7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza Eindhoven voor je op een rij gezet:

135 reviews over Hotel Park Plaza Eindhoven in het Nederlands

Fantastisch!

Dijana Jovanovic
23-2-2019

Top hotel!me dochters verjaardag hier gevierd. De receptioniste kwam een balon brengen en een bord veel lekkersZe voelde zich echt jarig.wat een vriendelijkheid en attent personeel. Verder schone kamer hadden kamer 201 erg fijne kamer.grote tv en de ruime kamer.ga zo door!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Veronique van Bree, Hotel Manager, 21-3-2019

Beste Dijana Jovanovic ,

Hartelijk dank voor uw feedback en dat u de tijd hebt genomen over uw ervaring te schrijven. We zijn verheugd om te lezen dat u genoten hebt van uw verblijf. We kijken uit naar uw volgende verblijf.

Ligging goed, kamer klein en duur

AW
22-10-2018

Ligging hotel is goed. ontbijt ook erg goed. De kamers daarentegen zijn klein. Uitzicht op dak vol afzuiging punten. Benauwde kamer omdat er geen raam open kan. Locatie en service prima, de kamers te duur voor wat je krijgt

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Veronique van Bree, Hotel Manager, Hotel Manager, 31-1-2019

Beste AW,

Hartelijk dank voor uw review. Inmiddels is het alweer even geleden dat u bij ons heeft verbleven. Mocht u overwegen het komende jaar weer naar het mooie Eindhoven te komen, vraag dan gerust naar een kamer met uitzicht over de straat of stad. In enkele gevallen is het ook mogelijk u een kamer toe te bedelen waar de ramen wel open kunnen (voorzijde straatzicht). Wanneer we dit tijdig weten kan hier natuurlijk rekening mee gehouden worden.

Graag tot ziens!

Veronique van Bree Hotel Manager

Geweldig hotel met 1 minpuntje; lees u verder...

Frederieke
18-8-2018

Heel goed hotel;net aan de rand van het centrum en uitgaans gebied. Hele lieve en gastvrije ontvangst bij de receptie,wat een vriendelijkheid! Kamer van alle luxe voorzien, enig en enkel minpunt is dat ik na een nacht met rode ogen en gezicht naar de ontbijtruimte ben ''geslopen'';gevolg van een heel nette kamer ''maar'' met airco en zonder mogelijkheid om een raam open te kunnen doen of zelfs niet eens op een kier.Potdicht!En dat in deze warme zomer 2018.Dit ook doorgegeven aan de receptie bij vertrek. Hoewel ik deze overnachting via een veiling site heb kunnen boeken (ik ben alleen met mijn dochtertje,we gaan veel op uitstapjes, maar een hotelkamer boeken via de normale weg is voor mij niet betaalbaar) hoop ik dat als we terug komen naar dit hotel (en dat doen we!) via de veiling en een kamer met bad kunnen krijgen(zoals deze kamer had,vind mijn dochtertje leuk), ''en'' met mogelijkheid tot openen raam!!! Verder ontbijt was toppie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Veronique van Bree, Hotel Manager, 21-3-2019

Beste Frederieke,

Bedankt voor uw verblijf en reactie. Wij hebben en aantal kamers met open raam/balkon. Indien u nog eens bij ons overnacht kan u dit aangeven bij het maken van de boeking.

Fijn om terug te lezen dat u en uw dochtertje genoten hebben van het verblijf bij ons.

Graag tot ziens.

deze kamer nooit meer

juliette
4-8-2018

kamer 102 met uitzicht op een dak met enorme luchtkokers erg benauwd ondanks airco. kon geen raam open !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Veronique van Bree, Hotel Manager, Hotel Manager, 31-1-2019

Beste Juliette,

Inmiddels is het alweer even geleden dat u bij ons heeft verbleven.

Mocht u dit jaar weer overwegen naar het mooie Eindhoven te komen, geeft u dan gerust uw voorkeuren aan. De kamer die u had betreft een Twin kamer, dit type kamer ligt inderdaad in deze gang met dit uitzicht. Wel is het mogelijk om op een andere locatie in het pand, met wellicht een leuker uitzicht, een twin bed te realiseren wanneer u dit wenst. Wanneer we dit tijdig weten kunnen we hier natuurlijk rekening mee houden.

Hopelijk mogen wij u weer als gast verwelkomen in het hotel & graag tot ziens!

Veronique van Bree Hotel Manager

Wat was dit een fijn,mooi hotel

Linda
23-9-2017

Dit hotel vind ik erg mooi,en het personeel is ook zeer vriendelijk,ik heb weinig erop aan te merken

Gereisd met partner in augustus 2016
Veronique van Bree, Hotel Manager, 25-9-2017

Beste Linda,

Hartelijk dank voor uw verblijf en positieve review. We hopen u graag in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij ons.

