Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg

Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gilze-Tilburg voor je op een rij gezet:

247 reviews over Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg in het Nederlands

Prima

Hottinga
23-9-2018

Superior whirlpool kamer klein maar van alle gemakken voorzien, luxe en schoon. Wij hadden een arrangement met diner. 3 gangen keuze menu op zich wat summier maar tegen bijbetaling zijn gangbare gerechten (varkenshaas tournedos zalm) ook te verkrijgen. Zwembad ruim voor vd valk begrippen en casino vermakelijk.

Kortom prima locatie voor een nachtje weg.

Uit op meer geld

S R
28-7-2018

Het reastuarant is zonde van het geld! Wij hadden een 3 Gangen arrangement erbij geboekt maar deze was blijkbaar alleen geldig met een speciaal menu die nooit aan ons is gegeven waardoor wij van de “gewone” kaart hadden besteld en achteraf nog 80 euro erbij moesten betalen! Het eten was 80 euro niet waard laat staan 150 wat we betaald hebben in totaal!!! Belachelijk! Kwaliteit was slecht en het heeft echt onze nacht verpest! Voor ons nooit meer! Slechte service en 0 respect voor hun gasten!

Hotel Gilze-Tilburg, Sales en Marketing Manager, 1-8-2018

Geachte gast,

Allereerst betreuren wij het dat u tot dit oordeel gekomen bent. Indien u een arrangement geboekt heeft met een inbegrepen diner zoals u aangeeft, dan heeft u sowieso een voucher gekregen die men in het restaurant ter bewijs aan de dienstdoende ober overhandigt, zoals aangegeven. De gerechten van waaruit men met dit arrangementsmenu kan kiezen, staan duidelijk in de reguliere menukaart, dus het detail dat u het arrangementsmenu niet ontvangen heeft, klopt in alle eerlijkheid niet. Het lijkt er op dat u, zonder voucher en zonder verdere communicatie met de dienstdoende ober een keuze uit de à la carte kaart gemaakt heeft, waardoor er wellicht sprake is van een onbedoelde fout welke welhaast onvermijdelijk was als gevolg van onder andere het niet overhandigen van de vouchers. Jammer dat u ons de geschreven kwalificatie geeft o.a. in uw titel. Graag willen wij e.e.a. voor u rechttrekken indien er inderdaad sprake is van de mogelijk geschetste dwaling, maar daarvoor hebben wij meer details nodig zoals uw naam, kamernummer / datum verblijf. Kunt u ons daartoe een mailtje sturen via: receptie@hotelgilzetilburg.nl ?

geweldig goed hotel, zeer aanbevolen

sep
27-7-2018

Verbijf van twee nachten 22 t/m 24 juli 2018 in van der Valk Gilze.

Erg goed hotel op een prachtige locatie.

Kamers zeer goed en rest van het hotel zeer verzorgt.

Ontbijt en diner niets op aan te merken, uitstekend.

Enige verbeterpunt is het bedienend personeel op het terras.

Wij wilde lunchen en moesten erg lang wachten voor onze bestelling opgenomen werd. Werden begroet met; zeg het maar. Daarna

15 minuten moeten wachten voor het eerste geheel ingezakte biertje terwijl er maar 5 tafels bezet waren. Tweede drankje lukte helemaal niet. Geprobeerd om af te rekenen, en toen maar naar binnen gegaan op zoek naar personeel.

Wij hebben ons geld daarna bij een wel klantvriendelijk restaurant besteed.

Houd verder rekening dat de beschrijving op de website " enkele minuten van Tilburg" nergens op slaat. Afstand tot centrum is 17 km.

Openbaar vervoer rijd nauwelijks, laatste bus door de weeks uit Tilburg 17.50 uur.

In het weekend rijd er niks.

Guest Relations officer, Sales en Marketing Manager, 30-7-2018
Beste, graag wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Wij zullen uw tips ook zeker meenemen in de toekomst! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

HotelSpecials.nl

Problemen wil ik het niet noemen, maar bij het uitchecken heb ik wel wat tips gegeven mbt het hondenarrangement ( die overigens bijzonder slecht ontvangen werden door de enige niet vriendelijke medewerkster). Wij hadden een hondenarrangement geboekt. Er stond een heel klein etensbakje klaar en een schattig speeltje, maar voor onze Duitse Herder was het compleet zinloos. Daarnaast viel het ons op dat je via de hoofdingang geen voetgangerspad hebt. Het was behoorlijk druk en totaal onanie om via de rijbaan het terrein te verlaten voor een wandeling. De andere zijde was via voetgolf. Dat ging een stuk beter, maar waarom geen simpele doorgang voor voetgangers ? Zou een kleine moeite zijn. Al dan niet met hotelpasje. Tot slot was onze kamer wel echt oud. De vloerbedekking is op en het schilderwerk is aan vervanging toe. Met name de douchehoek is ook gewoon geen versie 2018 meer. Onze kamer (52) zat in een uithoek, maar het voelde ook zo.

