Camping Minicamping de Groenstraat

Camping Minicamping de Groenstraat
9,4

201 reviews over Camping Minicamping de Groenstraat in het Nederlands

Echt een aanrader, we gaan zeker terug!

Yvonne de J., 24-10-2017

Top camping! Aan alles is gedacht: Tegels op de plek waar je caravan op kan staan, worteldoek onder de voortent of luifel, prachtig en zeer schoon toiletgebouw, gezellig overkapt zitgedeelte, schuur voor (elektrische) fietsen met oplaadpunten, oranjerie waar we regelmatig hebben gezeten toen het regende.

Bovendien vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Minpuntje: het weer, maar daar kon niemand iets aan veranderen.

Karin en Stef Priem, 20-10-2017

Een hele mooie schone en goed verzorgde camping, wij kunnen geen minpunten ondekken.

Zelfs de huisdiereen verwelkomen je.

Geweldig topcamping

Maddy Jos, 19-10-2017

Super camping prachtige plaatsen fijne eigenaars super sanitair . Het was gewoon helemaal af voor herhaling vatbaar

chapeau

fam Schroevers, 13-10-2017

We hebben vanaf 2 oktober een week bij Wendy en Johan verbleven. Een prima stel camping eigenaren waarbij niets teveel is, een prima camping, prima sanitair, strakke grasmat, leuke oranjerie enz, enz, enz. Te veel om op te noemen maar een camping die zeker een tien en een griffel waard is en we gaan hier zeker terug komen.

Siuper

fam de Jong, 30-9-2017

Hele mooie camping. Ontzettend schoon sanitair. Mooie plaatsen met stroom en water. Bovendien prima Wifi. Er wordt door de eigenaren alles aan gedaan om het verblijf zo fijn mogelijk te maken. Kan geen minpunt vinden. Ook mooie omgeving. Voor ons een 10+ voor de Groenstraat.

Een geweldige minicamping!

Annette, 24-9-2017

Vriendelijke eigenaren.

Mooie ruime, vlakke plaatsen. Leuke volière op het grote veld.

Electra, watertappunt, rioolafvoer en CAI per standplaats.

Ontzettend schoon sanitair. Mooie schone plaatsen waar je de vaat kunt doen.

Strak gespannen worteldoek voor de caravan/camper. Uitstekend werkende WiFi.

Fietsenstalling binnen met mogelijkheid voor het opladen van de electrische fietsen.

Oranjerie.

Veel mogelijkheden om te fietsen en wandelen. Camping ligt aan knooppuntenroute.

We komen beslist terug naar deze camping.

Super gezellig, Genieten.

Fam Verhoeckx, 13-9-2017

Dat het hier super fijn vertoeven is. Wat de mensen moeten weten, dat je eenmaal hier op de camping hebt gestaan, je zeker terug komt.

Alles is hier geweldig. Lieve en behulpzame eigenaars. Wendy en Johan en al hun kids.

Wij staan hier op de camping van April tot en met September.

normaal

wil, 7-9-2017

gewone normale camping,,prijs/kwaliteit in orde

Opnieuw fantastisch

Piet en Sjaan Bakelaar Oude Tonge, 2-9-2017

Mooie rustige minicamping waar de eigenaren Wendy en Johan alles in het werk stellen om het de gasten naar de zin te maken.Heel schoon sanitair mooie plaatsen een grasveld als een biljart laken en niet te vergeten de Oranjerie, waar je per dag de groenten en fruit kan zien groeien. Deze producten zijn dan voor een klein prijsje te koop. Een echte aanrader.

Geweldige camping

A.H. Kroeze, 31-8-2017

Veel is reeds over deze camping gezegd. En terecht, echt geweldige mooie camping. Super schoon sanitair en mooie grote plekken. Kunnen eigenlijk geen negatieve punten bedenken al moeten we zeggen dat we het niet zo geweldig vonden dat de eigenaar op zondagavond om 17.00 uur een uur lang met zijn zitmaaimachine het gras ging maaien over de gehele camping. Hiervoor had hij ook wel een ander tijdstip kunnen uitkiezen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Groenstraat in Dongen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Groenstraat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Groenstraat scoort een 9.36 uit 10 op basis van 201 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: