Tijdelijk €25 aanbetaling

7.7GoedScore uit 33 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Minicamping `t Swinkeltje

• 7Gerda10-08-2021

2 de keer geweest Niet meer voor herhaling

Sanitair is perfect alleen jammer dat ze geen aparte wasruimte hebben Verder mooie grote douche’sMooie ruime plekken Beton platen zijn te klein en slecht WiFi word aangeboden, maar is bar slecht nooit zo slecht gehad

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Herke03-06-2021

Nooit meer.

Ook ik vind fenomenaal of een 10 zwaar overdreven. Mooi sanitair, vriendelijke gastvrouw en -heer. We stonden echter echt verkeerd. Het “camperveldje” zit te dicht tegen de wegen aan. Overdag en ‘s avonds daardoor erg veel verkeerslawaai. Oase van rust klopt dus zeker niet. Ook de enorme gier(?)opslag stonk. Hangt natuurlijk ook af van de windrichting.

• 9Snauwaert-Vandiest Dirk en Jack14-07-2020

Rustig en groen en gezond!

Aangenaam en rustig verblijf op een kleine landelijke groene mini-camping. Prima eco-sanitair. Eigenaardig dat de wc's niet doorgespoeld worden met regenwater? Er mankeert ook een kapstok in de wc's. Hartelijke behulpzame gastvrouw, mevrouwtje Carry! Juiste prijs! Ideale mini-camping om even op adem te komen en tijd te nemen voor jezelf!

• 9Corrie23-09-2019

In een woord GOED

Mooie camping prima ligging.vriendelijke gastvrouw

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Paul en Aafke van Wasbeek02-09-2019

Wij zijn al jaren zeer tevreden.

Al verschillende jaren een voorseizoen op 't Swinkeltje verbleven. Elk jaar weer fijn om hier naar toe te gaan. Fijne beheerders. Altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Wij vinden het heel prettig om op deze camping te vertoeven. Zeker ook vanwege de mooie fietstochten die je hier kunt maken. Bergeijk is dichtbij, waar je prima alles kunt kopen wat je nodig hebt. Al met al een elke keer weer genieten.

• 9Albert en Corry28-05-2018

heerlijke camping om tot rust te komen

mooie en rustige camping tegen de Belgische grens. Ruime plaatsen met een tegel terrasje erbij, zeer modern en super schoon sanitair.

• 7Marijke15-05-2018

fijne vakantie

Ook wij vonden het een fijne camping, maar een 10 is o.i. nogal overtrokken. De camping is verdeeld in drie zones en bij het voorste veldje zit je te dicht bij de weg en zijn de plaatsen te dicht op elkaar. Überhaupt zijn de plaatsen dicht op elkaar. Het sanitair is nieuw en erg schoon. Weliswaar vonden wij het onprettig dat de pisbakken in de ruimte zijn waar ook de andere toiletten zijn. Er is geen afzonderlijke ruimte voor vrouwen, ook niet voor de douches. Daarom is het jammer dat er geen afzonderlijke wastafel ruimte is (vandaar de 6). De douches kun je 7 minuten douchen. Op zich prima voor een normale douchebeurt, maar met lang haar red je die tijd niet. Het blijft kamperen bij de boer, maar dat deerde ons niet, wel de troosteloze aanblik van de megastallen in de prachtige omgeving. Vriendelijke beheerders èn gasten.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Paul en Josje Leenart Nijmegen03-09-2017

Heerlijk rustig kamperen gastvrij Brabantse land

We hebben 3 en halve maand vertoefd op deze camping (3 weken volledig in juni en tijdens de weekenden. Onze ervaring: open, vriendelijke en betrokken beheerdersechtpaar vol belangstelling voor iedereen. Schoon prachtig onderhouden sanitair, voldoende ruimte voor iedereen, veel terugkomende Gezellige gasten (zowel voor seizoen als vakantie/weekend). Prachtig fiets/wandelgebied met leuke dorpen/stadjes in de nabijheid en vol Brabantse gastvrijheid. We komen zeker nog eens terug! Dank voor de heerlijke tijd die we genoten hebben.

• 10frans en wilhelmien29-08-2017

helemaal super

mooi sanitair ,gastvrije eigenaars,.en een prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen.We gaan er zeker nog eens terug!.

• 10G. Willemstein25-08-2017

Gezellige camping

Minicamping 't Swinkeltje is een gezellige camping. De eigenaren (Carry en Patrick) doen er alles aan om de campeerders thuis te laten voelen. Ze staan voor iedereen klaar en hebben meestal tijd voor een praatje. Het sanitair wordt goed onderhouden en ziet er keurig netjes uit. Een echte aanrader,

Camping Minicamping `t Swinkeltje info

Camping-informatie