Vakantiepark Herperduin

7,6

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen7,4

146 reviews over Vakantiepark Herperduin in het Nederlands

Heel mooi park maar plaag van beestjes

Familie met jonge kinderen
27-10-2018
  • Onderkomen4

Net zoals de review van Rob hieronder hadden ook wij een plaag van wantsen in ons huisje. Die kwamen door alle kieren en gaten naar binnen. Gelukkig konden wij ruilen van huisje. Daar bleken in 1 kamer ook wantsen te zitten. Die kwamen door de kieren van de balkondeur. Dus die heb ik met nat toiletpapier provisorisch gedicht. En dat werkte gelukkig, waardoor wij een rustig weekje gehad hebben. Want het park is verder geweldig mooi met een heel fijn bos waar je kunt wandelen en spelen. Het zwembad is geen aanrader in de herfst, ze krijgen het er niet warm binnen.

Ik hoop dat ze een oplossing vinden voor die wantsen.

Smerige wantsen bungalow bosrand

Rob Hartman
26-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Mooie bungalow maar vol met ongedierte

Huis zat vol met wantsen heb uit een slaapkamer 30 wantsen gehaald het was een kompleet plaag heb melding gemaakt kreeg meteen reactie er kwam een onderhouds man langs maar die deed niets met als gevolg meer wantsen in de woning het heeft onze week goed verpest .

Prima !

Anne Rietdijk
11-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Veel ruimte om de huisjes! Vanaf het park loop je zo een natuurgebied in met een zandverstuiving en bosvennen. Ook fijn voor honden! Groot losloopgebied!

Het park ja maar liever een gerenoveerd luxe huis

A. van Doorn
24-9-2018
  • Onderkomen7

Een ruim opgezet park. leuk voor jong en oud. Wij hadden een 4 p huisje Brabantse hoeve. De ligging was perfect tegenover de speeltuin. Het is wel een gedateerd huisje.

Heerlijk tot ons zelf gekomen

Jan vanderVoort
19-9-2018

Rust en ruimte.

Fijne dagen met schitterende fietsroutes Deze dagen waren een ware verrassing na een nare periode . Het heeft ons weer enegie gegeven om verder te gaan.

herlijk rustig op een autovrij park

h.smeenk
16-8-2018
  • Onderkomen8

prachtig boshuis in de natuur

Safaritent prima, camping minder

Kvh
13-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Safaritent was super proper en gezellig op een veldje , maar oh oh de rest .... super smerig wc en doucheblok dat door heel veel mensen moet gebruikt worden . Zwembad en horeca in naastgelegen park is prima . Je kan er mooi wandelen en fietsen . Huisjes niet bekeken maar kwamen super verouderd over en heel basic .. veel last gehad van de oudere camping gasten die bv voetballen op het stuk veld waar niemand stond niet konden waarderen ! Heel rustig , was niet veel te beleven op camping zelf . Animatie is te doen aan de overkant van de drukke weg dusja .. te ver . Vooral het bemoei van de ouddere " vaste " gasten die afkeurend naar kinderen keken en hun bijhorend " lawaai" doet ons besluiten niet nog eens te gaan

• Activiteiten2
  • Onderkomen2

Wel goed: ruime kampeer plaatsen. Auto en honden vrij veld.

Niet goed: Sanitair!!!!!!!! ALTIJD vies. Remsporen in het toilet, zelfs nadat schoonmaakster net bezig was geweest. Geen toiletpapier aanwezig of proppen toiletpapier op de grond. Lekkende kranen. Geen handzeep en afdroogtissues aanwezig. Toen ik de schoonmaakster vroeg om nieuw toiletpapier werd ze boos. Er viel niet met haar te communiceren. Alle camping gasten liepen onderling te mopperen over het sanitair. Dezelfde haren en doodgeslagen insecten zaten ons hele verblijf op de deuren, muren en in de doucheputjes. Familie douche werkte niet. Mierenoverlast in de familie douche. Water valt moeilijk te regelen qua temperatuur.

huisjes hard aan renovatie toe

Anita
27-7-2018
  • Onderkomen5

Herperduin is al 32 jaar ons favoriete vakantieplekje. Echt een prachtige locatie voor de rustzoeker. Bossen en vennen en veel privacy rondom de bungalow. Het wordt echter hoog tijd dat Hogenboom (of gaat toch nog steeds fam. van Dijk hierover?)eens gaat investeren in renovatie van de huisjes. Een paar jaar geleden zijn er een paar aangepakt maar helaas is het daarbij gebleven. Het merendeel van de huisjes is al minstens 25 jaar niks meer aan gedaan. Vies tapijt (wat trouwens sowieso niet meer van deze tijd is) kapotte tegels en vieze kitranden in keukentje en de badkamer is ook vergane glorie. Het is niet mogelijk om te douchen zonder dat heel de badkamer blank staat. Wij treffen ook iedere keer een vieze molton in de bedstee aan, dit mocht echt wel standaard bij iedere wissel verschoond worden. Dus samengevat, Herperduin is een heel sfeervol vakantiepark, maar de huisjes zijn echt heel erg toe aan modernisering.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Herperduin in Herpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Herperduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.