Camping Costa Kabrita

55 reviews over Camping Costa Kabrita

• 2019
    8vd lee05-12-2019

fantastich verblijf

het is lekker rustig gelegen en er zijn genoeg wandel/ fiets routes is de omgeving. wij sliepen in een wijnvat en voordat je aan komt zetten de de verwarming vast voor je aan zodat je in een lekker warm wijnvat aankomt :)

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8K.k04-11-2019

Hele mooie camping en kind vriendelijk

Hele mooie omgeving en vriendelijke mensen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 7sanne20-10-2019

leuke Finse Kota!

wij hebben geslapen in een finse Kota, deze was klein maar knus hebben prima geslapen onze dochter op een slaapbank, ook heerlijk geslapen, was een goed topmatras om erop te leggen. sanitair was prima werd goed bijgehouden afwas muntje vd vaatwasser in algemene keuken die je bij het inchecken krijgt. wij vonden alleen de dieren "ruiken"! (rook naar ons idee naar urine) meteen bij het uitstappen vd auto bij aankomst viel dit op dit was jammer want daardoor zetten wij ook minder snel deur-raam open in de Kota en bij het "buiten zijn" was dit ook niet fijn vonden wij. Het ontbijt is ok. We hebben een fijn verblijf gehad bedankt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Christa Lievens05-10-2019

Paardtastisch 🥰

Hier hebben mijn paard en ik overnacht tijdens de Huijbergse paarden 3 daagse! Wat een lieve mensen en fijne service. Ze hielpen waar ze konden.

Heel handig is het keukentje met fornuis en oven, waar iedere kampeerder gebruik van mag maken, is ook heel handig!

De douches en de toiletten zijn schoon (ondanks de regenval en de vieze paardenschoenen)

Volgend jaar gaan zo ons zeker vaker zien! Ik ga zeer zeker. Nog. Een weekend (of meer) boeken voor m'n paardje en ik, om nog heerlijke buitenritje te maken. Wat een prachtige omgeving!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10hooijkaas18-09-2019

geweldig

fijne locatie ; vriendelijk ontvangst ; prima verzorgde wasgelegenheid ; goede omgevingsinformatie ; goed wandel- en fietsgebied ; kortom een adres om terug te komen.

• 8Tjitske Pronk30-08-2019

Prima camping in een prachtig gebied

We hebben een heerlijk weekend gehad. We werden heel vriendelijk ontvangen en konden zelf onze plaats uitzoeken op een open terrein of in het bos. De camping ligt in prachtig gebied waar je zo het bos in kan lopen voor een urenlange wandeling. We hadden een campingplaats in het bos, dus ondanks de warmte lekker koel.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Imke25-08-2019

Bijzonder leuke tijd gehad

Wij verbleven twee nachten in een wijnvat. Dat was op zich al heel speciaal. Alles wat perfect geregeld, inclusief muntje voor de vaatwasser. Het sanitair was schoon en de gemeenschappelijk keuken is uitgebreid. Het campingterrein is voor kinderen geweldig. Die van mij konden zich prima vermaken op het luchtkussen, de kabelbaan en met de skelters.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6j van Rosmalen23-08-2019

Niet snel meer

Dat er maar 3 toiletten voor de mannen en 3 voor de vrouwen zijn voor 50 staanplaatsen plaatsen zijn slecht onderhouden en het geheel maakt een rommelige onverzorgde indruk Gelukkig is het nu droog weer maardat als het regent het een modder boel wordt

• 4Staat v/h sanitair

• 10Corine20-08-2019

Voor herhaling.vatbaar.

Heerlijk rustige camping aan de rand van het dorp. Vriendelijke eigenaren. Veel fiets en wandelmogelijkheden in de omgeving. Zeer hondvriendelijk. Wij hebben het fijn gehad.

• 9Hans de Vrind15-08-2019

Geweldige camping

Wij waren hier 2 weken met kleinkinderen tussen 5 en 10 jaar. Op de camping hebben ze zich geen moment verveelt met die vele speelmogelijkheden, de skelters en de diverse dieren. In het stuk bos aan de camping (met tokkelbaan) en het bos aan de overkant van de weg zijn we regelmatig met de kleinkinderen geweest. Met een keurig goed schoon gehouden toiletgebouw en een vaatwasser kunnen wij alleen maar complimenten geven aan Marie-Louise en Ad, die het geweldig doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

2 tips over Camping Costa Kabrita

• Betty van Loon, 29-06-2015

Vlakbij de camping zit een aardbeienkweker.............nog nooit zulke lekkere aardbeien gegeten!!!!!

• lex, 04-06-2016

Proef eens de geiten melk!

2 vragen over Camping Costa Kabrita

• Diaan, 19-05-2018

Hond

Is hier ook losloopgebied in de buurt of alleen aangelijnd

• van Gerven , 22-05-2016

verblijf

wat zijn de kosten voor een weekend van vrijdag middag tot maandag in julie

lex, 01-06-2016

de prijzen zijn te vinden op de website van de camping, ik neem aan dat u deze vraag stelt aan de camping, ik denk dat op deze site niet de juiste plek is om deze vraag te stellen, op de website van de camping is staan de contact gegevens, heeft u direct antwoord op uw vraag.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig