Géén boekingskosten

Meer camping info

39 Reviews over Minicamping De Kuundert hoeve

• 9Eric22-09-2022

Een heerlijke plek

Hele fijne minicamping met echte gastvrijheid van Jan en Mia! Ruime plaatsen aan een geweldig mooie grasmat waar Jan erg goed zijn best voor doet. We voelden ons helemaal thuis,

• 8Theo van der Griend15-09-2022

Geweldige mensen en prima plaatsen met 100% WIFI.

Mooie camping met veel winkels in de buurt . Jumbo-aldi. Iedere woensdag morgen koffie met gebak! Uitgebreide info aanwezig

• 9Leo en Carla05-09-2022

Prachtig

Het is een fijne mooie camping met lieve beheerders die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Het sanitair is voldoende en wordt goed schoon gehouden. De mooie omgeving nodigde uit om schitterende fietstochten te maken die bij aankomst keurig in een boek staan die je tijdens je verblijf bij je mag houden. Jan en Mia bedankt voor de gastvrijheid en we komen zeker terug

• 8Janneke28-08-2022

Prima

Brabantse gastvrijheid, lieve eigenaren zijn zuinig op hun terrein Prima wifi en mooi kunnen fietsen.

• 8Karin en Peter Buitenhuis21-08-2022

Heerlijke camping

Wij hebben hier een aantal heerlijke dagen gehad. Mooie goed onderhouden camping. Persoonlijke aandacht van de eigenaren. Koffie en een koek bij ontvangst. Heerlijke frambozen plukken op de camping. Schoon sanitair en heerlijk rustig. Mooie omgeving om te fietsen en leuke plaatsjes in de omgeving. Zeer aan te bevelen.

• 4Eva20-08-2022

Voor ons niet meer.

We kregen een warm onthaal. Het terrein en het sanitair zag er keurig uit. Wat we wel vervelend vonden dat de sproeiers aan gingen in de avond tot 23:30!!!! Zeer irritant terwijl er wordt gevraagd van ons om na 22:00 stil te zijn. We moesten ook oppassen dat we zelf niet nat werden. Zo dichtbij stonden de sproeiers. En dat er na (ook overdag) bij elke auto een grote dichte poort dicht moest dat kwam niet uitnodigend over. We voelden ons een beetje geremd. Voor kinderen is er niets, maar dat is een keuze.

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Geens Alice19-08-2022

Mooie camping

Wij zijn een paar dagen daar geweest , vriendelijk onthaal , proberen camping niets op aan te merken , alle dagen gaan fietsen , zeker een aanrader! Wij komen uit België , fietsen graag in Nederland

• 7Eetgelegenheden
  • 9Bert en Ine Hendrix22-07-2022

Leuke mooie en gemoedelijke camping

Het waren 6 dagen heerlijk vertoeven Op camping “De Kuunderthoeve” Een mooi en goed onderhouden kampeerterrein met grote plekken Toiletgebouw lekker schoon en fris Fiets en wandelroutes zijn er genoeg aanwezig om dit mooie gebied te verkennen Bij aankomst koffie of thee Op woensdagmorgen koffie/thee en vlaai voor alle gasten Daar word je toch helemaal blij van Jan en Mia zijn ontzettende lieve en behulpzame mensen Wat kan een kampeerder zich nog meer wensen Altijd tijd voor een praatje en een helpende hand Dat schept gelijk een gemoedelijke band Jan en Mia jullie verdienen met deze duim👍👍🌞🌞 Een hele dikke vette pluim..

• 9Familie Poel09-07-2022

Een adres om terug te komen !

2 heerlijke weken gehad op deze gastvrije rustige schone camping met ruime plaatsen en lekkere schaduw onder de notenboom ! Gezellig gezamelijk koffie drinken op woensdagmorgen met gebak ! Bakel is een leuk dorp met alle voorzieningen ! Mooi wandelen en fietsen !

• 8Fam. Hulspas20-06-2022

Prima kleine camping op n rustige plek .

Van 4 tot 18 juni verbleven wij op de nette camping van Jan en Mia Raymakers. We werden verwelkomt met koffie en kregen een map met alle fietsroutes en bezienswaardigheden van de omgeving. We hadden een ruime plek met tegelplateau voor de voortent . Sanitair was netjes en superschoon en er was goede wifi. Er was een goede jeudeboule baan. Wij vonden het jammer dat hij naast de camping was OP woensdag koffie met taart voor alle gasten. Jan en Mia doen er alles aan om iedereen het naar hun zin te maken . Wij hadden 2 topweken , bedankt ervoor . Aad en Joke Hulspas

Camping Minicamping De Kuundert hoeve info

Het complex