Camping Minicamping De Peel

Meer camping info

31 reviews over Camping Minicamping De Peel

• 8Fam. Liefrink24-05-2020

Super!!

Fijne camping met vriendelijke, behulpzame eigenaar. Leuke fietstocht gemaakt op een familieskelter vanuit de camping, frietwagen op zaterdag en fijn zwembadje

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 2019
    8Heiligers02-06-2019

Geweldig!

Wij komen hier al een aantal jaar met Hemelvaart. Kleine gemoedelijke camping waar Bert ( de eigenaar) er alles aan doet om het iedereen naar zijn zin te maken. Mooie veldjes en netjes onderhouden groen. Het sanitair altijd schoon en netjes. Kinderen kunnen hun gang gaan in de speeltuin of op de vele skelters. En ook het zwembadje is heel leuk. De eigenaar organiseert allerlei activiteiten en een frietkar op de camping. Rond 23.00 wordt het altijd rustig op de camping. Bij mooi weer zit iedereen wat langer buiten, en hoor je wat langer mensen praten en genieten! Maar er is zeker geen herrie / overlast, en ook kan je zelfs een vuurkorf lenen, met hout. Super gezellig. De nachten zijn altijd rustig. Kortom een echte aanrader!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9Maas07-08-2018

Super leuke camping met kinderen!

Leuke camping, niet te groot. Gezellige en nette veldjes. Mooi en zuiver sanitair. Ideaal voor kinderen! Kunnen er lekker spelen op skelters en speeltoestellen. Klein zwembad om even lekker af te koelen. Vriendelijke eigenaren en alles goed verzorgd. Zijn hier al vaker geweest.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Loes30-07-2018

leuk!

Camping met verschillende veldjes. Er is veel te doen op de camping zelf: met het treintje door de omgeving, dropping en er kwam zelfs een circus op het terrein. Bert kan alles: mensen ontvangen, frieten verkopen, gidsen, het zwembad onderhouden... Veel kinderen op de camping die met skelters konden rondcrossen. Ik stond toevallig als (bijna) enige met een tent op een veldje met mensen met een seizoens-/of jaarplaats, dat vond ik minder leuk.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Debora07-10-2017

Super fijne camping

Toiletgebouw is net nieuw en erg mooi. Activiteiten die de eigenaar allemaal zelf organiseert zijn erg leuk. En alles is wel mogelijk. 1x in de week is er een bingo, prijzen zijn leuk, 1x per week rijdt er een trein (Peel-express), 2x per week staat de friet-express op de camping, goed, veel en niet duur. 1x per week is er een avond dat je op de camping kan eten, in een thema, is ook erg goed en niet duur. Er is een zwembadje, niet groot, maar precies goed om af te kunnen koelen, speeltuin, skelters in alle maten en alles ziet er erg verzorgt uit. Grote plantenbakken e.d. Het enige nadeel is dat hij nog niet de receptie de hele dag bemant heeft, maar dit zelf doet en altijd bereikbaar is op zijn mobiel. Hij doet namelijk alles zelf. Echt heel knap. Het is overigens een zeer vriendelijke eigenaar, die alles probeert te regelen of op te lossen. En voor iedereen tijd maakt voor een praatje. Ik/wij raden het iedereen aan. Voor zowel wat oudere mensen als voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Wij komen in ieder geval zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Kees en Nellie en Suus en Nilles19-08-2017

Super Camping !

Wat een gezellige Camping met super sanitair, maar ook een geweldige plek om met kinderen te verblijven ! Activiteiten te kust en te keur : Kinder Bingo , speurtocht, knutselmorgen, treintochtje met de Peelexpress ! Skelters in alle uitvoeringen, speeltuin, zwembad ( voor als je het echt warm hebt ) en kippen, geiten en pony's om te knuffelen en te voeren en verzorgen. De frietkar vinden kids ook wel lekker, trouwens de eigenaar Bert, is een man met passie voor een familie camping ! Hij is een duizendpoot en niks is hem teveel ! Kortom, een fijne plek om te vertoeven. Wij gaan zeker nog eens terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9anoniem08-08-2017

fantastisch

super leuke camping voor jong en oud. Hele vriendelijke eigenaar!!! heerlijk rustige omgeving op fietsafstand van een uitgebreid dorp. buiten zwembadje voor verkoeling, volop skelters die gratis te gebruiken zijn. af en toe kun je aan een activiteit deelnemen zoals bingo, metaaldetector tocht, boerengolf of een rond tour in een treintje van de camping. Af en toe staat de frietkar op de camping voor een lekkere snack. mooi nieuw sanitair gebouw. veel fietsknooppunt routes. vlakbij toverland en andere leuke uitjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9ucbreuer28-08-2016

mooie gezellige camping

Een leuke boerencamping. Gezellig met aardige mensen. Niet groot maar groot genoeg. Ook een treintje dat de omgeving laat zien en bv een dropping. Er word veel gedaan voor de entertainment.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9G. Janssen28-06-2016

Mooie en Gastvrije Camping

Met vrienden met Caravan en wij een Huurcaravan een fijne midweek gehad bij Camping de Peel. Mooie en Gastvrije Camping.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Heerlijke vakantie23-05-2016

Heerlijke vakantie, zeker voor de kids

Wij zijn tijdens de meivakantie en hemelvaart geweest, na een wat langere periode van slecht weer eindelijk de zon. Wij waren met 2 gezinnen samen met de kinderen, deze hebben zich kostelijk vermaakt met de trapskelters, en leuke speeltuin. Ook het ritje met de peelexpress (treintje) vonden we geweldig. Sanitair gewoon goed en altijd schoon zoals dat hoort. Erg vriendelijke eigenaar. Voor ons een topvakantie, wij komen hier zeker een keertje terug!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2016