Tijdelijk €25 aanbetaling

Costa Kabrita

We hebben de beste aanbieders voor Camping Costa Kabrita voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 163 reviews
+45

8FantastischScore uit 163 reviews
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

163 Reviews over Costa Kabrita

• 9Ruud Heijt09-01-2023

Uitstekend!

Wederom weer een prima verblijf!

• 10Megan08-12-2022

Slapen in de wijnton

Fantastisch leuk idee, leuke camping prima ligging hier komen we terug

• 9Peter Gerritsen30-09-2022

Verblijf ivm paarden 3 daagse

We stonden op het veld tegenover de camping met de paarden naast ons tentje. Ontvangst was vriendelijk en ook het contact met de eigenaren was vriendelijk. De gebruikte faciliteiten (toilet, wasruimte, douche en afwasplek waren keurig netjes, functioneel en schoon. Er was volop water en hooi voor de paarden.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Miranda29-09-2022

Finse kota

Hele vriendelijke enthousiaste meedenkende eigenaren. Finse kota was ook leuk. De slaapbank (zwarte) lag verrassend goed! Petroleum kachel was heerlijk met die vele regen. Wij hebben een fijn weekend gehad.

• 10Angeline29-09-2022

safaritent alweer geboekt voor volgend jaar

top locatie, no nonsens, vriendelijk en hartelijke eigenaren. goede matrassen. de afgelopen jaren geslapen in appartement, stacaravan, wijnvat en nu in de safari tent.

• 4hvdvoorde07-09-2022

Nooit meer!

Lang geleden dat we op zo'n slecht onderhouden camping in Nederland waren. Het terrein is slecht onderhouden. Overal onkruid, in de bloembakken geen bloemen of planten, maar onkruid. De eerste dagen van ons verblijf waren de toiletten echt heel erg vies. Alle verhuuraccommodaties (trekkershutten, stacaravans, glamping-tenten enz.) op de camping worden bewoond door Roemenen en Polen. Tussen al die buitenlandse seizoenarbeiders krijg ik meer het idee dat we kamperen op een kamp i.p.v. op een camping. Niet dat we last hadden van de buitenlanders, maar het bezorgt niet echt een vakantiegevoel. Gelukkig ook nog pluspunten gevonden: wifi is uitstekend en er is een gratis afwasmachine.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8René kopmels30-08-2022

Heerlijk

Heerlijk rustige camping , super leuk voor kinderen die van dieren houden. Mijn dochter was veel te vinden in de geiten wei bij de geiten , alpaca ‘s en konijnen. Menig zakje eten heeft ze aan de beestjes gevoerd. Heerlijk zijn we wezen zwemmen in het zwembad in Hoogerheide en samen op de mountainbike door de bossen over de mooi aangelegde routes. Het waren een paar mooie dagen met vader er dochter op Costa kabrita

• 8gery26-08-2022

heerlijke vakantie

wij hebben heerlijk gekampeerd. overzichtelijke camping. een lekker bos om in te struinen. springkussen was favoriet bij onze kinderen. incl de skelters. schoon sanitair. heerlijke keuken met magnetron, oven en.... afwasmachine. en 1x per week de ijscoman! de beheerster is heel gastvrij en vriendelijk.

• 9Staat v/h sanitair
  • 3Familie18-08-2022

Dit is geen echte boerderijcamping

We hadden een camping geboekt voor het contact met de dieren. Maar je kon niet in de stal kijken dan alleen maar boven op een hok (van 18.00-20.00) met ook nog eens zulke vieze ramen dat je nauwelijks wat kon zien. De boerderij is ook echt op een ander erf, dus je zit meer op een camping en ernaast is nog een boerderij. Ook de gastvrijheid viel vies tegen, we sliepen in een Finse Kota, maar de bedden moest je zelf nog opmaken, waren ook nog eens niet de juiste formaten hoeslakens. Aankomst was ook al rommelig, was niemand op de receptie, kwam opgeven moment een kind aan die zei o papa en mama zijn op de camping ergens moet je maar even zoeken.. uiteindelijk gevonden. Wilde ontbijt bestellen voor de zondag maar dat kon niet want ze sloeg altijd ver van te voren in. Heel ongastvrij, staat op de papieren dat je ontbijt kan bestellen. Maar ze was het niet van plan. E-bike gehuurd, werd niet afgesteld voor je, was ook van slechte kwaliteit.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Bekkema18-08-2022

Mooi weekend

Verbleven 2 nachten in een wijnvat. Jammer genoeg was het erg warm en blijft de warmte erg hangen en konden we niet goed slapen Bij aankomst staat er een flesje wijn voor je klaar in het wijnvat. Beddengoed ligt klaar. Gastvrouw erg vriendelijk. Voor kleine kinderen erge leuke camping vanwege dieren en lekker vrij kunnen spelen.

• 9Eetgelegenheden

Camping Costa Kabrita info