Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek

• Sauna
Meer vakantiehuis info

71 reviews over Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek

• 10Familie Verstappen13-02-2020

We komen hier al jaren met onze familie met veel plezier. Gastheer en gastvrouw zijn super vriendelijk en denken altijd samen mee om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Alles is altijd super netjes en verzorgd. En dat alles voor een prijs kwaliteit verhouding die je echt nergens anders vindt.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Remco Paasse19-01-2020

Het perfecte vakantiehuis voor groepsvakanties

Voor het derde jaar op rij een weekend in de hazenbroek verbleven. De gastheer- en vrouw waren erg behulpzaam en gastvrij en in het huis ben je van alle voorzieningen voorzien. Een echte aanrader voor grote groepen!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    10Pol Feron uit Maastricht25-11-2019

Wij voor de komende twee jaar al gereserveerd

Samen met onze familie (het fonds voor ons genoegen) komen wij al jaren naar Hazenbroek. Een mooi Groepsvakantiehuis met heel veel mogelijkheden. Zeker na de laatste verbouwingen een geweldige locatie. Aan te bevelen voor groepen en families. Er zijn grote gemeenschappelijke ruimtes met voldoende toestellen (voetbal.biljart enz) een leuke speeltuintje voor de kleintjes en de iets groteren. De dieren maken alles af.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Christa Dreef11-11-2019

Fantastisch verblijf.

Vorig jaar zijn we ook geweest en nu net terug voor de tweede keer. Het is erg leuk om met veel familie en vrienden hier te verblijven omdat je dan echt samen bent in 1 woning waar heel veel te doen is. Vele leuke spellen aanwezig. Samen gezellig eten. Er is een hele ruime keuken aanwezig waar het aan niks ontbreekt. Mooie slaapkamers . Ruime badkamers. Echt niks mis mee. Gelijk weer voor volgend jaar besproken.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Fam van Lankveld01-11-2019

Van alle gemakken voorzien!

We waren alweer voor de 11de keer met onze hele familie op deze heerlijke locatie. Het voelt bijna als thuiskomen bij Huub en Anja. Het was niet zo'n best weer deze keer, maar ook binnen hebben we ons prima vermaakt in de sfeervolle accommodatie. Het nieuwe groepsverblijf is ruim en heeft een fijne en praktische keuken.

• 10Fam. Krijnen29-09-2019

GEWELDIG!! We kijken alweer uit naar volgend jaar.

Afgelopen jaar zijn we hier voor de dertiende keer geweest met onze familie. Oma met haar kinderen, klein- en achterkleinkinderen. ieder jaar is het enorm genieten van deze acomodatie. De ruimte, aparte slaapkamers, veel speelgelegenheid voor oud en jong, alles is heel schoon, de gastvrije ontvangst. In één woord GEWELDIG!!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Peter van Valen29-09-2019

Een heerlijke plek, voorzien van alle gemak.

Een heerlijke plek om met een groep, in ons geval 10 volwassenen en 7 kinderen, naar toe te gaan. Er is meer dan genoeg ruimte tussen en rondom de accommodaties. De aanwezigheid van een mini kinderboerderij die toegankelijk is met de eigenaar erbij is voor de kinderen geweldig. De accommodatie is keurig onderhouden, schoon, voorzien van alle gemakken en tiptop in orde. De indoor speelkamer is ideaal om met de groep activiteiten te doen. De bedden, slaapkamers en wasgelegenheden zijn ruim, niet gehorig en schoon. De ligging maakt dat uitstapjes zoals het klimbos (30 min met de auto), dierentuin, oorlogsmuseum boswandeling, in de directe nabijheid cq loopafstand zijn. De eigenaars zijn vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Ze doen alles om er een geslaagde vakantie van te maken. Wij komen in elk geval snel weer terug.

• 9Willy kuijpers26-09-2019

Aanrader, zeker doen.

Accomodatie is verdeeld over twee huizen, was voor ons geen probleem. Fijn weer gehad, alle ruimte buiten voor spelletjes. Je kon ook lekker beschut zitten. Airhockey binnen maakt veel kabaal. Slaapkamers en badkamers prima. Mijn moeder vond matras wel veel te zacht, had hierna rugklachten.

• 10Anne Marie08-07-2019

Mooie locatie, fantastisch verblijf

Alweer een heerlijk weekend gehad! Fijn dat er twee huizen zijn waar je kunt slapen, jongelui en volwassenen hebben zo geen last van elkaar hihihi. Het is schoon en netjes, contact met eigenaren is goed.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Francois Slangen08-07-2019

Geweldig.

Wat een geweldige accommodatie, met een zeer betrokken gastvrouw en gastheer. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Wij komen hier al jaren en hebben het nog steeds enorm naar onze zin.

Gereisd met vrienden in juni 2019

Vakantiehuis Groepsvakantiehuis Hazenbroek info