Camping De Couwenberg

Anders

Niet meer

Anne
7-7-2017

Weinig te doen voor oudere kinderen, ligt er niet mooi bij, het is niet meer wat het ooit geweest is. Er gaan steeds meer mensen weg.

Heerlijke gezinscamping

Dennis
14-9-2015

We hebben echt een topvakantie gehad, er werd veel georganiseerd voor de kinderen en de omgeving is ook schitterend. Het terrein is word goed bijgehouden met deels vaste standplaatsen en deels toerplaatsen. De toiletten en douches (gratis) zijn gewoon netjes en je krijgt waar voor je geld vinden wij. We zullen zeker overwegen om nogmaals hier te vertoeven. Ook de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, we hebben echt genoten van de brabantse gemoedelijkheid.

aardige camping

Wijnand
8-8-2015

We staan toch al weer enige tijd op camping de Couwenberg en het bevalt mij prima.

Ik vind dat er toch wel een paar verbeterpuntjes zin.

Het sanitairgebouw achter op de camping word maar zeer matig schoongehouden. Ook staan er verlaten caravans die wel opgeruimd mogen worden.

Verder ben ik best tevreden over de camping.

vriendelijk, altijd goed gezind

jochen verveken
4-1-2015

wij willen geen andere camping meer. tot uitbaaders

altijd heel goed geweest

Marinaanjajara
28-7-2014

een fantastische camping helaas worden de toilette niet goed meer gepoetst vroeger deed dat een vrouw die ook bij de eigenaar poetste toen was alles veel beter zij stonden zelf vooraan op de camping maar zijn wegens ruzie vertrokken . voor de rest is altijd alles goed geweest , leuke animatie en eigenaars zeer vriendelijk .

Vast voor herhaling vatbaar.

Karin Peeters
14-6-2014

Onze eerste 'dicht bij huis' camping was een absolute meevaller en is zeker voor herhaling vatbaar.

Goede uitvalsbasis

Meindert
17-9-2013

Goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten, bos en vennen vlakbij

jammer van de reviews

Van der Stelt
21-5-2013

Ik herken de voorgaande reviews niet. Wij komen al 40 jaar op de camping en zijn zeer tevreden. De eigenaar is attent en toen we ons 40 jaar jubileum vierden, kregen we een leuke attentie. Wij komen er met veel plezier en het is jammer dat bepaalde mensen de camping afkraken.

Misschien niet voor altijd

yvonneke
16-3-2012

Camping de Couwenberg is niet zoals het bij de andere beoordeling voordoet. Wij staan al jaren op deze camping en staan dicht bij het toiletgebouw achter. Deze is ronduit smerig, geen warm water soms helemaal geen water en dan weer kokend heet water. in seizoen 2011 ging deze pas open in mei!!!! klachten bij de eigenaar werden als "gezeur afgedaan" Hier gaat het dus alleen maar om de "voorkant"van de camping want daar komen de kort kampeerders wij zitten als het ware in de "schilderswijk" misschien als kort kampeerders eens rond keken dan zien ze de lege plekken de afbraakplekken die er al jaren hetzelfde bijstaan en over de stroomvoorziening nog maar niet te spreken....

Leuke nette Camping

Fam. Seynaeve
20-6-2011

Leuke nette camping, prima sanitair en vriendelijk personeel. Prachtige rustige ligging, met een klein zwembad voor de kids. Gelegen net naast een stiltegebied, niet ver van het klein gezellig dorpje Netersel, van waar je mooie wandelingen kunt maken. Wij hebben gedurende ons verblijf de Efteling bezocht, die vanuit de camping makkelijk te bereiken is in een klein half uurtje.

Enig minpunt was het lawaai na tienen van de vaste bewoners op de stacaravans.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Couwenberg in Netersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Couwenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.