Camping Costa Kabrita

21 reviews over Camping Costa Kabrita in het Nederlands

fantastisch

bart nelen
21-9-2018

Fantastisch voor de kinderen en mooie omgeving

Prima verblijf voor een paar dagen

Vinckers
4-7-2018

Mooie fietsomgeving

Veel dieren, waaronder een mooie alpaca

Kom hier al jaren.

Toon
4-5-2018

Vriendelijke camping. Leuke beheerder

Het is een camping voor mensen die van rust houden en een mooie fiets/wandel omgeving (routes te vinden in een map die de camping verstrekt). Er zijn voor kinderen diverse toestellen aanwezig en kunnen in een bos spelen wat aan de camping grenst. Er is camera bewaking ( omdat er in het verleden wel eens wat was) zodat er over u spullen gewaakt word en bij problemen terug gekeken kan worden. Het sanitair is goed en schoon. Het eigenaars gezin is vriendelijk en gastvrij en ik neem mijn petje af wat zij voor u de gast doen om het u zo goedmogelijk naar de zin te maken want ze doen zo veel mogelijk zelf. Er is WiFi . Boodschappen kan je terecht in het dorp (loopafstand).Grotere steden zijn op fietsafstand zoals Roosendaal en Bergen op Zoom. Antwerpen, Rotterdam en Middelburg zijn ook makkelijk te bereiken. Ik dacht dat de geiten zouden "ruiken" maar dat is echt niet zo.

Prachtig, zeer van genoten.

Ludo
29-12-2016

Zelfs in deze periode alles prima.

Top locatie

Adri Ras
12-9-2016

Mooie gezellige rustige camping gelegen in het bos. Mooie grote plaatsen. Zeer vriendelijk ontvangst. Sanitair is top een goede warme douche en op de toiletten toiletpapier aanwezig. Afwasmachine met gratis muntjes.Goed verlicht terrein in de avonden, geen zaklamp nodig.

Leuke eigen producten winkel. Op loopafstand van de supermarkt en eetgelegenheden en het andere bos. Geweldige prijs/kwaliteitsverhouding.Voor ons een Topcamping en wij gaan zeker terug.

Gezellig en mooi

Evert
25-6-2016

Leuke kleine camping, met meedenkende beheerders, je staat gezellig tussen de vaste mensen, en je hebt fijn contact met hen.

leuke svr camping op een goede plek

lex
4-6-2016

Prima verzorgde svr camping, hele vriendelijke eigenaren, goede prijs kwaliteit. Ruime plaatsen. Aan de rand van het bos, vanaf de camping loop je via hun eigen stuk bos, zo de camping af. Aan de rand van de Brabandse wal, dus iets glooiend. Schone toilet gelegenheden, fijne douches. Er is zelfs een afwasmachine! Camping heeft een flink aantal seizoens gasten, verhuur van sta caravan en apartementen. Is een werkend bedrijf, geiten. Plekken in het bos, langs het bos of op een veld. Op loop afstand van Huijbergen. Voor herhaling vatbaar, zelfs grats wifi, dat zie je niet vaak op grote campings!

Prima geregeld.

G. Karel
2-5-2016

Prima sanitair, leuke velden en geweldig ontvangen.

Knusse familiecamping

Betty van Loon
29-6-2015

Leuke kleinschalige camping met veel speelgelegenheid voor kinderen. Wij hebben een super weekend gehad met mijn zus en haar gezinnetje (2 kindjes van 0 en 3 jaar)! Zondag mochten wij zonder meerprijs nog een hele dag gebruik maken van de campingplaats, wat een service! Lekkere geitenkaasproducten op de camping, sanitair is netjes en schoon en voldoende voor het aantal campingplaatsen, kortom een aanrader!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Costa Kabrita in Huijbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Costa Kabrita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.