Camping Minicamping De Kuundert hoeve

11 reviews over Camping Minicamping De Kuundert hoeve in het Nederlands

Heeeel goed

Lud en Anja Kroese
1-5-2018

Geen negatieve ervaringen. Mooie plaatsen, schoon sanitair. Jan en Mia zijn heeeeel gastvrij. Een bakske koffie bij aankomst, een praatje, elke morgen ligt een krantje klaar. Mooie fietsroutes die je bij aankomst krijgt in de vorm van een map. Wij waren meer dan tevreden. Dikke pluim voor jullie.

Brabantse gastbvrijheid

Ad
18-2-2018

We werden met Brabantse gastvrijheid ontvangen (koffie met koek) door Mia die samen met Jan de camping nu 10 jaar runt. Voor de goede orde moet wel vermeld worden dat je met de camper niet op het kampeerveld komt. We konden staan op de parkeerstrook voor de kampeerders. Bij het inschrijven kregen we een informatieboekje met daarin naast de info over camping, omgeving en markten ook nog informatie over een aantal fietsroutes. De camping ligt tussen de fietsknooppunten 20 en 21 dus ook eigen route samenstellen is geen probleem. Via het infoboekje lazen we hoe je snel op "Rondje Helmond" kon komen. Mia vertelde ons dat er (eerste zondag mei) i.v.m. de opening van het zomerseizoen van alles te doen was langs dat rondje. We pikten daar een graantje van mee door het Jan Visser Museum te bezoeken. Dit museum bevat een collectie gericht op de landbouw tot voor de mechanisatie en ook een collectie brandweerequipment

Fantastisch leuke behulpzame eigenaren

Jannie Dijkhuizen
19-7-2017

Mooie plaatsen op een mooi grasveld zeer verzorgd scchoon sanitair met douches die je zelf kan regelen warmer of kouder gratis krant en wifi

Gastvrij en mooie knusse camping

Hennie Popma
6-6-2017

Gewoon goed en niet anders

Prima plek, ook voor de kamper

Ad en Marianne uit Hioversum
30-7-2016

Gezellige gastvrije ontvangst met koffie

Op kleine fietsafstand van het dorp Bakel en grote Jumbo-supermarkt op ca. 1,5 km.

We hebben ons erg welkom en thuis gevoeld.

fantastisch mijn eerste review moet vervallen

hennie en mariet popma
30-7-2016

De ontvangst koffie en koek een mooi plek op de camping pracht grasveld wat wil een mens nog meer. Woensdags koffie drinken met ieder midden op het veld.

Als je s morgens uit de caravan kijkt ligt er wel wat groente op je stoel fijn is dat.

En voor de wandelaars liggen er geweldige knooppunten en mooie wandelingen.

En ga in Deurne naar het wiegersma museum ( langs het tuinpad van mijn vader)

Fantastisch, 2017 herhaling

Willem Inge, Jos Marleen, Jan Yvon, Hein Tooske
26-5-2016

Na weer een jaar verstreken, gezellig met zun 8tun een weekend Caravannen in Bakel op camping 'De Kuunderthoeve'. De gezellige sfeer, maar zeker de eigenaren Jan en Mia maakten dat wij weer een geweldig weekend mochten beleven. Ondanks het slechte weer vanaf zondagmiddag tot maandagavond heeft het de pret niet mogen drukken. 🎉 Jan en Mia bedankt dat wij jullie caravan mochten huren - en de rest bedankt jullie dat de caravans tot dinsdag mochten laten staan ivm het kletsnatte weer🆒 👌🌺🌺

Mia en Jan wij hebben het erg naar onze zin gehad - Dank voor jullie gastvrijheid 👍

Het weekend na Pinksteren Clubku uit Veghel

Meer dan geweldig!

Herman en Jannie Brouwer
15-9-2015

Jan en Mia we geven jullie een dikke 10. Een betrokkenheid bij de kampeerders zoals jullie hadden maak je nergens mee. Groente en fruit was er voor ons allemaal. En op woensdagavond samen koffie met heerlijke vlaai op het middenveld. Maar ook jullie medeleven in lief en leed was heel bijzonder. Moge God jullie levenswerk zegenen.

Hartelijke groet van Herman en Jannie Brouwer uit Hoogezand.

2008

zeer vriendelijke eigenaars

mpeijpers
25-8-2008

heb er zelf drie weken doorgebracht

en ben daar zeer tevreden over

het is er rust en ruimte

Leuke mini camping met een ZEEEER mooie kampeerweide, Jan de eigenaar heeft er zijn hobby van gemaakt om de grasmat in perfecte staat te krijgen. Sanitair is super schoon en d plaatsen zijn ruim electra 6, 10 of 15 ampére rustige ligging en prima uitvalsplek voor mooie fietstochten. In de omgeving zijn voldoende gelegenheden om de inwendige mens goed te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Kuundert hoeve in Bakel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Kuundert hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.