Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantSint AnthonisCampings Sint AnthonisCamping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen

Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen

NederlandNoord-BrabantSint Anthonis

We hebben de beste aanbieders voor Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 61 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

61 Reviews over Vakantiecentrum De Ullingse Bergen

• 8Mieke21-08-2022

Fantastische camping voor jonge gezinnen.

De camping is prachtig gelegen, net buiten het dorp en aan de rand van het bos. Wij hebben een fijn verblijf gehad. De kinderen hebben erg genoten van het zwembad. Heel prettig dat het omheind is met kindveilige hekjes. Het personeel op de camping is vriendelijk. De activiteiten voor de kinderen zijn niet overheersend en leuk georganiseerd. Gevarieerde en goed onderhouden speelplaatsen. Fijn dat er ook verschillende faciliteiten zijn voor binnen spelen. Prima snackbar op de camping. Sanitair wat verouderd. Het geheel heeft af en toe wat meer aandacht nodig. Helemaal als je het vergelijkt met de rest van de camping. Toiletten wel netjes en voldoende schoon. We hebben een fijne tijd gehad op de camping. Zeker een aanrader.

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Janine03-08-2021

Fantastische vakantie. Wij komen zeker weer terug!

Heerlijke vakantie gehad. Onze kids hebben heerlijk gespeeld in één van de vele speeltuintjes. Bij slecht weer hebben ze zich prima vermaakt in de binnenspeeltuin en ballenbak. Wij stonden op een gezellig veldje en hadden zicht op een zandbak met glijbaan. Leuke camping voor jonge gezinnen, senioren en natuurliefhebbers. De camping ligt direct tegen hele mooie bossen, waar we met de kinderen het kabouterpad ontdekt hebben. Er is een beperkt animatieprogramma (knutselen, dansen met een character) aanwezig. Voor ons was dit perfect. Er zijn veel leuke uitstapjes te maken in de omgeving, waaronder Zoo Parc Overloon, Irrland, Vlindertuin, Maisdoolhof etc. Op de camping zijn heerlijke frites en pizza's te verkrijgen bij de snackbar. Ook bij het restaurant De Heksenboom kun je heerlijk (met kinderen) eten. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Conny Breugel04-10-2020

Matig

Camping top. Restaurant 2x geweest, vlees is droog, weinig keus en vanwege corona kregen we om 21.35uur bijna geen borreltje meer en werden we bijna weg gekeken.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Julia16-08-2020

Rustige camping in bosrijke omgeving

De camping is netjes en rustig. Het merendeel van de campinggasten zijn senioren of jonge gezinnen. Het sanitair is prima en wordt goed schoon gehouden. Het zwembad is basic, maar is goed genoeg om af te koelen. Helaas zijn er geen afspraken voor het gebruik van het zwembad in coronatijd. Je moet zelf rekening houden met drukte. Wij hebben een aantal keer gehad dat het zo druk was, dat we geen afstand hebben kunnen houden en daarom besloten niet te zwemmen. Naast de camping zit een mooi stuk bos met een heide. Je hebt veel wandel en fietsroutes in de omgeving. Het restaurant van de camping vonden wij tegenvallen. Het duurde erg lang voordat we werden geholpen en eten kregen. Ook erg prijzig. De plekken op de camping zijn ruim.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Roy25-08-2019

Super fijne kleine camping met heerlijk zwembad

Hondenvrije, schone niet al te grote camping. Met overdekte speelruimte en verschillende zwembad voorzieningen. Midden in de natuur aan de rand van een gezellig dorp.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Anoniem20-08-2019

Super camping

Een mooie rustige camping. Aan de rand van de bossen. Heel leuk zwembad, springkussen, kleine binnenspeeltuin, alles op loopafstand voor de kinderen. Gemoedelijk, geen animatie behalve een uurtje knutselen per dag. Als je niet van luide muziek houdt en animatieteams ben je hier aan het juiste adres. Hier is het echt stil s’avonds en slaap je snachts heerlijk. De kinderen vermaken zich hier prima. In de omgeving zeer veel te doen. Tip: Irrland net over de grens, een prachtig speelpark, enorm groot, voor 7 euro per persoon kun he je daar dagenlang vermaken. De stad Kleve is leuk voor een dagje stadten en boodschappen doen ( ga dan ook langs Kaufland aan de Olmerstrasse, voor goedkope boodschappen en veel keus!) st. Anthonis heeft een prima supermarkt. De camping zelf heeft geen wibkel maar deze supermarkt is vlakbij.

