Géén boekingskosten

EuroParcs Kaatsheuvel

Vakantiepark
NederlandNoord-BrabantKaatsheuvel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs Kaatsheuvel voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 497 reviews
+84/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 497 reviews
  • 8.7Onderkomen

Vakantiepark info

EuroParcs Kaatsheuvel heeft een fantastische ligging met de Efteling om de hoek en wordt omringd door bossen, heide en zandverstuivingen. Op het kindvriendelijke vakantiepark vermaakt iedereen zich met een binnen- en buitenzwembad, 2 restaurants, animatie, indoor speeltuin en minigolf. Op een halfuur rijden ben je al in Tilburg of Breda.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

497 Reviews over EuroParcs Kaatsheuvel

• 2Fam van Leeu12-10-2022

Klantonvriendelijk in eigen provincie

We hadden van donderdag tot donderdag een 4 persoons huisje gehuurd 526 euro in oktober buiten de vakantie . Aangezien we heel dichtbij wonen kregen we bij aankomst een heel vragenvuur waarom we hier waren , lagen we in scheiding, verbouwing etc etc . Deze vragen kregen we overigens pas na betaling !. Ze vonden het maar vreemd wie doet zo iets ?? Misschien omdat we op een flat wonen of ernstig zieken huisgenoten hebben om even uit de dagelijkse sleur te komen maar toch dicht bij ziekenhuizen etc ?. Een onprettig welkom alsof je niet in eigen land mag recreëren. Dus het " vakantiegevoel " zakte al iets. Nog geen half uur later komt de beveiliging op haar onvriendelijks hardkloppend even zeggen dat het niet de bedoeling is dat de auto voor de deur staat , we waren nog aan het uitpakken . Vervolgens scheuren ze over het park en zeker niet stapvoets .3 dagen de hele dag bladblazers gehoord. Ga vooral niet te dicht in je buurt voor vakantie

• 5R. Kaastheuvel25-09-2022

Op elkaar gepropt

Wij hebben een weekend (don/zon) een cottage gehuurd bij Europarcs. Alle plekken zijn echt heel klein. Je krijgt er een soort massa is kassa gevoel van. Juist hetgeen wat we hadden gehoopt niet te hebben. Het zijn eigenlijk een soort van luxere stacaravans. Ons slot van de stacaravan was stuk, hier kwamen we pas savonds laat achter. We krijgen de dag erna het alternatief om een ander huisje te krijgen. Wanneer je al helemaal gesetteld bent is dit geen fijne verrassing. Wij hadden buren die gezellig tot 00.00 op de veranda zaten de blowen. We konden letterlijk alles horen wat ze zeiden,omdat de 'stacaravans' zo dicht op elkaar staan. Zwembad is leuk, maar dat was nu ook omdat het rustig was op het park. Bij een drukker weekend of vakantie niet te doen wat betreft de drukte. Nogmaals het zijn luxere op elkaar gepropte stacaravans, de beleggers moeten er nou eenmaal wel goede winst mee maken en dat merk je aan alles.

• 5Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 7Iris29-08-2022

Leuk park, matige hygiëne

We hebben een leuke week gehad in glampingtent 4 met vier personen waaronder twee kinderen (9 & 12). Het is een mooi park dat nog deels in aanleg is. Het zwembad was leuk voor de kinderen en de medewerkers vriendelijk. De hygiëne was echter benedenmaats, de tent was echt niet schoon, er zat nog rotzooi in de prullenbak en op de kussens zaten hondenharen. Ik heb zelf gepoetst, maar het is geen fijne binnenkomer. Verder dien je er bij de glamping rekening mee te houden dat je de autoweg constant hoort en er drie katten bijkrijgt.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Carla20-08-2022

Proper huisje

Het huisje was bij ons wel proper. Het binnenzwembad vonden wij wel wat verouderd. Water was erg warm / subtropisch. Wel wat klein voor het ganse domein. Waardoor je snel op elkaar zit. Buiten was het water wel erg koud. Binnenspeeltuin viel ons wel tegen. Ons zoontje is 5j en was er snel op uitgekeken. Qua ligging wel top als je de efteling en de Beekse bergen wil doen. Zou dit park eerder aanraden als je een weekend naar de efteling wil gaan dan als je er een week op vakantie wil gaan. Voor ons krijgt het wel een voldoende

• 9Onderkomen
  • 8Familie Oaw19-08-2022

Heerlijke vakantie gehad!

