Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord voor je op een rij gezet:

1662 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed voor de prijs.

joop, 16-5-2018

Personeel heel vriendelijk.Kamer goed maar iets te zachte bedden. Douche vloer glad. Diner : de aangeprezen malse ossenhaaspuntjes waren van een taaie os.

Ontbijt goed.

Voor herhaling vatbaar.

Koos, 28-2-2018

Gastvrij. Vriendelijk personeel. Sfeervol

Rita Huys, 6-2-2018

Het was er dik in orde. Ontbijt en diner waren super. Eén ding was jammer, er was een avondfeestje dat uit de hand liep, heel veel lawaai tot 2u. Mooie omgeving.

Wij hebben het er altijd erg naar de zin

Peter Hoekstra, 27-1-2018

De kwaliteit van de bedden laat te wensen over

goed bevallen.

cobie cramer, 27-1-2018

Een goed hotel, kamers een beetje aan de kleine kant maar voor een weekend verblijf prima te doen. We hadden gereserveerd in het restaurant voor een diner , in een woord geweldig. Ook de service van de dames achter de balie kan niet beter. Het ontbijt liet niets aan de wensen over.

Geen kerstgevoel

Anneke Koerts, 26-1-2018

We waren er met de kerst, eten niet goed, zijn drie sterren maar koken als een 5 sterren wat niet haalbaar is. Aankomst: lang wachten, geen kennis van zaken(verkeerde rekening , geen extra bed op de kamer, allergieën weer door geven(had ik al gedaan) dus het begon ook al niet goed en dan is het eten ook niet goed. Zeer jammer we hadden ons er zeer op verheugd.

Nooit meer

Anneke Koerts, 23-1-2018

Slechte service, we waren er met de kerst, het eten was slecht. Het is een drie sterren hotel en ze probeerden te koken als een 5 sterren hotel wat totaal niet lukte. Bij ontvangst ging alles mis, geen extra bed op de kamer, allergieën vergeten, fout in de nota. Bij dit alles geen enkele vorm van excuus ook bij het eten niet vragen of het smaakte(lag nog teveel op het bord) We hadden ons er erg op verheugd, je betaalt er goed voor en dan bovenstaande.

De smakeloosheid van het verkopen van extra luxe kamers, dit omwille van een beter bed die niet in die andere kamers zijn. Vandaar een duurdere kamer genomen. ECHTER. Nimmer zo een smakeloos ingerichte kamer gehad. Als toetje moest ik nog 10 euro betalen voor mijn chihuahua als verblijfkosten. Voorheen nimmer iets betaald. In een dergelijk smakeloos HOK krijgen ze mij nooit meer.

Geweldig

Rocky, 25-8-2017

Prachtig pand op een zeer mooie locatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Jammer

Robin, 23-8-2017

Wij zijn 1 nachtje naar dit hotel geweest, prachtig hotel en mooie omgeving. Hotel kamer was niet mooi, overal zwarte vlekken tegen de muur, en vocht in de badkamer. Jammer, maar wij hadden een goedkope deal gemaakt dus dit was te verwachten.

Bij het avond eten lusten we helemaal niks van de diner kaart, wij gevraagd of we misschien nog iets van de diner kaart mochten eten. Dit mocht helaas niet, jammer maar begrijpelijk. We hebben daarom iets van de borrelkaart besteld. Vervolgens horen we aan de tafel naast ons dat het in de keuken is gevraagd en het wél mag, erg vreemd en niet zo netjes tegenover ons vind ik!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord scoort een 8.44 uit 10 op basis van 1667 reviews.