Géén boekingskosten

+46/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 346 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

346 Reviews over Minicamping de Groenstraat

• 10Rob & Franciska29-09-2022

Fantastische camping

We hebben 3 weken op Minicamping De Groenstraat gestaan, in een woord fantastisch. Zoals op de website vermeld, zo is de camping ook, ondanks de hete zomer, groen gras. sanitair mooi en superschoon. Over alles is nagedacht, ook op regenachtige dagen ( en die hebben we gehad afgelopen week) , wordt de houtkachel opgestookt en sta je lekker af te wassen met een houtkachel achter je. Mooie kas, met allerlei soorten groente. Leuk voor kinderen zijn er een aantal dieren ezels , varkens, eekhoorns, vogels en een vijver met allerlei vissen, kikkers en schildpadden. Je moet er gewoon heen en genieten van een heerlijke vakantie.

• 10Arie en Petra21-09-2022

Geweldige camping met alle comfort en ruimte

Perfecte grasmat, perfect WiFi, super schoon sanitair en hele vriendelijke eigenaren. Fietsenstalling aanwezig met oplaadpunten. Met een tractortje zet de eigenaar je caravan op de plek. Ze zijn heel zuinig op de perfecte grasmat. Onder voortent een strak gespannen worteldoek. Eigen waterkraan, stroompunt, riool en Ziggo tv aansluiting. Verse eieren en aardbeien te koop. Verder in de kas allerlei groenten en fruit. Mooie omgeving voor mooie fietstochten. Snackbar en groot tuincentrum met faciliteiten op loopafstand. We komen er graag weer terug. Top camping

• 1Eetgelegenheden
  • 10Annie Eggen19-09-2022

Fantastische camping in alles. Een dikke 10

Als je op deze camping komt weet dan dat alles super is!!! Geen enkele min-punt.

• 10Peter en Marijke de Jong17-09-2022

Top camping

Wij hebben in augustus 2022 twee weken enorm genoten van onze vakantie op minicamping Groenstraat in Dongen. Een hartelijk ontvangst, de prachtige bloemen en het goed onderhouden terrein, de gezellig ingerichte binnen- en buitenruimtes en het persoonlijk contact zorgden voor een heerlijke vakantie. Met super schoon sanitair, grote plekken, de rust en de prachtige ligging nabij de bossen en steden zoals Breda. Overal is aandacht aan besteed op deze camping. Elke dag werden er suggesties gedaan voor tripjes in de omgeving. Een heerlijk eetcafe in Dongen (Jansen & Jansen) en genoeg fijne restaurantjes in Oosterhout. Bij slecht weer een dagje shoppen in de leuke stad Breda. En heel veel prachtige fietsroutes zoals De Biesbosch of de Loonse en Drunense heide. Voor Johan en Wendy een dikke vette 10. Volgend jaar komen we heel graag weer.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Peter en Door Ruysbroek12-09-2022

Een fantastische plek om van te genieten!

Elke dag is een feest op deze mooie luxe comfort camping! De eerste keer......was voor ons vorig jaar. De verwachtingen van de website en foto's worden gelijk overtroffen door de beleving om hier te zijn. De grasvelden liggen er prachtig bij evenals het gehele camping. Wat een werk en prestatie om dat zo te houden. Je ziet de passie en liefde die Wendy en Johan, de eigenaren, hier hebben bereikt. De ligging is perfect om er op uit te trekken, te ontdekken en te genieten van het Brabantse leven. Voor ons is deze camping voortaan elk jaar een hoogtepunt om naar uit te kijken.

• 9Saskia, karl en dapper24-08-2022

geweldig

Onverwachts een maand mogen revalideren op "De groenstraat" alwaar we hartelijk werden ontvangen door Wendy & Johan. We hebben genoten van de bloemrijke camping, de buitendouche, heerlijk in die hitte!!! , de dieren , Dex, de verse eitjes, de aardbeien, het superschone sanitair...teveel om op te noemen. Ik zou zeggen; kijk eens op de website en BOEK een heerlijke vakantie op de fijnste camping van Noord Brabant!!!

• 1Eetgelegenheden
  • 8Saskia, karl en dapper22-08-2022

heerlijk!!

onverwachts een hele maand mogen revalideren op de prachtige camping "de groenstraat", alwaar Wendy en Johan alles doen om t de gasten naar de zin te maken. Een bloemrijke camping, met ezels, eekhoorns, varkentjes en natuurlijk Dex, de campinghond. Superschoon sanitair, ruime plaatsen, mooie omgeving, eigelijk teveel om op te noemen, bezoek de website en boek een heerlijke vakantie op "de groenstraat!"

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam Smit08-08-2022

Hele gezellige bloemrijke camping.Super netjes en schoon,hartelijk ontvangen, leuke mensen,mooi onderhouden grasveld,tegels en grondzeil op alle ruime plekken.afwasmiddelen en doekjes bij de kranen. Bij aankomst krijg je een map met alle informatie in de buurt,centrum dichtbij,mooie fietsroutes.Kortom een super camping en wij komen op zeker terug👍👍👍

• 10Ben en Ineke Jonkman04-08-2022

Heerlijke vakantie gehad op een prachtige camping

Het verblijf was uitstekend. Grote plek met alle comfort erbij. De camping wordt goed onderhouden door Johan en Wendy. Wij hebben ons daar echt thuis gevoeld.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Ed en Margreet Coenders01-08-2022

Geweldig!!!!

Wat een geweldige camping! Hebben er 3 weken met veel plezier mogen verblijven.

Deze camping heeft alles wat wij zochten. Zeer vriendelijk ontvangst, pracht aan bloemen, dieren, mega schoon sanitair,en rust. De hele camping straalt rust uit. En natuurlijk niet vergeten, de buiten douche. Wat was dat heerlijk douche zeg.

De eigenaren leggen hun ziel en zaligheid in deze camping. En dat zie je terug in de bloemenpracht, onderhoud van het gras, het geduld en liefde waar ze hun werk mee doen. Respect!!

Klein paradijsje in Brabant.

Wij gaan zeker terugkomen.

Camping Minicamping de Groenstraat info

Camping-informatie