Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

131 Reviews over Groepsvakantiehuis Hazenbroek

• 10Tim W24-01-2023

Volgend jaar weer!

Een mooi, ruim en schone accommodatie met Huub en Anja die erachter zitten. Erg lieve mensen met hart voor hun 'bedrijf'. Dat zie je terug in het vakantiehuis. Voor ons was het 'bijgebouw' perfect: het voelt als een grote kantine en was voor onze groep (leeftijd 20 - 35) perfect. We komen er inmiddels al voor de vierde keer, weten wat we aan de locatie hebben en daarom staat 2024 alweer gereserveerd. Top!

• 10Fam Gert de Rooij18-12-2022

Gastvrijheid

Fantastische familie huis voor jong & oud. In 2024 komen we terug voor onze 5e keer

Dankjewel Anja & Huub

• 9Nicole de Rooij18-12-2022

Een top familie weekend in een mooie boerderij!

Wij komen nu al voor de 4e keer (sinds 2005) voor ons familie weekend naar vakantiehuis Hazenbroek. We worden altijd gastvrij ontvangen door Huub en Anja. De boerderij is van alle gemakken voorzien, goed onderhouden, schoon en zeer geschikt voor grotere groepen. Zowel leuk voor kleine en grotere kinderen, gezien de dieren, spel- en activiteitenmogelijkheden. Ook goed toegankelijk voor minder validen.

• 9Ruimte
  • 10Eva13-11-2022

We gaan weer!! Aanrader!

Echt een heel fijn huis voor een groep!! Wij waren met onze familie: oma, met 3 kinderen en partners en alle kleinkinderen. Echt super met alle spellen, spelletjes. Hele fijne keuken! En alles netjes en schoon! Fijne bedden en ruime kamers! En echt goeie badkamers!

• 10Paul08-11-2022

He-le-maal geweldig

Absoluut fantastische locatie, waar we inmiddels met een grote familiegroep al heel wat jaren jaarlijks verblijven. Perfecte communicatie, uitstekende faciliteiten, waar nog elk jaar nieuwe leuke, mooie en handige dingen aan worden toegevoegd. Prijs is uitstekend en de prijs-kwaliteitverhouding dus fenomenaal!

• 10Karin23-10-2022

Een geweldig familieweekend!

Een zeer complete accommodatie, heb absoluut geen minpunten. Als je het hier niet vindt, dan vind je het nergens! Wij hebben weer geboekt voor het volgend jaar.

• 10Fam Phielix05-09-2022

Ons ultieme vakantie huis.

Wij waren hier met 13 personen(broers en zussen en aanhang) voor de vierde keer alweer en het is net of je thuis komt. Zo gezellig en gastvrij en met alles behulpzaam, niets is te veel voor Anja en Huub. En elk jaar komt er weer een nieuw iets bij, nu weer een prachtige hottub . Iedereen zijn eigen kamer en veel badkamers en extra toiletten. ook heel veel ruimte en speel materiaal en een echt jeu de boules veld, waar wij veel gebruik van maakte. Een grote keuken waar alles aanwezig is, wij hebben niets gemist. buiten veel ruimte en een speelveld en een mooie tuin. zeker 4 mooie plekken buiten om te gaan zitten . De dierentuin op nog geen 500meter afstand. Het oorlogsmuseum op nog geen 2 km afstand.mooie wandel en fiets omgeving. Veel eet tentjes met lekker eten en leuke menuutjes. Dus werkelijk genoeg te doen. Wij genieten elke keer weer van al deze luxe en gastvrijheid van iedereen. Anja en Huub, wij komen graag weer snel terug.

• 10Fam. de Leede24-08-2022

Voor de 4de keer een geweldige midweek gehad met de hele familie in deze schitterende groepsaccommodatie. Heerlijk vertoeven in de prachtige geheel afgeschermde tuin met gezellige zitjes en veel speeltoestellen voor de kinderen. Ook binnen veel spelmogelijkheden. Alle ruimtes zijn erg mooi afgewerkt en met smaak ingericht. Hartelijke ontvangst, we voelen ons altijd heel welkom. Superschoon en van alle gemakken voorzien. Ook de omgeving is erg mooi. Kortom een fantastische plek!!!

• 9Odette19-08-2022

Top locatie met kinderen

Wij waren hier begin augustus. De locatie bestaat uit twee huizen, waar alle slaapvertrekken liggen, huiskamers en keukens zijn. Alles is heerlijk schoon. Er is een groot speelveld met zand en speeltoestellen, er zijn dieren, binnen is een speelhal en er is een hottub en sauna. We hebben genoten van de plek en door het warme weer voornamelijk buiten heerlijk genoten op de terrassen. De verassing voor de kleine kinderen was toch echt boer Huub, waarvan ze de dieren mochten voederen, kleine kippetjes mochten vasthouden en waarbij hij ze gelijk van alles vertelde. Daar hebben ze een mooie herinnering aan.

De eigenaren Huub en Anja zijn zeer vriendelijk.

We komen zeker nog eens terug.

• 9Inge11-07-2022

Top weekend!!

Heerlijk vriendenweekend gehad met kinderen in de leeftijd van 4-17 jaar. Voor ieder wat wils. Sauna, hottub, speelveld. Hier is dan ook zeer veel gebruik van gemaakt door de kids. Prachtige huizen. Kon niet beter!!!

Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar

• Adresgegevens