Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen

Nederland, Noord-Brabant, Sint Anthonis

8.5Fantastisch

• 8.5Eetgelegenheden
  • 9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiecentrum De Ullingse Bergen voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

57 reviews over Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen

• 2019
    9Roy25-08-2019

Super fijne kleine camping met heerlijk zwembad

Hondenvrije, schone niet al te grote camping. Met overdekte speelruimte en verschillende zwembad voorzieningen. Midden in de natuur aan de rand van een gezellig dorp.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Anoniem20-08-2019

Super camping

Een mooie rustige camping. Aan de rand van de bossen. Heel leuk zwembad, springkussen, kleine binnenspeeltuin, alles op loopafstand voor de kinderen. Gemoedelijk, geen animatie behalve een uurtje knutselen per dag. Als je niet van luide muziek houdt en animatieteams ben je hier aan het juiste adres. Hier is het echt stil s’avonds en slaap je snachts heerlijk. De kinderen vermaken zich hier prima. In de omgeving zeer veel te doen. Tip: Irrland net over de grens, een prachtig speelpark, enorm groot, voor 7 euro per persoon kun he je daar dagenlang vermaken. De stad Kleve is leuk voor een dagje stadten en boodschappen doen ( ga dan ook langs Kaufland aan de Olmerstrasse, voor goedkope boodschappen en veel keus!) st. Anthonis heeft een prima supermarkt. De camping zelf heeft geen wibkel maar deze supermarkt is vlakbij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8[email protected]@tje18-08-2019

Relaxed weekje er tussen uit!

Genoten en heerlijk tot rust gekomen van een weekje Ullingse Bergen. Prachtige bosrijke omgeving waar we heerlijk hebben gefietst. 's Avonds heerlijk rustig op de camping. Mooie ruime plekken en goed verlicht in het donker. Wij waren aangenaam verrast prachtige camping met bijzonder gastvrij personeel, broodjes service top, omgeving toch landelijk en overal dichtbij. Sint Anthonis is een gezellig dorp met een goede supermarkt en diverse horeca gelegenheden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Derksen31-07-2019

Wat een prachtige camping. Ontzettend aardig en behulpzaam werden we naar onze plek gewezen. Heerlijk in de zon, maar ook de nodige schaduw. Prachtig mooi zwembad voor de kids en genoeg speeltuintjes. De kinderen vonden het dansen met Magnix geweldig! We komen volgend jaar graag nog eens langs!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Mar11-07-2019

Mooie rustige camping

Mooie, rustige camping! Zoals hieronder al beschreven hadden ook wij veel last gehad van de processierups. Ik wist werkelijk niet dat je bv je wasgoed beter niet buiten kon drogen! Heb werkelijk onder de jeukende bultjes gezeten, was geen pretje. Beter is om dit bij het boeken of aankomst goed mondeling te vermelden naar de gasten! Verder hebben wij een geweldig heerlijk verblijf gehad bij jullie, mede door het mooi weer! De plaats die wij hadden was ruim en bood voldoende privacy. Het zwembad was heerlijk! Wat wij misten is dat je overdag geen ijsje of snack kon kopen bij het zwembad! Dit was alleen in het weekend open of laat in de middag een uurtje. Vond ik persoonlijk een gemiste kans, mede omdat het zulk prachtig weer was! Ook het ontbreken van een winkeltje op de camping vond ik erg jammer. Verder was de camping en het sanitair erg schoon en netjes! Ook de medewerkers van het park waren erg vriendelijk!

