Weer vandaag3°-9°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gilze-Tilburg voor je op een rij gezet:

254 reviews over Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg in het Nederlands

Super mooi hotel, bedbank tegenvaller

Shirley Smitskam Van Putten,
8-1-2019

Het hotel bestond uit meerdere delen, die je via buiten kon bereiken. Wij zaten zelf niet in het hoofdgebouw, maar een bijgebouw. Gastvrij ontvangen savonds om half acht. (daar wij hadden gekozen voor eerste dag Efteling) Heel mooie kamer, met whirlpool, mooi 2 persoonsbed, alléén voor de kinderen (12 en 8 jaar) een 2persoons bedbank... Dát bed kraakte enorm en aangezien wij 360 euro betaalden voor de kamer met 1 dagje Efteling erbij vond ik dat niet netjes. Bij zo een bedrag, mag je goede bedden verwachten! Mijn oudste heeft hierdoor toch echt minder goed geslapen en was teleurgesteld over het bed bij binnenkomst. Wel waren we erg tevreden over het ontbijt, voor ieder wat wils en mijn jongste roosterde heerlijk zelf een wafel ! Super!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Mooi en fijn hotel

R. Voshaar,
31-12-2018

Mooi en fijn hotel, heel vriendelijk personeel. Het zwembad is leuk en best groot (met bubbelbad enz). We hebben ons ook zeer goed vermaakt bij Jacks Casino. Eerste dag hebben we gewinkeld in Tilburg, dichtbij het hotel. We hebben 2 avonden in het hotel gegeten en beide keren zeer goed! Zeker een aanrader dit hotel, wij komen hier weer terug.

Gereisd met partner in december 2018

Fantastish

S.,
3-12-2018

In 1 woord: Super!! Schoon hotel. Jammer dat het prijzig is.

Gereisd met partner in november 2018

Goed verblijf gehad

Tamara Vial,
25-11-2018

Enorm mooie kamers, goed schoon en heerlijke bedden. Jammer dat halverwege de nacht luidruchtige gasten op onze deur stonden te bonken en deze probeerden open te maken. Heeft onze nachtrust helaas verstoord. Heerlijk bubbelbad op de kamer. Fijn dat er aparte douche bij is zodat je je na je bad lekker af kunt spoelen. Leuk dat we gratis entreetickets voor naastgelegen Casino kregen. Geen gebruik gemaakt van restaurant dit keer, maar vorige keren zijn erg goed bevallen.

Gereisd met partner in september 2016

Prima hotel

Hilma Weezepoel,
21-11-2018

Prima uitval basis voor diverse uitstapjes. Zowel voor steden als parken. Mooi hotel Kamers mooi (maar iets gedateerd) o.a. stukjes uit muur/kalk aanslag douche en beschadigingen aan tafels. Ontbijt en diner prima!. Vriendelijk personeel. We hadden kamer 210 /bij binnenkomst vlogen de stofwolken rond. Naar receptie beneden- gemeld...kreeg een stofdoek mee/ er zou de volgende dag op gelet worden (niets van gemerkt!)Dag 2 kwamen we zonder toiletpapier/ weer naar receptie- krijg je een rol mee. We waren veel op pad, maar anders zou dit toch een storend element wezen. Bij uit- check gemeld dat de toiletrolhouder los zat(rol viel er steeds uit) en dat de douche slecht doorliep. Dit zijn kleine dingen die echt opgelost moeten worden. De omgeving was op dit moment erg mooi(herfstkleuren)

Gereisd met partner in november 2018
Anne, Sales en Marketing Manager, 26-11-2018

Geachte mevrouw Weezepoel,

Hartelijk dank voor uw duidelijke recensie op Zoover. Wij zijn blij dat u een fijn verblijf heeft gehad en willen u bedanken voor de complimenten.

Wij zullen uw opmerkingen en tips doorgeven aan ons management en hopen hiermee onze service in de toekomst te kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Prachtig hotel, fijne kamers en heerlijk eten

Kaylee,
17-11-2018

Bij dit hotel kun je geweldige arrangementen boeken. Bijvoorbeeld 1 dag Efteling en 1 dag Beekse bergen of 2 dagen naar hetzelfde. Het is een kwartiertje van de Efteling vandaan. Bij het arrangement zit dus x aantal overnachtingen plus ontbijt. Wij gaan ieder jaar heen met de familie of ik samen met mijn partner. Het is een prachtig hotel. Wij zijn zeer tevreden!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Wouw!

Patricia,
5-11-2018

Super net en nieuw hotel! Kamers zijn groot en hele prettige sfeer. Aan alles is gedacht. 0 last van je buren, geen geluiden! Ontbijt is mega uitgebreid en tot in de puntjes verzorgd. Op een kwartier lopen vanaf de stad maar er gaan ook shuttle bussen vanaf het hotel en de gewone bus vertrekt van een halte om de hoek. Heerlijk! Het dakterras was nog gesloten, het zwembad zag er prima uit en gaaf zo boven in het hotel!

Gereisd met partner in oktober 2018
Guest Relations Officer Anne, Sales en Marketing Manager, 16-11-2018

Beste Patricia,

Wat een mooie woorden! Super bedankt voor de complimenten voor Hotel Tilburg. Aan uw beoordeling zie ik dat u Hotel Tilburg bedoelt. Die beschikken inderdaad over de faciliteiten waar u over praat. Fijn dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij zien u graag nog eens terug in een Van der Valk Hotel.

Prima

Hottinga,
23-9-2018

Superior whirlpool kamer klein maar van alle gemakken voorzien, luxe en schoon. Wij hadden een arrangement met diner. 3 gangen keuze menu op zich wat summier maar tegen bijbetaling zijn gangbare gerechten (varkenshaas tournedos zalm) ook te verkrijgen. Zwembad ruim voor vd valk begrippen en casino vermakelijk.

Kortom prima locatie voor een nachtje weg.

Gereisd met partner in september 2018

Uit op meer geld

S R,
28-7-2018

Het reastuarant is zonde van het geld! Wij hadden een 3 Gangen arrangement erbij geboekt maar deze was blijkbaar alleen geldig met een speciaal menu die nooit aan ons is gegeven waardoor wij van de “gewone” kaart hadden besteld en achteraf nog 80 euro erbij moesten betalen! Het eten was 80 euro niet waard laat staan 150 wat we betaald hebben in totaal!!! Belachelijk! Kwaliteit was slecht en het heeft echt onze nacht verpest! Voor ons nooit meer! Slechte service en 0 respect voor hun gasten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Hotel Gilze-Tilburg, Sales en Marketing Manager, 1-8-2018

Geachte gast,

Allereerst betreuren wij het dat u tot dit oordeel gekomen bent. Indien u een arrangement geboekt heeft met een inbegrepen diner zoals u aangeeft, dan heeft u sowieso een voucher gekregen die men in het restaurant ter bewijs aan de dienstdoende ober overhandigt, zoals aangegeven. De gerechten van waaruit men met dit arrangementsmenu kan kiezen, staan duidelijk in de reguliere menukaart, dus het detail dat u het arrangementsmenu niet ontvangen heeft, klopt in alle eerlijkheid niet. Het lijkt er op dat u, zonder voucher en zonder verdere communicatie met de dienstdoende ober een keuze uit de à la carte kaart gemaakt heeft, waardoor er wellicht sprake is van een onbedoelde fout welke welhaast onvermijdelijk was als gevolg van onder andere het niet overhandigen van de vouchers. Jammer dat u ons de geschreven kwalificatie geeft o.a. in uw titel. Graag willen wij e.e.a. voor u rechttrekken indien er inderdaad sprake is van de mogelijk geschetste dwaling, maar daarvoor hebben wij meer details nodig zoals uw naam, kamernummer / datum verblijf. Kunt u ons daartoe een mailtje sturen via: receptie@hotelgilzetilburg.nl ?

geweldig goed hotel, zeer aanbevolen

sep,
27-7-2018

Verbijf van twee nachten 22 t/m 24 juli 2018 in van der Valk Gilze.

Erg goed hotel op een prachtige locatie.

Kamers zeer goed en rest van het hotel zeer verzorgt.

Ontbijt en diner niets op aan te merken, uitstekend.

Enige verbeterpunt is het bedienend personeel op het terras.

Wij wilde lunchen en moesten erg lang wachten voor onze bestelling opgenomen werd. Werden begroet met; zeg het maar. Daarna

15 minuten moeten wachten voor het eerste geheel ingezakte biertje terwijl er maar 5 tafels bezet waren. Tweede drankje lukte helemaal niet. Geprobeerd om af te rekenen, en toen maar naar binnen gegaan op zoek naar personeel.

Wij hebben ons geld daarna bij een wel klantvriendelijk restaurant besteed.

Houd verder rekening dat de beschrijving op de website " enkele minuten van Tilburg" nergens op slaat. Afstand tot centrum is 17 km.

Openbaar vervoer rijd nauwelijks, laatste bus door de weeks uit Tilburg 17.50 uur.

In het weekend rijd er niks.

Gereisd met partner in juli 2018
Guest Relations officer, Sales en Marketing Manager, 30-7-2018
Beste, graag wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Wij zullen uw tips ook zeker meenemen in de toekomst! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg in Gilze Rijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.