Hotel Inntel Hotels Art Eindhoven

Hotel Inntel Hotels Art Eindhoven
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Inntel Hotels Art Eindhoven voor je op een rij gezet:

Laatste review

Lekker hoor

Remco Versteden,
5-8-2018

We hebben genoten van ons verblijf. We zijn top geholpen, als we er even iemand mogen uitpakken dan vooral de barman Roberto. Echt een topper.

Kenmerken

73 reviews over Hotel Inntel Hotels Art Eindhoven in het Nederlands

Lekker hoor

Remco Versteden,
5-8-2018

Leuk hotel en mooie bar.

Thomas,
10-1-2018

Mooie bar en vriendelijk personeel

mooi met enkele mankementjes

SVM,
20-11-2017

De kamer, badkamer en toilet (315) was fantastisch van oppervlakte . Personeel aan de balie op en top vriendelijk. Toch enkele minpuntjes...

- Als je in bed ligt kan je de TV niet goed zien doordat de achterkant van het bed het zicht belemmerd

- Het tafeltje bij de TV was niet proper, het stof lag er dik op.

- In de kamer stond een decoratiestoel aan een tafel waar een enorme vuile "bruine veeg" op was?

- De afwerking toonde ook mankementjes.. de toiletpapier-houder hing los en de stop om het bad leeg te laten lopen werkte ook niet meer. Na zelf wat knutselen ging het eindelijk los.

De ligging van het hotel kan niet beter. Het ontbijt was niet spectaculair maar alles was voorzien wat nodig is.

Voor de prijs dat je betaald zouden die kleine mankementjes wel mogen uitgesloten worden.

HotelSpecials.nl

Heerlijk hotel midden in het centrum

mel,
15-11-2017

Heerlijk dit hotel, zijn er nu 2 keer achter elkaar geweest en hebben toen een jacuzzi kamer genomen. Het ligt midden in het centrum waar je goed kan shoppen/eten en het erg laat kan maken als je wil :)

Er zit ook een spa in het hotel waar je toegang tot hebt, wij hebben hier echter geen gebruik van gemaakt.

De minibar was dit jaar niet gevuld, dit was in 2016 wel zo.

Goed maar niet helemaal perfect

John,
16-10-2017

De kamer zijn ruim opgezet, en de badkamer ook. We hadden de jacuzzi kamer.

Het lichtplan in de kamer is niet echt goed overdacht. Het ademt geen sfeer, en op sommige momenten en plekken is het gewoon te donker.

Op kamer wel waterkoker en Senseo apparaat aanwezig.

Helaas maar 2 pads, 2 suiker. Voor de prijs van hotel kamer kon je wel verwachten dat er minimaal voor de avond en ochtend koffie was.

De badkamer is zeer ruim en netje opgezet met regendouche. Heerlijk, alleen een tip voor het hotel. Plaats een douchewand welke in zijn geheel dicht kan. Nu was badkamer helemaal nat ivm het spetteren, omdat de douche half open was.

TV bij de jacuzzi daar stonden geen zenders op ingesteld.

Hier en daar een stofdoekje overheen halen is geen overbodige luxe, en spinnenwebben op het plafond weghalen idem.

Van te voren hadden we al recensies gelezen, en waren al bedacht op het dubbel innen van de toeristenbelasting indien je via touroperator geboekt had ( hier betaal je kamer incl toeristenbelasting).

Toch nog moeten betalen in hotel. Duidelijk gemeld dat ik al betaald had, touroperator voucher laten zien dat het incl was, maar ze hielden vol. Manager erbij, en nogmaals verhaal gemeld en voucher laten zien. Nee hoor toch betalen.

Direct een mail gestuurd naar touroperator en zij hebben hotel gebeld en verhaal uitgelegd. Het zou gecrediteerd worden door hotel.

Volgende ochtend naar balie naar zelfde dame. Verhaal gemeld dat touroperator gebeld had en me gelijk gaf. Ze bleef verhaal volhouden ( klant was geen koning op dat moment).

Andere manager erbij,en uiteindelijk werd het begrepen.

Wat betreft het ontbijt ( 22 euro p.p.) is dat zeer prijzig.

Er voor gekozen om lekker bij een tentje in de stad te gaan ontbijten. Ruim ontbijt voor 2 personen. Kosten 14 euro totaal

Locatie is helemaal top. Makkelijk per openbaar vervoer te bereiken, mooi uitzicht op de stad. Lekker bij de winkels, restaurantjes, bioscoop etc

Eind oordeel; Prijs kwaliteit verhouding is iets uit verhouding

Inge Janssens - Manager On Duty, Front Office Manager, 30-10-2017

Geachte heer,

Beste John,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen betreffende het verblijf bij Inntel Hotels Art Eindhoven te delen. Wij stellen dit zeer op prijs gezien wij met de ervaringen van onze gasten het product en het service niveau wensen te optimaliseren.

Uw uitgebreide review geeft aan dat u een goed verblijf heeft gehad maar helaas geen prefect verblijf. Dit vinden wij spijtig want wij streven uiteraard naar prefect. Wij zullen uw punten meenemen en wij hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen bij Inntel Hotels Art Eindhoven. Wij zouden graag uw verbeterpunten omzetten naar iets positiefs zodat wij u de perfecte service kunnen bieden! You will be surprised, dat is waar Inntel Hotels voor staat.

Met gastvrije groet,

Inge Janssens

Manager On Duty

Inntel Hotels Art Eindhoven

Service!

Jip,
28-8-2017

Erg goede service, erg behulpzaam en meedenkend personeel ondanks de drukte. Zo werd er gezocht naar een andere kamer toen ik ontdekte dat ik een kamer zonder bad had terwijl ik dacht deze wel te hebben (wat niet het geval bleek) en kreeg ik een gratis upgrade naar een zogenaamde 'loft'kamer. En daar was echt een bad wat een zwembad voor luie mensen te noemen was.. ;) :)! Ook bij andere vragen was het personeel zeer toereikend en behulpzaam. Iets minder goed was de indeling van het hotel, het was soms wat zoeken.. Maar dit valt te verklaren doordat het gevestigd is in de oude Philips fabriek. En daardoor was het wel weer heel mooi :). Ik heb er een goede tijd gehad!

Super leuke stad, goed hotel!

Dave en Monique,
26-8-2017

Het hotel ligt midden in het centrum en voldoende parkeergelegenheid voor je auto. Eenmaal geparkeerd heb je 'm niet meer nodig want je loopt in 2 minuten midden in het winkelhart van Eindhoven. Hotel is prima en brengt je terug naar de oude "Philips"sfeer. Wij hadden een hartstikke leuk weekend hier!

Het hotel licht praktisch in het centrum. Op loopafstand van winkels, restaurants en gezellige drukte. We waren ondergebracht in het oude Philips gebouw waarin heel sfeervolle kamers waren gemaakt. Goede bedden, mooie badkamer en grote hoge ramen en een lekkere stoel. 's Ochtend een heerlijk en redelijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel achter de receptie.

De kamer was alleen niet overal even goed schoongemaakt. Het kastje waar het koffieautomaatje stond, en het koffieautomaatje zelf waren erg stoffig. Voor gebruik moest het eerst goed schoongemaakt worden.

Altijd jammer dat op een tweepersoonskamer maar 1 lekkere stoel staat. De ander moet dan altijd op het bed zitten.

Mooi en fijn hotel voor een nachtje weg

Lara,
24-8-2017

Afgelopen nacht hebben wij hier een nachtje geslapen, bij aankomst het leuke nieuws dat we een (gratis) upgrade kregen van de jacuzzi kamer naar de loft suite. Onwijs mooie, grote loft met jacuzzi, lekkere douche en onwijs groot bed. Tevens ook een groot balkon waar een andere hoteldeur aan grenst, maar wij hebben echter onze buren er niet op gezien.

Helaas is de loft wat gehorig. In de ochtend wakker geworden door gepraat en geloop van de buren.. Hoewel voor ons de upgrade gratis was, kan ik me voorstellen dat wanneer je echt de volle pot betaald, je hier niet op zit te wachten.

Ontbijt is erg lekker en je hebt onwijs veel keus. Van verse broodjes tot aan mini donuts en van walnootjes tot aan vers fruit Locatie top, je stapt uit het hotel en je bent in het centrum. Personeel erg behulpzaam en is er op uit je een fijne tijd te bezorgen. Kregen meteen een map mee van Eindhoven en waren bereid al onze vragen te beantwoorden. Fijn verblijf gehad.

Super ervaring

Kim,
17-6-2017

Bijzonder ingericht hotel, zeer ruime kamer. Ideale ligging, straat oversteken en je bent in het centrum. Parkeren onder het hotel was ideaal. Ontbijtbuffet was prima. Zeker een aanrader voor een weekendje Eindhoven!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inntel Hotels Art Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inntel Hotels Art Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.