• 8[email protected]@tje18-08-2019

Relaxed weekje er tussen uit!

Genoten en heerlijk tot rust gekomen van een weekje Ullingse Bergen. Prachtige bosrijke omgeving waar we heerlijk hebben gefietst. 's Avonds heerlijk rustig op de camping. Mooie ruime plekken en goed verlicht in het donker. Wij waren aangenaam verrast prachtige camping met bijzonder gastvrij personeel, broodjes service top, omgeving toch landelijk en overal dichtbij. Sint Anthonis is een gezellig dorp met een goede supermarkt en diverse horeca gelegenheden.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Derksen31-07-2019

Wat een prachtige camping. Ontzettend aardig en behulpzaam werden we naar onze plek gewezen. Heerlijk in de zon, maar ook de nodige schaduw. Prachtig mooi zwembad voor de kids en genoeg speeltuintjes. De kinderen vonden het dansen met Magnix geweldig! We komen volgend jaar graag nog eens langs!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Mar11-07-2019

Mooie rustige camping

Mooie, rustige camping! Zoals hieronder al beschreven hadden ook wij veel last gehad van de processierups. Ik wist werkelijk niet dat je bv je wasgoed beter niet buiten kon drogen! Heb werkelijk onder de jeukende bultjes gezeten, was geen pretje. Beter is om dit bij het boeken of aankomst goed mondeling te vermelden naar de gasten! Verder hebben wij een geweldig heerlijk verblijf gehad bij jullie, mede door het mooi weer! De plaats die wij hadden was ruim en bood voldoende privacy. Het zwembad was heerlijk! Wat wij misten is dat je overdag geen ijsje of snack kon kopen bij het zwembad! Dit was alleen in het weekend open of laat in de middag een uurtje. Vond ik persoonlijk een gemiste kans, mede omdat het zulk prachtig weer was! Ook het ontbreken van een winkeltje op de camping vond ik erg jammer. Verder was de camping en het sanitair erg schoon en netjes! Ook de medewerkers van het park waren erg vriendelijk!

Famllie van Dasler - directie, directie, 15-07-2019

Hartelijk dank voor uw mooie review. We vinden het fijn te lezen dat u een fijne vakantie bij ons heeft gehad. De afgelopen weken hebben we mogen genieten van fantastisch vakantieweer waarbij het zwembad regelmatig een heerlijke verkoeling en ontspanning gaf! We hopen u dan ook nog eens opnieuw te mogen verwelkomen in Sint Anthonis. Vermoedelijk bent u in juni/begin juli bij ons te gast geweest. Juist in die periode heeft de processierups in onze regio, maar in heel Nederland, voor veel overlast gezorgd. Wij bestrijden jaarlijks al onze eikenbomen preventief tegen deze plaag. Tevens hebben wij dit jaar vele nesten weggezogen met professioneel apparatuur. De plaag hebben we inmiddels dan ook geheel onder controle en momenteel zo goed als geen last meer van. Indien we toch een nest signaleren, zuigen we deze direct weg. Vermoedelijk heeft u veel last gehad van de nesten in de omgeving van onze camping. Ook de overheid is hard aan het werk om daar de overlast tot een minimum te beperken. Ook zij lijken steeds meer de plaag onder controle te hebben. Bij de entree van ons park staat een informatiebord waarbij we alle gasten enkele belangrijke tips geven tegen deze processierups, alsook heeft de overheid diverse praktische tips op diverse sites vermeld. Tijdens het voor- en naseizoen is onze snackbar alleen in de weekenden geopend. U kunt dagelijks ijs verkrijgen bij onze receptie, alsook kunt u van dinsdag t/m zondag snacks en frites afhalen bij ons restaurant en/of snackbar. In de vakantieperiodes is de snackbar dagelijks geopend voor een uitgebreid ijs-, fris- en snackassortiment. Op onze camping bieden wij een ijs-, kranten- en broodjesservice. Een mooie supermarkt met een ruim assortiment bevindt zich op slechts 1 km afstand van de camping (in Sint Anthonis) en is zelfs 7 dagen per week geopend. Tevens beschikt ons dorp over 2 bakkers, een groenteboer en slager. Alle dagelijkse behoeften zijn in de directe omgeving te vinden. Wij wensen u een fijne zomer!

