Géén boekingskosten

Meer camping info

159 Reviews over Minicamping De Stamhoeve

• 7Timmerman07-05-2022

Gastgericht kan beter…

Mooie omgeving en prachtig om te fietsen! We wilden na 12 uur van de camping. Dan staat er een bedrag van 10 euro voor. In de papieren staat dat je dan voor 17 uur moet vertrekken maar er werd gestuurd op 16 uur. Maar toen werd ons ook nog gevraagd om voor die paar uur te verplaatsen…. Jammer! Dus zijn we maar om 12 uur naar huis gegaan; wat een gedoe. Er wordt volop gebouwd aan gastenverblijven op de camping. Daar ondervonden we weinig hinder van.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Marianne14-11-2020

Mooie, rustige, gezellige camping

ondanks de warmte heerlijke vakantie gehad. Ruime plekken, vlonders in je voortent (gratis), Mooi en verzorgd , schoon sanitair. Infomappen zijn er niet meer. alles gaat nu via een speciale app ECHT een super uitkomst in corona tijd. Ook kan je via de app betalen voor je ijsjes, eieren enz. Kijk ook eens in de vriezer of koelkast in het toiletgebouw, hier staat regelmatig heerlijke soep, die je kan kopen. De camping is rustig, ruim van opzet. Er is idd een varkenschuur naast de camping. Maar het verhaal ging, dat deze ging stoppen en dit zou dan al per ingang van 2021 zijn. mooie uitvalbasis naar de stad, de duinen, efteling. Het is echt een hele leuke gezellige camping

• 9Annet Visser - Jansen21-09-2020

Geweldige camping

Hele fijne rustige camping, mooi en schoon sanitair dat er ook nog gezellig uitziet. Ruime plaatsen. Eindelijk een camping waar de wifi echt werkt. De houten tegels bij de plaatsen om onder je tent od luifel te leggen zijn echt ideaal. Wij komen iig terug op deze plek.

• 9Jan Dirk Uijl01-10-2019

Geweldige camping!!

Gastvrije ontvangst, zeer vriendelijke eigenaresse. Geweldig sanitair en zeer schoon. Afwaswater heel warm. Mooie ruime plaatsen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Aad en Franny26-09-2019

Een sfeervolle camping op een prachtig plekje!

Het is voor ons de tweede keer dat we op de Stamhoeve ruim een week met de caravan staan. Bij aankomst krijgt iedere gast zijn eigen informatiemap mee om op gemak de folders van de activiteiten, de regels van de camping en mogelijkheden in de regio te ontdekken. Je hebt iedere dag de mogelijkheid om een vers eitje van de plaatselijke kip te kopen of een heerlijk Boerderijijsje in wel tien verschillende smaken voor na het avondeten. Dus dat werd iedere avond een andere proeven!. Via het knooppuntenstelsel en de daarvoor beschikbare app 01 op je telefoon kan je, via de gratis wifi, leuke routes samenstellen. Wij zijn , bij goed weer, deze dagen veel op de fiets gestapt en hebben een groot gedeelte in dit afwisselende landschap mogen zien en ontdekken. Het Brabantse land geeft op veel plekken de mogelijkheid om op een gezellig terrasje even een stop te maken om wat te nuttigen.
    Kortom een streek en een camping voor een goede vakantie!

• 9Gerrit en Karin13-09-2019

Prima camping, vanwege varkens lucht niet meer.

Kind vriendelijke camping, alle voorzieningen die kampeerder wenst zijn aanwezig! Leuke speeltuin voor kinderen!

• 10Stolk 1313-09-2019

hele fijne camping

Hele fijne camping vriendelijke mensen heel mooi omgeving om te fietsen wandelen

• 9G van Zon06-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Gezellige gemoedelijke en goed onderhouden camping , schoon en goed sanitair. Cai en wifi aanwezig en gratis. Vriendelijke ontvangst. Wij kunnen deze camping aan iedereen aanbevelen !

• 9Angelique01-09-2019

Aangenaam verrast!

De camping heeft ons aangenaam verrast. De leuke aankleding maakt het heel sfeervol en geeft gelijk een goed gevoel. En de informatiemap ( voor elke staanplaats 1 ) was zeer uitgebreid. Waar kom je dat nog tegen! We hebben een prima verblijf gehad, echter vonden we de geur van de varkensstal naast de camping wel vervelend. Maar daar kan de camping niks aan doen. En met een goede windrichting is er ook niks aan de hand.

• 9Familie Oosterwijk01-09-2019

Heerlijke camping om te ontspannen!

Mooie camping. Hele vriendelijke eigenaren. Aan alles is gedacht op deze camping. Kinderstoel en wasrek te leen. Elke dag verse eieren en zelfs ijsjes kan je s' avonds kopen. Skelters om mee te spelen is echt super. Top camping!

Camping Minicamping De Stamhoeve info

Camping-informatie