Camping Minicamping De Stamhoeve

118 reviews over Camping Minicamping De Stamhoeve in het Nederlands

Een absolute must!

Trix
2-9-2018

Gastvrij, erg schoon sanitair, ruime plaatsen en eigen vlonders! Kortom, een absolute must als je fijn wilt kamperen in deze prachtige omgeving.

Top camping op een top locatie.

Ineke en Piet
25-8-2018

Leuke en overzichtelijk camping om met kleine kinderen naar toe te gaan.

Wij zijn hier vier dagen met onze kleinkinderen geweest en deze hebben zich geen moment verveeld. Veel speel mogelijkheden en dieren. Goede locatie voor leuke uitjes. Zeer vriendelijke gastfamilie.

Schone en verzorgde toiletten. Kortom een top camping

De ontvangst was vriendelijk, het sanitair prima in orde.

Maar..... de camping bevindt zich naast een varkensstal en ivm de richting van de wind een enorme stank daar vandaan die de hele dag en nacht in je neusgaten blijft hangen

Wij stonden op een veld naast een haag, met een tentje,waar een kudde schapen van smorgens tot s’avonds 20.30 uur continue langs hobbelen en dan niet zomaar een klein beetje mekkeren!!! Neee, die hele kudde blaatte en brulde tegelijk ! Een rustige camping???

Wij zijn vakantiefietsers en hebben in juni 1700 km gefietst richting Z-Frankrijk en 22 overnachtingen gedaan op minicampings,geen een zo erg als deze qua rumoer en stank. Jammer hoor. Of je runt een camping of je houdt alleen schapen, koeien,kippen of varkens.

Waardeloos

Rob
21-8-2018

Aan de ontvangst zal het niet liggen want die was goed, maar dat mensen zo hoog opgeven over deze camping is onbegrijpelijk. De hele dag (en nacht)wordt je gewoon ziek van de enorme stank van een direct naast de camping gelegen varkensboerderij. Dat brengt overdag ook nog eens de nodige overlast teweeg van vliegen en s-nachts gaat de overlast ook door vanwege het voortdurende monotone geluid van de afzuiginstallatie van deze boerderij. Daarnaast houden de eigenaren van de Stamhoeve zelf ook nog schapen die gedurende vele uren van de dag zo hard blaten dat van rust geen sprake is. Voor de prijs hoef je het al helmaal niet te doen. 43.50 euro voor 2 nachten met niet meer dan een trekkerstentje is behoorlijk overdreven. Voor ons nimmer en nooit meer de Stamhoeve.

zeker voor herhaling vatbaar !

Edwin
18-8-2018

De camping kon ons echt bekoren, grote plaatsen, kleinschalig, rustig, proper sanitair ! Ook andere kleine voorzieningen zoals een gezamenlijke ijskast, verse eieren, krant, ijsjes. Kortom voor een "minicamping" maxi-voorzieningen zonder te spreken over de vlonders die bij elke plaats liggen en die van de ruimte onder de luifel of voortent een heel net verblijf maken ! Graag tot een volgende keer.

Uitmuntend!

Rozen
15-8-2018

Stomverbaasd....zo kan een toiletgebouw er ook uit zien....zo ruim kunnen de plaatsen zijn...uitmuntend!

Mooie ruime camping met prima sanitair.

Cruyshoeve
28-7-2018

Een bijzonder mooie camping troffen wij aan. Hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Wij kregen een dikke map met kaarten van de omgeving, toeristische informatie, en handige telefoonnummers. Omdat het al weken bloedheet was kampeerden we op een dorre grasmat. De vlondertjes die bij elke plaats liggen zijn erg handig. Alle plaatsen zijn erg groot met allemaal eigen water en stroompunt. Het sanitair ziet er gezellig en verzorgd uit, en erg schoon ook al was er best wel veel klein grut. Lekker ruime douche's waar je heerlijk kunt douchen. Wil je wat lezen, dan zijn er voldoende boeken en tijdschriften. Een grote vriezer vol lekker ijs. (heerlijk boerenijs). Overal waar je kijkt in het sanitairgebouw straalt gezelligheid uit.

Een heerlijke camping om te verblijven. Echt een aanrader voor wie de omgeving wil bezoeken. Niets op aan te merken.

De fietspaden daarentegen zijn erg slecht. Hobbelig en erg smal. En vol ladingen paardenstront

Fantastisch mooie camping

Blauwe bus
10-6-2018

Een prachtige goed verzorgde camping met een super aardige gastvrouw waar je jezelf gelijk thuis voelt. De informatiemap met allerhande wetenswaardigheden en kaarten uit de streek is erg handig. Ook de beschikbaar gestelde vlondertjes op elke plaats om over modderige gedeelten te leggen zijn een uitkomst. Super schoon sanitair, prachtige douches met heerlijk warm water maken het verblijf op deze Minicamping tot een waar feest. Janine en Leon bedankt voor de gastvrijheid.

Juweeltje!

Dirk&Lia
1-6-2018

Wat een fantastische camping! Dit juweeltje hadden we nog niet ontdekt. Zeer gastvrije en aardige campingeigenaars, prachtige grote plekken (op elke plek water) op verschillende veldjes. Erg gezellig opgezet met ook nog de nodige privacy! Schitterend en altijd schoon sanitair. Prachtig fietsgebied, met veel steden ( oa Den Bosch en Tilburg) en kleinere plaatsen op fietsafstand. Erg fijne week gehad!

Gastvrijheid ten voeten uit!

Henk en Conny
29-4-2018

Als wandelaars van de pelgrimsroute zochten we een overnachtingsplek voor ons trekkerstentje, de vriendelijke eigenaresse dacht met ons mee, hoewel de camping eigenlijk vol was kregen we toch een plekje aangeboden naast een lief echtpaar dat een gedeelte van hun plek afstond voor ons. Gastvrijheid noemen we dat, met s’morgens een heerlijk kopje koffie van datzelfde echtpaar. Top! Hier konden we zeker onze wandeltocht mee hervatten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Stamhoeve in Biezenmortel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Stamhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.