• 7Ria05-07-2019

Mooi, rustig en groen - let op: processierupsen

Wij waren eind juni met ons gezin op deze camping. Het is er prachtig, rustig en groen. Mooie zwembadjes, met hekjes afgezet voor verschillende leeftijdscategorieën, zodat jonge kinderen niet zomaar in het grote bad kunnen springen. Voldoende speelgelegenheid op verschillende plekken op de camping. Ons verblijf is echter bepaald door overlast van de processierups. Hierover was ons door de camping op voorhand niets verteld, en bij aankomst was de boodschap dat er in de omgeving processierupsen zijn, maar dat het op de camping onder controle was. Dat bleek helaas niet waar, de kinderen zaten na 1 avond op de camping al onder de bultjes. En we hadden dit graag op voorhand geweten, zodat we (bijvoorbeeld) voldoende lichte bedekkende kleding hadden kunnen meenemen, die na afloop op 60 graden gewassen kan worden. Ik snap dat processierupsen voor een camping rampzalig zijn, maar voor de gasten is het beter er open en eerlijk over te zijn.

Familie van Dasler - directie, directie, 07-07-2019

Geachte familie, Leuk te vernemen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad op onze camping, echter jammer te lezen dat jullie last hebben gehad van de processierups. Helaas heeft heel Nederland met deze plaag te maken, waaronder ook wij. Jaarlijks bestrijden wij preventief al onze eikenbomen tegen de processierups. Doordat het dit jaar een extreme plaag is, treden wij nu nog extremer op tegen deze plaag. Alles wat in onze macht ligt, ondernemen we tegen deze plaag. We houden alle nieuwsberichten, alsook nieuwe ontwikkelingen (m.n. voor 'bestrijding') nauwlettend in de gaten. Zo wordt met een professioneel zuigapparaat enkele malen per week gecontroleerd of er (nieuwe) nesten zijn, waarna deze direct verwijderd worden. Inmiddels kunnen we stellen dat onze camping bijna geheel vrij is van processierups. Indien er zich (toch) een nieuwe nest voordoet (deze kunnen zich dagelijks ontwikkelen), wordt er direct gehandeld. Helaas kunnen o.a. de overheden de plaag niet voldoende aan, waardoor in de dorpen in het land de plaag (nog) niet onder controle is. Wij raden onze gasten bijvoorbeeld aan om bij een fiets- of wandeltocht buiten de camping lange en luchtige kleding te dragen (m.n. om hals, benen en armen te beschermen), zodat eventuele brandharen niet op uw huid komen.Tevens raden wij aan geen was buiten te drogen. Óverigens gelden deze laatste maatregelen niet alleen voor onze eigen regio (Sint Anthonis), maar voor heel Nederland, gezien heel Nederland overlast heeft van deze rups. Door al deze (voorzorgs)maatregelen hopen wij de plaag onder controle te hebben en te houden en u allen van een heerlijke vakantie te kunnen laten genieten. Ook u hopen wij nog eens opnieuw te mogen verwelkomen, waardoor u hopelijk nog meer kunt genieten van uw vakantie bij ons in Sint Anthonis. Graag tot ziens!

Camping Vakantiecentrum De Ullingse Bergen info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar