Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek

9,4

47 reviews over Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek in het Nederlands

Inge van de Baan,
3-12-2018

Familieweekend, sinterklaasweekend, gezellig, oorlogsmuseum, zooparc heel dichtbij. Winkelen in Venray

Superverblijf voor groepen!

Erik Lampmann,
28-11-2018

Zeer aangenaam, super plek voor groepen met biljard, airhockey en tafelvoetbal. Keuken fantastisch, voor een groep van 13 Personen had iedereen een eigen slaapkamer. Ruime parkeergelegenheid voor minstens 8 Autos.

Huub en Anja zijn zeer vriendelijk en flexibel!

Heerlijke bedden, alle voorziening prima in orde

Willemina,
18-11-2018

Prima accommodatie, zeer vriendelijke eigenaren. Ontvangst met een lekkere tulband.

Mooie kamers, prima bedden. Mooie grote keuken, genoeg spullen aanwezig. Duidelijke beschrijving van de apparaten.

Vooraf meedenken over activiteiten voor de groep.

Enige verbeterpuntje is de bank, daar zak je wel erg ver in weg :)

we hebben voor 2019 weer geboekt

Familie Prins,
31-10-2018

Een prima groepsvakantiehuis waar nog steeds aan verbetering wordt gewerkt. Veel ruimte en mogelijkheden binnen en buiten. Gastvrij en met oog voor detail!

Vaker doen!

Fam. Hurkens,
13-7-2018

Mooie en gezellige accommodatie , compleet uitgeruste keuken, voldoende douche en toiletvoorzieningen, alles is keurig schoon. De nieuwe kamers en toiletvoorzieningen maken de ruimte uitermate geschikt voor mensen met een lichamelijke beperking. Daar is met zorg aan gewerkt. De tuin tussen de 2 verblijfsgebouwen biedt alle ruimte om gezellig buiten te zitten. Alle reden om terug te komen! Dat doen we ook al 10 jaar en wij hopen dat er, ondanks de gunstige recensies, ook de komende jaren nog een plekje voor ons is!

Geweldig

Lars,
18-6-2018

Alles ziet er supergoed en netjes uit! Mensen zijn erg behulpzaam en staan altijd klaar voor vragen en/of diensten. Echt een superweekend met 18 vrienden gehad en een echte aanrader voor jong en oud! Veel activiteiten binnen maar ook buiten de accommodatie te vinden. In een woord gewoon top!

Perfect verblijf

John Schreuders,
4-6-2018

Het verblijf is perfect omgeving is mooi dit was ons 5e jaar alle jaren fantastisch echt de moeite waard

In een woord fantastische

Jolanda,
4-6-2018

Geen min punten. Het is een heerlijk huis waar we met een man of 30 al 5 jaar komen.

We worden altijd gastvrij ontvangen. We blijven zeker ieder jaar terug komen.

Leuk!

Marjolein,
22-5-2018

Mooi verblijf, perfect voor grote groepen, erg netjes en schoon en van alle gemakken voorzien. Het enige wat iets minder was was de kwaliteit van de matrassen.

Er is aan alles gedacht, zelfs op een regenachtige dag kan je je hier niet vervelen! (Tafelvoetbal/airhockey/biljart/pingpong etc) Kortom, heel leuk verblijf gehad!

Voor herhaling vatbaar

Mevr,
21-5-2018

De accomodatie leent zich goed voor groepen, de kamers /badkamers waren netjes en schoon. De ligging is ook zeer centraal...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek in Overloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.