Camping De Graspol

62 reviews over Camping De Graspol in het Nederlands

Fantastisch voor herhaling vatbaar😁

Arina
29-4-2018

Een heel warm welkom. Hele vriendelijke eigenaren.

Prachtige grote plaatsen.

Mooi en schoon sanitair.

Mooie omgeving.

Rust rust rust

Prachtig aangelegde camping met mooie grote plaatsen. Sanitair is heel mooi en erg schoon. Het geluid van de vliegtuigen richting Eindhoven vonden wij niet storend, het geluid van de A50 echter wel. Vanwege de prachtige camping zou ik er weer naartoe gaan, maar het geluid van de A50 weerhoudt ons.

Wij hebben weer fijne weken gehad .

Theo en Gerda
29-9-2017

We komen hier al een aantal jaren op de camping en genieten steeds weer van de fijne sfeer en schoon sanitair op deze camping.

Marco, Aurora en Kayleigh maken het voor iedereen een bijzondere tijd.

in 1 woord Grandioos

Sylvia Verhoeks
25-8-2017

Lees gewoon de beschrijving van deze camping , dan kom je niet voor 'n teleurstelling te staan . Je krijgt echt alles wat er wordt beloofd .

Met de caravan op hotel 😉

Annick
15-8-2017

Zeer vriendelijke ontvangst op de camping. Met een kopje koffie werd alle uitleg gegeven over de camping en de omgeving. Alle plaatsen waren bezet maar toch was er plaats en ruimte genoeg. Ook in het zeer propere, moderne, sanitair was het nooit aanschuiven. We konden er jammer genoeg maar een paar dagen blijven en hebben dus niet van alles kunnen genieten ( fitness, mooie wandelingen...). Proficiat aan de uitbaters om van de grote vlakte zo'n gezellige mooi verzorgde camping te maken.

We hopen dat ze het zo kunnen houden en dat de charme van de toeristische plaatsen steeds overheerst tegenover de seizoensplaatsen.

Wij kijken met een warm gevoel terug op onze paar vrije dagen.

Rust oase

Ans
29-7-2017

Mooie kleine camping met ruime plekken, we genieten hier van de rust en de natuur. Is aanrader, vanuit camping veel fiets en wandel mogelijkheden midden in het gezellige groene hart van brabant, de Meierij.

Prachtige natuurcamping

Geert Smeenk
18-7-2017

Mooie camping, fijne ontvangst met koffie. Grote plaatsen met veel privacy. Schoon en rust! Mooiste camping waar we ooit hebben gestaan!

Fijne strenge regels die ook gecontroleerd worden!

We hebben het hier heel erg naar onze zin gehad.

Marja Fens
26-5-2017

Alles was prima tot zeer goed.vriendelijk ontvangst met heerlijk kopje koffie.

Zeldzaam klantgericht

Jacinta
29-3-2017

De lente is begonnen en wij kunnen niet wachten, nog maar een paar campings zijn open waaronder de Graspol in st Oederode. Bij aankomst worden we allerhartelijkst ontvangen. Bij binnenkomst in de receptie wordt meteen gevraagd of we wat willen drinken (waar maak je dat mee?) we willen graag eerst even over de camping lopen en een plekje uitzoeken, geen probleem. We vinden een zonnige plek niet te ver van het verwarmde zeer schone toiletgebouw. Bij terugkomst bij de receptie wordt een lekkere cappuccino geserveerd aan een grote tafel en wordt ons meer verteld over de camping en de omgeving. De volgende ochtend lekkere warme broodjes gehaald bij de receptie. Al met al een fantastisch begin van het kampeerseizoen.

Oude reviews (archief)

Fantastische camping!

Cornelia
26-9-2016

Mooie camping. Blinkend sanitair. Enorme plaatsen. Strikte regels! Prima! Zelfs regels die nergens vermeld zijn moeten worden nageleefd? Zo niet dan komt kampleidster, akela Aurora op een zeer onaangename manier dit tegen je vertellen. En oh wee als je dan niet gelijk in de houding springt! Aan een normale communicatie moet nog heel wat gesleuteld worden. Heel erg jammer. Het maakt het verblijf op deze camping een stuk minder aangenaam!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Graspol in Sint Oedenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Graspol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Graspol scoort een 8.86 uit 10 op basis van 63 reviews.