Géén boekingskosten

Camping Costa Kabrita

NederlandNoord-BrabantHuijbergen

We hebben de beste aanbieders voor Camping Costa Kabrita voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 146 reviews

Contact

146 Reviews over Costa Kabrita

• 8Jacqueline23-06-2022

Heerlijk

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in dit hele mooie stukje Nederland op de grens met België. De camping voldeed helemaal aan onze verwachtingen; klein, overzichtelijk, netjes, met leuke speelplekken voor onze 2 kleine kleinkinderen die een nachtje logeerden. Er waren volop mogelijkheden voor wandelingen/ fietstochten en gezellige uitjes in de omgeving. Op de camping kwam een ijswagen en frietkraam langs en dat was netjes georganiseerd. De kaasautomaat met overheerlijke geitenkaasjes van de eigen geiten hebben we meerdere keren bezocht. Al met al gingen we met veel tegenzin naar huis na dit fijne verblijf op Costa Kabrita!

• 8carola16-06-2022

fantastisch

gastvrije mensen, ze denken echt met je mee, de paarden stonden super in de wei, je bent via leuke routes door de landerijen zo op de kalmpthoutse hei, daar hebben we heerlijk gereden.

allerlei leuke accomodaties, de bedden liggen heerlijk, knusse camping, veel voorzieningen.

• 8Rianne10-06-2022

Gezellige camping

Gezellige camping, kids kunnen bij de alpaca's en geiten. Allerlei skelters en meerdere speelplekken. Tussen 18.00 en 20.00 kun je vanaf boven kijken bij het geiten melken.

Leuke Fien en Teun speurtocht en vogelspeurtocht. Sanitair is prima.

Hele hartelijke gastvrouw.

We hebben genoten!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Deckers,mutsters30-05-2022

Fijn verblijf, netjes en rustige camping.

Fijn verblijf, Één overnachting in het wijnvat. Zeer vriendelijke gastvrouw, netjes en rustige camping alles was naar wens.

• 8Marianne19-05-2022

Fijn verblijf

Wij hebben één nachtje overnacht in een wijnvat en twee boomhutten. Alles was prima verzorgd. De gastvrouw is erg vriendelijk en heeft diverse keren gevraagd of we het naar onze zin hadden. Verder een fijne rustige camping met gemoedelijke kampeergasten. Echt een aanrader.

• 9Mickey10-05-2022

Een aanrader, deze familie vriendelijke camping!

Fijne, vriendelijke eigenaresse. Verblijf in keurige luxe safaritent 6 pers. Goede bedden. Eerder al met plezier verblijf in boomhut, kota en wijnvat. Fijn en schoon sanitair. Goede voorzieningen, er is heel goed nagedacht over wat je nodig hebt als je op een camping verblijft. Kindvriendelijk, skelters, fietsjes, speeltuin, springkussen, kabelbaan, trampoline, geiten, kippen en alpaca's. Dichtbij: België, prachtige natuur, leuke plaatsen met winkels en restaurants, zoals Woensdrecht, Hoogerheide, Putte, Kalmthout en Essen. Dichtbij (loopafstand): supermarkt, uitstekende slager met lekkere belegde broodjes, 2 x bar met terras, aardbeien automaat en 2 cafetaria. Een aanrader, deze familie vriendelijke camping!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Jan en Nia03-05-2022

Gastvrije kleinschalige camping

Mooie goedverzorgde camping. Fijn privé sanitair met heerlijk ruime en comfortabele douche.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7R.22-04-2022

Fijn verblijf

Vriendelijke ontvangst. Fijn verblijf; de kinderen hebben genoten van bos, speeltoestellen en skelters. Top!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Linda21-01-2022

Gastvrije camping met originele accomodaties

We verbleven met een vriendengroep in o.a. de Finse kota en in campers. De gastvrouw doet alle moeite om het je naar de zin te maken. Fiets je graag, dan is dit een mooie omgeving.

• 9Angelique04-01-2022

Geweldige plek

Een gezellige camping gerund door een superviendelijke dame. Wij hadden een Finse Kota. Ze zorgden goed voor ons dat we het niet koud kregen door het petroleumkacheltje regelmatig bij te vullen. Bedden lagen prima. Meer 4 dan 5 persoons qua ruimte en slaapmogelijkheden. Voor ons goed. Onze kinderen vonden de pingpongtafel en de kippen het leukst! En ook dat we soms bij helder weer wat sterren konden zien.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Costa Kabrita info