Famllie van Dasler - directie, directie, 15-07-2019

Hartelijk dank voor uw mooie review. We vinden het fijn te lezen dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad. De afgelopen weken hebben we mogen genieten van fantastisch vakantieweer waarbij het zwembad regelmatig een heerlijke verkoeling en ontspanning gaf! We hopen u dan ook nog eens opnieuw te mogen verwelkomen in Sint Anthonis. Vermoedelijk bent u in juni/begin juli bij ons te gast geweest. Juist in die periode heeft de processierups in onze regio, maar in heel Nederland, voor veel overlast gezorgd. Wij bestrijden jaarlijks al onze eikenbomen preventief tegen deze plaag. Tevens hebben wij dit jaar vele nesten weggezogen met professioneel apparatuur. De plaag hebben we inmiddels dan ook geheel onder controle en momenteel zo goed als geen last meer van. Indien we toch een nest signaleren, zuigen we deze direct weg. Vermoedelijk heeft u veel last gehad van de nesten in de omgeving van onze camping. Ook de overheid is hard aan het werk om daar de overlast tot een minimum te beperken. Ook zij lijken steeds meer de plaag onder controle te hebben. Bij de entree van ons park staat een informatiebord waarbij we alle gasten enkele belangrijke tips geven tegen deze processierups, alsook heeft de overheid diverse praktische tips op diverse sites vermeld. Tijdens het voor- en naseizoen is onze snackbar alleen in de weekenden geopend. U kunt dagelijks ijs verkrijgen bij onze receptie, alsook kunt u van dinsdag t/m zondag snacks en frites afhalen bij ons restaurant en/of snackbar. In de vakantieperiodes is de snackbar dagelijks geopend voor een uitgebreid ijs-, fris- en snackassortiment. Op onze camping bieden wij een ijs-, kranten- en broodjesservice. Een mooie supermarkt met een ruim assortiment bevindt zich op slechts 1 km afstand van de camping (in Sint Anthonis) en is zelfs 7 dagen per week geopend. Tevens beschikt ons dorp over 2 bakkers, een groenteboer en slager. Alle dagelijkse behoeften zijn in de directe omgeving te vinden. Wij wensen u een fijne zomer!

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Ria05-07-2019

Mooi, rustig en groen - let op: processierupsen

Wij waren eind juni met ons gezin op deze camping. Het is er prachtig, rustig en groen. Mooie zwembadjes, met hekjes afgezet voor verschillende leeftijdscategorieën, zodat jonge kinderen niet zomaar in het grote bad kunnen springen. Voldoende speelgelegenheid op verschillende plekken op de camping. Ons verblijf is echter bepaald door overlast van de processierups. Hierover was ons door de camping op voorhand niets verteld, en bij aankomst was de boodschap dat er in de omgeving processierupsen zijn, maar dat het op de camping onder controle was. Dat bleek helaas niet waar, de kinderen zaten na 1 avond op de camping al onder de bultjes. En we hadden dit graag op voorhand geweten, zodat we (bijvoorbeeld) voldoende lichte bedekkende kleding hadden kunnen meenemen, die na afloop op 60 graden gewassen kan worden. Ik snap dat processierupsen voor een camping rampzalig zijn, maar voor de gasten is het beter er open en eerlijk over te zijn.

Familie van Dasler - directie, directie, 07-07-2019

Geachte familie, Leuk te vernemen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op onze camping, echter jammer te lezen dat jullie last hebben gehad van de processierups. Helaas heeft heel Nederland met deze plaag te maken, waaronder ook wij. Jaarlijks bestrijden wij preventief al onze eikenbomen tegen de processierups. Doordat het dit jaar een extreme plaag is, treden wij nu nog extremer op tegen deze plaag. Alles wat in onze macht ligt, ondernemen we tegen deze plaag. We houden alle nieuwsberichten, alsook nieuwe ontwikkelingen (m.n. voor 'bestrijding') nauwlettend in de gaten. Zo wordt met een professioneel zuigapparaat enkele malen per week gecontroleerd of er (nieuwe) nesten zijn, waarna deze direct verwijderd worden. Inmiddels kunnen we stellen dat onze camping bijna geheel vrij is van processierups. Indien er zich (toch) een nieuwe nest voordoet (deze kunnen zich dagelijks ontwikkelen), wordt er direct gehandeld. Helaas kunnen o.a. de overheden de plaag niet voldoende aan, waardoor in de dorpen in het land de plaag (nog) niet onder controle is. Wij raden onze gasten bijvoorbeeld aan om bij een fiets- of wandeltocht buiten de camping lange en luchtige kleding te dragen (m.n. om hals, benen en armen te beschermen), zodat eventuele brandharen niet op uw huid komen.Tevens raden wij aan geen was buiten te drogen. Óverigens gelden deze laatste maatregelen niet alleen voor onze eigen regio (Sint Anthonis), maar voor heel Nederland, gezien heel Nederland overlast heeft van deze rups. Door al deze (voorzorgs)maatregelen hopen wij de plaag onder controle te hebben en te houden en u allen van een heerlijke vakantie te kunnen laten genieten. Ook u hopen wij nog eens opnieuw te mogen verwelkomen, waardoor u hopelijk nog meer kunt genieten van uw vakantie bij ons in Sint Anthonis. Graag tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Karin Singh24-04-2019

Buitengewoon genieten!

Royale standplaats voor een zacht prijsje. Alles super schoon, veel kinder faciliteiten en buitengewoon vriendelijk personeel! Wij gaan zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair

Familie van Dasler - directie, directie, 10-05-2019

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij vinden het erg fijn te lezen dat u zo genoten heeft. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen en u opnieuw te laten genieten van een heerlijke vakantie! Graag tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• Oude reviews

7Hanja25-09-2017

helaas alleen een buitenzwembad, heel jammer

Leuke omgeving, ook veel te doen in de zomer maar door het slechte weer niet veel buiten kunnen genieten die week. Helaas ook alleen een buitenzwembad, 1x gebruik van kunnen maken. Bijna geen animatie ook voor de kinderen dus die moet je dan ook soms nog eens "bezig" houden. Niet echt een vakantiegevoel gehad : (

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9aukje24-08-2017

super vakantiepark

wat hebben we genoten op jullie mooie camping. ruime plek met genoeg schaduw en privacy. onze meiden konden zelf naar de speeltuin en er was genoeg te doen voor ze, denk aan de binnenspeeltuin, springkussen, en spelen met andere kinderen op het veldje. het zwembad was top. ook de broodjesservice vonden we fijn. elke ochtend een vers broodje maakte de vakantie helemaal af. in de omgeving hebben we heerlijk gefietst en ook de avonturentocht door het bos vonden de meiden erg leuk. een dagje dierentuin Overloon is ook een aanrader. het restaurant de heksenboom, heerlijk gegeten. personeel vonden we echt vriendelijk en behulpzaam. kortom een supervakantie gehad!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Fam. Lip06-08-2017

Fantastische

Zeer nette kindvriendelijke camping, met een zeer goed en verzorgt restaurant er naast zeker een aanrader

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

4 tips over Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen

• kevin, 25-06-2014

controleer of er geen feest is in het plaatsje bij de camping, want wij hebben heel Pinksteren last gehad van muziek tot laat in de avond!

• Kim79, 11-08-2013

Zoo Parc Overloon is leuk voor een dagje.

• Jeroen, 13-07-2012

Kom ook! Het is er erg gezellig en leuk!!

2 vragen over Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen

• J.G. v d Broek, 11-03-2018

staanplaats toercaravan voorseizoen

kostprijs 2 pers 65+

• W. de Waal, 22-05-2014

Digitenne

Hebben deze Camping bezocht en onze eerste indruk is dusdanig dat we er zeker een vakantie gaan verblijven. De voor ons mooiste plekjes hebben echter geen CAI aansluiting en volgens KPN (en dus ook de camping) is er geen ontvangst van Digitenne. Ik meen echter toch gezien te hebben dat er Digitenne antennes bij sommige caravans stonden en weet uit ervaring dat KPN wat uitspraken over bereik erg voorzichtig is. Mijn vraag is; Heeft iemand ervaring met het gebruik van Digitenne op deze camping?

Bedankt voor uw reactie.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200