Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig

Lars
18-6-2018

Alles ziet er supergoed en netjes uit! Mensen zijn erg behulpzaam en staan altijd klaar voor vragen en/of diensten. Echt een superweekend met 18 vrienden gehad en een echte aanrader voor jong en oud! Veel activiteiten binnen maar ook buiten de accommodatie te vinden. In een woord gewoon top!

Perfect verblijf

John Schreuders
4-6-2018

Het verblijf is perfect omgeving is mooi dit was ons 5e jaar alle jaren fantastisch echt de moeite waard

In een woord fantastische

Jolanda
4-6-2018

Geen min punten. Het is een heerlijk huis waar we met een man of 30 al 5 jaar komen.

We worden altijd gastvrij ontvangen. We blijven zeker ieder jaar terug komen.

Leuk!

Marjolein
22-5-2018

Mooi verblijf, perfect voor grote groepen, erg netjes en schoon en van alle gemakken voorzien. Het enige wat iets minder was was de kwaliteit van de matrassen.

Er is aan alles gedacht, zelfs op een regenachtige dag kan je je hier niet vervelen! (Tafelvoetbal/airhockey/biljart/pingpong etc) Kortom, heel leuk verblijf gehad!

Voor herhaling vatbaar

Mevr
21-5-2018

De accomodatie leent zich goed voor groepen, de kamers /badkamers waren netjes en schoon. De ligging is ook zeer centraal...

Super

Mark Kogelman
21-5-2018

Super locatie, alles netjes en gezellig ingericht, leuke en behulpzame mensen.

Mooie keuken en sanitair.

Fantastische locatie en eigenaren.

Pascal
23-4-2018

Mooie locatie, goed onderhouden, schoon en gemoderniseerde huizen. Ontzettend vriendelijke en hulpvaardige eigenaren. Ik vind het heel prettig dat het huis en de tuin afgezet zijn waardoor kinderen heerlijk hun gang kunnen gaan. Wij komen er al 6-7 jaar met heel veel plezier en hopelijk nog vele jaren.

7 jaar met erg veel plezier

Jerry
23-4-2018

Fantastische huisjes die elk jaar beter, luxer en nieuwer worden. Na 6 of 7 jaar al met erg veel plezier jaarlijks hier terug te komen, telkens toch weer verrast worden door de hartelijke ontvangst en de liefde waarmee de mensen het doen. We hebben alweer geboekt voor volgend jaar ook en dat nog dezelfde dag na thuiskomen. Nu nog wachten op de jacuzzi. 😉

geweldige familielocatie

Verstappen
11-3-2018

We komen hier al vele jaren en zijn erg blij met de laatste nieuwe aanpassingen. Een geweldige toevoeging. Aan alles is te zien dat er met veel zorg en liefde ingericht is. Alle details kloppen.

Punt voor verbetering is het geluid in de grote ruimte maar daar waren al actiepunten voor gestart.

Geweldige groeps accommodatie!

Martijn
29-12-2017

Sfeervol, erg netjes, veel voorzieningen en vriendelijke eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek in Overloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek scoort een 9.39 uit 10 op basis van 42 reviews.