Veronique van Bree Hotel manager

atijd het gevoel van thuis komen

anja van bosbeke
26-8-2017

een echt geweldig hotel, dicht bij het centrum en altijd vriendelijk personeel en altijd behulpzaam ,gelijk in welke situatie ook, we gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in augustus 2017
Veronique van Bree, Hotel Manager, 28-8-2017

Geachte Anja,

Graag wil ik u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review over ons hotel te schrijven! Wij zijn erg verheugd te zien dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Graag verwelkomen wij u snel weer in het gastvrije Eindhoven! U mag rekenen op onze beste service!

Vriendelijke groeten, Veronique van Bree Hotel manager

genoten

Janine
21-4-2017

Zeer uitgebreid ontbijt, nette kamer. Vlakbij het centrum, was goed aan te lopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Veronique van Bree, Hotel Manager, 30-4-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij ons en uw positieve review op deze website. Erg fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.

We hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

Veronique van Bree Hotel manager

Geweldig hotel op perfecte locatie

Aprileyes
13-4-2017

Ik heb het prima naar de zin gehad in Park Plaza. Werd warm ontvangen aan de balie. Ik arriveerde wat vroeg, maar dat was geen probleem. Fruit, thee en koffie (incl. koekjes) op de gang, zelfs aan verse munt was gedacht! Een heerlijk ligbad en minibar op de kamer; sauna, zwembad en fitness. En ’s ochtends een heerlijk ontbijt. Wat een verschil met het hotel in Amsterdam waar ik de nacht ervoor had gelogeerd voor ongeveer dezelfde prijs! Ik kwam (na een concert) ver na middernacht pas weer terug in het hotel, met 3 gasten waarvoor wel was geboekt, maar die nog moesten inchecken. Ook dit was geen enkel probleem en deze mensen werden met dezelfde klantvriendelijkheid ontvangen als ik eerder begin van de middag. Hulde! Ik zou hier nog wel een paar dagen hebben willen verblijven. Heb me hier erg welkom gevoeld. Samengevat, een klantvriendelijk hotel op een perfecte locatie (het centrum van Eindhoven is op 10 minuten loopafstand), voor een vriendelijke prijs. Van harte aanbevolen wat mij betreft. Tip: Het geweldige Van Abbemuseum ligt letterlijk om de hoek van Park Plaza. Een bezoek meer dan waard.

Gereisd alleenreizend in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Veronique van Bree, Hotel Manager, 30-4-2017

Beste Anne,

Hartelijk dank voor uw geweldige review. We waarderen het zeer dat u de moeite heeft genomen wat te schrijven. We zijn erg blij om te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad en graag nog eens terug komt bij ons.

Graag tot een volgende keer.

Veronique van Bree

Hotelmanager

Echt een aanrader

Ineke
7-1-2017

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was schoon en bedden liggen prima. Uitgebreid ontbijtbuffet met verse producten en werd steeds weer aangevuld. We hebben hier 1 nacht doorgebracht maar komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Veronique van Bree, Hotel Manager, 9-1-2017

Beste Ineke,

Wat fijn om terug te mogen lezen dat u een goed verblijf bij ons in het hotel heeft gehad en dat u graag nog eens terug komt. Bedankt voor uw geweldige review. Wij zullen dit ook zeker delen met de medewerkers.

Graag tot een volgende keer.

Fijne avond.

Geen superior..

Tommy
9-10-2016

We hadden een superior room geboekt in dit hotel maar de kamer die we kregen bevond zich achteraan het gebouw in een hoekje met slechts een klein raampje dat ook nog eens bestickerd was. Er viel dus geen licht binnen in de kamer noch konden we naar buiten kijken. Kamer ook zeer klein, tapijt vuil en niet alles voorhanden wat wel in de brochure stond. We betaalden hier wel een aanzienlijk bedrag voor een overnachting met ontbijt (167 euro) dus prijs/kwaliteit niet goed. Personeel is wel zeer vriendelijk, de bar zeer mooi en qua ligging perfect. Vanuit het hotel ben je zo in het centrum. Het ontbijt was gewoon, niets bijzonders, wel ook hier zeer vriendelijke bediening.

Gereisd met vrienden in oktober 2016
Veronique van Bree, Hotel Manager, 29-11-2016

Beste Tommy06,

Bedankt voor uw recente verblijf en reactie op deze website. Wat vervelend om terug te lezen dat uw verblijf niet helemaal naar wens was. Excuses voor het ongemak. Wij gaan zeker iets doen aan het tapijt op de kamer dat vies was. U had een superior kamer geboekt en hier heeft u ook in verbleven. De superior kamer is onze standard kamer. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Hotels.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.