Advertentie

Hotel Tulip Inn Eindhoven Airport

Hotel
Weer vandaag19°12°
Hotel Tulip Inn Eindhoven Airport
6,7

Voldoende

Score uit 20 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging9,1
  • Service6,0
  • Prijs/kwaliteit6,4
  • Eten4,9
  • Kamers7,0
  • Hygiëne4,6
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Eindhoven Airport voor je op een rij gezet:

 

20 reviews over Hotel Tulip Inn Eindhoven Airport in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

4

Onhygiënisch smerig

Ingrid Maseland, 9-11-2017
  • Ligging10
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten6
  • Kamers2
  • Hygiëne1
 

Wel goed: Prima ligging als je vroeg met het vliegtuig moet vertrekken. Geen geluidsoverlast.

Niet goed: De kamer was erg stoffig, vooral onder het bed en de kastjes. De douche was ronduit smerig, zwarte prut en haren in de douche goot. Het water liep daardoor slecht weg waardoor je natte voeten kreeg als je op de toilet zat.

Na melding bij de receptie werd niets gedaan, ook geen andere kamer aangeboden. Na schriftelijke klacht bij het hotel kregen we excuus aangeboden. En er zou ons een cadeautje opgestuurd worden. Na diverse mails met de vraag waar het cadeautje nou blijft zitten we er nog steeds op te wachten.

Wat een ongelooflijke slechte klanten service!

9

perfect voor een vroege vlucht!

a meuleman, 11-9-2017
  • Ligging10
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten5
  • Kamers9
  • Hygiëne9
 

Het was er schoon en nieuw.. Een mooi hotel, met een leuk uitzicht op de landings.vertrekbaan.

Jammer was dat je niet vroeg kon ontbijten.We konden alleen snel een kopje koffie drinken en wat broodjes klaarmaken om mee te nemen.

7

Goede ligging bij airport .

Jan en marry, 25-1-2017
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten5
  • Kamers8
 

Kamer goed , prima bedden.

Ontbijt 18 euro wat we veel vonden voor het eenvoudige aanbod, 10 euro was goed betaald geweest.


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Eindhoven Airport voor je op een rij gezet:

 

4

Koud en slecht schoongemaakt, karig ontbijt

Henro, 13-11-2016
  • Ligging10
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten3
  • Kamers3
 

Een eenvoudig ingerichte kamer. In de kamer was het koud en na omhoogzetten van thermostaat was het volgende ochtend nog steeds koiud. Veel stof en rommel op de vloer. Na douchen liep toilet en badkamer onder warter. Afvoer verstopt.

Ontbijt karig voor 14,50 euro ontbijtzaal koud en kil.

4

Een keer maar nooit weer

Van der Heide, 5-11-2016
  • Ligging6
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten1
  • Kamers7
 
Hotel geeft geen info over parkeren, terplekke geconfronteerd met 32,50 per dag. Zwarte toiletten wie bedenkt zoiets? Geen restaurant, kant en klaar maaltijden in de bar. Ziek geworden van bedorven maaltijd. Hotel staat niet open voor feedback.
7

goed hotel

penrod67, 8-9-2016
  • Ligging9
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers8
 
de kamers waren netjes en modern.mooie bad kamer,vriendelijk ontvangst bij de receptie,het ontbijt valt wat tegen,in vergelijking met andere hotels.had wat moeilijk heden met wifi ontvangst.het hotel is geluids dicht.

Advertentie
9

heel tevreden

voorbijgangers, 30-8-2016
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit10
  • Kamers8
 
Een hotel dat midden in de vertrekhal van het vliegveld ligt en waar je toch, dankzij de uitstekende geluidsisolatie, geen vliegtuig hoort. We zijn heel tevreden en komen hier graag nog eens.
9

Zo vanuit hotel naar je vlucht

Anita, 24-8-2016
  • Ligging10
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Kamers9
 

De kamers zijn echt geluiddicht, heerlijk rustig. Comfortabele kamer, goed verzorgd.

Enige minpunt vond ik het glas tussen badkamer en slaapkamer. Tijdens douchen wordt dit doorzichtig en dat vond mijn zoon niet prettig.

5

Slechte service

Marijke van der Meer, 14-4-2016
  • Ligging8
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit3
  • Kamers6
 
Goedkoop is het niet als je kijkt wat je ervoor krijgt: € 100,- voor een niet al te grote standaardkamer met minimale faciliteiten. De locatie is echter een groot pluspunt: op het terrein van vliegveld Eindhoven en dus bijzonder handig als je vroeg vertrekt. Wegens ziekte moest ik helaas een dag van te voren mijn reis drie dagen uitstellen. Toen bleek dat omboeken niet mogelijk was, ik was het -reeds betaalde- bedrag kwijt en zou volledig opnieuw moeten betalen. Voor Tulip Inn maakt het niet of ze de ene of de andere dag een kamer verhuren en ik was echt wel bereid de extra onkosten hiervoor te vergoeden. Maar ze willen gewoon dubbel vangen. Kortom: service van niks.
2

Nooit meer

Maurits, 26-10-2015
  • Ligging10
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten2
  • Kamers4
 
Onvriendelijk personeel,aankomst om 12.000 uur, kamer is klaar maar als je er eerder in wilt (14,00) kan dit alleen tegen toeslag.personeel is druk bezig met niets, als je een factuur vraagt, waar ze op moment van uitchecken geen tijd voor hebben, moet je € 5,- extra betalen.zwarte toiletten geven een vieze indruk.Je krijgt het idee dat alles wat je vraagt teveel is.Al met al een slechte indruk, mij zien ze hier nooit meer terug, absoluut geen aanrader.

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Eindhoven Airport voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip Inn Eindhoven Airport in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip Inn Eindhoven Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tulip Inn Eindhoven Airport scoort een 6.66 uit 10 op basis van 20 reviews.

Lees meer
 

Onze bezoekers bekeken ook:


Advertentie
Advertentie