Vakantiepark Herperduin

Fam Hanenberg
27-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Klein knus huisje met voldoende ruimte voor 2 personen en de luxe van een bubbelbad.
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Superverblijf gehad in de bosvilla-8, erg ruim en netjes!

heerlijk genoten in het Brabantse bos

Janine de Witte
30-4-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben 3 nachten in een safaritent op camping Herperduin doorgebracht. De tent was van alle gemakken voorzien (keukenspullen, koelkast, kacheltje, tafels, stoelen), de bedden slapen prima en alles was keurig schoon. De beheerders hebben duidelijk plezier in hun werk en willen ervoor zorgen dat je een prima vakantie hebt. Het sanitairgebouw werd netjes schoongehouden maar wij denken dat als de camping vol staat dat de hoeveelheid sanitair dan niet toereikend is. Er kan gratis gebruik worden gemaakt van het zwembad naast de camping, geen groot zwembad maar onze kinderen hebben zich er prima vermaakt. De das speeltuin is ook echt heel leuk voor kleinere kinderen.

De snelweg hoor je inderdaad wel maar in de verte. De vogels kwetteren harder :)

We hebben een aantal aanbieders voor Herperduin voor je op een rij gezet:

Een supergezellige bungalow en leuke plaats

Familie Vanaken
16-4-2018
  • Onderkomen9

De ecobungalow heeft ons leuk verrast.

Het domein was autovrij! Super voor de kinderen.

Het zwembad was eveneens een verrassing, het was ruim en goed onderhouden.

In het speelbos hebben de kinderen zich grandioos vermaakt.

Voor herhaling vatbaar!

Aanrader!

A. Sino
11-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Sfeervolle, vrijstaande, op ruime percelen gelegen huisjes tussen de bomen. Wij waren verrast! Inventaris en bedden waren goed. Opmerking bij de receptie werd direct opgepakt en verholpen. Alles was prima schoon. Enige nadeel wat we kunnen bedenken, is dat je in de verte de A50 kunt horen.
  • Onderkomen8

Sfeervol, romantisch huisje. Ouderwetse inrichting maar desondanks comfortabel (fijne bank en bedden) en alles wat je nodig hebt (kookstel, magnetron) Bubbelbad is genieten. Veel privacy rondom het huisje. Voor met hond perfect, heuvel over en je bent in een prachtig natuurgebied. Verse broodjes van het winkeltje, kachel aan, Netflix op en genieten maar...

Geweldig mooi!

Maria van O.
  • Onderkomen9

De ligging van het vakantiepark was prachtig en het huisje was enig. Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch 😍

Fam. Dalmulder
  • Onderkomen8

We komen hier al 12 jaar. We zitten in de huisjes van de Bosrand , midden in het bos. Wat een fantastische plek . Het voelt voor ons echt aan als thuis komen.

Een schitterend gebied om te wandelen. De bossen, vennen en de zandverstuiving zijn prachtig. Wederom een heerlijk weekend gehad met onze hondjes. Urenlang wandel plezier en daarna heerlijk de openhaard aan.

Overdag lekker naar Den Bosch of een middagje Arnhem of Nijmegen , binnen een half uur bereikbaar.

Wij genieten hier iedere keer met volle teugen 😍

Helemaal geweldig en een absolute aanrader!

Dhr Robijn
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Perfecte locatie met veel rust wij hadden bij onze bungalow ook de mogelijkheid om 1 auto te parkeren wat het weekendje weg nog een stuk aangenamer maakte!

1 heeeeel klein minpuntje.....Ben geen spinnenliefhebber (ik weet dat deze beestjes in het bos wat vaker voorkomen) en daar zaten er best wel veel van tegen het plafond geplakt. Werd plotseling een nogal spannend avondje tv kijken met mijn grote vrienden boven mijn hoofd.

mooi onderkomen in mooie omgeving

bas
5-2-2018
  • Onderkomen8

Een park met rietgedekte huisjes in mooie, rustige omgeving.

Negatief is dat bij touroperator betaald moet worden voor schoonmaak en bedlinnen. Voor 65+' ers onnodige extra kosten.

Vriendelijke medewerkers aan de receptie.

We hebben een aantal aanbieders voor Herperduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Herperduin in Herpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Herperduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Herperduin scoort een 7.64 uit 10 op basis van 140 reviews.