Camping Minicamping De Kuundert hoeve

Meer camping info

21 reviews over Camping Minicamping De Kuundert hoeve

• 2019
    9Bob van Dijk17-09-2019

Gezellig verblijf hier gehad.

Mooi gelegen mini camping met 12 plekjes op een veld met hoge haag omrand. Vrij basic met 1 waterpunt, wat verouderde sanitair met 2 douches, 2 wc's. Overkapping voor de fietsen en een gezellige koffiehoekje waar je ook kan afwassen en een gezamenlijke koelkast staat. Op zich geen bijzondere camping maar de sfeer is geweldig. Zonder heel de dag bij elkaar op de koffie te zitten is het er gewoon erg gezellig. Eigenaar ( bij ons vriendelijke invallers) ontvangen met koffie. Woensdagavond is er koffie met vlaai. Ze delen groente uit die ze geoogst hebben in de moestuin. Verder is er zeer goede Wi-Fi, krijg je een mooie infomap en is er veel te wandelen en fietsen in de omgeving. Minder is de zeer lage ingang bij het sanitair. (4 X hoofd gestoten) dat schoon,maar ook verouderd is. En het hokje voor legen chemische wc is erg onhandig. Geweldig verblijf gehad, fijne camping. Nog een groot pluspunt is de prijs.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Theo en Corrie van der Griend.25-08-2019

In een woord geweldig!

Deze mini camping is gezellig en heel gastvrij. Vele komen hier graag terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jos en Marijke Boots16-08-2019

Top,!!

15-7 tot 17-8-2019 Wat hebben wij een heerlijke periode gehad op deze gastvrije camping! Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen met koffie en een koekje. En daar bleef het niet bij: regelmatig komen Jan of Mia de camping op en delen bij alle tenten courgettes en snijbonen uit eigen tuin uit, dan weer een zakje met pruimen en kregen we het advies om rijpe frambozen te komen plukken: die zijn zo lekker in de yoghurt volgens Mia. De wekelijkse spelavond heeft ons weer iets nieuws geleerd: Molka? En op woensdagavond gezamenlijk koffiedrinken met iets lekkers er bij. Zo leer je heel makkelijk alle andere gasten kennen.De blauwe informatiemap die met grote zorg is samengesteld, staat boordevol nuttige informatie en meer dan 20 fietsroutes voor in de omgeving. Wij hebben er een aantal van gefietst en genoten! Dit is waarom wij, als Noord-Hollanders, zo graag naar Brabant komen. Wat een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Mirjam Vlamings07-08-2019

Formidabel

We zouden maar 14 dagen blijven, maar het werden er bijna 7. Binnen een dag voel je je thuis op deze rustige, mooie camping. Lieve eigenaren, die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Het is echt een aanrader. Voor de geocachers: wij hebben er hier bijna 500 kunnen loggen en allemaal met de fiets vanuit de camping. Mia en Jan, hartstikke bedankt voor deze mooie weken, we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Bartelink23-07-2019

Een fijne minicamping

Een mooie, goed onderhouden kleine SVR camping met ruime plaatsen en schoon sanitair. Gratis WiFi. Op kleine fietsafstand ligt het dorp Bakel waar de Jumbo en de Aldi aanwezig zijn. Jan en Mia zijn vooral hele gastvrije campingeigenaren. We hebben het erg naar onze zin gehad. Een echte aanrader als je van rust houdt en mooie fietstochten wil maken.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10alice goossens08-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Een prima camping, veel ruimte, rust en op de 1e plaats heel gastvrije campingeigenaren, super service, iedere gast krijgt bij aankomst koffie, een map met belangrijke telefoonnummers en een heleboel fietsroutes. Zeer zeker een aanrader, bij slecht weer heb je leuke plaatsen in de omgeving waar je naar toe kunt.Wij hopen zeer zeker hier nog vaker terugtekomen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Lud en Anja Kroese01-05-2018

Heeeel goed

Geen negatieve ervaringen. Mooie plaatsen, schoon sanitair. Jan en Mia zijn heeeeel gastvrij. Een bakske koffie bij aankomst, een praatje, elke morgen ligt een krantje klaar. Mooie fietsroutes die je bij aankomst krijgt in de vorm van een map. Wij waren meer dan tevreden. Dikke pluim voor jullie.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Jannie Dijkhuizen19-07-2017

Fantastisch leuke behulpzame eigenaren

Mooie plaatsen op een mooi grasveld zeer verzorgd scchoon sanitair met douches die je zelf kan regelen warmer of kouder gratis krant en wifi

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Hennie Popma06-06-2017

Gastvrij en mooie knusse camping

Gewoon goed en niet anders

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Ad en Marianne uit Hioversum30-07-2016

Prima plek, ook voor de kamper

Gezellige gastvrije ontvangst met koffie Op kleine fietsafstand van het dorp Bakel en grote Jumbo-supermarkt op ca. 1,5 km. We hebben ons erg welkom en thuis gevoeld.

Gereisd met partner in juli 2016

Camping Minicamping De Kuundert hoeve info