Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord voor je op een rij gezet:

1668 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit Meer!

Fam van Dongen
11-7-2018

Vieze kamers, het stof lag overal een centimeter dik! Gevraagd om schoon te maken, hadden geen tijd. Andere kamer gekregen was ook zo vies!! Gelijk omgedraaid om thuis te slapen.

Goed!

Sanne
6-7-2018

De hotelkamer was prima vergeleken met de prijs, echter was de kamer wel erg warm. Verder was de kamer schoon, het personeel vriendelijk en het ontbijt prima! Echter ligt het hotel best ver van het station af, maar ligt het wel in een mooie omgeving!

Niet meer zo snel

Paulina
1-7-2018

De ligging midden in de bossen is prachtig en dichtbij andere mooie plaatsen. Voldoende parkeer gelegenheid. Goede fietsen te huur.

De kamers zijn gedateerd, beschadigd, en niet echt schoon. Overal muggen vlekken, en het gordijn hing op half7. De bedden zijn om te huilen en de kussens heel vies, oud beschadigd en roken niet fris. Op verzoek extra slopen gevraagd. Personeel begreep het punt.

Persooneel is vriendelijk, en behulpzaam. 3 sterren voor dit Hotel vind ik het niet waard.

Prachtige omgeving. Mooi hotel en vriendelijk pers

Arno van der Wilk
1-7-2018

Alles was prima in orde. Goeie service vriendelijk personeel

2 prachtige kamers met alle service en prima ontbijtbuffet zoals we aldaar gewoon zijn.

Vriendelijke bediening op het buitenterras bij warm weer.

Geen Fletcher meer voor ons

Anita
2-6-2018

Vies, ongeïnteresseerd personeel en een uitgeleefde kamer. Kom hier nooit meer!

Goed voor de prijs.

joop
16-5-2018

Personeel heel vriendelijk.Kamer goed maar iets te zachte bedden. Douche vloer glad. Diner : de aangeprezen malse ossenhaaspuntjes waren van een taaie os.

Ontbijt goed.

Voor herhaling vatbaar.

Koos
28-2-2018

Gastvrij. Vriendelijk personeel. Sfeervol

Rita Huys
6-2-2018

Het was er dik in orde. Ontbijt en diner waren super. Eén ding was jammer, er was een avondfeestje dat uit de hand liep, heel veel lawaai tot 2u. Mooie omgeving.

Wij hebben het er altijd erg naar de zin

Peter Hoekstra
27-1-2018

De kwaliteit van de bedden laat te wensen over

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord scoort een 8.43 uit 10 op basis van 1673 reviews.