Camping Minicamping de Groenstraat

221 reviews over Camping Minicamping de Groenstraat in het Nederlands

Fantastische camping!!!

Johan en Marga
12-8-2018

Wendy en Johan zijn 2 super hardwerkende mensen die het voor iedereen een mooie onvergetelijke vakantie proberen te maken. Dit is bij ons 200% gelukt. Ondanks de hitte en droogte toch door extra te sproeien een mooie groene grasmat en frisse omgeving. Een veranda met heel veel prachtige bloemen. Geweldig goed en schoon sanitair en ruime plaatsen. Prachtige fietsroutes in de omgeving. Een aanrader voor mensen zonder en met met kleine kinderen. Iedere morgen staat er weer een tip of mooie route op het schoolbord. De eieren, jam en verse groente of fruit zijn voor een klein prijsje te verkrijgen. In de mooie oranjerie is te zien hoe alles groeit en bloeit. Een echte aanrader in Brabant om op vakantie te gaan.

Wij komen zeker terug.

Supervakantie gehad

Fam. Baselmans
12-8-2018

Fijne royale campeerplaats op een prachtig groen veld.

Sanitair zeer goed en schoon, zeer prettige gastvrouw en gastheer. Gemoedelijk en zeer gastvrij.

Geweldig

Tanja
9-8-2018

Wij hebben 3 nachten in de prachtige pipowagen geslapen. Het heerlijke bed netjes opgemaakt. En in de pipowagen is alles aanwezig, wij hebben ook 3 keer gebruik gemaakt van het heerlijke royale ontbijt. Croissants, jus oranje, optimel, afbakbroodjes, luxe vleeswaren, salade en nog veel meer. Kortom wij hebben 3 heerlijke dagen gehad door Wendy en Johan de beheerders van de camping👍🏻

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Nico en Anja Pasker
7-8-2018

Minicamping de Groenstraat is een heerlijke camping! De kampeerplekken zijn erg ruim, dus ook genoeg ruimte voor een bijzet tentje. Het sanitair is super schoon en wordt goed onderhouden. Bij de afwasplaatsen is altijd afwasmiddel aanwezig. Wij zijn 3 weken geweest en hebben het heerlijk gehad. Zelfs met deze hitte hadden we toch een groene grasmat voor de caravan. Daar werken Wendy en Johan erg hard voor. Het zijn 2 geweldig lieve mensen die er voor zorgen dat je een super verblijf hebt op deze camping. Wij komen zeker nog een keer terug!!

Heerlijke camping. Ik heb dus een probleem, alles over deze camping is al benoemd. Fijne hartelijke eigenaren. Is al eerder genoemd. Ronduit schitterend en super schoon sanitair. Is al eerder benoemd. Dagelijks nieuwe tips om er op uit te trekken. Is al eerder benoemd. Gunstige ligging, in de omtrek is veel te zien, naar toe te gaan. Is al benoemd. Prima wifi. Is al benoemd. Wat moet je hier nog meer over zeggen? Weet je wat, ga er naar toe en ervaar het

Heerlijk

Henri Moor
4-8-2018

Prachtige camping, schitterende standplaatsen. Erg schoon sanitair.Uiterst vriendelijke gastvrouw en gastheer. Wij komen zeker terug.

Ria en Charles Dallau
3-8-2018

Wat een fijne camping ,met lieve eigenaren mensen met passie voor hun bedrijf ! waarbij het welzijn van de kamping gasten hoog in het vaandel staat , waar krijgen alle kampeerders met het bloedhete weer deze zomer elke dag een heerlijk ijsje ? wij hebben genoten van onze prachtige plek met alle comfort dien je maar wensen kunt zo als , eigen kraan met afvoer voor de caravan en TV aansluiting .Ook de naam de groenstraat doet alle eer aan ,Johan doet zijn uiterste best om de velden groen te houden wat hem ook nog lukt !! elke morgen een vers scharrel eitje of vers fruit ,druiven uit de oranjerie waar je ook groenten kunt kopen zo van het land .

Wendy en Johan bedankt voor de gastvrijheid en de fijne vakantie ,wij komen zeker terug ! groeten Ria en Charles

Fantastisch camping!!!!

Bart en familie
31-7-2018

Fantastische camping. Zeer vriendelijk uitbaters. Prachtige omgeving die zelfs bij deze droogte nog steeds groen was. Om het gras te sparen werd er vriendelijk gevraagd om de bijzettentjes om de 3 á 4 dagen te verplaatsen wat ook geen enkel probleem is omdat de plaatsen zeer ruim zijn. De camping was zo goed als volzet tijdens het boeken maar toch hebben ze een oplossing gezocht. Eén caravan stond daardoor wat verder van de rest, maar ter plaatsen hebben ze zelfs hier een oplossing voor aangeboden, fantastisch.

Hier komen we zeker terug

Harriët Paquay
26-7-2018

Uitstekend sanitair, zeer gastvrij, ruime plaatsen, mooie uitvalsbasis voor fietstochten

Geen zwembad, weinig scahduwplekken

Ideale rustig gelegen camping 😀

Rafke
16-7-2018

Een fijne camping met zeer gezellige en gastvrije eigenaren! Sanitair ziet er keurig uit, royale standplaatsen en zeer goed onderhouden grasmat zelfs met het warme weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Groenstraat in Dongen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Groenstraat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Groenstraat scoort een 9.41 uit 10 op basis van 221 reviews.