Het is ons echt heel goed bevallen op het park! De service was echt goed met vriendelijke, behulpzame mensen bij de receptie. We vonden het animatieteam echt geweldig. Heel leuke shows die onze pubers ook zeer konden waarderen! Het enthousiasme spatte ervan af. Op loopafstand van de Efteling, waar we een super leuke dag gehad hebben. Glowgolf bij Highscore was ook een aanrader en dagje Den Bosch met rondvaart is ook echt leuk. Ook de Loonse en Drunense duinen zijn de moeite waard. Al met al hebben we een super leuke tijd gehad. Het zwembad was echt prima met een snelle glijbaan en een warm binnenbad. Dat het warm was tijdens de hittegolf is begrijpelijk, dus een airco zou zeker fijn geweest zijn.

• 9Eetgelegenheden
  • 6Siep14-08-2022

Leuke vakantie

Voor kleine kinderen een leuk park maar er is niet bijzonder veel te doen. Het Springkussen vonden ze erg leuk en verder is er nog een speeltuin. Qua groen heel mooi aangelegd park maar wel overal kiezelsteentjes,niet erg kindvriendelijk. Het zwembad is koud maar leuk voor kleintjes, weinig plaats om te kunnen zitten buiten. Huisje was echt heel gezellig ingericht met heerlijke bank en goede bedden. Hygiëne was niet optimaal maar goed dat hebben we zelf opgelost. Al met al een fijne ervaring en aan te raden aan jonge gezinnen.

• 5Eetgelegenheden
  • 4Annette13-08-2022

Eenmalig

Voor ons was het een eenmalig verblijf op dit park. Een vieze chalet met óveral hondenharen (op de vloer, bedden, aanrecht, op kopjes en bestek, in de vriezer). We hebben zelf alles maar schoongemaakt bij aankomst, omdat de tweede schoonmaakploeg zich er ook gemakkelijk afmaakte. Geen reactie van Europarcs op klacht hierover gehad. Het park is absoluut niet splinternieuw waar wel mee geadverteerd wordt. Niet erg, maar geeft wel een vertekend beeld. Het zwembad was veel te koud en het peuterbad buiten was ronduit vies (heel veel dooie wespen en vliegen). Speeltuintjes erg basis en minimaal. Voor onze 3-jarige zoon prima, maar niet voor lang vermaak.

Efteling en Loonse duinen liggen prachtig in de buurt, verder weinig te beleven in de omgeving.

De combinatie van bovenstaande zorgde ervoor dat we geen geweldig verblijf hadden en dat we niet positief terugkijken op onze ervaring met dit park.

• 5Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 2Wings10-08-2022

Nooit meer

Het begon bij het inchecken; parkeerwachter komt ons welkom heten en zegt dat we over 5 meter kunnen inchecken bij de volgende persoon. Het was netjes 15.00 uur dus inchecktijd. Bij de volgende persoon aangekomen krijgen we te horen dat het huisje niet klaar is, en met ons nog een 20-tal gezinnen. 15.15 terug, opnieuw in de rij. Nog niets klaar. 15.40 terug, toen kregen we de sleutel. Eenmaal aangekomen bij het huisje, tassen uitpakken, komen er plots 2 schoonmakers het huisje ingelopen tijdens het uitpakken van onze bagage! Gingen ze nog even poetsen. we kregen nog een bon bij het inchecken voor koffie thee en ranja als goedmakertje. Aangezien we geen koffie of thee drinken, we mochten niets anders op het bonnetje bestellen. Savonds de 1e nacht. Achterburen in aangelegen vakantiepark harde muziek, jacuzzi aan alsof er een graafmachine naast je huisje bezig is. Huisjes zijn ontzettend gehorig! Zwembad is ijs en ijskoud. Ga zo maar door!

• 4Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 7EdG09-08-2022

Mooi park! Maar niet voor hele kleine kinderen.

Ons huisje was super! Modern, schoon, prima bedden en groot genoeg (hackfort 4). Zwembad heeft de eerste 2,5 dagen van ons verblijf dicht gezeten. Zwemwater binnen was steenkoud! Onze kinderen kregen een paarse mond van de kou en waren aan het klappertanden. Op het park zelf is niet zo heel erg veel te doen qua speelgelegenheden. Je bent er zo op uit gekeken. Een week is lang genoeg.

• 10Onderkomen
  • 7A van der Meer08-08-2022

Mooie bungalow

Pluspunten mooie bungalows min punt bloedheet al bij 24 graden werd het binnenn30 graden een vaste airco is geen overbodige luxe

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen