Hotel Fletcher Wellness-Hotel Trivium

Hotel Fletcher Wellness-Hotel Trivium

7.2Goed

Nederland, Noord-Brabant, Etten-Leur

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Wellness-Hotel Trivium voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

1737 reviews over Hotel Fletcher Wellness-Hotel Trivium

• 3Kim28-09-2020

Never

Nooit meer je zit hele nacht zonder licht stroom

Gereisd met partner in september 2020

• 2San28-09-2020

Nooit meer

Waardeloos Hebben hele nacht zonder stroom gezeten .Wij hadden exclusieve suite geboekt met bubbelbad helaas hele nacht geen gebruik van kunnen maken ook geen licht en tv, bij receptie niemand te bekennen , later was er nachtportier die zou de technisch dienst bellen in de ochtend deed alles het weer

Gereisd met vrienden in september 2020

• 1JVR28-07-2020

nooit meer !!

wat een vreselijk hotel ! Smerige kamer onder het stof , smerige bedden met vlekken zo groot als landkaarten . Mn zoontje heeft z'n hand open gehaald aan het bad door scherpe punten .. NOOIT MEER

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Sietse Sonsma22-05-2020

geweldig!!!!

Wij zijn afgelopen woensdag 2 nachtjes te gast geweest in Fletcher-hotel in Etten-Leur. Heerlijk hotel met super vriendelijk personeel. Ontbijt en diner - ondanks coronamaatregelen - super lekker en prima geregeld. Ook nog eens ongelooflijk verwend met een (totaal onverwachte) gratis fles bubbels tijdens het diner, omdat een eerder verblijf van mijn echtgenote vanwege haar 65ste verjaardag samen met haar 2 zussen in januari door een gaslek enigszins in het water was gevallen.gevallen! Wij komen heel graag terug.

Gereisd met partner in mei 2020

• 8Margriet12-03-2020

Prima hotel voor bezoek sauna of zakkelijkverblijf

Het hotel is in de omgeving van grote scholen. Toevallig bleek het voorjaarsvakantie te zijn toen ik daar was. Dat bleek heel fijn te zijn. Alles is goed verzorgd en schoon. De bediening van de dinner eerste dag viel ontzettend tegen. Maar bij het ontbijt is dat goed gemaakt door de service van de bediening.

• 10Heidi27-02-2020

Top verblijf

Warm ontvangen door vriendelijk personeel. De kamer is ruim en heel netjes. Je kan vlakbij parkeren. Wij zijn heel tevreden en keren zeker terug voor een langer verblijf !

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 7Vermeylen27-02-2020

Zeer goed , maar niet voor faciliteiten gratis

Welke faciliteiten zijn gratis of niet, sauna en zwemmen.volgens mij . Alleen massage waren te betalen

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Ahmet26-02-2020

Luxe hotel in rustige omgeving

We hebben een korte verblijf gehad van 1 dag. Helaas geen mogelijkheid kunnen maken van de aanwezige en vooral ontspannende faciliteiten i.v.m. de tijd. We wilden in de avond gebruik maken van de sauna, helaas was het dragen van badkleding niet toegestaan op dat tijdstip. Dat mocht alleen vanaf 09:00 tot 11:00 's ochtends. Ik vond dat onze vrijheid daardoor beperkt werd. Ik denk en weet dat veel mensen zich niet comfortabel voelen zonder badkleding. Verder zag onze kamer er netjes en schoon uit. De televisie had voldoende zenders, er was een koffiezetapparaat, waterkoker, föhn, shampoo, douchegel en natuurlijk schone handdoeken. De glazen die op tafel stonden, waren niet heel schoon voor mijn gevoel. De douche is prima, alleen het water stroomde richting de deur, waardoor we een handdoek op de grond moesten leggen. Er miste een minibar. Over het algemeen tevreden en er is een bushalte naast, waardoor je binnen 15 minuten in Breda bent!

• 8Mila Jharap25-02-2020

Heerlijk genoten en komt lekker tot rust.

Het verblijf was prima, netjes en goed verzorgd. Het ontbijt was voldoende en verder lekker gebruik gemaakt van spa en wellness. Ben heerlijk tot rust gekomen. Kom zeker hier weer terug!😉

• 9Kerkhofs18-02-2020

Mooi, groot, net hotel.

Ligt vlakbij de snelweg, dus makkelijk te bereiken. Ligt buiten het centrum van Etten-Leur. Vanuit het hotel kun je niet wegwandelen. Grote kamer met bad. Prima hotel!!

Gereisd met partner in februari 2020

Hotel Fletcher Wellness-Hotel Trivium info

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats