familie Witlox heeft veel folders wat betreft van de omgeving en activiteiten

4 vragen over Camping De Graspol

• Bart De vries, 10-03-2019

Reserveren

Graag zouden wij weer net als vorig jaar gebruik willen maken van uw faciliteiten. Aankomst zaterdag 20 juli vertrek 31 juli We komen met een klein campertje (ford). Indien mogelijk graag plek 213. Hoor graag van u.

Vriendlijke groeten,

Bart en Tineke de Vries

• Angela Verweij, 28-12-2018

sanitaere voorzieningen voor mindervaliden

is er een douche en WC voor rolstoelgebruikers

• Van Til, 05-05-2018

Bezetting in september

Wij willen in September naar deze camping, zijn er dan nog gasten?

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine