Camping Minicamping de Groenstraat

Tonen op kaart

277 reviews over Camping Minicamping de Groenstraat

• 2019
    10Jos en Marianne Bank02-10-2019

Wij waren hier ook al in de maand mei, reden voor ons om in september weer terug te komen. Wij vinden dit echt de schoonste camping van alle campings waar wij ooit geweest zijn. Verder voel je je gelijk thuis door de mooie aanleg van de camping, de planten en bloemen, de kas met de heerlijke groenten. In mei aten we verse asperges, nu heerlijke paprikasoep van net geoogste paprika's. De sfeervolle inrichting van de sanitairruimtes en de zitjes. Wij gaven eerder al een dikke 10, hoger kan niet, dus weer een dikke 10. Wendy en Johan, ga zo door en tot de volgende keer

• 10Klara Berkenpas27-09-2019

Fantastische camping

Een geweldig verzorgde camping, één bloemenzee. Heel vriendelijke gastvrouw en gastheer. Zeer schoon en mooi sanitair en douche ruimtes. Mooie omgeving

• 10Ellen en Bennie23-09-2019

Fantastische en sfeervolle camping.

Prachtige week gehad op deze geweldige camping

• 10Jan en Sienie Mourik21-09-2019

Geweldige mooie schone Gezellige Camping

wij zijn twee weken op deze camping geweest na een Hartelijke ontvangst door Wendy werden we door haar naar onze plaats begeleid mooi ruim met alles er op en er aan riool afvoer, waterkraan en tv aansluiting met voldoende netten een prachtige grasmat waar het Feijenoord stadion jaloers op is en die door haar man Johan goed word onderhouden ook het sanitair is geweldig je hoeft niets mee te nemen aan alles is gedacht ,ik las een opmerkingen in een review op deze pagina dat er weinig stalling plaatsen zijn voor de fietsen maar als iedereen die dikke grote zijtassen van zijn fiets haalden en iedereen zijn fiets in de zelfde richting plaatst is er ruimte te over Wendy en Johan ga zo door en wij komen zeker terug maar dan hopelijk voor een langere tijd bedankt voor alles,,

• 9Erik en Frieda Schoolenaar21-09-2019

Fantastisch.

Deze camping uitgezocht voor de ligging en goede reviews. Dit was volledig juist. De camping is fraai aangelegd, ruime plaatsen, eigen water aan-en afvoer en heel mooi met worteldoek voor de luifel of voortent. De ontvangst was goed geregeld, Wendy heeft ons netjes rondgeleid en de sfeer op de camping was zeer gemoedelijk. Het sanitair is heel netjes en schoon. De camping is een mooi uitgangspunt voor mooie fietstochten en uitstapjes. Alle reden om hier terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Gert van Asselt21-09-2019

Uitstekende en mooie camping in een mooie omgeving met veel fietsmogelijkheden. We hadden geserveerd voor vier dagen en uiteindelijk zijn dat er twaalf geworden.

• 10Marion Luttjeboer09-09-2019

Geweldig

Wat een schitterende plek, gastvrij, alles gezellig ingericht. Zeer schoon.

• 10Ursula en leo01-09-2019

Grandioos

Wij hebben romantisch genoten in de pipowagen op deze comfort minicamping. Het is er grandioos, aan alles is aandacht besteed. Goed bezig, Wendy en Johan, ga zo dóór!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Frans Jozef Teurlings01-09-2019

In een woord: "een meer dan geweldige camping"!!!

Beste Wendy en Johan,

Via deze reactie willen wij jullie bedanken voor de gastvrijheid van jullie schitterende camping! De uitstraling van jullie camping zijn de complementen meer dan waard! We snappen de prijs van Zoover!!! Het sanitair is om door een ringentje te halen en kan menige camping een voorbeeld aan nemen! Daarnaast de verzorging van het campingterein in al zijn facetten, van het gifgroene gras tot aan alle zomerbloeiers die een unieke uitstraling geven aan jullie camping, tevens natuurlijk ook verrassend aangeklede veranda en jullie orangerie! Al met al meer dan de complementen waard. Ook een reden voor ons om nog een keertje terug te komen voor een lang weekend, Hemelvaart of als het zo uit komt!

Wendy en Johan nogmaals dank voor jullie gastvrijheid!

Groet en zeker tot ziens,

Frans Jozef Teurlings en Angela Sanders

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Tuinstra29-08-2019

Wendy en Johan.. er is maar 1 woord fenomenaal! Wat een uniek plekje.alles klopt ..de dieren de tuin de aanleg.. geweldig. En ... leuke eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2019

19 tips over Camping Minicamping de Groenstraat

• Rob, 30-04-2014

De reptielen dierentuin in Tilburg is een aanrader voor kinderen van 4/5 tot 12/14. Maar ook voor ouderen interessant.

• Marion62, 24-04-2014

Hank, visssershang, leuk haventje met restaurant .

• Gerard en Francie Schuurbiers, 25-07-2014

Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. De Biesbos en Loonse en Drunense Duinen. Dichtbij Oosterhout met een groot winkelcentrum.

0 vragen over Camping Minicamping de Groenstraat

Camping Minicamping de Groenstraat info