Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord voor je op een rij gezet:

1672 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord in het Nederlands

Wij zijn zeer tevreden over Fletcher Oisterwijk

Ria
7-9-2018

Navigatie goed instellen. Staat pas op het Anwb bord als je er ongeveer bent

Prima hotel tussen de vennen

Martijn
28-8-2018

Prima hotel, perfect gelegen in de bossen tussen de vennen dus meteen vanuit het Hotel de natuur in. Fijn ook dat de hond welkom is. Kamer is basic maar prima. Ontbijt is goed. Op het terras kun je ook gezellig zitten.

Hotel ziet er bij aankomst erg leuk, gezellig en uitnodigend uit daarnaast een prachtige ligging tussen de bossen. Goed ontvangst en doorgestuurd naar de kamer, deze kamer zou een luxe tweepersoons kamer zijn! Nou sorry misschien ben ik meer gewend van het woord luxe maar deze kamer liet me het zelfde voelen als een aangekleed hokje. Geen kluis aanwezig wat ik erg belangrijk vind voor de service van een kamer, gasten moeten veilig en vertrouwd hun kamer kunnen achterlaten. Daarnaast dacht ik savonds even lekker te gaan douche maar geen haarshampoo aanwezig wel een pomp met douchegel. Enorm gehorig, Erg warm in de kamers was geen airco aanwezig (dit stond op de site) maar zo warm in de kamer dat we rond de nachtklok pas maar de kamer zijn gegaan omdat het anders niet uit te houden was, zou fijn zijn om bijv als servic met deze hitte een waaier aan te bieden aan gasten. Bij vertrek werd niet gevraagd naar onze ervaring ook erg jammer!

Prima

Uitje
1-8-2018

Prima hotel, alleen gedateerde kamer, schoon maar erg warm. Zou fijn zijn als er een waaier zou zijn. Ontbijt niet heel bijzonder maar goed. Vriendelijk personeel. Zou ook iets met de entree doen dat het er wat gezelliger uit ziet

Nooit Meer!

Fam van Dongen
11-7-2018

Vieze kamers, het stof lag overal een centimeter dik! Gevraagd om schoon te maken, hadden geen tijd. Andere kamer gekregen was ook zo vies!! Gelijk omgedraaid om thuis te slapen.

Goed!

Sanne
6-7-2018

De hotelkamer was prima vergeleken met de prijs, echter was de kamer wel erg warm. Verder was de kamer schoon, het personeel vriendelijk en het ontbijt prima! Echter ligt het hotel best ver van het station af, maar ligt het wel in een mooie omgeving!

Niet meer zo snel

Paulina
1-7-2018

De ligging midden in de bossen is prachtig en dichtbij andere mooie plaatsen. Voldoende parkeer gelegenheid. Goede fietsen te huur.

De kamers zijn gedateerd, beschadigd, en niet echt schoon. Overal muggen vlekken, en het gordijn hing op half7. De bedden zijn om te huilen en de kussens heel vies, oud beschadigd en roken niet fris. Op verzoek extra slopen gevraagd. Personeel begreep het punt.

Persooneel is vriendelijk, en behulpzaam. 3 sterren voor dit Hotel vind ik het niet waard.

Prachtige omgeving. Mooi hotel en vriendelijk pers

Arno van der Wilk
1-7-2018

Alles was prima in orde. Goeie service vriendelijk personeel

2 prachtige kamers met alle service en prima ontbijtbuffet zoals we aldaar gewoon zijn.

Vriendelijke bediening op het buitenterras bij warm weer.

Geen Fletcher meer voor ons

Anita
2-6-2018

Vies, ongeïnteresseerd personeel en een uitgeleefde kamer. Kom hier nooit meer!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.