Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°15°
Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gilze-Tilburg voor je op een rij gezet:

243 reviews over Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg in het Nederlands

Nooit meer!

Familie B
3-6-2018

Goedenacht,

Ja het is nu 02;10 en WEER kunnen wij iet slapen!

In januari hebben wij hier ern luxe 4 persoonskamer geboekt in de Royal wing. Alles was heerlijk, mooie kamer, heerlijk bed, lekkere jacuzzi. Rond 11 uur zijn wij lekker in bed gaan liggen en dachten een heerlijke rustige nacht tegemoet te gaan! (Even zonder ons kleine meisje van 1) Om 02;00 werden wij gewekt door heuze oergeluiden?! Laten we het er op houden dan een mevrouw boven ons het erg naar haar zin had. Jacuzzi aan en daar begon de eindeloze porno film! Bij de receptie gemeld, maar helaas ze konden er niets aan doen, jacuzzi mag blijkbaar midden in de nacht aan en het plezier dat ze hadden.. tjaa ?! Om 03;00 hebben wij besloten om maar terug aar Rotterdam te rijden! Klacht gemaakt en als tegemoet komen mochten we terug komen, dit keer in de superior wing.

Helaas.. Same shit different room! Jacuzzi staat nog steeds aan, harde muziek!

Voor ons Nooit meer

Guest Relations Officer, Sales en Marketing Manager, 13-6-2018

Goedemiddag,

Wij vinden het jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en u niet optimaal van uw verblijf heeft kunnen genieten. Helaas kan ik de gegevens van u niet achterhalen waar u heeft verbleven, wij vragen u een mail te sturen met uw gegevens naar guestrelations@hotelgilzetilburg.nl zodat wij persoonlijk contact met u kunnen opnemen voor een passende oplossing. Wij horen graag van u en hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Super genoten!

Monique van Baalen
10-4-2018

Gezellig en vriendelijk personeel. 4 dagen heerlijk gegeten (a la carte, ontbijt, brunch e.d). Schitterende en schone Royal Dutch Suite met uitzicht op het meer en goede WIFI (voor de filmkijkers e.d.). De thaise massage was erg goed. Lekkere cocktails bij de bar (ook op eigen bestelling, dus buiten de kaart om). Het casino was voor mij niet mijn ding, maar mijn man heeft genoten en € 64,- gewonnen.

in ieder seizoen een keer doen

Fred
26-2-2018

Rust, ruimte, bourgondische uitstraling.

Uitstekend hotel!!!

Kerklaan
28-1-2018

Mooi hotel!

De kamers zijn luxe, modern en heel schoon.

Het restaurant is sfeervol en het eten is van uitstekende kwaliteit.

Het restaurant is ook voor kinderen heel goed geschikt met een speelkamer en verschillende activiteiten voor kinderen.

Er is ook een heel mooie bar in het hotel met een warme en luxe uitstraling.

Het zwembad in het hotel heeft 2 grote baden en een klein kinder bad en een bubbelbad. Het is super schoon en het water is lekker warm. Ook heel fijn voor kleinere kinderen.

De medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk!

Het hotel is redelijk groot maar de gastvrijheid en de servicegerichtheid van de medewerkers zorgen voor een warme sfeer.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Leuk om te combineren met bijvoorbeeld een dagje Efteling.

Hier wordt heel hard gewerkt om voor alle gasten een mooi product neer te zetten.

Wat een vriendelijkheid en top service!

Romy Jutte
11-12-2017

Na mijzelf (hoe stom dan ook) te hebben buiten gesloten op het terras (begane grond) kwam Jolanda Waasdorp mij direct helpen. Na een tocht door de sneeuw liet zij mij weer binnen in mijn kamer!

Hotel hoort bij de top 10 van beste hotels

Min puntje 1keer was het bed niet opgemaakt

Gewoon Heerlijk!!!!

Elisabeth
2-9-2017

Een heerlijk uitrust lang weekend gehad fijne bed heerlijk eten

en een mooie omgeving om te wandelen.

Mooi Hotel, goede service

L. Frielink
31-8-2017

Ontbijt buffet zeer goed, veel keus. bar erg gezellig. Service bij de receptie erg behulpzaam. wij hadden een klacht omdat we nogal luidruchtige buren hadden en daardoor niet goed hadden geslapen. Dit is netjes opgelost en we komen zeker terug. Wat minder is, zijn de bedden. Wij hadden een superior kamer met whirlpool, alles was erg mooi en verzorgd, maar die bedden kunnen veel beter. s'morgens hadden we rugpijn. Tip: leg er een topmatrasje van traagschuim overheen en het bed slaapt weer als nieuw.
backoffice, Sales en Marketing Manager, 3-9-2017

Geachte gast,

Bedankt voor uw mooie recensie over uw verblijf in Van der Valk Hotel Gilze Tilburg. Wij kijken ernaar uit u inde toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel

Zeker voor herhaling vatbaar

Robert
14-8-2017

Vriendelijk personeel,goede kamers,goed eten.

We hadden 1 overnachting inclusief brunch geboekt.

Jammer alleen dat er geen tissues op de badkamer waren.'s avonds het diner gebruikt,was goed verzorgt.Zondag de brunch was heerlijk,geweldig vriendelijke jongen in de bediening,heel spontaan.

Bij uitchecken werd alleen niet gevraagd hoe we het hadden ervaren,toch een gemis.

Verder echt een aanrader

Niets meer aan doen!

Roos
29-7-2017

Wat een fantastisch hotel en personeel! Iedereen ontzettend behulpzaam en de kamers waren top; lekker groot, alles was aanwezig en niet gehorig.

Ook in het restaurant ontbrak er aan niets! Heerlijk gegeten; diner en ontbijt. Ontzettend veel keuze en wederom personeel die ontzettend vriendelijl was!

iris van Kleef, Sales en Marketing Manager, 30-7-2017

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw verblijf in Van der Valk Hotel Gilze Tilburg te evalueren.

Wat leuk dat u zo tevreden bent over ons hotel. Wij streven ernaar om een zo succesvol mogelijk verblijf mogelijk te maken. Dit doen wij door de beste faciliteiten te combineren met optimale service. Het is voor ons dan ook zeer motiverend om bevestiging van onze gasten te krijgen dat wij hierin op de goede weg zijn.

Wij hopen u zo spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg in Gilze Rijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg scoort een 7.99 uit 10 op basis van 244 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: