8,3

Weer vandaag3°-4°

30 reviews over Camping Minicamping De Peel in het Nederlands

Super fijne camping

Debora, 7-10-2017

Toiletgebouw is net nieuw en erg mooi. Activiteiten die de eigenaar allemaal zelf organiseert zijn erg leuk. En alles is wel mogelijk. 1x in de week is er een bingo, prijzen zijn leuk, 1x per week rijdt er een trein (Peel-express), 2x per week staat de friet-express op de camping, goed, veel en niet duur. 1x per week is er een avond dat je op de camping kan eten, in een thema, is ook erg goed en niet duur. Er is een zwembadje, niet groot, maar precies goed om af te kunnen koelen, speeltuin, skelters in alle maten en alles ziet er erg verzorgt uit. Grote plantenbakken e.d.

Het enige nadeel is dat hij nog niet de receptie de hele dag bemant heeft, maar dit zelf doet en altijd bereikbaar is op zijn mobiel. Hij doet namelijk alles zelf. Echt heel knap. Het is overigens een zeer vriendelijke eigenaar, die alles probeert te regelen of op te lossen. En voor iedereen tijd maakt voor een praatje. Ik/wij raden het iedereen aan. Voor zowel wat oudere mensen als voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Wij komen in ieder geval zeker een keer terug.

Super Camping !

Kees en Nellie en Suus en Nilles, 19-8-2017

Wat een gezellige Camping met super sanitair, maar ook een geweldige plek om met kinderen te verblijven !

Activiteiten te kust en te keur : Kinder Bingo , speurtocht, knutselmorgen, treintochtje met de Peelexpress !

Skelters in alle uitvoeringen, speeltuin, zwembad ( voor als je het echt warm hebt ) en kippen, geiten en pony's om te knuffelen en te voeren en verzorgen.

De frietkar vinden kids ook wel lekker, trouwens de eigenaar Bert, is een man met passie voor een familie camping !

Hij is een duizendpoot en niks is hem teveel !

Kortom, een fijne plek om te vertoeven.

Wij gaan zeker nog eens terug !

fantastisch

anoniem, 8-8-2017

super leuke camping voor jong en oud. Hele vriendelijke eigenaar!!!

heerlijk rustige omgeving op fietsafstand van een uitgebreid dorp.

buiten zwembadje voor verkoeling, volop skelters die gratis te gebruiken zijn.

af en toe kun je aan een activiteit deelnemen zoals bingo, metaaldetector tocht, boerengolf of een rond tour in een treintje van de camping.

Af en toe staat de frietkar op de camping voor een lekkere snack.

mooi nieuw sanitair gebouw. veel fietsknooppunt routes.

vlakbij toverland en andere leuke uitjes.

mooie gezellige camping

ucbreuer, 28-8-2016

Een leuke boerencamping. Gezellig met aardige mensen. Niet groot maar groot genoeg. Ook een treintje dat de omgeving laat zien en bv een dropping. Er word veel gedaan voor de entertainment.

Mooie en Gastvrije Camping

G. Janssen, 28-6-2016

Met vrienden met Caravan en wij een Huurcaravan een fijne midweek gehad bij Camping de Peel.

Mooie en Gastvrije Camping.

Heerlijke vakantie, zeker voor de kids

Heerlijke vakantie, 23-5-2016

Wij zijn tijdens de meivakantie en hemelvaart geweest, na een wat langere periode van slecht weer eindelijk de zon. Wij waren met 2 gezinnen samen met de kinderen, deze hebben zich kostelijk vermaakt met de trapskelters, en leuke speeltuin. Ook het ritje met de peelexpress (treintje) vonden we geweldig. Sanitair gewoon goed en altijd schoon zoals dat hoort. Erg vriendelijke eigenaar. Voor ons een topvakantie, wij komen hier zeker een keertje terug!

Nooit meer

SJ Hersbach, 19-5-2016

Het is zeker geen kindvriendelijke camping. Wij hadden kinderen bij ons en die verveelde zich stierlijk. De kinderboerderij was een lachertje, 4 kippen en 2 geiten. De zoon was heel vriendelijk, daar is niks over te zeggen, maar zijn v ader en moeder, wat een chagrijnen. Er kon geen vriendelijkheid vanaf. Tijdens Hemelvaart en Pinksteren waren wij en meerderen groepen. Een kabaal niet normaal. De laatste dag deed de deur dicht, tot 2 uur in de nacht, lallen, gillen, schreeuwen. Ik heb overwogen de politie te bellen. Ik heb de volgende dag ook een flinke klacht ingediend. Het sanitair was schoon, maar veel te weinig, zeker in drukke tijden. Het was heet maar er mocht geen zwembadje neer gezet worden, want dan werd het gras drassig. Ik kom hier ook nooit meer.

Super camping en zeer kindervriendelijk

Kevin Jager, 27-2-2016

de camping is een aanrader indien je met of zonder kinderen gaat. Animatie is gewoon een dikke 10. Voor de kinderen is er genoeg te doen en er zijn genoeg "workshops" voor de kids zodat je deze bij de gehele dag niet ziet. Dat wil dus ook zeggen rust voor de ouders en dus echt vakantie. De frietkar is gewoon en uitkomst en in de nabije omgeving is genoeg te zien en te doen. Supermarkt ligt op korte afstand en wil je verse broodjes kun je ze gewoon voor de volgende dag bestellen.

Camping heeft een super goed concept waardoor wij reeds twee jaar daar geweest zijn. Komend jaar is al geboekt !! Prijs kwaliteit Super !! echt een aanrader

Fijne Camping

Never e Neuf, 5-9-2015

Fijn kampeerweekend met groep jonge gezinnen gehad, heerlijk gezwommen in het zwembad, leuke activiteiten gedaan !

's avonds lekker aan het kampvuur, sterren kijken...

Was topweekend, mede dankzij goede medewerking eigenaar !

Zeer kindvriendelijk

edwin van der schoot, 5-5-2015

Fijne camping zeer veel voor kinderen net sanitair zeer behulpzame mensen wij gaan hier zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Peel in Heusden - Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Peel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Peel scoort een 8.32 uit 10 op basis van 30 reviews.