Camping Minicamping de Groenstraat

207 reviews over Camping Minicamping de Groenstraat in het Nederlands

Het was genieten.

Antoon en Corry
20-6-2018

Een hele mooie en nette camping.

We hebben geslapen in de Pipo wagen.

Een heerlijk bed en leuk ingericht .

Wij zijn fan!

Bianca
19-6-2018

Fantastisch! Zou willen dat alle campings zo zouden zijn.....Mooi & schoon sanitair, zeer sfeervol aangekleed, leuke zitjes, mooie grasmat, worteldoek voor de caravan, gastvrij ontvangst, verse groenten en fruit uit eigen kas verkrijgbaar ..... met heel veel liefde gerund en dat merk en zie je!

Een super gave gastvrijecamping top 😎😏👍

Bert & Ina Akster
16-6-2018

Voor de 4e keer deze super camping bezocht, dit keer vanwege privé omstandig heden maar 10 dagen. Weer volop genoten van de gastvrijheid van Wendy en Johan.

Elke dag weer een route van Johan om te fietsen en/of te wandelen. Vers fruit uit de streek . Kort om het was weer geweldig

Perfect verzorgde camping in gevarieerde omgeving.

Twan en Maria
13-5-2018

Prachtige mini camping met voorbereiding voor elke caravanplaats met wieltegels en worteldoek t.b.v. de voortent. Elke 2 plekken die ruim bemeten zijn beschikken over elektriciteitsaansluiting, centrale antenne en vuilwaterafvoer.

De camping ligt er super verzorgd bij met rondom veel groen. Ook het sanitair is ronduit perfect te noemen, ruim, schoon en doordacht.

Daarnaast hele aardige, hardwerkende beheerders, Wendy en Johan die volop oog hebben voor hun camping en hun gasten maar ook hun omgeving kennen en altijd bereid zijn om een leuke fiets- of wandeltocht te promoten.

Geweldig genoten

Toon en Marleen Michiels
10-5-2018

Wij hebben geweldig genoten op de mooiste camping van Brabant. Het hartelijke ontvangst!!!De mooie ruime kampeerplaats, het sanitairgebouw zo netjes en schoon een 10+, de fietsenstalling met vele electrische aansluitingen,en de fantastische oranjerie . Alles was super. TOP! Wij komen zeker terug. Bedankt Wendy en Johan

Fantastisch!

Anita en Wim van Kerkhof
3-5-2018

Mooie camping met ruime plaatsen, schoon sanitair, zeer gastvrije ontvangst,

zeker een aanrader.

Echt een aanrader, we gaan zeker terug!

Yvonne de J.
24-10-2017

Top camping! Aan alles is gedacht: Tegels op de plek waar je caravan op kan staan, worteldoek onder de voortent of luifel, prachtig en zeer schoon toiletgebouw, gezellig overkapt zitgedeelte, schuur voor (elektrische) fietsen met oplaadpunten, oranjerie waar we regelmatig hebben gezeten toen het regende.

Bovendien vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Minpuntje: het weer, maar daar kon niemand iets aan veranderen.

Karin en Stef Priem
20-10-2017

Een hele mooie schone en goed verzorgde camping, wij kunnen geen minpunten ondekken.

Zelfs de huisdiereen verwelkomen je.

Geweldig topcamping

Maddy Jos
19-10-2017

Super camping prachtige plaatsen fijne eigenaars super sanitair . Het was gewoon helemaal af voor herhaling vatbaar

chapeau

fam Schroevers
13-10-2017

We hebben vanaf 2 oktober een week bij Wendy en Johan verbleven. Een prima stel camping eigenaren waarbij niets teveel is, een prima camping, prima sanitair, strakke grasmat, leuke oranjerie enz, enz, enz. Te veel om op te noemen maar een camping die zeker een tien en een griffel waard is en we gaan hier zeker terug komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Groenstraat in Dongen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Groenstraat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Groenstraat scoort een 9.37 uit 10 op basis van 207 reviews.