Nooit meer!

Familie B
3-6-2018

Goedenacht,

Ja het is nu 02;10 en WEER kunnen wij iet slapen!

In januari hebben wij hier ern luxe 4 persoonskamer geboekt in de Royal wing. Alles was heerlijk, mooie kamer, heerlijk bed, lekkere jacuzzi. Rond 11 uur zijn wij lekker in bed gaan liggen en dachten een heerlijke rustige nacht tegemoet te gaan! (Even zonder ons kleine meisje van 1) Om 02;00 werden wij gewekt door heuze oergeluiden?! Laten we het er op houden dan een mevrouw boven ons het erg naar haar zin had. Jacuzzi aan en daar begon de eindeloze porno film! Bij de receptie gemeld, maar helaas ze konden er niets aan doen, jacuzzi mag blijkbaar midden in de nacht aan en het plezier dat ze hadden.. tjaa ?! Om 03;00 hebben wij besloten om maar terug aar Rotterdam te rijden! Klacht gemaakt en als tegemoet komen mochten we terug komen, dit keer in de superior wing.

Helaas.. Same shit different room! Jacuzzi staat nog steeds aan, harde muziek!

Voor ons Nooit meer

Guest Relations Officer, Sales en Marketing Manager, 13-6-2018

Goedemiddag,

Wij vinden het jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en u niet optimaal van uw verblijf heeft kunnen genieten. Helaas kan ik de gegevens van u niet achterhalen waar u heeft verbleven, wij vragen u een mail te sturen met uw gegevens naar guestrelations@hotelgilzetilburg.nl zodat wij persoonlijk contact met u kunnen opnemen voor een passende oplossing. Wij horen graag van u en hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Super genoten!

Monique van Baalen
10-4-2018

Gezellig en vriendelijk personeel. 4 dagen heerlijk gegeten (a la carte, ontbijt, brunch e.d). Schitterende en schone Royal Dutch Suite met uitzicht op het meer en goede WIFI (voor de filmkijkers e.d.). De thaise massage was erg goed. Lekkere cocktails bij de bar (ook op eigen bestelling, dus buiten de kaart om). Het casino was voor mij niet mijn ding, maar mijn man heeft genoten en € 64,- gewonnen.

in ieder seizoen een keer doen

Fred
26-2-2018

Rust, ruimte, bourgondische uitstraling.

Uitstekend hotel!!!

Kerklaan
28-1-2018

Mooi hotel!

De kamers zijn luxe, modern en heel schoon.

Het restaurant is sfeervol en het eten is van uitstekende kwaliteit.

Het restaurant is ook voor kinderen heel goed geschikt met een speelkamer en verschillende activiteiten voor kinderen.

Er is ook een heel mooie bar in het hotel met een warme en luxe uitstraling.

Het zwembad in het hotel heeft 2 grote baden en een klein kinder bad en een bubbelbad. Het is super schoon en het water is lekker warm. Ook heel fijn voor kleinere kinderen.

De medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk!

Het hotel is redelijk groot maar de gastvrijheid en de servicegerichtheid van de medewerkers zorgen voor een warme sfeer.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Leuk om te combineren met bijvoorbeeld een dagje Efteling.

Hier wordt heel hard gewerkt om voor alle gasten een mooi product neer te zetten.

Wat een vriendelijkheid en top service!

Romy Jutte
11-12-2017

Na mijzelf (hoe stom dan ook) te hebben buiten gesloten op het terras (begane grond) kwam Jolanda Waasdorp mij direct helpen. Na een tocht door de sneeuw liet zij mij weer binnen in mijn kamer!

Hotel hoort bij de top 10 van beste hotels

W koelewijn
2-9-2017

Het eten was voortreffelijk

De accommodaties goed

Min puntje 1keer was het bed niet opgemaakt

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg in Gilze Rijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.