Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen

Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiecentrum De Ullingse Bergen voor je op een rij gezet:

50 reviews over Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen in het Nederlands

Leuke omgeving, ook veel te doen in de zomer maar door het slechte weer niet veel buiten kunnen genieten die week. Helaas ook alleen een buitenzwembad, 1x gebruik van kunnen maken. Bijna geen animatie ook voor de kinderen dus die moet je dan ook soms nog eens "bezig" houden. Niet echt een vakantiegevoel gehad : (

super vakantiepark

aukje
24-8-2017

wat hebben we genoten op jullie mooie camping. ruime plek met genoeg schaduw en privacy. onze meiden konden zelf naar de speeltuin en er was genoeg te doen voor ze, denk aan de binnenspeeltuin, springkussen, en spelen met andere kinderen op het veldje. het zwembad was top.

ook de broodjesservice vonden we fijn. elke ochtend een vers broodje maakte de vakantie helemaal af.

in de omgeving hebben we heerlijk gefietst en ook de avonturentocht door het bos vonden de meiden erg leuk. een dagje dierentuin Overloon is ook een aanrader.

het restaurant de heksenboom, heerlijk gegeten.

personeel vonden we echt vriendelijk en behulpzaam. kortom een supervakantie gehad!

Fantastische

Fam. Lip
6-8-2017

Zeer nette kindvriendelijke camping, met een zeer goed en verzorgt restaurant er naast zeker een aanrader

Geweldige camping met jonge kinderen

Fam van Middelaar
2-8-2017

Geweldige camping voor jonge kinderen. Er is veel te doen voor de kinderen, vooral de binnenspeeltuin, ballenbak en zwembad waren bij onze kinderen van 5 en 7 favoriet! Ook het sanitair ziet er erg schoon uit en je kan heerlijk douchen. Er is overal voldoende plek om je te douchen, afwassen e.d. We hebben nog nooit moeten wachten op een douche of afwasmoment!!!

Wij zijn helaas gisteren weer thuis gekomen, maar wilden eigelijk na 13 nachten nog niet naar huis!

Ullingse bergen, ga zo door!!! Jullie hebben hier iets geweldigs en unieks neergezet!

Wij komen zeker nog een keer terug!

Familie van Dasler - directie, directie, 5-8-2017

Hartelijk dank voor uw fantastische bericht. Het doet ons goed te lezen dat u zo genoten heeft van uw vakantie en ons beoordeeld met een 10!

Ondanks een volle camping midden in het hoogseizoen hebben wij gelukkig niet te maken met wachtrijen bij de douches, het afwassen, het zwembad o.i.d., maar blijft ook de rust op ons bedrijf in tact (ons slogan is niet voor niets 'kom luisteren naar de stilte). Dit zijn belangrijke punten waar wij veel aandacht aan (blijven) schenken.

We vinden het mooi om te lezen dat uw kinderen zich geen moment verveeld hebben in één van de vele speelvoorzieningen.

We hopen u nog eens te mogen begroeten op Vakantiecentrum De Ullingse Bergen. Graag tot ziens!

Fantastisch rustige familiecamping!!

Fam
31-7-2017

We staan hier nu met volle tevredenheid. Het sanitair is echt geweldig. De zeep in de toiletten is heerlijk, alles wordt goed onderhouden. Warm/heet water kan gewoon gepakt worden. Niks geen sep-key of iets dergelijks, ook niet voor de douche. Het is een voordelige camping en toch van alle gemakken voorzien en alles bij de prijs inbegrepen. Het zwembad is ook geweldig. Keurig netjes en er is extra aandacht voor de jonge kinderen. Denk aan de hekjes waar men overheen moet stappen voor je het zwembad in kunt. Echt goed!!

We staan op een relatief rustig veldje en daar zijn we blij om. We zijn de kleine kinderen een beetje ontgroeid. De plekken zijn echt geweldig. Harstikke groot en afgeschermd met struikjes. Daar houden wij van. We hebbenog 4 dagen te gaan en gaan hier zeker nog enorm van genieten. De UllingseBergen is echt een aanrader!!!

Familie van Dasler - directie, directie, 5-8-2017

Wat fijn om zo'n mooie review te lezen. We vinden het fijn te vernemen dat u zo genoten heeft van uw vakantie. We hopen ook dat u de laatste 4 dagen net zo genoten heeft!

Onze doelgroepen zijn senioren, rustliefhebbers en jonge gezinnen met kleine kinderen. Daar investeren wij veel in. Niet alleen qua comfort op de plaats, in de sanitairgebouwen, maar ook qua (speel)voorzieningen. Ons park biedt geen uitgebreid animatieprogramma, maar toch hoeven de kinderen zich geen minuut te vervelen. Ze genieten in het zwembad (zonder dat ouders zich zorgen hoeven te maken dat ze 'stiekem' alleen het zwembad in gaan; de hekjes rondom het zwembad 'beschermen' de kinderen hiervoor), in de ballenbak, de binnenspeeltuin, de airtrampoline of in één van de vele speeltuintjes.

We hopen u nog eens te mogen ontmoeten in Sint Anthonis. Graag tot ziens!

Wij moeten vandaag weer naar huis en hebben daar dus ècht geen zin in! We hebben een heerlijke vakantie gehad. Onze plek op het Maisveld was erg gezellig en mooi centraal. Onze kinderen van 3 en 5 hebben alleen maar gespeeld en genoten. We gaan naar huis met een koffer vol fijne herinneringen en komen volgend jaag zeker weer terug!

Familie van Dasler - directie, directie, 5-8-2017

Dank voor uw mooie bericht! Fijn te lezen dat u zo genoten heeft.

We hopen volgend jaar uw koffer nog voller te maken met nog meer mooie herinneringen. Graag tot volgend jaar!

Nette, rustige, heerlijke camping

Annette
28-7-2017

Bij aankomst erg vriendelijk ontvangen. We hadden keuze tussen een paar plekken. Plaatsen zijn ruim. Rustige camping waar het na 23u ook echt stil is. Net sanitair. Veel speeltuintjes. Zwembad prima. Mogelijkheid om een skelter te huren. We hebben het heerlijk gehad. Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kids.

Familie van Dasler - directie, directie, 5-8-2017
Hartelijk dank voor uw mooie review. We vinden het fijn te vernemen dat u genoten heeft van uw vakantie op onze camping. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Graag tot ziens!

Prachtige camping maar....

H. De Keijzer
13-6-2017

Fraaie camping maar voor alleenreiziger die bijv het Maas-en Peelliniepad loopt en van alle voorzieningen amper gebruik maakt is €25,- per nacht in het voorseizoen nota bene toch wel veel. Er bleken goedkopere alternatieven in de buurt maar helaas voor /door mij te laat ontdekt.

Familie van Dasler - directie, directie, 17-6-2017

Dank voor uw review op onze site. Onze camping ligt inderdaad vlakbij deze mooie route. Wij hopen dan ook dat u genoten heeft van een mooie wandeling.

Onze prijzen zijn gebaseerd op het (grote) aanbod aan voorzieningen op onze camping, alsook bieden wij een all-in prijs.

Onze camping beschikt over vele voorzieningen als verschillende speeltuintjes, binnenspeeltuin, ballenbak, airtrampoline, verwarmd openlucht zwembad, tennisbanen, voetbalveld, jeu des boules baan, 2 sanitairgebouwen, snackbar, restaurant etc..

Zoals aangegeven bieden wij een all in prijs. Er zijn inderdaad campings in de regio goedkoper, echter bieden deze vaak een basisprijs waarbij u apart dient te betalen voor uw auto, het gebruik van stroom, het gebruik van douches, toeristenbelasting etc. Wij bieden echter een all in prijs, waar al deze zaken inclusief zijn. Al deze zaken opgeteld kunnen bij ons in dat geval nog wel eens voordeliger zijn.

Graag nog eens tot ziens!

Mooie plek

Janneke
5-6-2017

Net 5 dagen Ullingse Bergen gehad. We hebben het heerlijk gehad dit lange pinksterweekend. Wat een rust! Maar toch genoeg leven om je heen. De kinderen (7 en 8 jaar) hebben zich prima geamuseerd in oa het mooie buitenzwembad en speeltuin.

We hadden goed weer maar ook met minder goed weer kunnen de kids zich goed vermaken in de binnenspeeltuin.

Jammer dat er niet gebarbecued mag worden met houtskool. Een supermarktje hebben we ook wel een beetje gemist. Al sta je met de auto in 3 minuten bij Jan Linders in het dorp.

Vriendelijk personeel.

Wij komen zeker nog eens terug.

Ideale familiecamping!

Familie
2-6-2017

Weer fantastisch genoten van het hemelvaartsweekend op de Ullingse Bergen!

Overzichtelijke camping voor onze kinderen, met alle faciliteiten die je maar kan wensen.

De heerlijke gemoedelijke sfeer en in de ochtend wakker worden door een concert van vogels geeft je een totaal gevoel van relaxedheid.

Familie van Dasler - directie, directie, 5-6-2017
Hartelijk dank voor uw leuke review. Wij vinden het fijn te vernemen dat u zo genoten heeft! Graag nog eens tot ziens op Vakantiecentrum De Ullingse Bergen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen in Sint Anthonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen scoort een 8.69 uit 10 op basis van 50 reviews.