Camping Minicamping `t Swinkeltje

30 reviews over Camping Minicamping `t Swinkeltje

• 2019
    9Corrie23-09-2019

In een woord GOED

Mooie camping prima ligging.vriendelijke gastvrouw

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Paul en Aafke van Wasbeek02-09-2019

Wij zijn al jaren zeer tevreden.

Al verschillende jaren een voorseizoen op 't Swinkeltje verbleven. Elk jaar weer fijn om hier naar toe te gaan. Fijne beheerders. Altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Wij vinden het heel prettig om op deze camping te vertoeven. Zeker ook vanwege de mooie fietstochten die je hier kunt maken. Bergeijk is dichtbij, waar je prima alles kunt kopen wat je nodig hebt. Al met al een elke keer weer genieten.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Albert en Corry28-05-2018

heerlijke camping om tot rust te komen

mooie en rustige camping tegen de Belgische grens. Ruime plaatsen met een tegel terrasje erbij, zeer modern en super schoon sanitair.

Gereisd met partner in mei 2018

• 7Marijke15-05-2018

fijne vakantie

Ook wij vonden het een fijne camping, maar een 10 is o.i. nogal overtrokken. De camping is verdeeld in drie zones en bij het voorste veldje zit je te dicht bij de weg en zijn de plaatsen te dicht op elkaar. Überhaupt zijn de plaatsen dicht op elkaar. Het sanitair is nieuw en erg schoon. Weliswaar vonden wij het onprettig dat de pisbakken in de ruimte zijn waar ook de andere toiletten zijn. Er is geen afzonderlijke ruimte voor vrouwen, ook niet voor de douches. Daarom is het jammer dat er geen afzonderlijke wastafel ruimte is (vandaar de 6). De douches kun je 7 minuten douchen. Op zich prima voor een normale douchebeurt, maar met lang haar red je die tijd niet. Het blijft kamperen bij de boer, maar dat deerde ons niet, wel de troosteloze aanblik van de megastallen in de prachtige omgeving. Vriendelijke beheerders èn gasten.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Paul en Josje Leenart Nijmegen03-09-2017

Heerlijk rustig kamperen gastvrij Brabantse land

We hebben 3 en halve maand vertoefd op deze camping (3 weken volledig in juni en tijdens de weekenden. Onze ervaring: open, vriendelijke en betrokken beheerdersechtpaar vol belangstelling voor iedereen. Schoon prachtig onderhouden sanitair, voldoende ruimte voor iedereen, veel terugkomende Gezellige gasten (zowel voor seizoen als vakantie/weekend). Prachtig fiets/wandelgebied met leuke dorpen/stadjes in de nabijheid en vol Brabantse gastvrijheid. We komen zeker nog eens terug! Dank voor de heerlijke tijd die we genoten hebben.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10frans en wilhelmien29-08-2017

helemaal super

mooi sanitair ,gastvrije eigenaars,.en een prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen.We gaan er zeker nog eens terug!.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10G. Willemstein25-08-2017

Gezellige camping

Minicamping 't Swinkeltje is een gezellige camping. De eigenaren (Carry en Patrick) doen er alles aan om de campeerders thuis te laten voelen. Ze staan voor iedereen klaar en hebben meestal tijd voor een praatje. Het sanitair wordt goed onderhouden en ziet er keurig netjes uit. Een echte aanrader,

Gereisd met partner in maart 2017

• 10Fam. Behets11-08-2017

altijd een beetje thuiskomen

We komen ondertussen al verschillende jaren op de mini-camping. Voor een lang weekend in het voor- of najaar. Het is een leuke omgeving om met de fiets te verkennen, en voor ons is het ondertussen al een beetje thuiskomen geworden. Vriendelijke eigenaren, verzorgd sanitair en rust. Wat wil een mens nog meer.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Jan Timmermann27-07-2017

't Swinkeltje: Een Goede basis om te fietsen

De camping heeft schone sanitair. De beheerders hebben belangstelling in hun gasten.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Loek en Erna26-07-2017

Knusse, gezellige minicamping in mooie omgeving.

Vriendelijke, gastvrije eigenaren. Zowel de caravan als camperplaatsen zijn voorzien van verharde plateaus.
    Camping ligt in de Brabantse en nabij de Belgische Kempen. Waar het heerlijk fietsen en wandelen is.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017